Samo JEDNA situacija iz Lučana je zaista sporna!?

Autor: Mihajlo Vidojević
ponedeljak 19.02.2018.
23:54
Izvor: Sportske.net

Oštre reakcije trenera Mladosti i fudbalskog kluba Crvena zvezda posle utakmice u Lučanima. Šta je zaista bilo sporno od sudijskih odluka?

Sportske.net
Sportske.net

Povezane vesti

Fudbaleri Partizana upisali su prvu prolećnu "trojku" na gostovanju u Lučanima iako je delovalo da će se vratiti "na štitu".

Usledilo je isključenje Janka Tumbasevića, izjednačujući gol, zatim isključenje Petra Jovanovića zbog prigovora i potom pobedonosni gol koji je za Partizan postigao fudbaler domaćeg tima Šatara.

Nakon utakmice usledile su oštre reakcije predstavnika Mladosti i Crvene zvezde, a večeras je u emisiji "Pregled kola Super liga Srbije" svaka "sporna" situacija obrađena od strane sekretara Sudijske komisije FSS Igora Radojičića.

Pošto je bilo reči da je Mladost oštećena za penal zbog Uroševićevog starta obrađena je i ta situacija. Zaključak je da je sudija Aleksandar Vasić mirne duše mogao da kazni fudbalera domaćeg tima zbog simuliranja.

"Postoji taj treći ugao iza gola. Igrač Mladosti je krenuo da pada pre nego što je stigao do lopte, ne gleda protivničkog igrača, ne gleda gde će lopta, kreće da pada... Sa nizom kolega sa kojima sam pričao kažu da ovde ima i elemenata simuliranja, donekle bih mogao da se složim, ali bih podržao odluku da se ovo ne sankcioniše. Mislim da bi bilo kontraproduktivno ovde svirati simuliranje, ali sigurno nije kazneni udarac", rekao je Radojičić.

Sekretar Sudijske komisije FSS i stručni konsultant na TV Arena sport potom se osvrnuo na četiri žuta kartona i dva crvena za fudbalere Mladosti Janka Tumbasevića i Petra Jovanovića.

Što se tiče prvog žutog kartona za Janka Tumbasevića, ništa nije sporno jer je sudija Vasić u protokolu naveo da je igrač opomenut zbog više nagomilavanja prekršaja.

"Uzeo sam protokol utakmice da vidim koji je razlog što je igrač opomenut jer ovaj start nije za žuti karton. U protokolu stoji da je Janko Tumbasević opomenut 'zbog učestalog kršenja pravila igre', što će reći da je u tih prvih 45 minuta napravio niz prekršaja, da je bio upozoren i da mu je bila skrenuta pažnja. Sam prekršaj kao prekršaj nije za žuti karton", rekao je Radojičić.

Drugi žuti karton usledio je nakon vazdušnog duela. Radojičić ni tu ne vidi ništa sporno.

"To je to korišćenje ruku u skoku o kojem smo dosta puta pričali. Često ljudi gledaju da li ima krvi, nema krvi... Jedino što je bitno jeste da li šaka ili ruka idu ka licu. Pretpostavljam da su ovde učestvovali četvrti sudija ili prvi pomoćni. Ne znam da li su, ali je trebalo", istakao je Radojičić.

Nakon svega rečenog prešlo se na analizu javnih opomena koje je Petar Jovanović zaradio nakon što je Marko Jevtović postigao izjednačujući gol za Partizan.

"Ovde nemamo nikakav snimak, gledao sam protokol, piše 'prigovor' za prvi i drugi žuti karton. Moram da priznam da je neuobičajeno. Sve se dešava između postignutog pogotka Partizana i pre nego što su igrači Mladosti izveli loptu sa centra. Koliko to može da traje? Sugestija sudijama je da pokušaju sa drugim načinima, preventivnim, svojim autoritetom, komunikacijom sa igračem. Nisam siguran da bih mogao da se setim kada je poslednji put igrač u roku od trideset sekundi dobio dva žuta i crveni zbog prigovora. Mislim da ovakve stvari moraju da se rešavaju na neki drugi način jer postoje modeli, a ne sa dva žuta kartona u razmaku od 20 sekundi. Treba razumeti igrače, oni imaju pravo da budu nervozni ali sudija je tu da kontroliše utakmicu i mislim da kroz razgovor može dosta toga da se reši", zaključio je Radojičić.

Kada se podvuče crta, na osnovu onoga što je Igor Radojičić govorio u analizi, stiče se utisak da je sudija Vasić jedinu veliku grešku napravio jer je Petru Jovanoviću pokazao drugi žuti karton zbog prigovora.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

25 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
poljskikupanjac
Tuesday, 20.02.2018
22:37

kakvi su ljudi u savezu takvi su i kontrolori sudija tako cemo i da prodjemo na prvenstvu kad isterase coveka koji nas posle toliko vremena odvede sa ispod prosecnom ekipom

avatar
Tuesday, 20.02.2018
16:58

pre 6 satinPardon, ne dobija NI ZUTI.nnČeka kontrolunpre 6 satinA sto nije ovako pricao kad su zvezdini protivnici bivali direktno iskljuceni? Borjan igra rukom izvan kaznenog i dobija samo zuti, zanimljivo. Nisam znao da se za to svira slobodan udarac, a i to predstavlja zanimljivost, zanimljivo pravilo koje 95% nas ne zna. Apsolutna smejurija je onaj pad igraca Mladosti, to je simulacija, neverovatno sta je taj lik uradio, ja nisam ni mislio da je tu -faul-.nnČeka kontrolunpre 7 satinTo nikako nije mogao da bude penal pre svega jer je eventualni prekrsaj bio izvan 16-erca! Za jedan mm ili cm mozda samo, ali izvan. Taman sam mislio da ce da analiziraju i nas prvi gol tj. navodni faul Taleta u napadu (propust je sto se opet niko ne osvrce na faul nad njim pre drugog gola), a slazem se da je bezveze iskljuciti igraca na onakav nacin, narocito ako i prvi zuti karton jeste bio plod prigovora i kazna za to plus 30 sekundi pre toga pokazan.nnČeka kontrolu

avatar
Momcilo Stojanovic
Tuesday, 20.02.2018
14:51

Za koliko sekundi može da se opsuje sudija?

avatar
Pixi G0L iz kornera
Tuesday, 20.02.2018
14:00

Stvarno velika sramota za srpski fudbal s obzirom kako je partizan pokraden u Lucanima.

avatar
Goran_Ilic
Tuesday, 20.02.2018
12:16

Dobra analiza,kakav si sudija ako nemas autoritet i moras da das dva zuta istom igracu za 20 sekundi.

avatar
Bojan Samardzic
Tuesday, 20.02.2018
10:27

Opet ponavljam da nisam gledao utakmicu... ali, moram da prokomentarisem jer sam ovakve situacije gledao vise puta. Itekako ima puno toga spornog, jer ispada da su barem 3 od 4 zuta kartona (za crveni) prestrogo dosudjena. Da li je za Partizan dosudjeno prestrogo ista sto bi moglo da utice na utakmicu? Koliko ja znam, nije. Ni penal, ni neki drugi zuti. Zakljucak se lako moze izvuci... Da se razumijemo, na jednoj od 2-3 utakmice jesenas na kojoj Zvezda nije uspjela lako da slomi protivnika u prvom poluvremenu, vidjeli smo isto, zuti i crveni zbog prigovora (ne sjecam se vise koja utakmica), nikad nisam bjezao od toga da sudije ako je frka i ako mogu suptilno navuku za Zvezdu, problem je sto Partizan igra lose i veoma cesto je bio u situaciji da ga sudije odrzavaju u zivotu, a jos veci problem je sto grobari ne kontaju (kao, naravno da nisu ludi) koliko im se navlaci ove sezone.

avatar
Tuesday, 20.02.2018
10:19

Pardon, ne dobija NI ZUTI.

avatar
Tuesday, 20.02.2018
10:08

A sto nije ovako pricao kad su zvezdini protivnici bivali direktno iskljuceni? Borjan igra rukom izvan kaznenog i dobija samo zuti, zanimljivo. Nisam znao da se za to svira slobodan udarac, a i to predstavlja zanimljivost, zanimljivo pravilo koje 95% nas ne zna. Apsolutna smejurija je onaj pad igraca Mladosti, to je simulacija, neverovatno sta je taj lik uradio, ja nisam ni mislio da je tu -faul-.

avatar
Milan K.
Tuesday, 20.02.2018
09:51

Glavno je da je Terzic odmah reagovao i kao mnogo puta do sada dokazao da je rec o obicnom manipulatoru. Predlazem da se skenira poslednjih 50 utakmica Partizana i Zvezde i da se pogleda koliko puta je Zvezda zavrshila utakmicu sa igrachem (ili dva) vishe.. Terzicu bi najbolji moguci posao bio da radi negde na televiziji i da se bavi propagandom jer za to ima prirodni dar.

avatar
Tuesday, 20.02.2018
21:17

Neka se samo izbroji koliko puta su oni dobili penal od 1995, a mi nismo. Nevezano za to da li su postojali ili nisu i nevezano za to da li nisu svirani oni koji su bili, samo suva statistika.

avatar
Crveno boja ljubavi
Tuesday, 20.02.2018
09:27

Zaustavi me policajac pre neki dan,malo popio,pricam na telefon i nisam vezan,veli to su ti 3 kazne,sad se mi tu cenkamo,ali kaze mora pisat bar tu jednu kaznu,reko mu pa kad nisi 2 nemoj ni tu jednu,kaze takav posao,moram jednu i upisao mi pojas.

avatar
Tuesday, 20.02.2018
09:24

To nikako nije mogao da bude penal pre svega jer je eventualni prekrsaj bio izvan 16-erca! Za jedan mm ili cm mozda samo, ali izvan. Taman sam mislio da ce da analiziraju i nas prvi gol tj. navodni faul Taleta u napadu (propust je sto se opet niko ne osvrce na faul nad njim pre drugog gola), a slazem se da je bezveze iskljuciti igraca na onakav nacin, narocito ako i prvi zuti karton jeste bio plod prigovora i kazna za to plus 30 sekundi pre toga pokazan.

avatar
Tuesday, 20.02.2018
07:49

Mora se istaći da sudija nije podelio javne opomene i Jovanoviću i Tumbaseviću ranije kada je takođe imao osnova za to. Em blato, em im je dozvoljeno da šutiraju loptu što dalje od mesta prekida igre i još da sudija popriča i zamoli ih da izvedu centar i to većina vas brani, a onda kritikujete naš fudbal i igrače. Prvo uslovi pa onda zahtevi.

avatar
Tuesday, 20.02.2018
07:43

Pa samo toliko je pogresio...indirektno! A mozda i nije pogresio, ako se dogovorio sa partizanom da navlači za njih, onda je bez greske, jer crno beli osvojise tri boda....

avatar
Čerek Republika Srps
Tuesday, 20.02.2018
06:55

Pa zar i to nije dovoljno? Da izbacis jednog igraca tek tako. Druga stvar,Tumasovic je imao mislim 2 ili 3 faula pre zutog i niti jednom ga sudija nije upozorio jer se radilo o sitnim faulovima (jedan cak nije ni postojao ali eto)

avatar
Dr fudbala Miloje
Tuesday, 20.02.2018
04:31

Невероватно на какав бедан ниво је пао српски фудбал. Онај ко има само мало мозга било му је јасно да Партизан ту утакмицу мора победити.

avatar
Tuesday, 20.02.2018
04:19

vidim da admini ne obj komantare kad se kritikuju partizan i zvezda..( dva najveca plastica kluba svih vremena, koji da bi opstali mora drzava od penzija da im daje pare ). a sto se tice lucana jedina sporna situacija je 3 crveni...gde je? Pa jos onako trener lucana da kaze nemam kom na kartone...sramota! Tacno se vidi da je igrac lucana metlnim boksom udario igraca, a polse dok je ovaj lezao izveo leteci tigar potez na njemu...za 2 crveni necu da kom, pa ko zna sta je onaj rekao sudiji...mozda ne daj Boze nesto tipa ne sudis pravicno ili ovo je smesno....dao bih ja njemu dozivotnu zabranu za te reci pa nece vise.

avatar
Tuesday, 20.02.2018
21:17

Partizan plastican klub?

avatar
Wednesday, 21.02.2018
18:11

naravno da jeste...i zvezda i partizan. Uzimaju najvece prihode od drzave. Jedino njima drzava izmiruje dugove koji su 20x veci od drugih za koje drzava naravno nema. Guraju se decenijama na snagu iako je svima jasno da nikad od njih nista biti nece. Ja sam dugo navijao za taj partizan, ali objektivno bez hejta ova dva kluba su unistila ligu i srpski fudbal i zato smo tu gde jesmo. Npr drzava nije stala kad su odbojkaski klubovi u pitanju i onda imas duplo kvalitetniju ligu sa 4-5 timova koji konkurisu za trofeje. Da tako urade i u fudbalu bili bi minimum kao hrvati..ovako neresen lod kuce protiv amterskih klubova puna kapa.

avatar
BenkovackiManitas31*
Tuesday, 20.02.2018
03:55

I jeste samo jedna a to je rezultat

avatar
petar000
Tuesday, 20.02.2018
01:51

Pa realno to i jeste jedina moguca greska. Sve ostalo nikako nije sporno. Samo mi nije jasno zbog cega se je taj igrac mladosti toliko bunio. Cini mi se da je trazio faul tavambe koji je isfolirao njihov kapiten. Ali slazem se da je mozda previse dva kartona za dvadeset sekundi. Mada ne desava se to prvi put ove sezone. Bilo je toga i na Zvezdinim utakmicama, ne znam tacno protiv koga, a bilo je i na Partizanovoj protiv Napretka, mada je tu situacija bila malo drugacija i taj igrac je apsolutno zasluzio ta dva zuta kartona (prvi zbog odugovlacenja, a drugi zbog bacanja lopte).

avatar
Pipo Inzagi
Tuesday, 20.02.2018
01:51

Jel barem malo sumnjiva situacija kod prvog gola,duel između tambalambe i odbrambenog fudbalera...pominje li se negde to...

avatar
Miroslav Topalovic
Tuesday, 20.02.2018
01:32

pa cak ni ta sporna uloga nije presudila konacan ishod,posto je pobedonosni gol bio posledica lose intervencije odbrambenog igraca(autogol), a ne brojcane oslabljenosti. ono sto je meni ovde simptomaticno sto su svi odmah u glas poceli da se deru kako je utakmica pokradena,a da prethodno uopste nisu ni videli niti i jednu od tih nazovi spornih situacija) sto su mogi koji su komentarisali i sami priznali. ono,kao- nisam gledao uakmicu,ali je bila namestena. n a cak i taj drugi crveni,iskreno ne znam, ali sam sklon tome da mislim da nije sudija bez veze pokazao i taj drugi zuti,bas zato sto je to prilicno neuobicajeno. u protokolu ce uvek za sve te verbalne prestupe pisati da je bio prigovor. e sad prigovori mogu biti razni. pitanje je sta je tacno igrac rekao sudiji. mozda je i taj karton bio opravdan, ali to znaju samo sudija i taj igrac .tako da ne znam i niti iko od nas navijaca iz bilo kog tabora mozemo znati. a ono sto ne znas,malo je glupo komentarisati. sve ovo samo dokazuje koliko je glupa i preterana bila sva ona halalbuka od juce .n druga stvar je da se ja pitam,i kad bih ja ne daj boze bio sudija,retko koji tim bi mi zavrsio utakmicu bez crvenog kartona bas zbog ovakvih stvari, jer se nasi igraci generalno prilicno komotno ponasaju kad prigovaranje sudijama u pitanju. i posle nam kriv djavo kad nam se to posle u evropi obije o glavu, ja licno znam gomilu takvih situacija kka su partizanovi igraci u evropi dobijali kartone bas zbog tih glupih, bespotrbnih i nadasve, nedelotvornih prigovora . licno voleo bih kad bi nase sudije konacno pocele da budu rigoroznije kad su pitanju ovakve stvari.n i jos nesto,slusam juce onog milovanovica ,koji kao nece da komentarise.pa prika to sto si rekao i nacin na koji si rekao je vece svojevrsno komentarisanje. a pri tom prvi partizanov gol je postignut tako sto ste na 6-7 metra od gola pustili da vam protivnicki igrac bude sam kao duh a cetvorica igraca stoj na dva metra i samo posmatraju ( situaciaja u kojoj igrac manje jednostavno ne pije vodu, jer imas 4 i slovima cetiri odbrambena igraca u neposrednoj blizini koji izgleda cuvaju sami sebe) . drugi gol su tvoji igraci sami sebi dali. ako si vec neki borac za pravdu,sto ne imade obraza da i to spomenes u svojoj izjavi. da sam trener,prvo ne bih nikad imao obraza da odmah posle utakmice a bez da sam na miru odgleda snimke spornih situacija optuzim bilo koga za bilo sta . bilo bi mu mnogo bolje da pogleda u svoje dvoriste prvo pa onda da prica bilo sta.

avatar
Real Only
Tuesday, 20.02.2018
01:20

Niti su nam svirani nepostojeci penali, niti su protivnicima svirani nepostojeci ofsajdi, niti smo dali golove iz ofsajda...

avatar
dragan60895013
Tuesday, 20.02.2018
17:48

Potpuno tacno i nakraju sami su dali sebi gol !