Raka Đurović se oglasio povodom Zvezdinog gola!

Autor: Ivan Cvetković
nedelja 29.07.2018.
21:40
Izvor: Sportske.net

Legendarni sudija nema dilemu.

Beta/Branislav Božić/Ds
Beta/Branislav Božić/Ds

Povezane vesti

Crvena zvezda uspela je da pobedi Radnički sa 2:0 i tako nastavi niz dobrih rezultata.

"Crveno-beli" su poveli golom Milana Rodića u devetom minutu igre što je bio ujedno i najkontroverzniji detalj sa meča.

Mnogi su sugerisali na ofsajd poziciju, ali se pomoćni sudija nije oglasio, pa je pogodak priznat.

Nekadašnji sudija Raka Đurović nema dilemu kada je ova situacija u pitanju.

"Čist ofsajd. Odbrambeni igrac nije imao vremena da reaguje drugačije, tako da se ovo ne može smatrati nespretnom intervencijom. Nakaradno tumačenje "učitelja" naših sudija dovešće do haosa u ovakvim situacijama", kazao je Đurović novinaru Sos kanala Nebojši Petroviću.
Da li je ovo ispravna odluka arbitra? Procenite sami.

Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

88 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
gemathegreat
Monday, 30.07.2018
23:24

"Čist ofsajd. Odbrambeni igrac nije imao vremena da reaguje drugačije, tako da se ovo ne može smatrati NESPRETNOM intervencijom.
Ja moram da pitam dva pitanja koja mi nikako nisu jasna. ŠTA JE TO NESPRETNA INTERVENCIJA ? Da li to znaci da je igrac hteo da udari loptu glavom a udario je nogom jer je nespretan ? Koliko ja vidim na tom snimku igrac nije pogodjen u bedro ili rame, deo tela koji je teze pomeriti da izbegnes u ovom slucaju, nevoljan kontakt sa loptom. Lepo se vidi da igrac podize koleno u zelji da napravi kakav takav kontakt sa loptom. Prema tome to je voljna radnja a ne slucajna. Drugo zasto nigde nije dostupan usporen i uvelican snimak te akcije, jer tehnika to radi bez po muke iz tv snimka i komplet ovo proseravanje bi bilo bespredmetno. Ono sto je najvaznije u celoj prici ovde NIKO ALI NIKO, nije izasao sa napisanim vazecim propisom FSS. Zabole mene I za Raku i za Zvaku kao i za onog hrvata. VAZECE PRAVILO + USPOREN SNIMAK = CISTA SITUACIJA !!!

avatar
Man united
Monday, 30.07.2018
18:56

Овде је питање да ли се лопта одбила од играча или је играч играо лоптом. Поновио сам милион пута снимак. Некако сам ближи томе да је офсајд. Гранична ситуација.

avatar
gemathegreat
Tuesday, 31.07.2018
01:41

Bez ikakve namere da ulazim u ispravnost odluke, ono sto sam ja video je da Bondarenko podize koleno, a podizanje kolena je voljna radnja. Lopta je mogla i preko gola da je bolje potkacio. Toliko.

avatar
Sparrow
Monday, 30.07.2018
15:38

Ako se kod ofsajd situacija gleda momenta kada igrac upucuje loptu igracu koji se nalazi u ofsajd poziciji kako ovo moze da ne bude ofsajd? Ne pravite ljude slepima i gluvima barem i ne vredjajte im inteligenciju ako vec srama nemate. Treba uvesti VAR, ako ne zbog ostecenih strana, onda zbog ljudi koji gledaju ovu sramotu.

avatar
gemathegreat
Tuesday, 31.07.2018
01:52

Koji igrac i kada dodaje svom saigracu loptu makazicama a pri tom je centarfor ??? Jesi li ti zapamtio neki slucaj, ili je to mozda bio sut na gol, traljav da tealjaviji ne moze biti ali ipak sut na gol, jer je Stojiljkovic bio okrenut ledjima, tako da je on ili vidovit ili ima ugradjene retrovizore(sto je doping) i pri tom je akrobata sa loptom(Suma) a ne igrac koji je imao slovima i brojkama CETIRI TRENINGA po izlasku iz povrede. Tako da ko tu vredja ciju inteligenciju. I pri svemu ovome izrecenom ne zelim da tvrdim da je ili nije bio ofsajd, vec taksativno didakticki da rasclanimo situaciju.

avatar
lukalon
Monday, 30.07.2018
07:27

Sramota...jadan nas fudbal

avatar
Sasha_Voj
Monday, 30.07.2018
04:58

Hahaha a kada igrač dadne auto gol onda je imao vremena da reaguje jel? Kakav bezobrazluk. Shvatam da nije fer al pravila su jasna! Pročitajte na Google. Gol čist kao suza.

avatar
DennisB
Monday, 30.07.2018
01:07

Strašno je čitati ove komentare, braniti ovakve stvari nije odraz ljubavi prema klubu već fukarluka!!!

avatar
saka7903
Sunday, 29.07.2018
23:38

Cist gol kao suza,RODIC JESTE BIO U OFSAJDU ALI JE LOPTA PRE NEGO JE I STIGLA DO NJEGA POGODILA IGRACA RADNICKOG.tako da pravila lepo kazu "AKO LOPTA PRE NEGO STIGNE DO IGRACA KOJI JE U OFSAJDU POGODI ODBRAMBENOG IGRACA,SITUACIJA SE NE RACUNA KAO OFSAJD I GOL JE REGULARAN.

avatar
Džonson Don
Monday, 30.07.2018
21:22

Sigurno u pravilima piše: "Ako lopta POGODI odbrambenog igrača..."

avatar
Nemanja VidiiiiicNo1
Sunday, 29.07.2018
23:36

Dobro je partizanovac,dzabe izmisljas i lazes za sitne pare

avatar
Shekymax
Sunday, 29.07.2018
23:28

Đuroviću, ne štiti sudiju i ne obmanjuj, RECI JASNO: u trenutku upućivanja lopte Rodić je u ofsajdu (igrač Radničkog koga pominjete je izašao 1.5m) i to je jedino relevantno. Aj' kad ste već ukrali ali nemojte još i lagati!

avatar
FamilyHangingOut \'11
Monday, 30.07.2018
08:17

Brate, ko stiti i obmanjuje, covek je jasno rekao da je ovo bila teska greska!

avatar
Pipo Inzagi
Monday, 30.07.2018
11:34

Šta je drugo rekao nego da je ofsajd?

avatar
Pixi GOOL iz kornera
Sunday, 29.07.2018
22:59

Ovaj se jos uvek drzi pravila iz doba SFRJ, ali ne prati promenu pravila. Ovakvi ljudi prave haos u nasem fudbalu jer nemaju pojma u zivotu, a sebi dozvole da javno pametuju.

avatar
petar000
Sunday, 29.07.2018
23:32

Ne lupaj molim te vise. Kako te ne zamrzi? Mogu samo da zamislim kako bi ti sad pisao o SFRJ da su priznali ovakav gol Radnickom. Ajde, ajde. nije bitno, dali ste ga iz ofsajda, nema potrebe da branis neodbranjivo. Radnicki vas svakako pusta, nema nikakve potrebe da ih pobedjujete sa nekom dozom sumnje. Haos pravi to sto se ovakvi golovi dozvoljavaju, a ne sto neko kaze da je neregularan. Najbolje je da se svaki takav gol koji vi date nagradi aplauzom i onda ce nam fudbal sigurno procvetati. Nas fudbal unistava definitivno igra vecine timova u ligi, koji fudbal i ne zele da igraju vec da se izlezavaju po terenu i glume povrede po 90 minuta, ekipe koje ne prelaze centar protiv nekih ekipa i takve stvari. Sigurno ga ne unistava Raka Djurovic.

avatar
Realan_PFC
Monday, 30.07.2018
00:52

rodic je u trenutku pasa prema njemu od saigraca bio u ofsajdu, lopta na putu pogadja protivnickog igraca i dolazi do rodica, to je i dalje ofsajd, nista se nije promenilo u situaciji.......... previd sudije, al nemoj da pricas kako drugi nepoznaju pravila kad ti nepoznajes pravila fudbalske igre ............. desi se sudije pogrese

avatar
Pipo Inzagi
Sunday, 29.07.2018
22:58

Ko je učitelj???

avatar
Pixi GOOL iz kornera
Monday, 30.07.2018
00:15
avatar
Oatis123
Sunday, 29.07.2018
22:35

Pogledajte prvi gol Južne Koreje protiv Nemačke na svetskom prvenstvu pa se onda javite.

avatar
petar000
Sunday, 29.07.2018
23:33

I ti imas obraza da uporedis ta dva gola? Dodavanje nemackog igraca igracu koreje i napucavanje lopte u igraca radnickog i odbijanja lopte do ovog sto stoji pet metara u ofsajdu. Nesto stvarno debelo nije u redu sa vama.

avatar
mlk
Sunday, 29.07.2018
22:31

Као и сваке године лоповлуку никад краја како их није стид у 2 кола 2 гола из чистих офсајда и измишљен пенал и онда се хвале како они супер играју и величају поклоњену титулу!

avatar
Nemanja VidiiiiicNo1
Sunday, 29.07.2018
23:37

Hahaha sutnite na gol na derbiju

avatar
dr Milojević
Sunday, 29.07.2018
22:19

Ma da Raka Đurović je nekad bio vrhunski sudija, kako da ne. Ovo treba komentarisati neko ko zna posao i sve će biti jasno.

avatar
FamilyHangingOut \'11
Sunday, 29.07.2018
22:21

45 godina, a pojma nemas, a ni obraza...

avatar
dr Milojević
Monday, 30.07.2018
09:45

Da bi se adekvatno tretirala ova situacija mora se u potpunosti primjeniti pravilo o ofsajdu, a ne djelimično. Dakle vrlo je bitno to što je igrač Radničkog proslijedio loptu Rodiću, jer da nije a da ju je Rodić primio bio bi ofsajd. Jer u pravilu o ofsajdu postoji dio u kome se taksativno navodi kad je igrač u ofsajdu, kad nije igrač u ofsajdu i kad se SVIRA ofsajd, to sve ili Raka zna, a pravi se da ne zna, ili ne zna - ova opcija je po meni tačnija, zbog toga sam ja komentarisao. Isto bi rekao da se to desilo na suprotnoj strani.

avatar
MOE28
Sunday, 29.07.2018
22:37

Da se ovo desilo na drugoj strani terena, da li biste rekli da je sve regularno?

avatar
nemam pojma
Sunday, 29.07.2018
22:11

SRAMOTA! Ponavlja se iz godine u godinu. Još jedno neregularno prvenstvo nam se smeši.

avatar
Nemanja VidiiiiicNo1
Sunday, 29.07.2018
22:33

Stp ne sutnete na gol? 😂

avatar
saka7903
Sunday, 29.07.2018
23:27

Neregularno je kad je ZVEZDA U PITANJU,a sve je regularno kada PATLIDZAN IGRA,crveni DINAMU IZ VRANJA I TD.to pokazuje koliko je sve regularno.

avatar
Vladanko
Sunday, 29.07.2018
22:11

Ja mislim da je zaostao onaj igrac koji je stajao u zivom zidu kod centar suta ali na zalost nema ga u kadru zbog "profesionalnosti" televizije koja radi prenos!

avatar
Realan_PFC
Monday, 30.07.2018
00:54

ima ga u videu, pogledaj ponovo, stoji na liniji od trave, rodic blize golmanu

avatar
DekiStankovic5
Sunday, 29.07.2018
22:09

Raka 'znalac'.

avatar
FamilyHangingOut \'11
Sunday, 29.07.2018
22:47

Na cemu si ti, 'leba ti?

avatar
FamilyHangingOut \'11
Sunday, 29.07.2018
22:08
avatar
Bojan Samardzic
Monday, 30.07.2018
11:04

Jedno pitanjce... pratio si SP? Vidio si prvi gol Juzne Koreje protiv Njemacke? U cemu je razlika? Nijedna situacija iz nase 'super' lige nije toliko unikatna da se nije ponavljala vise puta u LS ili SP. Jos nakon VAR-a, to je za mene zlatni standard. To sto je Raka namjerno ubacio 'cinjenicu' da igrac 'nije imao vremena da reaguje' je njegova stvar, lopta nije bila napucana pa da nema vremena, imao je sasvim dovoljno vremena. Ako je to uopste bitno, mislim da nije, ali bode oci.

avatar
FamilyHangingOut \'11
Wednesday, 01.08.2018
17:07

Nije u rangu sa Evertonovim? I tamo je bilo sume nogu i ruku zbog cega su sudije mozda mislile da je bilo i karambola (daleko od toga da ih pravdam, ja sam uvek pisao da smo mi taj mec izgubili i uvek cu to racunati kao poraz), a ja ne vidim kako bi taj vas gol iole mogao da bude regularan, dubok ofsajd Rodica i lopta naposletku stize do njega, a on bio toliko ispred njihove odbrane kad je najpre od vaseg bila upucena lopta da je prakticno kampovao, to je ipak ozbiljno preimucstvo.

avatar
Bojan Samardzic
Wednesday, 01.08.2018
08:58

Da, postavio je pravila u vezi sa namjernim ili nenamjernim odigravanjem, ali ne i sa ofsajdom kad lopta dodje od protivnickog igraca... Druga stvar, stavka 'imao je dovoljno vremena' je uvijek diskutabilna - ja priznajem samo kad je lopta napucana i odbila se kao od balvana, ovaj je uspio NEKAKO odreagovati, znaci ipak je imao vremena. Dakako, uprkos pravilima, tu uvijek ima prostora za navuci tamo ili ovamo, gdje ti vec srce vuce. :) Mnogo stosta je ovdje nejasno - makazice su bile sut na gol, Rodic je bio u pasivnom ofsajdu, lopta je dosla do njega od strane protivnickog igraca i nije odbijena nego je uspio reagovati... Pretpostavljam da gol bas i nije regularan, ali opet nije u rangu sa, recimo, onim Evertonovim :)

avatar
Bojan Samardzic
Tuesday, 31.07.2018
08:31

Da, istina je, to je ipak bilo dodavanje... Mislio sam na onaj trenutak kad lopta prolazi kroz noge... Nema veze, dali ste i vi gol iz ofsajda, ali ovdje je nesto drugo u pitanju, je l moguce da nijedan novinar ne zna da objasni pravila ofsajda? Koliko ja znam, a pratim fudbal vec dugo, ako lopta samo zakaci protivnickog igraca to vise nije ofsajd. Je l' se nesto promiijenilo u zadnjih par sezona?

avatar
FamilyHangingOut \'11
Monday, 30.07.2018
18:32

petar000pre 18 sati
Dodavanje nemackog igraca igracu koreje i napucavanje lopte u igraca radnickog i odbijanja lopte do ovog sto stoji pet metara u ofsajdu. Objavite ovu varijantu, zaboravio sam da izbacim kraj:-)

avatar
FamilyHangingOut \'11
Monday, 30.07.2018
18:31

petar000pre 18 sati
Dodavanje nemackog igraca igracu koreje i napucavanje lopte u igraca radnickog i odbijanja lopte do ovog sto stoji pet metara u ofsajdu. Nesto stvarno debelo nije u redu sa vama.

avatar
FamilyHangingOut \'11
Monday, 30.07.2018
18:16

Ne znam zasto je to rekao tj. znam, ali, mislim da je to samo zbunilo ljude. Ovo je milijardu posto bio ofsajd, a i mi smo dali gol posle ofsajda Sume i ozegovica...

avatar
Vidicnemanja
Monday, 30.07.2018
17:55

Onaj gol JK nema blage veze sa ovim jer je nemacki igrac dodao loptu protivniku koja nije bila napucana i poslata izbliza.Drasticna razlika,ali vama je nemoguce objasniti

avatar
Vidicnemanja
Sunday, 29.07.2018
22:05

U trenutku kada zvezdin igrac upucuje loptu pred gol radnickog slika se zamrzava i gleda se da li je neko u ofsajdu,a to je rodic.To sto lopta na svom putu pogadja igraca radnickog nije od uticaja na ofsajd koji postoji pre toga.Prosto za objektivne

avatar
Jelena Renovcevic
Sunday, 29.07.2018
22:23

Nije njega pogodila lopta nego je on igrao loptom.

avatar
Vidicnemanja
Monday, 30.07.2018
17:52

Nikada vi necete posteno gledati svoje greske.Cak i pojedine novine izjednacavaju regularni gol Ozegovica sa neregularnim rodica.Zar ti nije palo na pamet da igrac radnickog nije ni mogao da zbog blizine sa koje je upucena lopta da zahvati loptu bolje i da nije namerno poslao loptu sto je napisano u pravilniku.Ali,vi ste najpametniji

avatar
dr Milojević
Monday, 30.07.2018
10:04

Ta konstatacija odražava srž ove kompleksne situacije, ako se lopta odbila od igrača onda je offsajd, a ako je on igrao sa njom onda nije, onda znači da ju je dodao protivničkom igraču.

avatar
Pixi GOOL iz kornera
Monday, 30.07.2018
00:04

Naravno da ga lopta nije pogodila i da je on seprtljavo odreagovao, ali nekima se to ne moze objasniti jer oni imaju selektivne definicije kad su u pitanju fudbaklska pravila. Po njima u Surdulici je bilo sjajno i posteno sudjenje, a na Marakani sve u korist Zvezde.

avatar
Moemilo
Sunday, 29.07.2018
22:35

Lopta ne pogadja igrača Radničkog. To što on nespretno reaguje je njegov problem. Drugačije bi bilo da ga je neko od igrača Zvezde " pritiskao" na reakciju...u tom slučaju bi bio ofsajd!!! Prosto rečeno , igrač Z9vezde šalje loptu na igrača Radničkog kojo je dalje prodledjuje....ovo su pravila loja propisuje UEFA....Raka to dobro zna ali namerno spinuje kako bo bio u žiži javnosti....

avatar
Gogi-11
Sunday, 29.07.2018
21:58

Jeste bio ofsajd ali sto se ovaj vajni strucnjak ne oglasi kada utakmice traju 98 i vise min zasto ne prokomentarisa crveni za igraca dinama u surdulici ....mnogo grobarski

avatar
Moemilo
Sunday, 29.07.2018
22:35

Noje bio ofsajd!!

avatar
Сотир Ђубре V.1.0
Sunday, 29.07.2018
22:45

Шта, опет су победили захваљујући искључењу? Нисам знао, али требало је да претпоставим. А како би другачије?...

avatar
Filip MUFC
Sunday, 29.07.2018
21:56

Ma mislim da to nema veze sa ovim sto je defanzivac igrao, tu nema govora, to je ofsajd, nego me zanima da li je ofsajd s obzirom da je onaj igrac Radnickog sto je bio uz gol aut liniju, malo izvan kaznenog, najblizi korneru, zakasnio da izadje ili mozda i nije?
Cisto da se razumemo, kao navijacu Zvezde, lakse bi mi bilo da je svirao ofsajd. Ovakve stvari nam ne trebaju!

avatar
FamilyHangingOut \'11
Sunday, 29.07.2018
22:23

Nije zakasnio, on je prakticno bio u visini peterca (tacnije, pet i po metara jer je tolika razdaljina od gola po pravilima), mislim da to stvarno prilicno jasno moze da se vidi i ovde.

avatar
Moemilo
Sunday, 29.07.2018
22:36

I ja razmišljam tako...ali nije bilo ofsajda..

avatar
nenadnenad1234
Sunday, 29.07.2018
21:51

Cekamo saopstenje aboliranog.

avatar
Nemanja VidiiiiicNo1
Sunday, 29.07.2018
23:38

Saopstenje je da sutnete na gol u derbiju

avatar
Nemanja VidiiiiicNo1
Tuesday, 31.07.2018
12:28

na onaj gde je leonardo zavrsio u poluvremenu utakmicu,tj trebao je?kad je laktao itd?zadnja tri derbija niste gol niste dali iz igre,a na zadnjem sutnuli niste do 90 min

avatar
nenadnenad1234
Monday, 30.07.2018
17:13

To mislis na onaj kad smo vas na Marakani obrukali, iako smo igrali tri dana pre toga, ili sezonu posle toga? Posto zadnja dva derbija na kojima protivnik nije sutnuo ka okviru gola su ti?