Sale definitivno otpisao Bobija? Evo ko ide na pripreme za OI!

Autor: Beta Beta
nedelja 10.07.2016.
00:06
Izvor: Beta

Selektor košarkaške reprezentacije Srbije Aleksandar Đorđević rekao je da je plasmanom na Olimpijske igre urađen prvi deo posla, a istakao je da je ponosan na tim.

BETAPHOTO/BRANISLAV BOZIC/MO
BETAPHOTO/BRANISLAV BOZIC/MO

Povezane vesti

Srbija je večeras pobedila Portoriko sa 108:77 i tako se plasirala na Olimpijske igre u Rio de Žaneiru.

"Šta reći posle ovakve partije? Sve čestitke momcima, velika zahvalnost svim članovima stručnog štaba i gradu i državi koji su nam pomogli da se turnir igra ovde. Mislim da smo na pravi način vratili svima. Što se tiče same utakmice danas, mislim da smo apsolutno maksimalno spremni, ozbiljni, muški, u velikom zajedništvu izašli na teren i odigrali utakmicu. Od početka do kraja nije bilo govora da ćemo ni malo spustiti gard", rekao je Djordjević novinarima u Beogradu.

"Ponosan sam na igrače koji su mi dozvolili da ih treniram. Možda ne izgledam tako, ali sam stvarno izuzetno srećan i ponosan",
rekao je Djordjević.


Srbija je pred kvalifikacioni turnir imala potpuno drugačije pripreme nego ranije, pošto većina igrača praktično nije imala ni malo odmora posle napornih sezona.

"Mi smo na početku imali velikih nepoznanica kako da treniramo ekipu na oko 15 dana pre turnira, pa onda i za ono što će da dodje posle. Igrači su dolazili iz jakih šampionata, istrošeni maksimalno, a to je zasluga kondicionog trenera Mladena Mihajlovića. Mislim da je ključ bio fizički odgovor na zahteve utakmice", rekao je Djordjević.

Selektor je pre tačno 20 godina, u Atlanti 1996, poslednji put nastupao na Olimpijskim igrama, ali tada kao igrač.

"Pričali smo malo o tome. To su neke lepe stvari, najlepše u mojoj karijeri. Kada idete po svetu i kada vas predstavljaju, uvek kažu 'on je olimpijac svoje zemlje'. To je san za svakog sportistu. Za mene kao trenera to je čast i obaveza. Kada se sledeći put budemo videli, zacrtaćemo ciljeve. Bez ciljeva bismo samo igrali košarku, a mi hoćemo da igramo da pobedimo", rekao je Đorđević.

Selektor je u razgovoru sa novinarima otkrio i da je kapiten Miloš Teodosić imao fizičkih problema, kao i da je ekipa imala i druge probleme, ali nije želeo da ulazi u detalje.

"Imamo određenu snagu i svest o tome. Neka se drugi prilagode nama, a mi ćemo da igramo svoju košarku i da veruejmo u to što radimo", rekao je Đorđević.

Ekipa će sada dobiti pet dana slobodno, a onda će 15. jula krenuti na pripreme na Kopaonik.

Đorđević je rekao da će na pripreme voditi 16 igrača koji su sada tu, među kojima su i Nemanja Bjelica i Milan Mačvan, koji nisu igrali na turniru zbog povreda, kao i Rade Zagorac i Marko Gudurić.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

79 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Steve McManaman
Sunday, 10.07.2016
15:18

Sale je nekoc rekao da dok vodi reprezentaciju nece preuzimati neki tim, kad ono Panatinaikos . Malo licemjerno sa njegove strane , Maksimalno ga postujem radi dobar posao u reprezentaciji ,cak je i od onakvog Panatinaikosa sa Raduljicom i Kuzmicem napravio solidan tim . Ima stav ,ali ne treba biti zadrt . Nekada treba i svoje g.... pojesti zarad opsteg boljitka . Kao sto je neko napisao ,Bobi je dobar lik ,nije partibrejker ne bi se to odrazilo na atmosferu,naprotiv. Mislim da bi ga saigraci objerucke prihvatili ,a protivnicima ne bi bilo svejedno kad je u reketu igrac od 222cm . Kao i uvijek nas ego ce nam doci glave . Obuciti Stimca za masera ili ekonoma ,neka drzi atmosferu a pozvati naknadno nekog centra Muslija ili koga vec . . .

avatar
Zvezda u srcu!
Sunday, 10.07.2016
15:05

Kazete Stimac je borben igrac itd,ama ljudi iskreno da vam kazem nikakav igrac cak ispod proseka borben jeste ali da se razumemo ne idu oni tamo da se tuku vec da igraju kosarku a za to ti je potrebno da znas igrati istu,neka i njega u ekipi nemam nista protiv al da zna igrati NE ZNA! !! Iskreno da vam kazem vise bih voleo da vidim Srbiju u polufinali ili jos bolje finalu sa Bobijem nego sa borbenim Stimcom u 1. kolu kako nas bubaju 20 razlike a borimo se,Bobi nije mozda postupio fer al nije to razlog da ga se na krst razapinje,ima i on svoje razloge zasto nije bio a pitanje je njegova karijera sto potpuno podrzavam jer svaki ama bas svaki igrac treba prvo da misli na sebe pa onda na repku,mada vise mislim da je razlog sto je igrao u Zvezdi a treba i Raduljici oziveti karijeru ipak je to Saletov igrac!

avatar
Monday, 11.07.2016
08:09

Kako to moze da bude razlog, pobogu, pa gde igra Stimac?! Gde igraju Jovic, Dangubic i Simonovic? Za koga igra Guduric? Neverovatno pises! Jeste Raduljica njegov igrac, ali on bi svakako putovao i nije tu sporan...

avatar
Monday, 11.07.2016
18:20

Nemamo bolje od Stimca, Dangubica, Jovica, Simonovica pa i Gudurica? :-D Da nije Stimac mozda bolji od Raduljice Hahaha

avatar
Zvezda u srcu!
Monday, 11.07.2016
16:37

Da,ali mi na tim pozicijama nemamo boljih id njih,a na poziciji Raduljice imamo,i ja vam kazem jedna mala greska nekog Zvezdinog igraca ima odmah da se sankcionise otkazom,menadzeri su cudo,svaki trener treba da slusa samo sebe a ne druge ali eto nazalost za Saleta sam mislio da nije kao drugi...

avatar
neme
Sunday, 10.07.2016
13:36

Stvarno nismo normalni momcima sve pohvale za rutinski odraden posao ali kakav je ovo pokazatelj igrali smo sa nekim poluekipama ,ovaj Portoriko sa Bareom i Arojom koji su se toliko izivljavali da je trebalo da bude 80 razlike,ostali dosli kao po kazni,ako smo zreb platili 2,3 miliona onda OK.Idemo u RIO,

avatar
Markocc
Sunday, 10.07.2016
13:16

Ja bih volio da odemo u sto jacem sastavu na olimpijadu, svaka cast jednom Stimcu na borbenosti, ali nema kvalitet.. Slicno i Bircevic i Simonovic. To su tri igraca koja protiv najjacih protivnika nemaju sta da traze na parketu. Ajd uskocice Bjelica umjesto jednog od njih, ali opet mislim da imamo dva igraca manje. Marjanovic nije najbolji centar na svijetu sigurno, ali mogao bi mnogo da nam znaci. Djordjevic je legenda, ali mislim da je sujetan, nekako mi ima mnogo selektivan odnos prema igracima, neke ce cekati sto godina, a neke ne moze desetak dana.

avatar
Sunday, 10.07.2016
15:11
avatar
Sunday, 10.07.2016
20:00

Konacno jedan realan i u vasim redovima, odusevljen:-D Ima nade za nas...

avatar
Markocc
Sunday, 10.07.2016
19:08

Ah da, njega sam zaboravio. Decko ima potencijala, ali sigurno imamo od njega boljih rjesenja trenutno. Ja sam navijac Zvezde, ali su za mene od Simonovica i Dangubica bolji Lucic i Milosavljevic. Nadam se da ce biti spremni Bjelica i Macvan.

avatar
Povratak kralja XLI
Sunday, 10.07.2016
10:01

Gde ste Marjanovići, zdravo Bjelice :D

avatar
10ticker
Sunday, 10.07.2016
09:44

Glupo,dobili smo bezveze ekipe i odmah se kurchimo. Ne znam sta je problem ali koliko znam Marjanovic je rekao da mu treba vremena jer treba da potpise novi ugovor.

avatar
đuza
Sunday, 10.07.2016
09:43

Ko kaze da Djordjevic nije zvao Marijanovica?Zvao ga je naravno ali ocigledno da detalji i ono sto je nijansirano jos uvek ne ide u javnost.Mnogo toga mi ne znamo.Bilo je i vecih zvezda od Bobija ali su se znala pravila ponasanja, licni stav igraca pre svega.Meni je zao kao i svima naravno ali...

avatar
Hazard_10
Sunday, 10.07.2016
09:16

Ljudi o cemu vi pricate??? Marjanovic je bolji od Stimca, ali ovaj igra srcem. Selektor mora da brine i o igracima. Nije bas logicno da Stimac igra i izbori olimpijadu i na kraju da Bobi dodje i samo uleti u tim... Da se razumijemo, Marjanovic moze u tim samo ako se izbaci Stimac, a to nema logike. Macvan je druga pozicija i tu nema izbacivanja.

avatar
crveno beli
Sunday, 10.07.2016
13:38

O cemu ti pricas!!?? Bobi je deset puta bolji igrac od Stimca (koji je inace po meni nikakav igrac) i naravno da Bobi zasluzuje da igra pre Stimca.Dzabe sto Stimac igra srcem kad nista ne doprinosi time ekipi. Za dobrobit reprezentacije logicno je da pozoves najbolje igrace a Bobi je najbolji centar u Srbiji a Stimac ne znam cime je zasluzio poziv za reprezentaciju koji je u Zvezdi pokazao nikakvu igru.

avatar
Dzimi Humuhumunukunukuapua
Sunday, 10.07.2016
17:55

Onda se informiši malo bolje sledeći put.

avatar
Hazard_10
Sunday, 10.07.2016
15:42

Postoji nesto sto se zove POSTOVANJE!!! Stimac nije bolji od Marjanovica, ali je ispao COVJEK!!! Postoji nesto vaznije od individualnog kvaliteta. Sta je ovaj sebi umislio? Da se drugi znoje, a on da dodje na servirano. U slucaju da se neko povredi onda u redu, ali da se neko izbaci ko se odazvao to ne bi bilo u redu.

avatar
Dzimi Humuhumunukunukuapua
Sunday, 10.07.2016
15:24

Jel ti znaš da je on još od druge prijateljske sa Francuskom u Srbiji???? Da je bio u zvezdinom kampu na Zlatiboru i da je splavario sa Parkerom??? Tek jutros je otputovao u Detroit na potpisivanje ugovora.

avatar
Marcelo kralj
Sunday, 10.07.2016
08:55

Iako bi voleo da ga pozove'nebi bilo fer prema ovim igracima koi su izborili plasman , koga nema bez njega se mora

avatar
ADVOKAT
Sunday, 10.07.2016
08:12

Marjanovic je jednostavno centar broj jedan iz nase male a kosarkaske zemlje. Selektor i njegov tim ce da odluce ili vec odlucise,ne zna se ipak jos! Moje licno misljenje je da ne bi trebao neko,npr Stimac,da gubi mesto da bi se vratio Bobi. Izaso covek iz naporne sezone i odma na pripreme a drugi cekao,javio preko menadzera da nece,uzeo sasvim zasluzenih 21mil.Dolara i sad da igra!?Ne,ne,to ne sme da se desi.

avatar
Hazard_10
Sunday, 10.07.2016
15:44

Kakve teske sezone???? 7 minuta je igrao po mecu???

avatar
ADVOKAT
Monday, 11.07.2016
08:19

Svejedno koliko minuta,dosao covek bez uslova. Treba imati postovanje. A Marjanovicu svaka cast,nema sta,rekao sam da je broj.1

avatar
Steve McManaman
Sunday, 10.07.2016
02:08

Ljudi,sve ovo je fino ,super nekon toliko vremena da ucestvujemo na olimpijadi . Medjutim ,meni nesto fali u timu ,tako sam smatrao i prosle godine . Sve je odlicno osim centarske pozicije ,gdje realno imamo samo Jokica . Raduljica je lik ,atmosfera ali nema konstantnost ,Stimara je lik za medalju ,borben ali jako ogranicen igrac .Moram spomenuti i Nedovica,mozda grijesim ali cini mi se da nije najbolji sa samopouzdanjem,stagnira. Ovo sada vuce da se spomene i Bobi . Sta je tu sve bilo znaju samo on ,Sale i ljudi iz saveza,sve ostalo sto se nama plasira je nepotpuno,nepouzdano . Jako bi nam znacio Bobi na OI ,Jokic na 4 i to bi bila pjesma,ovako bojim se da ce Jokic biti opterecen na 5 jer ce pored Raduljice i Stimca fakticki sam iznijeti sav teret na centru . Smatram da Bobi ,Sale i predstavnici saveza trebaju sjesti ,preci preko svog ega i za dobrobit ekipe naci najbolje rjesenje .nDa se vratim na pocetak , imamo igru ,atmosferu ,borbenost ,ali ono sto dobija kljucne utakmice a vidjeli smo to i prosle godine , je hladna glava mudrost a to nismo imali prosle godine u polufinalu EP. Nadam se da je Sale dobro analizirao prethodno takmicenje i da se ista greska nece ponoviti u kljucnim utakmicama . u Rio po medalju,sto sjajniju .

avatar
ludjak
Sunday, 10.07.2016
11:38

Konacno jedan pametan a ne kompleksacki komentar... Bobi pravi razliku, i po mom misljenju bi onda Jokic igrao i 4 i 5. On, Bobi, Bjelica u reketu, to je sasvim druga koncepcija igre. Stimcu svaka cast za odnos prema dresu, ali on je i ofanzivno i defanzivno u najmanju ruku skroman igrac da ne upotrebim neku jacu rec. Radulja je ok ofanzivno dok u odbrani ne moze da brani pick, i ima problem u glavi ako lose otvori utakmicu ne moze da se vrati, tada postaje potpuno beskoristan.... Dakle za Bobija bi moralo da bude mesta, kako god, jer bi nam doneo potreban kvalitet.... I jos bi nam Micov legao na poziciji 3 gde smo najkriticniji....

avatar
Sunday, 10.07.2016
12:04

Nazalost, mislim da si apsolutno u pravu...

avatar
ACACHELSEA
Sunday, 10.07.2016
01:29

Ma kakv crni Bobi,prosecan igrac,od kog su nasi mediji napravili mega zvezdu koja je rezerva u klubu,neka on ide na splavove i neka trosi Americke dolare a ovi nasi junaci neka se trude kao i do sada i neka im je sa srecom u Riju.Podrska za Saleta i igrace.

avatar
chaki
Sunday, 10.07.2016
12:32

Xaxa ko sve daje za pravo da komentarise,e moj majstore taj obican prosek je ubedljivo nas najbolji centar,jokica na 4 i gazili bi sve...

avatar
ACACHELSEA
Thursday, 14.07.2016
13:57

Komentarise realna i osoba koja se razume u kosarku mnogo bolje od tebe koji loptu osim na tv-u nisi video.Posto vidim da si osoba koja podrzava to da se necija rec i dogovor ne postuju nema smisla da se razvlacim po ovom sajtu sa tim.

avatar
kizito
Sunday, 10.07.2016
01:12

Mislim da ako ne bude nekih povreda a Bjelica i Macvan budu ok,od ovih 16 otpadaju Zagorac,Guduric, Dangubic i Stimac ili Bircevic.

avatar
ND_SD
Sunday, 10.07.2016
01:07

Ovde je sad bas pat pozicija jer su nekako svi u pravu. S jedne strane je Marjanovic, koji jeste odbio ucesce u kvalifikacijama ali moramo da razumemo da je on ipak takav tip igraca koji generalno nemaju dugu karijeru, ovo mu je stvarno bila poslednja prilika da se obezbedi. Jer, da se ne lazemo, da se povredio ko bi mu od nas garantovao ove milione koje je sad uzeo. S druge strane je Djordjevic koji naravno da mora da pazi na atmosferu u timu i da ispostuje igrace koji su igrali u kvalifikacijama. A i finale na SP sa onakvim timom je stvarno uspeh, tako da je nama selektorima kojih nas je 7 000 000 stvarno zapusio usta i moramo jednostavno da postujemo njegove odluke koje nakon toga stvarno imaju legitimitet....E sad, licno mislim da bi ipak interes reprezentacije uvek trebalo da bude iznad svega i da ako je Bobi izrazio zelju da igra, trebalo bi ga zvati. Jer nije on neki djilkos poput mnogih koji su prodefilovali reprezentacijom, dobar je momak i mislim da se ne bi narusila atmosfera ako bi ga pozvao a neko od ovih takodje super ljudi na kraju izvisio. U svakom slucaju, sanjam to finale sa Amerima, bice to kruna ove generacije...da ne lupamo glavu posle, sta bi bilo da je igrao Bobi...

avatar
Martial_09
Sunday, 10.07.2016
11:54

Apsolutno se slazem

avatar
Sunday, 10.07.2016
01:03

Iskreno mislim da Bobi nije los covek i da su ovde njega Ameri izradili jer su hteli da sto pre rese posao sa njim, njih nije briga za druge za kvalifikacioni turnir, jednostavno su hteli da sve bude po njihovom i Bobi je morao da slusa ili bi izgubio NBA karijeru. Treba ozbiljno videti sta je sa njim, jer mi imamo samo nagadjanja i pretpostavke, ako hoce da igra zvati ga pod obavezno, ako nece mozemo i bez njega. Bitno je da ne narusi atmosferu koja je odlicana. TO ne mozemo mi da odlucimo to e na njemu i Saletu. JA verujem u ovaj tim da moze da uradi dosta, tako da smao napred!

avatar
Sad il\' nikad!
Sunday, 10.07.2016
00:49

Koliko sam ja razumeo Saleta on ne zove Bobija na OI zato sto je Bobi prekrsio obecanje da ce igrati za reprezentaciju. Rec je o tome da se Bobi ponasao nezrelo i da nije ispostovao datu rec. Treba se setiti izjave Djordjevica nakon odbijene ponude Reala da je on selektor Srbije i da nece biti trener bilo kog kluba sve dok je selektor reprezentacije , par meseci kasnije , Djordjevic potpisuje ugovor sa Pao-om. Niko tad nije napadao selektora (niti je trebalo) , niti mu je iko dao otkaz zbog toga , ako su svi oprostili njemu , nema razloga da on sada ne oprosti Bobiju .Ukoliko Bobi ne ode u Rio to ce biti cista sujeta Selektora a ova prica ce biti samo izgovor za razigravanje Raduljice...

avatar
chaki
Sunday, 10.07.2016
12:37

Bravo za komentar,mislim da ni ostali igraci nebi imali nista protiv da ga pozove,manite se te price nije igrao kvalifikacije pa nije u redu da ide,nismo mi Ameri da imamo 20 rezervi ako neko odustane,jesam zvezdas ali na Stimca zaboravite vodio bi ga cisto da popuni broj,mislim da nam ni Macvan i Bircevic totalno neupotrebljivi...

avatar
Sad il\' nikad!
Sunday, 10.07.2016
14:47

Bircevic se odlivno uklapa , ima tu neku svoju rolu i odlicno je koristi , posto nema Ercega on ce biti sasvim solidna zamena Bjelici na OI i po meni on bi trebalo da ide pre Macvana jer se vec uklopio a Macvan dobro igra samo tamo gde je glavni kao npr u Partizanu.

avatar
Dzimi Humuhumunukunukuapua
Sunday, 10.07.2016
13:59

Jel Bobiju bilo toliko teško da dođe u Arenu da podrži ekipu, navija malo, porazgovara sa Saletom i pokaže i njenu i svima da mu je stalo? Ahh, da onda ne bi imao vremena da gostuje na Zlatiboru i splavari...

avatar
3x3
Sunday, 10.07.2016
00:32

Svakako da nam Bobi treba svojim igrackim kvalitetima. Niko mu ne bi zamerio da je odma rekao kako nece igrati zbog toga sto je cekao jak ugovor u nekom klubu. Ovo sto je uradio nije ni malo lepo, ali njemu na cast sto je tako uradio svojoj zemlji i ljudima koji su u njemu videli spas.

avatar
nikjam
Sunday, 10.07.2016
00:18

Ukoliko Bobi sada zeli da igra,Djordjevic bi trebao da ga pozove,bez obzira na sve.Bili bi duplo jaci sa njim i on to valjda zna,samo Ameri bi bili jaci. Mada i ovako nije lose,imamo novog genijalca Nikolu Jokica i jos uz Bjelicu i Macvana mozemo da ocekujemo neku medalju.

avatar
chaki
Sunday, 10.07.2016
00:29

Kakav bre Macvan ljudi taj nije za repku i kraj...A Marijanovica nece zvati zato sto je Djordjevic tvrdoglav al nema veze bar smo otisli na olimpijadu...

avatar
chaki
Sunday, 10.07.2016
12:47

Zelim i ja ko i svi ali smo tanki na centru kad naleti kao na evropskom ona gromada Litvanac pa lupa banane Raduljici kao da je plej,zato nam treba Bobi da utera strah u reketu jer retko koji igrac ce se zaletati na ulaz ako on bude igrao,e sad ovde ima problem sto je igrao u Zvezdi pa ga grobari bojkotuji,a placu za prosecnim Lucicem,Milosavljevicem i ostalima...

avatar
svojnasvome
Sunday, 10.07.2016
10:23

Da....a treba da ide kradjivac stimac dangubic....ne lupaj molim te.....dovoljno je sto je ucinjena nepravda prema gagiju, lucicu, musliju....ako bi zvao bobija onda nema razlog da ne pozove novicu, micova....to je valjda jedini razlog nepozivanja.

avatar
dejan
Sunday, 10.07.2016
06:57

Ima veze! Zelim medalju sa olimpijade i zelim Boboja da nam pomogne

avatar
ACACHELSEA
Sunday, 10.07.2016
01:30

A ti znas bolje posao od selektora?

avatar
PoparaZarko
Sunday, 10.07.2016
00:48

Ne, ne bi trebao da ga pozove, sem ako ne zeli da pljune svakom igracu ponaosob u lice, a pogotovu likovima poput Stimca, Zagorca, Gudurica, Bircevica koji ce najverovatnije otpasti kojima ni poziv telefonom ne treba da bi dosli i dali sve za reprezentaciju jer barem imaju srca i los cojones. Ne kriju se iza neckanja devojcice, nekakvih ugovora i klauzula, glumljenja nekakvih faktora i zvezdica beogradskih splavova(gde se naravno nece povrediti..).. Potseticu te, poslednji put kada nam je reprezentacija u kosarci bila splavarska(fudbal necu spomenuti), doziveli smo debakl na velikom takmicenju, a bili smo ili branioci zlata ili srebra, ne secam se vise. Tada je Obradovic isprozivao sve redom, splavovi i neckanja su nam odnela postovanje koje su sticali Divci, Danilovici, Djordjevici.. Kako ne mozete da shvatite da je nama najjace oruzje timska igra, pogledaj broj asistencija samo na ovom turniru i to bez Teodosica. Primeti da u rotaciji od 12 igraca, jedino Dangubic nema vidnu ulogu, svako drugi donosi novinu reprezentaciji, ne samo na ovom turniru vec i ranije. Pogledaj odnos Stimca koji je back-up igrac koji osim srca nema nijedan iznadprosecan parametar u igri(mnoge cak i ispod proseka), mislis da bi drugacije mogli protiv jedne Spanije ili Francuske da igramo egal utakmicu? Imena na papiru su jedno, tim je nesto potpuno drugo, to pokazuju i pobede nad Amerima od pre 15-ak godina, Spanijom od pre par godina itd.

avatar
Escher
Sunday, 10.07.2016
00:17

Dobro se setio macvan da nas udostoji svojeg prisustva u repki... ne znam samo kako smo do sad mogli bez takve osobe koja je oduvala repku dva puta jer je tako u mogucnosti...

avatar
svojnasvome
Sunday, 10.07.2016
10:26

Pa mislim da je sale iliti coviceva podguzna buva zvala dovoljno igraca koje treba gurati i malo podići cenu

avatar
Surovi
Sunday, 10.07.2016
00:15

Zbog cega se toliko potencira Bobi? Kao da je Olajdzuvon licno, moze kosarka i bez njega da se igra.

avatar
Nikola Nikola
Sunday, 10.07.2016
00:26

Nije Hakim, ali bi ovom timu dao još jednu dimenziju koja bi nas verovatno lansirala do finala u kom bi možda mogli i da oznojimo Amere. Šta god odlučio Sale - podržaću. Da je Bobi zas.ao - jeste, jer se nije pojavio na okupljanju već je preko Miška javio da ne može da igra, iako je samo par dana ranije ''sve bilo dogovoreno''. Da je zaslužio poziv (još i prošle godine za EP) - jeste.

avatar
Sunday, 10.07.2016
12:01

Pa bobi je igrao proslu sezonu u nba pa mi se cini da nikog tamo nije oznojio.

avatar
RossoneroFT
Sunday, 10.07.2016
08:36

Da je ob dosao oterao ljudi zelim da igram ali zelim i da izborila NBA ugovor ubedjen Sam da bi mu ljudi Iz saveza izasli u susret i da ne bi igrao ovde jer se znamo da mozemo i bez njega,a na olimpijski bi isao.Medjutim Covek je ispalio par dana pred pocetku tj nije ga bilo briga tako da ne zasluzuje poziv vise nikada

avatar
Zerar Depardje
Sunday, 10.07.2016
07:32

Zar ne shvatas da je najveca snaga ovog tima zajednistvo i i timski duh .Stalno isticu da su priljatelji i kako bi uticalo na njih da sad dodje neko ko nije radio s njima i izbaci nekog od njih. prvo bi Sale izgubio autoritet jer ih je ucio nesto drugo.Druga stvar igrac kao Hakim sa takvom tehnikom nece da se rodi nikad :)Hakim je davao casove kosarke Lebronu,Kobiju ,Hardenu i mnogim drugim bekovima nema veze s ovim ali morao sa da kazem :)

avatar
Petar Petar
Sunday, 10.07.2016
02:35

On je i bio pozvan prosle godine. Ne kapiram o cemu pricate. I tada je morao da napusti pripreme.

avatar
Sunday, 10.07.2016
01:54

hahahahahaah..da oznojimo amere sa bobijem..posto je dominirao nba ligom sa prosekom od 2,3 minuta 0,4 poena 0,6 skokova..

avatar
ACACHELSEA
Sunday, 10.07.2016
01:36

Ko odbije poziv reprezentacije osim stvarne povrede ne treba ga pozivati vise.Sva ta papirologija oko ugovora mogla se obaviti preko Miska,prvo je obecao da ce igrati pa je ispalio.Jeste da bi dao sto ti kazes novu dimenziju ali ako covek voli vise dolare od Srbije,ima pravo na to i neka igra ili sedi na klupi tamo.Mozemo i bez njega.Devedesetih su igraci jedva cekali da se vide u reprezentaciji a ovi kao Bobi jedva cekaju da igraju za klub i da dobijaju milione.I ranije su nasi igraci igrali za nba klubove pasu mogli da igraju za Srbiju odnosno jugoslaviju.

avatar
kizito
Sunday, 10.07.2016
01:16

Bobi je trebao da ide na EP ali je ispalo ono sa San Antoniom i Radovicem.Djordjevic ga nije poveo na SP 2014 i mislim da mu Bobi to nije oprostio.

avatar
chaki
Sunday, 10.07.2016
00:30

Moze da se igra ali nemoze da se ode do finala...

avatar
Sunday, 10.07.2016
00:15

Hvala ti znas vec na cemu. Posteno je da se kaze da je samog sebe otpisao!