Pravna komisija jasna, poznata odluka o spornoj tituli Crvene zvezde!

Autor: Ivan Cvetković
petak 10.05.2019.
16:23
Izvor: Sportske.net, Telegraf

Očekivana je i reakcija Partizana.

Beta/AP Photo/Darko Vojinović
Beta/AP Photo/Darko Vojinović

Povezane vesti

Pravna komisija FSS donela je odluku o tituli iz 1946. godine i odlučila da prizna Crvenoj zvezdi tu titulu, pa će "Crveno-beli" i zvanično moži da ističu da su osvojili 30. titula, prenosi Telegraf.

Komisija u sastavu predsedavajućeg Dejana Šuputa, predstavnika Zvezde Dragana Miloševića, predstavnika Partizana Vladimira Vuletića, kao i na ostalih članova Veljka Radulovića i Božidara Beronje, iznela je argumente, a na kraju je glasanjem odlučeno da se usvoji zahtev Zvezde.

Tri člana komisije glasala su za, protiv je bio Vladimir Vuletić, a uzdržan predsednik komisije Dejan Šuput.

Zvezda je pokrenula ovu incijativu za priznavanje titule iz prvenstva 1946. godine, koje je održano na nivou republike Srbije. Ta titula je u Hrvatskoj priznata Hajduku iz Splita za takmičenje održano u okviru Hrvatske.

Tek naredne godine održano je prvenstvo na saveznom nivou u okviru kojeg su učestvovali predstavnici republika, koji su se kvalifikovali kroz ta prvenstva, pobednik prvenstva Autonomne pokrajine Vojvodine, kao i Partizan kao klub Jugoslovenske narodne armije.

"Tri člana komisije su glasala za, jedan je bio protiv, to sam bio ja. Ovo je poraz prava", istakao je Vladimir Vuletić.

"Mi nećemo dozvoliti da se na ovakav način unižava pravo i mi ćemo nakon odluke Skupštine pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Srbije i tek nakon što najviša instanca donese odluku. Partizan ima iskustvo sa pobedama na sudu, gde odluke nisu unapred skrojene. I dalje govorim 'No passaran' ovo neće proći! Dok živim i dok dišem nadam se, Partizan se sa ovim neće složiti, jer jedna sila dignutih ruku ne može da bude jača od sile argumenata koje smo predočili", istakao je funkcioner Partizana.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

52 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Realni Arthur
Saturday, 11.05.2019
00:37

Ne znam, ne mogu da dam nikakvo misljenje o ovom postupku, ovi moji kazu pripada nam ta titula, ovi Partizanovci kazu da nam ne pripada. Ajde, nekaje kako je, samo ne znam koji je dobitak, (samo da ne bude eto nam na grb tri zvezdice). Mene najvise nerviraju komentari tipa, sila, ovo, ono, ajde molim vas, aman batalite to,spremite se za kvalifikacije, rasteretite budzet sa viskom igraca, (tipa Kafu, Ebisilio, .......) pa ja bih najsrecniji bio kad bi uspeli da prodamo Savica, Causica, Stojkovica, vise ne mogu da ih gledam uobrazili se, misle da su svetske Zvezde, to moze da utice i na hemiju ekipe, sto ne bi valjalo. Ne slazem se sa onima koji misle da MIlojevic nije neki trener jer na srecu smo prosli Strazbur, pa i Krasnodar. Alo bre, ljudi, pa mi za dvadeset godina nismo uspeli da uradimo vise nego sa njim za dve godine. Ispunio san svakog iskrenog Zvezdasa, niko od nas nije ocekivao da cemo da jurimo, polufinale ili finale, pa svi smo sanjali godinam musemu lige sampiona, pa ja kao Zvezdas koji je doziveo da budemo Prvaci Evrope, kasnije i Sveta, poceo sma da zavidim Partizanu jer ljudi igrali dva puta Ligu sampiona za razliku od nas koji smo nekoliko godina unazad bili eliminisani u sezoni kupanja. I sad, ponovo nesto tamo kao nezadovoljni, dosta bre vise, uzivajte u ovom trenutku, eto ponovo smo prvaci, imamo sansu da pokusamo kvalifikacije za LS, imamo dobar sastav, dug se smanjio, stadion izgleda kao nikad pre, investira se, uzimamo najbolje domace igrace koje imamo, polako, sada treba podrska a ne tamo da stvorite neku negativnu atmosferu. Pa zar ne vidite kako izgleda Partizan, jadno bre, mada ima tu Tosica, Pantica, Zdjelara pa i onog Rikarda svi solidni igraci ali ljudi tamo vlada haos, imaju muku, nemaju para, nema plata, a od ljubavi se ne zivi. Secate se pre par godina gde smo bili, pa gore nego Partizan, skoro 60 milion dug, a gde smo sad. Ajmo svi zajedno da podrzimo nasu Zvezdu i pozelimo da nam ove godine ponovo plasira u LS, ili Uefa lig, to kazem samo radi finansiskih dobitaka jer nema tu iluzije da mozemo neki ozbiljan rezultat napraviti. Pozdrav

avatar
BenkovackiManitas31*
Friday, 10.05.2019
22:22

Sad treba da se preispita period najveceg mesetarenja u istoriji naseg fudbala a to je izmedju 2007 i 2014 i da se oduzme ono sta je ukradeno.

avatar
RIP KOBE
Friday, 10.05.2019
21:10

dajte im jos 30 titula da ne kukaju vise!

avatar
magister
Friday, 10.05.2019
18:58

Predlažem, dok ste tu, izglasajte i Mr. V-a za doživotnog pa i postmortem predsednika svih, Mr.K-u - za doživotnog predsednika FSS-a, Mr. Č-a da se izglasa da je visok bar 2m, veoma umeren i tolerantan čovek. Da i za Mr. T-a, ono što već svi znaju, da je jedan od najpoštenijih ljudi ikad. Usput, ne bi bilo loše analizirati sva prethodna prvenstva, a onda, u skladu sa naučno dokazanim istinama - proglasiti sve titule Partizana - nameštenim (pa zar nisu?) i zvanično sve oduzeti, pa prebaciti onima koji su ih zaista pošteno zaslužili, a to je opet uglavnom CZ. Zastava? Zar nije plava boja tu višak ili možda da ostane kao manja, kao rezervna i svakako dole ispod crvene i bele (kao što je CZ crvenobelo, a rezervni dresovi - plavi). Možda pre svega osnovati komisiju koja će raditi 24/7 i razmatrati šta bi sve sad moglo da se izglasa, ali uz izjave dva svedoka (to je najprovereniji način utvrđivanja istine), i obavezno uz onaj Mr.S-ev poligraf. Alal vam ...

avatar
Miloš Šajn
Friday, 10.05.2019
18:57

Hahaha,koji komplex :) Pa isto vam se hvata, svakako cemo uvek imati vise titula od vas :D

avatar
No.1 Gargamel
Friday, 10.05.2019
18:56

A da vidje Njegosa pravo zbori. Ma priznaces ti jos neku titulu. Otisao Tole sad ste malo dole.

avatar
Gile1312
Friday, 10.05.2019
18:39

Imas ti posla u Partizanu dovoljno da bi se jos i sa ovim zamlacivao, al znamo da se vi vodite poslovicom " nek komsiji crkne krava", nije bitno sto se vama (Partizanu) jedva pipa puls, ti ces da se sudis sa Zvezdom oko Zvezdine titule... u se i u svoje kljuse gospodine pravnice, zasuci rukave skini koju kaloriju xD

avatar
NOTHING ELSE MATTERS
Friday, 10.05.2019
18:58

Covek ima problema sa zlezdama, zato je toliko gojazan.

avatar
Dr fudbala Miloje
Friday, 10.05.2019
18:15

Мислим да је комисија донела праведну одлуку.

avatar
Mani2
Friday, 10.05.2019
18:13

Eh da je jedna sporna

avatar
babaroga
Saturday, 11.05.2019
07:14

Bravo! A svi cute o tome. Treba se obratiti UEFA-i, i tako uzeti one dve titule koje je dodelio sud udruzenog rada. Smejurija. UEFA ne priznaje sudove vec samo odluke saveza. Posebno je odluke nekog izmisljenog suda i montiranog procesa. Istina, mi bi dobili samo jednu, jednu su oteli Vardaru. Ali sta ima veze, ni ovde oni me dobijaju nista, nisu ni igrali taj turnir pa se opet nesto dupetaju kao. I obavezno ona titula koje bi se svako postideo. Sem njenih vlasnika izgleda. Deset kola pre kraja su imali dva boda vise, prekinuto prvenstvo jer je zemlja bila u ratu a titula dodeljena. Ta titula ne sme biti nicija.

avatar
Stabber
Friday, 10.05.2019
18:08

Jao vise sa ovim tuzbama i druzbama, dosadilo mi je da stalno vidjam te gluposti, zato smo tu gde jesmo. Zvezda i Partizan nas mnogo koce kao drustvo u svim segmentima pa cak i politicki.

avatar
Friday, 10.05.2019
18:07

I meni je ovo sporno i bezveze. Ali ajde ako je već Dinamu u HR priznata ta titula onda mora i nama. Ali Partizan nema šta da se ljuti i nemaju šta da galame. Jer svi dobro znamo one dve sporne titule iz 1986 i 1987 godine. Stariji znaju o čemu pričam a mlađi neka se informišu o tim aferama. Tada su Zvezda i Vardar bili šampioni a Partizan je preko nekog "Suda udruženom rada" iil šta je već to bilo, osvojio te titule.

avatar
Cegevara
Friday, 10.05.2019
19:11

Partizanu su nepravedno oduzeti bodovi. Ako se secas

avatar
pfc
Friday, 10.05.2019
20:28

Ma bitno da ti znas kako je bilo. A bilo je ovako. Zadnje kolo, zvezda i Partizan potpuno poravnati i sa bodovima i sa gol razlikom. Zvezda gostuje na kosevu Sarajevu a Partizan igra kod kuce sa Zeljom. Zvezda pobedjuje u Sarajevu 4-0 a Partizan kod kuce pobedjuje Zelju 4-0. Samop da ti bude jasno I zeljo i Sarajevo su bili u vrhu Ju fudbala tada i mnogo je tesko bilo na strani uzeti bodove. Sve u svemu kolo se ponistava i igra se ponovo. Svi igraju sem Partizana i zelje jer fudbaleri Partizana nisu hteli da izadju na teren. Zvezda pobedi mislim 1-0 Sarajevo i samom tim priznaje da su igrali namestenu utakmicu. Partizan sluzbeno gubi 0-3. E sad svim akterima oduzimaju 6 bodova za sl sezonu. Mislim na sarajevske i bg klubove. Ne znam zasto kad nije bilo namesteno. Uglavnom je zvezda priznala da je namestila u sarajevu Partizan nije priznao jer je bilo normalno da kod kuce dobije Zelju sa 4-0. Vardar na osnovu tih 6 oduzetih bodova sl sezone bude prvak. Bio je ispred Partizana 1-2 boda koliko se secam. Mozda i vise ali ne 5+. Kasnije na sudu Partizanu budu vracene otete titule ali niko nije mogao da nam vrati izgubljena dva ucesca u kupu sampiona koje smo na terenu zasluzilii. Eto to vam je istina oko famoznih Sajeber titula.

avatar
zlogi
Friday, 10.05.2019
18:04

Sve je ovo lepo, a sta je sa Spartakom? Oni nisu igrali "nas" sampionat, jel da? Oni su igrali takmicenje u okviru druge drzave, zar ne? Ako je tako zasto mi severno od Save i Dunava se "lazno" pripisujemo Republici Srbiji, ako to nismo? Zasto se jednostavno ne otcepimo od Srbije? -.-
ps: obicne kvalifikacije za prvi sampionat Jugoslavije se izjedancava kao titula, vazi samo kod nas moze XD

avatar
NOTHING ELSE MATTERS
Friday, 10.05.2019
17:58

Na poslednjoj skupštini fss predlog crveno-belih stavljen je na glasanje pred delegate, ali je zbog izostanka generalnog direktora Partizana miloša vazure, odlučeno da o svemu odlučuje pravna komisija fss na sastanku zakazanom 10. maja. ////// Nema teorije da nije namerno izostao.

avatar
Колатерална Штета
Friday, 10.05.2019
17:51

A sta cemo sa Spartakom? Ili Vojvodina za Terzica i one koji podrzavaju ovo nije sastavni deo Srbije?

avatar
Friday, 10.05.2019
21:57

Pa neka i Spartak trazi tu titulu...sta se vi kao brinete za Spartak i Vojvodinu? Pa tu istu Vojvodinu ste pokrali u finalu Kupa pre par godina, hteli ljudi da napuste teren a imali nikad bolji tim...

avatar
Saturday, 11.05.2019
18:55

Hahahha...pa nemamo sta da diskutujemo naravno. Hvala lepo na potvrdi!

avatar
Колатерална Штета
Saturday, 11.05.2019
15:50

Vojvodina kao klub nema nikakve veze što sam ja ovo napisao? Nego kao terotorijalna jedinica unutar Republike Srbije, ako to nisi shvatio, nemamo o čemu dalje da diskutujemo. Usput, Spartak je takođe zahtevao da mu se dodeli titula iz 1946. godine, ali njemu nije usvojen zahtev...

avatar
Čeki
Friday, 10.05.2019
17:47

Ovako, licno nije me interesovala ova titula dal ce biti priznata jer smatram da bismo mozda vec sledece ili one tamo uzeli i tu 30., a i besmisleno mi je s pravne tacke gledista, bez obzira sto je i Hajduku priznata. Ali, ko je Vuletic da prica o pravu i titulama,kad je taj isti Partizan, tek osnovan, ubacen dekretom drzavne vlasti u ligu i onda je osvojio. Ako cemo tako, tu titulu onda treba oduzeti Partizanu, a ne sumnjam da bi se on i za to bunio. Takodje, covek treba da vodi racuna u svom klubu i o svom dvoristu, a ne da se opterecuje Zvezdom toliko.

avatar
Čerek B.
Sunday, 12.05.2019
06:25

Partizanu je Sud udruženog rada dodelio dvije titule, jedna oduzeta Zvezdi a jedna Vardaru. To je bila institucija koja nije nikako mogla imati ingerencije nad tim postupkom ali je na kraju tako odlučeno. Takodjer, Partizanu je priznata i titula sa početka rata, na nekih deserak kola pre kraja prvenstva Partizan je imao 2 boda prednosti, zbog rata je prvenstvo prekinuto a Partizanu dodeljna titula.

avatar
Čeki
Sunday, 12.05.2019
14:22

Ma slazem se ja sve druze, i to podrzavam apsolutno, ali smatram da ovako neko manje kvaligikaciono prvenstvo nije bilo potrebe priznati ni nama ni Hajduku, ali sta je tu je, ne bunim se.

avatar
drazen pfc
Friday, 10.05.2019
17:40

Umesto sto se bavis (bavite) spornom titulom zvezde bolje vi,blago meni,ako stvarno volite partizan napustite upravu i pustite ljude koji znaju da kroje sudbinu naseg kluba..znas da se tuzakas konstantno i time prikrivas svoje neuspehe na mnogo bitnijem planu-rezultatima..

avatar
Bogdan Čorlija
Friday, 10.05.2019
17:30
avatar
Misosesic
Friday, 10.05.2019
17:25

U ovom Partizanu je trka ko je ne sposobniji od koga.

avatar
Колатерална Штета
Saturday, 11.05.2019
15:52

A kod vas je trka ko je nepismeniji od koga?

avatar
NOTHING ELSE MATTERS
Friday, 10.05.2019
17:19

https://www.youtube.com/watch?v=4aDLUgCcr5U

avatar
MihajloCZV
Friday, 10.05.2019
17:10

Sta ce sad Pantic da kaze na ovo, jedva cekam da cujem.

avatar
Pixi GOOL iz kornera
Friday, 10.05.2019
17:04

Ja vam predlazem da pokrenete spor pred sudom udruzenog rada jer samo on moze da nam ponisti tu titulu kao sto je ponistio onu iz 85. ili 86. godine i dodelio je vama.

avatar
babaroga
Saturday, 11.05.2019
07:23

Naravno da ne mize. UEFA ne priznaje nikakve sudove vec samo odluke saveza. Posebno me neki sud udruzenog rada. I zato bi trebalo obratiti se UEFA-i i traziti tu titulu mazad. I ona druga da im se oduzme pa ako je hoce Vardar neka im. Sta mi imamo od toga? Nista. A sta oni imaju od ovoga? Nisu ni igrali taj turnir. I da ne zaboravim seamotnu titulu im dodeljenu kad je prvenstvo prekinuto deset kola pre kraja jer je zemlja bila u ratu. Svako normalan bi se stideo toga. Te godine niko ne treba da je dobije. A njima je dodeljena jer su imali dva boda vise!?

avatar
Pixi GOOL iz kornera
Sunday, 12.05.2019
15:55

Naravno da treba da nam vrate i titulu iz 1987. godine sto su nam oteli preko suda udruzenog rada ciji Predsednik je bio clan uzeg rukovodstva partizana. Te 1946. godine nije bio turnir, to je bilo prvenstvo Srbije, a prvo prvenstvo nekadasnje jugoslavije je odigrano godinu dana posle u sezoni 1946/47. godine.

avatar
staljin
Friday, 10.05.2019
17:03

Možete g. Vuletiću da nas tužite Sudu udruženog rada . To je taj sud koji pominjete i sa kojim imate iskustva u pobedama , kako kažete . Nego , kada ćete istupiti iz lige i da li je Mustafa vratio pasoš ?

avatar
nenadnenad1234
Friday, 10.05.2019
16:57

Znaci pravna komisija i fudbalski klub Crvena Zvezda hoce da kazu da AP Vojvodina nije sastavni deo Srbije, pa zbog toga Zvezda ima veca prava u odnosu na Spartak iz Subotice?

avatar
Rajko Mitic
Friday, 10.05.2019
16:53

Ko tebe sta pita nabedjeni funkcioneru

avatar
pfc
Friday, 10.05.2019
16:49

Hahaha priznaje im sve titule od 46. Neka prisiju 7 zvezdica. Kakva drzava takva i mezimica.

avatar
Dr fudbala Miloje
Friday, 10.05.2019
18:16

Због чега се ти нервираш. Ништа нису узели од партизана.

avatar
pfc
Friday, 10.05.2019
20:38

Vidis da se smejem. Uopste se ne nerviram. Samo ste smesni. Posle 70 godina vi jurite neku titulu. Neka vam je. Od Partizana su otete one sajberove pa vracene. Zbog cega se vi cigani svi kolektivno nervirate zbog oni 6 za redom kad nisu uzete od zvezde.

avatar
Südkurve München
Friday, 10.05.2019
18:34

Nisam znao da je mezimici dato ove godine i 2017. novca za UEFA licencu od strane drzave

avatar
Südkurve München
Friday, 10.05.2019
16:46

Kako ide falsifikacija diploma ?

avatar
paok
Friday, 10.05.2019
16:41

Ajde Vuleticu ne mlati. Imate pametnijih stvari nego da se tuzakate. Ustvari ti jedino to i znas.

avatar
Pixi GOOL iz kornera
Friday, 10.05.2019
17:05

Raduje me kad vidim da i kod komsija neko razmislja svojom glavom.