Mrkela tvrdi, Zvezda oštećena u derbiju!

Autor: Ivan Cvetković
ponedeljak 23.09.2019.
09:01
Izvor: Sportske.net

Funkcioner "crveno-belih" nije bio zadovoljan odlukom Srđana Jovanovića.

crvenazvezdafk.com
crvenazvezdafk.com

Povezane vesti

Fudbaleri Crvene zvezde poraženi su u 161. Večitom derbiju od Partizana sa 2:0.

Bila je to jako loša partija pulena Vladana Milojevića koji je odgovornost za poraz stavio na svoja pleća.

Ipak, sportski direktor "crveno-belih" Mitar Mrkela tvrdi da je njegov klub bio oštećen.

"Pričaćemo još o svemu na derbiju, ali poništen nam je čist gol"
, kazao je Mrkela, prenosi RTS.

Bila je to situacija iz 70. minuta meča kada je Milunović zatresao mrežu Stojkovića, ali je glavni arbitar meča Srđan Jovanović pre toga dosudio faul posle kontakta Žandera i golmana Partizana.


Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

52 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
mclaud kg
Monday, 23.09.2019
14:39

Gospodine Mrkela i da je sudija pogresio sa ovakvom igrom bolje od poraza nismo ni zasluzili.Slazem se da se samo rezultat i bodovi pamte,ali je suludo pricati sad o tim stvarima.Losa dva derbija uz iza nas,imamo rezultate iza sebe,nije sezona jedan derbi.Momci jednostavno nisu bili na ocekivanom nivou,nisu imali zustrine.Sto se mene licno tice neka gubimo derbije a neka osvajamo titule i neka budemo konstantni u Evropi.Svakako su mi titule draze od pobeda u derbijima.

avatar
svetski prvaci 1991
Monday, 23.09.2019
14:14

Samo ti falilo da kažeš sudija je kriv za poraz.Ne,ne i ne.Svi Vi snosite krivicu zato što nećeš da priznaš da vam Zvezda loše igra.Pokazala je to više puta,pođimo smo od Inđije,Bajerna iPartizana.Žuto poodavno gori,samo jedan remi fali i crveno će jako da bljšti.Doobro razmislite,imate dobre igrače.Naj bliži odgovoru je glas razuma.

avatar
Pixi GOOL iz kornera
Monday, 23.09.2019
13:28

Osteceni jesmo i to zestoko, ali Zvezda mora da pregazi tim koji je realno tri puta slabiji od nas.

avatar
nenadnenad1234
Monday, 23.09.2019
12:45

Ja iskreno ne pratim bejzbol, ali znam da kada "udarac" loptu posalje izvan granice igralista, takozvani houmran (ili kako se vec pise), da ta ekipa valjda dobija neke poene, pa me iskreno zanima da li Zvezda za svoja dva houmrana (Vulicev i Marinov sut), jedina dva suta prema golu Partizana, dobija makar po pola gola?
Tako da 2*0,5=1 i plus nek priznaju ovaj gol i eto ga 2:2.

avatar
~Posejdon~
Monday, 23.09.2019
12:40

Nismo sutnuli na gol 90 minuta a ti pricas o sudiji!? Vaimjaoca.

avatar
NemanjaaVidiiiicNo1
Monday, 23.09.2019
12:10

Osteceni da,nismo zasluzili pobedu,i sta imas na to da kazes?sto i derbi prosle sezone 2:1 nismo odigrali kako treba.

avatar
Man united
Monday, 23.09.2019
16:31

Значи, ако смо лоше играли, не смемо да указујемо на судијске грешке?

avatar
Bojan Samardzic
Monday, 23.09.2019
11:31

Faul je vjerovatno bio, s obzirom da su golmani zasticeni u takvim situacijama. Druga stvar, pricati o sudjenju nakon onakve igre...

avatar
boris96pfk
Monday, 23.09.2019
11:29

Hahahahahahahahaha

avatar
Terapeut
Monday, 23.09.2019
11:25

To Vam je Mrkela ona stara izreka o pravdi i zaslugama:
Kako si posejao (sa Inđijom), tako ćeš požnjet (u sledećoj prvenstvenoj utakmici) ...

avatar
MilošPB
Monday, 23.09.2019
14:06

A gde ste vi posejali da vas sudije čašćavaju. Protiv AZ sa nepostojećim penalom?

avatar
NikkiCFC
Monday, 23.09.2019
16:42

Losa komparacija, Zvezda je trebala da izgubi oba meca tako da su oni svakako dobro prosli.

avatar
Burazer
Monday, 23.09.2019
10:57

Licemerstvo...

avatar
Slobodan Dragojevic
Monday, 23.09.2019
10:53

Sudija drastično oštetio Zvezdumsvirao početak utakmice!

avatar
Ivb PcDelovi
Monday, 23.09.2019
10:48

И ако је свима јасно да је фаул над Стојковиће био чист, чак и играчима Звзеде који се ни секунд нису бунили, ово је покушај да се направи равнотежа због претходних судијских решака које су показале да ће и ове сезона бити фаворизована.

avatar
MilošPB
Monday, 23.09.2019
14:08

Kao i Mustafa koji je pao i pomislio da je gotov zbog kiksa. Ravnotežu za Tavambin gol? Za nepostojeći ofsajd Bena?...

avatar
Man united
Monday, 23.09.2019
16:30

Које су то 'претходне судијске грешке'? Ухватили сте се за једну грешку и само спинујете. А на истом мечу нама свиран лажни офсајд у изгледној ситуацији. А како се тек лако заборављају све грешке у корист Партизана. Она брука против Напретка била пре само месечак дана. Тада се нисте јављали. Тада је све било у реду као и иначе када се навлачи за Партизан. Јуче да је онакав гол поништен Партизану, месецима бисте вршили хајку и тражили 'правду'. Е то је ваше чувено поштење.

avatar
Kunilingus
Monday, 23.09.2019
10:43

Igrali smo kao pogubljeni, nismo šutirali u okvir gola 90 minuta. Pokušaj neke nove formacije koja nije uspela, a ti pričaš o sudijama... Bolje pitaj Milojevića o njegovom eksperimentisanju

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Monday, 23.09.2019
10:36

Odlična taktika Partizana da ne dozvoli zvezdi da se dovoljno približi šesnaestercu kako ne bi mogli da joh sviraju penale oko šesnaesterca. Da, Boaći je prvi žuti zaslužio kada je đonom faulirao golmana Partizana, pa bi mu u 60.minutu to bio drugi. Oštećena je zvezda, kako nije jer bi bez Boaćija bila jača nego sa njim.

avatar
Mr. Picolo
Monday, 23.09.2019
10:32

Kad će više doći kraj partizanovim sudijama!!?

avatar
GlasRazuma
Monday, 23.09.2019
10:27

Postovani moj Mitre !!!!! Ima mnogo pitanja koja bih trebala biti postavljena posle ovog derbija....poslednje pitanje u tom nizu je ....Da li je bio regularan gol Milunovica ??? Jedan sam od onih koji vec dugo vremena pise i prica da je najveci problem Crvene Zvezde ,Vladan Milojevic !!!! Sa ovakvim igracima, kvalitetom koji ima,i sa toliko ulozenog novca,vise je nego sramno kakav fudbal igramo..... ne govorim samo za ovaj derbi...ovo govorim vec tacno godinu dana. Hvala mu na svim rezultatima koje je napravio ali mislim da je ovaj tim Zvezde po kvalitetu odavno prevazisao trenera koji nema vise nista da nam pokaze..... Setite se prelepe igre Zvezde kod Prosineckog ??????? Sa nizeligaskim igracima je napravio igru u kojoj se moglo uzivati....zamislite da Robi ima ovaj tim Crvene Zvezde.....

avatar
mclaud kg
Monday, 23.09.2019
14:47

Postvovani "Glas razuma"i ja sam navijac Crvene Zvezde,ali se ne slazem da je Vladan Milojevic problem.Covek nas vodi 3 godine zaredom u Evropu,pao je mocni Liverpul aktuelni sampion Evrope na Marakani prosle godine i to nadigran.Slazem se da smo sa Prosineckim imali leprsavu igru ali su izostali rezultati.Slazem se da je imao losije igrace nego sada,ali to je posledica toga sto nismo mogli da izadjemo u Evropu pa niko nije hteo da dodje od pismenijih igraca.Secam se Robijeve ere i i poraza na Jna od 2-0 u kupu od Partizana a potom tika taka igre na Marakani sa posedom lopte od 70posto u nasu korist i pobede od 1-0 sto nije bilo dovoljno za prolaz u finale.lepo jesmo igrali a titulu osvojio Partizan...

avatar
GlasRazuma
Tuesday, 24.09.2019
15:26

druze,slazem se sa dosta toga sto si napisao....ne osporavam ja rezultate V.Milojevica,svaka cast na tome....ja pricam o nasoj igri u ovoj godini,znaci prolecni deo prvenstva i kvalifikacije za LS. Nasa igra je veoma losa,katastrofalno losa.Od rodjenja navijam za Zvezdu,evo vec 46 godina,i poslednje utakmice gledam bez i malo adrenalina,sedim i cekam da vidim koliko cemo izgubiti,jer Milojevic ne zeli da napadne,njega to ili ne interesuje ili ne zna....ne mogu da prihvatim da se toliko ulozi u tim i onda odes u Krusevac odigras nereseno i imas duplo manji posed od Napredka....isti je slucaj u svih 8 derbija koliko je Milojevi odigrao....

avatar
Man united
Monday, 23.09.2019
16:18

Сећам се ја Просинечког. И сећам се да та 'лепа игра' није трајала ни пола године, можда пар месеци. Све док га нису прочитали. После то више није пролазило. А Милоје ево већ трећу годину са успехом води клуб. Без њега тешко да бисмо уопште дошли до овог нивоа. И даље бисмо имали тим егал са Партизаном. И даље би уз помоћ судија тас на ваги прелазио на њихову страну. У Европи би и даље био максимум испадање у 4. колу. Да ли желиш да се вратимо на то? То је можда боље? Стагнирамо већ неко време. Да ли због Милоја, да ли због играча, стварно не знам. Али знам да дугорочно не можемо бити на добитку ако сменимо Милоја. Кога бисмо довели у том случају? Ја једино мислим да би Лалат могао да настави његовим стопама. Али кад не би био усијана глава као што јесте. Тако да то може да буде веома ризично.

avatar
djordja
Monday, 23.09.2019
09:59

Kako ga nije sramota?...doduše, od njih me ništa ne može iznenaditi, veličinu su pokazali u 180 minuta, nisu imali šut na go.....tako je kad sudi se iole pošteno.

avatar
MilošPB
Monday, 23.09.2019
09:53

Čist gol. Ali je razlika između grobara i delija upravo tu. Grobari bi još tri godine kmečali o poništenom golu i krađi, tražili da se utakmica poništi, pisali o VAR-u, pisali UEFA... Kao i pretprošli derbi i poništen gol Bena - mi ne kukamo ni u pobedi ni u porazu. Gol laktom Đurđevića ( lakat nije ruka po Mijatoviću). Ali oni i dalje pominju gol iz gol-auta i kukaju kako su žrtva. Da li je i Urošević zaslužio drugi žuti za povlačenje Pavkova, isto kao što je Vulić zaslužio? Da li je Šćekić zaslužio drugi žuti za đon ili za šutiranje lopte dugo nakon sudijske pištaljke? Mada je i za lakat, koji je bio nameran jer je bio daleko od lopte, mogao dobiti crveni... Sve mi to vidimo i znamo ali ne stvaramo iskrivljenu realnost. Za poraz je kriv isključivo Milojević i samo on. Mrkela je kao i posle Inđije izašao i rekao ocenu za konkretnu situaciju.

avatar
nenadnenad1234
Monday, 23.09.2019
12:39

Kad avlijaner prica o fudbalskim pravilima, a ista ne zna xaxaxa.

avatar
????JULEN 8 GUERRERO????
Monday, 23.09.2019
14:41

Faul je čist.. Za šutiranje lopte je morao da dobije žuti.. Ti očigledno nikada nisi igrao fudbal jer bi znao da je svako granje golmana ubpetercu prekršaj a Žander je Stojkoviću uvalio lakat.. Niko od igrača Zvezde se u momentu sviranja prekršaja nije ni pobunio.. Kako sad na jednom tolika nepravda?

avatar
Dorotej
Monday, 23.09.2019
09:46

Bolje Mrkela da ćutiš. Odradio si sa pajdašima slab skouting, očajan. Gomilu prevara od igrača si doveo, sada Milojević treba da vadi kestenje iz vatre. Partizan nas je zasluženo pobedio. Milošević je "skinuo" presing od Bajerna tako da nismo mogli da iznesemo loptu preko centra u obe utakmice. Žandera i Milunovića, LA Prevaru, Ivanića, Simića, Jevtovića, Gajića što pre prodati.

avatar
DeXy \'92
Monday, 23.09.2019
09:45

Nista se nije drugo ni ocekivalo od ovog da izjavi...

avatar
Realni Arthur
Monday, 23.09.2019
09:33

Dobro bre Mitre, i ja sam na svoj komentar napisao juce, da nam je ponisten cist gol, cak sam uporedio ovu situaciju sa onim golom Tavambe, jer ocigledno da tada je jos jaci kontakt sa golmanom bio, ali, otom potom. Ali, budi iskren molim te, Partizan zasluzeno dobio ovo, i cestitaj sportski. Ja znam, da kojim slucajem taj gol ne bi bio ponisten, sta bi bilo, dobili i sta? Nastavila bi demagogija koja bas me boli, meni se ne svidja ni jedna postavka za derbi naseg trenera, ma i kad smo dobili to nije nesto bas ubedljivo bilo, a drugo, pa od 6 ili 7 poslednjih derbija mi jurimo rezultat, uvek Partizan povede, pa onda mi jurimo i na kraju 1;1 i sve je ok, zasto? Zato sto Partizan definitivno gubi utakmice na malim utakmicama, i eto ti razlike, 10, 15, pa i vise bodova, kad bi Partizan igrao angazovanije duge tekme e onda bi bilo mnogo zanimljivije prvenstvo, a ovako, sledece nedelje Radnicki Nis, i eto najmanje nereseno, i ponovo 3 boda razlika, i tako u krug. Srecno mojoj Zvezdi u nastavku sampionata, i mislim da saovakvom ekipom koju mi imamo zaista bi trebalo da bez vecih problema budemo sampioni, da budemo jasni, nismo zaboravili na uspehe, poslednje tri godine igramo Evropu, sve je to lepo, ali samo da znate da isto nam mnogo znaci da bar jednom dominiramo protiv Partizana, ja to vise niti pamtim, ono Katai, Vieira kad su dali golove, to je zadnji put da sam video neku nasu dominaciju, i od tad, skoro sve za zaborav, ali dusa me boli od jucerasnjog poraza, ali bas jako boli!

avatar
nenadnenad1234
Monday, 23.09.2019
12:41

Razlika izmedju vas i nas u malim utakmica je u tome sto Zvezda u zadnjih x godina nijednom ni najmanje nije ostecena na tim "malim" utakmicama dok Partizan jeste. Setimo se samo prosle godine i utakmice u Nisu, upravo posle derbija kad se rukometna odbrana Radovana Pankova u svom sesnestercu nije okarakterisala kao penal.
Dok vama ako ne ide na istim, dovoljno je samo da se dogegate do ivice sensesterca (nije problem ako bude i malo izvan) i da padnete, na sudiji je sve ostalo.

avatar
Zoran Vukic
Monday, 23.09.2019
09:32

kangi gol a ovo je petrac gde se nesme sa golomanom biti u kotktu

avatar
Delije Sever 021
Monday, 23.09.2019
14:32

Azbuka: A B V G D DJ... ajmo skola malo

avatar
Stefan Lazović
Monday, 23.09.2019
09:29

Jeste regularan gol, ali kriminal igra je mnogo bitnija ovde. Zasluzili smo poraz realno. Sta je pozadina toga, ne znam. Znam samo da sam ja igrao na Partizan na 2.75 :D

avatar
????JULEN 8 GUERRERO????
Monday, 23.09.2019
14:43

Lakat u golmana u petercu je prekršaj..

avatar
Cheyenne
Monday, 23.09.2019
09:26

Faul je ocigledan!,ko vidi drugacije to je njegov problem.

avatar
magister
Monday, 23.09.2019
09:25

Prvo, kao što i Milojević gospodski priznaje, Zvezda je nadigrana, u svakom elementu. Partizan je igrao skoro na evropskom nivou, to je pristojno reći. Što se tiče poništenog gola, slažem se da ima elemenata za analizu. Mislim da nema sumnje da je bilo kontakta i da se to kod nas u 99% slučajeva sudi, a da li golman treba da bude zaštićen ko beli medved, to je ono što ta analiza treba da pokaže.

avatar
MilošPB
Monday, 23.09.2019
14:12

Uporedi samo sa Tavanbinim golom. To je tih 1%?

avatar
????JULEN 8 GUERRERO????
Monday, 23.09.2019
14:44

U petercu je golman zaštićen i tu je kraj priče.. Ne samo kod nas već u celom svetu.. Dakle, prekršaj..

avatar
REVØLT
Monday, 23.09.2019
09:22

Ne znaci da bih bio u pravu, ali, ni ja tu ne bih svirao faul u napadu. Zato je dobro sto smo dali i drugi, a steta sto nismo i treci tj. jos koji i u prvom poluvremenu ili sto Sadik nije iskoristio onu sansu u drugom.

avatar
Grb partizana 1997?
Monday, 23.09.2019
12:27

Da li bi vi dali drugi ili cak i prvi da je ovaj gol priznat? To sto ne kukamo kao vi ne znaci da se slazemo sa sudijskom kradjom. Faul nije postojao i tacka. Ali ja necu da govorim o tome jer pobedu nismo zasluzili. Niste ni vi igrali neki atomski fudbal ali mi sa onom igrom sinoc ne bi pobedili nikoga. Partizan je zasluzeno osvojio bodove i to je to.

avatar
REVØLT
Tuesday, 24.09.2019
15:15

Daleko je to od ociglednog cistog gola, ja sam zapravo samo rekao i priznao da ne bih voleo da nama takav gol ne priznaju, a slazem se sa tobom da smo zasluzeno pobedili iako nismo igrali bas toliko dobro i atomski kao sto neki pisu...

avatar
Delije Sever 021
Monday, 23.09.2019
09:15

Nemoj da nas brukas molim te, dovoljno su nas nasi skupi igraci obrukali jer u 2 utakmice i 180 minuta nemaju sut u okvir gola partizana. Da li je ponisten cist gol ili ne apsolutno nema veze, cinjenica je da su lopatari odigrali sa zeljom da pobede, 9ni su NAPALI sto mi u derbiju od kada je Miloje tu je znamo da uradimo. Da ste se svim silama zaleteli, da su sevale sanse na sve strane pa izgubili 4:2 bilo bi ok... Ovako, ljudi dovode Sadike besplatne, igrali sa 10 igraca u derbiju jer Sadik nije fudbaler, sva sreca prodali su Rikarda i opet pobedili... I ti se hvatas za taj momenat... A sta je protiv Indjije bilo, kako smo tamo pobedili? Sram te bilo sto ovo uooste spominjes Mrkela.
Mi duplo skuplji oni duplo bolji u derbiju.
Sledeci put ih napadnite, ako mozete i znate pa kako god bude a ne ovako beskrvno i jadno, da nas sve bude sramota

avatar
REVØLT
Monday, 23.09.2019
13:09

Sadik je fudbaler i placen je 100 hiljada evra jer je kod nas dosao na pozajmicu.

avatar
MilošPB
Monday, 23.09.2019
14:31

Čovek je rekao istinu i nije branio našu "igru". Razdvoj probleme naše igre i i sudijskih grešaka. Vulić dobija zasluženo drugi žuti, a Urošević povlačenje sa leđa "preslikao nad Pavkovim" ali nije dobio drugi žuti. Još jedna očigledna sudijska greška, ali ne i alibi za našu igru. Zato što je Marin bio nezainteresovan na terenu, treba da govorimo : "E, neka ga je pogodio petardom!?" Sve je tačno za igru i Miloja, ali grobari bi skvičali još 3 godine da su obrnute uloge. Ćutali smo i za poništeni gol Bena jer smo pobedili. Oni non stop pominju gol iz gol auta, a o laktu Đurđevića ćute. Poenta njihove priče je da svedu naše titule sa don Toletovim.

avatar
NikolaDzoni80
Monday, 23.09.2019
09:14

Pa priznajte im gol...