Liga šampiona - Ovo je naša prognoza u procentima, dva izrazita favorita?

Autor: Vladimir Stojanović
petak 15.03.2019.
12:35
Izvor: Sportske.net

Čini se da su stvari jasne, no, da sačekamo, Englezima teže zbog situacije u PL.

Sportske.net/Aleksandar Obrenović
Sportske.net/Aleksandar Obrenović

Povezane vesti

Isčekivali smo žreb, stiče se utisak da nema nijednog izrazitog derbija, klasik je svakako Barselona vs Junajteda, ali čini se da su Katalonci favoriti u tom duelu.

Ovo su naše procene šansi u svim duelima četvrtfinala:

Ajaks - Juventus 20:80

Čini se da su šanse Holanđana prilično male, Juventus je mnogo iskusniji, drugo i kvalitetniji od Reala, plus generalno njima igra Holanđana odgovara. Sad, da li je Ajaks spreman da napravi podvig, teško je reći, prvi meč je u Amsterdamu, sigurno je da posle onoga sa Atletikom, Juve može da nadoknadi svaku prednost, mada sa druge strane Ajaks svakako neće napasti ni pred svojim navijačima.

Totenhem - Mančester Siti 30:70

Neće biti tako lako Gvardioli, mora da vodi računa u borbi za titulu, a i Totenhem će biti jači za Dele Alija. Svakako da je pritisak na "Građanima", međutim oni su kvalitetnija ekipa od Poketinovog tima, videćemo šta će se desiti u ovom engleskom obračunu, ali bi ipak bilo prilično veliko iznenađenje da Siti bude zaustavljen.

Liverpul - Porto 65:35

Liverpul jeste bolji tim, ali i oni gledaju ka PL, svaka utakmica je odlučujuća, Portugalci su nezgodni, sigurno da umeju da se brane, tradicionalno dobro igraju protiv timova iz Engleske, mada i oni vode bitku sa Benfikom za titulu. Ipak, lakše je pobeđivati u prvenstvu Portugala, nego u Engleskoj, na kraju krajeva manje je mečeva, Porto će biti svežiji u aprilu od Redsa.

Barselona - Mančester Junajted 80:20

Uz sve pohvale Solskjeru, čini se da je Barsa preveliki zalogaj, jednostavno u ovom trenutku je malo verovatno da njegov tim može da parira tako jakom rivalu. Protiv Parižana su imali dosta sreće, iskreno teško je zamisliti odbranu "Đavola" protiv Mesija i Suareza. Plus, Barsa, kao i Juve, imao čistu situaciju u prvenstvu pa može manje-više da bude bezbrižna i odmara ključne igrače.

Dakle, naša prognoza polufinala bi bila Juventus vs Siti, Liverpul vs Barselona, posle toga je zaista sve moguće, mada ponavljamo, španski i italijanski prvak mnogo svežiji dočekuju završnicu...

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

80 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Аполо
Saturday, 16.03.2019
11:24

Ovde bih jedino Liverpoolu dao sanse za siguran prolazak. Licno mislim da ce Ajax proci Juventus, City-ju blagu prednost nad Totenhemom, a sto se tice Barce i mog Junajteda nisam pametan posle 3:1 u Parizu gde su dobili sa dosta igraca sa akademije. Barca je svakako favorit, ali eto tracak nade postoji.

avatar
Alex#10
Friday, 15.03.2019
18:16

Ne znam kako to svima pada na pamet kako je Juve namestio zreb i kako sve ovo ide njima u korist. Koliko znam i pratim fudbal Porto je ovde bio daleko najlaksi protivnik. I moje je misljenje da se Englezima namesta jer ovako 100% imaju dva predstavnika u polufinalu. Isto su pokusali i u LE da totalno razdvoje Chelsea i Arsenal samo sto je eto Arsenal poznat po maleru i to je ekipa koja nikada i ni u cemu nema srece pa su prosli kako su prosli (najgore moguce). Na stranu ovo sto je LIverpul odvalio i deklasirao Bajern ove sezone (koji ove god realno pojma nije ni imao) ali njima je zreb max naklonjen. I prosle i ove sezone. I sudjenje i protivnici i sve ostalo. Pa niko to ne spominje. Dok Juve u toj LS nikada srece nije imao i uvek je ispastao zbog sudija. X puta su bili osteceni i zbog toga pre vremena zavrsavali takmicenje. Iskreno voleo sam da par budu Ajax-Porto jer mi je Ajax draga ekipa i zeleo sam da doguraju sto dalje ove godine. Puno mi se dopada kako igraju i koliko se trude i bore na terenu, Igraju zaista i lep i dobar fudbal. I vise sam voleo da je Juve izvukao npr Totenhem ili Man Utd. nego Ajax. Previse se ovde potcenjuje taj Ajax. Predobra su ekipa i smesno je ovo sto Ajaxu dajete 20% sansi za prolaz a Portu kao 35%. EJ skoro duplo vece sanse. Porto nema ni 5% sansi za prolaz. Kojih njihovih crnih 35%.

avatar
Mirjevac
Friday, 15.03.2019
23:24

Englezima se nenamesta, vec se gleda da se usgladi igra LS i njihova engleska liga, posto su cetri kluba iz engleske, zato je to tako! Sad se namesta preko sudija i preko UEF-e Juventusu, posto je nekoliko puta Juventus bio izbacen na neregularan nacin od Reala, zato se sad namesta da Juventus osvoji LS! To se odma videlo i svako ko se bar malo razume u fudbal on vidi da se sad sve namesta Juvetu kao sto se namestalo Realu!

avatar
RaZZorNo1(LFC)
Friday, 15.03.2019
17:55

Opet Junajted otpisan odma posle zrijeba, ne znam to je za mene smijesno, izbacili su dosta dobru momcad Psg-a, sa Barselonom se ne zna, favoriti jesu al blagi, sto se tice Sitija i Totenhema tu su snanse izjednacene nece se Siti dokopat polufinala lako nije to ni Salke ni neki slabiji tim, Totenhem igra dosta dobro sa jakim ekipama...Liverpul i Juve idu dalje bar se tu neke stvari znaju, al Ajax je izbacio prvaka evrope a Porto raspalu Romu moze bit svasta...Uglavnom ceka nas spekatkl a dalje po mom misljenju idu Liverpul, Juventus, Totenhem , Barselona...Finale igraju Liverpul i Juve bas onako kako sam jednom prilikom napisao onom Japancu :)
poz za svu raju pa i nikija i kinga, banovan sam sa starog profila zbog vrijedjanja admina gdje im se sad izvinjavam , mada i sad stojim iza nekih rijeci, nekad vam 3 dana trebaju da se objave komentari ....

avatar
Tata Messi
Friday, 15.03.2019
19:57

Velika je razlika izmedju PSZ i Barselona.Prvo Barselona ima Messija.Drugo Barselona je mnogo iskusnija od PSZ-a.I trece igraci PSZ igraju za ime na dresu,dok ovi drugi igraju za grb

avatar
RaZZorNo1(LFC)
Saturday, 16.03.2019
00:32

kakva je to razlika nema teorije druze da ta Barselona osvoji ligu sampiona budi realan, igraju oni za taj grb kao i igraci zvezde pa nmg proc grupu...Ako ih ne izbaci Junajted ispadaju od Liverpula...Barselona je daleko od one Barselone koja je harala evropom prije par godina a jos jedna bitna stavka je da je uveden VAR...VAR druze , tehnoogija koja vec vrlo dobro funkcionise vec prva godina sa varom samo jedan spanski kub u cetvrt finalu, dosta su ti isti spanci krali najprije celzi pa redom mnoge momcadi, od liverpula do juventusa i bajerna...

avatar
Mirjevac
Friday, 15.03.2019
23:29

Ajax je izbacio uvek klasicnog Reala, koji je uz pomooc sudija i onih iz UEF-e osvaja to jest KUPOVAO trofeje! Inace real je slab klub on igra i pobedjuje uz pomoc sudija, to svi znamo! Sto se tice Porta onn je dobar klub igraju kompaktno i mogu bas da iznenade, posto je Liverpul tim koji lako podklekne!

avatar
Marcos Alonso
Friday, 15.03.2019
17:12

Vise sanse Portu protiv Liverpula nego Junajtedu protiv Barselone? hahahaha

avatar
amigo999
Friday, 15.03.2019
16:02

Barcelona vs Man U 99%-1%
Liverpul vs Porto 95%-5%
Totenhem vs Man C 10%-90%
Ajaks vs Juve 1%-99%
Posle Juve vs Man C 90%-10%
Barcelona vs Liverpul 90%-10%
Barcelona vs Juventus 55%-45% Mesi vs Ronaldo

avatar
Friday, 15.03.2019
16:59

tako će uplatit pola planete pa sta ti misliš da su ovi iz kladionica budale

avatar
⭐♦ povratka kralja
Friday, 15.03.2019
17:56

Juve - Siti 90% - 10% ? :D

avatar
Dembe
Friday, 15.03.2019
15:15

Bice zanimljivo.

avatar
Poznavalac
Friday, 15.03.2019
14:59

barsa,liverpul i juve dok ce mec city-sparsi biti neizvestan i ne bih tek tako otpisao sparse..voleo bih i da united pruzi jaci otpor barsi.

avatar
deki trbic
Friday, 15.03.2019
17:28

Ma kakvi nece proci Barsa

avatar
Tata Messi
Friday, 15.03.2019
19:57

Real ce proci.A da ispali su :D

avatar
RIP KOBE
Friday, 15.03.2019
14:55

juve-barsa finale pa sta bude

avatar
RealisticChelseaFan
Friday, 15.03.2019
14:48

Junajted zestoko potcenjen. Barsa jeste favorit, tako da je realan odnos otprilike 65:35.

avatar
deki trbic
Friday, 15.03.2019
17:28

Ja bi rekao pre 50:50

avatar
xenon 1989
Friday, 15.03.2019
19:56

Gore 'neće proći Barsa', ovde 50:50 - tebi je izgleda veći problem da se dogovoriš sa samim sobom negoli sa bilo kim ovde. :D

avatar
jv
Friday, 15.03.2019
14:36

Juve, Siti, Barsa i Liverpul. Namešten žreb, četiri bolje ekipe protiv četiri lošije, jedino Siti, koji nije u dobrim odnosima sa UEFA, ima malo teži posao.

avatar
amigo999
Friday, 15.03.2019
18:53

Ali cemo imati super polufinala. Obadva polufinala su ako finale.... Verovatno Man City vs Juve i Barsa vs Liverpul...Ludilo polufimabla. Cetiri najjace ekipe na svetu. PSG je potvrdio opet da ne pripada gigantima, a Bajern i Real imaju smenu generacija...

avatar
Armani
Friday, 15.03.2019
14:33

Po meni vise Ajax ima sanse protiv Juventusa nego Porto protiv Liverpula,ne moze se tako potcjenit neko ko dva puta nadigra reala i demolise ih u Madridu

avatar
P. S.
Friday, 15.03.2019
14:29

Sve ukupno vrlo dobar žreb koji će obezbediti odlično polufinale, ko god da bude igrao.

avatar
zevs
Friday, 15.03.2019
14:26

Zamišljam barsinu odbranu proriv Lukakua, Marsijala, Rašforda... Nemojte tako gospodo novinari... jeste barsa favorit ali ne igra protiv Hadersfilda

avatar
_mladenq
Friday, 15.03.2019
16:58

barsina odbrana jeste generalno smejurija, ali su u zadnje vrijeme poprilicno stabilni

avatar
P. S.
Friday, 15.03.2019
17:24

Lepo ti to zamišljaš; poređaš S. Roberta, Piquea i Lenglea 'na liniju', onda pustiš na njih Lukakua, Marsijala i Rašforda, pa da vidimo šta će da se desi? Srećom te se fudbal tako ne igra, ;D

Do te utakmice je ostalo još skoro mesec dana, svašta će se dotle izdešavati i sa jednima i sa drugima. Ono što se kod Barse nažalost sigurno neće desiti je da Valverde dobije otkaz, što je u startu velika prednost za bilo kog Barsinog protivnika, pa i za United.

Dok god Valverde sedi na klupi Barsa ne može biti favorit protiv bilo koga, zato bi bilo korektnije reći da bi trebali da dobiju United, a ne da su favoriti, jer zbog pomenutog nosonje ne vidim bilo kakav problem da Barsa ispadne u 1/4 finalu.

avatar
No rules
Friday, 15.03.2019
14:24

"Ajaks nece napasti ni pred svojim navijacima" - Holandjani imaju strasnu generciju, siguran sam da ce u Amsterdamu imati posjed i statistiku na svojoj strani, trebace im i srece to je neminovno. Juventus jeste favorit, ali ga previse forsirate. Bas ce jedan Ajaks da se povuce i preda prije meca, koja logika. Pff

avatar
Red blood
Friday, 15.03.2019
14:18

Znaci Porto ima vise sanse da prodje Liverpul,nego Totenhem Siti?
Opet se Liverpul potcenjuje..sto Klopu odgovara.
Mislim da je Liverpul ovde najizvesniji polufinalista.
Barsa ne blista,ali daleko su iskusniji od PSG-a da bi ovakav Junajted imao sanse.
Ajaxu je ovo maksimalan domet,Italijani ce ih rutinski eliminisati.
Siti je na papiru i kvalitetom mozda favorit i preko ovih 70%,ali ako negde ima sanse za iznenadjenje..mislim da je to ovaj par.

avatar
Devil born 1878
Friday, 15.03.2019
14:06

80 20 junajted barsa, au, ovo je bas potcenjivanje, jeste barsa favorit ali opet, 80 20 je ponizenje

avatar
xman
Friday, 15.03.2019
16:48

apsolutno se slazem..takodje prizeljkujem barsu protiv Liverpula vec dugo godina, ali bice poslastica ako prodje Junajted. Sve u svemu, po mom misljenju, Barsa-Junajted 60-40, ako ne i 55-45

avatar
Goran Stanojkov
Saturday, 16.03.2019
01:06

Barsa -Man po mom misljenju 100 % Unt nece imati dresova za revans hahaha

avatar
Devil born 1878
Friday, 15.03.2019
19:32

E dobro si napisao za poredjenje, slazem se, 60 40 ajde nekako.

avatar
RaZZorNo1(LFC)
Friday, 15.03.2019
17:59

tako je bilo i protiv Psga isto, al izgleda Englezima godi kad ih protivnik pa i publika podcijeni...

avatar
Nistelrooy
Friday, 15.03.2019
14:04

Xaxa Liverpul Porto 65-35 smešno ...tu je 90 10

avatar
deki trbic
Friday, 15.03.2019
17:30

Prosle god su Porto dobili u gostima 5:0 ako se ne varam

avatar
_Goran_
Friday, 15.03.2019
14:01

Realno je Liverpul najveci favorit u ova 4 para, a prilicno ste potcenili i Totenhem i Ajax i Junajted.

avatar
NikkiCFC
Friday, 15.03.2019
21:35

Realno slazem se sa tobom. Dali 35% sanse Portu a smesna ekipa. Ako se secam bilo je 0:5 kad ste igrali sa njima prosle sezone u 1/8 finala. Ocekujem nesto slicno.

avatar
_Goran_
Friday, 15.03.2019
21:52

E nek se u necemu slazemo :D Ma da, to u gostima bilo, verujem da se opet resava svako pitanje u prvoj vec, bez obzira sto napad nije u tom stanju kao prosle sezone, ipak se prva igra u Engleskoj. A i vama je finale LE lagano otvoreno, tako da ocekujem da se nece toliko cimati 14.aprila protiv nas :)

avatar
Ser Keba
Friday, 15.03.2019
13:54

Samo da igramo lep fudbal i da ne primimo mnogo golova, zbog samopouzdanja ekipe. Barselona je bolja i to mnogo, ima Mesija koji je nezaustavljiv, deli lopte u maniru najboljeg plejmejkera, jedino me brinu sudije da opet ne upropaste nesto.

avatar
Friday, 15.03.2019
19:43

Да не примимо гол у првој утакмици на свом терену, то нам је највећа нада у читавом двомечу !

avatar
LuckyStrike
Friday, 15.03.2019
13:54

Sajt je podcenio mancister po meni 20 % je ponizavanje...

avatar
Nikola RED_DEVIL
Friday, 15.03.2019
13:52

Bice tesko protiv Barce, ali nista nije nemoguce!

avatar
xman
Friday, 15.03.2019
13:49

Lagano ste dali vece sanse Portu protiv Liverpula, nego Totenhemu i Junajtedu protiv City-ja i Barse. Nemam komentar...

avatar
LFC 19-ta
Friday, 15.03.2019
13:49

Porto tradicionalno igra dobro protiv Livera. U 6 utakmica, 3 pobjede Livera i 3 remija, gol razlika 12:2 za Liverpool. Al srecom po njih imaju revans kući :)

avatar
Milance Barca
Friday, 15.03.2019
13:48

i po procentima ce i da prodju
polufinale:
Juventus - Liverpul vs Mančester Siti - Barselona

avatar
deki trbic
Friday, 15.03.2019
17:30

Nece proci Barsa

avatar
traktore
Tuesday, 19.03.2019
09:29

barsa ceka romu ko prosle godine :D , gorane pun si sebe doci ce ti glave.

avatar
Goran Stanojkov
Saturday, 16.03.2019
01:14

Neces to doziveti Barsa je vec prosla ceka sledece engleze padace redom ko cunjeve u obe itakmice Barsa dace Man od 7-9 komada ako ih naljute to movu da urade i na jednu itakmicu hahaha zalutao Man u LS nije ti ovo Kardif u karling kupu bice gazenje mozda i najvece ponijenja fudbala hahaha

avatar
Friday, 15.03.2019
19:45

Ливерпул/Порто - Манчестер Ј./Барселона. Друго полуфинале ће чинити победници остала два двомеча, то се већ зна !

avatar
Steffmajster
Friday, 15.03.2019
13:48

favorit za osvajanje je tim koji ima Lea Messija, a to je na srecu nasu (fanova Barse) Barselona :)

avatar
_mladenq
Friday, 15.03.2019
16:56

favoriti za osvajanje su timovi koji nemaju valverdea na klupi

avatar
Devil born 1878
Friday, 15.03.2019
19:33
avatar
Rooster
Friday, 15.03.2019
13:47

Kao da je namesteno... kako se nisu medjusobno sastali Juve, Barsa, City, pa mozda Liveepul. Ove grdosije naisle na "jadnike", Spuse, Ajax, Porto i Junajted. Kako bih voleo da neko od ovih poslednjih sto sam naveo izbaci neke od favorita.

avatar
Колатерална Штета
Friday, 15.03.2019
13:44

Siti vs Totenhem sve je moguće, Juve siguran, Barselona vs Utd, blaga prednost na strani Barselone, po meni 55-45 u procentima, Liverpul vs Porto mislim da je Liverpul siguran

avatar
forza ACM
Friday, 15.03.2019
13:43

Cista namestaljka previše miliona je stara kradljivica utukla da bi ispala prije zavrsnice

avatar
RG VILI
Friday, 15.03.2019
13:48

Nadam se da mislis na Juve

avatar
Goran Stanojkov
Friday, 15.03.2019
15:43

Sta je namesteno sto ti neodgovara

avatar
_mladenq
Friday, 15.03.2019
13:41

Dobar zrijeb, bice sjajna dva polufinala. Teskooo da iko od ovih autsajdera moze napraviti iznenadjenje.

avatar
Devil born 1878
Friday, 15.03.2019
14:36

Kojih autsajdera? Nemoj se iznenaditi ako junajted barsa bude gusto, previse samopouzdanja moze dovesti do poraza, imas milion dokaza

avatar
_mladenq
Friday, 15.03.2019
16:50

Pa pazi, ja kao neko ko prati svaku utakmicu Barse, a poprilicno je objektivan, sam svjestan da oni dok god je onaj indijanac na klupi mogu i od Cukarickog da ispadnu, ali takodje zbog kvaliteta pojedinaca mogu i da izbace bilo koga.

Having said that, gledao sam Manchester protiv PSG-a i poprilicno su ocajno djelovali, u onoj drugoj utakmici nisu kako treba 3 pasa ofanzivno povezali, mislim da ni oni ne znaju kako su prosli. Nije mi cilj da vredjam ili potcenjujem Djavole ovim izjavama nego jednostavno mi djeluju lose, i ne bih im stvarno dao preko 30% sanse neovisno od toga koliko ni Barsa ne igra neki fudbal, posebno jer Barsina odbrana u zadnje vrijeme djeluje mozda i najstabilnije u poslednjih nekoliko sezona.

avatar
Kolos
Friday, 15.03.2019
13:39

Baš ste podcenili Junajted. Ne kažem da Brasa nije favorit ali nemoj posle da bude režija PSG-a...

avatar
InSanity
Friday, 15.03.2019
13:55

U 1/4 finalu LS niko nije zalutao. Pogotovo ne jedan UTD. To mogu da se zale neki koji tu nisu (zasluzeno).
Ja cak mislim da UTD ima sanse za prolaz.

avatar
Mangus
Friday, 15.03.2019
13:56

Barsa nije psz. Imaju vise iskustva i znanja da bi im se dedio psz

avatar
ViniciusJR
Friday, 15.03.2019
13:39

Mislim da ste prilicno potcijenili i Ajaks i Totenhem.

avatar
Mangus
Friday, 15.03.2019
13:57

Tot ok, slazem se jer je sve moguce, poznaju se, siti ce imati i ligu na pameti.
Ajax uz svo postovanje nema šansu

avatar
ViniciusJR
Friday, 15.03.2019
19:41

Ajaks je bas ozbiljna ekipa ljudi, to sam napisao i kad ih je Real tek izvukao. Uigrani su do perfekcije. Napatice se Juve zestoko, zapamti sta sam ti rekao.

avatar
Lol xxxxxxxx
Friday, 15.03.2019
15:20

Ajaks se borio lavovski sa realom i bajernom , zasto bi juventus knda predstavljao problem . Ako zaustave Ronalda oni prolaze sigurno.

avatar
Friday, 15.03.2019
13:37

NEĆE TO BIT TAKO ima da AJAX ove napuhance torpedira