Vučelić neće raspravu sa Terzićem, ali Stojke ima još nešto da kaže, Miloju neće biti svejedno?!

Autor: Darko Mitrović
ponedeljak 23.09.2019.
19:08
Izvor: Sportske.net, Novosti.rs

Iz sata u sat stižu nove reakcije o dešavanjima na 161. večitom derbiju, ali i posle njega.

BETAPHOTO/BRANISLAV BOZIC/EV
BETAPHOTO/BRANISLAV BOZIC/EV

Povezane vesti

Nije da nismo navikli prethodnih godina, ''treće poluvreme'' najnovijeg duela Partizana i Crvene zvezde (2:0), odigranog sinoć u Humskoj uveliko traje.

Iz Crvene zvezde su veoma nezadovoljni suđenjem Srđana Jovanovića, jer nije priznao gol Milunovića pri rezultatu 0:0, sredinom drugog poluvremena.

Tu situaciju je danas Zvezdin generalni direktor Zvezdan Terzić uporedio sa onom od pre dve i po godine, kada su u Zvezdinom petercu bili Tavamba i Manojlović, kada je gol napadača Partizana bio priznat, a osim toga, žale se i na FSS što je ograničio broj stranaca.

Mnogi su očekivali da će se Partizan posle tih izjava iz Zvezde i pojedinih teških reči oglasiti saopštenjem, ali predsednik kluba Milorad Vučelić je u izjavi koju prenose ''Novosti'' poručio da crno-beli ne žele da šire polemiku.

''Sve što je Partizan imao da kaže rekao je sinoć na fudbalskom terenu u 97 minuta igre. Svima onima koji hoće da bace senku na taj rezultat i igru neka služi na čast. Toliko od Partizana'', istakao je Vučelić.

''Toliko od Partizana'', ali ne i od kapitena Vladimira Stojkovića, koji je danas već reagovao na Zvezdine sinoćnje primedbe na suđenje. U međuvremenu je čuo i Terzićevo poređenje situacije ''Stojković-Žander'' sa situacijom ''Tavamba-Manojlović'', pa je i na to reagovao u izjavi koju takođe prenose ''Novosti''.

''Sramne su te priče o Zvezdinom golu. Takođe, sramno je da se cela ta situacija dovodi u neki kontekst koji nikako nije realan, jer sam dobio udarac i po ruci i po telu.

Vidim da se sve poredi sa golom Tavambe na Zvezdinom stadionu, a on se tada nije ni pomerio kada je zatresao mrežu.

Njihovo je za šta će se hvatati u pokušaju da opravdaju poraz, ali zaista nije korektno da se na ovakav način traži alibi za lošu igru i zaslužen poraz.

Očigledno je da se ovde radi baš o tome. Ne znam stvarno odakle ljudima obraza da pričaju kako nije postojao prekršaj'', istakao je Stojković i ponovio ''apel'' svima da se još jednom podsete pravila.

Međutim, Stojković je osetio potrebu da još nešto prokomentariše. Mnoge je iznenadila odluka trenera Crvene zvezde Vladana Milojevića da se, između ostalog, odrekne usluga Matea Garsije, koji je ostavio odličan utisak ovog leta od dolaska na ''Marakanu'', pa je i kapiten Partizana prokomentarisao nešto i na tu temu.

''Ne razumem da oni ne koriste na pravi način toliki broj umetnika koji igraju odličan fudbal. Tu pre svega mislim na Marina i Garsiju.

Ipak, nisam toliko iznenađen što su odigrali defanzivno, jer su i oni gledali nas poslednjih meseci, videli su kako igramo i pokušavali su na ovaj način da dođu do pozitivnog rezultata'', poručio je Stojković.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

37 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Comandante
Tuesday, 24.09.2019
14:02

Ubi ih SUMA ko zeca!!!!!!!!!!!!!!

avatar
Bojan Samardzic
Tuesday, 24.09.2019
09:24

Haha, e ovo je odlicno. Miloje je zasluzio i to mu je mozda najveca kazna, da ga Stojkovic ovako lagano ...

avatar
Čeki
Tuesday, 24.09.2019
02:47

Stojke ne izmisljaj, imaju ljudi TV videlo se nit da je isao na tebe, nit da te je pipnuo nego si se ti zaleteo u njega i dobio.kontakt u pad bukvalno, onog trenutka kad si izgubio loptu nikakav kontakt nad tobom nije bio, skinuo ti je Zander loptu. Ali, mi svejedno gol nismo ni zasluzili, i nervira me ovo sto mase rukovodstvo radi da ublazi poraz. Ovo je samo bilo moje protivljenje na izvrtanje ove situacije i nudjenje pristrasnih analiza. Partizan je zasluzeno pobedio, sudija je bukvalno napravio samo taj previd jer nije lepo video od dima od baklji i sta sad, zivot ide dalje. Bili ste bolji i tacka, ovo je nepotrebno skretanje paznje skroz.

avatar
BenkovackiManitas31*
Monday, 23.09.2019
22:13

Meni je kolicina njihove srece nakon pobede u derbiju (zasluzene) jasan pokazatelj koliko su uzdrmani na svim poljima. Od istupanja iz lige, podele navijaca na 15 razlicitih sekcija, 150 navijaca na utkamici, “uprava napolje”, rusenje rekorda srpskog sampiona koji igra 2 LS zaredom, zimskih -20 i da ne nabrajam dalje pa ti dodjes u situaciju da pobedis tu ekipu. Ovo je dobro otreznjenje za Zvezdu a produzilo je zivot upravi partizana bar jos 2 god sta sasvim odgovara nama.

avatar
Dale Cooper
Tuesday, 24.09.2019
07:04

Prijatelju, otkad znam za sebe, vi ste ti koji konstantno nabijaju na nos pobede u derbijima, dok ne poznajem ni 10% grobara koji to isto rade kad mi pobedimo. Prema tome mani se gluposti. Pobedio je bolji, već koliko u sledećem derbiju stvari mogu da se okrenu i to je to.

avatar
BenkovackiManitas31*
Tuesday, 24.09.2019
22:05

Slabo ti izgleda pratis fudbal ali neka ti bude

avatar
Monday, 23.09.2019
21:18

Ja ne bi komentarisao sudjenje i spornu situaciju ali kao Zvezdaš moram da kazem da je postavka nase igre bila losa, kao i odabir stranaca za utakmicu. Da pocnes derbi, koji je uvek stvar prestiza, bez Kanjasa i Garsije a ubacis Zandera, pa i Boacija, uz ponovo Jovancica na sredini, to je propast. I da se ne lazemo, ove godine smo kupovali jako lose, imamo nula desnih bekova i jednog i po levog, dok po krilima imamo 10 igraca. I da dodam, ovo sto Terza navodi kao minus, vezano za strance, pa to pravilo postoji odavno, nisu ga juce doneli, nego smo pazarili ne planski.

avatar
Darko0071
Monday, 23.09.2019
20:41

Zato vise nepratim nasu ligu..spali su na najnize grane..treba napraviti peticiju da se zvezda I partizan izbace iz lige..

avatar
magister
Monday, 23.09.2019
20:29

Ponovo sam sad pogledao, pošto sam ovde komentarisao, da se ovo kod nas svira u 99% slučajeva, a u PL npr ne. Međutim, obratio sam pažnju na Stojkovićeve reči i - zaista se vidi i isturanje zadnjeg dela tela u jednom trenutku i nalet na ruke, zbog čega je ispala lopta. Tako da - pogrešio sam posle prvog gledanja, nisam dovoljno obratio pažnju. Bio je faul 100%-

avatar
paok
Monday, 23.09.2019
22:10

Kod nas se sviraju mnoge stvari koje u drugim ligama ne. Pocev od penala pa svega ostalog. Kod engleza imas po 10-15 faulova za celu utakmicu a to kod nas dosude za pola sata.

avatar
REVØLT
Monday, 23.09.2019
20:25

1995. 1:0 Tesovic
Dva puta 1996. 3:2 Pazin, Nadj i Cakar, 3:1 Hristov, Svetlicic, Saveljic
2007. 4:2 Mihajlov, Marinkovic, Lazetic i Bajic
2008. Dijara i Zuka 2:0
2009. Dijara i Kleo 2:1
2010. Doktor Moreira 1:0
2011. Vukic i Scepovic 2:0
2017. Leonardo dva gola i Tavamba 3:1

Pored ovih u prvenstvu, drknuli smo ih u Kupu jos 4 puta:
Finale Kupa (dve utakmice) 1992. Vujacic 1:0
Finale Kupa 2001. Ilic kapiten 1:0
Finale Kupa 2019. Ostojic 1:0
Polufinale Kupa 2008. Dijara dva gola i Jovetic 3:2. Mozda nije bas kao Barselona kako urnise Real i kod kuce i na strani, ali, doci cemo dotle.

avatar
SvetskiSampion
Monday, 23.09.2019
21:19

Drknuli ste vi nama jos dosta puta ali otom potom.

avatar
riquelme
Monday, 23.09.2019
21:42

Verujem u tvoje navode. Slazem se i oko faula da je bio. Slazem se i da je Partizan bio bolji. Slazem se da postoji mogucnost i da Partizan reseta Zvezdu mada to nije bio cesto slucaj u poslednje vreme ali tesko da ce osvojiti titula koliko i Barselona u tom periodu. Vec ste vezali 6, milsim da bi bilo mnogo da puste Partizan da opet veze toliko titula. Ali se isto slazem i da je u tom periodu Real osvojio 3 LS sto je u poredjenje sa nasim fudbalom 3 ulaska u LS. Tako da je moguc taj ishod i odnos o kom pricas. Jedino mi je bzvz sto ako je Partizan toliko jaci zasto ne doprinese pa da igraju i jedni i drugi u kvalifikacijama za LS. Toliko postenje, toliko majstora fudbala na jednom mestu, toliko velicina u upravi u odnosu na Zvezdu a primaju golove od neke dece sa igracem vise 60 minuta. Iskreno mi je krivo zbog toga. Kao i sto povezujete Zvezdu sa politikanstvom a u upravi vam sede sve ljudi koji su u vlasti. Dajte malo dostojanstva bar kada Partizan pobedjuje, razumljivo je plakati i kukati kada vas ostavi Zavezda na minus 25 u sred leta ali sada vam to ne treba. Morate da razumete da Zvezda koristi vas patent. Na tome ste vi doktorirali i plisti taj doktorat plasirali na fudbal. Imate i slican petent u kosarci koji sada koristi Zvezda. Tako da ja se slazem da ima svakavih u Zvezdi ali cistite svoje dvoriste. Savo je vrhunski igrac bio i dao je mnogo i Partizanu i reprezentaciji. Ali ipak se malo podsetite sta je pricao o Toletu Karadzicu pa na kraju seo sa njim u fotelju pored. Setite se sta je pricao o ljudima koji su vam sada u upravi a sada radi za iste i caste se sa onom starom "ja tebi vojvodo ti meni serdare..." A za Stojkovica ne bih nista preterano rekao. Jos iz doba Zemuna se znalo da je pored Disljenkovica nas najbolji golman. Meni bi jos uvek bio u A selekciji. Ali ove izjave su cist dokaz one opaske iz filma Boj na Kosovu koja glasi :" Ako Turcin mora biti krvav do lakata, Srbin mora biti krvav do ramena", ne misleci ovde nikod da uvredim. Niti da su ostali igraci Turci niti da je Stojke jedini Srbin posto to po nacionalnosti i jeste. Jos jednom, trebali bi se i jedni i drugi drzati svog dvorista a Vultica van JNA u svakom slucaju zarad dobrog Partizana, Vazura i Vucelic ce se skloniti kada se promeni vlast verujem da ste upuceni u njihove biografije. Dali su mnogo vise vlasti nego cela Zvezda od nastanka pa do danas. Cestitke Partizanu i tebi kao navijacu, zelim da ti se zelje ostvare a Zvezda ce verovatno po nova 3,4 komada od Totenhema a pre toga potresa nece biti ni kod jednih ni kod drugih. Mada od Terze se moze ocekivati da zategne situciju, sto je vec i krenuo. Mozda opet nekim cudom Zvezda bude kriva za X Partizana sledece kolo.

avatar
Consigliere 1927
Monday, 23.09.2019
20:09

Stojke ko te je udario u ruku? Ko te je pipnuo? Lopta ti je ispala, a onda si sramno pao na ledja, cak si mislio da si i gol primio i da je priznat, pa kad si video da nije priznat i da se Boaci hvata za glavu, ustajes i siris ruke posle 5 sekundi.

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Monday, 23.09.2019
20:54

Hajde probaj da skočiš pravo u vis pa da se sam od sebe izvrneš u vazduhu i padneš na leđa. Ako uspeš to onda ovo nije faul.

avatar
Consigliere 1927
Tuesday, 24.09.2019
01:00

Izvini kako se skace skok u vis u atletici, gde padaju, na glavu? Vidi ni F od faula ocigledno se vidi da pokusava da uhvati loptu, ali je udara jednom rukom i odbija se o Zanderovu glavu do Milunovica i zavrsava u golu, a potom se svira faul.

avatar
Dragan Nikolic
Monday, 23.09.2019
21:27

Да ми је твој мозак да се одморим!

avatar
Südkurve München
Monday, 23.09.2019
19:52

Stojkovic nema pravo pricati bilo sta o klubu kojeg je izdao.

avatar
paok
Monday, 23.09.2019
22:07

Eto ti mu zabrani, mozda te poslusa. Nikoga nije izdao, bio je slobodan, sto ga niste doveli.

avatar
SvetskiSampion
Wednesday, 02.10.2019
23:26

A volite nase igrace a ? :) Vise nego leba ...oni su vam najdrazi, kad predju iz Zvezde

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Monday, 23.09.2019
19:42

Žander vs Stojković na 5:20: https://www.youtube.com/watch?v=AhyKagW5oHc i Manojlović vs Tavamba na 4:25 https://www.youtube.com/watch?v=Riyk7Sv1T7Y U prvoj situaciji napadač se zaleće s penala i pravi kosu trajektoriju ka golmanu koji skače u mesto tj. u vis bez da se kreće ka igrači, obojica igraju loptom, ali Žander nakon što je levom rukom gurnuo Stojkovića i to je prekršaj u skoku na svakom delu terena, a pogotovo nad golmanom u petercu. U drugoj stiuaciji Tavamba se kreće ka lopti, ali ne skače u golmana koji do trči ka lopti i udara u Tavambu nakon što je Tavamba odigrao loptu, Tavamba je prvo igrao loptom pa je onda došlo do kontakta koji je inicirao golman Manojlović, to jedino može da bude faul nad napadačem ako je dovoljnog intenziteta, a još je u nastavku akcije Manojlović obema rukama držao Tavambu i omeo ga da učestvuje u nastavku igre. Ovo jesu dve potpuno različite situacije, ali ne onako kako ih Mrkela i Terzić predstavljaju već suprotno, faul nad Stojković i faul nad Tavambom.

avatar
paok
Monday, 23.09.2019
22:08

Ne znam samo sta im bilo sta dokazujes.

avatar
REVØLT
Monday, 23.09.2019
19:19

Zato Partizan uvek i za svaki slucaj da jos jedan gol tj. cesto barem jedan gol vise- tako je bilo i u onom Kupu 2008, tako je bilo i onda kad su trazili dva penala na nasem stadionu (onaj drugi je sigurno bio), a precutali su i prevideli da smo i mi tada bili osteceni za jedan nad Dijarom kao i da ni tada nijednom nisu sutnuli na gol. Cak i u tom Kupu im je onaj jedan gol bio neregularan o cemu sam ovde pisao jedno sto puta. Od '91, mi smo tamo dobili devet puta, oni nas sest puta na JNA, od toga dva puta onda kad to ama bas nista i nikome nije znacilo osim samog prestiza (a i onda kad je bilo 1:2 su dobili navlakusu od penala) i ni o cemu nije odlucivalo...

avatar
Consigliere 1927
Monday, 23.09.2019
20:12

Koga ste vi dobili sta ti trabunjas. Jesi nekad cuo za izraz neosvojiva tvrdjava i koliko godina niste dobili na Mari. Ti stvarno kad odvalis, odvalis...