De Hea već postigao dogovor, sada ni Murinjo ne može da ga sačuva?!

Autor: Milovan Longinov
petak 28.04.2017.
09:52
Izvor: Sportske.net

Španski golman navodno je već sada sve dogovorio sa Real Madridom.

BETA/AP Photo/Jon Super
BETA/AP Photo/Jon Super

Povezane vesti

Kako prenose madridski mediji, prelazak Davida De Hee u Real Madrid sada je ponovo aktuelan.

Navodno, De Hea je već sada postigao sve uslove sa madridskim klubom i preostalo je još samo da se dogovore Real i Mančester junajted.

Žoze Murinjo na sve načine pokušava da ga zadrži u klubu, De Hea je najbolji igrač Junajteda i ove sezone, ali teško da će ga sada sačuvati.

U čemu je štos?

De Hea je dobio ponudu od 12 miliona evra po sezoni i garancije da će narednih nekoliko godina biti prvi golman Madriđana.

Pored toga, Real Madrid je spreman da plati 75 miliona evra za njegov transfer, što bi bila ubedljivo najveća suma kada su u pitanju golmani.

Što se tiče Kejlora Navasa, on ne blista ove sezone i moguće je da će biti prodat, a podsetimo da je upravo leta 2015. godine bio na pragu prelaska u Junajted kao deo De Heinog transfera.

Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

148 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Аполо
Friday, 28.04.2017
23:41

Odlicna para da se kupi novi golman i jos jedan igrac (stoper ili vezni). Ako mu se ide, prodajite ga, a Real ce vec isplatiti.

avatar
Navijac Zvezde????⚪
Friday, 28.04.2017
22:30

Pa ne znam sta da kazem... Navas zna da brani dobro, kao u El-klasiku, a zna da pravi kikseve... Mislim da treba dovesti nekog kao sto je Dehea, Kurtoa...

avatar
Eglos Zero
Friday, 28.04.2017
20:33

Opa Novi Galaktikos cestitam !

avatar
Saturday, 29.04.2017
14:02

Хахахахахахахахаха још један неутралац овде. Па лепо:)

avatar
Eglos Zero
Monday, 01.05.2017
11:44

Ne navijam za Real samo cestitam :D

avatar
Montecason
Friday, 28.04.2017
17:21

Dovesti Kaspera Schmaihela !!! I, rijesen problem!

avatar
Saturday, 29.04.2017
14:01

Није лоша идеја, мада је ипак је Иго Лорис највећа жеља Жозеа.

avatar
Friday, 28.04.2017
15:31

Де Хеа ове сезоне није најбољи играч Јунајтеда, то као прво. Као друго, ако се заиста договорио (у шта сумњам) онда га не треба спречавати у томе. Скоро 80 милиона за голмана је одлична цена (мада ни у то нисам уверен). Може се за те паре довести други квалитетан голман, а и неки играч приде.

avatar
Go Hard or Go Home
Friday, 28.04.2017
17:22

U sta sumnjas? Murinjo je izjavio da nije siguran hoce li De Hea ostati naredne sezone. Pozic :)

avatar
Saturday, 29.04.2017
13:58

Само се ти надај. Сви ови њихови покушају ће се на крају изјаловити, као и претходног лета. Позић теби:)

avatar
NE LJUTI SE COVECE
Friday, 28.04.2017
15:28

To ti je problem sa Spancima. Odu vani i ako stigne poziv od Reala ili Barse dobijaju sve. Sigurnost trofeja, dobar ugovor, vracaju se kuci gde je klima za pozeleti. Ovo vise nije stvar para vec da se posreci oko novog dobrog golmana. Ne svidja mi se sto ide al da se resi vec jednom ta papazjanija i nadje golman koji ce ostati u Engleskoj. Sreca te je Bajern podmiren Nojerom a italijani ne mogu da ponude toliko dobar ugovor ( mozda Juve koji mora traziti zamenu za Bufona ) kao Englezi, bar za sada. Trazice i Siti golmana, bice tu muke. Ne znam koliko je realna meta Oblak koji je u stabilnom i jakom klubu

avatar
MSSZRMK
Friday, 28.04.2017
22:38

Oblak ima klauzulu od 100 miliona i strasan je golman.

avatar
Slaninar94
Friday, 28.04.2017
15:20

Najbolji je to stoji, ali ako mu se ide ne treba ga vise zadrzavati. Pruziti Romeru sansu i traziti dugorocnu zamenu.

avatar
NIKE
Friday, 28.04.2017
15:04

United kao Vitese postao filijala, čim netko bljesne odmah ide u Real, bio on Englez, Portugalac, Holanđanin, Španac... džaba pare i kineski ozračeni navijači kad te svako malo najbolji igrač napušta i odlazi u veći klub.

avatar
Jack Rackham
Friday, 28.04.2017
15:54

Gde ces veci klub od Mancestera, a taj vas celzi nije ni u top 16 klubova po velicini, tako da tvoja prica ne pije vodu

avatar
Jack Rackham
Friday, 28.04.2017
23:33

Go hard or go home - naravno da smo veci, dzaba vam te titule kad imate odnos igrac i kluba nikakav, samo marketinski gledate igrace, svaku legendu ste oterali, dok Gigs, Skols, Nevil i ostale nase legende su u Mancesteru zavrsili karijere, vi posle svake utakmice zvizdite igracima, dok Mancester i uprkos slabijoj formi 3 godine ostaje institucija, da ne pominjem sudije za vas i ostalo...

avatar
Go Hard or Go Home
Friday, 28.04.2017
21:08

Ljubomora? Po cemu? Manje titula LS, manje titula u ligi, manje kupova, manje dobrih igraca. Hoces reci da je Junajted veci od ovih klubova sto sam nabrojao?

avatar
Jack Rackham
Friday, 28.04.2017
18:30

Go hard or go home - cudo je ljubomora

avatar
Go Hard or Go Home
Friday, 28.04.2017
17:26

Veci klubovi od Mancester Junajteda= Real, Barselona, Bajern, Juventus, Milan, Ajax.

avatar
Breaking Bad
Friday, 28.04.2017
14:31

Previše para, ali mislim da je jednostavno suđeno da De Hea pređe u Real, poslije Nojera i Điđija najbolji.

avatar
RedDevils1878
Friday, 28.04.2017
13:48

De Hea daleko od najboljeg igrača Junajteda ove sezone, ispred njega Ibra, Herera, Valensija i Baji.

avatar
Go Hard or Go Home
Friday, 28.04.2017
17:27

Cim predje u Real ide pljuvacina po njemu, do juce vam bio otac i majka, smehhh.

avatar
RedDevils1878
Friday, 28.04.2017
18:34

A šta sam ja to loše rekao o njemu, kažem ovo zato što ćemo nakon 3 sezone imati igrača godine a da to nije golman. Nijedan pravi navijač Junajteda neće mu ništa zamjeriti kao što nismo ni Ronaldu, ali ću zato čekati tvoj komentar kad napravi neku grešku pa mu bude zviždao čitav Bernabeu.

avatar
Malo veliki covek
Friday, 28.04.2017
13:47

75 miliona nije malo. Za te pare, MU moze dovesti Oblaka ili Donarumu i da im ostane kusur 30-40 miliona za nekog igraca.

avatar
REY_DE_EUROPA
Friday, 28.04.2017
14:56

hahahah donarumu i oblaka za 35 miliona, pa covjece pratis li ti fudbal uopste?

avatar
REY_DE_EUROPA
Saturday, 29.04.2017
10:40

Ne, shvatio sam dobro sta si rekao, odnosno Oblaka ili Donarumu za tu sumu. Ono sto ocu da ti kazem je da po meni, posmatrajuci trenutnu situaciju na trzistu i cijene igraca, nema sanse da se dovede ni jedan ni drugi ispod 50 miliona, narocito Donaruma. Znaci ne kazem da nece otici, nego da nece otici po toj cijeni koju si naveo. Sportski pozdrav.

avatar
Malo veliki covek
Friday, 28.04.2017
22:28

Da, pratim fudbal, ali ocigledno ili ti ne pratis ili ne umes da citam. Evo trenutno se razmisljam da li si shvatio oba fudbalera za 35 ili mislis da bi Milan za mladog golmana ciji je agent izjavio da razmatra opcije mogao da izboksuje vise od 35-45 milke. Isto vazi i za Oblaka koji ce gotovo sigurno otici ukoliko Simeone ode ovog leta, sto je i sam Simeone izjavio da se ce dogoditi ukoliko uprava mu ne obezbedi veci budzet kako bi mogao da poboljsa ekipu i osvoji LS.

avatar
ViniciusJR
Friday, 28.04.2017
13:47

Kako cudnih navijača ima... Do juce im je De Hea bio odmah uz Nojera, a evo danas pljuju...kazu da su bolji Handanovic, Donaruma, Oblak.

avatar
NE LJUTI SE COVECE
Friday, 28.04.2017
15:29

Gluposti, De Hea je i juce pokazao o kakvom se radi golmanu, posebno sa onom uhvacenom zivom loptom. Samo da nam ne uleti novi Bartez ili onaj nesrecni Bravo

avatar
Nikola M.
Friday, 28.04.2017
22:00

Apsolutno nijedan navijač Junajteda na ovoj vesti nije napisao da su ovi bolji (od jedne osobe se to moglo pročitati ovde, a ta osoba nije navijač Junajteda) i nisam primetio da ga neko pljuje i dovodi njegov kvalitet u pitanje od navijača Junajteda.

avatar
LuckyStrike
Friday, 28.04.2017
13:25

hahahahah 75 miliona hahah skrenuo covek ja ne verujem svojim ocima sta ovde pise.. ako ovo nije laz perez je za neku ustanovu tipa psihijatrija ili ludnica

avatar
AS7
Friday, 28.04.2017
13:16

Kao zamjenu za De Geu,kockao bi se s Jackom Butlandom iz Stoke Citya.Jest da su ga povrede unistile al mali je strasan potencijal.Rotirao bi njega i Romera jer uz pravi rad s njim i da ga povrede zaobidju mogao bi da izraste u strasnog cuvara mreze.

avatar
jv
Friday, 28.04.2017
13:04

75 miliona?! Neka ga prodaju odmah, dobar je, ali ne vredi ni blizu tog novca, dovedu Handanovica ili Oblaka, obojica su bolji.

avatar
Friday, 28.04.2017
13:27

Nece Oblak nidje!

avatar
ViniciusJR
Friday, 28.04.2017
13:43

Handanovic i Oblak bolji od De Hee? Jesi li ti realan?

avatar
Petar Pan
Friday, 28.04.2017
13:02

Svaki igrac koji nije zadovoljan u Unitedu moze lagano da napusti klub , United je institucija nije kao ostali klubovi . De Gea je sjajan golman hvala mu na svemu aako hoce u Real srecan put , nek ide tamo gde navijaci ne postuju igrac i gde direktor kluba tera legendarnog golmana iz kluba .

avatar
MUFC14
Friday, 28.04.2017
12:40

Za razliku od pre par sezona sad ima bas dosta dobrih golmana sa kojim mozemo da ga zamenimo, tako da nije strasno da ode ako vec toliko zeli. Plus ne verujem da ce ga Junajted pustiti samo za pare tako da me nebi cudilo da krene neko u drugom smeru. Najvise bi voleo Kros ili Varan mada malo verovatno ali me nebi cudilo da bude Morata ukljucen jer Junajted ce sigurno dovesti 2 napadaca usled povrede Ibre

avatar
Brat Sergio Return_
Friday, 28.04.2017
12:37

Ko se zadnji smije najsladje se smije, jel tako navijaci Junajteda ? Jos jednom ste nasa filijala...

avatar
riquelme
Friday, 28.04.2017
12:12

Ako stvarno daju za njega 75 miliona onda osim Nojera niko ne moze da kosta vise od 50! Oblak ako hoce da ide iz AM ne mogu nikako da ga zadrze. Nije AM klub koji moze da odbije 50 miliona za golmana i da onda isti sedi na tribinama. Mancester i ostali klubovi iz Engleske dovode igrace platom. Dobice 3× vecu platu i cao-zdravo. Umesto 2,5 dobije 7,5 ma doletece i u Fulam a ne u Siti, Macester, Celzi itd.

avatar
MSSZRMK
Friday, 28.04.2017
13:15

To je glavni problem engleske lige malo kvalitetnih igraca preplaceni su.Temelji timova nisu englezi zato propada reprezentacija.

avatar
Bidza i Tridza
Friday, 28.04.2017
15:43

U engleskoj trenutno ima jako malo kvalitetnih igraca (mislim samo na Engleze,ne na celu ligu). Totenhemovi su najbolji,Rouz,Voker,Ali i Kejn. Oni su jedina ekipa koja je u vrhu a da su im najbolji igraci Englezi. Ostali stalno kupuju iz drugih liga jer trenutmo u engleskoj ni na vidiku nema igraca kao sto su bili Ferdinand,Dzerard,Skols,Bekam,Sirer,Nevil,Runi i Teri dok su bili malo mladji...

avatar
riquelme
Friday, 28.04.2017
13:30

To je tacno. Ali oni nisu radili nista i kada su imali igrace. U tu pricu spadaju samo igraci iz Nemacke. Mada su i oni krenuli po lovu. Ako ih ne uzme Bajern onda pale preko. Francuska ima najperspektivniju reprezentaciju a kada zapale na leto njih 3-4 iz Monaka neces imati nikog ni u toj ligi.

avatar
Milosch
Friday, 28.04.2017
12:02

Neka ide, već se višestruko otplatio Junajtedu i nema smisla više ga zadržavati ako ne želi tu da bude. Naravno u Madridu će mu zviždati posle dve slabije utakmice. Ni Junajtedu nije hitno da nađe golmana jer je Romero odličan golman

avatar
Kico14
Friday, 28.04.2017
11:17

Velicanje,pljuvanje,velicanje i sad opet ide pljuvanje junajtedovaca

avatar
lonchy2909
Friday, 28.04.2017
11:40

Zasto da pjuljemo Davida. Bio je sjajan golman. Ako zeli nazad u Madrid i Real je spreman to dobro platiti ne moze ga niko zadrzati. Nema nista gore od nezadovoljnog igraca. Mi ionako imamo dobre mlade golmane u vidu dzonsona i pereire koji su najbolji mladi golmani u engleskoj, tj. u Portugalu+ tu je Romero koji je bio sjajan kada god je dobio sansu!

avatar
Alex DeLarge
Friday, 28.04.2017
13:12

Pljuvan je bio zato sto je celoj situaciji pristupio kao neka devojcica, a i Real je izgleda mislio da ce Junajted jednog od tri najbolja golmana na svetu da pusti za zvake... Sad se svi normalnije ponasaju, De Hea ne kuka po medijima i ne bruka klub, Real je ukapirao da ga nece kupiti za 15 miliona, i nudi realnu sumu. Sad je vec takva klima da nema nikakvog smisla ne realizovati transfer, svima je u interesu. Samo je trebalo da ispostuju Junajted pre dve godine i sve bi bilo ok... Junajted lagano moze da izvuce u trampi nekog vrhunskog igraca koji slabo igra u Realu, ili koga Perez hoce da se otarasi, da pljusne koliko treba para za Oblaka ili Donarumu i da iz cele price izadje jaci...

avatar
Kico14
Friday, 28.04.2017
12:12

Zato sto ste ga svi pljuvali redom kad se prije dvije godine isto dogovorio sa Realom.

avatar
Blek stena
Friday, 28.04.2017
11:13

Ako daju ovu lovu neka ide.Jeste on odličan i mnogo nas je vadio.Ali ako mu se ide netreba ga na silu zadržavati.Za golmana a i inače ovo je dobra lova.Naći će se već neki dobar golman sa ovim parama koje nude za de heu.

avatar
Stefan Jurisic
Friday, 28.04.2017
11:02

Ne znam zasto Real kupuje drugog golmana,kada je Navas odlican.

avatar
Z
Friday, 28.04.2017
11:19

Zbog marketinga....Mada, iako je Navas klasa, ove sezone je podbacio (pogotovu u odnosu na proslu)

avatar
Go Hard or Go Home
Friday, 28.04.2017
13:14

Kakav marketing Navas 15 golova na svoju gresku primio

avatar
MSSZRMK
Friday, 28.04.2017
13:13

Ove sezone je pokopao Real dosta puta,nema pojma gde se nalazi gol a izletiti ne zna.

avatar
Sporske me ugasile
Friday, 28.04.2017
10:52

Ako je ovo tacno,jedv cekam da vidim koga ce kao zamenu traziti United. Mislim da im je mozda najbolja realna opcija Forster iz Sotona ,covek je masina na golu. Mada je i Hiton iz Barnlija sjajan ove sezone . U svakom slucaju ,ovi golmani nisu skupi ,a vrlo su kvalitetni .

avatar
johnterry26
Friday, 28.04.2017
11:16

Heaton je branio ludacki cele sezone , to stoji a za Forstera i nisam siguran imao je dosta kikseva i generalno je sklon kiksevima iako zna da brani odlicno. Misljenja sam da ni jedan ni drugi nisu kalibar Uniteda

avatar
lonchy2909
Friday, 28.04.2017
11:42

Hiton je Junajtedovo dijete i prosao je nasu Akademiju, ali za njega nazalost nije bilo mjesta. Bilo bi lijepo da se vrati. Njemu jedino fali malo iskustva u velikim mecevima. U Barnliju je prakticno na streljani i kao sto si rekao odlicno radi svoj posao!

avatar
Скаузерлија
Friday, 28.04.2017
10:45

Де Хеа је, по мом мишљењу, једина светска класа у ЕПЛ поред Азара и Санчеза. Већ три сезоне заредом најбољи играч Јунајтеда. Искрено, не бих волео да оде, иако је неке од најбољих партија пружао баш против Ливерпула, јер не пратим шпански фудбал а оваквог голмана је милина гледати.

avatar
Red blood
Friday, 28.04.2017
11:15

Navijac Liverpula,a ne uvrsti Kutinja medju svetske zvezde?nAuuuu druzeee...

avatar
Скаузерлија
Friday, 28.04.2017
19:52

Баш зато што сам навијач Ливерпула и зато што сам реалан кажем да Кутињо није светска класа. Још увек. Он је у Ливерпулу најближи том статусу али светска класа још увек није. Можда наредне сезоне и одигра као светска класа и веруј ми, бићу први да му то и потврдим.

avatar
Barca4ever
Friday, 28.04.2017
12:57

Ako ti je Kejn svetska klasa a Koutinjo nije onda batali da pratis ovaj sport.Kejn je uz Lukakua obican PANJ.

avatar
Leonida
Friday, 28.04.2017
12:09

U Spaniji ima mnogo boljih golmana nego u Engleskoj na ostrvu ima samo Kurtoa i De Hea ostali dve klase ispod dok u Spaniji imate Oblaka Navasa Asenja Kamenog Diega Alvesa Serhia Rika pa i Ter Stegena.Tamo gde je najveca konkurencija najboljo golmani treba da idu sem Bufona i Noera

avatar
Friday, 28.04.2017
11:25

Coutinho to i nije... Slazem se sa komentarom,jedini uz Azara i Sanceza... Tu bih dodao i Kejna , jer je decko strasan napadac...

avatar
Rekobica
Friday, 28.04.2017
10:43

on ima 10ak miliona u junajtedu.Ako zeli da ide neka ide i junajted nek ulozi 50 u donarumu i resili problem..pritom je po meni dnaruma fizicki bolje gradjen i nekako je dominantniji u sesnastercu

avatar
REY_DE_EUROPA
Friday, 28.04.2017
11:22

50 miliona za Donarumu? Izgleda da nisi nista naucio kako ide poslovanje sa Rajolom proslo ljeto... ima blizu 50 miliona samo Rajola da uzme.

avatar
Rekobica
Sunday, 30.04.2017
20:38

Junajted ima pol poziciju i oni drze sve konce..De Gea ima ugovor koji vazi i ne ide nikud dok junajted ne resi svoju situaciju...Ja bi ga zakovao za klupu i tribine ko svajnija pa nek igra SP na Soniju...Treba da bude zahvalan da je izrastao u golmana u Junajtedu..

avatar
MSSZRMK
Friday, 28.04.2017
10:37

Previše para i neće dobiti toliku platu.

avatar
REY_DE_EUROPA
Friday, 28.04.2017
11:26

S obzirom o kakvom je golmanu rijec i koliko se sad cijene golmani, ne bih rekao da je previse para. Uzmi u obzir da se dosta novca akumuliralo zadnjih par sezona. Za platu sam se i ja iznenadio, ne vjerujem da moze to preko 10 da ide.

avatar
MSSZRMK
Friday, 28.04.2017
12:19

Bufon je kostao 53 miliona otprilike,on je klasa za njega.Nije ni De Hea vise toliko mlad imace 5 dobrih sezona posle gubi reflekse sto ga krasi isto kao Kasiljas.Novac imamo u trezoru ali onda bolje uloziti u Donarumu pa ga trpiti dok treba i imacemo golmana za 10+ sezona.

avatar
mrancic
Friday, 28.04.2017
10:33

Pustite ga.Ima dobrih golmana.Prodajom još nekoliko dovesti golmana,štopera,centralnog veznog i dva napadača.Samo će ometati pripreme letos.

avatar
Barca4ever
Friday, 28.04.2017
10:27

Da su pametni i da traze Iska ili Rodrigeza.Pikford bi bio dobra zamena za njega a ako hoce bas da se isprse onda je Oblak najbolja opcija. Kros je precenjen igrac.Ako zele da upare Pogbu sa nekim moraju naci nekog defanzivnijeg od Krosa.

avatar
Roj Kin 16
Friday, 28.04.2017
10:50

Da traže Iska ili Hamesa jer im treba neko defanzivniji od Krosa? Ja ne razumijem..

avatar
Barca4ever
Friday, 28.04.2017
13:26

Jos da ti dodam da ne izvlacis iz konteksta i da se ne pravis pametan kada to i nisi.Da pratis malo klub za koji navijas znao bi da vam fale dosta bolji krilni igraci od Mate,Lingarda,Marsijala i da su za njih Isko i Rodrigez majstori fudbala.Da pratis malo Real znao bi da oni ne igraju poziciju zadnjeg veznog vec igraju krila i klasicnu desetku iza napadaca.Nije realno da im Real da Kazemira,svoje dete, i zbog toga Murinjo trazi Dajera. Nigde nisam napisao da bi Isko i Kros igrali istu poziciju u Junajtedu.Nauci malo bolje da tumacis. Procitaj neku knjigu pa ces malo bolje razmisljati. Citaj Gorski Venac mozda shvatis kako nesto da protumacis na pravi nacin.

avatar
Barca4ever
Friday, 28.04.2017
13:26

Jos da ti dodam da ne izvlacis iz konteksta i da se ne pravis pametan kada to i nisi.Da pratis malo klub za koji navijas znao bi da vam fale dosta bolji krilni igraci od Mate,Lingarda,Marsijala i da su za njih Isko i Rodrigez majstori fudbala.Da pratis malo Real znao bi da oni ne igraju poziciju zadnjeg veznog vec igraju krila i klasicnu desetku iza napadaca.Nije realno da im Real da Kazemira,svoje dete, i zbog toga Murinjo trazi Dajera. Nigde nisam napisao da bi Isko i Kros igrali istu poziciju u Junajtedu.Nauci malo bolje da tumacis. Procitaj neku knjigu pa ces malo bolje razmisljati. Citaj Gorski Venac mozda shvatis kako nesto da protumacis na pravi nacin.

avatar
MSSZRMK
Friday, 28.04.2017
12:55

Sigurno ce dati jednog od dva dragulja za golmana.Kros je dosta defanzivniji nego Isko ili Hames.

avatar
Barca4ever
Friday, 28.04.2017
12:55

BajaPapaja idi silji ga jos malo jos si mali.

avatar
Barca4ever
Friday, 28.04.2017
12:54

Isko i Rodrigez igraju ofanzivnog veznog,mogu da igraju iza napadaca i po krilima.Koliko znam Pogba igra zadnjeg veznog,istu poziciju koju igraju Buskec,Alonso,Jaja Ture. Dosta je tanji u defanzivi od njih.Zbog toga Murinjo hoce Dajera kojeg bi upario sa Pogbom.Dajer bi igrao malo vise nazad dok bi Pogba imao vecu slobodu ka napred.Sada se malo zamisli i postavi sebi pitanje zbog cega Zidan forsira Kazemira zajedno sa Krosom i Modricem a npr. ne stavlja u prvu postavu Iska,Krosa i Modrica da mu cine vezni red.Time gubi balans tima.Bili bi jaki ofanzivno ali u defanzivi bi bili dosta tanki.Isko ili Rodrigez bi zauzeli poziciju koju igraju Mata,Lingard i bili bi dosta bolja opcija od njih. Kros je nikakav u defanzivi valjda si video protiv Barse.

avatar
Barca4ever
Friday, 28.04.2017
12:54

Isko i Rodrigez igraju ofanzivnog veznog,mogu da igraju iza napadaca i po krilima.Koliko znam Pogba igra zadnjeg veznog,istu poziciju koju igraju Buskec,Alonso,Jaja Ture. Dosta je tanji u defanzivi od njih.Zbog toga Murinjo hoce Dajera kojeg bi upario sa Pogbom.Dajer bi igrao malo vise nazad dok bi Pogba imao vecu slobodu ka napred.Sada se malo zamisli i postavi sebi pitanje zbog cega Zidan forsira Kazemira zajedno sa Krosom i Modricem a npr. ne stavlja u prvu postavu Iska,Krosa i Modrica da mu cine vezni red.Time gubi balans tima.Bili bi jaki ofanzivno ali u defanzivi bi bili dosta tanki.Isko ili Rodrigez bi zauzeli poziciju koju igraju Mata,Lingard i bili bi dosta bolja opcija od njih. Kros je nikakav u defanzivi valjda si video protiv Barse.

avatar
MSSZRMK
Friday, 28.04.2017
12:54

Strucnjak ove prelepe igre.

avatar
BajaPapaja
Friday, 28.04.2017
11:19

Evo i ja se razmisljam bas... Op, nasao sam odgovor.. Barca fanboy...

avatar
Jack Rackham
Friday, 28.04.2017
10:00

Krosa uzeti ako ode de hea i dovesti donarumu

avatar
Al(a)din
Friday, 28.04.2017
10:36

Kros nece nigde

avatar
Jack Rackham
Friday, 28.04.2017
12:12

Tako se i za pogbu pricalo

avatar
Friday, 28.04.2017
10:45

A ni Donaruma.

avatar
Milan Petrovic1
Friday, 28.04.2017
09:55

Jedino ako mogu da dovedu golmana koji je priblizno kao on. A ako ne, nista neka sedi na tribinama, neka propusti svetsko nar godine, Man ima dosta para generalno, bogatiji je od Reala. Mada ja bi pre nasao nekog dobrog golmana.

avatar
Friday, 28.04.2017
11:28

Ovo sto si ti napisao nema bas ,ali bas nikakvog smisla... Uzeti 60,70 m ili drzati nezadovoljnog golmana? Pri tom ima toliko strasnih golmana mladih Donaruma,Ruli , Leno,Pikford,na kraju krajeva dovedu Harta i mirni jos 5 godina...

avatar
Sunday, 30.04.2017
08:49

imas potpuno pravo , Kasper Smajhel je strasan golman , ima ih jos ... ne znam kako ljudi rezonuju ovako , prosto neverovatno... da odbijes 75 m i drzis igraca koji nece da igra??? haos ...

avatar
ADIS-M-UNTD
Saturday, 29.04.2017
12:37

Ti nabroja dosta njih a zaboravi Kasper Smajhla koji je mozda i nasljednik De Hea a momak je odlican golman. U junajtedu bi jos toga naucio ne vidim razlog da posle oca i on ne postane Legenda Junajteda. Ako imas odlicnu odbranu ispred sebe ustimanu golman i nije problem ako je odbrana rastimana e onda ni golman tu ne moze pomoci moze 5 zicera odbraniti ali ce uci 6 tako da vidjet cemo sta ce biti ali ako je tacno da je u pitanju 75 mil odma da ga prodaju bez razmisljanja.

avatar
MSSZRMK
Friday, 28.04.2017
12:52

Koji Leno?Prosecan igolman precenjen.

avatar
Milan Petrovic1
Friday, 28.04.2017
12:12

Hart da je dobar ne bi u Torinu branio. Nece ga Liverpool, nece ga Siti a dobar za Junajted? Ae na lupaj