Već sad smo značajno oslabljeni za start trke za Mondijal!

Autor: Darko Mitrović
ponedeljak 12.10.2015.
23:51
Izvor: Sportske.net

Ne vredi, uporno radimo protiv sebe, ma koliko želeli suprotno...

BETA/AP Photo/Thanassis Stavrakis
BETA/AP Photo/Thanassis Stavrakis

Povezane vesti

Samo tri dana posle pobede u Albaniji, koja je naglo povećala interesovanje navijača za naš posrnuli nacionalni tim, usledilo je novo razočaranje.

Ne toliko zbog poraza od Portugala (1-2), niti zbog prikazane igre, koja je bila bolja u odnosu na većinu mečeva našeg nacionalnog tima u kvalifikacijama za EURO, već zbog nepromišnjenih poteza naših najiskusnijih igrača u finišu meča.

Pogađate, u pitanju su Aleksandar Kolarov i Nemanja Matić, koji su u razmaku od samo par minuta zaradili isključenja, naravno, potpuno nepotrebno.

Kolarovu je ''uspelo'' da ''pocrveni'' iako je prethodno napustio teren, ali je osetio potrebu da nešto dobaci sudiji koji mu je pokazao put u svlačionicu.

A šta tek reći za Matićevo udaranje protivnika koji minut kasnije... Prosto neverovatno, kao da se radi o potpuno neiskusnim klincima...

Šta je tu je, sada treba videti kakve će posledice izazvati njihova isključenja.

Jasno je da će i jedan i drugi propustiti start kvalifikacija za Mondijal u Rusiji, gde smo sami sebi zacrtali da kikseva više ne sme da bude i da je plasman u Rusiju 2018. imperativ.

Ali, selektor Ćurčić već od sada treba da ima u vidu da na pomenutu dvojicu igrača neće moći da računa u prvom kolu protiv Republike Irske, 5. septembra 2016, a po svoj prilici ni u narednom kolu, na gostovanju protiv Moldavije mesec dana kasnije.

Nadajmo se da će im do tada pronaći adekvatne zamene...

Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

23 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Milos Kosta Kostic
Tuesday, 13.10.2015
17:26

Fejsa moze da igra te dve utakmice, gudelj takodje.. Uostalom mi trebamo da ih razvalimo ofanzivom pa nam zadnji vezni i nije potreban. Ili ipak mi ne zelimo ni na svetsko prvenstvo..

avatar
Tuesday, 13.10.2015
10:28

Imamo dosta dobrih igraca koji mogu zameniti Kolarova i Matica.

avatar
Bianco Nero
Tuesday, 13.10.2015
09:23

Milan Gajic iz Bordoa,i Nemanja Antonov da se pozovu,sto se tice pozicije zadnjeg veznog tu smo vrlo slabi bez Matica,a sto se tice sredine,zasto Milivojevic dobija sansu prije Gudelja nije mi jasno,Mitrovica iako sam veliki Grobar jednu utakmicu ohladiti pruziti sansu Skluleticu

avatar
-RVT- 1899/1945/1983
Tuesday, 13.10.2015
12:34

Zasto VRLO slabi? Zdjelar, Radoja, cak ni Fejsa nije toliko los, ali samo kad je on jedini zadnji vezni, a ne u paru se nekim. Inace, slazem se i za Milivojevica i za Mitrovica, narocito za ovog drugog, ali pozvao bih Pesica iako je iza sebe imao vrlo slabo EP za mlade. To je vrlo slabo:-)

avatar
-RVT- 1899/1945/1983
Wednesday, 14.10.2015
08:28

Mitrovica bespotrebno umaramo time sto mu ne pridruzujemo jednog u napadu, dobro se on jos i drzi, vise me brine njegova igra na zemlji:-) Za sve ostalo se slazem osim toga za Ozegovica, taj nikako nije kalibar za reprezentaciju...

avatar
Bianco Nero
Tuesday, 13.10.2015
15:39

Dobro,ali Zdjelar po meni mislim moje misljenje,da jos nije zreo za takve pozicije,jer ajde kad vec ih poredimo,Fejsa,je vrlo dobar kad igra sam na poziciji zadnjeg veznog,jer onda nema toliki pritisak za stalnim vracanjem lopte nazad,Fejsa moze zamjeniti Matica u neku ruku,ali Radoja bi stvarno trebao biti pozvan,mozda je rano govoriti,ali pored Skuletica i Mitra,pozvao bih malog Saponjica i Ozegovica iz Vojvodine,jednostavno to su igraci koji vole kontakt dok Mitrovic i pored svoje visine gubi mnogo duela,sto se golmana tice mislim da je Stojkovic opravdao ulogu najboljeg golmana Srbije,Rajkovic iako ima uspjesno prvenstvo iza sebe jos je mlad,vidjeli smo sta su mu uradili ovi iz Celzija,tako da pod hitno dici glas protiv pozivanja igraca kome menadzeri odredjuju minutazu.

avatar
Bojan Samardzic
Tuesday, 13.10.2015
09:00

Ne mogu da vjerujem da se tek sad pise o tome, pa to je bilo jasno cim su dobili crvene! Nakon utakmice su svi pisali o dobroj igri i o tome kako cemo sad sigurno bolje krenuti u kvalifikacijama za Mondijal, a mi vec sad iz hendikepa krecemo. Kakva crna dobra utakmica, pa jeste vidjeli kako smo prvi gol primili, iole ozbiljnija ekipa ne moze sebi dozvoliti da primi takav gol, jos ti crveni kartoni... Bojim se da su zadnje dvije pobjede i ova 'dobra igra' protiv Portugala samo zamajavanje pred sljedeci ciklus. Stvari nisu dobre, djelujemo jako lose i neozbiljno na terenu i treba ozbiljno analizirati situaciju i preduzeti nesto, inace nemamo potrebe ni igrati sljedece kvalifikacije.

avatar
Dača
Tuesday, 13.10.2015
08:57

Uvek mogu da okrive sudiju ili da kažu kako nisu imali sreće.

avatar
Mihajlo20
Tuesday, 13.10.2015
07:16

Koliko ja znam ne prenose se kartoni, nisam siguran, ali mislim da se ne prenose iz jednih kvalifikacija u druge.

avatar
-RVT- 1899/1945/1983
Tuesday, 13.10.2015
12:34

Crveni se prenose, zuti se brisu.

avatar
NJRBOB
Tuesday, 13.10.2015
06:54

Antonov i SMS, a tu je i Zdjelar!

avatar
-RVT- 1899/1945/1983
Tuesday, 13.10.2015
12:35
avatar
Stefan_Chelsea(Sic)
Tuesday, 13.10.2015
06:26

Dobicemo Irce I Moldaviju

avatar
Aleksandar El Matador
Tuesday, 13.10.2015
05:07

Obradović, Antonov, Duško Tošić, Nemanja Maksimović, Brašanac, Milinković-Savić, Gudelj, Marko Grujić itd. Dovoljno igrača da zamene Kolarova i Matića. Valja nam isprobati svaku varijantu u ovih 10ak prijateljskih utakmica koliko će ih biti.

avatar
ppera 1
Tuesday, 13.10.2015
00:39

Ne radi se naravno ni o 'neiskusnim klincima' ni o 'naivnim igračima', već o promišljenim potezima. Uglavnom su najveće kritike od navijača bile upućivane upravo njima i Banetu Ivanoviću za neborbenost i potpunu nezaintereovanost u utakmicama reprezentacije, za razliku od njihovog ponašanja u klubovima. E pa 'niste u pravu' dragi navijači, jer videli ste kako mi žustro protestujemo, kako se svađamo, kako 'padamo u vatru' do same 'granice incidenta', što znači da 'grizrmo za pobedu'. I eto, dobili smo crvene kartone, što bi trebalo da nas poštedi ne samo vaših komentara o našoj nezainteresovanosti, već i nekoliko sledećih utakmica, što je možda i važnije. Da niste očekivali da vam žustrom igrom, beskompromisnim duelima i klizećim startovima ovo dokazujemo? Svašta, pa nismo došli da se povredimo...

avatar
-RVT- 1899/1945/1983
Tuesday, 13.10.2015
10:10

Ne verujem da su takve kritike isle na Maticev racun, za ostalo si u pravu.

avatar
Baxter Stockman
Tuesday, 13.10.2015
00:21

Obradovic, a nadam se i Zdjelar... Ma da ce Curcic staviti Fejsu 100%

avatar
Leeds United
Tuesday, 13.10.2015
03:51

Moze pozvati Filipa Mladenovica i Nemanju Radoju. Momci odlicno igraju.

avatar
baldekeita
Tuesday, 13.10.2015
00:19

Jeste Kolarov dao gol Albancima i asistirao Bambiju,ali to uopste ne menja cinjenicu da je njemu zalaganje velika nula!Protiv Portugala u 5. minutu on kaska,a ovi u kontri,Nani mu pobegao i dao gol,a ovaj dize ruke i krivi ostale!Slicno i u Elbasanu,centarsut sa suprotne strane lopta ide u njegov prostor,on ceka da mu lopta padne na glavu i naravno gubi duel tj. Albanac sutira glavom sa 5 metara jer se za razliku od Kolarova udostojio da skoci.Ima jos mnogo primera samo u ova dva meca i kako onda da mislim da smo oslabljeni njegovim neigranjem?O ponasanju izvan terena necu ni da govorim,sramota je da neko takav nosi kapitensku traku!

avatar
Toni Kroos
Tuesday, 13.10.2015
01:43

Ni u Sitiju nije nista bolji,to jest,on je takav igrac! Vise je fokusiran na napad,ne trci puno ako proceni da ne moze da stigne.. Ali,primetio si,kada god on dobije loptu na levoj strani,to je automatski gol sansa za nas.. E sad,mozda bi ga trebalo prekomandovati na krilnu poziciju (s obzirom da Tadic vec 10ak utakmica nije pokazao,ama bas,nista!) a na beka staviti Tosica,Obradovica,Mladenovica ili Antonova..

avatar
Maximovic
Tuesday, 13.10.2015
06:34

Nebi se slozio kod prvog gola. Da d.tosic nijeo onako amaterski krenuo da iznosi loptu pa zatim jos nije ni uspeo da stigne svog igraca mi 100% nebi tad primili gol. Nije da branim kolarova ali realno od polovine tima se vise zalagao. Mada mogao je jos vise ali protiv portugala da nije bilo njega I jos par igraca ja nebi uzivao posle duzeg vremena dok pratim reprezentaciju. Makar do njegovog izlaska. Jos da sudija nije bio onako pristran verujem da bi do njegovog izlaska dali 3-4 gola.

avatar
3x3
Tuesday, 13.10.2015
00:18

Kao i uvek, nikako!