Merilo ili ne - Da li je Jirgen Klop zaista dobar za Liverpul?

Autor: Milovan Longinov
nedelja 22.10.2017.
22:03
Izvor: Sportske.net

Nemac ponovo na udaru.

EPA-EFE/PETER POWELL
EPA-EFE/PETER POWELL

Povezane vesti

Liverpul je doživeo ubedljiv poraz na Vembliju, pošto je Maurisio Poketino održao čas fudbala Jirgenu Klopu.

Totenhem je slavio rezultatom 4:1 i ostavio Liverpul pri sredini tabele, sa čak 12 bodova zaostatka u odnosu na vodeći Mančester siti.

Klop je ponovo na udaru navijača, najviše zbog očajne taktike u odbrani, ovaj put je katastrofalan bio Dejan Lovren koji je zamenjen u 30. minutu.

Da stvar bude još gora, u engleskim medijima sada se osvrću na statistiku, ističući da su Brendan Rodžers i Rafael Benitez bili bolji menadžeri za Liverpul.

Naime, u dosadašnjih 78 mečeva, Klop je osvojio 137 mogućih bodova u Premijer ligi, a na isti broj mečeva, Rafa Benitez je svojevremeno osvojio 144, a Brendan Rodžers 148.

Jasno je da će Klop sada biti još pod većim pritiskom i da će jednostavno morati da osvoji neki trofej ove sezone.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

36 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Poznavalac
Monday, 23.10.2017
12:25

deprimirajuce i razocaravajuce delujemo,klop nista nije uradio na pojacanju igrackog kadra,tvrdoglav je i ispastace klub zbog toga..ni u najcrnjim mislima nisam mogao da predvidim da cemo ovako izgledati..

avatar
NIKE
Monday, 23.10.2017
11:43

Ali Klop ima harizmu i Lovrena, nisam siguran šta mu je veća mana od te dvije stvari.

avatar
Monday, 23.10.2017
10:56

Naravno da jeste, ja bi voleo njega da vidim u Celziju da sa njima uzme PL kada ode Konte...

avatar
Скаузерлија
Monday, 23.10.2017
09:29

Какви квазинавијачи Ливерпула коментаришу овде, гадите ми се. Чим мало не крене сезона одмах тражите смене тренера и рестарт. Па кога бисте довели? Анћелотија? Њему Ливерпул не би ни прошао кроз главу јер Ливерпул нема пара да плати Анћелотијеве жеље и прохтеве. Навијачи Ливерпула су некада били познати по тврдом навијању и верности према клубу док су се данас, ови новокомпоновани, претворили у Сека Персе. Ловен и Мињоле жива катастрофа и њих двојица су криви за 3 гола које је Тотенхем дао. Док је, са друге стране, Љорис спасио 2 чиста гола а исто толико и Алдервилд ( иначе штопер за којим Ливерпул ПЛАЧЕ ). Тако да, када се подвуче црта, ова утакмица се уствари свела на на партију између оних који чувају гол код обеју екипа - и ту је била боља одбрана Тотенхема. Гомез уместо Ловерна ( нека иде да лечи ту повреду леђа, да га не видим ) и Каријус или Ворд уместо Мињолеа ( а тако је требало бити и од старта сезоне ). Што се мене тиче, ако Клоп у*ења ову и наредну сезону, онда му треба дати отказ а до тада му само треба дати подршку јер су ретки менаџери који имају м*да да се ухвате у коштац са проблемима које има ЛФЦ. YNWA!

avatar
Monday, 23.10.2017
18:20

Jedan velikiiiii minus... Prvo,ovde navijaca Liverpula nema,posebno na ovom sajtu,jer navijaci Liverula podrzavaju Klopa,a osudjuju ga novinari,sto im je donekle i posao,da kritikuju ...Ne znam jel si gledao samo ovaj mec,ali na stranu dve lose intervencije Minjolea juce,ove sezone decko je najbolji igrac Liverpula... Trece , pricas kao da je Tot i Liverpul bilo neizvesno,da je presudila odbrana,a juce, Tot je igrao taman koliko da pobedi sigurno,jer su kod 4-1 usporili igru,udaljili se od igraca Liverpula da imaju manje duela i rutinirali mec ...

avatar
Скаузерлија
Monday, 23.10.2017
19:39

Као прво не слажем се са констатацијом да на сајту нема навијача Пула. Навијача Пула и те како има али они све мање и мање коментаришу због поплаве малоумних коментара којих је све више и више а, Бога ми, и текстови су све мањег квалитета. Друго, нисам пропустио нити једну утакмицу Ливерпула добрих 5 година а Ливерпул пратим сигурно три пута толико. Треће, сав твој кредибилитет пада у воду после ,, Мињоле је најбољи играч Ливерпула ''. Срамота је да се то помисли камоли изговори или напише. То је рупа без дна која је требала бити продана још на лето прошле године. Да му није оних одбрањених пенала био би он одавно ван Енглеске. Само погледај проценат искоришћених прилика против Ливерпула и биће ти јасно, ако желиш да ти буде јасно. Не постоји човек кога ја знам да мисли да је Мињоле голман који заслужује да брани у Ливерпулу. Четврто, утакмица није почела резултатом 4-1 него 0-0 и да није било оних несхватљивих можданих удара код Ловрена сигуран сам да би се утакмица другачије отворила. Када је резутат био 2-1 Ливерпул је био клуб који је боље стајао на терену. Ја утакмицу гледам очима а информације прерађујем мозгом. Изледа да је код тебе заказао један од та два органа, па си написао овакав коментар. Поз.

avatar
Carina_11303
Monday, 23.10.2017
07:52

Čelsi ima poraze, čak je i remi protiv rome nešto kao poraz, ali ako pogledamo, Čelsi ni u jednom porazu nije bio ponižen. Pogledajte kako se timovi sprdaju sa Liverpulom i nikom nista. Klop nije pod pritiskom, a Konteu svi predvidjaju otkaz. Uzmimo u obzir i sldeće, da je Klop duže u Liverpulu nego Konte u Čelsiju, da je Konte u medjuvremenu osvojio titulu u Čelsiju a i da je preuzeu ekipu koja je završila 10. na tabeli. Čak i ove sezone, Čelsi je od avgusta osakaćen povredama i okreni, obrni, opet je 3 boda ispred Liverpula. Zbog čega sve to, pitam ja vas, ako Liverpul u stvari nije ono što ja kažem, klub sa lažnom ambicijom??

avatar
Realan tip
Monday, 23.10.2017
20:35

Vi ste ponizeni neki dan od Votforda u volsebnoj pobjedi, unistili su vas!

avatar
Carina_11303
Tuesday, 24.10.2017
06:01

Kroz dve godine videce se rezultat-mi smo pobedili. I posle 20 godina 5-0 će ostati 5-0

avatar
Velimir Bajceta
Monday, 23.10.2017
02:06

Katastrofalna odbrana, manjak kvalitetnih igraca na klupi, nedostatak top class spica (kojeg ima svaka ozbiljna PL ekipa trenutno), guranje Firmina na poziciju spica... To su nedostaci. Firmino je odlican igrac, ali u ovoj formaciji za njega nema mesta. Kad se Mane vrati, Coutinho ide u vezu i to je super, ali Firmino ostaje spic i to je problem. L'poolu ne treba mnogo, mozda 3-4 igraca i to je resivo za 2-3 transfer roka. Mozda, ali samo mozda, ne bi bilo lose da probaju sa 2 zadnja vezna Can i Hendo, levo da posalju Coutinha, desno Salaha, Firmina kao poluspica i Manea da gurnu u sam napad (4-5-1).

avatar
dokktor
Monday, 23.10.2017
01:51

Ma ima to da igracki kadar nije perfektan ali fudbal koji forsira Klop je katastrofa, pa mi igramo kao da se boduje sto veci broj dodavanja i sto veci broj suteva na gol. Pa u 99 % suteva na gol Liverula sanse da ce pogoditi su ispod 5 %, nema izradjeni akcija. Njemu treba neko reci da on vodi prvi tim a ne akademiju Liverpula, pa nema se vremena cekati na igraca po nekoliko godina da li ce napredovati kroz treninge, ili znas igrati ili ne znas. Lovren ima 26-27 godina, pa neces ga sad uciti kako se postavlja u odbrani.

avatar
Robert Bob Paisley
Monday, 23.10.2017
01:27

Bice bolje kada se vrate Klajn Lalana i Mane. Cinjenica je da je Liverpul u krizi, ali isto tako ce da upadnu u krizu i druge ekipe koje se bore za TOP 4. Nisam za to da Klop dobije otkaz jer Liverpul nije u poziciji da dovede boljeg trenera. Klop je trener koji dobro radi sa mladim igracima i ne libi se da im da sansu. Najveca Liverpulova borba ce biti oko prodaje najboljih igraca. Ako u sledece dve godine ne prodaju najbolje a pritom dovedu nekoliko top pojacanja imace sansu da se bore za titulu.

avatar
Monday, 23.10.2017
00:47

Pa dobro realno i sta je napravio za ove cca Tri godine u klubu? Ima normalan budzet, ne ometa ga niko (kao u Celsiju npr sto Kontea ubija Emenalo), sve je njegovi ruku delo ali ne ide. Zato sto je u njega izgleda sve u napadu a rupa u obrani al za to nisu samo krivi igraci.

avatar
BODJA
Monday, 23.10.2017
00:35
avatar
remedyynwa
Monday, 23.10.2017
00:24

Da, dobar je. Kad je prosle godine gazio taj isti Tote onda je bilo bravo majstore. Idemo dalje sta da se radi. Zima ce presuditi jer sa Lovernom necemo daleko. Poklonili im danas golove i plus se Dejan cudi sto je izasao onako rano

avatar
Stabber
Monday, 23.10.2017
00:09

Da li je moguce da Lovren i dalhe igra? Pa ljudi moji to je jedan neiscepani panj.

avatar
Mads87
Sunday, 22.10.2017
23:37

Ma ajde i da kazemo da ima dobru sredinu i napad ( u sta nisam siguran ni ja ) ali ajde da kazemo da je tako.Oni imaju bre odbranu koja bi po kvalitetu trebala da igra u nekoj PL ekipi koja se bori za opstanak.A Klop je kriv sto to ne vidi nego je doveo salaha i onda je hteo jos krila.Daj samo trpaj krila odbrana nam netreba uopste.Ako nije doveo VVD pa ima jos sijaset stopera koji su duplo bolji od ovih koje liverpul ima a koji su blago receno LOSI

avatar
Monday, 23.10.2017
12:17

Nemaju ni napadaca ni jednog na sredini. Firmino nije napadac, Henderson nije kvalitet za Liverpool.

avatar
Realan tip
Sunday, 22.10.2017
23:33

Ja mislim da je Klop dobar trener, ali nekako kao da je tvrdoglav i ne zeli da trosi pare na pojacanja, vec ima neku cudnu transfer politiku. Malo me je poceo i nervirati sa onim ponasanjem i skakanjem oko aut linije konstantnim. Bilo je simpaticno nekad, sada je degutantno.

avatar
Gorčilo
Sunday, 22.10.2017
23:09

Ovom košmaru nikad kraja. Ne znam više šta da mislim. Svake sezone se ponadamo da je ta sledeća sezona naša i da nam je potrebno samo još 2-3 igrača da dohvatimo vrh ali nas realnost ošamari žestoko. Liverpulov problem je dubok i nije samo u pitanju loš igrački kadar. Branio sam Klopa do skoro, više ne mogu. Imao je 200 miliona na raspolaganju a u sezonu je ušao sa Klavanom, Lovrenom i Matipom kao štoperima a samo Matip vredi nešto (nije top klasa). O preostaloj dvojici je suvišno trošiti reči. Ako bi se uprava odlučila da smeni Klopa (zašto trenutno i jesam i nisam, pomešana su mi osećanja), najviše bih volio videti na klupi Liverpula Anćelotija.

avatar
_mladen_
Monday, 23.10.2017
16:10

Moze on imati 500 milki, ako ovi oz Liverpula nisu sposobni da dovedu igraca. Pa ljudi moji svaki igrac bukvalno zeli samo u Liverpul i ovi opet nisu uspeli nikoga od njih da dovedu. Mogao je kupiti Klop druge igrace, ali realno nema toliko dobrih defanzivaca na trzistu. Moze opet da gomila prosek, sto on nije hteo. Da je doveo Dajka, Keitu, Lemara, ovo bi bio drugi tim. Sad sto ovi iz Liverpula sposobni, samo jednog kvalitetnog igraca da dovedu, to je druga stvar. Nikako je treba da dolazi Anceloti, nista on ne bi uradio ako mu ovi ne umeju dovesti igrace.

avatar
_mladen_
Sunday, 22.10.2017
23:02

Ljudi moji bez ulaganja ne mozes napraviti cudo. Kada bude Liverpul odresio kesu i mogao dovesti barem 4 odlicna pojacanja kao sto su npr. Salah. Tek tada ce imati realan napredak, kada pd cetri zelje dobijes jednu, sve ti je jasno. Kupovati druge igrace i gomilati opet prosek je bespotrebno, zbog toga nisu ni kupili nikoga. Svi su se pojacali, jedino Liverpul stoji u mestu i jos ce gore biti kada ode Kutinjo.

avatar
Crveno boja ljubavi
Sunday, 22.10.2017
22:59

Veliki klub,smesan trener i jadni igraci.

avatar
OneSeasonWonder
Sunday, 22.10.2017
22:56

Klop otkako je dosao trpao je samo krila i igrace u napadu.Letos je od stopera samo VVD jurio,kao da je jedini stoper na svetu.Ova sezona je izgubljena,treba pokusati sa Ancelotijem ne moze se nista izgubiti,mozemo samo nesto da dobijemo,a smatram da bi bolje prelazne rokove u buducnosti odradio.Ne znam stvarno sta ce biti na kraju......

avatar
Gorčilo
Monday, 23.10.2017
00:00

I ja sam za Anćelotija. Pustiti Klopa do kraja godine da odradi ovo i da što više doguramo u LŠ i FA kupu. Ima Liverpul jednu zdravu osnovu sa Morenom, Matipom, Klajnom, TAA, Gomezom, Vajnaldumom, Lalanom, Kutinjom, Salahom i Maneom. Na leto dolazi Keita (koji je brutalan igrač nešto tipa Kante samo bolji u fazi napada). Anćelotijev zadatak bi bio da dovede novog centralnog beka (možda i 2), odličnog zadnjeg veznog i napadača. To je dakle nekih 4-5 igrača. Anćeloti bi bio sposoban za to.

avatar
Brainless
Monday, 23.10.2017
00:04

Gresis...ne kazem da je Klop loš ali na primeru VVDa mozes da vidis sta je problem lfca...slazem se da ima jos stopera ali on je bas njega hteo-dovedi mu ga jbt...nemoj da upropadtis pregovore da ga ne bi doveo...pritom isti ljudi koji su ispustili VVDa kad je Rodzers bio trener...da ne pominjem dele alija...da ne pominjem balotelija...anceloti nece doci u LFC...sa ovakvom upravom Muslin je premija

avatar
-SCG-CG
Sunday, 22.10.2017
22:51

Aa sto je on kriv sto nisu uspjeli da dovedu Kejtu i Van Dajka.. tad bi vec izgledali mocno i trazilo bi se od njih mnogo vise.. ovako sa 2,3 top igraca i ostali koji bi mogl komotno da igraju u nekoj osrednjoj ekipi i da ne odskacu previse kvalitetom i ne moze se ocekivati previse

avatar
Rasel Krou
Sunday, 22.10.2017
22:35

Klop je harizmatican, igra ofanzivan leprsav fudbal, on je pravi covjek za Liverpul, sa njim mogu do 6. mjesta a to im je prirodna pozicija.

avatar
stevan_vasic90
Sunday, 22.10.2017
22:33

Meni jedno nije jasno- zasto bilo ko misli da Liverpool ima igrace za nesto bolje od ovoga gde su sada? Coutinho, eventualno Mane i to je to. Svi ostali, prosek ili cak ispod proseka. I sa tim da se bore za top 4 ili titulu? Treba biti lud pa poverovati u tako nesto.

avatar
Stabber
Monday, 23.10.2017
00:07

Firmino po meni nije igrac za velika dela

avatar
Robert Bob Paisley
Monday, 23.10.2017
01:17

Kako su onda uspeli prosle godine da budu u TOP 4? Polako, duga je sezona. Ne kazem da Liverpul moze da titule ali do TOP 4 moze sigurno.

avatar
Djordjo COYG
Sunday, 22.10.2017
22:33

Brendan Rodzers imao bolje brojke od Klopa a i igrao mnogo bolje mozda nije toliko lep fudbal kao sad al su sutirali tad iz svih pozicija neko ce reci imali su Suareza ok jeste fali ali kako su tad igrali Sterling i Staridz

avatar
Amar Zornic
Sunday, 22.10.2017
22:28

Realno ova odbrana i golman nmg ucestvovati u borbi za trofeje a i LS je daleko s obzirom da su tri tima vec sada sigurna a i Arsenal podize formu

avatar
L F C
Sunday, 22.10.2017
22:22

Kakvu odbranu imamo ne samo da necemo osvojiti neki trofej nego nzm da li cemo doci i do top4 ove sezone. Klop treba da shvati da sa lovrenom i jos po nekima ne moze nista da ucini. Jednostavno nam trebaju bolji igraci, ali sa ovakvom igrom ih je tesko privuci.Ako klop zeli nesto vise i bolje morace mnogo toga da promeni.