Mesi poništio Vilijanovu "treću sreću"

Autor: Boban Filipović
utorak 20.02.2018.
22:36
Izvor: Sportske.net

Jedna gruba greška u opasnoj zoni koštala je Čelsi pobede nad Barselonom na 'Stamford Bridžu'.

EPA-EFE/EPA/ANDY RAIN
EPA-EFE/EPA/ANDY RAIN

Povezane vesti

Prvi duel 1/8 finala Lige šampiona između Čelsija i Barselone završen je bez pobednika - 1:1.

Mnogo više razloga za zadovoljstvo imaju Katalonci, 'plavci' su stvorili mnogo više prilika za gol, ali ih je jedan kiks petnaest minuta pre kraja meča koštao pobede.

Konteov tim je došao u prednost posle nešto više od sata igre, raspoloženom Vilijanu se vratilo za dva malera u prvom poluvremenu kada je stativa spasavala Barselonu, treća je bila sreća i završila u mreži.

Čelsi je i posle vodećeg gola nastavio sa praksom da prepusti posed gostima i da dobrom postavkom svih linija tima zatvori prilaze svom golu, ali je u 75. minutu praktično sam sebi dao gol.

Moguće je da je neposredno pre izjenadčujućeg gola Barsa oštećena za penal, kada je Luis Suarez pao u protivničkom šesnaestrecu u borbi za loptu posle odličnog dubinskog pasa Mesija, međutim, u nastavku iste akcije Kristensen kardinalno greši, vraća loptu u sredinu, Andres Inijesta je krade u opasnoj zoni, odigrava povratnu za Lea Mesija, koji u ovakvim situacijama ne prašta, hvata Kurtou na 'krivoj nozi' i rutinski šalje loptu u bliži ugao - 1:1.

Probao je Konte uvođenjem Morate u finišu da dođe do pobede, ali to nije donelo nikakvu promenu.

Barselona je bila na kolenima, ali ipak iz Londona nosi kući veoma povoljan rezultat.

U isto vreme na 'Alijanc Areni' u Mihnenu, Bajern je završio posao protiv Bešiktaša.

Turski šampion je ostao rano sa igračem manje zbog crvenog kartona Domagoja Vide, uspešno odolevao sa desetoricom u polju do finiša prvog poluvremena, kada Tomas Miler iz sumnjive situacije dovodi Bavarce u vođstvo, a u nastavku su 'crni orlovi' potpuno deklasirani i ispraćeni kući sa pet komada.

Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

319 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
PratimFudbalOd2005:(
Wednesday, 21.02.2018
20:05

Niko nikad bunkerom nece nesto osvojit...nzm kad ce veliki timovi to da ukapiraju...Ja kapiram situaciju u kojoj npr celzi dodje na kamp nou odigra bunker,i onda na svom stadionu odigraju svoj fudbal,ali zasto bunkerises u utakmici u kojoj treba da napravis preddnost nije mi jasno...isto junajted kad na old trafordu udje u utakmicu protiv tima iz donje tabele sa bunkerom,zasto? nikad to necu shvatiti,ja volim dobru odbranu,ali moze da se napravi taktika da je i odbrana i napad dobar...Celzi je i osvojio ligu sampiona onda zato sto nisu imali sta da izgube i svaki put su morali da napadnu da stignu rezultat,nisu je bunkerom osvojili sigurno niti je iko ikad...Milan je igrao pocetkom dvijehiljaditih brutalnu odbranu ali ih to nije sprecavalo da napadnu takodje...Imas igrace poput azara pedra viliana,kantea koji igra u oba pravca da se ne umori i ti igras bunker...Ne razumijem zaista ne razumijem

avatar
Wednesday, 21.02.2018
11:44

Lepo je rekao Ronaldinjo, Celsi igra dosadan fudbal.

avatar
Goran Stanojkov
Wednesday, 21.02.2018
10:58

Penal nad Pike sada niko ne prica da je bilo obrnuto svi bi plakali i navijaci reala ali znamo kako je Cakir svirao penal za real sa Man unt i crveni

avatar
Wednesday, 21.02.2018
16:04

Penal jer je Pike oborio Ridigera ahahahahahha

avatar
MalaSkoljkica
Wednesday, 21.02.2018
10:41
avatar
Phenomenal
Wednesday, 21.02.2018
08:40

Barsa nekako nema vezni red (ne racunajuci Buskeca koji radi svoj posao)... Nekako gledam Mesija, vrati se da primi loptu na centar i da kreira akciju i da trci da da gol. U svakom klubu postoji neki igrac koji ne znas kako se tu uopste nalazi a kamoli u prvih 11,u Barsi je to Rakitic.

avatar
mladenq_
Wednesday, 21.02.2018
16:09

Covjek 4 godine standardan, ni ruke ni noge nema.

avatar
Ivanp
Wednesday, 21.02.2018
08:00

celzi je bio bolji rival zbog tri sjajna suta viliana sa 20 metara na svom terenu,alal vera rodjaci!!totalna defanziva jednog tima i barsin stil igre,pogotovo ove god bez nejmara,sta da se ocekuje drugo bez kruzenje i trazenje prostora vec stotinu puta vidjeno,barsa igra predvidivo i to svi znaju ali opet tesko ih je pobediti,gol mesija je zlata vredan!!

avatar
mladenq_
Wednesday, 21.02.2018
02:30

Uzmes pogledas ove komentare i sve ti je jasno ko navija za ovaj Celzi. Plasticni klub, plasticni navijaci bez dodira sa objektivnoscu. Te Celzi razbio Barsu, te Konte doktor taktike haha, te ovaj pojeo Mesija, te ovaj zatvorio Mesija. Svakome normalnom je jasno da Barsa igra jako tuzan fudbal trenutno, ali sta ste vi jadni razbili, pa Eibar je izmislio fudbal za vas. Ljudi pokidali Barsu na sredini prije 5 dana, napadali sve vrijeme, a aktuelni sampion PL igra Bunker citavu utakmicu usred Londona, wow bravo Konte, doktorski rad, 25% posjed, glavne sanse Azar na odbicu posle kornera, i 2 stative Wiliana koje je covjek samostalno stvorio na najocigledniji moguci dribling potpuno neovisno od kvaliteta igre Celzija u tom trenutku. Da to nisu bile stative, da je lik omasio citav gol sto se desava cesto, sta bi onda bilo? Je l' bi i onda Konte bio doktor taktike? Ajde jedan komentar da vidim da je objektivan, kakva jbna lozana boze sacuvaj, mozda su jedino ovi Realovi gori od vas na ovom sajtu.

avatar
Crveno boja ljubavi
Wednesday, 21.02.2018
15:26

Cek cek,pa zasto najbolji igrac vasione nije pripretio bar isti broj puta kao i taj Vilian(jos kazes na najocigledniji dribling)? Zasto se najbolja 9ka sveta nije nasla na nekom odbijancu? A jos su imali 2.5x veci posed lopte,znaci da oni nisu uopste kvalitetni igraci kao sto vi pisete iz kola u kola kada pobediti Alaves.

avatar
Lecter
Wednesday, 21.02.2018
15:34

I Celzi i Barsa igrali ziheraski.Celzi kuci bez klasicnog napadaca igru bazirao na kontre,Barsa dosadnim kruzenjem lopte pa ako nesto Mesi uradi sam ili neki dupli pas sa Albom ili Iniestom.Kad se sve sabere realan rezultat je remi ili pobjeda Celzija najvise jednim golom razlike.Ali ljudi ovdje o nekim doktoratima pricaju,stvorili 2 sanse na individualni kvalitet Vilijana.Koliko neobjektivnih ljudi. Zelja mi je Barsa samo da izbaci Celzi pa nek ispadne od Sitija ili Bajerna u 1/4 jer ne treba ti neko poznavanje fudbala da vidis da Barsa ne moze do trofeja.

avatar
NRad17
Wednesday, 21.02.2018
02:19

Da li znate sta je presudno za revans? Barsa trenutno u najlosijoj formi jos od superkupa a Celzi usao u bolju formu u zadnjih nekoliko utakmica e sad da li ce Barsa biti i dalje u losoj formi za 3 nedelje? Bogami tesko

avatar
scofield
Wednesday, 21.02.2018
02:08

Celsi je bio mnogo bolji, nerealan rezultat. Ogromnu srecu je imala barselona posle Vilijanovih bombi. Vilijan ih je rastavio, paklen igrac! Da nije bilo ovako glupe greske nikad ga ne bi dala barsa, realno nista nisu napravili celu utakmicu samo posed lopta u krug i tolko.

avatar
Wednesday, 21.02.2018
01:57

Sedeci navijaci

avatar
Medison
Wednesday, 21.02.2018
01:51

Kada neznaju kako da odgovore na komentar, plavi plastikaneri kazu ne razumes se ti o fudbalu, ma jeste vi posto se razumete navijate za klub koji postoje desetak godina lol

avatar
Wednesday, 21.02.2018
01:25

realno je nereseno. Barsa napadala kao gost, celzi imao vise i bolje sanse. Nzm sta je sa kejhilom i luizom, ali ja msm da apsolutno niko na svetu ne misli da je kristensen ili kako vec igrac za startnih 11 u celziju. Postoji kao podatak da nije izgubio toliko minuta i bla bla...pa ni valdez po 900min ne bi primio gol, pa je l to znacilo da je vrhunski golman. Azar slab i ono sto je najbitnije, wiliam je godinama unazad najb igrac celzija, nzm kako covek da dokaze da je klasa, nema nikednog slabog meca ili kiksa. Kad udje sa klupe tim igra jos bolje 3x.

avatar
Hitch
Wednesday, 21.02.2018
01:23

Barsa odradi slican posao kao i Real. Bas kad pomislis da su nadigrani i porazeni oni se izvuku. Takve timove jednostavno ne smijes otpisati. Nikada. Jer sve su to prekaljeni ratnici koji su osvojili sve moguce vise puta i kaznit ce svaku, pa i najmanju gresku. Giganti! Celzijeva taktika je odvratna, ali su bili bolji i zasluzili su pobjedu. Bit ce zanimljivo u revansu.

avatar
Wednesday, 21.02.2018
01:21

Nijedan Englez u startnoj toliko o njima.

avatar
Wednesday, 21.02.2018
01:19

Igras na svom stadionu i citav mec se branis luzerski

avatar
Goran Stanojkov
Wednesday, 21.02.2018
00:59

Kakav bunker igraju kuci svi nazad i jedan napred autobus se pokvario kako mogu takvi timovi da igraju LS smaraju ljude sada vam ne bezi pet komada u Barsi

avatar
Emperador(2018)
Wednesday, 21.02.2018
01:25
avatar
Marcos Alonso
Wednesday, 21.02.2018
01:28

Budi srecan ako prodjete ikako buraz,mnogo je dosadnije dodavati se bez cilja i biti nemocan i idi pjevaj sto nije nekih 2,3-0 nego 1-1,jedina sansa nakon greske nista napravili niste,ne razumijem kako neko moze da prati fudbal s takvim neznanjem i jos gore da mu smeta nesto

avatar
Wednesday, 21.02.2018
00:58

Luzerski mentalitet celsija

avatar
Emperador(2018)
Wednesday, 21.02.2018
01:26

Aj nemoj se brukati .

avatar
Emperador(2018)
Wednesday, 21.02.2018
01:32

Celzi nikad nije imao luzerski mentalitet. Ne lupaj

avatar
Wednesday, 21.02.2018
00:44

Iz jednog jedinog suta gol. Nemoguce kako Celsi ove sezone nema srece. Kante Mesija realno pojeo. Momak se nije video citavu utakmicu ali jedna nasa greska i moga je birati ko ce ga zabiti Mesi ili Suarez i eto ipak Mesi. Sve u svemu i vise nego zadovoljan igrom a rezultat nam sluti NAZALOST na ispadanje.

avatar
Rise up
Wednesday, 21.02.2018
00:56

Kante je toliko pojeo Mesija da mu je trebala pomoc jos trojice saigraca u svakom momentu.Kako se Mesi krece bilo da je sa loptom ili bez lopte pola igraca Celzija ide u tom pravcu :D

avatar
Red blood
Wednesday, 21.02.2018
08:59

Pa ako su trojica stalno bili na Mesiju,sta su radili ostali igraci Barse,sto ne iskoristise taj visak?!

avatar
Nemanja Jure Jurisic
Wednesday, 21.02.2018
01:29

Williana veceras ni 5 igracs nije moglo da ga cuva, isao je u prodore, postigao gol,nije imao srece kod stativa. A sve u svemu Celzi je odigrao perfektno, na rezulat sto bi se reklo, vidi se da Kristiensenu treba iskustva, iskusan stoper onako ne gresi i trebalo bi po meni Kejhil ili Luiz da budu u samom srcu odbrane, potreban je pravi komandant kakav je Teri bio. Steta za Celzi ali vratice se to na Kamp Nou.

avatar
Wednesday, 21.02.2018
01:24

Kante mu je uvek bio za vratom a normalno da moraju i ostali pomoci pa ne igra sam.

avatar
Wednesday, 21.02.2018
01:17

Svaka na mestu, jedini za koga moze da se kaze da je pojeo Mesija je onaj mali iz Pariza Kempembe

avatar
mladenq_
Wednesday, 21.02.2018
01:12

-Kante Mesija realno pojeo.- Ne blamiraj se, Mesi jedini igrao u Barsi.

avatar
Medison
Wednesday, 21.02.2018
00:37

U trenucima kada je povela plastika Barsa je imala posed 70 posto, toliko o tome koliko ste bili dominantni i bolji

avatar
A.Shevchenko 7
Wednesday, 21.02.2018
00:50

Isplaci se, vas cemo po ko zna koji put da nalupamo u sledecem kolu, Celsi uvek kida Barsu za razliku od kukavickog Junajteda koji se blamirao u oba finala LS protiv njih, nezapamcen strah i nemoc.

avatar
Roger Elliott
Wednesday, 21.02.2018
06:43

Pa vas nalupali u finalu u Moskvi 2008

avatar
Medison
Wednesday, 21.02.2018
01:40

Nemam razloga ja da placem, naprotiv bas se radujem. Citaj komentare i videces da plava plastika cmizdre veceras kako nisu imali srece lol

avatar
Rise up
Wednesday, 21.02.2018
00:53

Kad citas neke komentate pomislis da je trebalo biti najmanje 8:0.

avatar
96
Wednesday, 21.02.2018
00:33

Kolko je samo konte dobar takticar,da nije bilo one naivne greske Celzi bi pobedio ovo. Imali ljudi 30 posto posed, a duplo vise sansi.

avatar
dock
Wednesday, 21.02.2018
00:24

Barsa igrala da se ne oznoje. Uzeli ono po sta su dosli. Mozda nisu u formi, al se iz aviona vidi da nisu dosli da igraju fudbal nego da odrade posao.

avatar
Marcos Alonso
Wednesday, 21.02.2018
01:32

buraz nije odradjivanje posla kad te spasi luda sreca da ne popijes 3 komada i kad das gol iz amaterske greske protivnika nego kad ne dopustis protivniku nista,drzis konce ali lagano igras. Barselona pogubljena veceras, Celsi ih sabio takticki,nisu dopustili nijedan taj cuveni dupli pas i slicne stvari,a to uopste nije odradjivanje posla makar ti navijaci barselona sa svih 450 akaunta dali pozitivnu to nije tacno:D

avatar
dock
Wednesday, 21.02.2018
23:17

Buraz, u redu je. Razumem ja fanove Celzija. Ja nisam fan ni jednog kluba, tesko da mozes da gleds mojim ocima. Meni je Barsa delovala nezainteresovano. Celzi je odigrao solidno, ali nista spektakularno, a o nekoj genijalnoj taktici pricati... smesno je pricati... Konte je limitiran trener, ko kad na pes-u napravis taktiku pa te mrzi da menjas...

avatar
CFC-Macedonia
Wednesday, 21.02.2018
00:23

Nece vas na Kamp Nou spasiti stative.

avatar
Adnan
Wednesday, 21.02.2018
05:29

Nece,prosut ce vas Barsa ko drugoligasa na kamp Nou.

avatar
CFC-Macedonia
Thursday, 22.02.2018
02:24

Mi igramo protiv Barce a vie protiv propale Sevilje nista imali jedan sut ka golu. iako je tvoj klub trosio pola miliarde Eura.

avatar
Armani
Wednesday, 21.02.2018
00:22

Cestitke barsi na povoljnom rezultatu pred uzvrat...jer je protiv celsija mozda i najteze da se igra,kvalitetom zaostaju za cityem i realom ali cini mi se da bi barsa lakse s njima igrala...celsi je tipicno destruktivan tim a trkacki i fizicki vrlo zahtjevan sa mozda i ponajboljim igracem ako ne i najboljim u engleskoj hazardom...realno tesko celsi moze nesto da napravi jer barsa ne mora da juri rezultat,valverdeu cestitke rezultat ga drzi ali ja licno ne podrzavam ovu formaciju i igru. Barsa mora da vise riskira i ljepse igra...igra sa 2 napadaca tj.jednim ne moze previse sansi da stvori jer je messi fakticki vezni igrac...kad se celsi otvorio morao je da ubaci dembelea i otvori prostor za drugi gol....puno je tu pasivne igre na postavljenu odbranu i napada 1 na 2 i 2 na 3 ili 4...sve u svemu ocekujem prolaz barse i cestitke jer su mozda izvukli i najnezgodnijeg protivnika.

avatar
Roger Elliott
Wednesday, 21.02.2018
06:48

Najbolji? Mislis u umetnickom padanju kao sinoc?

avatar
Blackmamba24
Wednesday, 21.02.2018
00:22

Mesi 99 posto Barse, iskreno njega zatvoris i samo na gresku Barsa moze da dodje do gola, Kante ga je vrhunski zatvorio zato sto je niskog tezista i brz kao Mesi, Kristinsena ne dirajte, decko ima 21; 22godine, stopercina je, ova greska ne sme da se pravi ali svi du ljudi,mora da uce, steta stvarno, Celsi je bio bolji

avatar
Red blood
Wednesday, 21.02.2018
09:14

Kristijansen zasluzuje kritike.I u prvom poluvremenu je napravio 2 teze greske.Mlad je,na greskama se uci.Trebao bi izrasti u sjajnog igraca,ali naravno da je najveci i iskljucivi krivac.Kontrolisali su rezultat,sjajno zatvorili svoj gol..i vrlo moguce da bi ga sacuvali.Ne mislim da treba osuti drvlje i kamenje po njemu,ali kritika moze biti korisna na duze staze.I jos jedna stvar.Vilijan je bio najbolji igrac Celzija sinoc,ali svega minut pre gola Barse je u kontri morao pokusati pronaci Kantea,koji je sam trcao na gol Barse i u slucaju da je taj pas bio tacan,Celzi bi verovatno vodio 2:0.Ovako se odlucio da vuce loptu do kraja..Barsini odbrambeni se vratili i tu je vec trenutak za gol prosao.Sitnica,ali jbg..sitnica u ovakvoj tekmi odlucuje pobednika.

avatar
Стерлинг Арчер
Wednesday, 21.02.2018
00:21

Pedro i Fabregas katastrofalni danas, morao ih je ranije Konte izvaditi.

avatar
BarsaSaMarsa10
Wednesday, 21.02.2018
00:20

Vilijan paklen igrac (Do veceras nisam bio tog misljenja).Azaru ne odgovara sredina,trebalo je Konte da ga baci na krilo,upropastio bi Roberta i Rakitica.Pedro najslabiji od ofanzivaca.Ostatak Celzija odlican defanzivno,jedna nesmotrenost ih je kostala pobede.U revansu sve otvoreno,ali prilicno sam siguran da ni jedan ni drugi tim nemaju sanse da dodju do trofeja.

avatar
Wednesday, 21.02.2018
01:32

pa ja sam mislio da je barsa blagi faborit za LS, ali realno previse konfyzno igraju vazne utkamice. U jednom trenutku sam imao osecaj da za sto god nece dati gol celziju. Tako da ove god nema izrazitog favorita. Neki kazu siti, ali kako je LFC rasturio taj isti siti, a npr imam osecaj da bi real rasturio liverpul tako da je sve otvoreno.

avatar
Red blood
Wednesday, 21.02.2018
09:18

Vilijan ima velike uspone i padove u igri.Kad igra onda je brutalan.Ali onda ga par tekmi nema.U njegov kvalitet sam bio siguran jos pre 3 ili 4 godine.A sa Azarom na krilu,trebao bi im spic,a u ovakvom odnosu snaga i u igri koju je Konte zamislio da pariraju Barsi,ni Morata,ni Ziru ne bi bili od koristi.Nekako mi se cini da bi im ovde najvise znacio Bacuaji..Ali ko sam ja da znam bolje od Kontea..

avatar
Wednesday, 21.02.2018
00:20

Челси сам себе зезнуо, а минут пре тога Вилијан својом себичношћу упропсастио шансу за 2:0 !

avatar
Marcos Alonso
Wednesday, 21.02.2018
01:34

Nek je bio sebican samo sam mislio i mislim da je trebalo da ide na desnu stranu dribling pa odmah da opali desnom nogom a ne ovako u lijevo

avatar
Red blood
Wednesday, 21.02.2018
09:19

Bas to!Odigrao perfektan mec,nije imao srece kod 2 stative,onda postigao sjajan gol i na kraju,uz Kristijansena tragicar.Morao je pokusati da je prebaci Kanteu.

avatar
Deniz Aytekin
Wednesday, 21.02.2018
00:15

Brat moj Cakir odradio posao :D

avatar
Gianluca Rocchi
Wednesday, 21.02.2018
02:06

Hahaha, baš nemaš sreće što je Čakir pokrao Barsu za penal, a Čelzi baš ni za šta. 😂 Pogledaj moje suđenje pa uči kako izgleda najveća krađa u istoriji, posle one prošlogodišnje pljačke Bayerna. 😂😂😂

avatar
Rise up
Wednesday, 21.02.2018
00:13

Meni su najjaci sad ovi razocarani likovi koji su smarali za Mesija kako nikad nije dao gol.Sad svaki komentar pominjanje srece :D Ako cemo objektivno Celzi je bio bolji ali ako ces da pobedis ili ako ces ubedljivo da pobedis da bi imao bolji rezultat za revans ne mozes da sabijes 10 igraca na 30 metara.Osim Vilijana Celzi nocas nije napravio nista specijalno.Barselona spora.

avatar
Red blood
Wednesday, 21.02.2018
09:22

Onakvo prodavanje lopte nije stvar srece nego neiskustva i gluposti.A Celzi je sa takvom postavkom stvorio sasvim dovoljno sansi da nosi sjajan rez u Spaniju.Konte nije mogao drugacije,sa ovim timom on ne moze da parira Barsi u posedu,ali generalno je polozio ispit.Onakva greska je preskupa u ovakvom mecu.

avatar
BarsaSaMarsa10
Wednesday, 21.02.2018
00:11

Vise srece nego pameti. Sve je bilo onako kako smo svi znali da ce biti,pa sto se "napadacke" igre Barse tice necu nista da komentarisem. Ali na igru u odbrani se moram osvrnuti. Znaci Celzi je maksimalno imao 30% vremena loptu u nogama,ali svaki put kad su dosli u zavrsnu trecinu terena bili su u prilici da naprave nesto.Nestvarno je koliko su nasi igraci ocajni u igri jedan na jedan,bukvalno kao cunjevi,Vilijan tri puta bez ikakvog driblinga dolazi u situaciju da sutira(A pritom niko ziv ne ulazi u blok)Niko nije u stanju da isece kontru na centru,kao da deca pokusavaju da sruse odrasle ljude. Jednostavno su previse fizicki inferiorni,a tehnicki ni blizu kao nekad,pa to ne moze da se kompenzuje. Rezultat fobar,sve ostalo uzas. p.s. Rakiticeva reakcija kod gola je skandal i za rekreativni fudbal,a ne LS.

avatar
Don Andres
Wednesday, 21.02.2018
00:45

Rakitic je los izgovor za fudbalera. A kod nesrecmog valverdea glavmi igrac.

avatar
Crveno boja ljubavi
Wednesday, 21.02.2018
15:30

Posto tamo nmg da odgovorim. Evo uzmi papir i olovku i sastavi spisak svih igraca koji su prosli kroz Real i kroz Barsu od kada je Ronaldo dosao u Real i izracunaj njihovu vrednost,bez racunanja Mesija i Ronalda(posto su Cavi,Iniesta,itd. U klubu ceo zivot stavi okvirnu,ali realnu cenu,tipa ako je Kutinjo 160m,Iniesta i Cavi su bar po 200m) i napisi mi za koliko STOTINA miliona su skuplji bili igraci Barse kroz taj period od 10ak godina. Oce oni sve najbolje kako bi Mesi uzeo trofej,najbolje tako.

avatar
Hitch
Wednesday, 21.02.2018
01:26

Ta cinjenica me nervira godinama. Ne znam kako je moguce da je svaki protivnicki igrac i brzi i jaci i spretniji od bilo kog igraca Barse u igri 1 na 1? Kako je moguce da se na tome ne radi?

avatar
BarsaSaMarsa10
Wednesday, 21.02.2018
00:48

Drizi i pres-konferenciju sa njim hahahah...

avatar
Milos90
Wednesday, 21.02.2018
00:08

Konte doktor. Taktika koju po meni treba igrati i protiv citija. Ne volim kad tim nema jednog klasicnog spica koji moze da postigne gol nakon centar suta, mada veceras celziju takav ne vi koristio mnogo. Morata ili ziru ne bi bili dodatna pretnja po barsu zato sto nisu brzi u odnosu na pikea ili umtitija a i oba stopera barse su mnogo bolji protiv visokih nego brzih igraca. A za sve sto kazu da je barsa igrala lose, nije, vec je igrala onoliko dobro koliko im je celzi dozvolio. Jednu sansu imali i iskoristili su je. Hazard i vilian odlicni, fabregas i pedro skoro da nisu ucestvovali u napadima. Bice to dobar revans

avatar
Marcos Alonso
Wednesday, 21.02.2018
01:35
avatar
Red blood
Wednesday, 21.02.2018
09:29

Slazem se.Sta mislis o formaciji sa Azarom na krilu,a Bacuajijem kao spicem?I da je ostao,ne bi ga Konte koristio,ali sta ti mislis,da li bi Celzi bio jos opasniji?Ja mislim da bi..

avatar
SL_Komedija
Wednesday, 21.02.2018
00:08

Barsa se provukla, ali Čelzi je odigrao klasičan bunker. Ako Barsa da prva gol u revanšu može lako da se ponovi finale EP pre 6 godina, kad je Konte vodio Italiju.

avatar
Red blood
Wednesday, 21.02.2018
09:31

Po mom shvatanju fudbala,bunker je kad se ekipa brani i ne interesuje je gol.A kada sa organizovanom odbranom koristis suvise otvorenu igru protivnika i stvoris nekoliko prilika za gol..to nije bunker.To je majstorstvo u Konteovoj taktici.

avatar
FanUnited
Wednesday, 21.02.2018
00:07

men off the match wilian ... bravo odlican igrac .. hazard takodze dobar .. pedro nije smeo u tim1 nikako .. nije dodirnuo loptu.. da je ostao 1 - 0 bilo bi svasta al ovako barsine sanse su 80% za prolaz ipak radi se za domacem terenu . al celzi je opasan ocekuje nas opasni revansh

avatar
Barca4ever
Wednesday, 21.02.2018
00:07

Autobus ostaje autobus. Dosta je Barsa izvukla u gostima. Bice tesko ali se nadam da ce ih Barsa razvuci po terenu na Kamp Nou. Ovi da mogu jos vise bi suzili stadion.

avatar
CFC-Macedonia
Wednesday, 21.02.2018
04:11

Chelzi visee golova daje na Kamp Nou nego na SB.

avatar
SuperFrank8
Wednesday, 21.02.2018
11:23

Hajde reci mi jedan tim na svetu osim Bayerna koji ne mora da igra ‘autobus’ protiv barse koja se celu utakmicu dodaje na sredini terena i svojoj da izvuče igrače i onda se ubacuju ostali iz drugog plana i pada gol, pa zašto bi ih iko jurio po terenu, nema logike, ovo je taktička igra.. po vama je logika svi igraju Anti fudbal jer ne dozvoljavaju barsi da igra ono u čemu je najbolja, zar ne?

avatar
Wednesday, 21.02.2018
00:07
avatar
CFC-Macedonia
Wednesday, 21.02.2018
04:12

sto nisi gledao neke turske serije?

avatar
Wednesday, 21.02.2018
14:49

Gledam samo Amere

avatar
Zauvek Plavac
Wednesday, 21.02.2018
00:07

Šteta za rezultat. Čelsi je odlično odigrao, uz malo više sreće sa 3 gola bi ispratili Barselonu. Imaju šanse u revanšu, iako će biti jako teško. Konte je taktički odlično postavio ekipu, i pokazao da nikako ne zaslužuje otkaz. Nadam se da će ostati u Čelsiju posle ove sezone.

avatar
Marcos Alonso
Wednesday, 21.02.2018
01:36

Zauvijek u Celsiju Antonio,treba da mi dovede onog Enrikea pa da LS nikad i ne vidimo a i jos bolje da ne vidimo jer kad bi vidjeli 5 komada bi primali

avatar
vojin denic
Wednesday, 21.02.2018
00:04

Unistice ih barsa na kamp nou.

avatar
Alex DeLarge
Tuesday, 20.02.2018
23:59

Kad god vidim stopera kao sto je Kristensen, obuzme me neka tuga. Decko sve ima, snagu, brzinu, dobar je glavom, 1 na 1, u sustini sve osim kljucne stvari za tu poziciju - glup je kao noc. Jednostavno, sve ostalo i mozes da izguras, ali glup stoper na top nivou prosto ne pije vodu... Celsi prakticno bez greske, zbog toga i steta za rezultat... Barselona ne bi dala gola jos tri utakmice da se igralo, odavno nisam video jaloviji posed lopte. Ljudi jednostavno sansu nisu napravili osim ovog poklona za 1:1. I ono u sta sam sumnjao sve dosad - nije Barselona ove sezone ni blizu toliko dobra koliko je Real ocajan....

avatar
milosct
Wednesday, 21.02.2018
01:45

Klasican stoper za englesku ligu. Sve mu radi samo mu ne daj loptu u noge :D

avatar
Red blood
Wednesday, 21.02.2018
09:34

Mozda samo mesec ili dva u celoj sezoni,i to bas u trenutku kada je Real bio u slobodnom padu.Upravo su zbog toga i grizli za Kutinjom.Ovaj sastav samo cudo moze da odvede na krov Evrope.

avatar
Nogometni strucnjak
Tuesday, 20.02.2018
23:58

ja sve razumijem, ali kako onaj Pedro igra 82 minute, meni samo to nije jasno

avatar
moloh
Tuesday, 20.02.2018
23:58

I posle kazu Murinjo parkira autobus,sta onda ovo bi? Azar kao najistureniji bio na 20m. Da li vi stvarno mislite da Celzi sa ovakvom igrom moze da prodje Barsu, na terenu koji je siri i duzi, gde se mora izaci na igraca... Taktika bila svi u odbranu, a u napadu, dajte Vilijanu na 20 da sutira...

avatar
CFC-Macedonia
Wednesday, 21.02.2018
04:14

united bi igrao otvoreno protiv Barce? videli smo dvije finala kako su igrali. psssst.

avatar
Red blood
Wednesday, 21.02.2018
09:34

Murinjov bus bi mozda imao 2 suta na gol Barse.Van okvira gola,naravno.

avatar
P. S.
Tuesday, 20.02.2018
23:57

Žalosno u šta je ovaj pretvorio Barsu, u tim koji ide na gostovanje bez ikakve želje za pobedom. Sasvim zadovoljni što im je Chelsea prepustio sredinu terena, ne pada im na pamet da napadnu, al' bar zato brljave u odbrani. Počeli su da izlaze na Williana tek kada je dao gol, jer dok je pogađao stative nije im padalo na pamet da ga čuvaju. Pa da su Pedra tako puštali dao bi bar jedan gol, s' tim što je ovaj mogao da postigne i 3 komada. Trebalo je Chelsea da napravi gadnu grešku da bi mrtva Barsa postigla gol i eto, napravili su je. Sve ukupno više sreće nego pameti, jer da je bilo bar malo pameti iskoristili bi je da pobede Chelsea, što im je svakako bilo lakše na ovoj utakmici nego što će im biti na Camp Nou. Prosto je neverovatno koliko metara igrači Chelsea moraju biti dalji od lopte da bi Rakitić prvi stigao do nje.

avatar
milosct
Wednesday, 21.02.2018
01:51

A sta ako ne npr Barsa ovde igrala na 0:0? Drze loptu koliko god mogu igraju u gostima i cekaju revans kod kuce. Ne znam zasto svi toliko sad kritikujete jalovu igru Barse, a niko ne kritikuje Celzijev bunker kod kuce. jeste imao izglednijih sansi, ali mislim da je veca sramota igrati na domacem terenu sa 10 igraca na 20m od gola, nego drzati loptu 70% vremena u svom posedu na gostujucem terenu. I to je jos jedan pokazatelj koliko je Barsa veci klub od Celzija, jer ja jos uvek nisam video da je Barsa nekad svoju taktiku postavila prema protivniku. Svi postavljaju svoju taktiku u odnosu na Barsu...

avatar
P. S.
Thursday, 22.02.2018
22:44

Od Chelsea niko nije ni očekivao ništa drugo osim bunkera, dok se od Barse uvek očekuje da takve izbacuje bez većih problema. Da je Barsa osvojila LŠ onakvom Čelzijevom igrom iz 2012. sigurno bi bar polovina navijača Barse postali bivši navijači, dok se navijači Čelzija i dan danas time ponose, što je više nego dovoljna razlika između ta dva kluba. Ova Barsa ne može da prilagođava svoju taktiku prema bilo kome jer bi zaista bilo nerealno očekivati od čoveka koji ne zna gde bi više od povine njegovih fudbalera trebalo da igraju. da uopšte postavi taktiku, a kamoli da je prilagodi. :D

avatar
Stefoon
Wednesday, 21.02.2018
02:21

Ti ai moj brat. Ahahahaha

avatar
Steffmajster
Tuesday, 20.02.2018
23:55

a penal nad Pikeom u prvom poluvremenu?

avatar
Marcos Alonso
Wednesday, 21.02.2018
01:39
avatar
CFC-Macedonia
Wednesday, 21.02.2018
04:15

ne gledaj VHS Kassete vec je 2018 god.

avatar
Tata Messi
Tuesday, 20.02.2018
23:52

Celsi bolji u prvom,Barsa u drugom poluvremenu.Mesi konacno dao gol protiv Celsija.Ocekujem zanimljiv revans

avatar
chaki
Tuesday, 20.02.2018
23:57
avatar
Gaucho10
Tuesday, 20.02.2018
23:52

Ne mozemo ovako.nProtiv vecih ekipa ce biti tesko.nMesi bez podrske, kontrolisali smo mec ali bez sansi.nMada u nadi sam da ce biti lakse protiv ekipa koje se otvore cak iako to bude Siti..nNaravno treba proci prvo.nVisca Barsa

avatar
Naka TZ (CFC)
Tuesday, 20.02.2018
23:52

Celzi odradio odlican posao takticki do greske Kristensena na neiskustvo koji je doveo Messia u sansu i kada je pogodio.Svi su odlicni bili mozda su malo trebali vise napadati i u sanse ici jer kada se zatvorimo i prepustimo sve Barci tada Celzi pada u problem oko svog gola a naprijed nista ne radi.Celzi je po meni imao bolje sanse vise zaprijetio ,Barca je imala standardno visok posjed mozda i previse visok ali dobro. Volio bi da Celzi samo malo u revansu vise poradi na tome da napada i uzima loptu jer kada to radi Barca bude itekako ranjiva jer i Celzi ima svoje kvalitete sto je i pokazao Willian kada je 2 puta pogodio stativu i na kraju dao gol.Po meni ovaj rezultat vise odgovara Barci jer igra revans kuci i ima prednost gola u gostima ali to u ovakvim duelima nista ne znaci .2009 godine je Celzi isto izvukao remi u gostima na Nou Campu pa je na Bridzu opet na remi prosla Barcelona.Sve je i dalje otvoreno sa tim da ruku na srce Barca ima bolje sanse za plasman ali ne treba odustajati ima sigurno i Celzi svoje sanse samo da se bori i odigra najbolje sto moze u revansu.#CFC#

avatar
Al(a)din
Tuesday, 20.02.2018
23:51

Citajuci ovo znaci nije vise bilo kradje

avatar
Wednesday, 21.02.2018
01:31
avatar
V84
Tuesday, 20.02.2018
23:51

Vece za ove koji pricaju kako Mesi nikada nije da gol Celziju.

avatar
Al-Ahli najtrofejniji na svetu
Tuesday, 20.02.2018
23:50

Kristensen stopercina...celsi dosta namucio barsu koja je prvo poluvreme bila bezopasna...dobra taktika sa brzim igracima jer su umtiti i pike spori i moze im se lako pobeci

avatar
Marcos Alonso
Tuesday, 20.02.2018
23:53

i drugo su bili bezopasni samo je Celsi sam sebe zeznuo poklon gol

avatar
Armani
Wednesday, 21.02.2018
00:09
avatar
Rui Costa 10
Tuesday, 20.02.2018
23:49

Pihhh sto mi je drago zbog barce i sto su im umuljali gol, samo zbog ovog smarackog bunkera, svi se nabili u 30m ... A willian decko , samo kida u derbijima , a protiv WBA se ne bi video...

avatar
fafasfas
Tuesday, 20.02.2018
23:54

Smaracki bunker,a ovi smarackim pasovima ubijaju igru hocve da se uguraju u gol :D

avatar
Rui Costa 10
Wednesday, 21.02.2018
00:16

Ako ti je lepsa igra kad nabijes sve svoje igrace u 30m , nego kad imas posed 75% i igras viktorije , onda ti svaka cast ... Pitam se samo kako bi ti odigrao da si na mestu barse i da ti se protivnik brani s 5-4-1 u 30m ko neke cave ... Svesno im Chelsea prepustio posed, mada to se i nije dovodilo u pitanje, Chs je igrao na 0:0 pa ako ga slucajno umulja dobro je , a ja takve klubove ne volim ...

avatar
_mladen_
Wednesday, 21.02.2018
00:02

Brate Barsina igra je toliko predvidljiva i toliko je bilo smarackih pasova.

avatar
RealisticChelseaFan
Tuesday, 20.02.2018
23:49

Perfektna utakmica, skroz smo neutralisali ceo tim Barse. Imali su samo dve polusanse I to je sve. Kristijansenova greska moze lako da bude odlucujuca u dvomecu. Ako ponovimo ovu igru na Kamp Nouu, imamo realne sanse za prolaz. Treba od pocetka da zaigramo sa Moratom ili Ziruom, to nam daje dubinu u igri, umeju da zadrze loptu duboko na protivnickoj polovini.

avatar
CheJuveAthl
Tuesday, 20.02.2018
23:49

I sada neka neko kaze da sudija nije sudio u korist Katalonaca? Ne kazem,mali je kriv za gol,imao je tremu celu tekmu. Svaka cast plavima i Konteu,dokaz da su ekipa.

avatar
Ali baba
Tuesday, 20.02.2018
23:59

Šta je sad sudio u korist kataloncima? Možda onaj penal nad suarezom? Daj ne kupam...

avatar
Medison
Wednesday, 21.02.2018
00:15

Momak koju si ti tekmu gledao, za Barsa nisu dosudjena dva penala, nad Pikeom i drugo poluvreme nad Suarezom

avatar
Marcos Alonso
Tuesday, 20.02.2018
23:48

Chelsea je pokazao da je bolji tim barselona totalno nemocna,sve su fino pozatvarali ali kako glupa greska kod primljenog gola,steta za one 2 stative i sansu Azara,steta sto je promakla pobjeda ali svakako sanse u revansu imamo i ovakvom igrom skoro sigurno prolazimo,borili su se kao lavovi i ostavili srce na terenu,kombo od 2 krupne greske je kostao prvo onaj pas (stvarno ne znam ko je to sve napravio a ne mogu ponovo da gledam) pa uklizavanje koje je bilo ipak nepotrebno i tu je ostao kratak da li azpi ili kristensen ali ne mozes im ni zamjeriti,neka ponove ovakvu igru pa sta bude,siguran sam da Chelsea moze proci dalje! Nije htjela u gol sad ali htjece sledeci put,prelijep gol Vilijana demantovao me skroz.. nepotrebne kratke lopte oko nasih 16 su kostale a pratile su citav mec,sta da se radi.. Konte je pojeo Valverdea takticki a Celsi Barselonu igrom,ostaje zal za pobjedom ali je Celsi pokazao karakter svakako (izuzev one greske)

avatar
Medison
Wednesday, 21.02.2018
00:20

Skoro sigurno prolazimo, Siguran sam da Chelsea moze proci dalje :) Jesi ubedio sam sebe da prolazite, al malo sutra lol

avatar
Medison
Wednesday, 21.02.2018
15:47

CFC-Macedonia Ne mogu da te razumem, na koji jezik to pises. Veliki pozdrav za tebe idi sad malo navijaj za Skendija lol

avatar
Medison
Wednesday, 21.02.2018
15:44

Meni je sve jasno, tebi ce se razjasniti mozda nesto posle utakmice na Kamp nou

avatar
CFC-Macedonia
Wednesday, 21.02.2018
04:19

i ako ispadamo to je ipak Barca, al da ispadate od Sevilje ili nekogo Bristola e to je vec blamaza....

avatar
Marcos Alonso
Wednesday, 21.02.2018
01:44

Skoro sigurno prolazimo ako se bude ovako igralo, a svakako sam siguran da chelsea moze proci dalje u svakom slucaju, sta ti nije jasno?

avatar
Perajambor
Wednesday, 21.02.2018
00:49

Čelzi nije pokazao ništa osim da poredjaju 9 igrača ispred gola i ako uleti kontra dobro,ako ne uleti nikom ništa,Barsa je loše odigrala i vidi se da su u padu forme.Ja pratim fudbal od sp 1990 u italiji i kažem da od Gvardiole do danas Barsu su nadigrali( razbili) samo Real prošle godine u super kupu i Bajern u ls 2013 niko više. Kakva je to ekipa koja se na domaćem terenu brani sa 9 igrača? Videćemo kako to izgleda kada jure razultat,hoće li i onda Konte postaviti 5-4-1

avatar
Nikolaus
Tuesday, 20.02.2018
23:48

Čelsi konkretan, dobro postavljena odbrana ali Kristijansenov kiks može puno da košta. Barselona bezidejna, definitivno nemaju rešenje za ovako postavljenu odbranu a nemaju ni klupu koja može da lomi mečeve. Naklon do poda za velikog majstora Inijestu, sa njegovim odlaskom u penziju Barsa više neće biti ista. Smatram da ovo nije toliko tragično po Čelsi i da imaju šansu u revansu protiv ovakve Barse.

avatar
Tuesday, 20.02.2018
23:47

Čelzi je odigrao taktički fenomenalno i da nije bilo one greške, koje se ne prave ni u zonskim ligama Srbije, Barsa ne bi do sutra dala gol. Po meni Morata je trebalo od početka da igra, ali šta je tu je. Sve u svemu, jako dobra utakmica.

avatar
Loord Bobinjoo!
Tuesday, 20.02.2018
23:47

Tap-inPessi :D Ovaj Kristensen je komedija kao da hoda po staklu :D

avatar
Badr Hari
Wednesday, 21.02.2018
00:07

Šta ćemo sad daki kad je Mesi dao Čelziju gol? 😂😂😂

avatar
Rise up
Wednesday, 21.02.2018
00:16

Od cele utakmice pomenuo si ono sto ti je najteze palo :D

avatar
NikkiCFC
Tuesday, 20.02.2018
23:46

Takticki genije Konte! Nadigrali smo ih u svakom smislu. Sansu jednu nisu mogli da stvore celu utakmicu, jedna nasa greska u odbrani poklon gol. Mnogo srece za Barsu i kod gola i zbog stativa. Po prikazanom mozemo biti veliki optimisti za revans. Imacemo mnogo vise prostora za kontra napade. Jos jednom se pokazalo da ova Barsa ima veliki problem da da gol sa 4-4-2 formacijom. Ovo im je prvi gol na gostovanjima u LS ove sezone i to poklon. Kada ovako igras cak i da izgubis moras da budes ponosan na svoj klub! Bravo momci! WE ARE CHELSEA!

avatar
theDarkKnightRises
Tuesday, 20.02.2018
23:57

Vi treba da napadate u revansu ne da igrate na kontre

avatar
Aleksandar Kosic
Tuesday, 20.02.2018
23:58

Imao bi i ti problem dati gol kad ti 30 igraca i trener i svi navijaci stoje u 20 metara. . .

avatar
Sportski Paćino
Tuesday, 20.02.2018
23:46

Odlicna utakmica.Nevjerovatna partija Vilijana zao mi je sto sam ga toliko kritikovao,prosao je kroz mnogo toga.Barselonina mrtva igra,Celsi bolji i zasluzili su pobjedu ali glupa greska i 2 stative.Sreca je bila na Barsinoj strani kao i uvjek...

avatar
Brazilero11
Tuesday, 20.02.2018
23:45

Vilijan igrac utakmice, odigrao je sjajnu utakmicu, da je proigrao Kantea 1 min prije gola Barselone mozda bi bilo 2-0. Sto se tice Barselone, dosta bezidejno, sporo, sve se ide preko Mesija.nA Iniesta je onim potezom (gdje bi vecina igraca zadrla po loptu lijevom i vjerovatno promasila) dokazao da nije na nivou katarske lige kako se prica odje.

avatar
Carina_11303
Tuesday, 20.02.2018
23:45

Nije mudroat reci da bi bilo mnogo bolje da je ostalo 1:0, ali ni ovo nije tragican rezultat. Bukvalno nista nisu imali 90 minuta, osim lude srece. Kante je Mesija sabiooo najstrasnije. Kristensen je imao mec dosadasnje karijere. Nije strasan ni taj kiks. Imamo dobre sanse za prolaz ako odigramo ponovo ovako.

avatar
Ponos Srbije
Wednesday, 21.02.2018
00:01

Sanse za prolaz ??? Hahahahahahahaha

avatar
CFC-Macedonia
Wednesday, 21.02.2018
04:22

onoliko koliko i zlezda protiv Rusa.

avatar
_mladen_
Tuesday, 20.02.2018
23:45

Steta za Celzi, borili su se posteno. Zal je sto su primili gol nakon njihove greske. Injesta je i u ovim godinama majstor za mnoge. Ovaj Mozes zali boze sto je igrao, moze li neko da mi kaze, ume li on da predribla jednog igraca?

avatar
brekbaCh1
Tuesday, 20.02.2018
23:59
avatar
BarsaSaMarsa10
Wednesday, 21.02.2018
01:09

Mozes je jaca verzija Hesusa Navasa,jednosmeran nevidjeno.

avatar
Coole
Tuesday, 20.02.2018
23:44

Vidi se da je wilian raspolozen, pogadja 2 stative i ovi ga opet ostavljaju samog... Messi i raketa po meni najbolji nocas, suarez u drugom poluvremenu tek imao nekoliko dobrih poteza. Celzi igrao kako i treba protiv barse, bunker pa kontre i dobro je to odradio...

avatar
NikkiCFC
Tuesday, 20.02.2018
23:55

Rakitic je mogao napolje jos u prvom poluvremenu posle onog starta.

avatar
barça mes que un clu
Wednesday, 21.02.2018
00:03

Buskec mnogo bolji od Rakete.

avatar
Di Magia
Tuesday, 20.02.2018
23:43

Sad ce Simke da kaze kako je Mesijev gol glavni kandidat za puskasovom gol godine... Lopta je pri ovom sutu predriblala 4 igraca upisala asistenciju i usla u gol...

avatar
Tata Messi
Tuesday, 20.02.2018
23:54

Smorio si i Boga i narod

avatar
Di Magia
Wednesday, 21.02.2018
00:20

Ne citaj ... preskaci... mas que uno mesiii

avatar
dsfasfasf
Wednesday, 21.02.2018
00:20

Rece navijac Messija koji stalno visi na realovim vestima

avatar
Ali baba
Wednesday, 21.02.2018
00:05
avatar
asdfasf
Tuesday, 20.02.2018
23:57

Zapravo Messi je samom sebi asistirao i stvorio sansu :D

avatar
zeks
Tuesday, 20.02.2018
23:43

Remi uz dat gol,za Valverdea je ovo bingo rezultat.Igra ocaj,da nije bilo one greske ne bi dali gol jos 90min.Pitanje prolaza i dalje otvoreno,Barsa i dalje blagi favorit.

avatar
CFC-Macedonia
Wednesday, 21.02.2018
00:27

navijaci barce pre tekme su nas pretili da ce da nas nadigraju LoL

avatar
zeks
Wednesday, 21.02.2018
01:17

Ne znam samo na osnovu cega su mogli.Svako Barsino gostovanje u LS je bilo katastrofa.Svega jedan dat gol,odnosno autogol,igra uzas.Ovo je bio cilj Valverdea,remi sa datim golom kako bi sprecio Celzi da igra parkira autobus na Kamp Nou.Samo sto je ovaj remi izvucen uz dosta srece i na Celzijevu jedinu gresku.

avatar
Lecter
Tuesday, 20.02.2018
23:43

Ocekujem sjutra nesto tipa: Mesi nikad nije dao gol Dinamo Bukurestu ili Sparta Prag.

avatar
El Clásico leyendas
Tuesday, 20.02.2018
23:43

mislio sam da bar ovaj Kristensen ima nesto u glavi

avatar
FanEngleskogfudbala
Tuesday, 20.02.2018
23:43

Celsi je danas bio bolji,Barsa imala srece.Nije mnogo pokazala,Kristensen im poklonio gol.Katalonci su favoriti u revansu ali Celsi ima sanse.

avatar
Ponos Srbije
Wednesday, 21.02.2018
00:02

Celsi je igrao onoliko koliko je Barsa dozvolilia.

avatar
_mladen_
Wednesday, 21.02.2018
02:30

Pa izgleda da im je previse dozvolila, pre ce biti Barsa je imala sansi koliko je Celzi dozvolio, tj. jednu i jedan gol.

avatar
Wednesday, 21.02.2018
01:26

Sta kazes za engleske navijace, najbolji na svetu hahaha, videlo se pri sutu Vilijana kada je lopta udarila u stativu toliko su glasni da je udarac odjeknuo

avatar
mladenq_
Tuesday, 20.02.2018
23:42

Zalosna utakmica. Koliko srece ima ovaj Valverde ja ne mogu da vjerujem. Apsolutno svaku utakmicu lik igra bez ikakve taktike, sa najglupljim mogucim postavkama, oslanjajuci se na Mesija i neke kosmicke sile da mu ostvare povoljan rezultat, i to se najcesce i desi. Nije ni Celzi imao neku spec igru, ali ako nista, gledajuci konkretne prilike, zasluzili su pobjedu veceras. Srecom pa je Dembele odmoren u ligaskoj utakmici, veceras je bio vazna karika. Ovaj najveci nemac pojma, od svih trenera ikada, ce napraviti drugorazrednu ekipu od Barse. Tuga gledati Mesija koliko covjek nema sa kim da igra.

avatar
Crveno boja ljubavi
Wednesday, 21.02.2018
00:05

Pa to ti pricam,imaju vrhunskog stopera,golmana,napadaca,dvojicu veznih i jos uloze 500miliona eura i opet nema sa kim da igra 😂😂😂 ma sad kad se prisetim ni onaj Anri nije neki igrac bio,da ne pricam o treceligaskim igracima Vilji,Etou,Ronaldinju ili onim petoligaskim oteranim Sancezu,Pedru,Fabregasu,bukvalno nema sa kim da igra.

avatar
Don Andres
Wednesday, 21.02.2018
11:53

Ahahhaaah pa dok su za barsu igrali takvi igraci (dok je messi imao sa kim da igra) barsa je osvajala po 4 trofeja u sezoni u prosjeku. Sad kad igra sa rakiticima i gomesima i ovaj trofej ili 2 koje osvoji messi su u domenu naucne fantastike. Evo inace kaze taj isti anri da ko god zeli da izadje iz messijeve sjenke mora da promjeni sport (;

avatar
Wednesday, 21.02.2018
08:35

Nemoj tako, dok se pobedjuje Alba, Inijesta, Roberto, Suarez svi najbolji kad se gubi Mesi nema s kim da igra hahahah

avatar
mladenq_
Wednesday, 21.02.2018
02:06

Vrijeme ti je za novi alt acc :)

avatar
milosct
Wednesday, 21.02.2018
01:13

Problem sa svim trenerima Barselone posle Pepa je u tome sto Barsa jos uvek gaji istu igru, ali ima slabije igrace. Koliko god Rakitic dobar bio, on nije ni do kolena Caviju, a ovaj Inijesta i onaj od pre 5, 6 godina su isto miljama daleko jedan od drugog. Sada sa dolaskom Koutinja ce verovatno to izgledati bolje, ali se onakva igra iz Pepovog vremena verovatno nikad nece ponoviti

avatar
BratCescFabregas#4
Tuesday, 20.02.2018
23:42

Lose mi je ista reci za Christensena, fantastican stoper, greske se desavaju. Barca ne bi dala gol da nije te greske bilo. Penal? Lik krenuo da pada 2 metra od kaznenog. Chelsea bolji i bez srece. Conte dobro i lose odradio, pogodio postavu i formaciju, ali zakasnio sa izmenama. Hazard slabo, ali ocekivalo se cim je bio spic. U revansu mora ofanzivnije(sa Moratom u napadu od prve).

avatar
Comy
Tuesday, 20.02.2018
23:42

Mislio sam da ce barca izgubit,to sam I napisao prije par dana..igra je uzas samo posjed lopte I kruzenje bezveze.mislim da se formacija mora mjenat,mesi se vraca po lopti od toliko veznih igra ca,uzas.u uzvratu je sve moguce,jedna kontra I evo kazne.bez mesia ova ekipa uzas.wilijan igracina,brazil veliki favorit za sp.

avatar
BarsaSaMarsa10
Tuesday, 20.02.2018
23:51

Kojih veznih? Rakitic,Paulinjo??

avatar
BarsaSaMarsa10
Wednesday, 21.02.2018
01:28

Nikakvi kreativci,ali sta da se radi...

avatar
Comy
Wednesday, 21.02.2018
00:10

Pa zato I kazem,toliko su losi kreativci da se mora vracat po loptu..zalosno je sto nemaju pravog kreativca....sem inieste al I on je u godinama.uz to covjek jos zabija I povlaci napade.barca je bez messia totalno losa

avatar
Don Andres
Tuesday, 20.02.2018
23:41

He he he.. eto dade ga i silnom celsiju (: da li ce sad navijaci celsija pricati o kradji (:

avatar
.!.
Tuesday, 20.02.2018
23:56

Tap in kakav gol :D

avatar
tri tacke
Wednesday, 21.02.2018
06:09

Kad ne postigne gol, nije postigao, kad ga postigne, ne valja, morao je sa pola terena ili da predribla sve igrace... Ljudima je tesko ugoditi!

avatar
brekbaCh1
Tuesday, 20.02.2018
23:56

Vala navlacili su opet za vas. Realno.

avatar
brekbaCh1
Tuesday, 20.02.2018
23:41

Mogu da vam kazem da smo bili bolji. Barsa nista, samo kruze oko gola, dobacuju se i to je to. Nasi momci odigrali dobro, junacki i steta sto nisu trijumfovali. Na Nou Kamp po pobedu.

avatar
Gaucho10
Tuesday, 20.02.2018
23:54

Sta ti momak ocekujes, da probijemi vas bunker od 8 igraca, 2 linije i postavku zabarskog trenera?nDruze, Siti je vas dobio golom De Brujnea sa diatance, sto znaci jedva tako da, nismo bili losi, nego ste vi bili dobri

avatar
BarsaSaMarsa10
Wednesday, 21.02.2018
01:30

Siti ih je razbio,realan rezultat u tom mecu je bio 0:3,ali sticajem okolnosti je bilo samo 0:1.Ali Siti ima vezni red,ima krila,ima mogucnost da vrsi presing jer su im igraci u stanju da trce brze od 10 km/h.Mi nista od toga nemamo.

avatar
Wednesday, 21.02.2018
00:10

Kruze kad su se ovi nabili u sesnaesterac bunkercina, antifudbal

avatar
theDarkKnightRises
Tuesday, 20.02.2018
23:41

Slab Chelsea al slaba i Barsa,Konte bunkerinjo u revansu kje mora da ide na gol videcemo tad kakv je trener kad treba da se napadne

avatar
brekbaCh1
Tuesday, 20.02.2018
23:56

Konte bunkerinjo, rece navijac junajteda. :DDD

avatar
Wednesday, 21.02.2018
01:56

On bar priznaje da igraju bunker, a vi se trtite nesto

avatar
CFC-Macedonia
Wednesday, 21.02.2018
00:30

pomesao si Konte sa onim Prevodiocem? Chelsea je imao vise sansi nego Barca, videcemo sutra Bunkerinjo Buss Prevodioca protiv propale Sevilje.

avatar
Lecter
Tuesday, 20.02.2018
23:41

Tvrda utakmica.Celzi je bio malo bolji,ne slazem se da je bio mnogo bolji ali za jedan gol su bili bolji.Sanse su 50-50.Eto vam Mesi dade gol da ne kukate vise.

avatar
Marcos Alonso
Wednesday, 21.02.2018
00:00

Za 2 do 3 gola Celsi bolji realno

avatar
adidas forever
Wednesday, 21.02.2018
03:30

Samo 2-3 gola? :D Bunkeraši nikada nisu zaslužili ništa drugo osim poraza, zato bolje ćuti. Pa Eibar je napao Barsu, pritisnuo je, napadali... eejjjjj Eibar, a ti nam pričaš o ovim bunkerašima. Nikada u fudbalskoj istoriji gori tim nije osvojio LŠ negoli Chelsea 2012. Bruka i sramota za fudbal. I šta su drugo mogli da zasluže osim da izgube. Sramota za fudbal da bunkeraši idu dalje.

avatar
Lecter
Wednesday, 21.02.2018
01:33

Ako nisam nesto propustio Celzi je imao 2 stative,nisu to bile neke izgradjene akcije,Barsa je imala samo sansu Paulinja glavom.Realno su obije ekipe igrale ziheraski i cekali greske protivnika.Celzi je na individualni kvalitet Viliana i sutevima iz daljine stvorio sve sanse.Gledao sam preko strima,moguce da sam propustio nesto u 3-4 bagovanja od pola minuta ili minut mada tesko.Tim cija je taktika bila odbrana svog gola i bunker 70% meca ne zasluzuje da pobijedi ubedljivo.Ok neka minimalna pobjeda 1:0 i nista vise od toga.

avatar
BarsaSaMarsa10
Wednesday, 21.02.2018
01:31

Realno ne,ni vi niste napravili ni jednu dobru akciju,vec je Vilijan odlicno sutirao sa distance.Celzi bolji za jedan gol,ni manje ni vise.

avatar
Rasel Krou
Tuesday, 20.02.2018
23:40

Izvukla se Farsa, sa ovakvom igrom ce tesko proci.

avatar
Ponos Srbije
Wednesday, 21.02.2018
00:03

Plakaces posle revansa

avatar
Z
Tuesday, 20.02.2018
23:40

Cinjenica je da je Barsa imala posed i da je vodila igru ali sam misljenja da smo bili konkretniji (pogotovu u prvom poluvremenu- steta sto vec tada nismo poveli). Svakako posten rezultat i dobra partija CFCa

avatar
CaptainLeaderLegend
Tuesday, 20.02.2018
23:40

A Fabregas gleda u loptu i odmahuje rukama umesto da ukliza i izbije je bilo gde... Steta , ocekivao sam da ce ispasti Celsi ali ova Barsa je mnogo losija nego sto njeni rezultati to pokazuju.. jednostavno Messi i to je to..

avatar
Jason
Tuesday, 20.02.2018
23:39

Kako Valverde ima srecu, znaci ne verujem.Bas losa utakmica, super rezultat...Drago mi je zbog Mesija, Niki jel i dalje nije dostojan da igra protiv Celsija? :D

avatar
Eccentric
Tuesday, 20.02.2018
23:39

Kakva sreca za barselonu pa oni nisu imali sansu..

avatar
United_forever
Tuesday, 20.02.2018
23:39

Celzi mnogo bolji, nezasluzeno nereseno, ova barselona uvek ima srece

avatar
theDarkKnightRises
Tuesday, 20.02.2018
23:39

To je Taj Kristensen najbolji stoper lige 😅😅😅 pozz

avatar
brekbaCh1
Tuesday, 20.02.2018
23:54

Kako bi vas nesretnike rastavila ova Barsa. Ludu srecu imate na zrebu..

avatar
Marcos Alonso
Wednesday, 21.02.2018
01:00

Ne brini brate Celsi ima sansu za prolaz i na strani,greske se desavaju pa cak i ovakve nedopustive ali sta ces,i ako ispadnemo sigurno cemo ispasti casno i bar odmah vidimo na cemu smo kao sto sam najavljivao a oni produzavaju samo gomilaju meceve po 2 a znaju da ne mogu nista :D

avatar
Naka TZ (CFC)
Wednesday, 21.02.2018
00:13

Odlicno je odigrao sem one greske . Decko je sa 21 godinu vec stasao u vrhunskog stopera sto je danas rjetkost medju mladim igracima .Treba mu samo malo iskustva pogotovo protiv velikih klubova i on ce biti novi JT26.

avatar
Stefoon
Tuesday, 20.02.2018
23:39

Nikakva igra Barselone, Celsi bolji. Rakitic i Paulinjo ne mogu u prvu postavu nikako!

avatar
Akiaki15935867
Tuesday, 20.02.2018
23:39

Messiiiiiiiiiii!!!!nNikicfc jesi tuzan😭!! Hahaahahhhah

avatar
Tuesday, 20.02.2018
23:39

Au , ovi su prosli sjajno kako su mogli ... Chelsea mnogo jaci ... U revansu moze biti svasta ...

avatar
Gorčilo
Tuesday, 20.02.2018
23:39

Užasna utakmica. Ko god da prođe ne verujem da može do trofeja.

avatar
Paris Saint Germain
Tuesday, 20.02.2018
23:38

Svaka cast Celziju. Pobedili su barsu ali sudije su bile neumoljive. Ovo je najvise sto su mogli.

avatar
Ponos Srbije
Wednesday, 21.02.2018
00:05

Kaze covek koji navija za plastiku

avatar
Wednesday, 21.02.2018
01:36

Pojedinci ne znaju sta znaci plastika, pojasnicu vam nije problem. Plastika je klub u koji se ulaze dosta novca, a nigde rezultata, nigde trofeja, nigde prihoda. Naucite nesto.

avatar
Emperador(2018)
Tuesday, 20.02.2018
23:38

Koliko srece...

avatar
fafasfas
Tuesday, 20.02.2018
23:55

Komedijasi iz Celsija onaj Kristensen nema pojma

avatar
Hocus Pocus
Tuesday, 20.02.2018
23:37

U ocajnoj formi i jedni i drugi, ne nesto narocito zanimljiv mec. Jalovi napadi Barse ( ovekivano doduse) i previse defanzivni Celzi, koji je morao cesce da vrsi presing na zadnju liniju Barselone, ipak su igrali kod kuce. Bice neizvestan i revans...

avatar
Tuesday, 20.02.2018
23:37

Poklonio gol Celsi, bruka ova Barsa spaniju po Evropi. ;)

avatar
BarsaSaMarsa10
Tuesday, 20.02.2018
23:59

Alo donji dom,tisina...

avatar
Boixos_Nois
Wednesday, 21.02.2018
00:01

Mesi je postigao isto golova (1) protiv Celzija kao i Ronaldo iako je Ronaldo 6 godina igrao u Engleskoj ligi

avatar
Tata Messi
Tuesday, 20.02.2018
23:37

Celsi bolji u prvom,a Barsa u drugom poluvremenu.Mesi konacno dao gol protiv Celsija.Ocekujem uzbudljiv revans

avatar
brekbaCh1
Tuesday, 20.02.2018
23:53

Celsi bio bolji sveukupno.

avatar
Marcos Alonso
Wednesday, 21.02.2018
00:02

ajde navedi jedan segment igre osim smornih dodavanja u kom je barselona bila bolja? Pa sansu nisu stvorili izuzev one greske Celsija i nazalost gola

avatar
Red blood
Tuesday, 20.02.2018
23:37

Citiracu komentatora:"Celzi se isuvise dobro branio da bi sebi dozvolio ovako jeftin gol".Mozda je Celzi isao sa premalo ljudi u kontre..mozda su i dozvolili Barsi da ih previse pritisne..ali to je davalo rezultat.Koliko je Barsa precesto igrala pred Celzijevih 16,sticao se utisak da ce odbrana svakog trenutka puci.Ali nije.Herojski je Celzi odigrao.I onda taj trenutak gluposti.Kristijansen je i u prvih 45 imao jednu ili 2 grube greske.Ali ova je bila fatalna.Barsa nista posebno nije odigrala,ali nosi kuci odlican rezultat.Nista ovde nije reseno,ali ako je Barsa pre meca bila favorit..sad je jos veci.A sto se tice Bajerna..taj crveni Vide je zavrsio dvomec.Jos jedan tim u cetvrtfinalu.