LŠ - Brutalni napad Liverpula ponižavao Romu, ali nije gotovo!

Autor: Aleksandar Obrenović
utorak 24.04.2018.
22:36
Izvor: Sportske.net

Sjajna utakmica u Liverpulu, domaćin zasluženo pobedio. Maestralni Salah.

EPA-EFE/PETER POWELL
EPA-EFE/PETER POWELL

Povezane vesti

Fantastična utakmica na "Enfildu", fantastičan Liverpul i onda nagli pad u poslednjih desetak minuta za konačnih 5:2 (2:0).

Ništa nije nagoveštavalo katastrofu Rome. Oni su čak bili bolji u prvih 25 minuta meča, igrali su otvoreno, došli su da se nadigravaju sa Liverpulom i očekivali smo veliku neizvesnost do kraja ovog dvomeča.

Ipak, izgleda da ćemo biti uskraćeni za tu neizvesnost, Roma je danas ponižena na "Enfildu".

Firmino je imao šansu u 4. minutu, a u 18. na drugoj strani preti Aleksandar Kolarov, koji pogađa prečku nakon loše intervencije Karijusa koji je samo okrznuo loptu.

Od 28. minuta kreću ataci Liverpula, Mane je propustio dve sjajne šanse, u 30. minutu Salah šutira, ali Alison brani, pa je u 34. minutu Mane pogodio, ali posle ofsajd pozicije. Visio je gol u vazduhu u tim trenucima, i desio se na kraju u 36. minutu. Džeko je izgubio loptu, Henderson ju je oduzeo, na kraju je ona došla do opasnog Salaha koji sjajnim udarcem levom nogom ubija pauka, 1:0.

Dva minuta kasnije prečku pogađa Lovren nakon sjajnog skoka, da bi u prvom minutu nadoknade viđen možda i ključni detalj današnjeg susreta, Salah je ponovo uzeo stvar u svoje ruke i demoralisao ekipu Rome u potpunosti. Bila je to kontra, Firmino je pronašao Salaha, ovaj je samo bocnuo loptu preko Alisona, postigao deseti gol ove sezone u Ligi šampiona.

I nastavak je doneo dominaciju Liverpula, fudbaleri Rome su bili u strahu od nekih novih kontri napadača u crvenom.

Mohamed Salah

Igrao se 56. minut kada smo videli novi gol u mreži Alisona. Neshvatljivo je Salah ostavljen po levoj strani, dobio je loptu iz odbrane, prošetao se kroz kazneni prostor, uposlio Manea koji ovoga puta pogađa za 3:0!

Odbrana Rome je bila u kontra ritmu, Manolas je napravio jednu glupost i umalo častio Liverpul novim golom, Alison je tada odbranio udarac Robertsona, a u 61. minutu novi gol u njegovoj mreži.

Salah ponovo prolazi po desnoj strani, vara svog protivnika, upošljava Firmina koji postiže svoj prvi gol danas za velikih 4:0. Mislili ste da je to sve od Liverpula danas? Ne.

Milner izvodi korner, pronalazi Firmina koji glavom trese mrežu Alisona, fudbaleri Rome baš ništa nisu mogli da odbrane u drugom poluvremenu.

Izveo je Mohameda Salaha pri rezultatu 5:0 Jirgen Klop, gledali smo još jednu neverovatnu partiju egipatskog fudbalera koji danas nije proslavio niti jedan od dva gola koliko ih je postigao Romi, svom bivšem klubu. Dva gola, dve asistencije, 5 kreiranih šansi... Fenomenalan je.

Roma je konačno malo krenula ofanzivnije ka golu Karijusa, i konačno su uspeli da stignu do gola. Prethodno je Šik imao šansu glavom, a onda gol nakon asistencije Naingolana, sjajno je Belgijanac pronašao Džeka koji pogađa za 5:1.

Minut kasnije nova šansa za Liverpul, Vajnaldum je promašio loptu iz izgledne situacije, a na drugoj strani u 84. minutu nova velika šansa za Romu. Milner je igrao rukom, Brik pokazao na belu tačku, a Peroti uspeva da vrati nadu Romi! Ovo je čak bolji rezultat nego onaj u Barseloni.

Roma je bolja u završnici, imali su par šuteva ka golu Karijusa, bili su svesni da sve može da se okrene u revanšu i da ništa još nije gotovo.

Gledali smo spektakl na "Enfildu", Liverpul je daleko bliži Kijevu,ali nismo sigurni da je Klop presrećan posle ovog meča.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

311 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
scofield
Wednesday, 25.04.2018
11:50

Svako ko se branio u Ligi Sampiona je prosao ko bos po trnju.

avatar
LennaR10
Wednesday, 25.04.2018
12:05
avatar
Магнум илирикум
Wednesday, 25.04.2018
13:23
avatar
scofield
Wednesday, 25.04.2018
11:50

Firmino je doktor, pored strasne tehnike on mnogo trci. Ali Salah pravi razliku neverovatnu, bez njega videli smo da nisu tako opasni, izadje on i primise zacas dva gola. To je Liverpul oni caskom mogu da izprimiju golove kao sto moze i da ih daju. Liverpul ce lagano u finale, ko bi reko na pocetku sezone pa i na polusezonu, niko to nije verovao.

avatar
_Goran_
Wednesday, 25.04.2018
10:14

Salah je odlican ove sezone, ali je Firmino definitivno kljuc sto napad i te kontre savrseno funkcionisu. Verovatno najpotcenjeniji napadac danas, ali samo neka tako i ostane.

avatar
Armani
Wednesday, 25.04.2018
10:06

Svaka cast klopu i liverpulu,ali roma ima bolji rezultat nego iz barselone,ali mislim da ovaj put tesko imaju sanse i za pobjedu a kamoli prolaz

avatar
amigo999
Wednesday, 25.04.2018
05:53

Roma igra 3 zadnju liniju, sa 3 spora centarhalfa. Kolarov takticki promasaj. Kada je presao na 4-4-2, zatvorili su Liverpul (ali je tada i Salah izasao)..Pobedili su Celzi 3-0 , Barcelonu 3-0 ali ne pobedjuje se po narudzbi 3-0 u LS...Liverpul u finale, 99%...

avatar
(anti)talentovan lik
Wednesday, 25.04.2018
04:15

Lepo je to sto je Roma preokrenula protiv Barse na Olimpiku 3 gola razlike i sve to, svaka njima cast, puni respekt... Ali stvar je malo drugacija kad moras da napadnes fizicki mozda i najspremniju ekipu na svijetu u ovom trenutku koja takodje posjeduje najbolji napadacki trio dok im ne das ne jedan, ne dva, vec tri gola. Ljudi se ponasaju kao da je Roma dala ova 2 gola dok je Liverpul bio u punom sjaju, pa da moze lagano da ih postigne u revansu kao protiv Barse, a ne da su ih nekako skrpili u poslednjih 15ak minuta preko, iznenadjujuce, kardinalne greske Lovrena i penala. I Barsa bi ih bez po' muke izbacila da je imala krstenog menadzera u drugoj utakmici. Ako svi iz prednje trojke budu zdravi+Van Dajk i Robertson ja zacudjujuce nemam ni trunku sumnje u Liverpulov prolaz za razliku od uobicajenog strahovanja.

avatar
King Arturo
Wednesday, 25.04.2018
16:05

Druze moj lepo je sto ti navijas za liverpul, ali to da je liverpul fizicki najspremnija ekipa na svetu je smesno, pa kako tako fizicka spremna ekipa gubi bodove u svom prvenstvu od boranije poput wba, svonsija, stouka i ostalih, i nemoj se previse zavaravati da ste vi bolja ekipa od barse, to je tek teska nebuloza, ako roma bude imala vece kao vi sto ste ga imali sinoc, nije iskljuceno da ce se oni docepati kijeva..

avatar
_mladen_
Wednesday, 25.04.2018
21:51

Liverpul imao vece? Samo cu reci, bez poraza, 38 golova, najbolji asistent, 9 primljenih.

avatar
(anti)talentovan lik
Wednesday, 25.04.2018
18:38

Bodove od manjih ekipa smo ove sezone gubili primarno u utakmicama gdje smo rotirali prvi tim, kada je sastav kompletan, ili makar vecinom kompletan, ne postoji ekipa koja moze da pretrci protivnika kao Liverpul jer je citav vezni red u globali zasluzen najvise za trcanje, a napadaci imaju vise startova na loptu nego pojedini stoperi u ligi. To je Klopov gegenpresing, ko ga imalo vise prati razumece to. Naravno da npr. Siti gotovo ni u jednom mecu nije izgubio bodove protiv manjih ekipa, ali to je do njihovog stila igre koji se zasniva na dominaciji posjeda i igranjem fakticki 4 vrhunska ofanzivna igraca minimalno po utakmici sa sve odbranom od nekoliko stotina miliona iza njih. Ali eto oni su bas od Liverpula izgubili 5-1 u dvomecu. Nisam ja ni rekao da je Liverpul uopsteno bolji od Barse, ali u kontrama je najbolja ekipa na svijetu bez ikakve diskusije, a Roma mora takvu ekipu da napada dok ne postigne 3 gola, a ne primi nijedan. Bas u takvoj vrsti utakmice Liverpul kida ove sezone. Nisam ja rekao da je Barsa losa nikako, stavise sam naglasio da bi oni i drugi mec ili dobili ili makar manje katastrofalno izgubili (citaj prosli) da im nije bilo jedne od najgorih postavki igre koje sam u skorije vrijeme vidio s obzirom na okolnosti te druge utakmice u Italiji. Moze Roma da ima noc kao mi, ali ako Liverpul bude maksimalno ozbiljno odigrao, sto i hoce jer su se vec maksimalno izglupirali za ova 2 gola, absolutno ne bi trebalo ni u jednom momentu da se prolaz dovodi u pitanje.

avatar
(anti)talentovan lik
Wednesday, 25.04.2018
18:38

Bodove od manjih ekipa smo ove sezone gubili primarno u utakmicama gdje smo rotirali prvi tim, kada je sastav kompletan, ili makar vecinom kompletan, ne postoji ekipa koja moze da pretrci protivnika kao Liverpul jer je citav vezni red u globali zasluzen najvise za trcanje, a napadaci imaju vise startova na loptu nego pojedini stoperi u ligi. To je Klopov gegenpresing, ko ga imalo vise prati razumece to. Naravno da npr. Siti gotovo ni u jednom mecu nije izgubio bodove protiv manjih ekipa, ali to je do njihovog stila igre koji se zasniva na dominaciji posjeda i igranjem fakticki 4 vrhunska ofanzivna igraca minimalno po utakmici sa sve odbranom od nekoliko stotina miliona iza njih. Ali eto oni su bas od Liverpula izgubili 5-1 u dvomecu. Nisam ja ni rekao da je Liverpul uopsteno bolji od Barse, ali u kontrama je najbolja ekipa na svijetu bez ikakve diskusije, a Roma mora takvu ekipu da napada dok ne postigne 3 gola, a ne primi nijedan. Bas u takvoj vrsti utakmice Liverpul kida ove sezone. Nisam ja rekao da je Barsa losa nikako, stavise sam naglasio da bi oni i drugi mec ili dobili ili makar manje katastrofalno izgubili (citaj prosli) da im nije bilo jedne od najgorih postavki igre koje sam u skorije vrijeme vidio s obzirom na okolnosti te druge utakmice u Italiji. Moze Roma da ima noc kao mi, ali ako Liverpul bude maksimalno ozbiljno odigrao, sto i hoce jer su se vec maksimalno izglupirali za ova 2 gola, absolutno ne bi trebalo ni u jednom momentu da se prolaz dovodi u pitanje.

avatar
munnngosss
Wednesday, 25.04.2018
01:21

Haha Liverpool i Roma u polufinalu.... isto ko da igraju Dinamo i Zvezda...tu su negdje po kvaliteti kaj je da je

avatar
Consigliere 1927
Wednesday, 25.04.2018
00:50

Verujem u Romu i dalje, fudbal je to, kad smo dali kuci Celsiju i Barsi po 3 komada zasto ne bi i Liverpulu. Cekam revans pa cemo videti, ako prodje Liverpul cestitacu im, iako je ovo i za jedne i druge veliki uspeh. Ako zaustavimo Salaha oni su za 60% losija ekipa i tu nema price, samo taktika dobra da se napravi i imamo sansi, evidentno je da jedino Salah pravi ogromnu razliku ovo ostalo je sve tu negde. Idemo Roma jos postoji sansa za prolaz. Forza Roma

avatar
O\'Sullivan147
Wednesday, 25.04.2018
00:20

Salah apsolutno zasluzuje Zlatnu loptu,covjek je nestvaran. Najbolji igrac na svijetu definitivno,pravo osvjezenje. Nadam se da Liverpul ide na krov Evrope,zasluzili su...

avatar
_mladen_
Wednesday, 25.04.2018
00:14

Ja sam upravo shvatio da Liverpul nema poraz u LS... xD

avatar
Ogist Kont
Wednesday, 25.04.2018
00:03

Svaka čast za Klopa i ekipu. Oni su ponos engleskog fudbala. Nadam se da će osvojiti LŠ.

avatar
Romanista
Tuesday, 24.04.2018
23:45

Nema sta ubili nas ljudi,sve cestitke nadam se da ce Liverpool i da osvoji ligu sampiona

avatar
Consigliere 1927
Wednesday, 25.04.2018
00:42

Slazem se da su nas ubili, ali vise bih voleo da osvoji Real ako prodju Bayern, imali su ljudi i raspored tezi i mislim da su kvalitetniji od Liverpula dosta. Ja se nadam da mozda u revansu nesto uspemo, ali tesko...

avatar
_mladen_
Tuesday, 24.04.2018
23:35

Klope care pa sta radis ovo... napravio je jedan od najboljih napada na svetu, ako ne trenutno najbolji. Razlika je u tome ko cini taj napad, ko je bio Mane pre Liverpula, ko je bio Firmino pre dolaska Klopa i pogledajte Salaha. Ovo je cist fudbal i bukvalno nisam gledao lepsi fudbal da igra Liverpul. Svi mogu da se zahvale Klopu, jer da on nije dosao, ko zna gde bi Liverpul bio...

avatar
REDsYNWA
Wednesday, 25.04.2018
00:07

Hahah ne hejtujem te al ovo ko je bio mane pre liverpola je smesno :D Ko je bio ronaldo pre uniteda,kasnije reala hahah i tako za ostale klubove i igrace u kojima su explodirali :D

avatar
_mladen_
Wednesday, 25.04.2018
21:55

Ajde bre Mane je bio solidan igrac koji eksplodira na momente, nemoj me zezati. Klop je od njih napravio najefikasniji napad. Fudbal koji igraju je prelep, sad ces ti reci da si znao da ce Liverpul ovako.igrati i postici najvise golova u LS.

avatar
REDsYNWA
Wednesday, 25.04.2018
16:52

@_mladen_ Sta pricas mane dao 4 komada sitiju u southamptonu jos,bio je mnogo opasniji dok je bio kod njih,cak sta vise nije ispunio ocekivanja kod nas koliko je delovalo da ce biti dobar. A salah je suprotno,imao dobru sezonu al o5 ni blizu da je delovalo da ce biti kao sto je sa ovom slucaj.Ovakvu sezonu niko nije mogao da ocekuje da ce ovako explodirati pa ni klop da ga pitas..jos na pocetku kad je dosao salah klop je tek onda rekao da je brzi nego sto je mislio.A firminjo stvarno napreduje al i pre je bio dobar,znao da zadrzi loptu al sad zna i da ga da dobro koliko i da asistira.

avatar
_mladen_
Wednesday, 25.04.2018
15:07

Pa reci mi ajde ko je? Klop je napravio trio koji bukvalno rastura... Ostali kupe gotove igrace i napreve odlican napad. Ko je ovde ocekivao od Manea, Firmia i Salaha da budu najefikasniji trio? Na to sam mislio, napravio je od solidnih igraca perfektan napad... A ti hejtuj slobono, ja nemam nsita protiv. :)

avatar
AS7
Wednesday, 25.04.2018
01:55

Sve je to lijepo ali ako je Roma dala 3 Barceloni ne vidim zato ne bi mogla i Liverpoolu.Ako nista nek Bayern osvoji,glupo bi bilo da navijam za najveceg rivala u engleskoj.

avatar
Kolos
Tuesday, 24.04.2018
23:30

Liverpul je i kod 5:0 igrao isto kao kod 0:0, kakva zverska želja i požrtvovanost! Jest' da je Roma krenula u poslednjih deset minuta i 5:2 je sasvim dobar rezultat za obe ekipe. Poštovanje Romi, i napred Liverpul do Kijeva!!! YNWA!

avatar
СрбијаНС
Tuesday, 24.04.2018
23:29

Убиће их Рома у реваншу

avatar
Mino Rajola
Tuesday, 24.04.2018
23:53

Kako se obistinilo, tako ti živeo! Jel ok?

avatar
СрбијаНС
Wednesday, 25.04.2018
19:30

Мино кртола, бојим се да те ништа нисам питао

avatar
Mangus
Wednesday, 25.04.2018
08:56

Nemojmo se sprdati. Jedan gol da daju, a dace, i kraj

avatar
REDsYNWA
Tuesday, 24.04.2018
23:15

Inace mnogo je lose to sto se pogubimo kada salah izadje i generalno pri kraju utakmice odnosno zadnjih 15-tak minuta jako slabo igramo,to mi se uopste ne svidja.Ako budemo imali takvih problema sa nekom ozbiljnijom ekipom tipa real ili bayern to nece dobro biti jer najbolji igraju do poslednjeg zvizduka pogotovo real sto je demonstrirao bezbroj puta gde su lomili mec u zadnji10-15minuta nekad i zadnjim sekundama ..Ali dobro,poprilicno sam siguran da smo u finalu,tamo cemo im dati bar em jos 1-2 gola.

avatar
_mladen_
Wednesday, 25.04.2018
00:11

Pa ako odu u finale, Salah igra do kraja... Ovo radi jer ima jos utakmica u ligi, koje treba da se odigraju.

avatar
_mladen_
Wednesday, 25.04.2018
15:16

Ma nije se pogubio tim, vec Lovren, onaj penal je slucajan i po meni nije ni bio.

avatar
REDsYNWA
Wednesday, 25.04.2018
14:53

Pa nista ja nisam rekao normalno je da ga izvede nego je problem u ostatku tima sto se pogube.

avatar
vkjn
Tuesday, 24.04.2018
23:13

Iako navijam za Real Madrid ceo svoj život, voleo bih i nadam se da će Liverpul da osvoji LŠ. nDaće Bog da Salah uzme i Zlatnu kopačku, a i Zlatnu loptu.nI da više ne čitamo debilne komentare o Ronaldu i Mesiju.nP.S. Odigrao sam 7+ za soma dinara ;)

avatar
REDsYNWA
Tuesday, 24.04.2018
23:10

Sve pohvale za igru.Nadam se da ox nije previse ozbiljno povredjen posto nemamo vise igraca na sredini.Imam zamerku prvu za klopa,na 5-0 on uvodi napadaca umesto odbrambenog,po meni potpuni promasaj i druga zamerka mislim to nije zamerka to je resena stvar samo lud covek ne bi se otarasio kiksare lovrena znaci ne mogu da ga smislim.A dzeko je stvarno klasa,eto koliko mu treba jedna sansa i gol.Karijus jos jednom pokazuje da je nesiguran kod onog suta kolarova kada mu je lopta prosla kroz ruke i udarila u precku srecom.A milneru treba dati orden,u tim godinama toliko srce i borbenost,sve pohvale.Wajnaldum kod ulaska u igru je imao 2-3 istrcavanja i probijanja gde me je prijatno iznenadio voleo bi da ga vidim malo ofanzivnije pozicioniranog kao kad je igrao u njukaslu.Mane nas zavio u crno,covek je mogao da da jos bar 1 ako ne i dva gola al se ispromasivao za sve pare,mnogi ce osporiti ali jako bih voleo na njegovoj poziciji da vidim komana uz firminja i salaha mislim da bi nam mnogo doneo,mane jednostavno nema to razmisljanje vise je kao bik kroz zid kroz zid ne zna da zastane da se namesti da izbaci igraca pa onda da zavrsi vec sut pa iako je blokiran on ce da sutne,sad sutnu covek sa slabijom nogom i normalno da ce omasiti.Ne razmislja dovoljno i on nam je najslabija karika u napadu ako se moze reci da je imamo.Firminjo fenomenalan,koji fudbalski mozak i koja pamet a salah standardno -elegantno,perfektna zavrsnica.

avatar
Mino Rajola
Tuesday, 24.04.2018
23:55

ne lupaj, kad ne znaš ko je od igrača na klupi u kavom zdravstvenom stanju. sad ti bolje znaš od Klopa?!?

avatar
REDsYNWA
Wednesday, 25.04.2018
14:10

Ma sta ima da znam,imas dva na dva u odbrani pritom su njihova oba napadaca top u vazduhu da je uveo klavana mogao je da rastereti ovu dvojicu da se fokusiraju samo na njih a ovaj da im pripomogne pri ubacivanju drugih igraca i ostalog.Nema tu u kakvom je stanju klavan,nit je bio povredjen niti umoran a on ga ubacuje u 90 minutu.Poenta je da treba odbrambeni igrac da se ubaci u kakvom god da je stanju jer napadac vise ne treba.Mozes ti da pametujes koliko hoces to je realnost i klop je tu napravio gresku.A ovi sto te podrzavaju su nerealni do bola kao i ti.

avatar
_mladen_
Wednesday, 25.04.2018
00:14

Da ti Kolarov zavrne onakvom levicom, mozes samo da molis boga da je krznes malo i da skrenes udarac. Kao sto ti kaze covek istod, otkud ti znas ko je koliko spreman, ti si mene ubedjivao da Salah izmoren i da nema snage. xD

avatar
Gorila u magli! LFC
Tuesday, 24.04.2018
23:09

Korak blize ostvarenju sna!samo da se oks nije dugotrajno povredio,gledam klupu i razmisljam sunce ti nemamo izmene,nadam se da cemo to ispraviti sad na leto.jos nije gotovo ali smatram da smo mi daleko od barse.YNWA!

avatar
REDsYNWA
Wednesday, 25.04.2018
00:08

Da i ja a na klupi njih dvoje fazon :D

avatar
Savoa
Tuesday, 24.04.2018
23:03

Ljudi se zanose. Liverpul ce tamo dati minimum 2 gola.

avatar
Red blood
Tuesday, 24.04.2018
23:25

Ma da.Ovo je gotovo.Razlika u kvalitetu je ogromna.

avatar
amigo999
Wednesday, 25.04.2018
05:55

Klop je bolji trener, kvalitet ekipa je isti....

avatar
Naka TZ (CFC)
Tuesday, 24.04.2018
22:59

Liverpul odrzao cas fudbala Romi,kako samo Klopp je ustimovao ovu masinu ljudi igraju ko navijeni svaka im cast. Zelja mi je da ovako nekada i Celzi zaigra u onome ritmu i stilu kao Liverpul.Nadam se da Liverpul sto posto prolazi i osvaja LP.Ova generacija na celu sa Kloppom to zasluzuje.Liverpul je najveci Engleski klub i drago mi je da se vratio i igra vaznu ulogu u Engleskom i Evropskom fudbalu.Roma tek pred kraj zaigrala realno i 2 gola nisu zasluzili jer je Liverpul odigrao perfektan mec.Nista jos definitivno nije gotovo ali mislim da je Liverpul jednom nogom u finalu.Cestitke navijaci Liverpula morate biti ponosni na igrace koji lete po terenu i demonstriraju atomski fudbal i vrhunskog trenera Jurgena.

avatar
myspace
Tuesday, 24.04.2018
23:20

Klopp jeste dobar trener, ali ko se seca finala BVB - Bajern i tada je klop imao iskreno bolju ekipu pa nije osvojio. Klop ne zna da igra odbranu. to je velika greska, kada izgube posed na sredini Liverpul se ne moze sastavi. Roma je tim koji dok ne popije samar ne zna da igra.

avatar
myspace
Wednesday, 25.04.2018
12:33

Te cene sa transfermarketa su totalna glupost. BVB sa timom nije bio nista losi od bajerna. Nisam rekao da je Klop imao bolju ekipu od Bajerna vec od sadasnjeg Liverpula. Klop igra napadacki fudbal i to je za postovanje ali kada izgube posed i kada sredina ne funkcionise tu nastaju problemi. Odbrana je generalno mlada tj bekovi. i igraju jako ofazivno ekipe kao sto je Real koje znaju da drze loptu na sredini bice veliki problem.

avatar
Naka TZ (CFC)
Wednesday, 25.04.2018
02:40

Sjecam se dobro tog finala Dortmund je realno bio bolji u tom finalu dok Bayern dosta jaci i skuplji , malo je falilo da se stvari poklope i da Klopp uzme LP ali Bayern sa Robbenom zabi gol pred kraj i posle nije bilo vremena da se Dortmund vrati.Sto se tice Kloppa i odbrane djelimicno si upravu ali kod Kloppa je taktika napad je najbolja odbrana.Liverpul sigurno ne moze vise primiti golova nego sto moze dati to sam se uvjerio vise puta.

avatar
munnngosss
Wednesday, 25.04.2018
01:23

Vidi se kak igraju u ligi hahahaha...jad

avatar
_mladen_
Wednesday, 25.04.2018
00:15

Kada je Klop imao bolju ekipu od Bajerna? Sta to rece... xD

avatar
REDsYNWA
Wednesday, 25.04.2018
00:10

Podrzavam ovo za odbranu ali o5 nema oni sta da traze u revansu,primice bar jos 2 gola kod kuce.

avatar
Delgado
Wednesday, 25.04.2018
00:01

Zna da igra odbranu u tom finalu je su obe ekipe imale dobar meč ali taj kasni gol Robena je sve srušio tako da ne mozes reći da on je zna da se brani.Slazem se često greši sa izmenama igra taj atomski fudbal,ali za ova dva primljena gola nema veze sa njime nego slučajno napucana u ruku i greška Lovrena.

avatar
Mino Rajola
Tuesday, 24.04.2018
23:57

Bajern je tad imao 3 puta skuplji tim. Samim tim bar za 1% kvalitetniji od BVB. Zato ne lupetaj!

avatar
Bayern ljubav
Tuesday, 24.04.2018
22:59

U Egiptu za salaha glasalo 1 milion da bude presednik države slušam komentatora na BHT TV 1 to nisu važeći listići al treba to zaslužiti svaka čast i kapa do poda ovom igraču.

avatar
Ali baba
Tuesday, 24.04.2018
22:58
avatar
FanUnited
Tuesday, 24.04.2018
22:57

muhamed salah nestvaran ... radujtese ljudi docekali smo fudbalera koji dostojno ce zameniti ronalda i messija i rusiti rekorde naredne 6 . 7 sezone ... koliko je samo mocan pikazuje lpool sa salahom i lpool bez njega ... samo sto je izasao lpool pao psihicki i primili 2 gola ...

avatar
Marko RM-CZ
Tuesday, 24.04.2018
22:57

Obozavam Liverpul i presrecan sam zbog rezultata, ali kod treceg gola jeste bio ofsajd.. Ali svakako dace im Salah jos 2 u Rimu

avatar
Wizard08
Tuesday, 24.04.2018
22:56

sjajna utakmica,verujem u lagan prolaz videcemo koliko moze a videli smo da moze ,ipak napad koji je dao ovoliko golova tesko da nece probiti odbranu koja nije primila gol kod kuce u LS ove sezone, ali svakako odlican rezultat. Veliki pad koncentracije posle primljenog gola(veoma se cesto desavalo ove sezone) moglo je gore ,ali i bolje svakako stabilizovace se to opet do srede nadam se i pobedi protiv stouka.

avatar
Tuesday, 24.04.2018
22:56

odlična utakmica

avatar
BarsaSaMarsa10
Tuesday, 24.04.2018
22:55

Fenomenalan mec.Liverpul je masakrirao Romu veceras,mogli su da daju bar 8 golova da su pojedinci imali malo bolju koncentraciju u zavrsnici.Onaj pad u poslednjih 15 minuta je bio logicna posledica tempa koji su drzali od polovine prvog poluvremena i da nije bilo Lovrena (Stvarno mi nije jasno kako je uspeo ono da uradi kod prvog gola Rome) komotno su mogli da zadrze onih 5:0.U revansu samo Klop treba (i ubedjen sam da oce) da odigra agresivno i napadacki,i tu ne bi trebalo da bude problema...p.s. Mo Salah nestvaran veceras u svakom segmentu igre,savrsen mec za njega...

avatar
REDsYNWA
Wednesday, 25.04.2018
00:16

Najgori defanzivac u istoriji kluba.Zavio nas u crno protiv sevilje upropascavace nas dokle god ga se ne otarasimo.Super sve ima on neke kvalitete al dzabe kad mu treba jedna sekunda da svih 75 minuta dobre igre prospe,kao krava koja daje dobro mleko a onda prevrne kofu.A to ne moze da prolazi u najboljim klubovima,igracima koji su klasa dovoljno je jedna sansa sto je dzeko i demonstrirao.Sto dalje od nas,dovesti jednog top defanzivca uz dajka a matip i gomez kao zamene.

avatar
BarsaSaMarsa10
Wednesday, 25.04.2018
13:16

Definitivno,moraju dovesti para Van Dajku na leto...

avatar
ADIS-M-UNTD
Tuesday, 24.04.2018
22:55

Bezbroj puta liverpul od gotovog napravi veresiju prije par dana isto ko i sa wba..mjesto da izguraju jos malo primaju 2 gola i vrate romu u igru..sad ako roma uradi ko protiv barse zalsuzili su 100 % i da osvoje to takmicenje..roma ce biti puno opasnija na svo terenu igrat ce napadacki i vjerovatno presing po citavom terenu ko protiv barse.. mislim da je trener rome pogresio u pripremi utakmice sto me cudi jer salah je upravo dosao iz rome kod njih oni bi trebali znati naj bolje njegovu brzinu..lose je bas roma zatvarala tu stranu kolarov nije bio uz salaha a ako mu das malu prednost u primanju lopte i u trku stici ga neces,kolarov mu je mora citavo vreme biti za vratom da se ne mice od njega ovako ne bas puhalo na toj strani.

avatar
Red blood
Tuesday, 24.04.2018
23:28

Ako pratis Liverpul ove sezone,onda znas da su ubedljivo najopasniji kad ih napadnes i das im prostor za kontre.Ne mogu da zamislim scenario u kom Liverpul ne da gol u Rimu.

avatar
Fan Celsija
Tuesday, 24.04.2018
23:37

Tesko da Roma napravi preokret kao protiv Barse. Barsa je izgledala sporo na tom mecu, a Liverpul trenutno ima najbrze i najspremnije igrace u Evropi.

avatar
Delgado
Tuesday, 24.04.2018
22:54

Prvih 20 minuta tipično odmeravanje snaga posle razbijanje Liverpula.Liverpul ne bi bio Liverpul da sebi malo ne oteža put.Da je ostalo 5:0 mogli bi sa jačim timom da izadjemo protiv Stouka i probamo da osiguramo top 4,ali sta je tu je.Ako napadački strasan City nije mogao da da 3 komada neće moći ni Roma.Mozda i uspeju ali barem primaju onda 2.

avatar
Perajambor
Wednesday, 25.04.2018
05:51

Ima da odigram 2-2&3+ za 50€ razbice ih Liverpul i u Rimu

avatar
ADIS-M-UNTD
Wednesday, 25.04.2018
11:28

Niko nije vjerovo i da ce Barsi,ne kazem da ce to uraditi i protiv liverpula ali vidio si da je moguce..isto si vidio i da je juventus bio na pragu toga.. imate lovrena koji je sklon pogreskama a u rimu ce biti pod pritskom maksimalno a vidio si koliko dzeki treba da pogodi..jos sam u cudu kako je postavljena igra Rome iako poznaju odlicno Salaha da takav propust naprave.

avatar
P. S.
Tuesday, 24.04.2018
22:52

A šta drugo do katastrofa kada neko zaluta i u nokaut fazu, a kamoli u polufinale LŠ. A ne, nije Roma zalutala, pa oni su u kvalifikacijama ovo u nastavku ono, protiv Barse sjajni, neverovatna taktika, fenomenalna odbrana itd. A mi gledali kako drugoraznedna ekipa Rome izbacuje najveću bruku Barse u ovom veku, samo što nikada nije ono što vidimo nego uvek to 'nešto drugo'. Večeras je Liverpul zaslužan za 5 golova, kriv što nisu dali bar još 5-6 te kriv što su primili ijedan, a kamoli 2 gola. Roma nije kriva što se našla u polufinalu, samim tim ni za 5:0 ni za 5:2. Za razliku od prošlog revanša koji su dobili taman sa 3:0 ovaj će izgubiti i na svom terenu, što je i normalno za drugorazrednu ekipu koja se slučajno našla u polufinalu LŠ.

avatar
Mino Rajola
Tuesday, 24.04.2018
22:51

U finalu smo 1001%, ali nam ovaj drugi gol nije trebao. Mada, možda je bolje da se desio jer je opomena da se igra svih 90 minuta. Što bi bilo još gore, da je bilo 5:0, možda bi dozvolili da u Romu izgube npr. 4:1, ovako se neće glupirati.

avatar
Скаузерлија
Wednesday, 25.04.2018
01:06

Фул је темпо којим шамараш поједине ,, стручњаке '' на овом порталу. Само јако...

avatar
Скаузерлија
Thursday, 26.04.2018
15:15

Проблем је у одобравањима коментара. И ја сам некада волео да шамарам али изгубих вољу јер ми је сваки други коментар неодобрен.

avatar
Mino Rajola
Thursday, 26.04.2018
00:28

Nije teško argumentima poraziti neznalice.

avatar
Dragan Dotlic
Tuesday, 24.04.2018
22:50

ne kontam sto ne bi bio presrecan..dali pet primili dva..ko ne bi bio presrecan tim rezultatom??? ko je srecniji Klop ili trener Rome..??

avatar
Dragan Dotlic
Tuesday, 24.04.2018
22:48

dali su pet golova i primili dva..sto ne bi bio presrecan..ko ne bi bio presrecan sa tim rezultatom..

avatar
myspace
Tuesday, 24.04.2018
22:47

Di francesko je ocajno postavio formaciju i taktiku otvoreno sa 3 stopera od toga jesus jako los igrac jos iz intera. Cim je vratio 4-4-2 vec je bila igra bolja. Liverpul zasuluzeno ali igra se jos jedna utakmica.

avatar
Red blood
Tuesday, 24.04.2018
23:35

Kad je vratio 4-4-2,Liverpul je uveliko otisao sa te utakmice.Tu nisu imali zasluge igraci Rome.Sve se pitao Liverpul.Ako mi ne verujes,pogledaj revans.Ovde je sve bilo gotovo jos na 3:0

avatar
REDsYNWA
Wednesday, 25.04.2018
00:24

Nije to do forrmacije nego nam izasao salah :D

avatar
myspace
Wednesday, 25.04.2018
00:01

Prvo, utakmica traje 90+min a veruj mi da nisu otisli nego je roma smanjila pritisak u igri jer realno 5-0 nemaju vise sta da izgube i poceli su da igraju bez pritiska. I u 5min dva gola. To govori o odbrani liverpula da i nije bas sjajna. Veruj mi da je formacija ovde bila romi totalno pogresna. Ali u revans tih problema nece biti :)

avatar
myspace
Wednesday, 25.04.2018
00:01

Prvo, utakmica traje 90+min a veruj mi da nisu otisli nego je roma smanjila pritisak u igri jer realno 5-0 nemaju vise sta da izgube i poceli su da igraju bez pritiska. I u 5min dva gola. To govori o odbrani liverpula da i nije bas sjajna. Veruj mi da je formacija ovde bila romi totalno pogresna. Ali u revans tih problema nece biti :)

avatar
Маркус19
Tuesday, 24.04.2018
22:46

Што каже Аца, не знам шта да кажем о Салаху, а да га довољно нахвалим... Дајте му Златну лопту одмах!

avatar
Burazer
Tuesday, 24.04.2018
22:46

Salah Nezaustavljivi...

avatar
Al-Ahli najtrofejniji na svetu
Tuesday, 24.04.2018
22:46

Roma dala neke naznake da ova ekipa moze mnogo ali takodje pokazala da ima svoje žute minute u odbrani isto kao i u Španiji protiv barse...ali na svom stadionu su potpuno drugi tim tamo su rasturili celsi a i barsu

avatar
NRad17
Tuesday, 24.04.2018
23:33

Roma ima 2 vrhunska igrac Dzeko i Alison,Liverpul sa jedim golov u Rimu resava sve i zasluzeno prolaze u finale.

avatar
Red blood
Tuesday, 24.04.2018
23:36

Zute minute,ili zutih sat i 15 minuta?

avatar
Gospodin Misterioso
Tuesday, 24.04.2018
22:45

Da nema Salaha...hm mozda,ovako Redsi lagano do Kijeva.

avatar
L F C
Tuesday, 24.04.2018
22:45

Uh kako dobra utakmica, bas onakva kakva se ocekuje za polufinale ls. Odlicno smo odigrali, mogli smo da prodjemo i bez ova dva gola ali sta je tuje. SALAH JE JOS JEDNOM POKAZAO KLASU JEDNOM RECI MAGIJA. U revansu ce biti tesko ali samo jako, idemo bre. Bravo momci, moglo je biti i bez ova dva gola ali i ovo je sjajan rezultat.

avatar
BlueMoon
Tuesday, 24.04.2018
22:44

Niko se ne pita zasto Brih sudi utakmicu posle ispada u prvoj utakmici cetvrtfinala,i sto je najgore on i njegov sudijski tim opet pravi gresku u korist Liverpoola.

avatar
äxwell
Tuesday, 24.04.2018
23:22

A gdje je bila greska??? Mini ofsajd? Realno Roma je trebala primiti barem 8 golova veceras..A ti plaky

avatar
ludo D
Tuesday, 24.04.2018
23:36

Treba uvest neko pravilo da timovi koji ne igraju evropu sredinom sedmice mogu igrat prijateljske meceve, naprimjer Sitiju neka tekmica sa Wiganom i tako to, cisto da ostanu u formi za sl sezonu

avatar
_mladen_
Tuesday, 24.04.2018
22:44

Joooj Lovrene care, mora Klop dovesti jos jednog solidnog stopera. Ovaj napad je trenutno najbolji trojac na svetu, a Salah je trenutno najbolji igrac. Lik je neverovatan, sam ih je unistio. Mane opet losiji, ne moze bazen da pogodi. Vratili su ih malo, ali ne bi trebalo da bude problema. Zao mi za Oxa, taman je krenuo da igra...

avatar
REDsYNWA
Wednesday, 25.04.2018
00:30

khm ..I oko cega se ja i ti ono raaspravljamo redovno :D Eto vam ga lovren,kiksara klasicna,i kao sto rekoh mane nije na toj strani kao mane na desnoj ma sta vi pricali.

avatar
_mladen_
Wednesday, 25.04.2018
15:10

Kad sam ja rekao da je Lovren odlican? On zna dobro da odigra i jeste se poboljsao ali uvek ce znati da kiksne.

avatar
Mino Rajola
Wednesday, 25.04.2018
14:44

Treba nam Tobi Aldervild iz Totenhema. Dokazan u PL-u. Nadam se da će doći. I to pre SP da mu cena ne bi odletela u nebesa.

avatar
Red blood
Tuesday, 24.04.2018
22:44

Na kraju su uprskali,ali sustinski..jasno je da je ovo gotovo.Roma uprkos 1:4 na Kamp Nou nije ponizena.Na Enfildu jeste.Evropo,da li si pocela da se plasis?Krajnje je vreme..I jos jednom..Kutinjo,da li se kajes?

avatar
NRad17
Tuesday, 24.04.2018
23:36

Zasto bi se kajao? Lepo Liverpulu bez njega proigrali Ox,Salah jos vise a lepo i njemu uzeo duplu krunu uziva u suncanoj Barseloni gde ces lepse.

avatar
REDsYNWA
Wednesday, 25.04.2018
00:31

Druze dzabe mu dupla kruna ako uzmemo Ls.

avatar
ludo D
Tuesday, 24.04.2018
23:38

Kaje kume sigurno, da je ostao do kraja sezone i da onda ko covjek pokupi kofere i Barsa a ovako prst u usta i upali tv

avatar
Kralj Stiven
Tuesday, 24.04.2018
22:43

Ne bi bila kompletna utakmica da ne poklonimo gol ili dva,Lovren odigra skoro celu utakmicu na visokom nivou i nije mi jasno kako padne svaki put kad bas ne treba.Henderson kapitenski prvo je zakljucao KDB-a u prvoj,a sada i Radju,Vajnaldum fenomenalan steta sto je usao zbog povrede Oxa umesto da je poceo utakmicu.Salah nema potrebe da se opisuje bilo sta on mora biti u uzem izboru za ZL i ako je osvoji bice potpuno zasluzeno,Firmino takodje bez greske,Inga ne zelim vise da vidim na terenu on je baksuz svaki put kad igra nesto lose se desi.Nadam se da su nasi naucili od Barse sta ne treba raditi jer Roma je odlicna ekipa i da su svesni da moraju da ti gol na Olimpiku,steta sto su ova dva primljena gola malo povarila vece bar nama koji navijamo za Liverpul.

avatar
zeks
Tuesday, 24.04.2018
22:43

Sjajna utakmica,Liverpul pregazio Romu pa se malo opustili.U finalu su sigurno,nema sanse da dopuste sebi ono sto je Barsa dopustila.Salah nastavlja sa fenomenalnim partijama,mozda moze i do zlatne lopte ukoliko osvoje LS.

avatar
deki trbic
Tuesday, 24.04.2018
22:43

jos da je bilo prenosa na RTS-u ali nazalost nista od toga...cemu sluzi RTS?

avatar
AC Milan-najtrofejniji klub na svetu
Tuesday, 24.04.2018
23:13

Sluzi za naplacivanje pretplate

avatar
Al(a)din
Tuesday, 24.04.2018
23:16

RTS nema pravo prenositi utakmice utorkom. Sutra prenosi Bayern-Real, dok sledece nedelje Roma-Liverpul

avatar
MSSZRMK
Tuesday, 24.04.2018
22:42

Dobra utakmica sa dosta golova.Treći gol Liverpula je iz ofsajda.Roma je igrala slabo.

avatar
äxwell
Tuesday, 24.04.2018
23:23

Ono kad se navijac Reala brine o kvalitetu sudjenja..

avatar
MSSZRMK
Wednesday, 25.04.2018
10:47

Greska je greska nebitno ko igra.Eto cist primer koliko vam je Real trn u oku.Da je Real dao gol iz ofsajda svi bi pricali o tome,to dosta govori o vama.

avatar
REDsYNWA
Wednesday, 25.04.2018
00:34

Sto komentarises na svaki komentar ko napise da je 3 gol bio iz ofsajda i pokusavas da opravda ili nekome da prebacis.Sta bio je mali ofsajd i gotovo kakve veze ima mogli su jos 3-4 bar da prime,nista ne umanjuje nasu pobedu.

avatar
Колатерална Штета
Wednesday, 25.04.2018
00:05

Siti je dva ili tri puta oštećen protiv vas, pa su svi zaboravili, prvi gol večeras posle faula nad igračem Rome, treći iz ofsajda, ali da ste bili za 3 klase bolji bili ste.

avatar
NRad17
Tuesday, 24.04.2018
23:37

Ej al kad navijac reala kaze da je gol iz ofsajda :D

avatar
Скаузерлија
Tuesday, 24.04.2018
22:42
avatar
Marcos Alonso
Tuesday, 24.04.2018
22:42

Koja razlika sa Salahom i bez njega,25 minuta odlicna Roma jos precka Kolarova a nakon tog su 5 mogli primit i u 1. Pol a onda se Liverpul i umorio vjerovatno,svakako 2 najcudnije ekipe u Evropi ( pri ovom ne mislim nista lose) Nadam se zanimljivom revansu ali cuda se ne desavaju svaki dan

avatar
Al(a)din
Tuesday, 24.04.2018
22:42

Vauuu kakav mec, kakav Salah

avatar
Tuesday, 24.04.2018
22:42

Sreća pa nađoh dobar stream. Hvala rts-u. Naše pravo da znamo sve...nOdlična utakmica i sjajan povratak u meč grogiranog protivnika. Liverpul bi bio mnogo bolji bez Lovrena.

avatar
ludo D
Tuesday, 24.04.2018
23:40

Nebi se usrecio ni da si gledao na Bht1 Velid Spaho smorio sa Dzekom,drago mi je bilo sto je i gol dao,navikao ga je covjek

avatar
OneSeasonWonder
Tuesday, 24.04.2018
22:40

Nije jos nista gotovo,Liverpul im u revansu daje jos minimun 2 komada :D

avatar
äxwell
Tuesday, 24.04.2018
22:40

Bilo bi vec previse dobro da je Klop umjesto uvodjenja Ingsa uveo Klavana i zatvorio utakmicu pri rezultatu 5-0...To je ta greska koju pravi redovno. Sve u svemu bice golova za LFC i u uzvratu tako da prolazak u finale ne bi trebao biti upitan.

avatar
Red blood
Tuesday, 24.04.2018
23:42

Ako igra celog tima zavisi od toga da li ce na 5:0 umesto krila uvesti krilo (ili napadaca uz promenu formacije),ili centarhalfa..onda ne znam.nOpustili su se i to je to.Nebitno da je uveo ovog ili onog.Mada..onakav atomski fudbal je morao ostaviti posledice i premor zadnjih 15ak minuta.Ali..jasno je da je problem u psihi.Ne znam ni jedan jaci klub u Evropi koji je tako labilan kad ih ugrozis.Ne znaju se braniti i ne smeju se braniti.

avatar
REDsYNWA
Wednesday, 25.04.2018
00:41

Verovao ili ne izmena moze da izmeni ceo tok meca tako da smatram da je uveo klavana umesto ingsa do ovoga ne bi ni doslo jer da se razumes malo shvatio bi da nam je zadnja linija odnosno nasa dva defanzivca bila opterecena sa dva njihova napadaca gde su obojica jaka u vazduhu i ulazak klavana bi to rasteretio i dao prostora da ih markiraju a on bi pokrivao druge igrace koji se ubacuju.Ima logike zar ne ?!samo treba MALO RAZMISLITI.Al svakako dokle god imamo lovrena mozemo da imamo i 5-oro nazad dzabe nam kad mu dodju negovi minuti.

avatar
REDsYNWA
Wednesday, 25.04.2018
00:36

Konacno da nesto vidis na praavi nacin.

avatar
äxwell
Wednesday, 25.04.2018
00:06

Da je uveo stopera poslao bi poruku ostatku tima da se smiri i fokusira na odbranu..Roma je posle izlaska Salaha igrala na sve ili nista..

avatar
Loord Bobinjoo!
Tuesday, 24.04.2018
22:40

Nije nista gotova imave sanse Roma u revansu da je ostalo 5-1 bilo bi gotovo

avatar
Luka Toni
Tuesday, 24.04.2018
22:40

Bravo za celu ekipu, pogotovo Salah, masina covek, a ona amaterska reakcija Lovrena, msm da je gotovo, ali videceno revans.

avatar
NEMANJA RM
Tuesday, 24.04.2018
22:40

Svaka cast Liverpulu,definitivno uz 2 do 3 pojacanja pretenduju da budu jedna od jacih evropskih ekipa,Klop radi odlican posao a Salah je na steroidima,nije humano kako covek igra,najbolji levonogi igrac na svetu ove sezone.

avatar
Red blood
Tuesday, 24.04.2018
23:43

Jedna od jacih evropskih ekipa?nPa ljudi ce osvojiti LS!!!

avatar
Rulermaster
Wednesday, 25.04.2018
14:39

Najbolji levonogi, ali ne i desnonogi? :)))

avatar
Dodaaa-ktbffh
Wednesday, 25.04.2018
01:00

Ako prodje Real,iskreno ne vjerujem, oni su previse iskusni i namazani da bi izgubili finale, no vidjecemo..

avatar
Nebojša
Tuesday, 24.04.2018
22:40

Ono, kad gledas tekmu i setis se da ima strucnjaka, koji vise cene Lingarda od Salaha. Ako zalizani dobije zlatnu loptu, fudbal treba ukinuti na 20 godina.

avatar
Al(a)din
Tuesday, 24.04.2018
22:42

Slazem se sa tomob u potpunosti

avatar
Колатерална Штета
Tuesday, 24.04.2018
22:48

a što? Zato što ti mrziš Real i Ronalda? Pa Ronaldo je u LŠ dao 15 golova igrajući protiv težih protivnika i u grupi i u nokaut fazi... Pa ako Real po 3. put u nizu osvoji LŠ to će biti zbog Ronalda, ali ako osvoji Liverpul, slažem se da Salah treba da osvoji ZL. Ronaldo na 39 utakmica ove sezone dao 42 gola, Salah na 47 dao 43. Ako Ronaldo sutra da gol, a verujem da hoće, o5 će biti u toj statistici najbolji. Ne znam zašto svi pljujete Ronalda bez razloga...

avatar
Gorčilo
Tuesday, 24.04.2018
22:40

Sjajan rezultat! Moglo je biti ubedljivije. Mi smo ih vratili u život. Ali ne mislim da možemo da napravimo nešto kao Barsa u četvrtfinalu. Brine me samo povreda Oksa jer smo u deficitu sa veznim fudbalerima.

avatar
Firmino R.
Tuesday, 24.04.2018
22:40

Napad odlican, odbrana solidna. Nismo morali da dobijemonta dva gola ali sta je tu je. Jako u Rimu!

avatar
mi#9
Tuesday, 24.04.2018
22:40

Stize ovo Roma !!

avatar
Delgado
Tuesday, 24.04.2018
22:47
avatar
OneSeasonWonder
Tuesday, 24.04.2018
22:48

Vece su sanse da Inter igra LS nego da Roma ovo preokrene :)

avatar
John Cena
Tuesday, 24.04.2018
22:39

Ovaj Salah nije normalan

avatar
Naka TZ (CFC)
Tuesday, 24.04.2018
23:00

Salah prekucava igricu kao Jordan kosarku u svoje vrijeme.

avatar
El Clásico leyendas
Tuesday, 24.04.2018
22:39

Liverpul osvaja LS , trio Salah,Firmino i Mane me podseca na BBC trio iz 2013-14 koji je isto ovako igrao brzom tranzicijom. za revans ne treba strepiti jer ce im i tamo Liverpool dati 2-3 komada . Bayern ce im doduse biti tezak protivnik u finalu ali sa ovakvim napadackim triom nema potrebe za strahom

avatar
BarsaSaMarsa10
Tuesday, 24.04.2018
22:42

Kad je Real ispao xD?

avatar
Колатерална Штета
Wednesday, 25.04.2018
00:08

I ja se to pitam. On vec u napred zna šta će biti...

avatar
El Clásico leyendas
Tuesday, 24.04.2018
23:51
avatar
MSSZRMK
Tuesday, 24.04.2018
22:43

CCC trio će rešiti sve.

avatar
Adnan
Tuesday, 24.04.2018
22:39

Stvarno ne zelim biti hejter Liverpula,zasluzena pobjeda,ali prvi gol su imali nakon faula,a treci gol je bio ofsajd.Neke sudijske odluke da su otisle u drugom smjeru,sad bi pricali o tome kako Roma ima aktivan rezultat.

avatar
äxwell
Tuesday, 24.04.2018
22:47

Nije da ne zelis al je jace od tebe. Kojeg faula?? Ono nad Dzekom tebi faul??? hahahahaha Roma je imala srece sto nije deset komada primila veceras...I jos im ovi poklonise dva gola cisto da bude zanimljivije u revansu.

avatar
MANUTD
Wednesday, 25.04.2018
16:34

Jesu i ovi neregularni golovi na konto PRAVDE? Ne zalis se nesto, a sve je vise sudijskih odluka na racun liverpula zar ne?

avatar
dr Milojević
Wednesday, 25.04.2018
08:55

Ajde brate šta se nerviraš. Adnan voli Edina i najmanji kontakt nad njim vidi kao faul iako je lopte oduzeta čisto. I još nešto sudija je čitavu utakmicu dozvoljavao mušku igru kako i treba. Nemam zamjerke na suđenje, čak ni na penal Romi.

avatar
Adnan
Tuesday, 24.04.2018
23:10

Cist faul kod prvog gola i treci gol je ofsajd pola metra.Nemojmo diskutirati nesto sto je tako ocigledno.Golove im je poklonio Liverpul,nije sudija.

avatar
BratCescFabregas#4
Tuesday, 24.04.2018
22:49

Nisam bas siguran u ofsajdu kod treceg, ali prvi gol je bio ocigledan faul.

avatar
Juventino SS
Tuesday, 24.04.2018
22:39

Strašna utakmica, biće i revanš odličan, sad koliko je realno da Roma ponovi isto kao protiv Barselone, a da zaustave Salaha je vrlo teško.

avatar
BratCescFabregas#4
Tuesday, 24.04.2018
22:47

Mogli su Messija, mogu i njega. Samo da ne stavi formaciju kao veceras, jer ocigledno je bilo da Salah nije imao pravog cuvara i tu je bila greska. Moze Roma do finala, jedino ako budu igrali kao ovih 10 minuta zadnjih, ali moze!

avatar
Rulermaster
Wednesday, 25.04.2018
14:47

Ma bas je do formacije! Roma je za klasu slabija od Liverpula i dve od Barse.

avatar
Red blood
Tuesday, 24.04.2018
23:55

Druze,Liverpul dok je igrao fudbal bilo je 5:0,a moglo je biti bar 7..8.Meni kao navijacu Liverpula je bilo vec dosta.Roma ne moze dobiti u Rimu ni minimalnom prednoscu.Ja ne znam kako vi zamisljate fudbal?Promeni formaciju i eto nam 3:0?

avatar
BarsaSaMarsa10
Tuesday, 24.04.2018
23:35

Nema to veze sa pojedincima,nego sa pristupom ekipe i trenera.Klop nije Valverde,njegovi igraci su fizicki na 5x vecem nivou nego igraci Barse,shodno tome ni ono sto se Barsi deslio ne moze da se ponovi (Osim ukoliko se ne uplase i pocnu da se iskljuvico brane,ali ne vidim razlog za tako nesto).

avatar
II Plava Horda II
Tuesday, 24.04.2018
22:39

Liverpul pakazuje kako najveci klub u engleskoj treba da igra. Izadjes, napadnes i probusis protivnika, a ne da se igra bunkerica i to protiv nekog ko nije ni top4 u svojoj zemlj. Hvala im na jos jednoj fantasticnoj utakmici.

avatar
Bidza i Tridza
Tuesday, 24.04.2018
22:56

Njima svaka cast kako igraju,ne taktiziraju i samo napadaju. Daju golove,igraju lepo,borbeno... Al ti nisi ziv ako ne spomenes Junajted,nisi spomenuo ime kluba al se vidi na koga mislis. Bolje gledaj igru tvog kluba kojem je i nastup u LS naredne sezone upitan.

avatar
jack wilshere
Wednesday, 25.04.2018
13:17

Hahaha, pa vidis i ti to. Polufinale LS, zna se da ce ovdje doci svako ko ima internet i nalog na portalu. Jos ako bocne Junajted, eto plusica. Mada, ovo hvala im na jos jednoj fantastičnoj utakmici, to je poprilično jadno, nekako bas previse patetično cak i za njegove standarde.:)

avatar
II Plava Horda II
Tuesday, 24.04.2018
23:16

Ako ste se sami prepoznali to znaci da govorim istinu. Poz :DDD

avatar
jack wilshere
Tuesday, 24.04.2018
23:03

Vide slatkih komentara za dobijanje plusica. Pihh, a ja mislio da si ti dosljedan, da si malo zesci lik, a ti ipak samo jedan od obicnih. Jos jednom si potvrdio da si licemjeran, prozivas ljude za nesto sto radis itekako. Evo ti plus i od mene, znam da volis, samo se pravis. ;)

avatar
mladenq_
Tuesday, 24.04.2018
22:38

Sta ti je kad imas dobrog trenera. Liverpul igra sjajan napadacki fudbal i ne bih ni najmanje da umanjujem njihov kvalitet ali ova Roma je stvarno zalutala u ovaj rang takmicenja. Ljudi jednostavno nemaju nijednog igraca koji je iznad prosjeka, sve neki sporaci, nula bodova tehnika, jedini nacin da izgubis od njih je da im bukvalno pustis da napadaju 90 min a da pri tome ti nemas nikakvih apsolutno ambicija da njih napadnes, ali koji je trener pobogu toliko glup da to uradi... oh wait.

avatar
REDsYNWA
Tuesday, 24.04.2018
22:54

Nisi u pravu za romu,to sto su ovu utakmicu bili losi i sto je salah poludeo ne znaci da nisu kvalitet.Imaju dobar tim samo smo mi bilji.

avatar
Rulermaster
Wednesday, 25.04.2018
14:50

Jesu kvalitet, ali ne za ovu fazu LS...za grupu i to je to.

avatar
REDsYNWA
Wednesday, 25.04.2018
00:49

@_mladen_ Malo. :)

avatar
_mladen_
Tuesday, 24.04.2018
23:38

Nego reci mi, jel Salah umoran? :)

avatar
mladenq_
Tuesday, 24.04.2018
23:13

Ma Roma je smejurija od ekipe, ne treba se zavaravati oko toga :)

avatar
Hannibal Lecter
Tuesday, 24.04.2018
22:58

zalutala ekipa koja je bila ispred celsija i atletika u grupi, izbacila barselonu..... zanimljivo razmisljanje, krajnje zanimljivo

avatar
Kajzer
Tuesday, 24.04.2018
22:37

Salah ako ne dobije zlatnu loptu to ce biti jedna od najvecih nepravdi u fudbalu. Mozemo da pricamo i igri Liverpoola ali ovo je Di Franceskov poraz, potpuni promasaj od taktike. Celu utakmicu pokusavam da skontam sta je pokusao sa takvom postavkom i igrom, kao da je rekao igracima da svako trci gde hoce. Na kraju Liverpool nebi bio to sto jeste da od gotovog ne napravi veresiju.

avatar
Колатерална Штета
Tuesday, 24.04.2018
22:51

samo u slučaju da je Mesi dobije

avatar
Boixos_Nois
Wednesday, 25.04.2018
01:35

Mesi je ove sezone mnogo više pokazao nego Ronaldo. Vodi Barselonu prema titulu iako igra u slabijem timu nego Ronaldo, postigao je sam mnoge bitne golove npr. protiv Altetika iz slobodnog, najbolji strijelac i asistent je Primere. Odveo je Barcu i do trofeja kupa kralja, a u LŠ je izbacio Čelzi. U čitavoj sezoni jedina zamjerka mu je utakmica protiv Rome. S druge strane Ronaldo ima puno više zamjerki. Neće osvojiti Primeru iako igra u boljem timu nego Mesi, barem pola sezone ga nigdje nije bilo, niti je najbolji strijelac niti asistent Primere. U kupu kralja ništa... Jedino dobro što je napravio je što je izbacio PSG uz pomoć sudija i Juve uz pomoć sumnjivog penala...

avatar
BratCescFabregas#4
Tuesday, 24.04.2018
22:52

Salah nije imao pravog cuvara i lako je ispadala odbrana. Morao je od pocetka Schicka. Undera i Perottija na krila, a Radju na poziciji Strootmanovoj. Krenuti sa 4-4-2 i mogu proci.