Ma kakvi Juve i Atletiko, Barsa ima najbolju odbranu u Evropi!

Autor: Milovan Longinov
utorak 13.03.2018.
15:20
Izvor: Sportske.net

Pečat Ernesta Valverdea.

EPA/ALEJANDRO GARCIA
EPA/ALEJANDRO GARCIA

Povezane vesti

Da vam je ovo neko rekao tokom prethodne tri sezone kada je na klupi sedeo Luis Enrike, zvučalo bi kao komedija i nemoguća misija.

Ipak, u ovom trenutku je i to moguće, Barselona ima najbolju odbranu u Evropi, kada su u obzir uzmu sva takmičenja - prvenstvo, nacionalni kup i Liga šampiona.

Barselona igra drugačije nego prethodnih godina, Valverde je u fokus više stavio odbranu i to za sada donosi rezultate.

Barsa je do sada u svim takmičenjima primila samo 17 golova, a više od nje su čak primili i Juventus i Atletiko Madrid čije odbrane poslednjih godina simbolizuju neprobojne zidove ispred svog gola.

Juventus je primio 20 golova, a Atletiko Madrid 23 u svim takmičenjima, a pritom je Barselona imala i nekoliko mečeva više, jer u Kupu kralja se igraju dvomeči od početka, Atletiko je ispao još u osmini, a u Kupu Italije je sistem po jedan meč, sve do polufinala.

Barsa je u Ligi šampiona primila samo dva gola, od Olimpijakosa i Čelsija, a zanimljivo da je upravo u grupi bila sa Juventusom kome je dala tri gola (toliko niko nije uspeo ove sezone) i nije primila nijedan (3:0, 0:0).

Ovo je nešto u šta se navijači Barse sada uzdaju, a to nije bio njihov zaštitni znak prethodnih godina.

Ne treba da podsećamo da je ista ova Barsa, pod vođstvom Luisa Enrikea pre tačno godinu dana izgubila od Juventusa u četvrtfinalu Lige šampiona - 3:0, 0:0...

Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

25 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Armani
Tuesday, 13.03.2018
23:21

I ne samo to,cini mi se da su uz real i city najbolji i u napadu po postignutim golovima.

avatar
P. S.
Tuesday, 13.03.2018
16:43

Ne baš tako davno odbrana Barse je proglašena za najbolju na kraju te polusezone, a Valdes je proglašen za najboljeg golmana, jer su primili samo 8 golova. I sve bi to bilo ok ako zanemarimo činjenice da su svi protivnici ukupno 10 puta prešli na polovinu Barse i da je Valdes bio krivac za 6 od tih 8 golova. Toliko o statistici. :D

avatar
Logika i argumenti
Tuesday, 13.03.2018
22:36

Tako je ahhaahh

avatar
Dze Dzej Okoca
Wednesday, 14.03.2018
11:06

Kako je fino gledati ove navijace reala (namjerno malo slovo) kako se hvataju za neke slamke kao bilo ovo onda bilo ono onda.. pa druze sam si rekao, svi protivnici Barse su ukupno 10 puta presli na polovinu Barse.. zar to samo po sebi nije dovoljan dokaz nadmoci ?

avatar
Mangus
Tuesday, 13.03.2018
16:43

I u bilbau su igrali dosta dobru odbranu pod njegovom komandom, tako da je ovo negde ocekivano

avatar
Tuesday, 13.03.2018
16:32

Umtiti i Roberto su dali neku sasvim novu dimenziju njihovoj odbrani.

avatar
Al-Ahli najtrofejniji na svetu
Tuesday, 13.03.2018
16:32

Juventusu je 3 gola dala i Sampdorija

avatar
Stefoon
Tuesday, 13.03.2018
17:26

Davala je Barselona i Realu ove sezone 3 komada.

avatar
Al-Ahli najtrofejniji na svetu
Wednesday, 14.03.2018
13:15

ja ovde samo kazem to sto pise da je samo barsa juventusu dala 3 gola ove sezone...jer dala im je i sampdorija....nigde nisam pomenuo real i barsu...ne znam sta se odmah javljas

avatar
Tuesday, 13.03.2018
20:35

A bogami i primala je tri od Reala no Real nema tu zastitu da mu se sviraju penali i crveni karton protivnickom igracu koji da gol :D

avatar
Logika i argumenti
Tuesday, 13.03.2018
16:29

Bilo bi vrh kada bi Barsa osvojila titilu i ligu sampiona neporazena...Veoma impresivno dostignuce....

avatar
deki trbic
Tuesday, 13.03.2018
17:20

Ahahaha dobar vic 😂 LS ne mogu nikako da uzmu, a Spansku ligu, ona nije teska da se uzme

avatar
Steffi bot +50
Wednesday, 14.03.2018
17:47

Hoce ako im bude sudio Ajtekin do kraja :D

avatar
esadandrovic
Wednesday, 14.03.2018
00:56

U ligu kad se igra, tada igra Real protiv Barse, a kad se igra LS, onda ne igra Real protiv Barse.

avatar
Logika i argumenti
Tuesday, 13.03.2018
22:35

Druze ti si sa fudbalom na vi...

avatar
Badr Hari
Tuesday, 13.03.2018
20:36

A što Real uze tu ligu samo 2 puta u poslednjih 10 godina kada je tako laka za uzimanje? :D Da l' nije to liga slavice cukteras ili mitra mirica (k'o što si proglasio i KK), pa je Realu ispod časti da je osvaja? :D

avatar
Badr Hari
Tuesday, 13.03.2018
20:36

A što Real uze tu ligu samo 2 puta u poslednjih 10 godina kada je tako laka za uzimanje? :D Da l' nije to liga slavice cukteras ili mitra mirica (k'o što si proglasio i KK), pa je Realu ispod časti da je osvaja? :D

avatar
simbadlija1988
Tuesday, 13.03.2018
16:23

u Barsi moze bilo ko da igra odbranu jer njihova odbrana nije opterecena kao odbrane kod drugih ekipa jer kada imate odlican napad i sredinu u odbrani mozete cetiri stuba da stavite i da igrate.

avatar
World is.... REAL
Tuesday, 13.03.2018
16:51

Grešiš. Jednostavno treba znati igrati protiv Barselone. Uglavnom ih pustiš da napadnu pa iz kontre dođeš do gola. To je najbolje protiv njih. Kao Čelsi što je igrao. I Alaves je bio blizu remija ili pobede čak. Te dve utakmice su rešile greške. Protiv Celsija greška kristensena kao poslednjeg igrača odbrane a protiv Alavesa igrač koji je napravio faul i dao Mesiju gol. Njemu teže idu penali nego faulovi sa razdaljine nekih 20 m. Dati im loptu i ne grešite oko svog gola. To je teško ali tako jedino može.

avatar
NikkiCFC
Wednesday, 14.03.2018
13:11

@Adidas zato sto je ta greska Kristensena veliki kiks koji se retko vidja. Te greske Barsine odbrane i nisu greske jer im je odbrana losa i to je ocekivano. Ili ti ocekujes da Pike i Umtiti mogu da jure Vilijana i Azara?

avatar
esadandrovic
Wednesday, 14.03.2018
00:57

Real igra na kontre protiv Barse.

avatar
adidas forever
Tuesday, 13.03.2018
20:26

Ček, ček, nešto tu ne štima. Čelzi igrao baš kako treba, ali eto napraviše tu grešku i primiše gol. :D A šta je Barsa radila u odbrani nego pravila greške? Ili misliš da je potpuno normalno pustiti Williana da se lepo namesti, da šutira bez bloka i da se uz to svi Barsini defanzici iz šesnaesteraca razmaknu levo i desno koliko da mu niko ne smeta i da ima otvoren prostor ka golu. I tako 3-4 puta. Da ne pominjem ostale greške Barse u odbrani (a bilo ih je više nego na većini ovosezonskih utakmica) iz kojih Čelzi, srećom po Barsu, nije stvarao šanse. Ne vidim ni jedan dobar razlog zbog koga bi tim koji napada (bila to Barsa ili ko god drugi) trebao da pravi min. 5 grešaka u 10 kontri i polukontri protivnika, a protivnik koji se brani 90 min. ne bi smeo da napravi niti jedinu grešku. :D

avatar
Barca4ever
Tuesday, 13.03.2018
18:27

Da li si ti ikada sutnuo loptu?

avatar
MaNcHesTeR_ed
Tuesday, 13.03.2018
16:23

Zasto ? Zato sto imaju posed lopte u proseku 65% a kad je lopta kod protivnika tih 35% oni vrse presing ne dopustaju da protivnik razvije igru.