Ronaldo najbolji svih vremena, evo šta će učiniti da ceo svet ubedi u to!

Autor: Vladimir Stojanović
petak 08.12.2017.
10:42
Izvor: Sportske.net

On nema nikakvu dilemu, njegov plan je jasan. Ko bi mogao da ga spreči u ovome?

EPA-EFE/FAUGERE FRANCK
EPA-EFE/FAUGERE FRANCK

Povezane vesti

Po Kristijanovom skromnom mišljenju, on je već sada najbolji igrač sveta svih vremena. Sinoć se izjednačio sa Mesijem po broju "Zlatnih lopti", sada je 5:5, ali Ronaldo vodi 4:1 u poslednjih pet sezona.

Portugalac je blistao sinoć na svečanosti dodele novog priznanja, iako mu je jesen loša, ali nagrade se dele na proleće.

Zavisiće od Lige šampiona, ali i od Mundijala, gde su njegove šanse sa Portugalom mnogo manje nego Mesijeve sa Argentinom ili Nejmarove sa Brazilom. No, ne zaboravite, isto se pričalo za EP, pa je Portugal trijumfovao.

Sada to deluje kao nemoguća misija, ali Ronaldo ima plan.

"Mislim da mogu još dve ili tri godine da odigram na vrhunskom nivou. U idealnom slučaju mogao bi da osvojim sedam "Zlatnih lopti"
, rekao je sinoć.

Ono što je ostalo neizgovoreno je da bi to i ostale uverilo da nikada niko, pa ni Maradona, nije bolje igrao fudbal od Portugalca.

Da bi to ostvario mora da ostane u Realu.

"Ako je moguće, planiram da ostanem u Realu do kraja", odbacio je navode o odlasku u PSŽ.

Jer, u Realu se najlakše osvajaju "Zlatne lopte", to je sinoć Nejmara podsetio Florentino Perez.

Upravo bi uz Mesija, Nejmar mogao da bude najveća prepreka Ronaldu da ostvari svoje planove. "AS" dodaje da je uz ovu trojicu, koja kampuju u vrhu već godinama, pretnja u bliskoj budućnosti, Isko, ako Španija osvoji Mundijal, a isto se odnosi i na De Brajnea koji blista u Sitiju. Pominju i Dibalu, ali njegova uloga u reprezentaciji Argentine je minorna, sve dok bude igrao Mesi.

Naravno, niko nije osvojio četiri priznanja, a kamoli pet, osim Ronalda i Mesija, tri puta su Platini, Krojf i Van Basten bili najbolji, ali Maradona nije bio ni u konkurenciji, iako bi sigurno osvojio 1986. i verovatno još par puta dok je igrao u Napoliju.

Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

111 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Mino Rajola
Tuesday, 12.12.2017
03:03

Ko god priča da su Mesi ili CR najbolji na svetu, neka pogleda sledeći link:nhttps://www.youtube.com/watch?v=-JUyHL3v1QQnili neki iz niza sličnih. Mesi to prosto ne može prvenstveno zbog fizičkih predispzicija, a Ronaldu je to nemoguća misija iz mnogo razloga.

avatar
Vaha
Saturday, 09.12.2017
15:29

Pozdrav za sve poznavaoce fudbala! Najiskrenije mi recite da li poznajete nekog aktivnog igraca koji igra na visokom nivou od 2003 godine!? Pa zar nije sramota da jednog bezprekornog sportistu kao sto je CR7 umanjujete njegov ucinak! Njegova zelja, volja, njegov rad je veci od svega sto se zove konkurencija!

avatar
scofield
Saturday, 09.12.2017
19:15

Tako je, objasni deci!!

avatar
zdenkomen
Saturday, 09.12.2017
12:43

Sve bih mogao da mu priznam u fudbalu, kada bi promenio to arogantno, iritantno i pedersko ponašanje. To nikada nije naučio i zato mi se gadi kao čovek. Ali, sada je takvo vreme. Nije bitno jesi li normalan, sa obe noge na zemlji kraj sve popularnosti i slave, bitno je da si onakav kao Ronaldo. Ne znam šta ozbiljni ljudi misle o ovome, ali ima nešto valjda i u časti i dostojanstvu koju on nema.

avatar
Mino Rajola
Friday, 08.12.2017
23:28

Ibrahimović tvrdi da je Ronaldo neuporediv sa Mesijem, tj. da je Mesi mnogo bolji. Verujem mu jer je igrao protiv oba a igrao je i u Barsi.

avatar
scofield
Saturday, 09.12.2017
19:13

Igrao je protiv Ronalda direktno za prolaz na svetsko i dobio dobro bas po nosu kad mu je Ronaldo zavuko het trik u sred Svedske i plus jedan u portugalu. Psss

avatar
scofield
Monday, 11.12.2017
10:10

Ma mislim na to koliko mu Ronaldo nabio komplekse ovaj ne moze da podnese da je CR tatko za njega pa samo prica nesto protiv Ronalda.

avatar
adidas forever
Sunday, 10.12.2017
11:22

Tako je, dao golove Ibri pa Ibra zato ne priznaje da je najbolji, dao golove Felipe Luisu pa i ovaj zato ne priznaje da je najbolji itd. :D Mesi srećom nikome nije dao ni jedan gol, pa zato priznaju da je najbolji. :D

avatar
Mino Rajola
Sunday, 10.12.2017
02:29

I to je argument da Ibra nije kompetentan da oceni ko je bolji?! Veoma glupo sinko. Po toj logici kada je 6. septembra Švajcarska pobedila Portugal 2:0, bi bilo da je Mehmedi bolji od Ronalda.

avatar
MalaSkoljkica
Friday, 08.12.2017
22:49
avatar
Admine pedercino!
Saturday, 09.12.2017
22:47

Da je Messi uzeo ovako ima nade.

avatar
jv
Friday, 08.12.2017
17:52

Najbolji fudbaler svih vremena ne postoji, postoji najbolji napadač, krilo,bek, štoper, golman, ofanzivni, centralni i defanzivni vezni. I opet je sve subjektivno, svako ima svoje mišljenje. Meni ni Ronaldo ni Mesi nisu u idealnom timu, ali Ronaldu se divim zbog njegove upornosti i posvećenosti, on je uvek maksimalno motivisan.

avatar
El Clásico
Friday, 08.12.2017
17:12

A u januaru će ga proglasiti za najboljeg igrača SP u Rusiji 2018. :D

avatar
MSSZRMK
Friday, 08.12.2017
19:28

Mozes sanjati o tome.Videlo smo zadnji put koga favorizuju nebitno kakve partije pruza.Ispred Di Marije,Krosa,Hamesa uzeo nagradu iako nije zasluzio.

avatar
Dalibor Bobinjo
Friday, 08.12.2017
16:58

Džabe se trudi jer mene uopšte ne mora da ubeđuje, a ove normalne i tako ne može ubediti. :D

avatar
Loord Bobinjoo!
Friday, 08.12.2017
16:45

Skraceno je najbolji tako kazu njegovi fenovi :DDD

avatar
Ermac
Friday, 08.12.2017
16:42

Sada kada se popale fenovi Pessija i Penalda sou,nisu ni 1 ni 2 najbolji ikada!

avatar
Friday, 08.12.2017
18:25

Sad me zivo zanima koje najbolji po tebi?

avatar
fadsasdfads
Friday, 08.12.2017
16:39

Nisi najboilji svih vremena,ali nije ni Messi,mnogo se lakse danas igra nego npr u vreme ZUbe,Ronaldinja i ostalih,i nemojte mi sa Ronaldinjom da je on najbolji ikada...

avatar
Matic 21
Friday, 08.12.2017
16:34

Samo mi nije jasno kad neko kaze da je ronaldo sam doneo ls, dajte ljudi svi koji su gledali real prosle god i ove god ronaldo igra isto bez udela u igri reala samo je cela ekipa reala na ceu sa modricem igrala bolje i pravili su prilike koje je ronaldo iskoristio( inace po meni covek sa najboljom zavrsnici u fudbalu) ove godine ostali igraci igraju lose pa i ronaldo ne moze dati golove jel on zavisi od ekipe, a ne ekipa od njega. Setite se samo prosle god kad je isto modric bio povredjen, sta je bilo? opet ronaldo bio u krizi. Mnogo boli sve ljude koji gledaju sa strane, a nisu navijaci barse i reala, realno oni ce uvek hvaliti svog igraca. Iskreno kada budemo pricali svojoj deci za nekih 10,15 god ko je bio bolji treba reci da je mesi bio bolji igrac, a da je ronaldo taj koji je igrao fudbal na potpuno drugi nacin i izvlacio maksimum iz svoje U njegovu korist. A za istoriju msm da od 2000 od kad ja pratim fudbal, pre toga se ne secam, da su oni sigurno najbolji, niko sem njih nije traja tako dugo i takve rezlutate pravio, treba im skinuti kapu

avatar
Crveno boja ljubavi
Friday, 08.12.2017
17:32

Pa jesi vecinom pogodio,ali isto tako glavni cilj u fudbalu je dati gol vise od protivnika,kazu pa i odbrana je uradila svoje,JESTE ona uradila,ali Real i ostali veliki klubovi NARAVNO da imaju vrhunsku odbranu zato i jesu jaki klubovi,e posto je Real bio najbolja ekipa prosle godine,logicno da iz te ekipe treba da se izdvoji najbolji igrac,a kako ces izabrati odbrambenog? Po cemu je Ramos koji je recimo spasio gol vise puta bolji od Karvahala ili Marsela koji su namestali golove? Onda dodjes i vidis Ronalda koji je dao najvise golova i dao ih je kada je bilo najpotrebnije i tjt,vrlo lak izbor.

avatar
Friday, 08.12.2017
18:26

Pa igraju i drugi igraci. Pa sto ne iskoriste. Ajd da kazes da sad real ima solidan tim. Ali proteklih god i barsa i bajern su imali bolji tima, pa je ronaldo bio jos bolji nego danas. Prica ti nema potporu.

avatar
Matic 21
Friday, 08.12.2017
18:10

Da slazem se sa tobom, Ronaldo je vodja tog tima i naravno da ce napadc uzeti epitet najboljeg, samo kazem da ako pricamo o fudbalu mesi je bolji, jer barsa zavisi od mesija, msm slazem se fudbal se igra zbog golova ali po meni je bolji mesi

avatar
El Clásico leyendas
Friday, 08.12.2017
16:04

golovi ove godine protiv Barse,Atletika,Malage,Selte,Valensije,Seville,Sosijedada,Betisa u primeri. u LS protiv Bayerna,Atletika,Juventusa,Dormunda,Totenhema. dakle svim najjacim ekipa je dao gol ove sezone . u 2017 Ronaldo 49 golova i 13 asistencija a Mesi 52 gola i 14 asistencija . samo sto su Ronaldovi golovi i asistencije vise pomogle Realu nego Mesijeve Barsi. a na Euru 2016 je ucestvovao kod 6 od 9 datih golova. pametnom dosta

avatar
Don Andres
Friday, 08.12.2017
17:18

ucestvovao u 6 od 9 golova kad mu broje slucajne asistencije kad nerezonski proba da sutira pa pogodi saigraca (: kao i sve drugo i ovo je samo privid. covjek je prosto prevara od igraca. trenutno je 170 i neki napadac u evropi a osvojio zl.hahahaha

avatar
Don Andres
Friday, 08.12.2017
23:20

ronaldu za tih 49 golova trebalo 2000 suteva, messiju za njegovih 52 stotinak hahahah ronaldo je jedan od najvecih potrosaca lopti. zato je 170 i neki napadac u evropi trenutno

avatar
El Clásico leyendas
Friday, 08.12.2017
18:10

Mesi 0.85 golova po mecu u 2017 a Ronaldo 0.88 .hahahha

avatar
Barcelonista
Friday, 08.12.2017
16:03

E moj Ronaldo.....

avatar
Friday, 08.12.2017
15:32

S obzirom na kvalitet Nemacke i Francuske, odnosno Brazila i Spanije, ne verujem da ce Portugal i Argentina moci da ucine ono sto neki od njih ocekuju. Prostor za iznenadjenje je uvek rezervisan. Pitanje je kolicine samo. Jasno je da ce Ronaldo i Mesi uciniti sve da se to dogodi. Kao sto je jasno da Ronaldo nikada nije imao nameru da svojevoljno napusti Real Madrid. Isto tako je naglasio (sudeci po citiranim izjavama) da bi u idealnom slucaju mogao da osvoji sedam zlatnih lopti, ne da ce to sigurno uciniti. Da potencijalno moze igrati dve ili tri sezone na vrhunskom nivou, ne da ce se to dogoditi. Svet je put bukvalista. I kada im kazes da je potrebno da citaju izmedju redova, dodaju da je tu samo prazan prostor, a druga strana tumaci proizvoljno. Ronaldo kao ni Mesi, nisu najbolji fudbaleri svih vremena. Sigurno je da im niko ne moze oduzeti subjektivno stanoviste. Njima, kao ni bilo kome drugome. Takva projekcija misljenja je cesto suprotna realnosti i nije pogodna tacka konstruktivne diskusije. Bilo je pomenutih izjava od ostrascenih navijaca i kvazistrucnjaka ukljucujuci i neke profesionalce (saigrace i bivse saigrace). Nisu to izjave koje su itinerer za jednu ozbiljnu temu koja iziskuje dublje istrazivanje, vec gubljenje vremena. Nadam se da vise necete kopirati tekstove sa drugih portala, sto potvrdjuje vreme u kojem su isti objavljeni. Malo uredjivacke mastovitosti nije na odmet. Pozdrav.

avatar
BarsaSaMarsa10
Friday, 08.12.2017
19:35

Za Mesija je dosta fudbalera,koji nemaju nkikakve veze sa njim,reklo da je GOAT.Mada moje misljenje je da GOAT ne postoji,svaka generacija ima svoje najbolje igrace,glupo je uporedjivati.

avatar
Glupa i Tupan
Saturday, 09.12.2017
11:59

On samo koza i moze da bude,a GOat nikada

avatar
esadandrovic
Friday, 08.12.2017
15:22

Ja sam taj koji pise o najvecoj prevari 21vijeka. Ljudi ja se ne sramim sta pisem, ja pisem na osnovu fudbalskih dokaza. Sjetite se Real- Bajern, Marselo uzima loptu i ide u solo prodor, i ide sam na golmana, a Ronaldo ceka u ofsajd i trazi loptu da mu Marselo doda. A novinari i televizija ne vidose solo i ofsajd Ronalda. Nego hvale Ronalda i njegov gol neznam koji po redu. TO JE PREVARA FUDBALSKA.

avatar
Wilison
Friday, 08.12.2017
16:40

Messi je fudvbalska prevara

avatar
Liga BBVA
Friday, 08.12.2017
15:03

Osvojio nije ni jednu, a mogu da mu poklanjaju ZL do kraja života, ako treba i posthumno, sasvim svejedno. :D Za svakog normalnog ta nagrada je potpuna sprdnja od kako su mu je prvi put poklonili, a ovo sada bolje da ne komentarišem.

avatar
Goran Stanojkov
Friday, 08.12.2017
15:00

Kada ne da golove u Primeru racunajte my prijateljske utakmice neka da nekome 5-6 komada I Dajte mu jos jednu da ne bi pravile troskove za iducu sezonu kako se ne sramite da pisete gluposti o njemu ZL nisu dobili niti Cavi niti Inijesta koji su doneli EP Spaniji apostle toga I SP tada nije bill bitno sto su osvojili I LS sa Barsom setimo se da je Portugal izborio mesto posle paraza kada nisu prosli grupu a on je dao tri goal u barazu I racunaju njegove golove u barazu a baraz igraju slabije teprezentacije kakav heron kada ga nema u Primeru 8godina gde dominira Bsrsa racuna se samo LS kada ih nije bilou LS racunali su mu Primeru tako da najveci lopovi I prevaranti koje se reklamisu I prave of mravu slona su realOVCI to I'm je nasledstvo ostavio Franko itako su pokrali zadnji Primeru I 2 LS sa Perezom

avatar
Friday, 08.12.2017
15:31

otkadje to pristojnost postala mana?

avatar
Bat
Friday, 08.12.2017
14:17

kristijano je daleko ispod mesija i fenomena a bogami i ronaldinja i zidana..maradonu i pelea malo ko od nas je gledao osim kratki neki snimci..tako da ga niko ne smatra ni top 5..

avatar
fadsasdfads
Friday, 08.12.2017
16:38

Messi je daleko ispod Fenomena

avatar
FanEngleskogfudbala
Friday, 08.12.2017
14:10
avatar
Mino Rajola
Friday, 08.12.2017
13:50

Trećina svake lopte pripada Benzemi kome je zabranjeno da šutne na gol ukoliko je Ronaldo u dometu za dodavanje.

avatar
MSSZRMK
Friday, 08.12.2017
19:31

Pa bolje Ronaldo jedan put da suta nego Benzema tri jer je veca sansa da ce portugalac dati.

avatar
Friday, 08.12.2017
21:39

Inace Benzema ako sutne uvek da gol, uopste ne promasi od pola metra cep gol :D

avatar
MSSZRMK
Friday, 08.12.2017
13:04

Motivacija za sve,samo tako nastavi.

avatar
Don Andres
Friday, 08.12.2017
17:21

motivacija za pravarnte, lopove i ostale tipove koji zele sve u zivotu da kupe (;

avatar
John Cena
Friday, 08.12.2017
13:04

Zlatne Lopte nisu merilo ko je najbolji svih vremena. Ronaldinjo, Zuba i Zidan imaju manje lopti od njega pa su pokazali mnogo vise za 2-3 sezone nego on u celoj karijeri. Ne mrzim ja njega ali je preveliki egoista kad kaze da je najbolji, cime smatra da je bolji i od Peleta i Maradone

avatar
Luka Modric
Friday, 08.12.2017
13:44

Ronaldinjo je i igro samo dve sezone..maradona je igro na kokainu..yubu su ubile ozljede..pele igro dok nije postojalo zalede..jedino zidan od ovih koje si naveo je odigro cijelu karijeru vrhunski..a cr7 je u 1 god napravio vise nego ronaldinjo u karijeri..tako da messi cr7 su uvjerljivo dva najbolja igraca svih vremena..ko je bolji od njih dvojice svako ce odlucit sam..po meni su isti..svaki ima svojih prednosti i mana al su osvojili sve..treba im odat priznanje a ne blatit ih

avatar
Vaha
Saturday, 09.12.2017
15:40

Bravo za komentar i vase znanje! Samo sto bi ja za Cristiana reko da je bolji! Kada istrci iz Katakombe na travu i kamere upere u njega... Naj kasnije je tada jasno zasto je Nestvaran! Prezentan

avatar
Mino Rajola
Friday, 08.12.2017
23:22

Ronaldinjo uzme loptu, pređe ceo Real i da gol. I tako 100 puta protiv raznih klubova. CR nikad tako nešto nije uspeo. Mada mislim da spada u top 10 u istoriji. Statistika ime da zavara.

avatar
xenon 1989
Friday, 08.12.2017
18:26

Nemoj Messija da stavljaš u istu rečenicu sa izlizanim pa nikako. Ako ti je izlizani uverljivo jedan od 2 najbolja igrača svih vremena, onda bolje stavi Paju Patka kao tog drugog, a Messija među te narkomane, povređene i te što su trajali sezonu-dve, biće manje besmisleno. :D

avatar
fadsasdfads
Friday, 08.12.2017
16:38

A ko je najbolji?

avatar
John Cena
Friday, 08.12.2017
14:30

Nemam ja nista protiv Mesija i Kristijana i smatram da njih dvojica jesu medju najboljima svih vremena, ali kad je Ronaldo rekao da je on sam bolji od svih ostalih u istoriji samo zbog broja Zlatnih Lopti, e sa time se ne slazem

avatar
AstorRed
Friday, 08.12.2017
14:17

Sta je zidan odigrao celu karijeru ako je explodirao tek sa 25 god. a druze ja bih pre gledao zubu i ronaldinja na jedan dan nego mesija i cristijana na godinu.

avatar
DuskovicSRB
Friday, 08.12.2017
13:04

Како да не, имао си среће што си прошле године узео признање. Гризман је одиграо бољу сезону, само што си ти освојио лш на пенале, и еп у чијем финалу ниси ни играо.

avatar
Ermac
Friday, 08.12.2017
16:43

Imao i Snajder daleko bolju sezonu od Messija i nije osvojio kao i Inijesta,Messi i Ronaldo su teske prevare.

avatar
Don Andres
Friday, 08.12.2017
13:03

ahaahha znaci da covjek ne povjeruje sta ovaj lik prica.. imam osjecaj da sam se probudio u nekom paralelnom univerzumu, gdje je sve suprotno onome kako jeste, kad procitam ovakav tekst. ova nagrada je odavno umrla, juce je umro i fudbal. slava mu

avatar
afgasdfgas
Saturday, 09.12.2017
22:41

Umrla je kada je dobio Messi na prevaru jos 2010 umesto Snajdera

avatar
Friday, 08.12.2017
12:42

Ma jok bre , sta znaju novinari,treneri i kapiteni ko je dobar ... :)))

avatar
NikkiCFC
Friday, 08.12.2017
12:40

Apsolutno ne vidim Mesija i Ronalda kao bitne faktore u buducnosti.

avatar
Mino Rajola
Friday, 08.12.2017
13:52

U sledeće 3-4 godine Mesi može mnogo. Može i Ronaldo još jednu sezonu, možda dve.

avatar
MSSZRMK
Friday, 08.12.2017
19:32

Sutra je buducnost tako da jesu bitni.

avatar
_mladen_
Friday, 08.12.2017
12:37
avatar
Armani
Friday, 08.12.2017
12:30

Mark clatenburg,gil manzano i viktor kassai su mu omogucili 2 zlatne lopte! Nikad on nece da mogne s messijem u istu recenicu.

avatar
Yarmolenko
Friday, 08.12.2017
16:47

Da mogne hahaha ti si bre dete koje prati fudbal od 2015 godine kakav crni Messi...

avatar
Armani
Friday, 08.12.2017
23:29

Bolje biti i dijete nego nemati pojma!

avatar
Rise up
Friday, 08.12.2017
12:29
avatar
BarsaSaMarsa10
Friday, 08.12.2017
12:26

Reci za Ronalda da je najbolji u istoriji je uvreda za fudbal,i to nema veze sa Mesijem,niti ja tvrdim da je Mesi najbolji(Cisto da se ogradim,jer ocekujem odgovore tipa ne nego je Mesi).

avatar
adidas forever
Friday, 08.12.2017
18:17

Reći da je Bata Paskaljević najbolji glumac u istoriji glume bi bila manja uvreda za pozorište i film negoli ovo za fudbal. :D

avatar
Amar Zornic
Friday, 08.12.2017
12:18

Sta to Argentina ima bolje od Portugala . Gollman bolji portugalov , Odbrana bolja Portugalova , Vezni red opet bolji kod Portugala , jedino je Napad bolji kod Argentine

avatar
AstorRed
Friday, 08.12.2017
14:19
avatar
ViniciusJR
Friday, 08.12.2017
15:37

To je preglupo poredjenje i rangiranje tako, kao da svaki dio tima igra utakmicu posebno. Malo li je imati u timu Mesija, Dibalu, Aguera, Higuaina, Di Mariu, Ikardia? I uz to, nikako se ne moze reci da su losi igraci, Otamendi, Mascerano, Fazio, mladi Mamana, Bilja, Paredes, Banjega, tu su jos mladi Pavon, LoCelso, strasni potencijali...nabrojao sam samo neke igrace. Kad se sve posloži i uporedi, Portugal i Argentina su 2 različite kategorije, i svako ko malo prati fudbal to zna.

avatar
Mangus
Friday, 08.12.2017
12:09

GLavno pitanje je sta je merilo za to ko je najbolji na svetu.nAko su brojke, To je Pele. Ako cemo po tome sta su doneli svojim timovima, onda je to Maradona, koji je prakticno sam donosio titule svojim timovima, a i svetsko Argentini.nPo kvalitetu, za mene su i Mesi i Ronaldo ispred CR-a. jer igraju lepsi fudbal, lucidniji. Ali CR-u skidam kapu na dostignucima, jer je od sebe napravio masinu koja donosi rezultate. Sam je doveo Real do LS prosle sezone, imao velikog udela u osvajanju EP. Na svetskom realno nemaju sansi ali fudbal je to, ko zna

avatar
Don Andres
Friday, 08.12.2017
17:32

ako evropski prvak nema sanse na svetskom onda nesto nije u redu (:

avatar
Don Andres
Monday, 11.12.2017
12:11

nisu najbolji u evropi kad se ovako pogleda ali ipak imaju izuzetno kvalitetne igrace a sto je najbitnije trener je odlican i dobro je uklopio igrace. tako da oni svakako mogu biti favorit iz sjenke.

avatar
Mangus
Monday, 11.12.2017
11:49

U fudbalu je kao i u zivotu sve moguce, ali budimo realni. Nisu ni najbolja Evropska reprezentacija u ovom trenutku, a kamoli svetska :)

avatar
Friday, 08.12.2017
12:08

AKo nastavi sa ovakvim igram ako tokom jeseni, i ovom vanseriskom efikasnoscu, ne samo sto nec eimati Zl, vec nece ni trofeja, a nagradu za najboljeg ikada je smesno i pricati.

avatar
Marko7
Friday, 08.12.2017
11:56

Najbolji fudbaler svih vremena, nikako, najbolji golgeter - verovatno. Pa ni Mesi nije, možda ako uzme neko od njih dvojice SP mogu da se smatraju najboljim. nDo tad, Maradona. Prosečnoj Argentini doneo titulu na SP, od prosečnog Napolija napravio dobar klub, nosio na ledjima i jedne i druge, nije zavisio od kvaliteta saigrača. Dok ova dvojica, bez onakvih saigrača pola ovih zlatnih lopti ne bi osvojili. Plus što su minimum dve ZL nepravedno osvojili.

avatar
Don Andres
Friday, 08.12.2017
17:35

ne moze biti najbolji golgeter nikako jer messi ima znatno bolji procenat gola po mecu.. a uz to je i jedini igrac ikada koji je dao 90 i kusur golova za godinu dana. vjeruj mi da ne postoji bolji golgeter od covjeka koji za godinu dana postigne vise golova nego 99% ekipa

avatar
Marko7
Friday, 08.12.2017
18:47

Mesija ne računam kao golgetera. Ja u taj koš stavljam igrače kao što su Van Nisterloj, Batistuta itd. Koji su velika pretnja u šesnaestercu. Tu sad stavljam i CR-a jer je u tom segmentu igre mnogo bolji od Mesija, sbog snage, jačine šuta, kretnje bez lopte, skoka, itd. Koji bi sve uradili da daju gol i ne mare puno za lepotu igre. Mesi je za mene genije, i sve osim običnog golgetera, i bio bi najbolji svih vremena da se nije prerano zasitio, osvojio one sve zlatne lopte vrlo mlad.

avatar
Friday, 08.12.2017
18:29

Moze, jer se ne gleda procenat vec broj golova. Mozda ga mesi prestigne, ali sad ima vise datih golova. Stariji ili ne tako stohe stvari.