Oglasio se Iliev - Ko se našao na meti kritika, a na koga je ponosan?

Sportski direktor Partizana je od pojedinaca očekivao više.

Sportske.net/Pavle Knežević
Sportske.net/Pavle Knežević

Povezane vesti

Ako je posle meča protiv Dinama iz Kijeva hvalio ofanzivnu liniju tima, a probleme video u defanzivi, večeras Ivica Iliev ima drugačiji utisak posle 0:0 u Elbasanu, kao i većina navijača Partizana.

On žali za propuštenim prilikama u finišu meča, a u izjavi koju prenosi ''Informer'' posebno se osvrnuo na promašaj Sejdube Sume koji je mogao da izraste u junaka meča u Elbasanu.

''Suma je imao kolosalnu šansu, svi smo mislili da je to - to. On to mora da pretvara u gol. Ne znam šta je hteo. Moram da priznam da će Suma morati više toga da nam pruža'', izjavio jhe Iliev o Partizanovom najskupljem pojačanju.

Ni Leandre Tavamba nije bio pošteđen kritika, Iliev je rekao da je večeras odigrao najlošiju utakmicu od dolaska u Partizan, a odbrambenu liniju je nazvao ''divnom''.

''Apostrofirao bih divnu odbranu. Mitrović je bio spektakularan, bio nam je pola ekipe. Ponosan sam na njega'', izjevio je Iliev.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

27 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
svojnasvome
Saturday, 21.10.2017
12:52

Ivice sto sad ne vices na novinare? Sto se sad ne bahatis? Ocajna igra tj nema je, to ni na sta ne lici i ne znam od kud pravo i tebi i djukicu da nas smatras tolko neinteligentnim da nas zamajavate pricama o nekoj 4-ci kad je u pitanju igra...ako ni zbog čega ono zbog te izjave mora da leti. Pa ili je bezobrazan il je sve samo ne trener. A ti antipaticni buljavko zajedno sa njim i sa svojim pojacanjima sumom ozegovicem solomonom..... sram te bilo bre koga zamajavate, pa dal ste gledali skoro mec zvezde, pa oni igraju galakticki fudbal u odnosu na nas trenutno. Partizan ulazi u evropu bez spica, pa koji iole ozbiljan klub zo sebi dozvoli? Al ne mozemo biti ozbiljni sa takvima poput tebe nadobudni lajavce

avatar
DALJE RUKE OD HRAMA!
Sunday, 22.10.2017
10:48

Mozda misle na nemacku cetvorku, kod njih je jedinica najbolja ocena:-D

avatar
Saturday, 21.10.2017
01:16

Ja mislim da ste pokidali u Albaniji, baš ste dominantno dominirali, kako se kaže izdominirali, onako baš, baš ... išli ste po protivnika

avatar
Taribowest
Friday, 20.10.2017
15:08

nema mesta za kritiku Tawambe jer je momak upucao po 90 min na svakoj utakmici od jula na ovamo i normalno je da padne fizicki u nekom momentundrugo, igraci valjaju al nam formacija nevalja.ndokle god budemo igrali sa dva zadnja vezna od kojih jedan zauzima mesto pleju , sa Sumom koji je igrao sve samo ne na svojoj krilnoj poziciji i samo i iskljucivo dugim loptama na Tawambu nece biti bolje nnemam nista protiv DJuke al mora da promeni sistem igre i to je sva filozofija

avatar
k.na.bicikli
Friday, 20.10.2017
14:00

Dokle vise ovaj Jevtovic!! Jel moguce da neko toliko gura..

avatar
Friday, 20.10.2017
11:23

Sinoć se konačno videlo da je Mitrović klasa za Ostojića a on nije ni igrao u Bg. Isto tako mislim da se pokazalo da je Suma definitivno promašaj, daj Bože da grešim. Tošić me baš razočarao:(

avatar
Al(a)din
Friday, 20.10.2017
10:33

Znaci Suma kao i Muce, Ruiz i Rikardinjo, samo je razlika ta sto je Suma placen preko milion i po, a ovi dovedeni za dzabe

avatar
Bianconeri Belgrado
Friday, 20.10.2017
11:50

Samo je razlika sto je Suma dao vise golova i asistencija nego svi ti zajedno.

avatar
Al(a)din
Friday, 20.10.2017
17:08

Pilko ti je rekao

avatar
pilko
Friday, 20.10.2017
13:53

Stvarno? Pa koliko je on to dao golova za Partizan? (Ruiz je postigao 6 dok je igrao u Zvezdi.)

avatar
Goran Gogi Vidanovic
Friday, 20.10.2017
09:54

Čoveče ne pričaj vise i ne soli nam pamet.Za tebe i o ovog Djukica je ovo dobra utakmica.Alo bre, pa koju utakmicu dobru odigrasmo u ova tri meseca?Ovo nema veze sa fudbalom sto mi igramo.Sve na srecu.Ne moze tim kao sto je Partizan da igra i da strahuje od Napredak,Rad,Skenderbeg,Radnik do zadnje minute.Jel vi znate koji so to timovi gospodo iz uprave i Vi gospodine Djukicu?Svi nas provalili da bacamo lopte Tavambi pa on covek sta uradi.Tim loptama ga teramo da igra ledjima prema golu a ne licem.Miletic bek,promasaj.Taktika promasaj.Ej mi igramo sa dva zadnja vezna (Everton,Jevtovic),protiv ekipa koje treba da pobedimo u prvom poluvremenu.Daj te vise,dokle sa tim pricama?Ovako ne ide.Izgubicemo titulu,Ispascemo iz grupe koja je ujednacena po meni i gde mozemo da igramo sa svakim i na kraju ce nam servirate da je uspeh kvalifikacija u kup UEFA i da ce sledece godine da bude bolje.Onda vi idite na stadion i gledajte utakmice i ne kukajte kako treba da bude vise gledalaca.Pa sta da gledamo?igru koja ne postoji.REALNO

avatar
Nedeljko Panic
Friday, 20.10.2017
09:20

Ivice menjaj trenera dok nije kasno.

avatar
TARAS
Friday, 20.10.2017
13:09

Ne nego zajedno pod ruku pa napolje iz Partizana.

avatar
DR DRE
Friday, 20.10.2017
09:04

Mitrovic je konacno odigrao kako treba, on i Everton su bili najbolji, slede Vulicevic i Suma, celavi Miletic je u nekoliko navrata pokazao nesigurnost, kosati Miletic je katastrofalan igrac, Jevtovic cak nije bio najgori na terenu tako da mozda i on zasluzuje malo vecu ocenu od one koju ste mu vi dali. Sta je Tosic sinoc radio, ja stvarno ne znam, ali to je bilo jako bledo, slabo i neubedljivo, Jankovic je tu negde u rangu ili nesto malo ispod Sume dok je Tavamba bio neprimetan, jos jednom se pokazuje da ne moze da bude -devetka-. Stojkovic nije imao posla. Opet se pokazalo i da nas nazovi sef strucnog staba ne moze da se odrekne tih vrsenja izmena po kalupu, cak nije ni iskoristio trecu izmenu sto takodje za njega nije novina. Pantic je u drugom poluvremenu morao da udje umesto Sume, Jankovica ili mozda i Tosica, a svakako je mogao i umesto Jevtovica, to bi cak bilo i najlogicnije. Ponudite nov ugovor EVERTONU, ne dozvolite da ode, narocito ne gratis!

avatar
magister
Friday, 20.10.2017
10:25

Jevtović u prvom najbolji naš igrač, dosta pao u drugom. Tošić - užasan, pa se popravio malo u drugom, Janković za nijansu bolji od Tošića. Suma - odigrao najbolju utakmicu do sad, ali i dalje ne dovoljno dobar. A šansu - nije mogao da realizuje, jer je jedva stigao do lopte i uradio jedino što je mogao u naskoku na loptu, ali je golman već bio tu, ušao u šut. Ne znam šta je Ilijev gledao kad to nije video. Miletić bek jeste problematičan, a ćelavi - odličan, uz jedan težak kiks. Tavamba je imao trojicu na sebi i sudiju protiv sebe, a i loše veče. Ali trener, Tošić i Janković nisu umeli da iskoriste to zgušnjavanje oko Tavambe. Suviše pogrešnih i nekontrolisanih pasova od igrača od kojih očekuješ - klasu.

avatar
DR DRE
Friday, 20.10.2017
12:07

Jevtovic je mozda samo najvise odskocio u odnosu na ono sto nam inace pruza, i dalje ne bih rekao da je bio nas najbolji igrac. Celavi Miletic je imao i vise od jednog kiksa, neke stvari se ni ne vide uvek golim okom, a Suma je bio blago fauliran u toj sansi, to je mozda bio cak i penal.

avatar
magister
Friday, 20.10.2017
10:33

Pravi savet za Evertona. Po meni je posle prvog Pantić trebalo da uđe umesto Tošića, a Radin posle 10' u drugom umesto Jevtovića. Nije trebalo pustiti i Mihajlovića i Stevanovića, pogotovo Alena - za džabe. Sinoć bi dobro došao umesto - Jankovića npr. Padanje i prevrtanje Jankovića i Tošića sinoć jeste bilo posledica njihove preoštre igre i tolerisanja sudije nekih startova, ali i nespremnost da se na to odgovori. I njih dvojica, a pogotovo Ožegović, koji to demonstrra iz utakmice u utakmicu, moraju da shvate da je padavičarima mesto samo na klupi.

avatar
Doki Daki
Friday, 20.10.2017
08:31

Znači, sledeći put, divna ofanziva...

avatar
Povratak kralja 59
Friday, 20.10.2017
06:25

Niko nikad da prokomentariše Jevtovića jer izgleda da je zaštićen kao Đukić. Suma je juče počeo da igra na svojoj poziciji i odmah je bolji i opasniji, a Jevtović više od dve godine igra na svojoj poziciji, a i dalje je katastrofalan. A možda se to i od njega očekuje isto kao od Miletića da ne mogu pasom unapred da pogode saigrača, i onda neko očekuje da Tavamba šta, da bude brži od protivnika anulira loš pas saigrača odnese loptu i da gol. Sreća pa se Jevtović povredio pred revanš u Mađarskoj te pregazismo Videoton inače s njim u timu pitanje je kako bismo prošli/ispali. Tad je Radin bio zaslužan za 3 gola, a niko da ga prokomentariše. S tim vašim zamajavanje nećete daleko ili nam recite da ovaj amater mora da igra pa da se bar pomirimo s šarenim reztatima.

avatar
djan_franko
Friday, 20.10.2017
05:59
avatar
Bojan Aleksic
Friday, 20.10.2017
01:42

Zamislite u kakvom je stanju naš fudbal kada sportski direktor posle jedne utakmice ovako daje ocene i kritikuje/hvali. Pa zamislite da sportski direktor ili neko iz osoblja Barse, Bajerna, Junajteda itd. izadje posle utakmice sa izjavom Suarez je podbacio, Rašford mora bolje i slično. Stvarno smešno.

avatar
obradovicv
Friday, 20.10.2017