Da li je Ronaldo zaslužio Zlatnu loptu? Lineker opet "zapalio" Tviter

Autor: Milovan Longinov
ponedeljak 25.12.2017.
18:37
Izvor: Sportske.net

Zanimljivo.

EPA-EFE/JUAN CARLOS HIDALGO
EPA-EFE/JUAN CARLOS HIDALGO

Povezane vesti

Legendarni Gari Lineker je na svom Tviteru ponovo zapalio uvek zanimljivu temu o Lionelu Mesiju i Kristijanu Ronaldu i kriterijumu prilikom dodele Zlatne lopte.

Kristijano Ronaldo je osvojio ove godine svoju petu Zlatnu loptu i tako se izjednačio sa Lionelom Mesijem i kada se pogledaju trofeji sa Realom u 2017. godini,  jasno je da je Portugalac bez premca i da se njegova nagrada ne dovodi u pitanje.

Međutim, Lineker je podsetio na neverovatne brojke Lionela Mesija u 2017. godini, doduše u kojoj je sa Barselonom osvojio samo Kup kralja, dok je Ronaldo osvojio sve ostalo - Primeru, Ligu šampiona, Superkup Španije, Superkup Evrope i SP za klubove.

Ipak, gledajući pojedinačni učinak, Mesi je najbolji u 2017. godini, što je Gari Lineker podelio na svom Tviteru uz poruku - "Najbolji svih vremena".

Ovo je Mesi u 2017:

- Postigao najviše golova za klub i reprezentaciju (može jedino da ga prestigne Kejn u utorak)
- Najviše asistencija
- Najviše kreiranih šansi svojim saigračima
- Najviše uspešnih driblinga
- Najviše ključnih dodavanja
- Najčešće je bio igrač utakmice

Mesi stats

Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

67 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Steffi Kuzmanovic
Wednesday, 27.12.2017
16:41

Most succesfull dribbles in 2017:NeymarnMost goals in 2017:KanenMost trough balls De BruynenAli sta da cudi ovo je stranica dnevna doza Messija i Uefalone :D

avatar
Vladan Rajcic-Koja
Tuesday, 26.12.2017
13:56

Steta sto se zlatna lopta dodeljuje na osnovu toga sta igrac osvoji od trofeja , a ne kakav je kvalitet igraca . Prema tome , cinjenica je da Messi nema konkurenta ako cemo gledati ovo drugo..

avatar
Ali baba
Tuesday, 26.12.2017
00:57

Sinovi ronalda i murinja će vam reći ko je najbolji igrač...

avatar
Heisenberg321
Monday, 25.12.2017
23:39

Leo je bez dileme najbolji igrač, to što timski trofeji određuju individualne nagrade je nešto najgluplje u fudbalu što postoji.

avatar
Z
Tuesday, 26.12.2017
00:05

Poslednji put kada sam gledao fudbal je bio kolektivan sport. Stoga, ko svojim individualnim kvalitetom najvise dobrinese uspehu kolektiva- zasluzuje nagradu (opet ponavljam nisam Ronaldov fan).

avatar
TrTaVrTaGuZiCoM
Tuesday, 26.12.2017
08:54

5-5. Pricajte nesto konstruktivnije, ovo je proslost. Postoje mnoge nagrade: Za najboljeg strijelca (glupo je da golovi odredjuju tu i ovu nagradu), Imate nagradu kojom se uvrstavaju najboljih 11, u Evropi, u ligi, u svijetu takodje tkzv tim svijeta, i imate nagradu za najboljeg igraca. E ta nagrada tkzv Zlatna lopta podrazumijeva sve. Mesi je dao 5 6 golova vise a ovaj ima trofeja 5 6 vise... Ne znam, batalite te price.

avatar
JC\'90
Monday, 25.12.2017
23:02

Gde mi je komentar

avatar
V84
Tuesday, 26.12.2017
02:41

desava se druze stalno :)

avatar
Monday, 25.12.2017
22:47

Za ono što je postigao u prošloj sezoni jeste, ali za sezonu 2017/2018 apsolutno nije i to se već sada vidi. Sledeće godine ZL osvaja Mesi ili neko drugi a Ronaldo nikako ne.

avatar
somborac77
Monday, 25.12.2017
22:43

Lepo je objasnio...

avatar
El Clásico leyendas
Monday, 25.12.2017
22:16

jeste ali protiv eibara i espanjola. Mesi ove godine bezi Ronaldu svega nekoliko golova i asistencija , samo sto su Ronaldovi golovi i asistencije vise pomogle Realu nego Mesijeve Barsi. a ove trogh balls i drible attempts je isto kao kad bismo brojali distance covered i duels won

avatar
Armani
Tuesday, 26.12.2017
13:19

Asistencije gil manzana,viktora kassaija su bile kljucne za real i ronalda!

avatar
Armani
Wednesday, 27.12.2017
17:51

Slazem se ja sa tobom Ovrebo je pomogao barsi,pokrao je celzi u toj utakmici,ali imamo jedan drugi problem...ja ti mogu sad nabrojati puno sudija koji su pokrali barsu,a jel mozes ti meni kojeg koji je zakinuo real?

avatar
El Clásico leyendas
Tuesday, 26.12.2017
22:48

Tom Hening Ovrebo inace legenda Barse

avatar
Z
Monday, 25.12.2017
21:53

Nisam fan ni jednog ni drugog, tako da sam objektivan ali lopta se dodeljuje za takmicarsku, a ne kalendaraku godinu....gde je real osvojio ligu i LS. Takodje, na osnovu do sada vidjenog minimalna je sansa da Mesi ne osvoji sledecu zlatnu loptu

avatar
Monday, 25.12.2017
21:38

bolji je od ronalda to je sigurno niti u jednom argumentu ronaldo nije bolji,a ima 5 ZL sramota

avatar
proyectant
Tuesday, 26.12.2017
12:55

Bolji je u skoku jedino. To ne mogu da sporim. Naravno samo zbog visine. :D

avatar
Mak-Juventino
Monday, 25.12.2017
21:36

Ispada da je Mesi bio bolji od CR7 , ali trofeje ...

avatar
Eccentric
Monday, 25.12.2017
21:35

A titule gde je bio kad je bilo najvaznije o cemu pisete ovde da li ste normalni sto nije kreirao protiv juventusa ili kad se lomilo tad je ronaldo bio najbolji najzasluzenija zlatna lopta

avatar
Boixos_Nois
Tuesday, 26.12.2017
00:08

Ko kaže da nije - https://www.youtube.com/watch?v=HBDZrLx0NXc

avatar
proyectant
Tuesday, 26.12.2017
12:59

A Ronaldo se sav iskreirao protiv Juventusa. Dao Bajernu par komada iz ofsajda i onda on glavni baja. Gledao si El klasiko skoro, mogao si da vidis ko je bolji. ;)

avatar
Real M
Monday, 25.12.2017
21:28
avatar
Boixos_Nois
Tuesday, 26.12.2017
00:10

Ronaldo u 2013 godini nije ništa osvojio, a dobio je ZL. Šta ćemo sa tim? Priznaješ da Ronaldo tu ZL nije trebao dobiti?

avatar
asdfasf
Wednesday, 27.12.2017
16:59

A sta cemo sa 2015,2010 i 2011? Kada Messi nije trebalo da osvoji z.loptu?

avatar
Armani
Tuesday, 26.12.2017
13:21

Trofeje su donijele sudije

avatar
Real M
Tuesday, 26.12.2017
01:00

Ma ta zlatna lopta je za mene nebitna. Mnogi su je zasluzili, ali je nisu dobili.

avatar
Vesely
Monday, 25.12.2017
21:28

Ne postoji kriterijum za ZL, ali je činjenica da su je osvajali marketinški najjači igrači iza kojih stoje veoma moćne kompanije. I dok je osvajao Messi nagrade, zaslužili su je u par navrata bolji igrači od njega (Iniesta, Čavi, Snajder) naravno isto to važi i za Ronalda. Lično volim Ronalda i to još od SP 2006 u Nemačkoj. Tada je pokazao klasu i najviše uživam u njegovoj igri. Ali isto tako volim da gledam Messija. I glupo je upoređivati ih ili iznositi tvrdnje da je neko od njih bolji.

avatar
Armani
Tuesday, 26.12.2017
13:25

Bolji igraci od messija?? Pa takvi ovom zeljom nisu hodali nikada! 2013 g ronaldo nije zasluzio zl.loptu nije nista osvojio a ni ove godine kad su mu sudije to omogucile...zapravo,vrlo je smjesno nekome dati zl.loptu dok god messi igra!

avatar
Mino Rajola
Monday, 25.12.2017
21:17

Sve jasno k'o dan. Nema dalje.

avatar
fafasfas
Wednesday, 27.12.2017
17:13

Sta je ovde jasno kada je ta statistika lazna?

avatar
Mino Rajola
Thursday, 28.12.2017
00:19

Pa što ove brojke ne stoje pored nekog drugog?!

avatar
JC\'90
Monday, 25.12.2017
21:16

Pa jeste najbolji, nije mi jasno samo ko jos to dovodi u pitanje. Mozes da mrzis ili volis Barsu i Mesija, ali njega niko ne moze da ospori.

avatar
Drogba legend
Monday, 25.12.2017
21:13

Jeste. Uzeo Evropsko sa Portugalom. Tacka

avatar
Ali baba
Tuesday, 26.12.2017
00:50

Grupu ne znaju ni sami kako su prošli, bez pobede čini mi se, mučno mi da guglam. Da nisi menjali pravile ne bi ni grupu mogli da prodju. Posle par utakmica ko grčka kada je osvojila i u finalu pobedili, ali vam penaldo nije igrao, zato što se povredio na početku utakmice, čini mi se u 16.minutu...

avatar
Drogba legend
Tuesday, 26.12.2017
09:23

Od kad je zabranjeno koristiti taktiku? o.O nTaj 16' pogledaj realno i kazi koja nepravda je u pitanju. nA za LS necu da podsecam ;)

avatar
Monday, 25.12.2017
21:06

Onda dodje glasanje igraca,kapitena i selektora reprezentacija, i novinara i ubedljivo pobedi Ronaldo...Zasto ??? Jer su gledali LS ,nokaut fazu ... Jer su gledali finale LS ... I??? Nista , skapiraju , mozda ...

avatar
Monday, 25.12.2017
21:04

Kad je toliko dobar sto mu Suarez i Nejmar izvlacili utakmice? Ima i najvise odigranih utakmica takodje to ne pise, 2015 kas je Mesi zaostajao 20 golova za Ronaldom golovi nisu bili bitni, sad jesu😂😏

avatar
Monday, 25.12.2017
21:02

I ima 8 utakmica vise od Ronalda,11 penala vise i samo 1 gol vise 😂 #Goat

avatar
proyectant
Tuesday, 26.12.2017
13:02

Nema 11 nego 4. Zasto lazemo ? Jel ako laz napises bezbroj puta ona postane istina ? :D

avatar
Armani
Tuesday, 26.12.2017
13:30

Svi navijaci barse kao i oni neutralni govore da je messi bolji i to je neupitno a kad pricaju igraci reala i portugalci onda osim par njegovih poltrona svi kazu da su podjednaki tj.da nisu isti da ih je nemoguce uporedjivati...ti si onda igrac reala,portugalac ili njegov bratic?

avatar
Tuesday, 26.12.2017
13:25

Ma ronaldo ima 10 penala vise nemoj da se lazemo, sve sto je protiv Mesija nije tacno :D

avatar
Dodaaa-ktbffh
Monday, 25.12.2017
20:57

Ma nema razgovora,najbolji ikad..

avatar
NikkiCFC
Monday, 25.12.2017
20:53

Ronaldo je osvojio LS, svetsko, super kup i Primeru. Kraj diskusije. Molim da mi ne odgovaraju ljudi sa porukom kakve to ima veze ovo je individualna nagrada jer je taj argument smesan. Naravno da je to najbitnije. Pa i Kanavaro je tako dobio nagradu zbog trofeja. To je presudno. Ako recimo Pogba osvoji LS i svetsko 2018 ili Azar oni ce biti sledece godine najbolji pa makar Mesi ili Ronaldo dali 150 golova.

avatar
Rasel Krou
Tuesday, 26.12.2017
13:40

Nisi u pravu, za ZL u sustini i ne postoji jasan kriterijum, osvojio je i Ribery sve sa Bayernom pa je CR uzeo ZL bez ijednog trofeja, osvojio je Iniesta SP sa Spanijom pa je ZL te godine uzeo Messi. ZL je marketing druze, koga guraju sponzori taj osvaja. Iza CR a stoje NIKE, Gilette, Fly Emirates a iza Messija Adidas, Turkish Airlines, Pepsi, njima je u interesu da oni budu najbolji i oni lobiraju u izboru.

avatar
Logika i argumenti
Wednesday, 27.12.2017
20:42

Ako za mesija treba neko da lobira onda stvarno....

avatar
El Nindža
Monday, 25.12.2017
20:33

Na koji način su ronaldo i real osvojili dve titule i potom ostale 3. I povrh svega, on zbog toga dobija zlatnu loptu. Lineker je upravo objasnio neke stvari.

avatar
Logika i argumenti
Monday, 25.12.2017
20:29

Ako se gleda timski uspeh jeste,ako se gleda individualni nikako posto se zna ko je tata u ovoj generaciji sto se tice individualnih partija...Mesi je najbolji igrac la lige iako nije uzeo titulu...Iste lige u kojoj ronaldo igra i koji nikad nije osvojio nagradu za najboljeg igraca...Mislite o tome...

avatar
ZubA
Monday, 25.12.2017
20:28

Lako cemo da sudimo ko je zasluzio vise Zlatnih lopti, samo da se dogovrore oni sto je dele sta se racuna. Cas su trofeji cas golovi i asistencije, pa onda odjednom i jedno i drugo. A obojici bi skinu bar po dve i dao nekom drugom, bar po kriterijumima zbog ranijih godina pa i sad.

avatar
Lecter
Monday, 25.12.2017
20:26

Ovo misli vecina sadasnjih kao i bivsih fudbalera i trenera. Naravno da nece cutati i klimati glavom kao da je sve u redu kada su u pitanju neke nagrade koje idu u pogresne ruke.

avatar
John Cena
Monday, 25.12.2017
20:21

Pa ako se Zlatna Lopta gleda po pravilu kako bi i trebalo, tj individualni ucinak igraca, onda bi Mesi skoro svake godine uzimao nagradu.

avatar
Ronaldo da Lima
Monday, 25.12.2017
20:21

Meni nije jasto zasto se kaze da je nagrada individualna kad svi pricaju da je Ronaldo zasluzio zato sto ima vise trofeja? Koliko ja vidim nagrada se menja prema njemu kako bi se izjednacio sa Mesijem jer mora da se odrzi to rivalstvo zbog marketinga. Primer 2013 je CR7 dobio ZL jer je postigao vise golova od Riberija koji ima triplu krunu, znaci statisticki bolji, onda 2016 i 2017, kad je Mesi bolji statisticki, kazu da se gledaju trofeji i zato je zasluzuje Ronaldo

avatar
esadandrovic
Monday, 25.12.2017
20:18

Ronaldo i Real najvece prevare u fudbalu, Ronaldo i Real ce biti zapisani kao najvece prevare 21vijeka.

avatar
jack wilshere
Monday, 25.12.2017
20:12

Nadam se da ce Argentina osvojiti SP, pa da Leo bude i definitivno najveći svih vremena..

avatar
Mangus
Monday, 25.12.2017
20:10

Da postoji jasan kriterijum za ZL rekao bih da je u pravu. Ovako, subjektivno je. Nekad osvoji igrac koji nista nije osvojio ali je dao mnogo golova nekad igrac koji je sve osvojio bez obzira na individualne brojke

avatar
Luka Modric
Monday, 25.12.2017
20:06

Lineker je budala..i tu zavrsava svaka prica

avatar
Don Andres
Monday, 25.12.2017
20:00

svi koji su iole pratili igre jednog i drugog u 2017. znaju da je messi individualno bio 2 klase isred ronalda e to sto je real osvajao trofeje a barsa nije je druga stvar i ne bi trebalo uticati na nagradu koja se dodjeljuje pojedincu. na stranu ovo, sinoc su i jedan i drugi pokazali da imaju sasvim korektan odnos. ronaldo kad je pomogao messiju da se podigne prilikom jednog starta a messi kad je pitao ronalda je li ok posto ga je pogodio loptom u glavu prilikom izvodjenja slobodnog udarca. to su bitne stvari a to da li je messi klasu ili dvije bolji fudbaler je manje vazno (;

avatar
Crveno boja ljubavi
Monday, 25.12.2017
19:58

Osvojenih trofeja,Mesi 1-Ronaldo 5. Datih golova u bitnim mecevima,Mesi 0,Ronaldo 10. Dobro kazu,ljudi sto su stariji to se vise ponasaju kao deca,znaci Libeker je dosau u godine dece sa sajta koja misle da je dribling merilo bilo cega u zivotu.

avatar
Rasel Krou
Tuesday, 26.12.2017
22:39

Sta je kriterijum za osvajanje ZL? Kako je to Ronaldo osvojio ZL 2013. bez ijednog trofeja i bez ijednog bitnog gola? Kako je Messi osvojio 2010. pored Inieste i Snajdera? Druze ZL je marketing, poslednjih 10 godina od kada su u fudbal usle ogromne pare ZL osvajaju dva igraca koji su zastitna lica najjacih brendova, Nike, Adidas, Pepsi, Gillette, Turkish airlines itd Ne kazem da Messi i CR nisu najbolji ali i jedan i drugi su osvajali ZL kada objektivno nisu trebali.

avatar
Crveno boja ljubavi
Wednesday, 27.12.2017
00:17

Odavno pisem da za ZL treba uvesti rangiranje,npr. SP 40 bodova,prvenstva drugih kontinenata 20,LS 20,LE 10,liga 20,kup 10,superkupovi 5,svetsko za klubove 10,svaki gol 2boda,asistencija bod i ko skupi najvise da osvoji i to bi bilo najpostenije,a da se tako racuna od kada ova dvojica osvajaju,mrzi me da racunam,ali sam 99% ubedjen da se tako racunalo da bi opet njih dvojica osvajali svake godine.

avatar
Comy
Monday, 25.12.2017
19:48

Slika govori sve...Messi treba dobijat svake godine zlatnu loptu,mada je to gluost...nije to mjerilo.Moze Ronaldo os ojit jos pet al i on sam zna da svi objektivni ljudi ce reci da je messi bolji igrac.

avatar
Rise up
Monday, 25.12.2017
19:46

Nisam u toku...Hoce li biti ponovo neka dodela zlatne lopte januar,februar,mart? Valjalo bi dati Ronaldu jos 7-8 zlatnih lopti u 2018 cisto da bude marketinski ispracen i da stigne Mesija.Da cujemo jos neki put kako sam sebe hvali kako je najbolji igrac svih vremena i slicno.