"Nikad lošiji Partizan" - Netačno po više osnova!

Autor: Mihajlo Vidojević
petak 07.12.2018.
11:28
Izvor: Sportske.net

Ukoliko pogledamo poslednjih pet sezona i učinak crno-belih u uvodnih 19 kola videćemo da rezultati Mirkovićevog tima nisu tako loši kakvim se predstavljaju.

Beta/Branislav Božić/Mo
Beta/Branislav Božić/Mo

Povezane vesti

Dva kola ostalo je do kraja jesenjeg dela sezone u Super ligi i početka zimske pauze u šampionatu. Crvena zvezda je overila titulu jesenjeg prvaka, Radnički će po svoj prilici biti drugi, a Partizanu ostaje da se u poslednje dve utakmice ove jeseni sa Čukaričkim bori za treće mesto.

Navijači "Parnog Valjka" sigurno nisu zadovoljni činjenicom da ekipa zauzima treće mesto na tabeli i da za "večitim" rivalom zaostaje 13 bodova, ali se maksima o "nikad gorem Partizanu" koju neretko čujemo ove jeseni ne može označiti kao tačna.

Nema potrebe da se ide daleko u prošlost, Partizan je u jesen 2015. godine izgledao daleko lošije i već je bio precrtan u borbi za titulu na polusezoni. Bio je to prvi deo sezone 2015/16 u kojoj su ekipu vodili Zoran Milinković, Ljubinko Drulović i Ivan Tomić.

Nakon 19. kola Partizan je u pomenutoj sezoni zauzimao četvrto mesto na tabeli sa 32 osvojena boda i pet poraza! Ono što pravi razliku u odnosu na tekuću sezonu jeste činjenica da je Partizan te jeseni vodio bitku za plasman u eliminacionu fazu Lige Evrope i da je potpuno žrtvovao rezultate u Super ligi zarad evropskog uspeha koji na kraju nije ostvaren.

Zanimljivo je i to da je kod većine navijača Partizana vladalo nezadovoljstvo tokom jesenjeg dela prošle sezone, pa je Miroslav Đukić konstantno bio na udaru iako je ekipu odveo u eliminacionu fazu Lige Evrope, a posle 19 kola njegov tim je imao identičan učinak kao onaj koji je Marko Nikolić u sezoni 2014/15 vodio do titule!

Miroslav Djukic

Razlika je u tome što je u jesen 2014. godine Nikolićev Partizan bio prvi na tabeli sa 46 bodova, a Đukićev je za takmaca imao Crvenu zvezdu koja je u ovo vreme prošle godine imala 17 pobeda, remi i poraz.

Da se osvrnemo konačno i na učinak crno-belih pod vođstvom Zorana Mirkovića. Treba uzeti u obzir da je Bati u "amanet" ostavljena jedna pobeda, remi i poraz i da od momenta preuzimanja ekipe u Super ligi ima skor 10-6-0.

Da je na dve ili tri utakmice na kojima je upisan bod Partizan slavio pobedu, a bilo je prostora za tako nešto jer su pojedine sudijske greške i loša realizacija kumovali velikom broju remija, crno-beli bi imali daleko manji zaostatak za "večitim" rivalom.

2018/19
3. Partizan 19 11-7-1 29:8 +21 40 (Miroslav Đukić - Zoran Mirković)
2017/18
2. Partizan 19 14-4-1 39:14 +25 46 (Miroslav Đukić)*
2016/17
2. Partizan 19 13-3-3 34:12 +22 42 (Ivan Tomič - Marko Nikolić)
2015/16
4. Partizan 19 9-5-5 38:24 +14 32 (Zoran Milinković - Ljubinko Drulović)*
2014/15
1. Partizan 19 14-4-1 45:14 +31 46 (Marko Nikolić)*

* Sezone u kojima je Partizan tokom jeseni uz Super ligu i Kup igrao i grupnu fazu Lige Evrope;

Kada se pogleda učinak iz prethodnih pet sezona nakon 19 odigranih utakmica, primetno je da je najveći problem Mirkovićevog tima neefikasnost. Čak i ona očajna sezona u kojoj su tri trenera vodila ekipu nije bila tako jalova za Partizan kao što je to danas slučaj.

Mirkovićev tim postigao je samo 29 golova i bolji golgeterski saldo od Partizana trenutno imaju Crvena zvezda, Radnički Niš i Čukarički. Kada već tražimo zamerke, red je da apostrofiramo i dobre stvari. Osam primljenih golova na 19 prvenstvenih utakmica predstavlja fantastičan rezultat i takav defanzivni učinak crno-beli nisu imali još od sezone 2011/12 u kojoj su u ovo vreme godine imali samo sedam primljenih golova.

Šansu da poprave golgeterski skor i bodovni saldo, ali i da zadrže dobar defanzivni učinak fudbaleri Partizana imaće u duelima sa Radom i Mačvom u poslednje dve utakmice jesenjeg dela sezone.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

27 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Osijek 51
Saturday, 08.12.2018
21:19

U domenu sporta zivim za Partizan vec skoro 60 godina i imam pravo da kazem da nikada nisu bili gori, u kompletu, igra, igraci, uprava, navijaci. Samo naivcine mogu misliti da je to slucajno, na tome se radi , i to vrlo zdusno , medijski, financijski. Razlozi sunovrata koje navodi nenad 95 su posljedica ovog stanja, a ne uzrok...

avatar
Osijek 51
Saturday, 08.12.2018
21:03

Bili smo i gori, koja je to mazohisticka utjeha, pa valjda je smisao rada odanih i odgovornih ljudi da se to lose nikada ne ponovi. Sve je to bacanje prasine i bjezanje od odgovornosti, koja je izgleda, nazalost moguca i pozeljna samo u Partizanu...

avatar
NOTHING ELSE MATTERS
Friday, 07.12.2018
18:44

Da, ali, djukic je tada vodio ekipu od pocetka sezone i imao odresene ruke da radi sta god hoce...

avatar
Raky_b
Friday, 07.12.2018
18:40

Bez obzira na rezultate u ovoj jadnoj ligi, dovoljno je pogledati Partizanovu igru i bezvoljnost koju prikazuju njegovi igraci, da bi se bez griznje savjesti moglo reci da je ovo najgori Partizan ikad.
A o "igrama" uprave ne vredi ni pisati, jeste da im je Djura snajder velika konkurencija u lopovluku, ali oni su ipak nesposobniji po drugim osnovama.

avatar
Душан Терић
Friday, 07.12.2018
17:44

Ovo je najgora sezona jer nema uspeha ni na jednom frontu. Prvenstvo je reseno, evropa odavno gotova a kup klimav. Jedva smo i kolubaru prosli. Igracki kadar mrsav. Po prvi put nemamo koga da prodamo a u partizan niko nece da dodje. Strucni stab kriminalan uci se na partizanu umesto na telioptiku. Uprava lopovska i nesposobna. Navijaci ne postoje. I sta nam ostaje?

avatar
nenadnenad1234
Friday, 07.12.2018
17:43

Sad dal je nikad losiji Partizan, il ne, to je diskutabilno, ali cinjenica je da nikad gora atmosfera oko kluba nije vladala.
Od pocetka sezone, neka negativna atmosfera vlada oko kluba, pa kad na to nadovezes sudijske greske (slucajne, ili namerne u to ne zalazim) na pojedinim utakmicama, gde su "prosuti" bodovi, pa na sve to dodas nedostatak srece, gde ti po utakmici masis nekoliko cistih sansi, nije ni cudo sto ovolko zaostajes za prvim mestom.
Ajde sto ti tokom cele sezone imas "borbu" sa rivalom, koju si i ocekivao, ali ti ove sezone moras da trpis udarce i od ljudi koji su se do pre nekoliko meseci kleli u ljubav prema Partizanu.
I kao slag na tortu se nadovezuje sta se sve svira za komsinicu ove sezone. Linijski sudija ladno dize ofsajd za Proleter protiv Zvezde, bez obzira sto je lopta ubacena iz auta, ili ona lakrdija protiv TSC-a i nikom nista.

avatar
Kokorayko
Friday, 07.12.2018
16:36

Ubedljivo najgori tim Partizana u poslednjih dvadesetak godina.
Ja generalno pratim našu ligu sve timove i Partizan nikada nije imao ovako loš tim.
U ovom timu mogu da ostanu Stojković,MIletić,Pantić, Janković, Tošić i Gomez.i ovi što imaju ispod 19 godina Svi ostali su nepotrebni i višak.
Mora da se dovede šest,sedam prvotimaca i isto toliko zamena

avatar
NOTHING ELSE MATTERS
Friday, 07.12.2018
18:44

Slabiji od tima iz 2006/07? Nema sanse.

avatar
nemam pojma
Friday, 07.12.2018
19:47

A pre toga da odu nesposobni iz kluba, iz UO, Vazura i Ilijev. I kondicioni tim trenera.

avatar
DekiStankovic5
Friday, 07.12.2018
14:45

Po meni ovom im je najlosiji igracki kadar da ja pamtim,a pamtim dosta,cak I onomad kad su zaostajali 30 bodova imali su bolji tim.

avatar
nenadnenad1234
Friday, 07.12.2018
17:49

Pa sad je diskutabilno dal je losiji, ili ne, ali pogledaj ti sve negativne faktore koji su nas pritisli ove sezone.
1.Mi od pocetka sezone nismo spojili nedelju, dve da smo kompletni, bez neke povrede.
2.Negativna atmosfera oko kluba, tokom cele sezone
3.Pa nadovezi sudijske greske (necu da zalazim sad dal su namerne, il slucajne) zbog kojih smo "prosuli" pojedine bodove
4.Pa na sve to nadovezi i na pojedinim utakmicama gde smo sijaset sansi promasili
5.Pa negativni novinarski naslovi od pocetka sezone, gde se kritikuje tim. Npr. pred derbi nema koje novine nisu napisale da Zvezda lagano dobija
6.Ajde sto imamo ocekivanu "medijsku" borbu sa vama, nego sto ove sezone moramo da primamo udarce od ljudi koji su se do skoro kleli u ljubav prema Partizanu. Seti se samo koje sve davao izjave pred derbi i pricao kako ce nas Zvezda dobiti 5:0, kako je Zvezdin drugi tim za klasu bolji od naseg prvog.
Kad dodas sve to, nije ni cudo sto mi zaostajemo ovoliko bodova sa vama. Samo onaj koji se ne razume u sport moze reci da ovo ne utice na ekipu.

avatar
Man united
Saturday, 08.12.2018
14:38

ахахаха, па кад би надовезали судијске грешке, имали бисте једно 10-15 бодова мање него сада.

avatar
nenadnenad1234
Saturday, 08.12.2018
02:48

Ilijev daje konacan sud oko pojacanja, ali to nisu odresene ruke, vec bira najbolju opciju od ponudjenih, sad dal je i ona kvalitetna to je druga stvar. To je ko da sad mi ponudis tri ucenika sa prosekom od 2.3, 2.4 i 2.5, najbolji je onaj sa prosekom od 2.5, ali daleko od toga da je on dobar djak, tako ti je i za pojacanja. Da se ne lazemo covek koji je doveo Evertona, Leonarda, Djurdjeivca,... da ne zna da prepozna boljeg levog beka od ovih sto imamo, nemoj se zavaramo.
Jedini u Srbiji koji je hteo da ima odresene ruke oko pojacanja, tj. da se on pita za sve je bio Muslin, pa ga Dzajic oterao. Postoji price i da je Zenga hteo posle osvojene titule sa Zvezdom da ima svu nadleznost oko pojacanja, pa mu nisu dali i on pokupio i otiso, ali za to nisam siguran.

avatar
DekiStankovic5
Friday, 07.12.2018
21:37

Pa dobro,u pravu si ti,za masu stvari ovde,nema tu sta,slazem se,specijalno se slazem sa atmosferom oko I unutar kluba raspad navijaca,isto,podrska na utakmicama ocajna,I ono sto dodje, malo malo pa zvizdi igracima I onda kad to pogledas jako je tesko igrati u tim uslovima to je cinjenica isto tako smatram posto ne znam da li Ilijev ima odresene ruke da sam dovodi ili u dogovoru sa nekim,ali vas su ukanalile kupovine ozbiljno I za to neko treba da odgovara,ali kao sto biva kod nas u zemlji Srbiji od toga nema nista,nazalost.

avatar
DouglasHaffernan
Friday, 07.12.2018
20:12

Plakala je plakala kao dete malo.....

avatar
Real Only
Friday, 07.12.2018
13:30

Pa sta je cudno sto su greske sudija kumovale gubljenju bodova? To se desava zadnje 4 godine vrlo cesto. Btw, normalna je stvar da se kiksne ponekad, da se odigra nereseno, cak i da se izgubi, svako ima los dan. Jedino Zvezda ne moze da izgubi bodove nigde, osim u derbiju.

avatar
DekiStankovic5
Friday, 07.12.2018
14:46

A vase serije od 30 I nesto meceva bez poraza,pojasni mi to?

avatar
Real Only
Saturday, 08.12.2018
21:32

Navedi mi 3 greske u korist Partizana u toj seriji. I da, ta serija je igrana sa najjacim timom, nismo odmarali igrace u domacoj ligi nikad, jer nismo smeli!!!

avatar
nenadnenad1234
Friday, 07.12.2018
17:36

Pa ako se secas i tokom te serije smo primali golove iz gol auta.

avatar
ISTINA BOLI
Friday, 07.12.2018
16:26

Tu je bilo sve cisto :D

avatar
NemanjaVidic No1.
Friday, 07.12.2018
15:18

Kako sa nikolicem niste kiksovali?

avatar
Bojan Samardzic
Friday, 07.12.2018
13:17

Ovo JESTE najgori Partizan u posljednje vrijeme iz vise razloga: nikad nisu imali manje kvalitetnih igraca koji prave razliku i u formi su, ne igraju Evropu, a neefikasnost je mnogo teze izlijeciti nego rupe u odbrani.

avatar
NemanjaVidic No1.
Friday, 07.12.2018
12:46

Zeljko pisao tekst 😁😁😁😁

avatar
Čeki
Friday, 07.12.2018
14:46

Greska - Vuletic je 😁😁😁

avatar
NemanjaVidic No1.
Friday, 07.12.2018
15:18

Izvinjavam se 😀

avatar
RIP KOBE
Friday, 07.12.2018
15:12

a ti ga opet citas bilo ko da ga je pisao