Poruka Englezima iz Nemačke - Džaba vam novci

Autor: Boban Filipović
sreda 25.05.2016.
23:07
Izvor: Sportske.net

Bivši fudbaler Bajern Minhena i Real Madrida i nekadašnji reprezentativac Zapadne Nemačke, legendarni Paul Brajtner, smatra da su Bundesliga i španska Priemra po kvalitetu daleko ispred Premijer lige.

bundesliga.com
bundesliga.com

Povezane vesti

Brajtner je izjavio da je Premijer liga tipičan primer da novac ne donosi nužno i kvalitet same igre.

"Ako Mančester Junajted, Čelsi i Liverpul ulože toliko novca, a Lester na kraju postane šampion, tu se svaka diskusija o novcu kao ključnom faktoru završava.

S druge strane, što se veći novac vrti u Premijer ligi, kvalitet fudbala opada. Govorim o poslednjih nekoliko godina jer engleski klubovi na međunaradonoj sceni nisu napravili ništa vredno pomena.

Oni se vode time da će biti najbolji ukoliko budu imali najviše novca. Ne biva. Ni sa tolikim parama ne mogu da privole nijednog suprestara. Kažite mi koji to superstar igra u Premijer ligi - nijedan. Zato što ljudi koji žele da igraju fubdal na najvišem nivou igraju u Španiji i Nemačkoj."
rekao je Brajtner.

Brajtner je ubeđen da ni odlazak trenera kao što su Jirgen Klop i Pep Gvardiola neće doneti boljitak zbog limitiranosti preplaćenih igrača u timovima koje oni vode.

Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

50 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
tony zahirovic1234
Friday, 27.05.2016
07:26

Klubovi u PL, uvek moguu da se obezbjede, takoo da...

avatar
Lord of Nottingham
Thursday, 26.05.2016
12:44

Daa, a Bajern je sirotinja, kod njih superstari igraju za sicu

avatar
Emil Prelic
Thursday, 26.05.2016
17:07

Bayern je svoj novac zaradio a nije mu doneo seik ili ruski oligarh.To je razlika.Veliki klubovi zaradjuju svoj novac a vestacki klubovi se na silu pumpaju.

avatar
Rex 14
Friday, 27.05.2016
09:47

Apsolutno tacno.

avatar
tony zahirovic1234
Friday, 27.05.2016
07:10

Prvi trofej ste osvojii, pomocu kafe i 5 kg brasna...

avatar
Black Casper
Thursday, 26.05.2016
10:26

U svakom kolu PL bude MINIMUM 2-3 '' iznenadjenja''. Ako je kvalitet lige to da unapred znas ko ce je osvojiti onda nas par milijardi nemamo veze sa fudbalom !!!!

avatar
Emil Prelic
Thursday, 26.05.2016
17:10

Onda prati prvenstvo Kostarike, i tamo se ne za ko ce da osvoji. Tamo je jos vise razlicitih sampiona bilo u poslednjoj deceniji nego u Engleskoj.Tamo je minimum 4-5 iznenadjenja. Prvenstvo je jako onoliko koliko su jaki klubovi,a ne da li ima iznenadjenja ili ne.A engleski klubovi su slabi, cim ih jedan Lester sve redom preskoci,a to pokazuje i Evropa vec godinama ;)

avatar
Black Casper
Thursday, 26.05.2016
23:24

Izvini ?! Da li postoji neko na ovom sajtu a da ti nisi pametovao na njegov komentar?! Mislim,ako postoji baš bi voleo da znam ko je taj srećnik kojeg nisi smorio!!! Hvala unapred !!!

avatar
realmadridCG4
Thursday, 26.05.2016
20:04

Evo kod nas u CG se ne zna do posljednjeg trenutka,a to sto su fudbaleri polu profesionalni to je druga stvar.

avatar
po cetvrtu zvjezdicu
Thursday, 26.05.2016
08:09

da je spanjolska liga uvjerljivo naj bolja to nam je valjda svima jasno e sad sto se bundeslige tice tu mozemo polemizirati a naravno da covjek ima pravo kad kaze da novac nije sve nije garancija i drago mi je da je tako

avatar
Emil Prelic
Thursday, 26.05.2016
17:11

Nema tu sta da se polemise, zna se da je Bundesliga jaca.

avatar
dadan
Thursday, 26.05.2016
08:00

Tesko je raspravljati o tome. Licno volim Premijer ligu ali necu nikoga ubedjivati da je najbolja. Svidja mi se neizvesnost samog takmicenja. A, losi rezultati engleskih klubova u Evropi su posledica sezone bez zimskog odmora, dva Kup takmicenja, jednostavno, previse utakmica.

avatar
Emil Prelic
Thursday, 26.05.2016
17:14

Neizvesnost takmicenja postoji i u Andori.nNema to veze sa nemanjem zimskog odmora,to sto nemaju odmor moze da im je prednost jer su u formi,odrzavaju ritam .

avatar
bebel
Thursday, 26.05.2016
03:41

Ne zanima me koja je liga najbolja - ja volim gledat Premier ligu i gotovo! Baš i zbog toga što Leicester može biti prvak, a nije najbogatiji. U Bundesligi se to ne može dogodit, tamo Bayern premoćno osvaja titule jer nema konkurencije zato što kupi najbolje igrače drugih njemačkih klubova. U Engleskoj ligi ima toliko derbija između velikih klubova koji su tradcionalni rivali i konkurenti za titulu, a koji su to Bayernovi tradicionalni rivali? Dortmund donekle i niko više. Bundesliga je liga jednog kluba - Bayerna.

avatar
Emil Prelic
Thursday, 26.05.2016
17:17

i u Andori moze sampion postati neko ko nije najbogatiji, i sta sad.nNaravno da ce Bayern da kupuje najbolje igrace, i Real kupuje najbolje,nece kupovati amatere.A i drugi klubovi kupuju po Bundesligi i to mnogo vise,ne samo Bayern.I u Iranu ima velikih derbija konkurenata za titulu i sta sad. Dortmund nije postojao do 90ih,nije to ni donekle rival,Kahn ima vise tofeja nego Dortmund. Bundesliga je liga Bayerna ali je i kao takva jaca od Britanaca ;)

avatar
Emil Prelic
Thursday, 26.05.2016
17:18

To sto si ti naveo moze samo da znaci da je engleska liga zanimljivija od Bundeslige,ali ovde govorimo o jacini lige gde su Englezi slabiji

avatar
HHadzimontagic
Thursday, 26.05.2016
01:16

Kad vam objasni covek iz Bajerna, treba da naucite lekciju, Bajern je klub koji vode strucni ljudi, a Brajntner je jedan od njih

avatar
Doktor svog zanata
Thursday, 26.05.2016
01:15

Premier liga je najzanimljivija to stoji, ali ne i najjaca... vidim sta rade Englezi Evro takmicenjima rasturaju bre, ne moze ni jedan Engleski tim do f4 da dodje u zadnje 2 3 godine! :)

avatar
Nator
Thursday, 26.05.2016
10:46

City ????nLiverpul ???nOni nisu Englesi, oni su iz obale slonovace jel ?

avatar
MaNcHesTeR_ed
Thursday, 26.05.2016
00:56

U Premijer Ligi sve 20ekipu dobiju po 70miliona minimum, dok u Bundesligi sve pokupi Bayern, sve igrace koji su dobri pokupi Bayern, u Spaniji najveci deo pokupe Barca,Real i Atletico. I opet ljudi to ne spominjaju nego gledaju samo LS I LE . U PL ne igraju superstari, a sta su Aguero,Sanchez,Ozil,Sturridge,Coutinho... Suarez i Bale gde su igrali ?? Ronaldo odakle je dosao...

avatar
Pope el Berraco
Thursday, 26.05.2016
13:07

Da ali ova trojica čim su se pokazala prešli su na neki viši nivo,ni jedan super star ne igra u Engleskoj niti ce igrati skoro.

avatar
Emil Prelic
Thursday, 26.05.2016
17:28

Bayern pokupi sve u Bundesligi? nKompani,Diego,Ezil,Sahin,Kagawa,Boateng,Van der Wart,Rosicky,Vidal,Metzelder,Mertesacker,Berbatov,Hleb,de Bruyne,... ko je njih pokupio iz Bundeslige? Vi biste htel;i da zabranite Bayernu kupovinu u Bundesligi pa da onda se hvalite kako ga mozete pobediti.Pa mora i Bayern da kupi nekoga, i druygi kupuju po Bundesligi

avatar
MANUTD
Thursday, 26.05.2016
14:14

Sta su Aguero, Silva, De Brujne, Svajnstajger, Runi, De Hea, Azar, Fabregas, Ozil, Sancez? Prosecni igraci ili super-starovi?

avatar
Thursday, 26.05.2016
00:42

Imali su Englezi jedne lepe godine, posle kalcopola kad su bili zaista jaki. Ali sa dnisu. Sto se tice superstara niej da ih nema Aguero, Runi, Ceh, Gerrard, Lampard, do skoro, Drogba... Izasli su prv na azisko trziste, to ih drzi. Popularizovali su se u Aziji a Amerika im prirodno gravitira. Ali to nisu fudbalske velesile vec ekonomske, dok recimo Spanci i Italijani koji imaju vise u Juznoj Americi imaju bolje igrace, ali manje novca odatle. Nemci imaju svoju skolu i ona ih drzi reprezentaciej je samo primer toga, uzimaju sad i Afrikance, i Turke, a Nemci smao po sebi igraju odlicno. Novac josuvek ne igra fudbal. Tako da dokle god je tako Englezi sa stavom pare pre fudbala nikad nece biti najbolji.

avatar
MANUTD
Thursday, 26.05.2016
14:16

Ispravi me ako gresim ali Real, Barselona, Atletiko, Bajern su ulozili ogroman novac u svoje ekipe i pogotovo u plate. Otkad je fudbala, novac je taj koji u 99% slucajeva odredjuje kvalitet ekipe. Suarez - Nejmar = 200 miliona. Ronaldo - Bejl = 200 miliona. Dzabe Spancima novac je l'?

avatar
MANUTD
Friday, 27.05.2016
11:24

Mislim da je LE ipak drugorazredno takmicenje, ako ne i trecerazredno. Sam si video kakve postave izvode engleski timovi u tom takmicenju( West Hem, Totenhem ove sezone). Bajern ekonomican? 80 miliona Sancez( da, sa svim klauzulama) i Humels koliko, 38? Martinez, Alkantara, Vidal, svi dovedeni za velik novac. Benatia, Nojer, takodje. Ma skoro svi su dovedeni za NOVAC. O platama da i ne pricamo. Atletiko je ove sezone ulozio u transfere vise od Arsenala, a i kod njih imas igrace koji imaju ogromne plate( Koke oko 10 miliona). Cuj kao Dortmund se nije rasipao, a Lester jeste? Dobijali su i Englezi, na isti taj novac koji spominjes, ne tako davno LS su osvajali i Junajted i celsi. Cinjenica je da su svi koji su osvajali LS prethodnih godina ulagali ogroman novac. Pogotovo ta famozna spanska dvojka, koja otima ostatku lige novac.

avatar
tony zahirovic1234
Friday, 27.05.2016
07:16

Maloo goree, sve si objasnio... :D :D

avatar
Friday, 27.05.2016
00:47

odredjuej nekazme a nije, ali Sevilaj ulaze manje od Liverpoola pa ih pobedi u LE. Viljareal je ulozio isot mnogo manje pa nje Liverpoolu bilo lako. Juve, ulaz emnogo manje od Engleza. Bajern, izvina ali taj klub je vrlo ekonomican. Napisoa si dva primera. Atletiko ne nudi plate ko Englezi, ulozio je pare koje je zaradio od prodaje da obnovi konkurentan tim, i opet je znatno bolji. BVB nije se rasipal s aparama kad su pravili sampionski tim. Bajern niej ulozio 200 niakd do Gvardioel,koji opet nije potrosio koliko i UTD ili SIti u tom periodu. A ope tima daleko bolej rezultate. Opet Madrid i Barsa se utrkuju i prate jedan drugog. Ulozis ali i dobijes. Dok nglezi ulazu a ne dobiju.

avatar
Emil Prelic
Thursday, 26.05.2016
17:23

A Bayern nije ulozio za 2 igraca po 200 miliona pa opet moze da se nosi sa njima :D Englezi ulazu vise od Bayerna pa ih nema nigde

avatar
No ®ules
Thursday, 26.05.2016
00:25

Spanci su brutalni, polemika na ovu temu je iluzorna. Svaka liga je kroz istoriju imala periode dominacije, a ovo je vladavina Primere! Treba im se pokloniti i čestitati, a ne traziti nedostatke i biti zavidan.

avatar
cukambre
Thursday, 26.05.2016
00:18

Barsa,Real i Bajern su daleko jaci od skoro svih timova iz njihovih liga,i uvek lagano zavrse u top3(ovo za top3 sam napisao zato sto je Real one godine bio treci).U PL svi timovi mogu da obezbede puno para za transfere,pa tako ima vise jakih timova.Jeste da su Barsa,Real i Bajern jaci od timova iz PL,al to sto su oni trenutno najjaci,ne znaci da su i lige iz kojih oni dolaze najjace.Kad se uzme prosek iz Bundeslige ili Primere,pa se to uporedi sa prosekom iz PL,jasno je da je PL jaca.Rezultata engleskih timova u Evropi nema zato sto su gore pomenuti timovi trenutno bolji,ali kad se uporede CELE lige a ne samo nekoliko timova,onda je bar po meni PL jaca.

avatar
Zeljko GGMU<3
Wednesday, 25.05.2016
23:38

Premier liga je institucija za ostale.Najbolji fudbal se igra u Engleskoj i to je cinjenica.Kada bi pratili redovno svi bi tako mislili a ne po nekad kao neki i onda pricaju kako je Spanija jaca.Sad da dodje ne znam Ferguson i da mi prica suprotno nebi se slozio sa njim

avatar
Ronaldo da Lima
Thursday, 26.05.2016
01:49

Pratimo svi mi i Engleski fudbal, i daleko su oni od institucije. Ti klubovi iz Spanije su u poslednje 3 godine pokupili sve evropske trofeje. Engleze redovno pobedjuju i oni i nemci. Nista nisu uradili ti englezi u poslednjih par godina. I ti kazes da su institucija. Ove sezone je Siti imao srece da dodje do polufinala LS i Liverpul je zasluzeno dosao do finala LE i to je to. I kao sto je vec rekao Brajtner u tekstu, vecina od najboljih fudbalera trenutno ne igra u Engleskoj. Mesi, Suarez, Neymar, Ronaldo, Benzema, Modric, Godin, Inijesta, Grizman, Lam, Roben, Pogba, Dibala, Vidal, Miler, Levandovski, Iguain, Di Maria, Nojer, Rojs, Ibrahimovic, Daglas Kosta, Tijago Silva, Alaba, Koke, niko od njih nije u Engleskoj. A koliko imas igraca svetske klase koji igraju na ostrvu ? Igraci kao Azar, De Brujn, Ozil, Fabregas, Sancez, David Silva uopste ne bi ni otisli u Englesku da nisu dobili ogroman novac. Tamo se sve vrti oko para, veliki biznis, a rezultata nema nigde

avatar
tony zahirovic1234
Friday, 27.05.2016
07:19

Srece hmm, zvuci bas interesantno. Bili smo prvi u najjacoj grupi, jedino je sreca sto smo Kiev dobili u osmini, ostalo nista visee...

avatar
Ronaldo da Lima
Thursday, 26.05.2016
16:36

Sta znaci uopste to sto WBA ima vise reprezentativaca od Bilbaa, Kad Baskijci mogu da ih tuku u gostima ladno 3-0. Oni nemaju toliko reprezentativaca zasto sto forsiraju svoju omladinsku skolu i skoro da ne kupuju druge igrace. Pa oni su zgazili onaj Junajted koji je vodio Ferguson, sta bi sad mogao njima da uradi WBA. Za popularnost se slazem, ali ako je klubovima u Premier ligi toliko bitno da budu bolje plasirani na tabeli nego da osvoje ligu, sto se uopste trude da pobedjuju u LS, zasto ne bi odmarali igrace kad igraju LS da budu spremi za Premier ligu ? Zasto je Pelegrini odmarao dosta igraca u ligi pred duel sa PSG-om, isto kao i Arsenal ? Zar nije Premier liga prioritet ? Vidis da nije. Mozes da pricas sta hoces njima je bitno da postizu dobre rezultate u Evropi, samo sto to ne mogu jer su dosta slabiji pa se klubovi iz Engleske kao vade da im je liga bitnija, Siti je imao srece ove sezone da dogura do polufinala, Liverpul je jedini dobro odigrao ovu sezonu u Evropi. A ostali klubovi ? Junajted nije prosao grupu, Totenhem je isprasen od strane Dortmunda, Arsenal nije mogao da predje pola protiv Barselone. To su ti jaki klubovi ? Za jedno 20 godina niko nece da pita ko je osvojio koliko titula u Engleskoj, nego ko ima najvise pehara LS. Niko nece da prica koliko je platu imao Azar u Engleskoj ili Ozil. Sve te stvari su mozda sad bitne tim igracima ali kad se okrenu iza sebe ti igraci nece imati veliku karijeru kao Suarez ili Lewa. A igraci svetske klase sto si mi nabrojao mislim stvarno, uzas. Klajn, Paje, Saciri, Matic, Can ? Oni mozda jesu jedni od najboljih u Engleskoj, ali niko od njih ne moze da se poredi sa Iguaion, Ibrom, Mesijem,Vidalom, Levandovskim, Neymarom

avatar
5Agger5
Thursday, 26.05.2016
11:35

dobro ovo za igrace si u pravu i ako pogledash najbolji stvarno vecinski nisu u premijer ligi ali oko 2 chinjenice si opasno omashio! n Zasto bi engleskim klubovima bio prioritet da osvoje ligu sampiona kad ucheshce u domacem sampionatu je npr jednom wba donelo veci profit nego sevilji za osvajanje LE. da li shvatash da motiv pl timova nije da ostvare bolje rezultate na evro sceni (koja je glavni izvor finansija timovima kao viljareal sevilja bilbao i slichne) nego sto bolji plasman u ligi. Ako uporedish godisnji prihod npr NJukasla i sevilje videces da je njukasl mnogo vishe zaradio od sevilje koja je osvojila LE!! UEFA sada zeli da igranje lige sampiona prebaci na vikende jer je uvidela opasnost od jachanja popularnosti premijer lige koja ce im POBEDITI gledanost! drugo sto se tiche igraca! znash li da ne moze tek koji strani igrac da igra u premijer ligi! moraju da budu reprezentativci svojih zemalja sa min 10 utakmica odigranih! kolko timova iz sredine tabele spanije ima reprezentativaca nekih zemalja a kolko u premijer ligi? WBA ima vishe reprezentativaca razlicitih zemalja nego bilbao! buducnost jacine spanske lige je jako neizvesna jer finansijska kriza drma 80% timova. nece spanska liga propasti uskoro(bar ne narednih 3,4 godine) ali joj se smeshi sudbina italijanske lige! evo ti josh jedan primer kaskanja spanaca finansijski za pl! zasto spanci nemaju finksni termin odigravanja utakmica u neko odredjeno vreme vikendom nego sve utakmice se igraju jedna posle druge! zele da zarade vishe od tv prava ali dzaba! Real i barsu stave da igraju subotom u 4 kad traje premijer liga al sve je to uzaludni trud jer i dalje popularnost pl raste i rasce! u jednom trenutku u buducnosti i real i barsa mogu pricati da su osvojili tolko i tolko trofeja al svi ce pricati o sampionu pl kao sto svi pricaju o sampionu u NBA a ne u evroligi! za par godina PL ce za ostatak evrope biti kao i NBA za evropljane! nno evo ti i kvalitetni igraci iz pl koji ti spladaju u grupu najboljih fudbalera: aguero, kejn de brujne silva azar mahrez kante kutinjo klajn marsijal de hea matic sancez ozil cheh dzan paje lanzini kujate saciri .....

avatar
Zeljko GGMU<3
Thursday, 26.05.2016
08:54

Eto vidis ti spominjes pojedinacno klubove a kada se gleda liga ne misli se na to.Liga kao liga,kada se pogledaju svi niko ne moze da pridje Engleskoj

avatar
INTER DO SMRTI
Thursday, 26.05.2016
02:22

ko do igra dobar fudbal u engleskoj...slazem se da je liga zanimljiva,ali nista vise od toga,

avatar
rossonero_t
Wednesday, 25.05.2016
23:34

Sve je lepo rekao covek.

avatar
Milos90
Wednesday, 25.05.2016
23:33

Po meni se nemacka liga svodi na bajern kao favorita za osvajanje i dortmunda koji se nada. Spanija ima 3 vrhunska tima, ove sezone 4 i to su 6 tima koji mogu da pobede bilo koju ekipu iz engleske. A i igraci radije pristaju da odu u klub koji ima sanse za osvajanje LS (real, barsa, bajern su u zadnjem periodu favoriti) zato i odlaze u zemlje koje je naveo. A superstar u engleskoj je Aguero (tj bio je ali kao da je izgubio volju da igra, videcemo da li ce Pep nesto promeniti) i naravno Vardy, Marez ove sezone

avatar
Real21
Thursday, 26.05.2016
17:25

Atl.Madrid ne otpisuj nikad

avatar
tony zahirovic1234
Friday, 27.05.2016
07:25

Bio je, ove sezone dao 30 golova 3 meseca van terena, o cemu pricamo druze mi. Dobro slazem se da je biloo utakmica kad je bio skroz bez volje, ali kada vidis uz veliko postovanje jednog Fernanda, Demikelisa, Navasa, siguran sam ni tebi da se ne bi igralo. On je uvek bio medju najboljim fudbalerima na svetu, i ostat ce takoo jos dosta...

avatar
disqus_rIn5xnznTq
Wednesday, 25.05.2016
23:11

Evo sta se desava kad se uzme pogresna terapija :)