Savo tvrdi, Partizanova borba za titulu je gotova!

Autor: Ivan Cvetković
nedelja 06.10.2019.
21:20
Izvor: Sportske.net

Strateg "crno-belih" nije želeo da komentariše suđenje na večerašnjem susretu u Humskoj, ali između redova se moglo naslutiti šta je želeo reći.

BETAPHOTO/SASA DJORDJEVIC/DS
BETAPHOTO/SASA DJORDJEVIC/DS

Povezane vesti

Trener Partizana Savo Milošević istakao je nakon poraza svog tima od Voždovca u Humskoj da je "parni valjak" vrlo verovatno izgubio borbu za titulu pod "trenutnim okolnostima".

"U najkraćem, nismo uspeli da povratimo energiju od pre nekog dana. Čestitam Voždovcu na pobedi. Ne mogu da zamerim na htenju, imali smo mnogo više od igre, mnogo šansi koje opet nismo uspeli da iskoristimo. Falilo nam je još dodatne energije. Verovatno smo ovim izgubili u borbi za titulu jer mislim da nije realno očekivati da uđemo u borbu za titulu u ovakvim okolnostima Neću komentarisati suđenje, vi vrlo dobro znate koje su to okolnosti. Sve se videlo. Prosto nemoguće. Nemoguće, nemoguće... U ovim oklonostima se boriti za titulu... Ako se to nekome ne sviđa, šta da mu radim. Ne mogu da lažem sebe i druge. Nije realno", izjavio je Milošević.

On je kazao da je cilj Partizana u ovoj sezoni da se fokusira na sopstvene igre.

"Šta je cilj? Ništa. Trudićemo se da damo sve od sebe do kraja prvenstva. Da radimo najbolje što znamo i umemo i to je to. Gledam da se fokusiram na svoj posao. Neke stvari prosto nisu do nas. Pokušavam da se ne nerviram oko tih stavri koliko je to moguće, ali ne mogu da zatvorim oči ni da zabijem glavu u pesak kao noj. Naravno da energija ode dole u ovakvim situacijama. Koliko god znali kakve su okolnosti i situacija, ipak smo se trudili da damo svoj maksimum i da probamo da napravimo prvenstvo zanimljivim. I da probamo da napravimo igru zanimljivom. Za navijače, za vas medije... Ali nekad je teško stvarno", objasnio je trener Partizana.

Milošević nema šta da zameri svojim igračima i pored poraza na domaćem terenu.

"Ne mogu da zamerim mojim igračima na htenju, imali smo više od igre i mnogo šansi koji nismo uspeli da iskoristimo. Falilo nam je dodatne energije. Sve što je do Partizana je moja krivica i moja odgovornost, slobodno tako napišite. Individualne greške su stvari koje se dešavaju. Pogotovo kada su mladi igrači u pitanju. Ali nećemo ih zbog toga precrtati, niti kriviti. Rekli smo da imamo šest-sedam mladih igrača i da je logično da se dešavaju takve stvari", zaključio je Milošević.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

119 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Dale Cooper
Tuesday, 08.10.2019
10:42

Savo, ti si kumovao ovom porazu… Ako već igraš sa Asanom u napadu, čemu balon centaršutevi? Zašto se krila sabijaju na 20m širine kad treba da se razvuče igra da može da prođe oštar pas u peterac pa da ta brzina dođe do izražaja? I šta je više sa Tošićem I kojim zaslugama on dobija mesto startera? Stevanović jedini razvlačio sredinu da otvori prostor Asanu i Markoviću ka sredini, ti ga izbaciš, ostaviš Tošića koji nigde ništa nije uradio. U ovakvim utakmicama igrači poteza poput njega i Sume nema šta da traže u igri. I da li je Gigić živ? Liči na solidnog razbijača, a mi još ne vidosmo čoveka.
P.S. vrhunac kriminala je bio Urošević ne desnom beku, em si izgubio sigurnost levo, em si produbio nesigurnost desno.
Jedino svaka čast za borbenost. Dokle god je takvo stanje, biće mi drago da gledam Partizan, pobeđivali ili gubili.

avatar
Osijek 51
Monday, 07.10.2019
22:35

Bilo bi zanimljivo da neko pita, a oni objasne zasto su dobri treneri i casni ljudi Vujosevic, Stanojevic i Nikolic morali napustiti Partizan i svoju zemlju, uz napomenu da u srbijanskom sportu nece nikada raditi...

avatar
svetski prvaci 1991
Monday, 07.10.2019
17:28

Savo aludira na Zvezdu , verovatno.Zaboravlja pritom onih par Toletovih titula što je dato Partizanu.Iskreno, ne verujem da sudije nameštaju Zezdine rezultate.Grešaka je bilo,tačno je.Ali,ne sme se ne misliti na to da je Partizan igrao bez i jednog špica prt. Voždovca.Što je to tako ,treba upitati rukovodstvo.Ovog visokog treba odmoriti,rezervnog nema.Zato Partizan gubi,neće to biti samo sada,već uvek kada da setio sam se, Sadik, ne igra.Sadik onako nezgrapan i čudnog izgleda ali Partizanu valja.

avatar
magister
Monday, 07.10.2019
13:50

Moram da dodam, jer sam gledao penal na jutjubu. Ne znam, ne vidi se da li je bilo kontakta i koliki je intenzitet tog kontakta bio, jer se stvar vidi samo iz ugla koji ne dozvoljava potpun uvid. Video sam i snimak iza gola, valjda mobilnim, ali slično: ne vidi se tačno. Da nije bilo onakve reakcije Stojkovića, ja bih mislio da je penal - opravdan. Ja bih ovo ipak pre analizirao sa aspekta poteza igrača Partizana. Prvo - Urošević, zalomio, izgubio ravnotežu pa gurnuo loptu prema Stojkoviću, a onda Stojković, kao da ne vidi protivničkog igrača, ide da je ispuca, umesto da otkliza telom prema njoj i da je uhvati. Znači, naši igrači nisu postupali normalno u ovoj situaciji, napravili su ogromne greške, pa smo i bez penala mogli da primimo gol, koji je Stojković ostavio prazan, istrčavši u prazno.

Možemo da se pitamo, pa i da pretpostavimo, da li bi sudija ovo Voždovcu svirao protiv Zvezde. Možda ne bi. Ima sijaset takvih situacija u kojima Zvezdini protivnici nisu dobijali penale, a Zvezda ih je i za manje od ovoga - dobijala. Da li bi bilo ovoliko bure da je penal sviran npr za Voždovac protiv Mladosti iz Lučana? Mislim da bi se samo konstatovalo nezadovoljstvo tima protiv koga je sniman penal, ali i da se ne vidi dobro. Mislim da ovakvu sudijsku odluku, sa ovim pozicijama kamere, ni VAR ne bio poništio.

Ali, kao što sam rekao u prethodnom komentaru, da se mi usredsredimo na sebe, svoju igru, da Savo hrabrije *tumba* tim, kad je istrošen, jer imamo dovoljno i mladih i talentovanih i poletnih igrača i da mi pravimo svoje serije pobeda, pa će sve doći na svoje mesto. Savo, prebaci i Arambašića u prvi sastav, interesantan i talentovan dečko, radi ti s njim, možda bi on mogao da bude prva zamena za Sadika.

Još jednom: imamo posle dugog vremena tim, imamo igru, imamo sjajnog trenera pred kojim je možda i velika karijera. Kad bi bilo manje ludaka na stadionu, mislim da bismo brzo imali i pun stadion. Sva podrška ovoj generaciji. Sva podrška i priznanje Savi! IDEMOOOOO!!!

avatar
magister
Monday, 07.10.2019
12:30

Opet će se moji (crno beli) ljutiti, ali sve je ovo potpuno pogrešno.

Delim mišljenje da Zvezda ima vetar u leđa od strane politike, saveza, sudija (a ko to ne vidi, a da nije Zvezdaš).

Partizan je imao premijera Marjanovića za predsednika, za vreme Slobe (što me je ubijalo u pojam), kao i Toleta Karadžića, koji je sa mesta predsednika Partizana otišao u FSS, ali to se jedva osetilo u tom odnosu - sudije - večiti rivali. Pa za vreme istog Toleta nam nije svirano bar 5 očiglednih penala u derbijima.

No, to je nebitno. Ja to gledam od 61/62, otkad pamtim da gledam fudbal. Valjda bi bilo logično da na to naviknemo. Imao je i Partizan puno privilegija u odnosu na ostale. A imao se utisak i za jedne i za druge da su imali i dogovorenih utakmicama sa prijateljskim klubovima. Ali sve je to stvar koja zahteva nekakvu dugoročnu borbu. VAR je jedan od načina, iako ne i siguran, ali će se s njim stanje popraviti.

Dotle, ima da se igra fudbal. I da se pobeđuje. Kao što sam pisao, da smo izašli sa skoro rezervnim sastavom, koji sam ovde predlagao, zgromili bismo Voždovac. A konstatovati da igrači nemaju svežine posle niza teških utakmica (post festum, posle poraza) jeste pogrešno. To je Sava morao da očekuje. Ali, Sava je i talentovan trener, i izuzetno inteligentan i, rekao bih, gospodstveno odmeren čovek, a takvo, odmereno ponašanje, mora da se potrudi da zadrži. I, mora da učini sve da oporavi tim i - osvoji titulu ove godine, ako se ukaže šansa. IDEMOOOOOO!!!

avatar
REVØLT
Tuesday, 08.10.2019
15:46

Za tih osam godina dok je Mirko bio premijer, Partizan je uzeo cetiri titule, zvezda tri i obilic jednu, o cemu mi pricamo? Inace, MM je bio proslavljeni kosarkas Partizana i reprezentativac Jugoslavije, nije bas (kako bih Vam rekao) pao sa grane i slucajno banuo u fudbalski klub.

avatar
Offside
Monday, 07.10.2019
12:11

Ruku na srce,igra je bila na momente potpuno bezidejna.Asano se ispostavio kao jedan od vecih promasaja ovog leta a trebao je biti najvece...Lopte se bunare i bezveze bacaju u sesnajsterac gde nema visokih igraca koji je mogu iskoristiti.Nadigrali smo Vozdovac ali protiv nekih stvari se ne moze!Penala nije bilo,a sve ovo sto su mnogi naveli (penal nad Tosicem,lakat u nos Scekicu) svi su videli i ko kaze da nije bilo nista sporno nije normalan!Drugi gol smo dali sami sebi,pad koncentracije i greska odbrane,ono sto brine jeste da je nasa odbrana kumovala kod oba gola ali se nadam da se nece ponavljati.Kako god,titula je izgubljena jos odavno,ovo sve se igra cisto revijalno i svi smo mi toga svesni!

avatar
REVØLT
Tuesday, 08.10.2019
15:45

Asano bi bio mnogo bolji kad bi imao partnera u napadu, on nije za 4-2-3-1.

avatar
Ika
Monday, 07.10.2019
11:01

Svi timovi IGRAJU protiv Partizana i POVREĐUJU igrače Partizana. I još nešto, JAKO BITNO, koliko kartona dobijaju Partizanovi igrači, a koliko kartona dobijaju Zvezdini igrači? Sve se gleda. Svako pametan to može da unovči, ukoliko se opet ne izbace Zvezdini mečevi kao u nekim evropskim kladionicama. Tako stoje stvari i gosp. Savo Milošević to zna, otud njegova izjava... A sa druge strane, možda je to i malo "disciplinovanje" Partizanovih navijača zbog "lošeg rečnika".

avatar
Wittmann
Monday, 07.10.2019
10:47

Svetski kup u ragbiju! ...gledajte/mislite o tome

avatar
mclaud kg
Monday, 07.10.2019
06:05

Kakav govor,kakva patetika koliko licemerstva.Kad ste grabili titule onda je bilo sve u redu.A izadjete u Evropu pokazu vam odmah u prvom eventualnom drugom kolu gde ste i sta ste.Mi smo dve godine zaredom sampioni,i dve godine igramo ligu sampiona zaredom,da ne zaboravim:).Ali dobro opste poznata stvar je od vajkada kukate na svaku nasu pobedu,na svaku nasu titulu od osnivanja do dana danasnjeg.Dugo sam se pitao u cemu lezi problem i tolika kolicina ljubomore.Dosao sam do zakljucka,boli vas Crvena Zvezda koju posedujete u sredini grba:).Ona tako lepo i crveno sija,jedini lep detalj koji vama ocigledno mnogo smeta i bode oci.Posto nas u svemu kopirate pa eto i na grb ste morali da postavite Crvenu Zvezdu.U svemu ste bleda kopija,sem u grbu,za to vam skidamo kapu:).Bravo komsije,zato gde god krenuli sa kim god igrali uvek vam na grudima sija Crvena Zvezda...

avatar
pfc
Tuesday, 08.10.2019
19:47

Crvena zvezda je morala biti na svakom grbu u doba komunizma. Imao je i splitski hajduk i dinamo zg. Zato nemoj da pametujes previse. Sto se evrope tice mora da sii pobrkao klubove. Partizan je imao 2 ls i 8 le a tvoja zvezdica je ispadala svake godine u sezoni kupanja.

avatar
mclaud kg
Wednesday, 09.10.2019
19:29

KOliko pobeda imate u 2 LS.Tako je dva puta ste igrali Ls.A zanima me koliko pobeda je ostvario Partizan u dva ciklusa LS?:)?Posto kazes da sam pobrkao loncice...xaxaxaaxx krompiric pobeda dupla 0.A sto se grba i Crvene Zvezde tice,i to si u pravu Hajduk Split je imao Zvezdu.Sad je nema.Od raspada Jugoslavije izbacio je Zvezdu sa svog grba.A vama sija samo tako.Vidis pre nego sto bilo sta iskomentarises pogledaj malo statiskicke parametre..:).Sa vam i u vama Crvena Zvezda svuda sija.Tu lezi sva vasa frustracija.

avatar
Pixi GOOL iz kornera
Monday, 07.10.2019
03:06

Savo nista nije gotovo jer jos uvek nismo na +30

avatar
pfc
Tuesday, 08.10.2019
19:47

Necete ni biti jer jos dva derbija ima do kraja.

avatar
Pixi GOOL iz kornera
Wednesday, 09.10.2019
11:45

Pa to i ja kazem, jos nista nije gotovo jer daleko smo od uobicajenih +30.

avatar
El Matador PFC-FCB
Monday, 07.10.2019
00:53

Nema veze Savo glavu gore i fokus na LE i Kup. Da pobedimo Junajted u oba meča, taman bi prolazak grupe bio siguran ostala bi samo borba za prvo mesto u grupi. Neka krcunovce sa njihovim sklanjalicama i daleko im lepa titula. Meni plaćena titula ne treba! HVALA I DOVIĐENJA A SAD PIŠITE SAOPŠTENJA!

avatar
The Red Army
Wednesday, 09.10.2019
14:36

Najjace sto se lozite da mozete da pobedite junajted, jeste junajted nikad gori ali oni klinci sto budu igrali svakako ce da dobiju partizan obe utakmice

avatar
Grb partizana 1997?
Monday, 07.10.2019
00:40

I 2017-te godinu su isto ovako govorili pa su onda naprasno zaigrali kao Barselona iskukali titulu. Spin masinerija radi punom parom. Nadam se da su u Zvezdi naucili lekciju.

avatar
Realni Arthur
Monday, 07.10.2019
00:28

Savo, pa zar je moguce da i ti si vec pao u nekom sveukupnom sivilu teorije zavere nekih ljudi koji su se ceo zivot krili svoje neuspehe kukanjem i lazima kojim posle jednog vremena pocinju i sami da veruju da je to tacno. Zasto smekeru ne ispadnes dzek i lepo cestitas Vozdovcu na pobedu, i ne pocnes da se izblamiras i pocnes da pominjes okolnosti, pun mesec, vetrove, i na kraju kao neko malo dete, kazes pa trka za titulu je gotova, pa posle jednog kola, se pravis lud pa kazes, ne pa to ja nisam rekao, samo da ne ispadne da ne ponovis posle par kola isto. Pa ako promasite 4 od 5 100%-ih prilika, ko vam je kriv, ili da je onaj mladi igrac Vozdovca dodao loptu a ne sutirao ne 5 min pre kraja, ja ti garantujem da isto bi cvilio na sve pa i ove okolnosti koje spominjes. Ne znam, samo imam osecanje da kad god izgubite krenete da se zalite i na vetar, i na kisu, i na sunce... i bezkraja, i sve do te mere da mi gadite i fudbal da gledam. Zao mi je strucnjace, prvo treba da znas, da imas solidnu prvu postavu, i svaki izostanak od tih igraca donece ovaj epilog, nema Sadika e pa nema gola, nema Natho nema sredine, itd. I sam znas da nemas ekipu koja moze da igra na tri fronta ali ne mari, umesto da trazis pojacanja posebno u odbrani, ti nastavljas da trazis razloge poraza ili neuspeha u nekoj drugoj dimenziji. Sve u svemu valjda ce se konacno naci neko pametan i pocne da se pozabavi i timom, i pojacanjima. Pozdrav

avatar
REVØLT
Tuesday, 08.10.2019
15:44

Za svakoga ko kod nas dodje to isto pricate- jesu li stvarno ti ljudi ludi ili ste ipak vi mnogo slepi kod ociju, pitanje je sad?

avatar
Marko Kralj
Monday, 07.10.2019
00:06

Koji sero*a,a sta je s golom za Zvezdu u derbiju?tad si cutao?
Imao sam postovanje za tebe do sad,al posle jedne greske protiv vas odmah se zalis na sudije? To je bas nisko,bili ste bolji veceras al niste iskoristili sanse najlakse je reci sudija kriv.
Vi vec dve sezone zivite i igrate samo derbi,a titulu gubite na malim utakmicama..
Tako da gledajte vise sebe a manje Zvezdu i sudije.

avatar
REVØLT
Tuesday, 08.10.2019
15:43

Vi ni ove tri sezone ne znate gde se nalazite kad je sa druge strane Partizan.

avatar
Consigliere 1927
Monday, 07.10.2019
00:05

I ovoga su otrovali, a bio je gotivan lik. Sto nisi pricao o sudjenju za derbi, a da tu si pobedio uz pomoc tih istih sudija pa je bilo regularno, klasicno grobarski stil izrazavanja...

avatar
REVØLT
Tuesday, 08.10.2019
15:43

Izvini, Turgenjev.

avatar
Vladan Eric
Sunday, 06.10.2019
23:58

Ok, dosta stvari stiji u izjavi, ali zasto sami sebi unosimo nervozu u utakmicu, svirali penal, ok idemo dalje. Nisam trener ali voleo bi da mi neko objasni sta radi levi bek na desnoj strani, kada je to igrac manje na utakmici. Videli smo da Stevanovicevo mesto nije na sredini, nadam se da su videli i pljuvaci sta znaci Sadik za nasu igru, sami smo krivi za poraz ali nisam razocaran, dosta klinaca u ekipi, bice sve to dobro...

avatar
REVØLT
Tuesday, 08.10.2019
15:42

Kod tebe stoji u izjavi osim toga ''OK, idemo dalje''. A ko je kriv za taj sramni penal, Partizan? Nekoliko dana pre Derbija sam napisao da nemamo nista slabije igrace od njih i da cemo ih razbiti u paramparcad, a to inace nikada ne radim.

avatar
BenkovackiManitas31*
Sunday, 06.10.2019
23:54

Dva suta na gol, uzasna igra i odgovornost za to necu da preuzmem na sebe vec cu da svakim na sudije. Eto razlike izmedju Milojevica i ovog

avatar
carbone
Sunday, 06.10.2019
23:39

Plakanje je pocelo...Vozdovac je mogao pet golova da da ..nego izljjbite Masovica jer je grobar pa nije hreo dva cista gola jos da vam da

avatar
djordja
Sunday, 06.10.2019
23:13

Svaka cast gospodine i cestiti covjece, ...da odigramo evropu kako mozemo....a ovu ligu ja bi zvanicno bojkotovo otaljavajuci

avatar
nemam pojma
Sunday, 06.10.2019
22:56

Seiriti na nesreći i nepravdi kao neki ovde u svojim komentarima, opravdavati lažima, govori o karakteru hulja. Danas smo imali pokaznu vežbu montiranja rezultata u dve utakmice, jedne za drugom. Zar je narod toliko zaglibio da se raduju tome? Zla, zla vremena, može li od toga još gore?

avatar
REVØLT
Tuesday, 08.10.2019
15:41

Tri utakmice, ne dve, TSC je isto kolateralna steta i zrtva.

avatar
Dorotej
Sunday, 06.10.2019
22:52

Dosta kmečanja. Niste odigrali dobro. Savo, koje si ti šanse video? Šta se sakrivaš iza lične odgovornosti. Sad su opet svetske zavere. Pre toga je bilo euforija. Skulirajte se i okrenite takmičenju kao muškarci ne kao neke peze.

avatar
Čeki
Sunday, 06.10.2019
22:22

6 godina ste vi "dominirali" nasim fudbalom i za to vreme ste toliko ruinirali nase klubove i nije vas bilo briga. Ruiniranje je islo toliko daleko da fakticki niko sem Partizana nije mogao da igra Evropu (grupnu fazu) i onda ste jos imali hrabrosti da se predstavljate kako nam jedino vi odrzavate fudbal, a vi ste nam napravili takvu situaciju tad u fudbalu. A sad, zar ne mislis da se sve vraca za to? Cak stavise, u ovo nase vreme (ne sporim da smo ove sezone imali nekoliko skandaloznih pobeda i ne opravdavam to) mi imamo istorijske sezone u klupskom fudbalu na evro sceni. Evo, kad se desilo u Partizanovo vreme da dva kluba igraju Evropu (grupnu fazu makar) i to dva puta u kratkom roku? Kad smo mogli u vase vreme da uopste pomislimo da mozemo do dva kluba u kvalifikacijama za LS? Tako da, na objektivnom planu je mnogo bolje sad nego tad, ali vama ne odgovara jer ste vi navikli da budete jedini i najbolji po svaku cenu.

avatar
REVØLT
Tuesday, 08.10.2019
15:40

Kako smo ruinirali nase klubove? Mislim, pisi ti sta hoces, ali, ne treba ti to...

avatar
pfc
Wednesday, 09.10.2019
17:17

Pa kako smo onda bili u sve vecim dugovima. Nama niko nije oprastao kredite ni tad ni sad. Da je drzava davala uz to prihodi od evrope valjda ne bi bili duzni.

avatar
Čeki
Wednesday, 09.10.2019
13:54

Kako niste? Isto ovo za sta vi optuzujete sadasnju vlast, je radila vasa, samo mnogo prikrivenije. Ozbiljan broj klubova se ugasio, Vojvodina je bila jedini stabilan klub. Da ne pominjem ozbiljno kasnjenje plata, nezadovoljstvo, strajkovi igraca itd. Sve to utice na klub i njegove nastupe na terenu.

avatar
pfc
Tuesday, 08.10.2019
19:54

hahaha pa kako vam je Partizan branio da igrate evropu. I vama i bilo kome. Kakav si ti lik Boze mili.

avatar
Колатерална Штета
Sunday, 06.10.2019
22:14

Tonemo sve dublje i kao društvo i kao nacija i kao sportisti, jer u ovoj državi nema sportske časti, samo lopovluk i bezobrazluk. Nekoliko je očiglednih dokaza koji ukazuju na to, ko je častan i pošten shvatiće kada pogleda neke stvari u proteklih nekoliko dana, nedelja, a ko je previše subjektivan i kome IQ ne prelazi broj obuće, videće sve kao da cvetaju ruže.

avatar
zg partizan igokea
Sunday, 06.10.2019
22:13

Po pravilima igre, igracima partizana je dozvoljeno da igraju rukom u svom sesnaestercu. Ali ni to im nije dovoljno.

avatar
Carina_11303
Sunday, 06.10.2019
22:08

Moguce da je Arena prenosila neku drugu utakmicu, jer stvarno ne znam o kojim sansama partizana on prica. Potcenjivacki si izasao na mec izborom postave i za to si kaznjen. Niko tu osim tebe nije kriv. Je l sudija trebao da izbije loptu iz partizanovog kaznenog prostora? Zasto nije dao direktan crveni Stojkovicu za onakvo unosenje u lice i ztrcavanje ka njemu?

avatar
Tyrion
Sunday, 06.10.2019
22:07

Sram i stid vas bilo zvezda je jedva dobila 1:0 faul kod slobodnog udarca je bio cist, penal za zvezdu jeste diskutabilan a sada mi objasnite sto sudija produzava drugo poluvreme 6 min po kom osnovu nije bilo prekida bile su tri izmene to je max 3 min a da ne pocinjem da ste derbi dobili tako sto ste izvrsili pritisak na sudiju da je covek morao regularan zvezdin gol da ponisti! Vi ste nama nasli da pricate o postenju pod Toletom ste godinama krali sve sto ste mogli da pokradete a taj isti "gospodin" Milosevic je pljuvao po tom Toletu javno gde god je stigao pa kada su ga uradili za pare podvio rep i prihvatio da lize tabane tom istom coveku tako da i on nema pravo da prica o bilo cemu covek ima obraz kao djon!

avatar
Old_school
Sunday, 06.10.2019
22:06

Tako je Savo! Odmah alibi. A sto niste imali dve krstene sanse, nema veze.

avatar
crveni baron
Sunday, 06.10.2019
21:58

Kakav ljigavac, kako pere ruke posle svakog poraza a kada pobedi nema sposobnijeg trenera niti bolje ekipe od njegove.

avatar
Silent
Sunday, 06.10.2019
21:55

Savo Milosevicu, prijatelju - okolnosti su takve da Zvezda igra 3 godine za redom Evropu a 2 Ligu sampiona. Takodje su okolnosti takve da je Zvezda zaradila dovoljno para i da je svesna da joj je prvo mesto u domacem prvenstvu prioritet kako bi nastavila da bude uspesna i profitabilna. Crvena Zvezda zato ima ne 11, vec 22 kvalitetna igraca i moze da igra Evropu i domaca takmicenja. U pravu si kada kazes da ne mozes da osvojis titulu u tim okolnostima - sedi sa tvojom upravom pa se zapitajte ko je pojeo vase dobre transfere i uspehe i sto ste dosli u tu situaciju (mada ne verujem u pricu da nemate pare za igrace a dovodite Natka i Lazara Markovica - na stranu sto su bili slobodni igraci tesko da igraju iz ljubavi).

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Sunday, 06.10.2019
21:51

Odeš u Kruševac tamo štoperima bude dozvoljeno sve, bukvalno sve, nema žutih, nema crvenih (razbijen nos Vujačiću), nema penala za povlačenje za dres (nad Vujačićem), odigraš 2:2, ostaneš bez 2 boda zbog sudija iako nisi briljirao 1p. Dočekaš TSC koji je uz Partizan najbolja ekipa u ligi, kiksneš i opravdano primiš gol, a onda ih igrom zgaziš, promašiš 7-8 velikih prilika i uz sitne greške ostaneš bez još 2 boda, dešavaju se takve utakmice u fudbalu da pogađaš okvir gola i promašiš šanse pa ne pobediš, ali dešava se poštenim klubovima. Odeš u Novom Sadu protiv Proletera od koga si bolji od prvog tima, koga gaziš igrom, a sudija odoleva nesvirajući 4 penala, može da se desi jednom da pogreši, u velikoj slučajnosti i dva puta, ali nikako 3 puta, ovde je 4 puta izbegao da svira penal za Partizan, a ti toliko jači da ih razbiješ 3:0, umesto sa 7, 8 golova razlike. Dođe i taj trenutak istine, sudija iz LŠ koji će poštenim suđenjem smiriti strasti u srpskom fudbalu nakon što je Partizan na već -4, a sigurno mogu reći na još -2 boda zbog sudije iz Kruševca, sudija iz LŠ ne poštuje prednost, svira zvezdi neke nepostojeće faulove kojima sprečava kontre Partizana, a ti ipak bolji i od njih sa sudijama zajedno pobediš 2:0, dovoljno ubedljivo i igromi rezultatom da svakom ne skroz pristrasnom bude jasno ko je (naj)bolji. Kreću nove pretnje i bilo je samo pitanje trenutka kada će neko ući u šesnaesterac Partizana da mu se svira penal (zadesilo se voždovcu) i kada se opet neko poput Inđije neće skloniti te će biti sklonjen od sudija. Simuliranje, žuti karton, indirektar udarac za Partizan, ne, to je penal, možda ga sada Sudijska komisija i kazni jer nije isključio golmana Partizana koji je "skrivio" penal, sada se pomalo i brinem da zbog tog propusta Marković ne završi kao Jovanović. Tošiću igrač otkine nogu u šesnaestercu voždovca, ali noga je to igrača Partizana, oni ionako valjda svi imaju po još jednu levu nogu, jedna manje više nije bitno. Šćekiću razbiju nos, to naravno nije faul. U Kruševcu ista tzv. Sudijska organizacija druga pravila, ne samo kod kornera da je korner za zvezdu ko god da je izbaci preko gol-aut linije Napretka, prekršaj je čim igrač zvezde legne, penal ako padne u šesnaestercu ili blizu šesnaesterca, slobodnjak nije tamo gde je "fauliran" nego po nekoliko metara bliže golu Napretka i više ka unutra. Ma ni penal ne pomaže, ljudi se smejali dosuđenom penalu, uzviknuše pravda je zadovoljena, ali malo sutra će to biti danas, igra se dok zvezda ne da gol, jeste, žuri se i sudiji i naravno igračima zvezde, ali da je trebalo još bi se igralo. Partizan da prstom može da pokaže koje igrače želi iz celog sveta ne bi bio ispred zvezde prema njenim pravilima i pravilima Sudijske komisije, može se protiv sudije, ali ne uvek, a moralo bi uvek ako hoćeš da u ovoj ligi budeš ispred zvezde jer ona ne može da ne pobedi, ako joj ne ide protivnik ili u kranjem slučaju sudija to neće dozvoliti kao što to nije Bojan Nikolić danas u Kruševcu, tako sutra neće neki drugi sudija kada se pojavi neki novi Inđija i Napredak. Srpski fudbal je danas nakon duge i teške bolesti umro.

avatar
T. Henry
Sunday, 06.10.2019
21:41

A šest godina pod Toletom su bile ok, sto tad niste spuštali glavu u zemlju

avatar
Stefan Lazović
Sunday, 06.10.2019
22:17

Pa bilo im lepo

avatar
pfc
Sunday, 06.10.2019
22:38

Dosadni ste vise sa tim Toletom. I tada su vas sudije gurale ali to tada nije bilo dovoljno jer je Partizan bio mnogo bolji. Pa dobijali smo vas i sa 10 igraca. O cemu pricas covece.

avatar
REVØLT
Sunday, 06.10.2019
21:40

Zasto izmedju redova? Covek nije mogao da bude jasniji.

avatar
zg partizan igokea
Sunday, 06.10.2019
22:15

Upravo tako. Nije mu dovoljno sto nije sviran drugi cist penal za Vozdovac. 6 godina ste navikli na povlascen tretman, pa vam je sada cudno.

avatar
REVØLT
Tuesday, 08.10.2019
15:33

Sta je 6 (a ni to nije tacno) naspram 66 ili maltene 76? Vi ste nekada bili zrtve mozda?

avatar
NemanjaaVidiiiicNo1
Sunday, 06.10.2019
22:25

https://www.instagram.com/p/B3SjT-lHngN/
pavlovic rvacki zahvat nista,natko ruka nista,to sve okej?

avatar
ddr16
Sunday, 06.10.2019
21:38

realno nije bio penal za vozdovac,ali je ruzno sakrivati se iza toga jer je igra bila uzasna veceras. ovako pokusava da napravi jos veci pritisak na sudije u daljem toku prvenstva i da napravi alibi za upravu koja nije dovela rezervnog napadaca.

avatar
miki2
Sunday, 06.10.2019
21:55

Bio je penal i sudija je morao odna da svira

avatar
REVØLT
Tuesday, 08.10.2019
15:32

Nije bio penal.

avatar
paok
Sunday, 06.10.2019
22:20

Lose su igrali pa sta, sem Zvezde ne postoji ni jedna ekipa na svetu koja dobija sve utakmice i toliko penala. Kakav pritisak na sudije vrsi, pa jel trebao reci da je bilo dobro sudjenje, daj molim te.

avatar
nenadnenad1234
Sunday, 06.10.2019
21:33

Borba za titulu je bila gotova i pre pocetka prvenstva, ali smo uspeli da komsinicu sateramo uza zid i da pokazemo pravo njeno lice.

U Krusevcu smo videli kako se dobijaju penali, iako se igrac saplice sam od sebe.
Kako se dobijaju korneri, iako odmbrambreni igrac nije ni igrao loptom
Kako ti se dzovoljava da faulom seces kontru, koji pritom nije ni sviran
Kako dobijes faul, iako je bio obostrani kontakt.

U Beogradu smo videli kako protiv Partizana svira penal, iako se igrac baca od sebe
Kako Partizan ne dobija penal, iako je odbrambreni igrac otvorenim djonom (kramponima) strartovao nad Tosicem u predelu kolena. CIst primer faula i direktnog crvenog kartona za igraca Vozdovca
Kako Scekic dobija lakat u nos, koji je pritom raskrvljavljen, ali nista od faula za Partizan
Kako je opet dozvoljeno da se igraci Vozdovca brane rukama loptu u svom kaznenom prostoru

A da cirkus bude potpun i strah komsinice, ona se potrudila u ovom kolu da "sasece" i TSC za svaki slucaj, pa je u Surdulici sviran komican penal u korist Radnika.

avatar
Silent
Sunday, 06.10.2019
21:57

Sta ste uspeli da platite sudiju da ponisti cist gol Zvezde ajmo mleko pa u krevet

avatar
Old_school
Sunday, 06.10.2019
22:08

Jes, bas je igrao rukom. Tosic ispao glup, ovaj mu izbio loptu, pa je pao kao snajperom, da prikrije bruku. Nadalje, Zvezda nije pobedila zbog penala, opet si promasio. A penal za Vozdovac pre drugog gola, nema veze. Pa ona kontra Vozdovca na 1:1 kad ni sudija nije znao sto je svirao faul. No, vama vecito drugi kriv. A da se vrati Tole?

avatar
NemanjaaVidiiiicNo1
Sunday, 06.10.2019
21:33

Hahahha ubrzo je pokazao svoje pravo lige,nisu te dzabe zvali kako su te zvali..

avatar
djordja
Sunday, 06.10.2019
22:54

uvjek bion i osto cestit i casan i imao muda...to ovde nije vrlina

avatar
NemanjaaVidiiiicNo1
Tuesday, 08.10.2019
13:05

Mnogo castan,svaki poraz klakanje kukanje,oprasta se od titule :D

avatar
Гробар1971
Sunday, 06.10.2019
21:29

Savo u pravu si treba im čestitati titulu i odigrati pošteno do kraja pa kako nam bude ovo prevazilazi više sve zato nam je reprezativni fudbal i jeste tu gde je u samom mulju !

avatar
paok
Sunday, 06.10.2019
22:21

Naravno da je u pravu ali im ne treba cestitati titulu, za sta da im se cestita. Mrkela kaze da im ne treba pomoc posle Indjije a onda opet dobiju penal poklon.

avatar
NemanjaaVidiiiicNo1
Sunday, 06.10.2019
22:25

https://www.instagram.com/p/B3SjT-lHngN/
sta kazes za mulj penal natka cist,i pavlovic rvacki zahvat opet nista?

avatar
skoneee????
Sunday, 06.10.2019
21:27
avatar
trifun
Tuesday, 08.10.2019
08:20

Na čemu bravo?Što stalno ponavlja ko papagaj kad se utakmica izgubi da je on kriv.Individualne greške mladih igrača kaže.Uroševiću drugi put da pravi istu grešku,prvi put u kupu protiv Čukaričkog.Dogurao do prvog tima u seniorskoj konkurenciji a nije naučio šta se sme,a šta nesme u zoni šesnaeterca.Treniraju fudbal od recimo osme godine i do završetka karijere ne nauče koristiti podjednako dobro i levu i desnu nogu.Ne nauče za svo vreme treniranja da upute pravilan centaršut a dogurali do reprezentacije.Kad se igra kao protiv Napretka,sudija ti ne može oduzeti pobedu.Kad se igra kao protiv Astane,sudija ti ne može oduzeti pobedu,ali senku na dobru igru može da baci golman koji bez ikakve potrebe i logike stoji u uglu supronom od mesta na kojem pada gol.Kad se igra kao protiv Zvezde,nema tog sudije koji ti može oteti pobedu,ali može tvoj golman koji ne uhvati loptu zbog loše procene i onda zavisiš od odluke sudije!!