Ronaldovih 1/55

Autor: Nikola Miloradović
nedelja 19.11.2017.
13:33
Izvor: Sportske.net

Neverovatna statistika portugalskog fudbalera.

Beta/AP Photo/Paul White
Beta/AP Photo/Paul White

Povezane vesti

Real Madrid je sinoć napravio još jedan korak unazad kada je odbrana titule u pitanju, remizirali su sa gradskim rivalom Atletikom na "Vanda Metropolitano" stadionu, Madrilenjo je okončan bez golova, više o dešavanjima sa tog duela OVDE.

Kristijano Ronaldo je tako propustio još jednu priliku da prekine golgeterski post, pa je i dalje na samo jednom postignutom golu u Primeri ove sezone.

Čovek koji je pre manje od mesec dana dobio nagradu FIFA za najboljeg svetskog fudbalera igra neprepoznatljivo slabo ove sezone, čitav Real je ispod očekivanog nivo, ali sledeći podatak je za rubliku "Verovali ili ne...".

Naime, Portugalac je konvertovao samo jedan od 55 udaraca ka protivničkim golovima ove sezone. Njegovih 27 poslednjih šuteva nije završilo u protivničkoj mreži.


Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

52 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
TrTaVrTaGuZiCoM
Monday, 20.11.2017
10:11

Interesantno je to kako svi bas ovo kolo izbacili tekst o ronaldu. Svi naravno negativni, momak igra loše ove godine, malo se zasitio ili šta već, dobio djecu. Ali, kako to da neki portal nije recimo napisao ovaj teksrt prošlo kolo, pa neki možda posle sledećeg, nego 5 portala svi tekst o Ronaldu. Ko je snabdijevač ovih informacija, koje je to mjesto gdje prepisujete da pratimo taj portal, sigurno je manji slon no ovdje.

avatar
Heisenberg321
Monday, 20.11.2017
00:51

Nije da Ronaldo nije u formi nego Real kao tim igra loše, pa samim tim igrač koji zavisi od saigrača toliko kao što Ronaldo zavisi od saigrača ispada da nije u formi, a samo je u pitanju da mu ne nameštaju golove na tacnu ništa drugo. Za razliku od Mesija on nije u stanju da se varti po loptu da organizuje napad i pokrene ekipu, nego sve čeka na gotovo.

avatar
Don Andres
Monday, 20.11.2017
00:32

Znaci toliko je los u 2017. godini? Aj da mu damo zlatnu loptu za tu 2017. ahaha on ne bi smio da bude u top 10 po kvalitetu prikazanog fudbala nikako. A vjerovatno ce je dobiti. To dovoljno govori o toj nagradi

avatar
stevan_vasic90
Sunday, 19.11.2017
17:49

A to sto citav tima Reala igra lose, to nema nikakvog uticaja? Jendostavno, nedostaje motiv, zelja, previse igraca je ubedilo sebe da su nezamenjivi, ususkali su se, ulenjili. Mozda bi Zidane malo trebalo da kombinuje, da ostavi Modrica, Kroosa, Ronalda na klupi i sansu da Ceballosu, Llorenteu, Mayoralu, Asensiu od starta, i tako nekoliko meceva... da ukapiraju da se samo maksimalnom posvecenoscu dolazi do startne postave. Ocajne igre bas i ne odaju utisak neke preterane posvecenosti igraca Reala.

avatar
Don Andres
Monday, 20.11.2017
00:26

Pa kao 'najbolji na svijetu' bi trebao biti sposoban da povuce ekipu kad ne ide. Sa druge strane imamo igraca koji je zvanicno 2. najbolji a on tako cesto vuce ekipu kad ne ide

avatar
Don Andres
Tuesday, 21.11.2017
12:03

pa ti ga opravdavas time sto govoris da citav tim igra lose. evo barsa igra lose 2-3 godine pa messi ipak pokazuje izuzetan fudbalski kvalitet uprkos tome. i komentar nije napisan da bi te isprovocirao ili sta vec. dakle, ronaldo nema kvalitet da sam mijenja tok utakmice. prosto nije igrac tog kalibra i to je najveci problem reala. nisu problem kros i modric sigurno. takvi majstori su rijetko kada problem ali i njima eto ponekad treba guranje 'najboljeg' ali ono tako cesto izostane

avatar
stevan_vasic90
Monday, 20.11.2017
01:40

Don Andreas@ Kakve veze ima ovo sa Messijem? I sto bi sad mene ovaj tvoj komentar trebalo da isprovocira? Messi je bolji fudbaler, ali opet pitam- kakve to veze ima sa ovom vescu i mojim komentarom?

avatar
Rasel Krou
Sunday, 19.11.2017
17:43

Zaista razocaravajuca statistika, daleko je od forme. On i Benzema su trenutno najneefikasniji napadacki tandem u Evropi, od jacih timova. Gore od ovoga ne moze, nadam se da dolaze bolji dani.

avatar
Sunday, 19.11.2017
18:11

Primetno je da se insistira na Ronaldovim sutevima, a na toj osnovi gradi misljenje koje je na prvi pogled za cudjenje. No, cesto se ne zapitamo koliko je tih suteva bilo iz izglednih pozicija odnosno koliko je bilo sansi koje ulaze u 70 ili 80 procenata mogucnosti za postizanje pogotka. O stoprocentnim da ne pisem. Odgovor je - daleko manje nego sto se misli. Primarni problem Reala je pasivan vezni red u kojem su Modric i Kros postali (skoro) bezpoasni po gol. Istina, povremeno dolazi do pasova u prostor, koji zbog lose anticipacije u trenutku predaje lopte (cesto) bivaju preseceni. Drugi problem su neefektivni bekovi kojima prodor ne predstavlja prepreku vec zavrsnica - centarsutevi. Daleko su od navalnih igraca, sto ih automatski definise kao beskorisne. Nedvosmislen problem je, takodje, nepostojanje ukrstanja bekova sa veznim igracima, jer su sa tako kreiranim napadima izazivali konfuziju medju protivnickim odbranama stvarajuci visak. Treci problem je simbioza izmedju Iska i napadaca. Isko je sjajan tehnicar, ali njegove lopte nakon briljantnih poteza bivaju neucinkovite. Deluje da ne razmislja u trenutku centarsuta. Na stranu da zna zadrzati loptu u posedu vise nego sto je potrebno. Benzema je van forme. Nije iskljuceno da gore navedeno ima odredjenog uticaja. Bez obzira na to sto Ramos tvrdi drugacije, Ronaldo je u pravu - nisu smeli prodati Moratu i Rodrigeza. Kvalitet klupe je doprineo velikim rezultatima koji su obelezili proslu sezonu. Taktika u napadu se mora menjati, previse se oslanjaju na centarsuteve i bekove. Jedan od razloga iz kojih je vezni red ponisten. Nepostojanje alternative. Nesumnjivo je da dolaze bolji dani. Real je veliki klub (najveci na svetu). Nista ne prepusta slucaju. Pohvalicu tvoj komentar sa jedne od prethodnih vesti. Srdacan pozdrav i sve najbolje.

avatar
Tuesday, 21.11.2017
19:32

Ma ne, ne precenjuj moj trud da bi dao sebi na znacaju. Samo sam izneo elementarne cinjenice koje samim svojim postojanjem u potpunosti demantuju tvoje besmislene navode. Ako se u tebi (neminovno) radi o potrebi za omalovazavanjem, ne znaci da u drugima postoji potreba za pravdanjem. To je poenta. Neobjektivno ludilo kojim zasipas ovaj portal nije argument vec ilustracija i podsecanje na slabomislecu koncepciju i neupucenost u materiju. Argumente smo videli tokom njegove karijere naocigled stotina hiljada na tribinama i nas miliona pored malih ekrana u La ligi protiv Barselone, Sevilje, Atletika iz Madrida, Atletik Bilbaa, Ligi Sampiona protiv Bajerna, Juventusa, Dortmunda i mnogih drugih, ukljucujuci i selekciju. Nemerljiv doprinos u osvajanju La lige kao i tri titule Lige sampiona od kojih dve zaredom. Da se konstantna sezona dogodila jednom pa da razumem - dogodi se svakome. Ronaldo traje vise od decenije. Da jednom napises da nije tako, opet bih razumeo - covek se saplete o iluziju. Ali, saplitanje dva (ili vise) puta o isti kamen praktikuje samo jedan soj ljudi koji se sa inteligencijom i kompetentnoscu zaista ne moze staviti u istu recenicu. I ne, to nisu nerezonski sutevi, sto ti je pojasnjeno u prethodnome komentaru. Vec u 99 odsto slucajeva rezonski sutevi iz teskih pozicija (izrodjenih zbog nepromisljenih centarsuteva) koji su najbolje sto se moglo izvuci iz sesnaesterca u skoku ili nakon dobijene lopte 'u noge'. U takvim situacijama sutiras ili gubis posed. Mogucnost za sigurno vracanje je minorna. Da bi to shvatio moras videti dalje od 'i to je to prosto'. Sto zbog svoje 'uze strucnosti' nisi u stanju. Zakljucak je jasan - simbioza medju igracima sredine terena i napadaca ne postoji, odnosno kolicina kvaliteta centarsuteva bekova je ispod zeljenog nivoa, sto se odrazava na napad, a na kraju i rezultate. Fudbal je timska igra sacinjena od tri celine: odbrane, sredine i napada. Ako jedna ne funkcionise, u problemu su. Ovde ne funkcionise (najmanje) jedna i po. Moji odgovori se odnose na besmislice i neistine u komentaru, a koje se realno mogu da sretnu samo kod zagrizenih Mesijevaca i kvazibarselonista (poput tebe) koji bauljaju po ovome portalu sa somnabulnim konstrukcijama izgledajuci tuzno i tragikomicno. Uostalom ovakva mesta su idealna za svakovrsne cudake da iz sigurne anonimnosti prosipaju haos koji im se vitla po glavi. Dokolicare sa cudnim smislom za zabavu ili (gora varijanta) - sizofrenike. Hvala ti na komentaru ali, iako imam duzi staz u ovakvim prepiskama i veruj mi da sam sreo mnogo ovakvih i tezih slucajeva, nisam u mogucnosti da ti pomognem - (ima ljudi koji su strucni, pa mozes da im se obratis). Procitaj jos jednom svoje mudrolije, mozda ces se uhvatiti za slamku spasa i registrovati budalastine koje ostaju iza tebe posto svakako nemas kapacitet za razumevanje kompleksnih uzroka. Budi mi pozdravljen, Donki.

avatar
Don Andres
Tuesday, 21.11.2017
12:11

ne, to su ipak nerezonski udarci jer uvijek postoji drugo resenje. znas, nije sam na terenu, iako on voli da misli da jeste. radi se o izuzetno ogranicenom fudbaleru koji nema kvalitet da sam mijenja tok meca. i to je prosto to. prosle sezone se nadavao golova iz peteraca kada su mu saigraci davali lopte na tacnu. on ove sezone igra taj isti fudbal samo sto ne dobija te lopte pa nema golova da se stvori privid njega kao sjajnog fudbalera. radi se o najvecoj fudbalskoj prevari u istoriji ovog sporta. perisa, da cujem sad tvoj nerezonski komentar u kom ces pokusati da opravdas njegovu ogranicenost.

avatar
Monday, 20.11.2017
14:21

@Rasel Krou, zadovoljstvo je obostrano. Pozdrav. n@Pink Floyd slazem se. Srecom po njega i Real Madrid, sezona nije u poodmakloj fazi (na kraju). Moguce su promene. Koliko je realno ocekivati potpuni preporod (Ronalda iz prosle sezone), pitanje je. Ne smes smetnuti s uma da za tri meseca puni 33 godine. Polako se njegova karijera blizi kraju. n@ El Clásico leyendas, hvala. n@Donki, ne, nema dovoljan broj suteva iz izglednih prilika. Ali, to ne znaci da je sut iz manje izglednih pozicija nerezonski ukoliko ne postoji drugo resenje, a nema ga s obzirom na nepostojanje konciznih napada u ovoj sezoni. Zasad je tako. I to nema nikakve veze sa klasom koja je neupitna, vec sa nedostatkom simbioze izmedju veznih fudbalera i napada. Kada Real bude resio taj problem delovace nepobedivo kao u drugom delu prethodne sezone. Do tada ce se muciti. Napadaci nisu tu da bi kreirali, vec zavrsavali. Takva je filozofija Real Madrida. Termin 'nerezonski' se moze vezati samo za centarsuteve bekova i veznih fudbalera zbog nepostojanja plana 'B' u napadu. Covek koji razmislja rezonski moze pisati o nerezonskim postupcima. Ti to nisi u stanju.

avatar
El Clásico leyendas
Monday, 20.11.2017
02:59

objasnio si sve. bravo za komentar

avatar
Don Andres
Monday, 20.11.2017
00:29

Znaci nema previse suteva iz izglednih prilika? Onda mora da ima mnogo nerezonskih suteva? A znamo da je to uvijek pokazatelj klasnog igraca (;

avatar
Pink Floyd
Sunday, 19.11.2017
20:45

Sve sto si rekao je istina i to igra ulogu, ali opet Ronaldo mora mnogo bolje da igra. Valjda je on najbolji igrac svijeta, i dok shvatam da ne moze nositi tim do svake pobjede jer je ovo timska igra, mora davati veci doprinos igri. Covjek ce vjerovatno i ove sezone biti proglasen najboljim fudbalerom svijeta (Frans Football) preako Mesija (koji igra sa poluzdravim Iniestom i Suarezom, potpuno zdravim (kao da im sta pomaze) Rakiticem,Alkaserom,Deulofeuom,Paulinjom u veznom redu/napad i sa takvim klasama od saigraca on donosi pobjede) i mislim da je realno ocekivati vise od njega.

avatar
Rasel Krou
Sunday, 19.11.2017
20:24

Slazem se u ogromnoj vecini ali moram dodati da je, uz gore navedeno, jedan od problema i taj sto CR ne moze igrati devetku i biti najistureniji sa Benzemom. Ronaldova prirodna pozicija je lijevi krilni napadac, tu je najopasniji i najubojitiji. Medjutim, Zidan trenutno ne moze igrati na taj nacin jer da bi tako igrao mora imati i krilnog napadaca na desnoj strani, sto nazalost nema, zato je CR u sustini zrtva taktike. Kada bi Bejl bio oporavljan i u formi, bila bi skroz druga prica, Bejl desno, CR lijevo da razvuku odbranu protivnika a Benzema u sredini samo da primi loptu, zagradi se i ostavi je na 10-15 metara od gola (Benz to odlicno radi) i onda nalijecu CR, Bejl, Isco, Kroos i plasiraju je u go, pa Real je na tu foru dao brdo golova, nazalost to sada nije moguce. Pozdrav i drago mi je sto se razumijemo.

avatar
Bayern Premocni
Sunday, 19.11.2017
17:17

Zapitajte se koliko ima godina. Od Ronalda su trenutno bolji MESI ,LEWAMDOWSKI NEYMAR ASENSIO.Ronaldovo vreme je ofavno proslo tako da..

avatar
Rasel Krou
Sunday, 19.11.2017
18:37

Asensio bolji od Ronalda? Svasta ce covjek ovde procitati. Ronaldo ne igra kao sto je igrao prije dvije-tri sezone ali da je njegovo vrijeme odavno proslo je smijesna konstatacija. Kako je odavno proslo vrijeme nekoga ko je prije par mjeseci dao dva gola u finalu LS, ko je bio najbolji strijelac iste? Ronaldo ce jos bar dvije sezone igrati na visokom nivo, mozda nece biti najbolji na svijetu ali ima jos dosta da pokaze. Ova kriza u formi je prolazna. Zivi bili pa vidjeli.

avatar
Bayern Premocni
Sunday, 19.11.2017
22:10

Koliko golova je dosad Ronaldo postigao golova u LALA LIGI . Sve to stoji ali ronaldo ove sezone je nekako mnogo na niskom nivou . Pogledaj proslu sezonu i ovu realno jos ovu sezonu neka igra a sledecu umesto njega treba da igra Asensio koi je jos mlad ima sto sta da uci .

avatar
Crveno boja ljubavi
Sunday, 19.11.2017
19:56

Kako moze ODAVNO da prodje,a pre pola godine resavao sezonu?

avatar
zdenkomen
Sunday, 19.11.2017
17:04

Vreme mu je da ide i oslobodi Realove mlade igrače klupe. Em je ostario em je arogantan, puklo više svima. Statistika bi sada valjda trebala da mu bude nebitna, da se posveti više timskoj igri možda bi bilo boljih rezultata. Dobro za Barsu dok je on glavni u Realu.

avatar
Luka Modric
Sunday, 19.11.2017
16:24

A vidis..a nekad je iz 3 dao 3 gola..godine rade svoje..pusti pricu da ce on igrat do 40..mozda i hoce al ne u realu..treba dovest zamjenu za njega..zadnji pokusaj je bio bale i to nije uspijelo..sad idemo na ljeto neymar dibala ili azar..nema druge

avatar
Rasel Krou
Sunday, 19.11.2017
18:42

Pricu da ce igrati do 40 mogu prihvatiti samo ljudi koji se nisu u zivotu bavili sportom. Jednostavno, biologija je neumoljiva, nakon 32-33 godine igrac gubi na brzini, na okretljivosti, na skoku, to su cinjenice. Ja se nadam da ce podici formu i odigrati ovu sezonu na kakvom takvom nivou a na ljeto da se napravi velicanstven oprostaj i da ode kao najveci igrac u istoriji Reala. I dalje se za njega moze uzeti minimum 100 mil. Zvuci surovo, ipak je CR legenda Reala ali moderan fudbal je takav, nazalost.

avatar
Sunday, 19.11.2017
19:49

sto ne bi isli da vratimo Odegarda, gurnuli Asensija u vatru, nasli centarfora kad vec niko nije hteo da ceka Moratu, sto smatram gluposcu veka, i resiti se kompletno Bejla Benzeme Ronalda. Nejmara ne bih dovodio iz vise razloga, Mbapaje ako moze. Super bi bilo igrati sa Navas-Karvahal,Ramos, Varan,Marselo-Kasemiro,Kros,Modric-Asensio,Mbapae, Isko i za rotaciju Vaskez, ODegard, Sebaljos, Teo, i kompanija, mislim da ne bi morali previse dodavati skupe igrace, vec smao izmeniti malo princip, mozd ajos neko krilo i to je usustini sve, za sirinu napada.

avatar
Младен Глишовић
Sunday, 19.11.2017
16:11

Nije on masina,svima se desava,pre samo tri meseca je osvojio dva trofeja dao 15-20 golova za portugal u kvalifikacijama, dace i na SP za klubove

avatar
Maximovic
Sunday, 19.11.2017
16:02

Pa dobro sledeca sansa gol pa opet 27 neuspeha :)

avatar
Crveno boja ljubavi
Monday, 20.11.2017
13:13

Ironican sam bio tamo :) Djurent da dodje u Krku,osvojili bi EL

avatar
S-I-M-K-E_
Sunday, 19.11.2017
15:58

Ali moramo priznati da puni nemilosrdno u Ligi Sampiona.Tako da mu se moze oprostiti los ucinak u Primeri.

avatar
stevan_vasic90
Sunday, 19.11.2017
15:40

Covek ima 32-33 godine... ne vidim sta je cudno u tome sto pada u formi?

avatar
Rasel Krou
Sunday, 19.11.2017
18:44

Bas tako, onaj ko misli da ce u ovim godinama igrati kao sa 28-29 je nerealan. Covjek je uradio ono sto mnogi ne bi za tri zivota zato treba imati razumjevanja i pokazati respect.

avatar
xenon 1989
Sunday, 19.11.2017
15:30

Da je postigao 15 golova iz 825 šuteva (što je radio prethodnih godina) ovu statistiku, kao i do sada, niko ne bi ni pomenuo, već bi mu rezervisali ZL za 2018-tu, 2019-tu i 2020-tu. :D

avatar
El Nindža
Sunday, 19.11.2017
15:22

Moram da priznam da je na prethodnoj utakmici lepo izveo oba slobodnjaka.

avatar
Di Magia
Sunday, 19.11.2017
15:11

U velikoj je krizi... bilo je dosta izglednih sansi u kojima je morao postizati golove...

avatar
Rise up
Sunday, 19.11.2017
14:59

Najbolji igrac celog univerzuma tako kazu.

avatar
Go Hard or Go Home
Sunday, 19.11.2017
15:38

https://www.sportske.net/vest/medjunarodni-fudbal/real-je-najveci-madridjani-prvi-odbranili-titulu-u-ligi-sampiona-302916.html Kazu :D

avatar
proyectant
Sunday, 19.11.2017
16:50

Cak i sire. Messi pa 10 praznih mesta. :D

avatar
mladenq_
Sunday, 19.11.2017
14:46

Dobro, ali je bar zato sjajan u svim ostalim segmentima igre. Asistira, organizuje napade, procenat uspesnih driblinga off the charts, haha ne mogu vise:D. Dobaro je Ronilica:D, da nema njega na cemu bi drugom fudbalske nagrade gubile kredibilitet.

avatar
Go Hard or Go Home
Sunday, 19.11.2017
15:39

https://www.sportske.net/vest/medjunarodni-fudbal/real-je-najveci-madridjani-prvi-odbranili-titulu-u-ligi-sampiona-302916.html Ne ispada u osmini finala pa ga sudija plasira u cetvtfinale. :D

avatar
mladenq_
Sunday, 19.11.2017
17:50

jesi ok?:D moze li se kako pomoci haha

avatar
Sunday, 19.11.2017
14:42

Stvarno za rubriku neverovali ili da ... Ali dobro,nadam se kraju i povratku u formu,pre svega moraju Modric i Kros da zaigraju bolje , i Isko na klupu ... Asensio pre Benz ...

avatar
Crveno boja ljubavi
Sunday, 19.11.2017
14:37

Em sto njega nece,cela ekipa lose igra,tipa,prosle sezone po mecu 3 sanse je imao Benzema,7 Ronaldo,pa po 2 Modric,Kros,Isko,Bejl,sada ne naprave 3 sanse ukupno na mecu.

avatar
La bestia negra
Sunday, 19.11.2017
14:37

Sad kad bude dao gol ili dva mocnom Apoelu bice opet aktiviran fanboy klub za Zlatnu loptu