Živković: "Nisam ovo zaslužio"

Autor: Mihajlo Vidojević
petak 05.02.2016.
15:49
Izvor: Sportske.net

Fudbaler Partizana Andrija Živković doputovao je u petak u Beograd, a u kraćem obraćanju medijima na aerodromu nije mnogo toga rekao osim da nije zaslužio ono što mu se desilo.

partizan.rs/MiroslavTodorović
partizan.rs/MiroslavTodorović

Povezane vesti

Dosadašnji prvotimac Partizana Andrija Živković doputovao je sa Kipra preko Atine do Beograda nešto posle 15 časova, a predstavnici medija dočekali su ga na aerodromu "Nikola Tesla".

Vidno utičen mladi fudbaler nije bio preterano raspoložen da komentariše aktuelnu situaciju ali je odgovorio na nekoliko pitanja koje su mu novinari postavili.

"Nemam šta da kažem, još mi je vruća glava. Nisam pametan... Nisam ovo zaslužio" rekao je Živković.

Andriji Živkoviću je u četvrtak uručena odluka Radne grupe FK Partizan u kojoj mu je saopšteno da će do isteka ugovora svoje profesionalne obaveze prema klubu obavljati u Teleoptiku.

"Ja sam još u Partizanu šest meseci i poštovaću sve odluke. Znam da ću izaći jači iz ovoga" dodao je Živković.

Mladi Nišlija je negirao da je tokom priprema na Kipru bio izložen pritisku članova stručnog štaba i saigrača, a potom je napustio zgradu aerodroma.

Podsećamo da je Andrija Živković vraćen sa priprema na Kipru zbog toga što je odbio da potpiše novi ugovor sa Partizanom usled čega će klub iz Humske izgubiti 3.100.000 evra zbog kršenja ugovora sa Fondom Pinija Zahavija.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

108 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
bobar84c
Saturday, 06.02.2016
04:15

Gle grobare haha , par izjava uprave i svima mozak ispran. Sta treba decko da pusti da ga treci put nasamare, ni ja im nebi dao dinara cekaj da ti istekne ugovor i pali nek se cesu posle. Dodji u zvezdu treniraj https://www.youtube.com/watch?v=IA7AN16bMJ0

avatar
magister
Saturday, 06.02.2016
02:14

Partizan se bruka. Živković ima pravo da radi u skladu sa ugovorom koji ima sa Partizanom. Razumem da je ova glupa ideja pokušaj da, kad već ne mogu molbama, pa vapajima i ukazivanjem preko medija kakva će šteta nastati po klub, da makar pokažu Jovici da mogu i on i njegov sin da imaju štetu. Pa kad se već poalavio na 100% na leto, da mu onda tih 100% umanji neigranjem. E sad, kao što Jovica i Andrija govore o ljubavi prema klubu, a nanose mu štetu, tako i ovo može da se prikaže, kao briga o Andriji. Kao, bolje da ne igra, da se slučajno ne povredi. Eto će zdrav da dočekaju svojih 100% za koje se tako beskrupulozno bore. Ipak postupci prema Pantiču i sad Živkoviću, iako izazvani njihovom nezahvalnošću i samoživošću nisu dostojni Partizana. Pustiste momka da igra i ode. Shvatiće jednom kakav je bio i kajaće se. Smislite način da se u budućnosti zaštitite.

avatar
FRATRIA
Friday, 05.02.2016
22:44

Ovo jos samo u nasoj zemlji Srbiji ima. Ili potpis ili Teleoptik, ili prodaja da se oparimo ili ako neces Teleoptik, pa koje su to fore ej breee? Da je decko nesto tu i potpisao pa ajde a oni mu radili iza ledja i prodali 50 % prava. Druga stvar vi sto kritikujete njegovog oca za tih 25 % pri potpisivanju prvog profi ugovora, u cemu je problem i vi biste isto to uradili kada bi znali da imate lopove u upravi i da je bolje da vi dobijete te pare nego, Djura, Lukic, Kokeza, Janko, Marko.. Nije ni bitno koji je klub u pitanju, svi rade na isti kalup. Dajte pare il cu sam da ih maznem. Sloboda za igrace!!! Treba da se batali treca strana u tim ugovorima, cist ugovor klub-igrac bez muljaze i sve u dogovoru oko produzenja istog ili prodaje a ne jednostrano. Ako vec mora treca strana onda neka to bude menadzer/ roditelj ali 5-10 % ne vise. Malog toliko razvlace da vise ne zna gde udara, upropasticete mu karijeru svi zajedno.

avatar
novak djokovic
Friday, 05.02.2016
22:23

Zivkovic spada u top 25 najboljih igraca Partizana svih vremena.

avatar
magister
Saturday, 06.02.2016
02:07

Naravno da ne. Ne znam da li je ovo ozbiljno ili još jedna od strelica ka Paritizanu. Šoškić, Ćurković, Golac, Jusufi, Damjanović, Rašović, Vasović, Paunović, Nenad Stojković, Čajkovski, Bora Đorđević, Milutinović, Bobek, Kovačević, Antić, Vukotić, Mijatović, Galić, Hasanagić, Santrač, Bjeković, Vučićević, Savo Milošević, Dragan Ćirić, Saša Ilić. Premlad je Živković, pa više su postigli u karijerama još zaista mnogi, današnji: Nastasić, Ljajić, Jovetić, Mitrović, Tošić, a ima i još puno starijih van pomenutih 25.

avatar
Korner-Pixi-GOOOOOOL
Friday, 05.02.2016
21:54

Zile samo jako i do kraja pa ce na kraju oni da placu.

avatar
Friday, 05.02.2016
20:27

Ni Partizan ovo nije zasluzio od tebe!

avatar
Petronije
Friday, 05.02.2016
22:03

https://www.youtube.com/watch?v=SuftCG7u-BY

avatar
N3C4
Friday, 05.02.2016
22:56

Vidi se tvoj mentalni sklop po tvom nicku,tako da i ne čudi tvoj način razmišljanja,mrziš zvezdu više nego što voliš partizan,šta reći...btw zvezda se nalazi i u tvom grbu dzaba što si izmenio grb...

avatar
dzo
Friday, 05.02.2016
19:46

Kaze ja sam jos 6 meseci igrac partizana,postovacu sta mi klub kaze. Mislim da je s time iskazao svoje namjere,da ni ukom slucaju ne razmislja o Partizanu,po isteku tih 6 meseci. Nego ceka mali ciste papire,to bi sad vec svakom moralo biti jasno,kakav Partizan,kakva ljubav.

avatar
JUVENTIN
Friday, 05.02.2016
20:26

Pa nije valjda blesav nakon svega da potpisuje novi ugovor

avatar
Dragan Petrov
Friday, 05.02.2016
19:26
avatar
ParniValjak!
Friday, 05.02.2016
19:21

Mislim da on ovo stvarno nije zaslusio , stara uprava je krivac !!!

avatar
REVOLT 24. III 2016.
Friday, 05.02.2016
19:07

***** fk cz je na ime sponzorstava u 2014. godini dobila iznos koji je veći od 7 puta u odnosu na ono što je dobio FK Partizan.

avatar
neophyte
Friday, 05.02.2016
19:42

sramota a tako velik klub.

avatar
REVOLT 24. III 2016.
Friday, 05.02.2016
20:06

I to 0 dinara od generalnog sponzora, a zvezda 500 miliona dinara dok smo mi od svojih manjih sponzora dobili duplo manje nego oni od svojih.

avatar
mrancic
Friday, 05.02.2016
18:59

Posle Teleoptika u neki veliki klub. Ne u Verder. To je mali klun za tebe. Ti si vodja generacije. I nisi belo roblje. Ako igras dobro napravices ti karijeru.

avatar
Friday, 05.02.2016
19:21

To reci Jovici Živković da njegov sin nije belo roblje pošto je ugovorio 25% ekonomskih prava na svog sina kada je ucenjivao Partizan prilikom potpisivanja prvog profesionalnog ugovor, a tek onda je bivša uprava prodala 50% ekonomskih prava na svog najtalentovanijeg igrača. Da se zna da Andrija za to uopšte nije kriv jer kao maloletnik nije ni mogao da pregovara i potpisuje bez roditelja. Andrija jedino može da bude kriv i odgovoran ukoliko i dalje bude slepo slušao svoga oca, a ne svoju pamet i svoje srce.

avatar
Krcunijo najboLa si!
Friday, 05.02.2016
19:39
avatar
Diego Forlán Corazzo
Friday, 05.02.2016
18:57

Da li bi neko bio ljubazan da mi objasni celu situaciju oko Zileta posto nisam bio u toku od pocetka sta se desava, a vidim da se digla bas velika prasina?

avatar
JUVENTIN
Friday, 05.02.2016
20:27

To vise niko ne razume a nije ni bitno

avatar
Nikola Spasic
Friday, 05.02.2016
18:46

aman bre ljudi vala dosta je bilo...prethodna uprava napravila gresku,nova nije uspela u svojim namerama,druga strana na celu sa jovicom i predragom nije popustala i imala je svoje principe i stavove i kraj price...ostaje bolan i gorak ukus svega,veliki udarac u finansijskom smislu ali mora se dalje...daj boze da iznedri klub nekog novog bisera jer talenata ima zbog odlicnog rada svoje skole fudbala ali i dobro razmisli kako treba postupati i tumaciti sve van zelenog tepiha.....pozdrav

avatar
Nemanja Shone Novovic
Friday, 05.02.2016
18:43

Uz tebe smo Andrijaaa!!Ti si Srpski Messi Andrijaaa!!!!!#LEGENDO

avatar
Nemanja Shone Novovic
Friday, 05.02.2016
18:42

Drži se Andrijaa Grobari su uz tebeeee!!!Ti si Srpski Messi Andrijaaa!!!#Legendooo

avatar
Nemanja Shone Novovic
Friday, 05.02.2016
18:41

Drži se Andrija Grobari su uz tebeee!!!

avatar
BODJA
Friday, 05.02.2016
18:28

Zasluzio si samo zbog oca

avatar
Branislav
Friday, 05.02.2016
18:12

Pa kad se uzme da si ih uveo u Ligu Evrope i nisi zasluzio...Bagra.

avatar
Friday, 05.02.2016
19:29

Ma da, bagra od kluba mu dala najveći stipendijski ugovor u istoriji kluba, prilikom potpisivanja prvog profesionalnog ugovora uz Pantića najveću platu u istoriji kluba kada su u pitanju maloletni igrači, a njegovom ocu 25% ekonomskih prava, sada mu je ponuđen blanko ugovor, eeej blanko ugovor i klub je bagra, a on kao poslušno dete alavog roditelja in njegovi roditelj što ucenjuje klub su mnogo fini...pa da znaš da jesu ali za navijače protivničkog tabora.

avatar
Branislav
Sunday, 07.02.2016
21:25

A mozda mi i ne znamo sve detalje. Mozemo samo da nagadjamo sta je bilo.

avatar
Petar Petar
Friday, 05.02.2016
20:00

A sta je zasluzio po tebi? Da isteraju preostalih dvadeset igraca, a njemu krunu da stave? Najveci idiotizam bi bio da ga ostave u timu. To sto si ti sa one strane pa sad tu nesto moralises kao i svi drugi navijaci tvog kluba to je vec za neku drugu pricu. Nije on ni prvi ni poslednji na svetu kome se ovo desava, i realno on je sam izabrao ovakav scenario i znao je da ce se ovo desiti. Sasvim logican i normalan potez i potpuno ocekivan. Mada je mozda bolje bilo da neko cukne nekog na semaforu, mozda bi promenio stav. Znas vec kako to ide. To je bolje nego ga odstraniti iz tima, zar ne?

avatar
ercov
Friday, 05.02.2016
18:11

Nisam ovo zasluzio !? A klub uvalio u bulu od 3,1 miliona eura ! Joj, sto nije Nenad Bjekovic u Partizanu, zazalio bi ti i tvoj otac onaj dan kada ste dosli na vrata Zemunele.

avatar
REVOLT 24. III 2016.
Friday, 05.02.2016
19:09
avatar
degrobarizator
Saturday, 06.02.2016
15:06

Evo i tebi ovde odgovor jer ne mogu tamo. Ja nikoga ne zovem botom osim spin doktora PK/PZ. Pisati po pedeset puta istu stvar na dve-tri vesti ne moze se drugacije nazvati. Druga stvar, profesionalno sam se bavio fudbalom i predugo sam u njemu da bi neko poput njega mogao da mi drzi predavanja o fudbalu i ugovorima. Ti si druga prica ali imas los obicaj da tudje komentare shvatas zdravo za gotovo( primer cuvenog Kokosa) pogotovo ako su upuceni na stetu CZ. Da nije bilo sve ove uvertire pre blanko ugovora ja bih priznao da je Partizan u pravu, a da Zivkovic nije fer. Ali sav onaj uvod, optuzbe, sikaniranje, pritisak pa onda evo ga blanko!!! Da je Andrija moje dete, veruj mi da bi bio gori od Jovice deset puta i da bi neko iz Partizanove uprave do sada bio gost maksilofacijalne. Ako se secas kada je bila prica oko Grujica i tada sam bio na strani roditelja. Kod mene nema duplih arsina za razliku od PK/PZ.

avatar
Friday, 05.02.2016
19:31

Nije ga on uvalio u bulu od 3.1M € već prethodna uprava koja treba da završi ispred suda, a iza rešetaka.

avatar
REVOLT 24. III 2016.
Friday, 05.02.2016
18:09

I ja vas podsecam da nije 3.1 vec 2.85. Andrija, bogami jesi zasluzio, a ako nisi zasluzio ovo, onda nisi ni onoliku platu i frtalj prava za taticu!!!

avatar
fcb
Friday, 05.02.2016
19:55

E najinteresantniji su mi takvi kao ti... Pišete koliki je dug a u suštini pojma nemate, jer ti a i niko drugi i ne zna kakvih je sve malverzacija tu bilo, i ko je šta radio

avatar
Lord of Nottingham
Saturday, 06.02.2016
00:00

Ja sam stvarno mislio da si ti jedan od realnijih grobara

avatar
REVOLT 24. III 2016.
Friday, 05.02.2016
20:08
avatar
cholic
Friday, 05.02.2016
18:08

Realno da ovo nije zasluzio, al' sta da se radi kada su ambicije kluba u drugoj delu sezoni male. Ispali smo iz LE, zaostajemo za komsinicom poprilicno, jedino nam ostaje kup a tu generalno ne bi trebalo da imamo problema. Treba se vec sada okrenu narednoj sezoni i formiranju tima za istu, sto je po dosadasnjim potezima rukovodstva glavni cilj. I stop ramadaniju i ostalim kvazi menadzerima

avatar
ercov
Friday, 05.02.2016
18:06

Nisam zasluzio !? A 3,1milion u buli klub ostavio.

avatar
MixEr
Friday, 05.02.2016
18:05

Inače ne ostavljam komentare o klubovima koje ne pratim, al ova vest je toliko puta ponavljana da jednostavno moram. Mislim da su igrač i njegov menadžer u potpunosti u pravu i treba da izdrže sve pritiske. Ovo je strašno koliko se putem medija pokušava sa manipulacijom mase. I pored jasnog, glasnogi i što je NAJVAŽNIJE javnogog izjašnjavanja porodice Živković o situaciji u kojoj se nalaze, određeni ljudi iz sumnjivih krugova poikušavaju da ih prisilom nateraju na nešto što bi njima štetilo. Navodi se da će Partizan izgubiti 3,1milion, a šta je sa parama koje je Partizan već dobio za transfer???? To niko od uprave ne spominje. Valjda je iznos 3,1milion manje taj iznos koji je klub već dobio. U svakom slučaju neko je Piniju morao da se suprostavi i to je svima na ovim prostorima jasno. Vidim neki spominju da je Zvezda postupala isto sa Jovićem. Jović je odmah prodat zbog istog ugovora koji je Zvezda sklopila. Nažalost njega smo možda olako pustili...al tada su nam pare bile potrebne a on u tom trenutku nije pokazao nešto zbog čega bi se drugi klubovi otimali oko njega. I Zvezda njega nije izbacila iz ekipe, samo nije bio u prvoj postavi. Iskreno kad vodim neki tim u FM ni ja ne stavljam igrača da mi igra ako sam ga već prodao. Jednostavno razigravam drugog koji će mi biti potreban u budućnosti i to je to. Tako je i Zvezda uradila. Jovića je stavila na klupu i forsirala Vieru što joj se isplatilo. Jović je trenirao sa ekiom i dobijao je kakvu takvu minutažu. Takođe treba napomenuti da Zvezda nije Darka Lazovića izbacila iz ekipe kad je shvatila da neće potpisati ugovor već je čak bio u prvom timu, što je on vratio asistencijama i golovima. Mislim da je i Partizan trebao tako da uradi sa Živkovićem. Ovo što rade su stravične mere i maltretiranje. Al dobro i na to imaju pravo mada izgleda ružno....U svakom slučaju ja predlažem Živkovićima da izdrže pa da na leto lepo pokupe papire i nikad više se i ne okrenu iza sebe za onim što ostavljaju.

avatar
Petar Petar
Friday, 05.02.2016
20:08

Pa ni Zile nista nije pokazivao u trenutku kada se je sklapao ugovor sa ovim. Ista je to stvar, samo sto je Luka pristao da ode gde mu kazu i kad mu kazu, a Andrija nije. Ne razumem zasto pokusavas da pogresno prikazes stvari. Mogao je i Luka da ostane do kraja i da mora da igra po 45 minuta valjda na svakoj drugoj utakmici, ali jednostavno nije jer nije hteo da pravi problem Zvezdi kao sto Andrija pravi Partizanu. Druga stvar, veoma bitna, vi ste Jovica stavili na klupu, a nama je Andrija bio standardan. Da smo ga i mi stavili na klupu mozda bi sada bila druga prica. Ovde se u sustini radi o tome da je ova uprava pokusala da bude fer prema njemu, bez ikakvih sankcija, bez udaljavanja iz prvog tima a on im je vratio tako sto ce ih nabiti u zestoke probleme. Ovo nije maltretiranje, ovo je upravo prica koju ti pricas, znaci nema Zivkovica jer on prakticno vise nije nas igrac i nema potrebe da zauzima mesto bilo kome u ekipi od koga cemo naplatiti neki dinar. A Lazovic je potpuno neka druga prica, ne mozes sankcionisati igraca udaljavanjem iz tima kome dugujes pola miliona evra. Znaci nije bilo tu vase dobre volje vec ste jednostavno bili nemocni kada je on u pitanju.

avatar
MixEr
Friday, 05.02.2016
21:32

Ti majstor mešaš babe i žabe. Ja i kažem da klub ima pravo da igrača preseli na klupu i da na taj način mu stavi do znanja da neće baš preterano igrati a samim tim neće moći sebi unosan ugovor da izbori sa nekim drugim klubom. To je pravo svakog kluba. Ja tu ne vidim ništa sporno sa tim kako je Zvezdina uprava postupila. OGROMNA razlika je kako je Partizan postupio. Izbaciti igrača iz prvog tima i izložiti ga psihičkom maltretiranju je sudski prekršaj. Veruj mi ovo što radi uprava Partizana jeste zločin. Psihičko maltretiranje je nekada gore nego fizičko. A to da je Andrija izopšten kao jedinka iz grupe ljudi kojima je do sada pripadao i to verovano po nalogu uprave je psihički vid ugnjetavanja. Da o novinskim člancima i pritisku ne pričam. Ko može tebe da natera da produžiš ugovor za firmu koja te ne ceni dovoljno? Andrija mora da ispoštuje ugovor. Na to se on obavezao svojim potpisom. Kao što se ti ili ja ili neko drugi isto tako obaveže... Njegovo je da igrom vrati uložene pare. Sve preko je čist ćar. To što vi niste svesni da vam je on doneo makar nešto novca svojom igrom, pogotovu u LE...to je već vaš problem. Nažalost u ovoj zemlji je stalno bitka sa vetrenjačama i uvek će tako biti dok god je ljudi koji ne shvataju šta sam ja rekao....

avatar
PoparaZarko
Friday, 05.02.2016
20:19

Kada si spomenuo FM, tog trenutka sam shvatio da si jos jedan od onih koji misle da je sve resivo kao u toj igrici. Igrica je podosta realna, ali postoji toliko stvari koje se ne mogu isprogramirati, a desavaju se u stvarnosti, tako da svako poredjenje igrice sa realnim zivotom je suludo(pogotovo kada se radi o domacem fudbalu). Pogode oni potencijal, ponekad i pogrese, ali ostalo je sve macka u dzaku. Znas, igrao sam i ja ranije FM, zadrzavam vrhunske strance par sezona i svi do jednog dobiju srpski pasos i imam vrhunskih prvih 11 u ligi gde je dozvoljeno 4 stranca, a u sustini sve stranci.. Da li bi to bilo moguce u stvarnosti? Itekako je slicno kao sa Jovicem sa tim sto Jovic nije ni blizu kvaliteta Zivkovica i nije pruzao ni blizu takve partije kao ovaj decko i u Srbiji i u Evropi pa se ne dize tolika buka, decko je marginalizovan zbog skupog stranca i to je to. Stvar je u tome sto CZ nije imala vise novca da plati Lazovica, Partizan nije u takvoj situaciji, prodavali su igrace i igrali Evropu. Ovom ucenjivackom stavu menadzera i agenata kao i kvazi agenata samo se na ovaj nacin moze stati na put, pokazivanjem zuba. Klub ce nastradati, ali ce se izvuci jer imaju skolu koja izbacuje odlicne igrace, a i igraju Evropu cesto. Andrija Zivkovic je najmanje kriv u ovoj situaciji. Partizan je mogao da isplati ovog Zahavija, da potpise sa Andrijom, ovaj bude u vlasnistvu Partizana i na leto za dobar novac ode u inostranstvo bez ikakvih posledica plus ako je novac Jovici Zivkovicu toliko bitan u ovoj fazi karijere mu sina, da Andrija dobije 5 ili 10 procenata od prodaje kao sto je to svuda u ozbiljnim sredinama. Ali ne, verovatno i Djordjevic sto zbog rivaliteta prema Partizanu pomalo minira, Jovica Zivkovic umesto da bude otac i prestane sa demagogijom, on se bavi nekim moralom, a propusta da uradi najbolje za sina u svakom smislu. I u svemu tome da Partizan ispadne strana koja je najgore prosla, da razigrava igraca koji nece igrati u Evropi na leto i jos da plati za to. Tome se vec jednom mora stati na put. Slicno je moglo i sa Panticem da se dogodi, ali srecom, nije. Neljudima pokazati zube da ne misle da mogu sve i da im niko nista ne moze. Jos jednom, Andrija ni kriv ni duzan, izvlaci debeo kraj, ali punoletan je i zreo, i on se pita nesto. Ako nastavi ovako, postace odlican igrac.

avatar
Marko 90
Friday, 05.02.2016
18:03

Samo da dodam greska ove uprave je sto nije na vreme posla Zivkovica u teleoptik pa mogli su da naslute da on nece da popise ,posle kvalifikacija za LS koji Zivkovic najvise kriv sto Partizan nije prosao dalje je lepo trebo da bud posavljen ultimatum ili potpis ili tribine ...

avatar
Branislav
Friday, 05.02.2016
18:14

Hahahaha, pa on vas je uveo u grupnu fazu Lige Evrope. Kako ste vi nezahvalni, ne verujem!!! Treba da propadnete sa takvim ponasanjem.

avatar
PoparaZarko
Friday, 05.02.2016
20:30

Andrija je odigrao odlicno, preuzeo je odgovornost tada i promasio, ali je Partizan dobrim delom zbog njega igrao LE. Nakon toga, slazem se, trebalo ga je prodati, a ako ne zeli, na tribine ili u Teleoptik. Umesto da potpise ugovor i da ode za ogroman novac, Zahavi se isplati pre toga, Zivkovici dobiju procente do kojih je Jovici toliko stalo i zdravo. Da se tom coveku i Zahaviju ne vide vise ledja, a ne da ih kada je Partizanu trebao novac i kada su nudili Andriji ugovor ucenjuju sa 50 posto od prodaje ili nekim nezdravo velikim ugovorima i procentima za samog igraca. I posle, patetise se kako ovi hoce da trguju za njegovog sina, slazem se, nije u redu, ali da li su onakve ucene u redu?! Agent Pantica je takodje ucenjivao i evo sta se desilo. Jednostavno, kakav god da je neko igrac, taj neko se treba proterati brze bolje i bucnije, da ovima ostalima ne padne na pamet isto. To sa procentima i prodajama, ucenama se radilo dvehiljaditih u slucaju Obilic, a ljudi poput Jovice misle da se obezbede procentima i uzivaju, isto kao sto je bilo i onda.

avatar
Krcunijo najboLa si!
Friday, 05.02.2016
19:38

brate cirbes nije bio na partiju juce

avatar
Marko 90
Friday, 05.02.2016
18:00

Kako ovo nisi zasluzio ? nnPa tvoj tatica ja od samog pocetka usvljavao Partizna ,te oce najbolji stipediski ugovor i dobijega .. Pa kad trebao profesionalini da potpise onda ako Partizan ti neda platu od 100.000 evra i 25% procenta ti nebi ni podpisao ali onda bi barem prosao ko Pantic i Radonic i svi bi bilo lepo ... Nadam se da je ovo za nauk za Partizna da nikad bezobraznim i bahatim roditeljima ne ispunjavaju uslove ,trebali su tebi ko i Paticu da produze u ugovor za veci procenat i da posljaju na tribine da bi vidim kako bi onda prosao ... Ovo tolka nezahvanost i bezobrazluk da nemam reci ... Sto se tice spornog ugovora pa tu je jednostavno on je na stetu Partizna ne Andrije jer 50% dobija Zahavi ne Partizan ,samim tim cim bi Zivkovic napusti klub taj ugovor nebi vazio jer nije vezna za njega nego za klub koji prodao procente ... nnOvo obmanjivanje javnosti od strane Jovice nije normano .... Judi razmisljate logikom pa taj njegov cale da je neki covek nikad od Partizana nebi trazio procente od prodaje i toliku platu .. Cist primer Mitar Markec su igrali sa samo 10000 evra godisnje i njihovi roditelji nisu imali ni 1 %

avatar
REVOLT 24. III 2016.
Friday, 05.02.2016
19:11

Mitrovic je do pre samo nekoliko meseci pre odlaska iz Partizana igrao za hiljadu evra mesecno. Cak i onda kad su mu povecali platu na neku iole pristojnu platu, nisu mu sve isplatili.

avatar
REVOLT 24. III 2016.
Friday, 05.02.2016
22:21

Nemam ceo dan na raspolaganju za to, imam vaznije borbe:-D

avatar
degrobarizator
Friday, 05.02.2016
21:15

Sto ne pokusa da mu ispravljas pravopis? Otisao bi ti ceo dan :)

avatar
Lord of Nottingham
Friday, 05.02.2016
17:56
avatar
Krcunijo najboLa si!
Friday, 05.02.2016
18:32

ocajna zvezda izgubila u turskoj opet

avatar
Jupp Heynckes
Saturday, 06.02.2016
00:34

Za nas igra Sandra Partizan.

avatar
Lord of Nottingham
Saturday, 06.02.2016
00:02

Da nismo to mozda igrali Evroligu sinoc? Sta ste vi igrali?

avatar
Borkes
Friday, 05.02.2016
17:46

ako su ga vratili...jak je on vojnik partizana...tata i djordjevic mu napunili glavu, a on sa 20 nije u stanju sam da razmislja...procices sokole isto kao pantic....

avatar
Bausovac
Friday, 05.02.2016
17:44

Možda i nisi nego negdje oko 50% a ostalo tvoj tata.

avatar
azor ahai
Friday, 05.02.2016
17:40

Andrijaaaa bravo bice ti bolje kod nas u bg treniras odmaras rehabilitujes se..cuvas noge za bolje klubove I vece pare gde ce da te cene.odmaraj srbine..posveti se malo starletama I splavovima pusti ti partizan da se bori za 3 mesto !

avatar
Friday, 05.02.2016
17:36

Zašto niko od novinara do sada nije pitao Andriju šta ga je sprečilo da potpiše blanko ugovor sa Partizanom?

avatar
Branislav
Friday, 05.02.2016
18:15

Kako niko od novinara nije pitalo upravu zasto su sastavljali ugovor sa trecim licem, a da pri tom Zivkovic ne zna?

avatar
Petar Petar
Friday, 05.02.2016
20:20

Pitalo bi ono, ali nema koga jer ova uprava nije sastavljala taj ugovor. Kad to ukapiras bice ti jasno zasto niko nije pitalo nista. Taj ugovor je potpuno nebitna stvar, on je svakako prekrsen jos letos i ovde je pitanje zasto Andrija nije potpisao novi po kome on nista ne gubi vec daje sansu Partizanu da ispegla te penale koje ima. Da ga je Partizan smestio na klupu ove sezone kao sto ste vi Jovica otisao bi sad i molio da ga prodaju negde.

avatar
Friday, 05.02.2016
19:36

To ne trebaju da pitaju novinari već istražni organi i ne ovu nego bivšu upravu i ne zato što su prodali ekonomska prava već zbog potpisanih klauzula koje su oštetile klub i državu za više miliona €!

avatar
Krcunijo najboLa si!
Friday, 05.02.2016
19:34

znao je jovica jer je imao 25% a AZ laze da ne znam o tome!

avatar
Krcunijo najboLa si!
Friday, 05.02.2016
18:51
avatar
Grobari Kanada
Friday, 05.02.2016
17:36

gde ti je tata da te doceka kad zna da vuce pogresne konce? mali punoletan si, ako te iko tretira kao robu to je tvoj cale! pamet u glavu!

avatar
Branislav
Friday, 05.02.2016
18:16

Cale ga tretira kao robu? :D Boze mili... Pa da, vama je uvek klub najvise u pravu. Video bi tebe kako bi se ponasao da je to tvoj sin i da su namestili ugovor, a da ti ni on ne znate nista o tome.. Samo pametujete...

avatar
PoparaZarko
Friday, 05.02.2016
20:46

Branislave, oni nisu prodali deo ugovora jer da bi prodali deo ugovora, igrac mora da potpise, a oci je imao, kao i njegov otac, tako da bi znao sta potpisuje. Dakle, nije potpisao. Partizan i Zahavi su medjusobno potpisali ugovor po kome se 50% novca od transfera Andrije daje Zahaviju. Ako mu istekne ugovor, Partizan placa penale + jos neke sitnice koje nama nisu poznate. I sam znas da kada potpisujes nesto, uvek pogledas i procitas sta potpisujes. Ako je Jovica u pravu, a to znaci da Andrija nije nista potpisao onda ni nema nikakve veze sa tim. Njihova je volja da li ce pomoci Partizanu da uklone mrlju koju je ostavila prethodna uprava ili ne. Ocigledno da ne zeli. Pitanje da li je to moralno jer verujem da kad bi procenat od prodaje Zivkovica bio visok u slucaju da taj procenat ide porodici, verovatno bi pristao, ali izgleda da iz Partizana ne daju nista i to je problem. Nema tu nista lose, ljudi hoce da se obezbede, problem je u moralu koji Jovica propoveda a ne pridrzava ga se. Ako mislis o falsifikovanju potpisa, to se vestaci i utvrdjuje se validnost istog i to iz preko 30 uglova tako da je nemoguce falsifikovati tudj potpis. Jednostavno, licni interesi su na sve strane, mnogo njih je ucenjivalo domace klubove(mislim na menadzere i zastupnike, a ne igrace) jer jednostavno dolaze iz sredina gde se oskudno zivelo i hoce sve sad i odmah, bez strpljenja. A put do vrhunskog igraca i novca je izuzetno dugacak i tek sad za Andriju pocinje, a decko ima kvalitet. I nije u redu da zbog tudjih nesmotrenih(ne kazem zlonamernih) odluka ispasta iako vidim da pokusava da se ne mesa u celu polemiku.

avatar
Friday, 05.02.2016
19:39

A jesu li Jovici Živkoviću namestili i da potpiše da mu pripadaju 25% ekonomskih prava na svoje dete? Da li to znači da ga njegov otac tretira kao dete ili kao robu? Tek nakon toga je Đurićeva uprava prodala 50% ekonomskih prava nad Andrijom. Pametujemo jer nam se može, neko to ne može.

avatar
REVOLT 24. III 2016.
Friday, 05.02.2016
19:13

A to sto je on prvi trazio onoliki stipendijski i profesionalni ugovor i 25% prava na svog sina?! Sta je to ako ne roba, ej!

avatar
Lazo Medvedji
Friday, 05.02.2016
18:22

Veze ti sa mozgom nemas. Izmedju pohlepnih azdaja zbog koji nam je fudbal tu gde jeste i njegovog oca... ti njegovog oca osudjujes da koristi svoje dete. Vidi se da nemas decu i da veze nemas kako je to biti otac!

avatar
Arsenal i Partizan 1
Friday, 05.02.2016
17:27

Nisi ti,ali jesu oni sto te zastupaju,a sam si kriv sto drugi odlucuju umesto tebe,tako da ..

avatar
Krcunijo najboLa si!
Friday, 05.02.2016
17:20

jesi jesi jer sve si dopustio drugima! e moj andrija! duboko si me razocarao! duboko haha

avatar
fcb
Friday, 05.02.2016
17:08

Čim ti istekne ugovor bježi iz Partizana, i nemoj ni da igraš za reprezentaciju, iako si vodja reprezentacije, i najbolji igrač, jer država Srbija nije uradila ništa za tebe, da te zaštiti od čitave ove hajke, a bio si glavni igrač ekipe koja je donijela titulu šampiona svijeta. Živković treba da ode u inostranstvo, momak je suva klasa, i to se vrlo jasno vidi, i mislim da će da uspije u svakom jakom klubu i da će postati veliki igrač, i neka se ne vrati u Srbiju dok se ne napuni para za 3 života

avatar
Noname123
Friday, 05.02.2016
17:06

Par ti zai treba da bude suspendovan od uefe. Toliko su jadni u zadnje vreme da ratuju sami sa sobom jer su za Zvezdom odavno izgubili korak.

avatar
Srcko
Friday, 05.02.2016
17:03

Zile, daj da stavimo po strani procente tvog oca, prodaju 50% ugovora, sve sto je sporno. Da si ti na poziciji da odlucujes o nekom klincu kog klub moze da proda za dobar novac (a klub vec godinama od takvog poslovanja zivi) a on ne zeli da potpise novi ugovor 6 meseci pre isteka, sta bi ti radio? Nazalost, ovo mi izgleda kao da tvoj cale i menadzer sad imaju opravdanje da kazu da zbog odstranjivanja iz prvog tima neces potpisati novi ugovor. Deluje kao los izgovor.

avatar
Gall
Friday, 05.02.2016
17:02

Nisi ? Partizan je ovo jos manje zasluzio

avatar
Krcunijo najboLa si!
Friday, 05.02.2016
18:34
avatar
Noname123
Friday, 05.02.2016
20:47

Andrija nije terao Partizan da radi sa zahavijem. ;)

avatar
King Didier Drogba
Friday, 05.02.2016
17:01

Moze li neko da mi objasni sta se desava sa Andrijom, posti nisam u toku. Dugo vec nisam citao vesti. U napred hvala!

avatar
Krcunijo najboLa si!
Friday, 05.02.2016
18:36

poslat je sa priprema nazad u bg i odsranjen iz prvog tima opravdano! eto to.

avatar
bagra
Friday, 05.02.2016
16:57

Naravno da nisi, a ova bagra nek se stidi!