Barsa žali za gol tehnologijom, Real i Atletiko najzadovoljniji ishodom na "Mestalji"!

Autor: Nikola Miloradović
nedelja 26.11.2017.
22:39
Izvor: Sportske.net

U okviru 13. kola španske Primere, Valensija je ugostila Barselonu.

EPA-EFE/MANUEL BRUQUE
EPA-EFE/MANUEL BRUQUE

Povezane vesti

Derbi kola okončan je bez pobednika, kako su Valensija i Barsa odigrali 1:1 (0:0).

U prvih 45 minuta nije bilo golova, ali je zabeležena jedna situacija o kojoj će se dugo pričati.

U toku je bio 30. minut, kada je Mesi dobio loptu na ivici kaznenog prostora domaćina, šutirao je na prvu, lopta je išla pravo u Neta, ali ju je Brazilac ispustio.

Lopta pada na zemlji i odlazi iza njegovih leđa, on se baca, vraća je u polje ali iz sopstvenog gola. Fudbaleri Barselone su krenuli da proslavljaju pogodak, ali se sudija nije oglasio, igra je nastavljena!

Svi su mogli da vide da je lopta prešla gol liniju, nema sumnje da je to primetio i Neto, ali glavni arbitar to navodno nije video, te nije priznao pogodak za Barselonu.

Odmah je Valensija krenula u kontru, Zaza se našao u izglednoj prilici, ali ipak nije uspeo da zatrese mrežu Ter Štegena za potpuni šok.

U nastavku, nešto ažurnije zaigrali su domaći fudbaleri, a to im se ubrzo isplatilo.

Igrao se 60. minut, kada su Guedeš i Gaja odlično iskombinovali na levoj strani, levi bek Valensije je proleteo i ušao duboko u kazneni prostor Barse, zavrnuo je loptu ka sredini, a na pravom mestu se našao Rodrigo, Valensija je povela.

Barsa je krenula na sve ili ništa, Valensija se muški branila, Luis Suarez je uporno bio u ofsajdu, a onda magija Mesija.

Sjajan pas ka Đordiju Albi u 82. minutu, levi bek gostiju akrobatski rešava ovu situaciju i smešta loptu u mrežu Neta za 1:1. Odlučio je Alba da proslavi gol ispred navijača Valensije, isprovocirao je rekaciju, ali na sreću nije došlo do incidenta.

U finišu je Valensija opasno pretila iz kontri, igrale su se poslednje sekunde, kada je Pereira poslao loptu sa desne na levu stranu, tamo se u kaznenom prostoru "Blaugrane" našao Zaza, ali je Italijan loše zahvatio loptu i prebacio gol iz izgledne pozicije.

Na kraju podela bodova na "Mestalji", Valensija i dalje četiri koraka iza prvoplasirane Barselone, dok sada Atletiko Madrid i Real imaju osam bodova manje od lidera, četiri od "Slepih miševa".

Пласман обезедио Sofascore резултати уживо

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

122 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
miki1108
Tuesday, 28.11.2017
00:42

Kako je moguce da na svakom komentaru imam isto minusa? Nekom klincu je bas dosadno. Opusti se decko, ne zivi se od pluseva i minusa.

avatar
Barcelonista
Monday, 27.11.2017
18:32

Mislim da je red da se i Realu upisu jos 3 boda posle ove utakmice nocas. Nama i Sevilji po bod a Realu 3, i da se sudiji pokloni dres sa potpisom Per(v)eza :-D

avatar
DR DRE
Monday, 27.11.2017
15:08

I Valensija je sigurno prezadovoljna time sto sudija nije video nesto ocito...

avatar
V84
Monday, 27.11.2017
12:03

Suarez katastrofa. Prosle godine je istoj toj valensiji kuci dao 4 gola uz mesijev het trik. Njemu je najteze palo odlazenje nejmara jer je mnogo zavisio od njegovih asistencija. Recimo ukoliko sovedu kutinja levo, Mesut ozila ili slicnog (dele alli, eriksen itd)po sredini, uz to se i dembele vrati i ukolpi po levoj strani. El pistolero bi ponovo zablistao. Ovako se sve vrti oko messija i na koju je nogu ustao. Moze se reci da na ledjima vuce ceo napad.

avatar
Goran Stanojkov
Monday, 27.11.2017
11:45

Prvo to je namerno uradjeno grugo kako je moguce da svi vide a samo sudije ne vide I trece Barsa je mnogo veca od maloga reala ovi su dokazi kako su krali trofeje u vreme Franka I sada najveci prevaranti ikada pricaju kako imaju najvise trofeja evo kako su imali I kako su krali najpresniji su zadnji LS I Primera koje su pokrali

avatar
miki1108
Monday, 27.11.2017
21:05

A Perez bio sudija? Nisam ga prepoznao.

avatar
Armani
Monday, 27.11.2017
11:10

Moram da napomenem da nisam dugo vidio stopera kao umttiti,cini mi se da je u ovom trenu daleko najbolji odbrambeni,brz,jak,postavljanje,citanje igre,duel,skok,nisam vidio jos da je samo tak ispao,da je napravio prljavi faul,fenomenalan a moze jos 2-3 godine da napreduje,pun pogodak! Cini mi se da je bolje da nije pique igrao,prespor je i u brzini i u reakciji,olako bi ispadao protiv ovih brzanaca iz valensije!

avatar
El Clásico leyendas
Monday, 27.11.2017
09:48

kako me golmani nerviraju. pa lepo priznaj da si loptu iz gola izvukao sta se foliras

avatar
miki1108
Monday, 27.11.2017
21:06

Placen je da laze

avatar
eenneess
Monday, 27.11.2017
08:32

Nema mi odvratniji klub od Barselone!

avatar
V84
Monday, 27.11.2017
13:46

Na leto kutinjo kad dodje hoces li plakati?

avatar
ixyco96
Monday, 27.11.2017
02:27

kako bezabraznih ljudi ima,ovo je ne cuveno. umseto da ispadnu fer i da kazu da je Barsa trebala uzeti 3 boda. oni uzimaju u kontekst neke navodne kradje koje su se desile u dalekoj proslosti.nzanima me ,ako kojim slucajem neki drugi klub uzme titulu,kakva ce to titula biti? hoce li taj klub biti sampion u njihovim ocima/nnaravno da ne ,svi znamo mnogo bolje,a pravimo se da ne znamo.

avatar
Paris Saint Germain
Monday, 27.11.2017
02:19

I sudijske greske su deo fudbala. Koliko su samo puta pomogli barsi, posebno u ls. Karma, sve ce poceti da se vraca

avatar
scofield
Monday, 27.11.2017
01:38

Meni nikako nije jasno kako ovaj Deulefeu ima mesto u reprezentaciji Spanije koja ima toliko dobrih igraca

avatar
Pink Floyd
Monday, 27.11.2017
01:24

Kao fan Barce cu rec da ce vam ova utakmica dokazat zasto se sudi u korist Barse i Reala. Ovo je stvarno bio cist go i sudija je slijepac sto nije vidio ali zamislimo da je bila 50-50 situacija (tj. da je lopta jedva presla liniju). Ako sudi Barsi go najgore sto se moze desiti je da lopta ustvari nije presla liniju i da ih je castio. Ljudi (navijaci Reala) ce o tome pricati nedelju dana i sve ce se zaboraviti. Niko se nece secati ko je sudio taj mec i sudija ne rizikuje da bude skrajnut sa utakmica. Sa druge strane ako ne svira go i ispostavi se da je bio go - ta jedna odluka ce na kraju biti razlog sto Barsa nije uzela titulu (ako dodje do toga da je neko pretekne) i navijaci barse ce o toj odluci pricati godinama (tj. ponisten go protiv Betisa) i taj sudija postaje poznat (u negativnom svijetlu) i pod vecom je lupom od ostalih kolega. Bukvalno dodje do toga da je bolje naljutiti malu navijacku bazu (tipa las palmas) nego ogromnu (barsa,real).

avatar
tino24
Monday, 27.11.2017
00:54

Samo kmecite katalonske bebice...kolko ste utakmica dobili zahvaljujuci sudijama, trebate sutit najmanje jos 10 godina...

avatar
Goran Stanojkov
Monday, 27.11.2017
00:53

Tebas je gol-tehnologija I dobro funkcionise ne treba nisto menjati onda bi Barsa uzimala titule u polusezoni jer bi bodovna razlika bila velika I ne odgovara realOVCIMA jer oni nikako nemaju taj problem da daju goal a sudije da ne vide oni bi bili u veci minus jer oni I kada ne daju njima racunaju da su dali tako da mislim da je dobra ova Tebasova tehnologija I dobro funkcionise inace nikada real ne bi osvojio Primeru

avatar
3x3
Monday, 27.11.2017
00:45

Pustite vi sad sve te price o ponistenom golu. Da je barsa bila toliko bolja i ubedljiva, dala bi neki gol. A, ne da se celu utakmicu izvlace sad na taj jedan gol, a imalo je da se igra do kraja jos ihahaj. To je trebalo da ih motivise da jos jace krenu ka golu, a ne da se vade posle utakmice na to.

avatar
Monday, 27.11.2017
00:44

https://www.sportske.net/vest/medjunarodni-fudbal/barsin-gol-po-zvezdinom-receptu-317865.html Na ovo se ne bune a kad se njima nesto ne svidja i kad budu osteceni tad placu :D

avatar
adidas forever
Monday, 27.11.2017
00:23

Negde mi se na -10 javilo da će upravo krenuti krađe, kad ono Malagi poništiiše čist gol, Realu pokloniše izmišljeni penal za pobedu, Barsu pokradoše večeras. :D Ma ko bi to očekivao? :D

avatar
Marcos Alonso
Monday, 27.11.2017
00:13

Al kad se navijaci barselone zale na sudije muka me uhvati kompletno! 90% trofeja u novijoj istoriji ste zbog njih uzeli (od 2006.) Bar sto pamtim. Slavite ih eto

avatar
Liga BBVA
Monday, 27.11.2017
00:10

Čudi me da sudija nije poništio i Albi gol zbog npr. ofsajda. :D

avatar
Rise up
Monday, 27.11.2017
00:10

Ocekivao sam veci otpor Valensije.Imali su srece sto nisu primili 2-3 komada u prvom poluvremenu.A verovatno bi mec krenuo u drugom smeru da je onaj gol Mesija dosudjen.U nastavku dosta gresaka kod oba tima.U zavrsnici falio Barseloni jedan ofanzivac sa kojem bi Mesi odigrao dupli pas.

avatar
xenon 1989
Monday, 27.11.2017
00:09

Naravno da je Real najzadovoljniji kad god im sudije poklone pobedu, a u istom kolu pokradu Barsu. Toliko puta viđeno u prošloj sezoni.

avatar
S-I-M-K-E_
Monday, 27.11.2017
00:05

Boli ovakav ponisten gol,ali ima boga....Leo genije,jedan jedini!!!!

avatar
Raúl González
Monday, 27.11.2017
00:39

Ima, ima. Zato vam se i vraća ovako.

avatar
Barca4ever
Monday, 27.11.2017
00:02

Doslo vreme da umesto Suareza prizeljkujem Alkasera u prvih 11.

avatar
Armani
Monday, 27.11.2017
00:00

Sta je fudbal,barsa ubedljivo bolja,pogotovo prvo poluvrijeme kad valensija nije postojala na terenu,na kraju je i uz cisti gol koji im je ponisten mogla da izgubi...valensija igra odlican fudbal i ima fenomenalne igrace! Suarez je nula ove sezone a ni rakitic nije puno bolji,nadam se da ce se dembele oporavit cim prije,jer falila im zavrsnica ne moze messi sam,kad alba mora da zabija.

avatar
3x3
Monday, 27.11.2017
00:43

Nema Dembele dobru zavrsnicu, tako da se taj deo nece promeniti kad se on oporavi. Odlican je dribler i brz je, stvarace sanse, ali je jako neprecizan.

avatar
Armani
Monday, 27.11.2017
13:54

Moze to da se i promjeni suarez je bio najbolji egzekutor godinama a sad ne zna da doda loptu,govorim to iz razloga,sto je brz i opasan i otvarat ce prostor messiju i suarezu,ovako messi se spusta po loptu i navlaci 2-3 igraca uvijek na sebe,a suarez to ne zna da koristi jer je u ofsajdu stalno!

avatar
Larion@
Sunday, 26.11.2017
23:54

Dobra utakmica. Bod protiv ovako cvrste i motivisane Valensije i nije los ishod. Ali utisak je da Barsa previse ovisi o Mesijevim individualnim kvalitetima. Nesto se pod hitno mora menjati u nastavku sezone

avatar
Armani
Monday, 27.11.2017
10:43

Jasno se vidi da je barsa opet odlicna ali je valverde pritegnuo vezu i odbranu i igraju odlicno ali zbog toga pati napad,messi ne moze sam,dembele ce im puno znacit kad se vrati,inijesta je i dalje genijalac ali u ovako jakom ritmu kao sinoc moze da izdrzi 60-70 min.kutinjo bi se savrseno uklopio.

avatar
mladenq_
Sunday, 26.11.2017
23:53

Jednom je nedopustivo ne priznati pogodak prilikom kojeg lopta predje liniju metar, ali dva puta u dvije sezone, pa to prevazilazi okvire obicnih sudijskih gresaka. Ali da ne duzim vise o tome, siguran sam da ce papagaji sa sajta bolje da objasne kako je to ok zbog kradje protiv Celzija '09, i kako ce sve buduce kradje protiv Barse do kraja vremena biti opravdane time, vjerovatno ce u testamentu unucima reci da nastave tu tradiciju. Sto se tice same igre Barsa je definitivno zasluzila pobjedu, u prvom poluvremenu za klasu bolja u drugom Valensija ravnopravnija. Messi nastavio niz poprilicno losih partija, ne znam da li sam u zivotu gledao utakmicu gdje on toliko gresaka napravi u predaji lopte, ali opet jedan fantastican pas za gol i opet je vise uradio od vecine ekipe, a i cinjenica da mu je ponisten cist pogodak. Suarez je definitivno najveci rak ekipe trenutno, nemoguce je koliko je ocajan, iz utakmice u utakmicu covjek je strasan sta radi, on nijedan jedini dobar potez ne napravi, jezivo je koliko lopti upropasti, aj sto on licno nego koliko lopti propadne jer mu suigraci (prvenstveno Messi) pokusavaju da asistiraju a od toga nista ne bude jer je on ili u ofsajdu (80% vremena) ili jednostavno nije ni bilo sanse da mu se lopta dobaci. A opet, nema ni ko da igra umjesto njega, onaj Delufeu je takav jedan telac bez mozga da je to komicno, pa mislim da bih bukvalno na kraju stavio onog amatera Alkasera iako ni on noge nema, dati mu da igra jedno 4-5 utakmica full time, pa da vidimo hoce li sta uraditi, ovog Suareza vise nema nikakvog smisla drzati, rak ekipe.

avatar
Monday, 27.11.2017
00:40

A dopustivo je da Barselona da gol od metar auta tad nista nije lose je l?n https://www.sportske.net/vest/medjunarodni-fudbal/barsin-gol-po-zvezdinom-receptu-317865.html

avatar
Raúl González
Monday, 27.11.2017
00:41

Ne moraš da ideš 2009, samo pogledaj utakmicu protiv Malage.

avatar
Coole
Sunday, 26.11.2017
23:52

delofeu ocajan, suarez ocajan... Politika se vec odavno umijesala u sport, zbog svih situacija a posebno ove oko katalonije sumnjam da ce se pustiti da barsa osvoji titulu ove godine...

avatar
esadandrovic
Sunday, 26.11.2017
23:52

Kada je Gvardiola dosao na klupi Barse. Stvorio je veliku ekipu, koja igra veliki fudbal, fudbal koji niko nije igrao pre. Barsa je bila toliko mocna da je cijeli svijet pricao i divio se igri Barselone. Real je bio na velikoj mici kako da zaustavi dominaciju Barse. Zato kad je Real trebao da osvoji nista, ali zvano nista znaci Barsa osvaja ligu i kup, a Atletiko osvaja LS. Tada nebi bilo samo Problem da Barsa osvoji, nego je Problem da Atletiko bude ispred Reala. Zato je neko u Realu sredio sudije u finale, da pustaju golove Reala iz ofsajda. Ali ni to nije bilo dovoljno, zato je Real kupi sudije protiv Bajerna. Ali ni to nije nista ako Real ima jednu ligu u 9godina, zato su prosle sezone pokrali Ligu, A ove godine nastavljaju istu pricu, zato sto se plase velike razlike Barse, Real najveca prevara od ekipe, Real kontra ekipa. Kontre igraju male ekipe.

avatar
Sunday, 26.11.2017
23:52

kolko su puta sudije pomagale barsi tolko im sada nisu bile od koristi da se tako izrazim... zao mi je sto Valensija nije pobedila xD

avatar
Larion@
Monday, 27.11.2017
00:17

Pa da, vidim da sudije jedino Barsi pomazu, jadan Real, njih jos i ostecuju.Ceo se svet urotio protiv bespomocnog Reala

avatar
Monday, 27.11.2017
20:10

https://www.sportske.net/vest/medjunarodni-fudbal/najsmesniji-penal-sezone-zamislite-da-je-odlucivao-i-tituli-mesi-promasio-301555.html ha ha :D

avatar
Monday, 27.11.2017
08:20

Naravno da i Realu pomazu, ali vise Barsi da se ne lazemo, reci ti meni kada je zadnji put u spanskoj ligi dosudjen penal protiv barse? Ima nekoliko godina 😂

avatar
Lecter
Monday, 27.11.2017
02:01

Pusti suzu bice ti lakse :)

avatar
Steffmajster
Sunday, 26.11.2017
23:51

ako pitate gohardgohome, on ce Vam reci da ono nije bio gol i da je Valensiji trebalo biti sviran penal i da su trebali pobediti...

avatar
P. S.
Sunday, 26.11.2017
23:51

Iako ne preterano dobra Barsa je zaslužila pobedu, jer su bili dovoljno bolji od Valensije da pokupe 3 boda, tim pre što su i pokradeni za čist gol. Verovatno bi i pored toga uspeli da dođu do celog plena da genije nije uveo Delofeua (nestvarno je šta taj čovek radi po terenu), da Suarez nije celu utakmicu kampovao u ofsajdu, da je Raketić bar ovu utakmicu presedeo na klupi itd. Uz to su primili i vrlo glup gol zahvaljujući greškama Vermalena i Ter Štegena.

avatar
Stefoon
Monday, 27.11.2017
00:26

Ti ne mozes da ocekujes Barsu od pre 6, 7 god,takav fudbal vise niko nece igrati.

avatar
Yarmolenko
Monday, 27.11.2017
18:01

I takve sudije niko vise nece nikada imati

avatar
Ali baba
Monday, 27.11.2017
00:57

Greškom semeda kome je pobegao igrac i greskom idiota vermalena koji pušta igraca ispred sebe. Golman ništa nije kriv...

avatar
tri tacke
Sunday, 26.11.2017
23:50

Najuriti ovog Delofeu-a pod hitno! Odlican rezultat, ali najrealnije bi bilo da je Barsa dobila. Bili su mnogo bolji u svim segmentima, pogotovo u prvom poluvremenu. Sta reci za ne priznat gol, tuga..

avatar
Barcelonista
Sunday, 26.11.2017
23:47

Suareza bi poslao doma u Urugvaj jedno 10-ak dana da dobro razmisli posle ovakve polusezone :-)

avatar
kalcit
Monday, 27.11.2017
00:08

Ja ga ne bi poslao u Urugvaj več bi ga odmah prodao po principu ko da više.

avatar
Armani
Monday, 27.11.2017
10:48

Kako kad je messijev kucni prijatelj?

avatar
Bidza i Tridza
Sunday, 26.11.2017
23:47

Mesi je imao sjajnu asistenciju ali nije bio na svom nivou. Kad je tako, Barsa je mnogo slabija. U toj situaciji nemaju igraca koji moze da udje sa klupe i da napravi razliku,da skine pritisak sa njega. Suarez takodje nije u formi a ni za njega nemaju adkvatnu zamenu. Onaj Delofeu je presmesan, nije ni za Hetafe.

avatar
Ronaldo da Lima
Monday, 27.11.2017
00:04

Mesi je bio najbolji i u Barsi i na terenu. Pored dobre igre imao je asistenciju i gol koji su mu ponistili. Ali da ostali igrači trebaju da se trude to stoji, nema neko drugi ko bi mogao da preokrene tok utakmice, uvek se oslanjaju na Lea

avatar
Lecter
Monday, 27.11.2017
02:21

Slazem se.Cinjenica je da nije igrao dobro ali isto tako njegove partije se uvijek posmatraju kroz prizmu Leo Mesi najveci genije koji je igrao fudbal odnosno kakav je on igrac.Treba posmatrati svaku utakmicu za sebe i ne gledati sta je on radio sve ove godine u fudbalu.Ne znam da li ljudi vide da su oko njega uvijek 3-4 protivnicka igraca.Dao gol ,namjestio gol,namjestio Suarezu 100% sansu prvo poluvrijeme kada je golman odbranio,namjestio Albi sansu takodje prvo poluvrijeme kad je Alba napravio faul u napadu.Ne znam sta ljudi oce vise od njega.Mesi nikada ne vrace loptu nazad nego uvek gura naprijed.Najlakse je kao Rakitic vracati loptu stoperima. Igrace kao Mesi nikada nema osnove kritikovati. A taj status ima i Iniesta koji nije isti igrac kao ranije ali je ikona Barse zatim Buskec kao i Umtit,Alba koji drze odbranu. Da je onaj gol Mesija priznat vrlo je moguce da bi rezultat na kraju bio 3:0 a dao bi Mesi jos neki gol jer bi se Valensija otvorila i jurila rezultat.Ako trazimo igrace krivce za remi to su Semedo koji je odlican bio prvo poluvreme, u drugom se pogubio,ispao je kod gola nije ispratio lijevog beka kao i Vermalen kojem je pobjegao Rodrigo strijelac gola.Rakitic naravno standardno najgori kao i Delofeu koji je prodao svaku loptu.Veliki problem je i Suarez koji ne zna da se krece konstantno u ofsajdu covjek.

avatar
Lecter
Sunday, 26.11.2017
23:46

Barsa je propustila sansu da sve rijesi u 1 poluvremenu kada je bas bila dominantna a Valensija nije postojala na terenu.Doduse dali su taj gol koji nije priznat i to je bio kljucni trenutak utakmice.Ali razumijem ne bi bilo zanimljivo prvenstvo da su ponovo otisli na +10.Suarez svako malo u ofsajdu upropastio je dosta dobrih napada a najupecatljiviji je bio Delofeu koji od kada je usao u igru kao igraca manje da je imala Barsa.Lijep gol Albe i odlican pas Mesija.Mislim da ne postoji igrac Barse kojeg Zaza nije posteno izudarao veceras.

avatar
Tata Messi
Sunday, 26.11.2017
23:46

Steta.Ali bolje i bod nego nista.Suarez bolje sto prije da ode na operaciju jer je ovakav neupotrebljiv.Bio je 6 puta u ofsajdu.Al me vise brine koliki su panjevi Rakitic,a pogotovo Delafeu.

avatar
zeks
Sunday, 26.11.2017
23:45

Nedopustiva greska sudija za ovako vazan mec.Delofeu otkako je usao u igru samo je kvario akcije,Suarez konstantno u ofsajdu.Fenomenalan pas Mesija.Barsa generalno bolja ali i ovaj bod je zadovoljavajuci.

avatar
Monday, 27.11.2017
20:10

Ovo je dopustivo bilo? Ne vidim da si se bunio? https://www.sportske.net/vest/medjunarodni-fudbal/najsmesniji-penal-sezone-zamislite-da-je-odlucivao-i-tituli-mesi-promasio-301555.html

avatar
Jason
Sunday, 26.11.2017
23:42

Da je priznat gol sada bi bila 3 boda, ali ajde nekako cu da prebolim to.Ali ono sto necu su ulazak Delofeua i ovog Suareza...Kod gola niz gresaka, Semedo prelako ispada, Rakitic neprati, Vermalen isto...Idemo dalje...

avatar
Armani
Monday, 27.11.2017
10:52

Za onaj gol je kriv rakitic ne semedo...semedov je problem sto je previse defenzivan brz je i jak i mora da se ubacuje napred,kao alves nekad posto ima solidan i sut i centar sut...messi se vraca po loptu,neymara vise nema,suarez je los,sad im fali ofenziva u cemu su uvijek najjaci,dembele da se oporavi,uzeti kutinja jos i ja bi prodao suareza ako je to moguce!

avatar
Jason
Monday, 27.11.2017
13:39

Ne znam da li je Rakitic trebao da preuzme igraca a Semedo da isprati ovog drugog ili obrnuto ali svejedno glupo primljen gol...Prodasti Suareza na leto i kupiti Grizmana i Kutinja :D

avatar
LuisSuarezFB
Sunday, 26.11.2017
23:42

Real i Atletiko najzadovoljniji? Sto zaostaju 8 bodova? Ovakav rezultat na Valensijinom stadionu bi Barsa potpisala jer ostaje 4 boda iznad Valensija i 8 boda iznad Atletika i Reala sto je velika prednost i plus sto je Barsa odradila u poslednje vreme dosta teskih meceva. Ja sam zadovoljan.

avatar
NikkiCFC
Sunday, 26.11.2017
23:53

Juve, Atletiko, Valensija dva puta Real u super kupu. Barsa ove godine ne moze da pobedi nijedan top klub. Iako to tabele ne pokazuju tvrdim da je Barsa ove godine jednako ocajna kao i Real, Bajern, Juve...

avatar
Monday, 27.11.2017
20:10

A dok se vama sviraju golovi iz metar auta i poklanjaju penali tad je lepo? :D https://www.sportske.net/vest/medjunarodni-fudbal/najsmesniji-penal-sezone-zamislite-da-je-odlucivao-i-tituli-mesi-promasio-301555.html

avatar
BarsaSaMarsa10
Monday, 27.11.2017
18:52

Al ipak nije toliko ocajna kao Celsi ?

avatar
theDarkKnightRises
Monday, 27.11.2017
10:26

Slazem se sa tobom mislim da kje u LS neko potopiti Barsu

avatar
salle80
Monday, 27.11.2017
06:03

Pa cekaj,nije Barsa pobedila juve 3-0 u prvom mecu LS? Slabo ti pratis fudbal.....

avatar
Pink Floyd
Monday, 27.11.2017
01:18

Barsa je dobila Juve ove sezone, osim blamaze protiv Reala (koji su ruku na srce bile prve sezone utakmice - u kakvim i Celzi gubi od Arsenala pa ih kasnije skoluje) obe utakmice su bila gostovanja tako da su rezultati vise nego dobri.

avatar
Ali baba
Monday, 27.11.2017
01:02

A atletiko i valensija nemaju poraz ove sezone, a real je igrao i sa jednima i sa drugima i to sa valensijom kod kuce

avatar
Ali baba
Monday, 27.11.2017
01:00

Barsa je razvalila juve 3-0 prvu utakmicu u ls, šta to pričaš...

avatar
LuisSuarezFB
Monday, 27.11.2017
00:54

Za Real cemo videti u ligi. Jesu uzgubili ovamo, ali tek se formirao Barsin tim. Barsa je pobedila Juve 3 0. Pobedila Sevilju. Nereseno sa Atletikom i Juventusom drugi mec. Pobedili Bilbao.

avatar
Lecter
Monday, 27.11.2017
00:52

Pobijedili su Juventus 3:0 slabo pratis.Ne mozes reci da su ocajni,to je bas hejt, pogledaj tabelu. Ali isto tako nisu bas nadmocni i pored bodovne prednosti.Mozda izvuku Celzi u ligi sampiona pa ih Barsa pobijedi ali to opet ne bi bila pobjeda nad nekim top klubom.

avatar
madridistatill_i_die
Monday, 27.11.2017
00:48

Baš to, imali neviđenu sreću kao npr. da Đirona ili Leganes sami sebi davaju golove kao zadnji amateri, videćemo tu moć uskoro protiv Viljareala i Reala.

avatar
Stefoon
Sunday, 26.11.2017
23:41

Koliko su Suarez i Delofeu beskorisni. Barselona je bila bolja i zasluzila 3 boda.

avatar
John Cena
Sunday, 26.11.2017
23:41

Kako je počelo prvenstvo Barsa bi lagano uzela titulu s obzirom na ocajnu igru Reala. Ali sve mi se čini da žele da zakuvaju prvenstvo da bude zanimljivo, pa je juče suđeno u korist Reala, a večeras poništili čist gol Barsi

avatar
Breaking Bad
Sunday, 26.11.2017
23:48

O čemu ti? Malagi poništen čist gol, ali je i Realu.

avatar
madridistatill_i_die
Sunday, 26.11.2017
23:57

Sudije generalno greše često u Španiji, ne zaboravi kome su isto tako priznali skoro nekad gol a lopta je bila debelo van terena.

avatar
Маркус19
Sunday, 26.11.2017
23:40

Колико ми јако звучи име ''Местаља''. Невера.

avatar
Sunday, 26.11.2017
23:40

I Valensija zali za nesudjenim penalom. I Real za ponistenim golom. Ali o tome nema nicega jer svi znamo zasto😂 Guedes doktor

avatar
Aleksandar Saša Đukić
Sunday, 26.11.2017
23:46

da nema Real pravo otkupa Guedesa,ne bi me čudilo...i di si ti vidio penal?

avatar
Monday, 27.11.2017
00:31

Ima pravo otkupa na tvoju seku.