Loša Srbija, katastrofalna odbrana, malo raspoloženih igrača i pobeda Portugala!

Autor: Aleksandar Obrenović
subota 07.09.2019.
22:40
Izvor: Sportske.net

Jako loša igra naše reprezentacije.

BetaAP Photo/Marko Drobnjakovic
BetaAP Photo/Marko Drobnjakovic

Povezane vesti

Poraz reprezentacije Srbije u odlučujućem susretu u okviru kvalifikacija za Evropsko prvenstvo. Portugal je slavio na stadionu "Rajko Mitić" rezultatom 2:4 (0:1).

Nije izgledalo tako loše u prvom poluvremenu, Srbija je imala par dobrih akcija, za razliku od Portugalaca koji su, pored gola, pripretili samo jednom preko Ronalda.

Srbija je bila opasna po levoj strani gde su bili Kostić i Kolarov, za razliku od desne strane gde je bio Lazović koji nije odigrao dobru utakmicu i koji je pokušavao da pronađe dobar centaršut, a nije ih bilo.

Počelo je šansom Tadića, Mitrović mu je spustio loptu glavom nakon centaršuta Kostića, ali je fudbaler Ajaksa opalio samo u golmana gostiju Patrisija.

U nastavku inicijativa Portugalaca, a Srbija je napadala uglavnom preko leve strane na kojoj su bili Kolarov i Mitrović gde smo bili opasniji nego po desnoj strani gde je delovao Lazović sam, bez neke pomoći Milenkovića koji je fokusiran na odbranu svog gola.

U 27. minutu upravo preko Kostića Srbija ima šansu, ali je Kragujevčanin pokušao nešto između centaršuta i šuta, lopta je prohujala pored stative.

U nastavku prva ozbiljna situacija ispred gola naše reprezentacije, Ronaldo je prvo šutirao kada mu je Milenković blokirao šut, a potom je preko Bernarda Silve ponovo bilo opasno, ali je srećom dosuđen ofsajd.

Imala je naša reprezentacija jednu sjajnu akciju i po desnoj strani, Tadić je fantastično proigrao Lazovića koji je pronašao Kolarova u kaznenom prostoru, ali je levi bek šutirao desnom nogom, pored gola.

Gosti stižu do gola u 42. minutu utakmice. Tada je Dmitrović loše intervenisao, Čakir ništa nije dosudio, a lopta se odbila do Karvalja koji postiže gol za 0:1 u najgorem mogućem momentu.

Loše je počelo i drugo poluvreme, Guedeš je u 58. minutu uzeo loptu, prevario Maksimovića i poslao loptu u suprotan ugao golmana Dmitrovića za 0:2.

Srbija je izgledala jako loše početkom drugog poluvremena, nisu naši fudbaleri imali ideju šta da rade sa loptom, ali je usledio 68. minut. Tadić je izveo korner, najviši u skoku bio je Nikola Milenković koji postiže gol za 1:2!

Imala je Srbija inicijativu nakon ovog gola, bili su "orlovi" u naletu, a onda novi šok, gol u mreži Dmitrovića. Bernardo Silva šalje loptu Ronaldu koji je bio u ofsajdu, ali sudije su ostale neme. Igrač kvaliteta Ronalda ne greši u ovim situacijama, 1:3.

Samo pet minuta kasnije, novi gol u mreži Portugalaca, Dušan Tadić ponovo asistira, Aleksandar Mitrović jakim udarcem pod prečku vara Patrisija za novu nadu reprezentaciji Srbije.

Ipak, da najviše mora da radi na odbrani, Ljubiša Tumbaković je dokazao samo dva minuta kasnije kada su gosti imali 4 na 3 i Bernardo Silva je rutinski smestio loptu iza leđa golmana Dmitrovića za konačnih 2:4.


SRBIJA: Dmitrović - Maksimović, Milenković, Nastasić, Kolarov - Matić, Milivojević (od 87. Jović), Lazović (od 58. Ljajić), Tadić, Kostić (od 83. Katai) - Mitrović.

PORTUGAL: Patrisio - Semedo (od 58. Kanselo), Fonte, Dijaš, Gereiro - Danilo, Karvaljo, Fernandeš (od 85. Mutinjo) - Gedeš (od 70. Feliks), Silva i Ronaldo.


         
Пласман обезедио Sofascore резултати уживо
         

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

111 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Mani2
Sunday, 08.09.2019
10:28

Dobri su za kupus
Nemamo ni mlade vise koji nesto vrede, mrak narednih 20godina.

avatar
Аполо
Sunday, 08.09.2019
09:41

Nama je reprezentacija godinama unazad u kanalu, nisu mi uopste jasni ljudi koji sa toliko euforije prate utakmice. I ranije kada smo imali dosta jace individualce, koji su kidali u svojim maticnim klubovima, u reprezentaciji mrka kapa. Drzava i narod nikako da shvati da fudbal nije nas sport i nikakvi nacionalni stadioni i slicno nece doprineti podizanju kvaliteta igre. Umesto toga treba se fokusirati na sportove poput kosarke, odbojke i vaterpola.

avatar
Uncounquered
Sunday, 08.09.2019
09:17

Tako nam i treba kad smo oterali Muslina i Antica svojevremeno, 2 coveka koja su nas odvela na posledja 2 velika takmicenja...tako ti je to u zemlji gde je bitniji tudji interes od uspeha reprezentacije.

avatar
Wolverine
Sunday, 08.09.2019
09:04

Ja ne znam šta su ljudi očekivali, pobjedu? Nije došla Andora, već Portugal. Uzimati bodove gdje se realno i trebaju. Problem je što Srbija tamo i gdje je favorit ne napravi ništa.

avatar
zevs
Sunday, 08.09.2019
08:39

Dok kosarkasi, odbojkasi, vaterpolisti, teniseri i mnogi drugi sportisti nemaju gde da treniraju a redovno donose medalje sa takmičenja... grade se fudbalski stadioni sirom Srbije za fudbalere koji ne mogu da se sastave sa loptom...

avatar
Vidicnemanja
Sunday, 08.09.2019
08:09

Nisam navijac zvezde ali ovde je morao igrati gobeljic pa i milunovic koji je klasa za nastasica i maksimovica.Pa i jovancic bi trebao umesto matica koji je totalno van forme.Steta sto degenek igra za australiju jer bi imao zacementirano mesto stopera.I jos samo naci levog beka jer sa kolarovim mozemo protiv slabe reprezentacije,protiv prvaka evrope tesko

avatar
REVØLT
Sunday, 08.09.2019
19:51

Vic decenije...

avatar
Benz9
Sunday, 08.09.2019
06:54

Kada postavis igru tako da ti Tadic glumi Milivojevica nemas sta drugo ni ocekivati...Portugalci veceras nisu odigrali nista a opet sprasili 4 komada...

avatar
Pixi GOOL iz kornera
Sunday, 08.09.2019
04:08

Prvo Krstajic, onda Tumbakovic, ko je sledeci, Sasa Ilic ili Savo Milosevic.

avatar
Fikan
Sunday, 08.09.2019
01:09

STA SAD KUKATE ZATO STO NIJE IGRAO SMS??? KADA IGRA, TAD PISETE KAKO JE PREVARA, RUPA ITD

avatar
Taribo West
Sunday, 08.09.2019
00:18

Bravo Tumba! Sa Maksimovićem su Portugalci imali igrača više...

avatar
Don Silvio
Sunday, 08.09.2019
00:12

Da budemo jesni, svi koji velicaju Muslina i plasman za zadnje SP isto bi sad bilo da je on i ostao. Ja sam stvarno mislio kad je Muslin dosao za selektora da ce se nesto promjeniti medjutim igramo isto i tad i sad. Plasman na SP je bio vise srece nego pameti imali smo grupu gdje Vels bio nosilac, kad je Vels bio fudbalska sila? Dok nebude sjedio ozbiljan autoritet na klupi nema nama boljih dana

avatar
sasha mufc
Saturday, 07.09.2019
23:59

Tumba Srbine!!! Pozdrav iz Crne Gore!!!

avatar
Mangus
Saturday, 07.09.2019
23:56

Generalno, loša igra. Sudija je bio los, ali nasi su bili jos gori.
Odbrana se vadila kako je znala i umela.
Vezni red jr bio ok, prednja tri igraca... Kostic nije ni igrao, tadic se trudio dok lazovic... Ne znam sto jr igrao.
Mitrovic se trudio i bio od koristi.
Dmitrovic van elementa definitivnk

avatar
Burazer
Saturday, 07.09.2019
23:56

Pogrešio sam za rezultat, rekao sam bice 0:3, a ono 2:4...

avatar
mclaud kg
Saturday, 07.09.2019
23:56

Jedan u nizu nasih neuspeha potice od smene Muslina.Coveka koji nas je odveo na Svetsko prvenstvo.Brzo zaboraljamo.Igru ni tad nismo imali na nekom nivou ali smo otisli na prvenstvo kao prvoplasirana ekipa.Onda je nastupio menadzerski lobi,pristisci na samog selektora.Dosao Krstajic pokazao i dokazao da nije kadar za reprezentaciju,a onda dovedes Tumbakovica coveka koji je gubio ovakve i slicne utakmice utakmice vodeci Crnu Goru.I opet bez nas na Evropskom.Masala,navrsice se tacno 20 godina od naseg poslednjeg ucesca.Bravo!!!

avatar
Gorčilo
Saturday, 07.09.2019
23:47

Zahvaliti se Kolarovu i Matiću. Igrati sa dvojicom zadnjih veznih igraca kao sto su Matic i Milivojevic je samoubistvo. U napadu ne doprinose u defanzivi su dobri ali samo kad se cela ekipa brani.

avatar
REVØLT
Sunday, 08.09.2019
19:53

Bas tako, jednostavno (objasnjenje) je najbolje.

avatar
REVØLT
Tuesday, 10.09.2019
17:15

Naravno da nije odrambeni:-D Matic nikada nije ni bio preterano brz, ali, ima taj dugacak korak. Ambrozini nije uvek bio deo tima i prvih 11, jeste pre Ancelotija i jeste kad je Sheva otisao i kad smo presli na ''jelkicu''...

avatar
REVØLT
Tuesday, 10.09.2019
17:15

Naravno da nije odrambeni:-D Matic nikada nije ni bio preterano brz, ali, ima taj dugacak korak. Ambrozini nije uvek bio deo tima i prvih 11, jeste pre Ancelotija i jeste kad je Sheva otisao i kad smo presli na ''jelkicu''...

avatar
riquelme
Monday, 09.09.2019
15:28

SMS nece tu poziciju da igra to je vec vise nego ocigledno. Za Matica mnogi misle da je ultra defanzivan srednjk a nije, on je sto bi ljubitelji starog FM-a rekli pravi MC. Ako je on tu onda mora defanzivniji Milivojevic ili Maksimovic umesto njega sa Milivojevicem, a ako je neka laksa utakmica onda moze i jeran i drugi a Milivojevic na uadnjeg veznog umesto Fejse. Taj izedju centrale i odbrane mora da bude malo brzi a Matic to vise nije zbog godina a ne zbog forme. Uzmi primer Milana u ono vreme, uvek si imao Gatuza peglaca koji u formiranju napada ima ulogu da je odmah da Pirlu ali je zato uvek bio tu i Ambrozini kao defanzivniji tj. MC sa zadatkom. Slazem se za Maksimovica. Sjajan igrac samo ako nije u potanju odbrambeni Maksimovic. ;)

avatar
MarkoYNWA
Saturday, 07.09.2019
23:33

Mitar i Tadija dokazali da su najbolji igrači ove generacije.
Ostale ne bih komentarisao
Tumbaković da se pokrije ušima, ovu utakmicu je on izgubio!!!
On na Marakani kreće sa Matićem i Milivojevićem dva zadnja vezna, koji su još pritom bili katastrofa, nisu dva puta preneli loptu na protivničku polovinu.kasni sa izmenma 25 minuta.
Sve u globalu taktički užasno,
Tumba ocena 2-.
Što je naj gore ovu utakmicu bi nestručnjak Krstajić dobio.
Jer ovaj Portugal jeste izuzetno moćan pojedinačno,ali im je igra 0 bodova.

avatar
gorango
Sunday, 08.09.2019
23:12

Pravo u metu, bravo!

avatar
NemanjaaVidiiiicNo1
Saturday, 07.09.2019
23:29

Ovi sto navijaju protiv Srbije,i sto dele igrace na partizanovce,zvezdase i ostale,nema komentar,on komentarise dmitrovica a ne milenkovica,maksimovic ispada kao iz voza kod gola,ja ono nisam video ni na terminu kad igramo.

avatar
BenkovackiManitas31*
Saturday, 07.09.2019
23:27

Dok nas god vodi partizanova fudbalska “skola” nas fudbal ce da tone prema dnu sta im je uostalom i cilj. Pa kome do sada nije jasno od cemu se ovde radi? Dok se grizao srpski fudbalski hleb onda je bila majka a sad odjednom je najvatreniji navijac Hajduka! I to nakon svega sta Torcida porucuje srpskom narodu. Onaj drugi juce propoveda bratstvo i jedinstvo iz Kuce Slavnih i ulaguje se svojim mentorima. Ljudi, osvestimo se dok nije kasno!!!

avatar
Don Silvio
Saturday, 07.09.2019
23:25

Dobro je drugi smo, al od zada

avatar
Mr. Spock
Saturday, 07.09.2019
23:13

Nije sporno izgubiti jer je Portugal svakako kvalitetnija i jača reprezentacija od naše, ali zar se moralo igrati ovako glupo?

avatar
riquelme
Saturday, 07.09.2019
23:11

Treba ponoviti i na ovu vest. Kljucno je da je ova reprezentacija uradila sto je bilo 50/50 za uraditi, ciljevi su vec tada ostvareni, Muslin je pedaliran jer nije hteo da slusa International sports office. Doveden je Murinjo a nas, poslusao sta treba, dobio sansu za uzvrat da uradi nesto u kvalifikacijama i pored prepirki sa vaznin igracima, sutiranjem jedne velicine kao sto je Bane Ivanovic a pre toga uzimanjem trake, patentiranjem neke svoje vizije "Tadic na krilo" ako mu Muslin kome je bio asistent nije objasnio valjda mu je posle pokazao trener Ajaksa sta treba da igra Tadic i to do kraja karijere u Ajaksu. Gospodo, daj Boze ali mi moramo sve da pobedimo i to jos i Ukrajnu da napunimo 5:0 da bi prosli, tako da tesko ako ovde ne pukne X Ili pobeda do kraja. Ova ekipa uz Gacinovica na krilu umesto Lazovica je trebala da pocne ove kvalifikacije. Bez obzira na kiks kao i sjajnu formu u Spaniji, Rajkovic je trebao da bude na golu i da napravimo golmana za narednih 10-15 godina a ne za 1-2 takmicenja. Sve se vraca sve se placa, sta da se radi. Ne mozemo ceo zivot da teramo selektore zato sto nije htela lopta u mrezu protiv Australije, a pravi razlog je da je savez vec racunao na odredjene bonuse kada je video grupu, zato sto ne igramo atraktivno a prolazimo direktno na SP, a pravi razlog je zato sto SMS ne moze kod Muslina na 10-ku, to je onaj koga vec 2 sezone nikako da kupi ni za 50 a otimaju se svaki rok za 150 miliona. Mnogo mi malo imamo uspeha i kredita da bi takve stvari radili. 
Tako da racunajte na najnoviju smenu generacija... Sada ce i Matic i Tadic da nas pedaliraju a konacno ce doci ekipa Internacional sports office do izrazaja...

avatar
Zoran Vukic
Saturday, 07.09.2019
23:10

dobra srbia samo cetri komada prmilapenzija[kolarov matic]dimitrovic klupa lazo maksa tuma polozio sam CETRI KOMADA

avatar
El Clásico
Saturday, 07.09.2019
23:07

Beogradska publika pokazala koliko je odvratna jer su neprestano zviždali mome idolu. Zato ih je on ućutkao maestralnim trećim (ključnim) golom i sam doneo svojoj reprezentaciji pobedu. Trčim na aerodrom da ne zakasnim...

avatar
T. Henry
Saturday, 07.09.2019
22:59

Uplašili se Portugala koja je realno nikakva ekipa, čista kontra ekipa

avatar
adidas forever
Saturday, 07.09.2019
22:59

Izgoreli Portugalijanci (tako bi trebalo sa obzirom da smo poslednjih godina prekrstili Portugal u Portugalija) u 'paklu' 'Marakane'. :D

avatar
gorango
Saturday, 07.09.2019
22:58
avatar
gorango
Saturday, 07.09.2019
22:58

Ja sam Zvezdas, ali Maksimovica ne mogu da smislim. Kompletna odbrana veceras - NULA!!! Kolarovu bih se zahvaliio - a da mi nemamo krstenog beka (ni levog ni desnog) u reprezentaciji je za neverovati. A sredina - koja sredina? I Maticu bih se zahvalio (da je igrao veceras), bar dok ne doje iole blizu one forme od pre neku godinu (ako ikada dodje).

avatar
riquelme
Saturday, 07.09.2019
23:22

Kolarovu je trebalo odavno se zahvaliti. Kada je prihvatio traku. Matic moze da ima ulogu u ekipi samo sa se vrati u ritam. U krizi je i u Engleskoj, vratice se on. Ali za bekove ne znam gde ce da ih nadje Tumba. Posto Nastasica i Milenkovica treba uigravati... Mozda 4-4-2 dijamant i da konacno krenemo da igramo hrabro.
Rajkovic- Rodic, Milenkovic, Nastasic, Gacinovic- Fejsa, Matic, Milivojevic, Tadic- Jovic, Mitrovic.
klupa: gosa iz mlade repke, Gruja, SMS, Zile, Kostic i izvaditi jos 5-6 mladih i peglaj... Ali ovo ja malo mastam. Ima vec menadzera koji ce reci ko mora da igra.

avatar
gorango
Sunday, 08.09.2019
23:17

I sa Grujom je neka zajebancija - nigde ga ne zovu a FALI nam u ovom momentu. Ne znam sta je sa Bastom (u ovom ocaju bar je igrao desnog beka za razliku od Milenkovica). Zaista cenim Maticado neba, ali je van forme. NE MOGU igrati igraci koji su van forme, a mi ih imali veceras skoro pola. Jako mi zao Tadica i Mitrovica veceras, izginose ali ostatak ih je samo nemo posmatrao.

avatar
REVØLT
Sunday, 08.09.2019
19:56

Fejsa, Matic i.Milivojevic?! Samo jedan od te trojice treba da igra (moze i Gudelj), na sredini Maksimovic i npr. SMS (nije idealno, ali, na Tadicevo mesto ne moze), Lukic ili Grujic i Tadic ispred njih, a u spicu Ljajic ili Jovic i Mitrovic ili Prijovic.

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Sunday, 08.09.2019
03:58

Imamo, ali nisu pozvani. Jel vam sada malo jasnije o čemu sam pisao kada je objavljen spisak. Nisu pozvani najbolji koje Srbija ima!

avatar
magister
Saturday, 07.09.2019
22:57

Ostaviću komentar za kasnije, ali, naših 6 ispred gola deluju fizički impresivno. Visina i snaga, ne znaš ko je od koga jači. I? Četiri komada. Da li je sad nekome jasno zašto se taj Krstajić radije odlučivao za nepopularnog, ali brzog Rukavinu, pravog desnog beka i za dva pokretljiva i okretna zadnja vezna? Ili nam trebaju još za koji santimetar viši i teži da bismo pobeđivali ovakve timove?

avatar
riquelme
Saturday, 07.09.2019
23:25

Buraz nemam sta da ti kazem... Zavrsio sam sa citanjem kada sam skapirao da je Krstajic trener. Muslin je izabrao taktiku da se ne prima 4 komada i lepo objasio. 4 odbrambena primaju 4, zato igram sa 5 od kojih 2 igraju ofanzivno kada im se dozvoli. Gacinovic je bio na toj poziciji cele kcalifikacije ali ne bih da trosim reci... Svako ima pravo na misljenje pa i ti da je ovo sa Krstajicem bilo pravo u svakom pogledu...

avatar
Amar Zornic
Sunday, 08.09.2019
12:27

Svaka mu cast zato nas je i trpao ko je stigo xD ni tumba nije nista bolji ...

avatar
Liga BBVA
Saturday, 07.09.2019
22:56

A ja mislio da će ih SMS i Luka Jović sami razbiti, kad ono prvi nije ni igrao, a drugi ušao u 85. minutu. E zato smo izgubili, u slavu smenjenih selektora.

avatar
riquelme
Saturday, 07.09.2019
23:28

Ste vi botovi ili ste ozbiljni? SMS je pokazao sta zna na SP-u i u sansama koje je dobijao. Kako ne razumes, decko nece da igra centralu, glumi Pogbu, zeli 10-ku a tu ima jedan momak koji ga drzi u malom prstu. Za Jovica se slazem, moze da igra u tandemu sa Mitrovicem u 4-4-2!

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Sunday, 08.09.2019
03:51

A ko je igrao u Ukrajini kada su primili 5 komada? Jel igrao Jović?

avatar
Mads87
Saturday, 07.09.2019
22:56

Bruka i sramota. Mislili smo da je svetsko bruka a nije bilo al ovo sada je BRUKA. Tako nam i treba kad teramo trenere koji nas odvedu na svetsko.Ljudi moji 90 % prijateljskih utakmica se igra sa vise zara.Nije bruka zbog poraza nego je bruka zbog nacina pa ja u zivotu nista ruznije i nezainteresovanije nisam gledao.Oni su prehodali celu utakmicu cast izuzetcima.Portugal je mogao da drzi loptu od 60 do 90 minuta jer ih niko ne napada. Do kada cemo vise da igramo sa 2 zadnja vezna bez ikakve ideje i bez ikakve svrhe?Zasto se mi u Beogradu BRANIMO od ovakvog Portugala koji odavno losiji nije bio. Covek ubacuje LJAJICA EEEEEEE za cije babe zdravlje se taj covek jos uopste i poziva u reprezentaciju sta on moze da odigra? Gubimo 2 0 njemu drugi spic sedi na klupi a on drzi 2 zadnja vezna a matic ne mzoe da hoda vise. Mi uopste nemamo selektora. Ja u principu ne kukam na trenere ali ovaj je bas objasnio.Klasicna prica trenera koji je sa filozofijom ostao u nekim 70 godinama ili mu je neko rekao da tako igra a oba slucaja su tragicna

avatar
riquelme
Saturday, 07.09.2019
23:34

Podrzavam vecinu. Ali brate ovo oko nikad losijeg Portugala??? Nemoj da ti se smeju ljudi kada si ozbiljno se potrudio da docaras situaciju. Imaju 5 top veznih igraca, to sto Neves i Mutinjo igraju za Vulvs to je zato sto imaju plate kao vezni u Atletiku, Juventusu i liga sampiona klubovima. O gornjem delu ne bih... Bruno Fernandes, B. Silva, J.Felix i Ronaldo. A tu su i Guedes i tako neki od po 40-50 miliona. Za ostalo svaka cast. Pogotovo za 2 zadnja vezna.

avatar
REVØLT
Tuesday, 10.09.2019
17:16

A sta to Adem nije hteo pa da to treba da postuje? On i dalje ne peva himnu koliko ja znam.

avatar
Mads87
Monday, 09.09.2019
09:43

Kada sam rekao losiji mislio sam da je lose igrao ne igracki.Nisam se lepo izrazio. Bas ni oni nista nisu igrali.Ili su videli kolko mi ne znamo pa igrali kolko im treba

avatar
REVØLT
Saturday, 07.09.2019
23:43

Tuga si ako ti Adem smeta.

avatar
Dača
Saturday, 07.09.2019
22:55

Loša Srbija, katastrofalna odbrana, poraz... Dakle ništa novo, navikli smo već.

avatar
gorango
Saturday, 07.09.2019
22:54

Eto, ode Krsta Dodje Tumba. Odosmo i mi cini mi se jedno 10 godina unazad. Ja nisam podrzao Krstakica, da se razumemo, ali dugo nisam gledao ovakav NE fudbal. Bez kretanja (celu utakmicu) i bez ikakve koncepcije!!! Sta, izasli smo na domaci teren da idemo na nulu??? Zao mi Tadica i Mitrovica, ostali - hvala lepo, dovidjenja. Tuga.

avatar
riquelme
Saturday, 07.09.2019
23:36

Nije lako igrati protiv ovakvog Portugala. Da golman nije branio tamo u Portugaliji primili bi 12! Ali slazem se da je vreme da se presece. Ne bas toliko ali Kolarov, Maksimovic, Rukavina svakako.

avatar
Čeki
Saturday, 07.09.2019
22:51

Ona odbrana nije postojala. Milenkovic kriv za prvi gol jer nije pustio Dmitrovica da uhvati loptu, imao jos par katastrofa poteza (gol ga ne vadi). Kolarov nezainteresovan, Maksimovic los, Nastasic nisam ga dvaput cuo. Onda onaj nas presing i toliko upropascenih potencijalnih kontri jer se nasi vuku po terenu, katastrofa. Presing radis, a ne ides na igraca skoro uopste, kad se branis 10 metara si od igraca i pustas ga da se seta ko po Terazijama. Svega mi, Partizan i Zvezda brze i bolje igraju. Pohvale Tadicu, Mitrovicu i Kosticu. Jedini su mi nesto pokusavali, a Tadic je pokazao klasu.

avatar
REVØLT
Saturday, 07.09.2019
23:42

Koga je Nastasic cuvao kod prvog gola? Prostor je cuvao i gradio:-D

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Sunday, 08.09.2019
03:47

Milenković da pusti Dmitrovića? Dmitrović koji ima pravo i rukama da igra ne može da nadskoči Milenkovića i dođe do lopte? Pa koji je to golman? Šta vi pišete ljudi moji, Dmitrović je još omeo Milenkovića da interveniše kako treba, a da ne pričamo što ga je odneo i izbacio iz igre. Dmitrović je taj koji je imao pregled igre tj. situacije, on je morao da proceni, a Milenković je normalno išao na loptu tj. lopta išla njemu na glavu, pa nisi valjda očekivao da se skloni, a da nije ni video da se Dmitrović zaleteo....eeej, ali Milenković kriv....e zato nemamo reprezentaciju, zbog ostrašćenih zvezdaša koji uvek stavljaju klubaštvo ispred reprezentacije. Jedino je Mitrović pokazao klasu, jednu upotrebljivu loptu dobio i zakucao je tamo gde treba, a Kostić i Lazović su bili očajni jer ni jedan jedini centaršut nisu uputili kako treba, Tadić je odigrao to što je dobio od preslabih Milivojevića i Matića pored kojih se veznjaci Portugala šetaju. Maksimović nije postojao u 2, Ljajić za malo vremena pokazao više od kompletnog veznog reda.

avatar
xenon 1989
Saturday, 07.09.2019
22:49

Mogao je Čakir i bolje da je trebalo, recimo penal i crveni. Srećom pa je bilo dovoljno nesviranje faulova nadomak šesnaesterca Portugala i nepoštovanje prednosti kada krene kontra nakon faulova nad našim igračima te poštovanje prednosti u obrnutom slučaju.

avatar
REVØLT
Saturday, 07.09.2019
23:41

A gol iz ofsajda? :-)

avatar
Vlada Mutavi
Saturday, 07.09.2019
22:47

Ko je igrao desnog beka?

avatar
Saturday, 07.09.2019
23:02

Odlicno pitanje, malo Maksimovic, malo Milenkovic a mnogo niko!

avatar
Le Tissier
Saturday, 07.09.2019
22:47

Haha pa dobro, sta sad ovo je nasa realnost. Nije kao da smo igrali finale Svetskog pa smo sada nesto razocarani rezultatima. Od kada pratim fudbal nisam imao prilike da se radujem nekom rezultatu reprezentacije ako ne racunamo kvalifikovanje na neko takmicenje pa onda brukanje.

avatar
Man.United99
Sunday, 08.09.2019
06:47

Ne možemo se ni radovati kad smo ne realni. Mi nemamo igrače. Godinama se lose radi u klubovima i sad nam je to doslo na naplatu. Da se petnaest godina u Zvezdi

avatar
Dragan Jelena
Saturday, 07.09.2019
22:45

A bas su se bili uplasili nasih igraca i Marakane...pred svaku utakmicu pisete iste gluposti i na kraju svake nismo imali srece....nikad necemo imati pravu ekipu...

avatar
Manchester City F.C.
Saturday, 07.09.2019
22:44

A Joao Felix nije mogao da igra do pred kraj, pitam se zašto? :D

avatar
Saturday, 07.09.2019
22:44

Indijanci klasični...

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Saturday, 07.09.2019
22:43

Srećni Dmitrović i Maksimović svima koji slave. Puniii!

avatar
⭐♦ povratka kralja
Saturday, 07.09.2019
22:51

Tako je ! Na sledecem mecu muki, Vulicevic, Zdjelar, da vratimo savu milosevica iz penzije, da rehabilitujemo lazou liverpulcanina i da naturalizujemo sadika i shumu, tad bi ti bio zadovoljan. :D

avatar
pfc
Sunday, 08.09.2019
09:11

Po tebi je Maksimovic bio dobar i Dmitrovic? Covek bas preteruje ali sta je ovog puta lose rekao. I ne samo za tu dvojicu vec veliku vecinu reprezentativaca. Sem mozda Tadica, Mitrovica i sinoc prilicno dobrog Kostica.

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Sunday, 08.09.2019
03:34

Najbolje je da na sledećem meču da ne pozovete ni Milenkovića, ni Nastastića, ni Ljajića, a ni Mitrovića pa da potpuno uživate u vašem fudbalu. Ograđujem se u vezi Tadića, njemu svaka čast.‚Znači: Dmitrović - Maksimović, Spajić, S.Mitrović, Kolarov - Milivojević, Matić - Lazović, Jović, Katai - Pavkov i uživajte!

avatar
Badr Hari
Saturday, 07.09.2019
22:42

Haha, igraš protiv izlizanog, a sudi ti Čakir. :D:D:D Normalno je da ćeš dobiti žuti pipneš li ga i normalno je da će mu Čakir priznati gol iz čistog ofsajda. :D Da se izvrnuo u našem šesnaestercu dobio bi i penal.

avatar
Amar Zornic
Saturday, 07.09.2019
22:41

Cak sam se i Krstajica pozeleo 😂