Partizan jača svoj koeficijent, ljut na medije!

Autor: Aleksandar Obrenović
petak 16.08.2019.
13:58
Izvor: Sportske.net

Klub iz Humske uputio protest medijima.

partizan.rs/Miroslav Todorović
partizan.rs/Miroslav Todorović

Povezane vesti

Ekipa Partizana je uspela da savlada Malatiju u okviru trećeg kola kvalifikacija za Ligu Evrope, samim tim i dobila dodatne bodove u borbi za što bolji plasman na UEFA listi.

Napredak je evidentan u odnosu na početak sezone, pa je Partizan trenutno na 74. mestu zajedno sa Spartakom iz Moskve. Oba tima su do sada osvojila 18.500 bodova.

Takođe, Partizan je na svom zvaničnom sajtu objavio da je Crvena zvezda odigrala dve utakmice više kako bi stigla do više bodova osvojenih od Partizana u građenju nacionalnog koeficijenta.

Na kraju, Partizan je prilično ljut na medije.

"Bilo kako bilo, sportski, ali i ostali srpski mediji treba da se raduju uspehu SVAKOG srpskog kluba u Evropi na identičan način. Nemamo utisak da je to ovog leta bilo tako, ali se nadamo da će se to uskoro promeniti. To je najmanje što FK Partizan zaslužuje, kao neko ko je u jednom dugom periodu, sve do 2017. godine, gotovo po pravilu JEDINI zastupao srpski klupski fudbal u Evropi i nakon isteka meseca avgusta", piše na sajtu Partizana.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

102 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
REVØLT
Sunday, 18.08.2019
13:24

Mozda nije posle ove utakmice, ali, bilo je izvestaja na jednom portalu da posle prvog poluvremena dominirate i ubijate, a ono i dalje 0:0, a bilo je i (ne znam da li isto kod njih) da mreze miruju, a Partizan vodio 1:0 ili 2:0:-D

avatar
REVØLT
Saturday, 17.08.2019
00:56

Fudbalski klub Partizan je iz daljeg takmicenja u Evropi izbacivao sledece timove: Mancester Junajted, Sporting Lisabon, Seltik, Groningen, Perudja, Kvins Park Rendzers, Njukasl, Real Sosijedad, Makabi Haifa, Anderleht, Vaker Austrija, AZ Alkmar, Ocelul, Lacio, Dnjepar, Steaua, Hamarbi, Banjik Ostrava, Jang Bojs, Ril, Nant, Verder, Sparta Prag, Inter Baku, Temisvar, Maribor, Djurgarden, Lokomotiva Plovdiv, Videoton, Zilina, Serif, Portimonense, Egaleo, Slavija Sofija, Gornjik, Zrinjski, Skenderbeg, Pjunik, Helsinki, Tromzo, Sirak, Zenes Es, Portdaun, Brno, Malatija, Honved, Viking Stavanger, Nordsjeland, Skendija, Rabat Malta, Flora Talin, Rijeka, Torsavn, Nefci, Hibernijans, Trakai, Slijema, Dinamo Batumi, Santa Koloma, Valeta...
Partizan je u evropskim kupovima pobedjivao timove: Real Madrid, Fiorentina, Roma, Dinamo Drezden, Sporting Hihon, Keln, Dinamo Berlin, Dinamo Zagreb, Tun, Sahtjor, Vasas, Rapid Bec, Slavija Prag, Dinamo Bukurest, Augzburg, APOEL, Tatran Presov, Bate Borisov, Slovan Bratislava, MTK, Anortozis, Ujpest, Makabi...
Partizan je u evropskim kupovima ostajao neporazen protiv timova: Inter Milano, Lids, Olimpik Marsej, Porto, Viljareal, CSKA Moskva, Fenerbahce, Atalanta, Olimpijakos, Besiktas, Banjik Ostrava, Livorno...
Partizan je u evropskim takmicenjima igrao i protiv: Juventus, Bajern Minhen, CSKA Sofija, Borusija, Arsenal, Spartak Moskva, Glazgov Rendzers, Okser, Sampdorija, Stutgart, Standard Lijez, Sevilja, Tuluz, Braga, Atletik Bilbao, Briz...
Partizan je izbacivao i pobedjivao rivale iz drzava: Engleska, Spanija, Italija, Nemacka (jedna i druga), Portugalija, Francuska, Skotska, Holandija, Belgija, Turska, Ukrajina, Grcka, Hrvatska, Austrija, Madjarska, Ceska, Slovacka, Svedska, Norveska, Finska, Danska, Poljska, Bugarska, Rumunija, Albanija, Azerbejdzan, Belorusija, Vels, Litvanija, Jermenija, Malta, Luksemburg, Farska Ostrva, Gruzija, Andora, Bosna...

I ovako izmucen, okupiran, napadan i unistavan spolja i iznutra - Partizan je jedan od najvecih klubova Evrope. To nikada ne treba zaboraviti i to nam nikada ne mogu oduzeti. A ova prolazna naoblacenja, poput ****** nepogode su bas to, prolazna. Treba samo da gledamo da nas ne dotaknu kako se ne bismo zaprljali. Samo jos vise treba voleti Partizan.

avatar
BenkovackiManitas31*
Saturday, 17.08.2019
22:55

Interesantan tekst. Gledam samo u koju bi rubriku spadao Dinamo ili si to namerno omasio jel :D. Ne znam svrhu teksta, niko nije ni rekao da je partizan mali klub. Manji od Zvezde sigurno ali ne trebate bas preterivati sa tim kukanjem

avatar
REVØLT
Sunday, 18.08.2019
13:09

Sta sam omasio? Nije manji nego veci u svim sportovima u muskoj konkurenciji- fudbal, kosarka, rukomet, odbojka (da, cak i odbojka), vaterpolo, hokej.

avatar
babaroga
Sunday, 18.08.2019
09:32

Nisam bas siguran sta si hteo ovim da kazes. Siguran sam da 60% klubova u evropi mogu da naprave ovakav spisak. Ali to ne znaci da su velikani, nedostaje im najvaznije: potvrda u vidu trofeja. Gde je medjunarodni trofej? Kakav crni velikan.

avatar
REVØLT
Saturday, 17.08.2019
00:14

** ipak zvezdorealovaca jer je dvojica, a ne dva:-D

avatar
Milos90
Friday, 16.08.2019
20:05

Sto se tice zadnjeg kola u Evropi nasih timova ima vise parametara zbog cega je zvezda bila popularnija. Protivnik, rezultat prve utakmice kao i ostala desavanja na utakmici, neizvesnost i naravno nacin pobede u drugoj utakmici tj penala...

avatar
REVØLT
Friday, 16.08.2019
23:57

Sta si ti sad napisao? 3:1 posle prve utakmice je gore nego 1:1? Neizvesnije DA, verovatno i tezi protivnik, ali, radi se o izvestavanju i pre i tokom i posle!

avatar
Alex DeLarge
Sunday, 18.08.2019
13:31

"Mozda" jaci protivnik klub koji vec deceniju redovno igra Evropu, nalazi se u top 50 klubova po Uefinoj listi i bezmalo sam ima zbirni koef Zvezde i Partizana? To je "mozda" bolja ekipe od nekog kluba iz Turske bestragije koji je osnovan pre fazon 10 godina i najveca uzdanica su mu dvoje ili troje epizodista iz Turske reprezentacije koja vec 10 godina ne predstavlja bilo kakav faktor u Evropi? Jesi li ti cuo decko za Malatiju pre zreba uopste?... Neke izjave mogu da budu misljenje, a neke su samo bezobrazluk... Da je u ovom momentu Partizan igrao protiv Kopenhagena bio bi pociscen na keca, bez da Danci zapinju uopste. Povoljan zreb Partizan trenutno drzi u Evropi, i to se prosto vidi. Zvezda igra kvalifikacije za LS, aktellni je prvak i imala je neuporedivo atraktivnijeg protivnika, paznja javnosti je shodno tome na njima... Ne kazem da Partizan nece biti bolji kako sezona bude odmicala, ali u ovom momentu izbacivanje Malatije je bila neka vrsta obaveze, ispadanje bi bila bruka... Imace grupnu fazu da se pokazu i dokazu...

avatar
REVØLT
Sunday, 18.08.2019
13:10

OK. Da je samo to u pitanju, ni po jada, ali, nije, naprotiv, ovo je strasno...

avatar
Milos90
Saturday, 17.08.2019
21:46

Radi se o izvestavanju sa druge utakmice tj da je partizanov prolaz dalje pao u drugi plan. A rezultat 3:1 nije gori nego bolji i upravo je taj bolji rezultat doprineo da utakmica bude manje popularna. Da li je iko mislio da ce partizan da ispadne, ne. A zvezda je imala mnogo tezu utakmicu i penale o kojima su mnogi strani mediji pisali zato sto je izvedeno 11 serija. Iako meni to nije za pohvalu da profesionalni igraci onoliko penala promase (neko ce pomenuti stanje terena ali i oni koji su pogodili su sutirali po istom terenu - logicno)

avatar
Dr fudbala Miloje
Friday, 16.08.2019
19:21

Кад кажу да су љути на медије да ли мисле и на Пантића или је само он ОК.

avatar
Brajkoo
Friday, 16.08.2019
17:38

Ne kazem da je Partizan igrao fantasticno ali Partizan je ekipa koja je imala sve vreme rezultat i ne vidim razlog da srlja. Ovako kriticko pisanje u medijima je ocigledno direktiva sa vrha. Imali smo utakmicu pre dva dana gde nas drugi predstavnik u Evropi stvori duplo manje sansi, 110 min igra u svom sesnaestercu(dobar deo sa igracem manje) a svi pricaju o fantasticnoj igri, neverovatnoj pobedi,istorijskom uspehu...alo bre nije ovo S. Koreja!

avatar
Old_school
Friday, 16.08.2019
22:08

Kazes sa vrha, a? A realno je Partizan odigrao odlicno, jel da? Tecno, planski, brza tranzicija... Sa druge strane, ni jedan medij nike nigde spomenuo da je Zvezda odlicno odigrala. Svi su pisali da se branila, ali i izdrzala. Sto je razumljivo kad igras protiv tima koji godinama igra LS i LE 70 minuta sa igracem manje.

avatar
Dr fudbala Miloje
Sunday, 18.08.2019
00:49

Да се разумеш у фудбал и ти би причао исто а не причао глупости.

avatar
REVØLT
Friday, 16.08.2019
23:56

I u pravu si, nije sa vrha nego sa dna jer je to samo dno i talog.

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Friday, 16.08.2019
16:17

Jadni zvezdini navijači u ulogama novinara, komentatora i reportera jer nisu više u stanju ni da saopšte i napišu tačne rezultate Partizanovih utakmica, odavno smo već navikli da ne prikažu Partizanov gol u utakmici 1:1, da pišu kako je Partizanov protivnik u Evropi pokraden iako je istina obrnuto, ali kada su počeli a objavljuju izmišljene rezultate koji su oni želeli da budu znači da im je mnogo teško, a kako i ne bilo kada veličaju stajanje dva drvoreda u svom šesnaestercu više od sat vremena u Kopenhagenu.

avatar
rivarinho
Saturday, 17.08.2019
11:43

Raspitaj se, na 15 od 18 najposecenijih portala, glavni i odgovorni urednici su predstavnici gtr-a, imaju zajednicke proslave, brifinge i smisljaju kako da se odupru "ludilu" u kome se nalaze. Ludilo su sami stvorili kroz decenijsko lazno izvestavanje, nekulturno, pogano. Ne bi iznenadilo da namerno i sad remete medijsko nebo kako bi vestacki stvorili sliku neobjektivnosti. Pa zar najzastupljeniji sportski novinari nisu tegeltija i pantic? Seti se kako su u Srbiji predstavijene zvezdine devojke koje igraju na parketu a kako samo dva dana kasnije, ometen u razvoju, navijac partizana sa spustenim gacama na sred hale Pionir?

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Saturday, 17.08.2019
22:29

Oni nisu medij, oni su umetnici koji ismevaju vaš cirkus u najboljem obliku. Ispod časti mi je da izjednačim podlost i bolest kao što si ti pokušao sa ova dva primera. Mediji su počeli da objavljuju pogrešne rezultate Partizana tako da pobede pretvaraju u poraze i nerešene Partizana, to je onaj poslednji stadijum i nakon svega što je izveštavano u poslednjih 20-ak godina bilo je samo pitanje trenutka kada će potpuno izgubili dodir sa realnošću. Vi samo nastavite tim putem, da to podržavate, da to slavite i da se tome radujete. Vi niste ni svesni koliko ste zaglibili u sopstvenim nerealnim stvarima koje sami sebi plasirate.

avatar
Pixi GOOL iz kornera
Friday, 16.08.2019
16:16

Mozda bi vam bilo lakse da svoje zivote posvetite svom klubu, a ne Zvezdi.

avatar
noxovac993
Friday, 16.08.2019
16:09

Pred put u tursku po rts-u igrali smo nerijeseno prvu utakmicu, po ruznalu izgubili smo 1-3... znaci katastrofa a ovamo 28 tekstova o Grobaru Borjanu kako skace posle penala...

avatar
Misosesic
Friday, 16.08.2019
15:58

Koliko je Zvezda kompleksa nabila da je to strasno.

avatar
GoHardV3
Friday, 16.08.2019
15:47

Partizan da je ikakve pravde ne bi ni igrao evropu, zasluzen raspon je 5og do 7mog mesta, da se nije drzava umesala nikad ne bi igrali evropu ove sezone.

avatar
Dragan Jelena
Friday, 16.08.2019
23:18

Pa gde bi vi bili da nema nasega predsednika...pogledas prvo u svoje dvoriste sta se radi,pa ti ako imas obraza posle komentarisi druge.....ziva istina drugar mi je igrao u ofk kada su pokidali zvezdu u prvom poluvremenu usao gosn.Terzic objasnio im par stvari i gle cuda dobi Zvezda tu utakmicu...tako da prijatelju mani se komentara i uzivaj u namestenoj dominaciji svog tima....pozdravljam :)

avatar
Dragan Jelena
Sunday, 18.08.2019
19:00

Samo se ti tesi svi znamo ko je Terzic i iskreno da ima zakona on ne bi bio tu gde jeste al to je vec problem drzave....druze sta da ti kazem uzivaj i nemoj mi se nervirati jbs.Terzica i sve ostale mafijoze nasega fudballa :) budi mi pozdravljen i puno srece tebi i tvom voljenom klubu u evropskim takmicenjima :)

avatar
babaroga
Saturday, 17.08.2019
22:41

Opet lazi. Drugar mi je igrao za ofk tada i nista se od toga nije desilo, kaze da je rezultat i duplo veci bio bilo bi u redu koliko ke Zvezda bila bolja l.

avatar
Dorotej
Friday, 16.08.2019
15:11

Neverovatno šta radi uprava Partizana. "Ratuje" sa medijima, UEFA-om, sudijslom organizacijom, Zvezdom, drugim klubovima u srpskoj ligi. Po
sistemu akcije i reakcije nije teško predvideti epilog ovakvog ponašanja. Nastavak te priče sledi u vidu svetskih zavera koje se pletu protiv FK Partizan. Ta uprava će da upropasti klub.

avatar
Doki Daki
Friday, 16.08.2019
15:53

A šta nije istina u izjavi? Da ne pišem činjenično da država stoji iza vas.

avatar
Dorotej
Sunday, 18.08.2019
12:05

Razmisli šta znači "lajanje na zvezde". Simbolika je da se ovde radi samo o jednoj Zvezdi. U životu ne možeš uvek da "treseš istinu" pa kud puklo da puklo (obično pukne po sopstvenoj tintari). Postoji i diplomatija. A ulaziti u sukob sa moćnicima (UEFA) ti je prečica do propasti. Ta bandoglavost nas kao narod udara u glavu. Tu su Crnogorci mnogo fleksibilniji od nas. Ovi je dobronamerno napisano bez želje da omalovažavam Partizan i njegove navijače.

avatar
Dorotej
Sunday, 18.08.2019
11:56

Ne razumeš poentu.

avatar
Doki Daki
Saturday, 17.08.2019
07:43

A ti poentu mog da je u izjavi sve tačno. Nisam za vlast u Partizanu, ali je izjava istinita. Partizan odigrao dve manje od Zvezde - tačno. Partizan igrao skoro 10 godina Evropu i održavao kakav - takav koeficijent Srbije - tačno. O medijima uopšte u Srbiji - tačno. Poenta je kad tvrdiš da neko laže, ćinjenicama dokažeš da laže, a svakom možeš da kažeš "teorija zavere, dosije x" i sl.

avatar
Dorotej
Friday, 16.08.2019
21:33

Nisi shvatio poentu mojeg komentara.

avatar
NikolaDzoni80
Friday, 16.08.2019
15:08

Nisu ljuti samo u FK Partizan,ljuto je celo SD na medije,svi mi navijaci. Jer smo toliko zapostavljeni u medijima da je to strasno. Podvlace se neki tekstovi o CZ koji realno ne piju vodu,danas svi portali velicaju Milojevica zbog cestitki Partizanu,a cestitke i zelje Milosevica retko ko da je preneo,i ko jeste to je u nekom zavrsetku pasusa. Nego u ne bitno je vise,mi cemo da uzivamo u tisini uspeha naseg tima. Hvala Vam svima na PRIVATNOSTI.

avatar
BenkovackiManitas31*
Friday, 16.08.2019
21:21

Cekaj, jesi ljut ili zahvalan? Malo ti je nerazuman komentar

avatar
REVØLT
Friday, 16.08.2019
23:52

Bio je ljut i ironican, malo previse za tebe, gitaristo,

avatar
Old_school
Friday, 16.08.2019
22:10

Mislim da su i slova o Miloju bila bold, a Milosevicu italik...

avatar
rivarinho
Friday, 16.08.2019
14:54

Da niste tako gadni i odvratni pa i da vam se raduju...Ovako i ne treba bolje, vidi samo ovo saopstenje!

avatar
nenadnenad1234
Friday, 16.08.2019
14:38

U najmanju ruku treba da se izvinimo domacim medijima zbog prolaza plej-of fazu kvalifikacija za LE.

avatar
⭐♦ povratka kralja
Friday, 16.08.2019
16:30

Zasto bi se izvinili ? Zasto vecito od sebe pravite Don Kihote i borite se sa izmisljenim protivnicima , vetrenjacama i slicno ? Daleko bilo.

avatar
⭐♦ povratka kralja
Saturday, 17.08.2019
21:00

Mozes da nabrajas do sutra jer nisi u pravu. Zasto bi se navijaci partizana bilo kome izvinjavali, na koga osim na vas koji navijate za partizan to sto ste prosli u plej of ima uticaj ? Vecito izmisljate protivnike, prepreke. Zato i imate na kraju sezone po 36 bodova manje na tabeli jer ne razmisljate o fudbalu nego samo neke teorije zavere.

avatar
nenadnenad1234
Saturday, 17.08.2019
00:13

Kolko stvari treba da ti nabrojim minimum, da kazes izvini upravu si?

avatar
Dejan Omerovic-Htzl
Friday, 16.08.2019
14:35

Radovace se, samo treba da prodjete kvalifikacije prvo... Zvezda se vec kvalifikovala za LE, vi za to morate jos Molde da izbacite... cemu kmecanje sada, kao da je Molde orpisan?!

avatar
Pixi GOOL iz kornera
Friday, 16.08.2019
16:17

Oni su u nasoj ligi naucili da se na vise od pola njihovih utakmica rezultat zna unapred.

avatar
NemanjaaVidiiiicNo1
Friday, 16.08.2019
14:31

Par godina nase krize ste vi zastupali fudbal,samo par godina,pre toga vas nije bilo nigde..

avatar
INTER DO SMRTI
Friday, 16.08.2019
17:25

Tih par gorina je ceo tvoj zivot, otprilike

avatar
NemanjaaVidiiiicNo1
Friday, 16.08.2019
23:47

To ako si ti klinac ne znaci da su svi,imam 30tak godina,ali sta se to tebi vredi objasnjavati samo cepaj :)

avatar
paok
Friday, 16.08.2019
19:48

Par godina je u prevodu 2, nije bas tako kratko ali dobro. Uostalom ko podrzava ove po meni nije normalan.

avatar
⭐♦ povratka kralja
Friday, 16.08.2019
14:24

Nerealno koliko su optereceni Zvezdom :D Zvezdi se ove sezone brise sezona kada smo ispali od Cernomoreca. Uz dobre partije u evropi, mozemo da doguramo do 60. mesta sigurno a to bi znacilo povlascen status sigurno u kvalifikacijama protiv velike vecine klubova.

avatar
Čerek B.
Friday, 16.08.2019
14:21

Gospode pomozi im, ne znaju šta rade

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Friday, 16.08.2019
23:48

Vi ne znate šta radite, podržavate i branite zlo. Jel Partizan ili neko ko prati i ne želi zlo objavio da je Partizan izgubio od Malatije 3:1 u Beogradu i da je igrao nerešeno 1:1 u Beogradu?

avatar
Grb partizana 1997?
Friday, 16.08.2019
14:18

Saopstenje na zvanicnom sajtu pa se pominje Zvezda... Ne dao Bog da dozivim ovo sto dozivljava navijac partizana, samoubio bih se iz zasede. Ovde bi treba da zasede konzilijum lekara da se u udzbenike uvede neka nova dijagnoza koja je mesavina zavisti, ljubomore i ludila.

avatar
Сотир Ђубре V.1.0
Friday, 16.08.2019
17:50

Тако је одувек било. Наследили су параноју ЈНА генерала.

avatar
aleksbn
Friday, 16.08.2019
22:13

Evo ti citat sa jednog vašeg saopštenja, pa proguglaj: "Fudbalski klub Crvena zvezda oglasio se novim saopštenjem u kom navodi da se nastavlja "lopovluk Partizana uz saglasnost Fudbalskog saveza Srbije"." Ne ne, nikad vi niste Partizan spominjali, a-a! Vi samo u svoje dvorište gledate. Čisto da znaš, nije saopštenje iz onog perioda kad vas je Lukić vodio i štancao saopštenja na svakih 7 dana, već iz Terzinog doba.

avatar
REVØLT
Friday, 16.08.2019
14:17

Imam i jedno pitanje za klub- o bordo-plavim dresovima retko ko vise igde i pise, ali, gde su nam crno-beli dresovi, za ime Boga?! Ja ne zelim bre vise da gledam one ruzne crne majice!

avatar
REVØLT
Friday, 16.08.2019
14:14

Kako da ne budemo ljuti kad su se svi udruzili protiv nas? Toliko zluradog izvestavanja, toliko navijanja za zvezdu, a protiv nas, toliko lazi i obmana i precutkivanja ili laznog prikazivanja vaznog, a izdvajanja nevaznog, toliko ''lapsusa'', toliko losih pojava na nasu stetu u svakom mogucem smislu!!! Na kraju krajeva, hajde bas da vidim i kad cete vi (nadam se da ce to biti danas) napisati ko ce biti u kom sesiru pred izvlacenje za grupnu fazu LE, na stranu to sto sam ja to ovde napisao jos odavno.

avatar
⭐♦ povratka kralja
Friday, 16.08.2019
16:33

Da, navijanje za Zvezdu, lapsusi i slicno su krivi za to sto protiv ekipe Malatije , koja je po Uefinim tabelama 17. klub iz Turske, koji je prosle sezone bio petoplasirani u turskom prvenstvu sa 3 boda vise od devetoplasiranog, to je razlog zasto u drugom poluvremenu niste pola terena uspeli da predjete protiv takvog tima. Normalno da ce se pisati vise o Zvezdi, Zvezda igra LS i igrala je neizvesnu utakmicu koja se zavrsila na za nas lep nacin. Normalno da je ljudima to zanimljivije.

avatar
REVØLT
Friday, 16.08.2019
23:50

Niko o tome nije pisao, znas ti vrlo dobro da su mediji ovde seratorSKi.

avatar
babaroga
Friday, 16.08.2019
16:38

Vi cete biti u trecem isto i mi ako kojim slucajem kiksnemo JB. Usput: ovi tvoji i u zvanicnom saipstenju moraju da slazu. Kako misle da bilo ko pise i njima, tuzice ih neko za to