Da li je Real oštećen u ključnom momentu?

Autor: Milovan Longinov
subota 13.01.2018.
18:51
Izvor: Sportske.net

Madriđani grme, ali to im je sada slaba uteha.

EPA/GEORGI LICOVSKI
EPA/GEORGI LICOVSKI

Povezane vesti

Fudbaleri Real Madrida su danas doživeli čak četvrti poraz i treći na svom stadionu ove sezone, koliko su imali ukupno za celu prošlu sezonu.

Viljareal je slavio rezultatom 1:0, golom Fornalsa u 87. minutu, ali je taj detalj sada u centru pažnje zbog sumnjive pozicije.

Kod pasa Čeriševa do Unala koji je prethodio golu, usporeni snimak pokazuje da je napadač Viljareala bio bliži Kejloru Navasu.

Madridski mediji su ovo istakli u prvi plan, ali i realnu činjenicu da je Real imao 28 udaraca ka golu, da nije nijedan uspeo da realizuje u pogodak.

Pogledajte pa procenite sami da li je Real oštećen kod gola:

FOTO: Printscreen/Youtube
Viljareal

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

37 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
El Clásico leyendas
Sunday, 14.01.2018
13:56

koga briga za ofsajd , kad ne postizu golove

avatar
JA SAM REVOLT, A TI
Sunday, 14.01.2018
10:45

Nije dao gol taj koji je bio u ofsajdu (posle sam video gol) no to nije ni bitno.

avatar
Roger Elliott
Sunday, 14.01.2018
09:35

Da li su Bajern, Atletiko oštećeni?

avatar
Bojan Aleksic
Saturday, 13.01.2018
23:38

Ne znam, ovo je najgori mogući ugao. Ali ovaj gol im nije skinuo 2 boda već jedan, a to se sve dešava na -16 u odnosu na Barsu.

avatar
Benz9
Saturday, 13.01.2018
23:21

Unal jeste najblizi Navasu,ali je lopta jos bliza tako je sve cisto...

avatar
El Nindža
Saturday, 13.01.2018
22:04

Rekao bih da su noga ovog igrača i lopta u liniji, loš ugao, ne vidi se baš najbolje

avatar
JA SAM REVOLT, A TI
Saturday, 13.01.2018
23:32

https://www.youtube.com/watch?v=ZFNyqyhUmNI (8:47)- ja bih rekao da je ipak taj kojem je upucena za nijansu ispred, pogledaj trenutak kada se lopta odvaja od stopala...

avatar
esadandrovic
Saturday, 13.01.2018
21:22

Da li je prosle godine pokrao Viljareal, i tako spasio bruku da u 9godina imaju samo jednu ligu. Ali i kad je Real osvajao trofeje, to je za meine bila najveca prevara od ekipe, najveca prevara kao i Ronaldo, ja cekam 10godina na jedan dribling Ronalda. Pohvalite Ronalda sve za golove, i dajte Ronaldu Zlatnu Kopacku, ali za ZL treba majstor, a Ronaldo to nije.

avatar
Nemanjici
Sunday, 14.01.2018
03:28

Majstor kao sto je bio ronaldinjo. Mesi. Maradona. Ronaldo zuba...to CR biti nece nikada.

avatar
JA SAM REVOLT, A TI
Saturday, 13.01.2018
21:10
avatar
Ali baba
Saturday, 13.01.2018
20:39

Jeste unal, ali je i cerisev bio ispred realovih igrača tako da nije bacio loptu igraču ispred sebe, te nikako ne može biti ofsajd...

avatar
JA SAM REVOLT, A TI
Saturday, 13.01.2018
21:16

Ovo je cist ofsajd. S obzirom na to da je igrac koji je primio loptu bio ispred odrambenih igraca, uopste nije ni (bio) bitan njegov polozaj u odnosu na loptu.

avatar
JA SAM REVOLT, A TI
Saturday, 13.01.2018
23:51

Moja greska za polozaj, naravno da se to gleda (ne gleda se upravo kad je obrnuta situacija i kad igrac NIJE ispred:-D), ali svakako i dalje mislim da je bio ofsajd.

avatar
JA SAM REVOLT, A TI
Saturday, 13.01.2018
23:42

Da, ne bi bio u ofsajdu da je bio iza lopte, ne znam ni sam sta sam sad hteo da napisem.

avatar
JA SAM REVOLT, A TI
Saturday, 13.01.2018
23:24

Jeste greska, ali ne sa moje strane Hahaha Procitaj ti to ponovo:-D Bitan je kad su njih dvojica sami pred golmanom, a ovde ne vidim da su obojica najblizi Navasu. Kada je barem jedan odrambeni iza, valjda svi dobro znamo da napadac moze da se nalazi i 100 metara ispred lopte:-) Elem, i ako je taj koji je dodao ispred Marsela i ovog vaseg dole, to je ofsajd, a ofsajd je i ako je samo taj koji je dao gol bio ispred vasih igraca pa mislim da zbog toga i nema bas nikakve dileme da ste osteceni. Jedina dilema je koliko je njihovih igraca u ofsajdu, ali, svakako je (cist) ofsajd bilo da je samo jedan ili da su obojica.

avatar
Misosesic
Saturday, 13.01.2018
22:09

Ajd nadam se da je ovo greska sa tvoje strane,a moze biti i ne poznavanje pravila fudbala.Kako nije bitan polozaj igraca(lopte)u odnosu na igraca koji prima pas.To je skoro pa pola dela definicije ofsajda.

avatar
Don Carlo
Saturday, 13.01.2018
20:38

oštećen je sa ovim tvrdoglavim trenerom koji poznaje samo taktiku centaršuteva, da ne znam o kakvom je igraču riječ, tačno bih pomislio da ga je Perez nedje sa ulice navatao

avatar
chaki
Saturday, 13.01.2018
20:30

Jeste, ali je trebalo ranije da se resi utakmica

avatar
Armani
Saturday, 13.01.2018
20:30

Offsajd jeste,ovo je sok za sve,ovo se ne vidja cesto da je real ostecen,a sto je najgore osteceni su sad kad je najmanje bitno,a kad je bitno onda ih se gura,tako oni titule osvajaju.

avatar
Bayern Premocni
Saturday, 13.01.2018
20:21

Pa i bayern su ove sezone pokrali pa evo kako im se vraca ipadaju iz LS . a o la ligi da ne pricamo

avatar
World is.... REAL
Saturday, 13.01.2018
20:19

Nije bitno zato sto je ostecen Real. Da je neko protiv Reala ostecen onda bi bilo jako bitno.

avatar
BarsaSaMarsa10
Saturday, 13.01.2018
20:02

Meni se cini da jeste,mada zbog ugla nisam 100% siguran...

avatar
Don Carlo
Saturday, 13.01.2018
20:58

ofsajd jeste ali koja je poenta ? da igraju kako treba da igraju i da je rezultat bio 4:1, mislis da bi ovo neko i spomenuo, da ne govorim da ne bi bilo sanse da ovako nesto bude u naslovu. Nije bitno da li je ofsajd ili nije

avatar
BarsaSaMarsa10
Saturday, 13.01.2018
21:40

Pa slazem se,ali tako je uvek.Da je Barsa dobila Valensiju 3:0 niko ne bi spomenuo onu loptu koja je presla gol liniju,a ovako su pricali o tome nedelju dana.

avatar
Jason
Saturday, 13.01.2018
19:58

I oni su prosle sezone dobili nepostojeci penal protiv njih...Sve se vraca!

avatar
Stefoon
Saturday, 13.01.2018
19:58

Koliko su puta njihovi protivnici bili osteceni?

avatar
po cetvrtu zvjezdicu
Sunday, 14.01.2018
10:18
avatar
Dejan Marinkovic1
Saturday, 13.01.2018
19:57

Linija,zar je i bitno,oni su najveći lopovi u istoriji

avatar
Garban
Saturday, 13.01.2018
20:05

Koja ironija kad to kaže navijač Barse...

avatar
Bla,bl
Sunday, 14.01.2018
19:49

Hahha rece navijac Uefe :D

avatar
Paris Saint Germain
Saturday, 13.01.2018
19:54

Nije. -19 je samo.

avatar
casemirothebeast new
Saturday, 13.01.2018
19:53

Pa sad mogli su dati koji gol iz svih shansi. Ovo nije opravdanje.

avatar
JA SAM REVOLT, A TI
Saturday, 13.01.2018
19:36

U kljucnom momentu? Sve je bilo gotovo mozda i pre El Klasika, a posle njega svakako.

avatar
Garban
Saturday, 13.01.2018
20:04

Da, u ključnom momentu OVE utakmice. Ne znam gde su spomenuli El Klasiko i bodovni zaostatak?

avatar
JA SAM REVOLT, A TI
Saturday, 13.01.2018
21:02

A gde je spomenuto da je rec o kljucnom momentu ove utakmice? :-D Pre ce biti da se mislio na celu sezonu.