Partizan ZA regionalnu ligu - Postoji samo JEDAN uslov!

Autor: Mihajlo Vidojević
četvrtak 10.11.2016.
13:06
Izvor: Sportske.net

Fudbalski klub Partizan podržao bi organizaciju Regionalne lige ali za to postoji jedan bitan uslov o kojem je za ESPN govorio sportski direktor crno-belih.

Sportske.net/MihajloVidojević
Sportske.net/MihajloVidojević

Povezane vesti

Poznati portal ESPN bavio se pitanjem organizacije regionalnih liga o kojima se sve glasnije govori nakon odluke UEFA koja se tiče promene formata Lige šampiona.

Tim povodom za pomenuti portal govorio je sportski direktor Partizana Ivica Iliev koji je priznao da zvaničnih razgovora o Regionalnoj ligi još nije bilo ali da se "šuška" o toj mogućnosti.

"Novi format Lige šampiona učiniće našu borbu za plasman u Evropu mnogo težom. Nije bilo zvaničnih razgovora na ovu temu ali postoje nezvanične priče oko Balkanske lige među klubovima iz bivše SFRJ. Moje mišljenje po tom pitanju je pozitivno. Smatram da bi takva liga imala veliki uticaj na kvalitet igre, klubove i igrače, čak i na reprezentacije" rekao je Iliev.

Novinari ESPN podsetili su na ispade huligana koji su se u prošlosti događali na sportskim priredbama u zemljama bivše SFRJ zbog čega je usledilo i logično pitanje vezano za bezbednost.

"Situacija na Balkanu je mnogo stabilnija nego pre deceniju ali rizik da će navijači praviti ekscese tokom utakmica i dalje postoji. Ukoliko takva liga bude osnovana moraće dosta da se poradi na tom polju" dodao je Iliev.

Najvažnije od svih pitanja tiče se uslova pod kojima bi fudbalski klub Partizan, a verujemo i ostali, učestvovao u Regionalnoj ligi. Stav sportskog direktora crno-belih je potpuno jasan, Regionalna liga mora da ima prohodnost ka UEFA takmičenjima.

"Ukoliko, na primer, šampionu Balkanske lige bude garantovano mesto u grupnoj fazi Lige šampiona, a drugoplasiranom i trećeplasiranom u grupnoj fazi Lige Evrope, pa još dva kluba dobiju mesta u kvalifikacijama, onda bi takvo takmičenje imalo poentu" rekao je Iliev i dodao,

"Ako nema prohodnosti ka UEFA takmičenjima, onda se dovodi u pitanje funkcija takvog takmičenja. Ponavljam, ako će takva liga sa sobom nositi šansu da se igra u Ligi šampiona i Ligi Evrope, onda se ne postavlja nikakvo pitanje" zaključio je sportski direktor Partizana.

Podsećamo da se u prethodnom periodu govorilo upravo o organizaciji regionalnog takmičenja u kojem bi najviše predstavnika imali Srbija i Hrvatska. Dva predstavnika trebalo bi da ima Bosna i Hercegovina, a po jednog Slovenija, Crna Gora i Makedonija.

Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

64 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Dzuja
Friday, 11.11.2016
16:08

Iskreno, balkanska liga koja se često spominje zvuči zanimljivo samo ne vidim zašto bi morala da bude sastavljena od ekipa iz bivše SFRJ. Po meni bolje je praviti takvu ligu po principu 2 iz Srbije 2 iz Bugarske 2 iz Rumunije 1 iz Crne Gore 1 iz Makedonije 2 iz BH (1 iz R.Srpske 1 iz Bosne) 2 iz Madjarske plus još 2 tima gde bi se odigrao prve sezone trijagonal izmedju po jedne ekipe iz Bugarske, Rumunije i Srbije pa najbolje 2 ulaze u ligu a 3 u drugu ukupno 14 ekipa. Takodje oformiti ligu bez druge bi bilo glupo a koju bi činilo recimo 16 ekipa. Na ovaj način tenzije ne bi bile na tom nivou a opet sdruge strane kvalitet bi bio veći. E sada, ja bih voleo da u ovoj priči oko ove lige budu zastupljeni i Grci i Austrijanci (koji takodje mogu da kažu da imaju do tri kvalitetne ekipe) i da prva ta liga broji 16 a druga 18 ekipa ali to nije realno. U svakom slučaju ne vidim zašto se uvek okrećemo stvaranju lige sa klubovima iz bivše države

avatar
Аполо
Thursday, 10.11.2016
23:55

Ova liga ne bi mogla da se odrzi bez uplitanja politike, a navijaci bi se pobrinuli za raspirivanje nacionalne mrznje i na kraju bi se sve svelo na placanje zandarmerije da bi se obezbedile utakmice, a pitanje je koliko bismo tu fudbala gledali. Hvala lepo, ali ne hvala.

avatar
Kiddo
Thursday, 10.11.2016
21:15

zrinjski u bih gazi,a nema ih na slici,niko se tu nebi mogao dogovoriti,ovo je moguce samo u pes master ligi :D

avatar
Kiddo
Thursday, 10.11.2016
21:13

sve ok,ali cukaricki

avatar
Kiddo
Thursday, 10.11.2016
21:11

realno rijeka i dinamo bi ponizavali ovu nasu buraniju

avatar
Anderton
Thursday, 10.11.2016
23:19

Dinamo briljira u Ligi šampiona.

avatar
Kiddo
Friday, 11.11.2016
00:38

gde su srpski klubovi od lige sampiona,kao ja od paris hilton

avatar
Anderton
Thursday, 10.11.2016
20:32

Nama treba 5000 žandarma svako kolo, ja to neću da plaćam. Druga stvar, osim Dinama i možda nekog iz Slo, Maribor ili Olimpija, svi ostali su daleko ispod nas. Ništa mi tu ne bi dobili, ovde bi profitirali samo huligani i menadžeri, a to već imamo zar ne?

avatar
BUNTOVNIK S RAZLOGOM
Thursday, 10.11.2016
21:52

Rijeka isto nije losa:-D

avatar
Obradovicvlad
Thursday, 10.11.2016
19:54

Jedino resenje za mene zbog bezbednosti ljudi i resenje ako se uopste hoce da tribine budu pune je da se napravi regionalna liga a da se podeli u dve lige,prvu da cine klubovi iz Srbije,Republike Srpske,Crne Gore i Makedonije a drugu ligu da cine klubovi iz Hrvatske,Slovenije i BiH

avatar
Nikola Nikolic
Thursday, 10.11.2016
20:16

Ne nego jednostavno zabraniti gostujuce navijace, a potom iz sezone u sezonu dozvoliti na utakmicama manjeg rizika

avatar
Obradovicvlad
Thursday, 10.11.2016
23:28

To je jedno od resenja ali kako usijanim glavama objasniti da ne krecu put Zagreba,Splita,Rijeke i obrunuto.A i malo je glupo da nema tog nedmaetanja na tribinama,to savezi treba da rese.Kvalitet lige ne dovodim u pitanje,igraci bih verovatno ostajali duze u maticnim klubovima,veca tv prava i sponzori ali opet menadzeri i to mogu da uniste.Jednostavno moze da idu Grobari i Delije u Ns,Nis,Podgoricu,tako i Torcida da ide u Zagreb ili u Ljubljanu.I jedno sam zaboravio reci da sto vise klubova cine tu ligu 18,20 i da nema svrhe posle toga igrati domace lige na kraju kao sto je na primer u kosarci,vec sto vise utakmica u regionalnoj ligi i to ce da vrati koliko toliko veru u fudbal.Iz takve lige sigurno ce da izadje neki novi Mijatovic,Stojkovic,Savicevic,Milosevic,Kezman....

avatar
BUNTOVNIK S RAZLOGOM
Thursday, 10.11.2016
21:52

I kakva je onda to liga? Cemu takvo takmicenje?

avatar
Гроф Доктор фудбала
Thursday, 10.11.2016
19:27

Регионална лига и братство и јединство иде заједно. Надам се да Звезда ту лигу играти неће.

avatar
Raúl González
Thursday, 10.11.2016
19:36

Pa da. Bolje da se huligani tuku i ubijaju nego da se igra fudbal. Debilizam na nivou.

avatar
Гроф Доктор фудбала
Friday, 11.11.2016
10:08

Дебилизам је та лига у којој би у првом плану били хулигани и насиље а не фудбал.

avatar
Žeza
Thursday, 10.11.2016
21:28

Pa naravno jer onda nećete imati prolaz kao u našoj. Bojte se jer vam sudije i sva oko lige neće biti naklonjeno.

avatar
Povratak kralja 44
Thursday, 10.11.2016
18:53

Ne treba uvoditi fudbal tamo gde mržnja stanuje jer će tu biti svega, a najmanje fudbala. Tamo gde je mržnje nema realnosti, a tamo gde nema realnosti nema poštenja i fer borbe. Ko će biti predsednik lige, ko će voditi Sudijsku organizaciju, ko Disciplinsku komisiju? Možemo li prvo oko toga da se dogovorimo? Teško. Drugi veliki problem jeste huliganizam, pogotovo u Srbiji i Hrvatskoj, mada ni BiH ne zaostaje mnogo. Koji/čiji zakoni će važiti za njihove prestupe? Treća stvar, nema šanse da nam UEFA da direktno mesto u LŠ/LE, a bojim se da bismo kao nova liga morali da počnemo sa poslednjeg mesta na UEFA rang listi, a to valjda znači po jedan predstavnik u 1. kolu kv. za LŠ i LE. Četvrta stvar, kako bi se ta liga regularno popunila kad npr. u našoj ligi zvezda neregularno igra jer je više puta zaslužila da bude izbačena u amaterski rang takmičenja. Ući dobrovoljno u novu ligu sa zvezdom je pristanak na neregularnost i naravno da tu onda nema ništa od poštenog takmičenja. To je dovoljni razlog da se ne formira liga, znači, sa zvezdom nikako dok ne krenu iz beton lige i prvo dođu u SL, a onda se plasiraju u regionalnu ligu. Ove probleme ne možemo da rešimo ni u našoj ligi, a spajanjem sa ostalim ligama koje imaju slične probleme ne bismo rešili već samo uvećali te iste probleme.

avatar
BUNTOVNIK S RAZLOGOM
Thursday, 10.11.2016
19:25

Sigurno to ne bi bila jedina regionalna liga u Evropi tako bi dobila vise od po jednog mesta u LS i LE, ali nema potrebe za takvim udruzivanjem jer i tj. ni formiranjem takve lige sigurno ne bismo resili osnovne probleme na koje ovdasnji klubovi nailaze, a to je valjda najvaznije i valjda prioritet - na kraju krajeva, imali smo vec takvu ligu 45 godina i imamo dovoljno bogato iskustvo iza sebe da sa punim pravom mozemo da kazemo da nam takve stvari vise ne trebaju, znamo kako se zavrsila ta poslednja, famozna poslednja sezona pa ako i treba da dodje do regionalne lige, treba gledati na istok i treba saradjivati sa Rumunima, Bugarima i Grcima, eventualno Madjarima na severu i Makedoncima i CG na jugu.

avatar
amigo999
Thursday, 10.11.2016
17:04

To bi bio spas za sve na Balkanu...Zamisli, dolazi Dinamo na Marakanu, Hajduk, Zeljeznicar itd...TV prihodi bi bili veliki a samim tim i sponzorske pare budu velike....Imali bi pare da zadrzavaju najbolje igrace, mnogo duze nego sada....A bilo bi i zanimljivo...

avatar
Anderton
Thursday, 10.11.2016
16:41

Ja sam protiv.

avatar
Play Fair Today
Thursday, 10.11.2016
18:46
avatar
BUNTOVNIK S RAZLOGOM
Thursday, 10.11.2016
19:20
avatar
Del-Boy-Trotter
Thursday, 10.11.2016
16:41

U cemu je problem sto se tice navijaca?? Pravi se previse fame oko toga, jer u jednoj Balkan ligi bi ljudi iz uprava iz svih klubova morali jos vise da se potrude do nesto osvoje nego sada, jos vise rada i truda, a to im nije bas jaca strana pa zato uvelicavaju i stavljaju prepreke...Jednostavno je resiti to s time sto nece biti protivnickih navijaca na stadionima..Ta liga je nakada 60tih, krajem 80tih, do 91 bila na 5. mestu u svetu pre francuza i ima potencijal da to bude opet nakon nekog vremena uz privatizaciju...Sto bi znacilo vise gledaoca, vise fudbalske estetike, vise sponzora u Balkan ligi nego u pojedinacnim i s time vise kvaliteta, vise para za TV prenose itd itd...evo Kosarkasi su bili i ostali bolji i pametniji ljudi sa ABA ligom dok nacionalne lige su smesne nasparam nje u svakom pogledu, jer se sastoje skoro samo od derbija kao i u fudbalu...Zbog Cinjenice da je Slovenac Aleksandar Cheferin na celu UEFE sada, trebalo bi se jos vise zalagati za Balkan Ligu sa jos np jednim Rumunskim klubom, jer nijedan narod iz bivse Jugoslavije nije adekvatniji da se zalaze za interes svoje pa i sa time Balkan Lige prema Evropi nego kao sto su Janezi..Na poljima politike i ekonomije oni su cak mnogo jaci nego mnoge drzave koje su pre njih usle u EU i uz to su najvise naklonjeni Srbima nego bilo koj drugi narod uopste u EU.

avatar
BUNTOVNIK S RAZLOGOM
Thursday, 10.11.2016
16:10

Srbija i hrvatska po tri kluba za pocetak, BiH dva, Slovenija i Makedonija po jedan (Maribor iz Slovenije, ne Olimpija) klub plus jedan klub iz Crne Gore i jos jedan za ligu od 12, ali odakle da dodje taj dvanaesti klub? :-D

avatar
Loris Karius
Thursday, 10.11.2016
17:01

Pa ako ćemo realno Slovenija mora da ima barem dva učesnika. Imaju klubove ako ne i jače od naših onda ujednačene sa našim.

avatar
BUNTOVNIK S RAZLOGOM
Thursday, 10.11.2016
17:35

Da, u pravu ste, mi po tri, oni i BiH po dva i ove dve republike po jedan.

avatar
chaki
Thursday, 10.11.2016
17:20

Taj dvanaesti moze da bude Olimpija

avatar
Thursday, 10.11.2016
15:52

ovo je jako potrebno za nase timove, prosto igranje nase lige se vidi kolko smo losi na Evropskoj sceni, tamo ne mozemo nijednu ozbiljnu ekipu da pobedimo... nadam se da ce se desiti sto pre, da ima 15 timova i da postoji regionalna liga 2 gde ce timovi da se bore za ulazak u regionalnu ligu.

avatar
Bojan Samardzic
Thursday, 10.11.2016
15:05

Nema teoretske sanse da ta regionalna liga dobije i priblizno prolaznost ka UEFA takmicenjima kakvoj se nada Iliev. BIlo bi super da se dobije mjesto u sto visim kolima kvalifikacija, plus jos neka novcana dobit od TV prava i marketinga.

avatar
FAUWEBUBA
Thursday, 10.11.2016
14:39

Ma direktan plasman u nokaut fazu lige sampiona, sta ipak je to regionalna liga... Budi malo realan, pa onda postavljaj uslove...

avatar
saka7903
Thursday, 10.11.2016
14:32

Sta lupas bombasu.kakva prolaznost ka uefa takmicenjima i kroz koju ligu.Zasto od gotovog praviti veresiju kad kroz nasu ligu imas Direktno 5 mesta u euro takmicenjima.a kvalitet to treba da se zapitate vi sami u klubovima zbog cega bacate pare na isluzene strance a nasu decu prodajete ko belo roblje.OD MENE NE REGIONALNOJ LIGI DO DALJEG

avatar
DuskovicSRB
Thursday, 10.11.2016
14:20

Mnogo bi ti, bilo bi lepo...

avatar
AC Milan-najtrofejniji klub na svetu
Thursday, 10.11.2016
14:16

Mnogo trazi covek. Hoces direktan plasman u LS i LE na osnovu regionalne lige?

avatar
Rulermaster
Thursday, 10.11.2016
20:35

Ma prolupao! Turska liga koja bi i dalje bila jaca od te regionalne ima jedno mesto u grupi LS, jedno u kvalifikacijama, isto to u Ligi Evrope, a on bi hteo 5 mesta (3 direktna i 2 u kvalifikacijama).

avatar
BUNTOVNIK S RAZLOGOM
Thursday, 10.11.2016
14:16

Mozda i jeste neminovno da ce se igrati ta liga, ali do tada bi joj se stalno trebalo protiviti. I kakav bre crni Cukaricki, svakako bih tu uvek prihvatio Radnicki iz Nisa, a takva liga bi prve sezone mogla i smela da bude samo eksperimentalna, odnosno sa manjim brojem klubova (12) za pocetak.

avatar
Стефан Б.
Thursday, 10.11.2016
14:13

Ta liga će najviše odgovarati hrvatima, oni su jedno 15 godina ispred nas.. Najveći preduslov za Zvezdu i Partizan jeste da maknu lopovske uprave, pa za sve drugo ćemo lako!

avatar
BUNTOVNIK S RAZLOGOM
Thursday, 10.11.2016
14:50

Onda mozda i nece, mozda cemo ih samo usporiti u razvoju:-D U pravu si za ovo drugo, sta ce nam saradnja sa njima, samo pocistiti u svom dvoristu.

avatar
Doki Daki
Thursday, 10.11.2016
16:34

Onda ne bi Dinamo bio jači, jer bi se i u Zvezdu i u Partizan uložile pare sponzora, doduše, u Zvezdu se i sad ulaže mnogo državnih para preko Gazproma.