Šta Čelsiju nedostaje? Svima je jasno, to je Srbin!

Autor: Aleksandar Obrenović
subota 30.09.2017.
21:05
Izvor: Sportske.net

Danas je Čelsi poražen od Mančester sitija, a izgleda da im je neko mnogo falio.

EPA/WU HONG
EPA/WU HONG

Povezane vesti

Mančester siti je slavio i na "Stamford bridžu", igraju fantastično izabranici Pepa Gvardiole i po svemu sudeći vodiće bitku sa Mančester junajtedom za šampionsku titulu ove sezone, ako se po jutru dan poznaje.

Čelsi nije favorit za titulu ove sezone, videli ste i sami danas da je Mančester siti ekipa koja je zaustavila Antonija Kontea i njegove izabranike.

Šta fali Čelsiju?

Izgleda da je to Srbin koga slave navijači Mančester junajteda i za koga kažu da još nije odigrao slabu utakmicu u dresu tog tima - Nemanja Matić.

Evo nekih tvitova navijača nakon utakmice Čelsija i Mančester sitija.



"Mislim da je Čelsijev problem nedostatak igrača kaošto je Nemanja Matić."
"A pojedinci misle da je Bakajoko bolja verzijaMatića."
"Čelsi=otpad bez Matića"
"I dalje ne mogu da verujem da je Čelsi prodaoMatića da bi kupio Bakajoka. Loš posao!"

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

88 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Miso Gajic
Monday, 02.10.2017
09:14

Upravo zbog Matića volim i podržavam Mančester Junajted. Za sada im dobro ide . Ali za UTD tek dolaze jake utakmice i bojim se da im bez Pogbe neće biti lako, pogotovo kada dođu na red Siti,Totenhem pa i Čelszi . Što se tiče favorita za osvajanje PL mislim da je najozbiljniji kandidat Siti,onda Totenhem,Čelzi i UTD. Ali PL je nepredvidiva ,zbog čega je mnogi i vole, tako da se može svašta desiti. I prošle godine je Siti izvanredno startovao , pa na kraju ništa . Čelzi nikako nije za podcijeniti, mada se slažem sa mnogima ovde da im nedostaju i Matić i Košta. Totenhem je strašna ekipa i sa ovakvim Kejnom mogu dosta ,sam vrh ali ipak mislim da ne baš i prvak PL. A UTD bi sa Pogbom sve bilo lakše . Videćemo , PL skoro nije bila jača.

avatar
SuperFrank8
Sunday, 01.10.2017
12:54

Siti bi sa ovakvom igrom pobedio bilo koga na svetu, dobro smo se držali nije išlo i šta sad, ovo je samo jedna utakmica, niko tu nije kriv i idemo dalje!

avatar
Petar Pan
Sunday, 01.10.2017
12:02

Stiti je trenutno 2 klase iznad Celsija , koja dominacija i to na Gostujucem terenu . Konte takticki genije kako ga zovu neki ljudi sa sajta , igra formaciju 5-5 i brani se celu utakmicu kod kuce .

avatar
PepGuardiola-Im back
Sunday, 01.10.2017
09:09

Svi su odigrali za 10,pocevsi od Edersona koji je vec sada pokazao o kakvom se golmanu radi,Stones i Otamendi fantasticni,DELPH EVERY WEEKEND,Walker je kao i Delf svojim ulascima u sredinu dosta pomogao,Fernandinho,Silva i De Brujn su uzeli kontrolu nad sredinom od prve minute,ne znam sta se desilo sa Bakajokom i Kanteom koji su trebali pojest nas vezni red prema mnogim strucnjacima,Sterling i Sane FENOMENALNI,Sterling je trebao imati najmanje 3 asistencije,Jesus nije imao sanse ali je ucestvovao u presingu i u igri na sredini i njegova danasnja asistencija vrijedi ko svih Lukakuovih 7 golova.Dajte nam Murinja da se igramo.CTID! IN PEP WE TRUST!

avatar
Jack Rackham
Sunday, 01.10.2017
07:39

A pricali da Murinjo postavlja autobus, pa sta konte ovo radi

avatar
Di Stéfano
Sunday, 01.10.2017
02:52

Gledao sam tekmu i mogu reci da uopste nije problem u Bakayoku,decko je sasvik korektno odigrao.Problem je sto je Fabregas u prvoj postavi a decko em sto je prespor i nepokretan em sto pas nije mog'o da napravi kasvetan.Trebalo bi da dovedu nekog kasvetnog umesto njega,mislim da bi im i Ozil cak legao dobro.

avatar
brekbaCh1
Monday, 02.10.2017
00:53

Tacno, upravo ono sto i ja kazem. Ne razumem cemu uopste spominjanje Matica, nista ne bi doprineo na ovom mecu.

avatar
PepGuardiola-Im back
Sunday, 01.10.2017
01:13

Pep je takticki razbio Kontea,to ce priznati svaki realni navijac Junajteda,Celzija,Arsenala, nebitno koga.Prvo poluvrijeme su ekipe bile podjednake,ali u drugom pocinje viktorija.Stones i Sterling su nista vise nego jos 2 u nizu precjenjena Engleza.Od Stonesa je pocelo 50% nasih napadackih akcija,a Alonsa treba pitati o Sterlingu.Sane ima problem u glavi sa duelima,to je evidentno,kad god je 50-50 duel ili kada protivnik klizecim startom ide na loptu on pusti protivniku loptu.Osim toga Leroy je fantastican.CTID! IN PEP WE TRUST!

avatar
Sportski Paćino
Sunday, 01.10.2017
00:46

Sreca po vas,konacno Celsi izgubi,jedva ste cekali da pomenete Matica po 1748487 put!!

avatar
Los Vikingos
Sunday, 01.10.2017
00:42

Suludo je pricati o Maticu, on je sada fudbaler Junajteda i to je to.nOno sto je problem jeste to sto Celzi danas osim dva def. vezna koji u napadu ne znaju da igraju, nespretnog Hazarda i Fabregasa koji osim dugih lopti nista drugo ne ume, nije imao ni jednog kreativca na terenu. Vilijana necu ni da pominjem, ono sto je on radio je sve greska za greskom. Steta sto mali Musonda ne dobija minutazu, verovatno bi doprineo u kreaciji koja Celziju i tek kako fali.

avatar
A.Shevchenko 7
Sunday, 01.10.2017
00:20
avatar
Mirsoxc
Sunday, 01.10.2017
00:06

Ma Bakayok zvijer, pusti engleze ja vjerujem u ono sto brat king kaze

avatar
Saturday, 30.09.2017
23:20

Bakajoko je imao sasvim ok utakmicu. Ono sto je nedostajalo je Fabregasov pas i prava Konteova odluka da nastavi sa pravim spicom, jer smo sa Vilijem i Azarom bili neprimetni.

avatar
ADIS-M-UNTD
Sunday, 01.10.2017
01:29

Konete odlucio da napravi kineski zid na svojoj polovini i opet izgubi...nije to upitanju druze vec procitana igra tj taktika...celzi igra kontre to je specijalizovo tako je uzeo i titulu prosle sezone. Onda je dosao derbi na old trafordu gdje je Mou stavio flastera na hazarda(hereru)i tada ste uputili prvi sut u 90+ min danas nije bio flaster ali su igraci sitija odlicno skupljali igrace oko Hazarda tako da se on nije mogao bukvalni ni okrenuti pogotov onaj fernando je uvjek tu negdje bio blizu njega. Ima i.do matica ali veci hendikep vam je dijego kosta on i hazard su majstorski radili kontre. Morata nije taj kalibar igraca za ovu taktiku gdje se igra na kontre i kad god konte bude postavio taktiku na kontre bice problema jer su se svi timovi u PL navikli na to. Isti je slucaj i sa Liverpulom znas sta ce igrati visok presing i svaki bolji trener nadze dobru protutaktiku koja djeluje na tu igru..u svakom.slucaju bez hazarda su vam.kontre mrtve svi su skontali to pa ga sad markiraju po terenu.

avatar
Monday, 02.10.2017
16:02

Gol ne biste dali tad na OT da je sudija sudio cistu ruku(iako nenamernu) i da se odbitak nije usunjao, ali dobro, to je bila lekcija za Kontea. Murinjo se uz Pjulisa jedini brani sa 6 igraca u zadnjoj liniji, tako da navijaci Man U nemate pravo ikome da pricate o bedemu. Hteo sam da ti opisem takticku analizu utakmice ali nemam ni vremena a i iskreno ne mislim da ce to nesto promeniti u tvom razmisljanju.

avatar
johnnyDepp
Saturday, 30.09.2017
23:14

Svi komentarišu novinare kako pišu o Matiću, a u stvari navijači Čelzija pišu na tviteru.... I da Matić je zver od igrača i jeste greška što su ga prodali.

avatar
FanUnited
Saturday, 30.09.2017
23:06

ma nee imaju oni bakayokaa

avatar
Stefan Jurisic
Saturday, 30.09.2017
22:30

Dobar je Bakayoko,jos je mlad,treba da uci i da se privikne na ligu.Bice on Top igrac,to kazem kao navijac Manchester United-a.

avatar
Can Demir1
Saturday, 30.09.2017
22:22

Obrenoviću zapamtili smo tvoje riječi da nismo favoriti za titulu. Polako... Junajted još nije imao tešku utakmicu a imati će, pa ćemo ih i vidjeti. City djeluje za sada najozbiljnije ali kiksnuti će i oni. Utakmica je bila završena onoga momenta kada je Brazilska Čivava ušla u igru umjesto nažalost povrijeđenog Alvara. Jedan poraz i odma pljuvanje, odmah smjene, odmah ne valja ekipa a kad pobjeđuju ? Aktuelnog prvaka Engleske ste olako otpisali a svi znaju da je Čelsi najjači kada se podcijeni... Real izgubi od Betisa pa nema ovakvih tekstova, napravili ste od Matića Zidana, dobar je igrač ali ga pretjeraste.

avatar
Rasel Krou
Saturday, 30.09.2017
23:33

Real je veliki tj najveci tim i na svakoj poziciji je jaci od Celzija. Celzijeve sanse za osvajanje PL su 20-25%, ne vise od toga.

avatar
brekbaCh1
Sunday, 01.10.2017
14:06

Prosle sezone su bile 5-10%, ne vise od toga.

avatar
Alex DeLarge
Sunday, 01.10.2017
10:06

Kiksnuce i oni, kiksnuce i Junajted. Ne jednom, nego bar jos 7,8 puta do kraja, uopste nije u tome poenta... Celsi jednostavno nema tim da izdrzi trku do maja. Zapravo, Celsi nema dovoljno duboku klupu da izdrzi kraj grupne faze u LS, a da ne prospe makar 10 bodova u ligi... To je cela filozofija. Junajted i Siti su daleko raznovrsniji timovi, i u taktickom i u igrackom smislu. Tim cine svi registrovani igraci, a ne njih 13 od kojih ocekujes da ce odigrati 60 utakmica perfektno, ne biva to...

avatar
IZIO
Sunday, 01.10.2017
09:26

ali zato samo celsi iz pl moze da prodze real il psz , navijac sam celsi ali to se vidi zadnji 5 godina.

avatar
Can Demir1
Sunday, 01.10.2017
00:18

Niko te nije ništa pitao...

avatar
NikkiCFC
Saturday, 30.09.2017
22:05

Gvardiola prvi put pobedio Celsi u osmom mecu.

avatar
Rasel Krou
Saturday, 30.09.2017
23:34

Takticki je razbio Kontea, Celzi ne bi dao go tri dana da se igralo.

avatar
Naka TZ (CFC)
Sunday, 01.10.2017
00:18

A prosle god na Etihadu 3 komada na kontre ga ubio Konte sa Celzijem.Ja priznajem danas je Konte sa Celzijem previse defanzivno krenuo nije za nas ova danasnja formacije nego 3-4-3 ali eto desi se .Treba biti samo realan nista vise.

avatar
Mirsoxc
Sunday, 01.10.2017
00:08

I prošle sezone ubio brašno u Chelseu i ovi slavili potpuno nezasluženo

avatar
The KING(visionary)
Saturday, 30.09.2017
22:00

Kakve veze ima Matic,Celziju nedostaje pravi pristup Kontea od prosle sezone poceo je da forsira 3-5-2 vecina fudbalera izvan pozicije Bakajoka je gurao na poziciju zadnjeg veznog sto on nije,da bi cuvao ledja Fabregasu beskorisnom sporacu,dok je Kante delovao po boku,Konte treba da vrati ekipu na 3-4-3 da posalje Fabregasa i Vilijana na klupu,pa ce opet da ekspoldiraju kao ekipa....

avatar
NikkiCFC
Saturday, 30.09.2017
21:59

Bravo Murinjo genije sto prodade De Brujnea.

avatar
boris340
Saturday, 30.09.2017
23:26

Da ga nije prodao gde bi sa Azarom.Njig dvojica ne mogu igrati zajedno

avatar
Naka TZ (CFC)
Sunday, 01.10.2017
00:41

Mogli bi itekako De Bruyne je igrac koji moze da igra kao krilo i desetku .Sa Azarom na krilima i Moratom u napadu bili bi nezaustavljivi.

avatar
moloh
Sunday, 01.10.2017
00:39

Tebi opet Murinjo nesto kriv...

avatar
brekbaCh1
Saturday, 30.09.2017
21:32

Jedan poraz, odmah pljuvanje. A sta je bilo protiv Atletika, Totenhema ? Smesno.

avatar
Маркус19
Saturday, 30.09.2017
22:17

Челси је екипа која зна да пробија бункере (Атлетико, Стоук). Тотехнем вас је надиграо, а добили сте срећно. Да вам падну у следећем колу уместо Паласа, прошли би сте као Хадерсвилд данас. Сити вас је изгазио и буди задовољан са само једним голом у вашој мрежи.

avatar
Маркус19
Sunday, 01.10.2017
10:42
avatar
brekbaCh1
Saturday, 30.09.2017
23:14

I da dodam, prvi sam bio protiv prodaje Matica, ali od njega napravise Ronaldinja. Bakajoko je sasvim dobar bio do sada, tako da nije falio. A i sada ne znam sta je mogao da uradi Matic. Da pomogne napadu, da bude kreativniji ? Da kaze Konteu da ne ubacuje kilavog Vilijana, ili da se pridruzi i radi isto sto i Bakajoko ? Malo su mi nelogicni ovi na Tviteru sto pisali, ne znam sta su oni gledali..

avatar
brekbaCh1
Saturday, 30.09.2017
23:14

I da dodam, prvi sam bio protiv prodaje Matica, ali od njega napravise Ronaldinja. Bakajoko je sasvim dobar bio do sada, tako da nije falio. A i sada ne znam sta je mogao da uradi Matic. Da pomogne napadu, da bude kreativniji ? Da kaze Konteu da ne ubacuje kilavog Vilijana, ili da se pridruzi i radi isto sto i Bakajoko ? Malo su mi nelogicni ovi na Tviteru sto pisali, ne znam sta su oni gledali..

avatar
brekbaCh1
Saturday, 30.09.2017
23:10

Da budem zadovoljan porazom, jok vala. Dal je pet komada u mrezi ili jedan, meni je svejedno, poraz je poraz, pobeda je pobeda. Jel sam ja rekao da smo nadigrali Totenhem ili da smo ih dobili ? Samo kazem da se tad nije provlacila prica da fali neko, a sad poraz i eto fali.

avatar
Marcos Alonso
Saturday, 30.09.2017
23:05

Totenhem je bio losiji nego Celsi i izgubio ako si gledao utakmicu onda znas o cemu pricam ako nisi onda nemoj ni gledati fudbal. Siti jeste bio bolji ali nije IZGAZIO kako ti kazes nego samo bio bolji i zasluzeno dobio

avatar
CHOsen One
Saturday, 30.09.2017
23:01

Svaka ekipa ima ovakav jedan mec tokom sezone. Desi se sta da ti kazem :D

avatar
Čerek Republika Srps
Saturday, 30.09.2017
22:31

Pa protiv Totenhema je Celzi razbijen ali je pobedio.

avatar
NIKE
Saturday, 30.09.2017
21:31

Nije nam falio protiv Tottenhama i Atletika, a danas kao fali, ma dajte. Bakajoko je danas bio solidan, problem je što je ovaj meč došao posle teškog gostovanja Atletiku, nego falit će nama mnogo bodova ako Morata ne bude bio spreman posle pauze.

avatar
Čerek Republika Srps
Saturday, 30.09.2017
22:32

Falio je i protiv Totenhema (ako si gledao utakmicu). Totenhem je bio za dve klase bolja ekipa a Bakayoko najgori na terenu.

avatar
Marcos Alonso
Saturday, 30.09.2017
23:04

Bakayoko je igrao tad povrijedjen i bio je korektan a ne znam u cemu je Tottenham bio bolji,nisu imali srece kod stative ali su imali srece jer nisu dobili iskljucenje jos pri 0-1 i ne bi dali gol nikad da Batshuayi ono ne napravi ,jos je Celsi imao stativu kasnije i kvalitetnije sanse,oni su imali statistiku iz razloga sto su sutali bez plana ikakvog nego samo da se proba,kao i Siti vecinu danas mada je Siti uistinu bolji dosta bio

avatar
Marcos Alonso
Saturday, 30.09.2017
21:27

Realno ste smorili s Maticem. Jeste vrh igrac ali je i Bakajoko. Pisete o Maticu kao da je mix 10 najboljih igraca ikada na razlicitim pozicijama. Falio je napad i da se krene odlucnije naprijed Azar prosto nije mogao sve sam.. Da je bio Morata mislim da bi drugo bilo.

avatar
Naka TZ (CFC)
Saturday, 30.09.2017
21:46

Konte je pogrijesio sa taktikom i formacijom .Previse defanzivno nismo smjeli se postaviti nikako nam ne stima ovo sa 3-5-1-1 ,morali smo igrati kao na Etihadu prosle god 3-4-3 na kontre kad smo pokidali Sitija ali eto desi se svakome .Tezak isto raspored je uticao na igru fudbaleri nisu roboti da svaku pobjedjuju.

avatar
Saturday, 30.09.2017
22:17

Pa ovde ne pisu oni nego ovi gore na Twitter-u. Ali slazem se sa tobom.

avatar
Dragojevic Andrija
Saturday, 30.09.2017
21:24

konte je pogrijesio sa izborom igraca. takodje i povreda morate je dosta uticala na dalju celsijevu ofanzivu.. siti zasluzeno slavio danas. dbr je da slijedi pauza repki da se odmore svi posebno morata vratice se luiz u odbrani mozes taman da se vrati. :)

avatar
Dragojevic Andrija
Saturday, 30.09.2017
21:39

i naravno da matic ne bi pomogao.. jos bi defanzivniji bili protiv ovog sitija.. smijesni su ovi iz man utd i novinari sto to potenciraju i sto palinjaju u pokusaju ostale fanove :'D

avatar
Adnan
Saturday, 30.09.2017
21:20

Naravno da im fali Matic,a nije im pomoglo sto spanski Riki Lambert moze odigrati samo pola sata protiv jake ekipe,kao ni to sto italijanski Toni Pjulis mijenja napadača za veznog,igra sa formacijom 5-5 i opet ne moze izaći sa svoje polovine.

avatar
boris340
Saturday, 30.09.2017
21:20

BUHAHAH .Pogledajte kometare Celsijevih fanova kad su prodali Matica.

avatar
NikkiCFC
Saturday, 30.09.2017
21:42

Prosle sezone smo pobedili Siti oba puta bez Matica so?

avatar
dock
Sunday, 01.10.2017
01:17

Nije prosle godine Celzi pobedio Siti, nego je oba puta Siti sam sebe pobedio.

avatar
boris340
Saturday, 30.09.2017
23:24

Obap uta ste igrali bunker i to prodje i Citi je imao raspalog Kolarova.Danas ko je gledao utakmicu pola stadion kad je zavrsilo poluvreme moglo je da ide kuci.igralo se 90 minuta viktorije

avatar
Маркус19
Saturday, 30.09.2017
21:11

Наслов довољно говори хахахаха

avatar
NikkiCFC
Saturday, 30.09.2017
21:40

Informisi se malo. Prosle godine smo dva puta pobedili Siti a Matic nije igrao oba meca.

avatar
NikkiCFC
Sunday, 01.10.2017
17:33

Mi smo iz top 6 igrali sa svima sem sa vama. A vi igrali 7 meceva a najbolje plasirani tim na tabeli dvanaesti. A ako pominjes Matica naravno da pominjes proslu sezonu.

avatar
Маркус19
Sunday, 01.10.2017
10:44

Ко помиње прошлу сезону?

avatar
NikkiCFC
Saturday, 30.09.2017
23:49

Slazem se da je Siti bio bolji. Ali ovde se prica kao da smo prosle godine pobedili zbog Matica a sad izgubili sto nema Matica. A to nije uopste tacno.

avatar
BarsaSaMarsa10
Saturday, 30.09.2017
23:28

Pobedili ste siti srecno...Sad ste zgazeni (ne govorim o rezultatu,nego igri) na domacem terenu bukvalno...

avatar
Adnan
Saturday, 30.09.2017
23:18

Od prosle godine do sad Siti je formirao super tim.

avatar
Naka TZ (CFC)
Saturday, 30.09.2017
21:10

Celziju nije falio Matic niti treba kriviti igrace za poraz.Krivac je nazalost Antonio nas dobri koji je profulao taktiku i previse defanzivno i kukavicki igrao protiv ultra ofanzivnog Guardiole sa 3-5-1-1.Morao je Konte odigrati kao prosle godine sa 3-4-3 na Etihadu kada smo na kontre raznijeli Siti ali eto desi se svakome na greskama se uci idemo dalje .

avatar
Miso Gajic
Monday, 02.10.2017
09:24

Pa tada si imao Matića.

avatar
Naka TZ (CFC)
Monday, 02.10.2017
13:32

Nije bilo do Matica niti bilo kojeg igraca nego do postavke taktike i formacije tada na Etihadu koja je bila bolja nego sada na Bridzu .

avatar
CHOsen One
Saturday, 30.09.2017
21:07

Ajde bre molim vas manite menBakajoko je veci potencijalnI ne fali nam Matic uopste

avatar
Roger Elliott
Sunday, 01.10.2017
02:22

Bas nam je drago da vam ne fali, nama bas godi njegovo prisustvo. Hvala Konteu na Maticu.