Tvitovi - Oduševljenje Miloševićem, ali OVAKVE kritike Milojeviću niko nije očekivao!

18 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Mr. Picolo
Monday, 23.09.2019
09:04

Iz aviona se vidi da je derbi namešten! Sve je lepo dogovoreno kod Kokeze u kabinetu, zato je Terza i bio neraspoložen, a Vučelić treptao od sreće i hvalio sudije. Naredba najlepšeg čoveka na svetu pred izbore!!!

avatar
Consigliere 1927
Monday, 23.09.2019
02:00

Miloje mora da shvati da u derbiju pobedjuje srce i motivacija, a ne taktika i fokus na odbranu. Samo jedan derbi da ih napadnemo od prvog minuta, ali samo jedan i da im objasnimo neke fudbalske stvari, ali eto Milije ima uvek drugu viziju...

avatar
Čeki
Monday, 23.09.2019
00:55

Savo lepo video kako Bajern igrao i to primenio, sto ce reci - Miloje iz tog poraza nista nije naucio ili ga je mrzelo da radi analizu. E moj Miloje pre smo lepse igrali, a sad za tu tvoju igru treba stajati igracu na ledjima i imati 5 superbrzih tehnicara koji ce znati da iznesu kontre, a mi to nemamo, a ti nikako to da shvatis.

avatar
gorango
Sunday, 22.09.2019
23:06

Ja licno, razocaran u Miloja. Pokazao je i dokazao da ne zna da igra velike utakmice. Kapa dole Miloju za sve sto je uradio za Zvezdu, a jeste puno toga, ali hajde da otvorimo oci. A on tj. struka ponajvise. Vec dugo nesto ne stima, nemamo igru, napad odsecen, gleda se samo da se zatvorimo pa neka kontra APP. Nije dobro, ne treba drvlje i kamenje ali ovo je vec za ozbiljnu analizu. Nesto se menjati MORA!

avatar
Драган Малиновић
Sunday, 22.09.2019
23:04

Не знам,можда немам појма о фудбалу,али не могу да се помирим са чињеницом да ми немамо осим Марина играча који зна и треба да узме лопту и изнесе је до центра.Толике паре уложисмо у нека крила али очигледно нико није видио да тим крилима нема ко да дода лопту.Јованчић је смјешан играч а Кањас превише дефанзиван,Иванића ни на клупи,невероватно,човјек заборавио играти.....

avatar
paok
Monday, 23.09.2019
05:59

Lepo kazes, valjda vidis da smo bolji.

avatar
Vlada Šipčić
Sunday, 22.09.2019
21:36

Činjenica je da svaki derbi igra previše defanzivno i povremeno u čudnom sastavu, i malo pretjeruje u tvrdoglavosti da ne prihvati kritike i ako je vise nego jasno da su osnovane. Trebalo bi uprava malo popricati sa njim. Iskreno se nadam da nije trener limitiran samo na defanzivu, to bi vec bio problem.

avatar
gorango
Sunday, 22.09.2019
22:47

Po meni Partizan nije bio nesto bolji, imali su 3 sanse cini mi se, i dali 2 gola. Ne umanjujem pobedu Partizana naravno, mi smo imali jednu ili dve sanse sto je sramota. Ali upravo to hocu da kazem. Miloje ne zna da igra velike utakmice. L'pul se desava jednom u ko zna koliko. Stalno ziheraski i ultra defanzivno, i to nam se obija u glavu unazad koliko, narocito na derbijima. Partizan sada ima dosta dobru ekipu ali prosle godine su bili u rasulu i mi im opet nismo mogli nista. Sad je bar jasno zasto se Bocko a danas ni Pavkov ne vide. PA NE DOBIJAJU LOPTE. Ko da im da? Marina zatvoris i to je to. Jako sam razocaran. Nadam se da ce mu neko uspeti skrenuti paznju ali sa ovom ekipom (i onom od prosle god.) niko ne moze da kaze da Zvezda i sa nekim drugim trenerom ne bi usla u LS. Uz puno srece, naravno (a imali smo je i do sada, narocito protiv slzburga i ono u Danskoj), ali potrefilo se puno toga, Miloje, Marin, BORJAN itd...Jos jednom, cestitke Partizanu na vecerasnjoj pobedi, ali ako ne krenemo da igramo fudbal, nema od nas nista.

avatar
Marco Popovich
Sunday, 22.09.2019
21:06

Nije zvao :D :D :D

avatar
Sunday, 22.09.2019
21:02

Milojeviću odlazi!

avatar
Realni Arthur
Sunday, 22.09.2019
20:48

Milojevic je temelj ove nove uspesne Crvene Zvezde, igramo tri godine redom Evropu, i nema tu sta vise da se doda. Svako ima slab dan, pa eto i mi smo imali mada ovo je mnogo lako moglo da bude nereseno, ali ja odgovorno kao okoreli Zvezdas kazem da nismo zasluzili, Partizan zasluzeno dobio, i tacka. AJde da ne uvelicavamo/umalaozavamo taktiku, sad ovo,ono, dajte ljudi, Partizan imao jednu ozbiljnu priliku do gola, i to posle greske poslednje linije na dodavanju, koje se uporno rade, i cista sreca sto nas nisu kaznili par puta vise. Znaci nije sad da Partizan jak, najbolji, e Zvezda vise ne igra fudbal, gotovo pukli, glavu gore momci, ali morate prvo mene kao Zvezdasa da me ubedite da vi stvarno volite Zvezdu, zato sto ja to ne vidim na terenu, i ne smao ovaj put nego par derbija,dok igraci Partizana grizu bre, daju sve od sebe, sto zapravo moze da se opise kao "Srednja Zvezda a Maksimum Partizana". Znam da nije dovoljno da volis klub nego treba da znas i igricu malo, e veceras mi je nismo znali, zato Partizanu cestitke na zasluzenu pobedu!

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Sunday, 22.09.2019
20:22

Nema se šta zameriti igračima i treneru zvezde, borili su se koliko su mogli, ipak je Partizan gigant sa sjajnim igračima, a rezultat je i nerealan zbog primljenog gola na kraju, a zamislite da je Marin dao gol iz onog šuta 2 metra iznad prečke kako bi se završilo, važno je da se igrači zvezde nisu uplašili i da su hrabro su gledali igrače Partizana u oči tokom utakmice bua-ha-ha-ha-haaa

avatar
Mr. Picolo
Monday, 23.09.2019
09:07

Da nam nisu poništili čist gol pevala bi se druga pesma!!!

avatar
Delije Sever 021
Sunday, 22.09.2019
20:12

Zasto niko nije ocekivao? Pa tolila ulaganja u tim a on nije sposoban ne da pobedi, nego da odigra makar egal sa Partizanima,dzaba i Liverpul i ostali, dokazi se Miloje u derbiju jer ni jedan kao covek nisi odigrao a kamo li dobio

avatar
Čeki
Monday, 23.09.2019