Kežman odgovorio Muslinu, sad će sav prljav veš pokuljati napolje?

Autor: Darko Mitrović
četvrtak 02.11.2017.
10:44
Izvor: Sportske.net, ALO.RS

Iako je Slavoljub Muslin nedavno istakao da ''stavlja tačku'' na spekulacije o nepozivanju Sergeja Milinković-Savića, priča se nastavlja. Iz drugog ugla...

Beta/Branislav Božić/Mo
Beta/Branislav Božić/Mo

Povezane vesti

U iščekivanju večerašnjih nastupa naših najboljih klubova u četvrtom kolu Lige Evrope (Partizan - Skederbeg od 19h, pa Arsenal - Crvena zvezda od 21:05h), ponovo u prvi plan izbija višemesečna tema zašto Sergeja Milinković-Savića nije bilo u reprezentaciji Srbije tokom prethodnog kvalifikacionog ciklusa.

Podsetimo, mladi as Lacija sada je pozvan za prijateljske mečeve sa Kinom i Južnom Korejom u novembru, ali tek pošto je Slavoljub Muslin napustio mesto selektora našeg nacionalnog tima.

Nekoliko dana posle odlaska sa te funkcije, Muslin je u intervjuu ''Novostima'' objašnjavao da je Srbija imala sjajnog Dušana Tadića u proteklom periodu, koji je kod njega imao prednost i u odnosu na Ljajića i na popularnog ''SMS''-a.

Tom prilikom, Muslin je naglasio i da je ''menadžer Milinković-Savića vodio u žutoj štampi hajku protiv njega'', a sada je stigao i odgovor tog menadžera.

Znate već, u pitanju je naš nekadašnji reprezentativac Mateja Kežman, koji se danas oglasio žestokim odgovorom.

Kako prenosi ''Alo'', Kežman je najpre naglasio da Muslin nije smenjen, već da je sporazumno raskinuo ugovor sa Savezom.

''Svi njegovi saradnici su ostali u selekciji, a on nije nastavio svoj poslovni odnos. Pre će biti da su neki njegovi lični interesi postali očigledniji'', objašnjava Kežman.

U svojoj opširnoj izjavi na ovu temu, Kežman naglašava da su bila logična pitanja javnosti zbog čega se u reprezentaciju nije pozivao igrač takve reputacije i kvalitte, kakav je Sergej Milinković-Savić, inače i svetski prvak sa reprezentacijom Srbije do 20 godina.

''Priče o tome da li je Sergej dobar ili ne su prosto suvišne s obzirom na činjenično stanje i njegove nastupe na najvećoj sceni. Gospodin Muslin kaze da menadžerski lobi pravi pritisak na njega kako bi se preko reprezentacije Srbije napravila podloga za transfer Sergej Milinković Savića.

Tržišna vrednost fudbalera je relativna kategorija, i varira u zavisnosti od velikog broja determinanti'', naglašava Kežman i dodaje da nikakvu ulogu u formiranju tržišne cene Milinković-Savića nemaju nastupi u A reprzentaciji.

Potom je nastavio u još žešćem tonu, podsećajući i na ranije optužbe koje su na Muslinom račun stizale i iz Rusije.

''Selektorove ponude za 'saradnju' preko trećih lica sam sa indignaciom odbio, jer u takve kombinacije nisam ulazio niti imam nameru da ikad ulazim.

Očigledno gospodin Muslin zna za drugačije relacije u odnosima sa fudbalerima i njihovim menadžerskim agencijama, jer se tokom svoje trenerske karijere suočio sa  optužbama od strane sopstvenih igrača u klubovima koje je vodio za “participaciju” u njihovim ugovorima i transferima (Oleg Samsonov, Georgi Pejev i ostali ...).

Pretpostavljam da sam i taj njihov javni nastup organizovao ja? Ukoliko je sve vreme bio pod pritiskom zašto ranije nije obrazložio svoju poziciju prema poslodavcu i ukazao na izvore pritiska, nego sada preko mog imena pravi izlaznu strategiju u nameri da zakamuflira svoja činjenja?

Nadam se da će aktuelne odluke doprineti uspešnoj prezentaciji srpskog fudbala u budućnosti, jer kvalitet imamo, a navijači u našoj zemlji sa razlogom očekuju rezultate i kvalitetnu igru, bez obzira na to ko je selektor i ko je personalno u selekciji'', poručio je Kežman, a OVDE možete videti kompletnu izjavu.

-

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

60 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
MARCO NICO
Friday, 03.11.2017
22:19

Nije on Kezmanov vec glasnovornik zdravog razuma i fudbalske struke.

avatar
Man united
Saturday, 04.11.2017
16:09

Ово је, претпостављам, мени одговор. Немој погрешно да ме разумеш. Ни мени се није свиђало то што нису позивани СМС, Гајић, Баста, Антонов идр. Али мсм да то није због Муслина, већ ових изнад њега. Али стварно није у реду да се менаџери мешају и трпају где им није место.

avatar
MARCO NICO
Saturday, 04.11.2017
16:40

Da, tebi je jer ne mogu da ti odgovorim direktno. Sto se tice Baste, a bogami i Sergeja, ubedjen sam da je to i zbog muslina, ne znam za ostale, Antonov sad i nije u formi pa i ne mogu da zamerim sto ga nije zvao. Koja je logika da igraju Rukavina i Stefan Mitrovic?

avatar
poljskikupanjac
Thursday, 02.11.2017
18:28

ja sam jedan od onih koji je pljuvao muslina zbog lose igre i SMSa ali pravicemo mi Muslina od blata posle toliko godina mi na prvenstvu i dajemo otkaz selektoru pa mi smo teski retardi

avatar
saka7903
Thursday, 02.11.2017
17:06

I ako sam zvezdas kezmanova je svaka rec na mestu.a koliko se i secam problem crvene zvezde je poceo da se desava sa odlaskom muslina jer je trazio koliko se i to secam da bude generalni menadzer tj.da se on pita ko dolazi i ko odlazi iz kluba

avatar
Juventino SS
Thursday, 02.11.2017
16:21

Bravo Kežmane, odlično što su najurili Muslina, prvo zbog Sergeja a posle zbog užasne igre gde smo imali sreće pa pobeđivali.

avatar
Toto Salvatore Riina
Thursday, 02.11.2017
17:29

E, sad zbog ovih menadzera i takvima slicnim tebi, zelim ovoj reprezentaciji sve najgore u Rusiji!

avatar
Anderton
Thursday, 02.11.2017
18:05

Sad će ti dovesti stručnjaka tipa Tumbaković, pa nećemo imati ni sreće.

avatar
prike
Thursday, 02.11.2017
15:48

Evidentno je da u danasnjem profi sportu ruke nikome nisu ciste.

avatar
Anderton
Thursday, 02.11.2017
13:54

U moralnom smislu Muslin je za tebe gromada.

avatar
DR DRE
Thursday, 02.11.2017
16:37
avatar
Povratak kralja 59
Thursday, 02.11.2017
18:54

Ma kako da ne. Obrnuto!

avatar
Bojan Samardzic
Thursday, 02.11.2017
13:10

Gdje je Kezman pokupio ove fore, determinanta, sa indignaciom... :)

avatar
DR DRE
Thursday, 02.11.2017
16:38

Treba indignacijom, sacuvaj me Boze tih novinara iz tabloida -Alo-.

avatar
MARCO NICO
Friday, 03.11.2017
18:27

Ne znam bas za Mateju:-D

avatar
Bojan Samardzic
Friday, 03.11.2017
12:37

Pretpostavljam, ali kombinacija fudbalera koji je procitao Vukajliju i priucenih novinara... uh.

avatar
serpico
Thursday, 02.11.2017
12:59

iz pouzdanih informacija znam da je jos u zvezdi pre 15-20 godina imao dobru racunicu u vezi sastavljanja tima. Verovatno to rade i drugi treneri i selektori, ali za muslina sam 100% siguran da trazi procente

avatar
KianyRiws
Thursday, 02.11.2017
16:38

Pa ,ljudi moji,ko od njih ne trazi procente???Radi se o takvom poslu gde se sa jednim dobrim aranzmanom mogu obezbediti za citav svoj zivot,a da ne govorim ako im upadnu u kombinaciju vise dobrih fudbalera koje imaju srecu trenirati.Mamic je poslednji javni primer za tako nesto.Dzajic i Muslin su se sukobili bas oko te funkcije izmedju trenera i menadzera.Oni treniraju vec skolovane igrace kojima samo fali taj zavrsni odlazak negde napolje;dakle-na samom su izvoru.Zasto da ne zahvate???

avatar
Anderton
Thursday, 02.11.2017
18:06

Džajić nikad nije bio dobar skaut, drugi su dovodili igrače, on glumio legendu.

avatar
Consigliere 1927
Thursday, 02.11.2017
12:44

E ovako, reprezentacija Srbije realno nije medju 15 reprezentacija u Evropi. Imamo kvalitetnih igraca nije sporno, ali 50% igraca mozda i jace ne igraju u svojim klubovima i on je sa takvim igracima uspeo da se plasira DIREKTNO NA SVETSKO PRVENSTVO posle 3 propustena velika takmicenja. Niko mu to nije cestitao ljudski vec mu svi zameraju sto neki Sergej Milinkovic Savic nije u reprezentaciji... Reprezentaciju ne cini pojedinac vec kolektiv, za razliku od prethodnih godina sad smo jos i imali neki kolektiv i hemiju koji su unistili menadzeri i zavidni ljudi. Sramota je sta se radi u ovoj drzavi!

avatar
Crveno boja ljubavi
Thursday, 02.11.2017
12:33

Da se razumemo,SMS je vrhunski igrac i jos je u najboljoj formi od svih nasih igraca i treba da igra,ali Kezman ne treba nista da se u zivotu pita,jer nam nikada nista dobro nije doneo,vec samo probleme! Kezman out,SMS in!

avatar
DR DRE
Thursday, 02.11.2017
16:39

Nije nista, samo SP 2006. C

avatar
Crveno boja ljubavi
Friday, 03.11.2017
23:46

Ne da nije sam,nego je njegov udeo mizeran. Jos dodje pa se uobrazi da kaze da nas je sam doveo na sp,a te golove sto je on davao davali bi i Pantelic i Zigic koji su tada dobro igrali. Pored svega momak ima neki problem,jer je uvek bio problematican,a i to sto je ostao bez para po maltene samom zavrsetku karijere dovoljno govori o njemu.

avatar
Crveno boja ljubavi
Thursday, 02.11.2017
17:43

Jeste,sam je branio,igrao odbranu,pa onda doda samom sebi i da gol. Takodje to nema veze sto smo primili najmanje golova od svih selekcija i sto nas je vodio odlican trener.

avatar
Toto Salvatore Riina
Thursday, 02.11.2017
17:30

Kezman je Sergejev menadzer druze :D

avatar
Roj Kin 16
Thursday, 02.11.2017
12:04

Kaže Kežman da ne utiče A reprezentacija na cijenu. U ovoj priči sam na Muslinovoj strani, iako mislim da je trebalo zvati SMS-a u reprezentaciju. Pošto se pominju Siti, Junajted i par drugih engleskih klubova, treba pomenuti da SMS bez 5 nastupa za A reprezentaciju ne može da dobije radnu dozvolu u Engleskoj. Tako da je to od ključne važnosti za njegov transfer u PL, jer ga sigurno niko neće platiti 100 miliona i poslati na pozajmicu, ovako će odigrati 5 utakmica i moći da pređe u PL. Dakle, od krucijalnog značaja je da Sergej igra za reprezentaciju. Bez ikakvog ulaženja u to ima li kvalitet i oće li doprinijeti reprezentaciji Srbije.

avatar
Djordje Vukicevic
Thursday, 02.11.2017
12:15

Moze da dobije radnu dozvolu, i ako bude otisao u Premijer ligu dobice je. Po principu, da je igrac koji moze unaprediti fudb. igru u ligi, kao sto su i dobili mnogi pre njega, koji su ostvarili velike transfere.

avatar
Man.United99
Thursday, 02.11.2017
12:22

Ne treba radnu dozvolu ima spansko državljanstvo

avatar
DR DRE
Thursday, 02.11.2017
12:02
avatar
DR DRE
Thursday, 02.11.2017
12:00

-Sergej Milinkovic-Savic je afirmisani srpski internacionalac koji je svoj kvalitet demonstrirao nastupima u belgijskoj i italijanskoj ligi i igrama u evropskim kupovima i mladjim selekcijama Srbije. nnUkoliko se prihvatite javne funkcije, logicno je ocekivati da cete se suociti sa pitanjima javnosti u vezi sa nepozivanjem igraca takvog pedigrea u nacionalni tim. Sigurno nije uputno da u obrazlaganju svojih postupaka koristite neodredjene formulacije, a da istovremene ne navodite konkretno o cemu je rec. Sira javnost u Srbiji, kao i ljudi fudbala poput Kostakurte, Alegrija, Ambrozinija, Ravanelija, Tumbakovica i Mirkovica, javno su iskazivali misljenje, ne zato sto ih je Mateja Kezman instruisao - rec je o ozbiljnim ljudima za koje je nepristojno tvrditi da su bili -istureni- u sluzbi tudjeg interesa - vec verovatnije zato sto ponesto i znaju o fudbalskoj igri. nnPotpuno je tacna opservacija da se mladji igraci postepeno uvode u selekciju odredjenom dinamikom. Nadam se samo da gospodin muslin nije mislio na dinamiku kojom je on uvodio mlade igrace u prvi tim. Najbolji primer za to su clanovi nase -zlatne generacije-: Rajkovic, Zivkovic, Milinkovic-Savic, Gajic, Veljkovic, Grujic (a bogami i Maksimovic, dodaje RVT) i ostali (tipa Radonjic) koji uopste nisu uvodjeni u A selekciju-, rekao je Kezman.

avatar
Bojan Samardzic
Friday, 03.11.2017
12:35

Ne znam da li citiras Kezmana, ali s prvim dijelom se potuno slazem. Sa drugim dijelom bas i ne, uvodio je Muslin Rajkovica i Gacinovica, za druge kombinacija lose forme i neigranja u klubovima sa konkurencijom na toj poziciji je ucinila svoje, ali kod SMS-a nema rijeci ni o kakvoj dinamici i tu Muslinova prica bas i ne pije vode. Razumijem da ga nije zvao, samo mora jasno da objasni zasto.

avatar
MARCO NICO
Friday, 03.11.2017
18:31

Da, njega citiram. Kako je uveo Rajkovica? Sigurno nije na pravi nacin, a to za neigranje u sopstvenom klubu ne pije vodu jer onda Rukavina nikada ne bi dobio poziv. Gde su Gajic, Veljkovic, gde je Nemanja Maksimovic (igrao samo one prijateljske na pocetku koje su beznacajne jer je rec o slabim proverama), gde je Zivkovic, i gde Djurdjevic? Sa druge strane, mogu da pohvalim pozive za Lukica.

avatar
DR DRE
Thursday, 02.11.2017
11:52

Moze muslin da stavlja tacku koliko god hocete, na to ce uvek ici zarez, jos dve tacke, tacka iznad ili onaj znak koji nedostaje da bi sve zajedno, odnosno to sve zajedno predstavljalo znak uzvika, i to jedan ozbiljan tj. zabrinjavajuci i alarmantni. Najbolji deo ste izostavili, a u isto vreme on predstavlja i najbitniji, esenciju citave price.

avatar
Bojan Samardzic
Thursday, 02.11.2017
13:14

Nesto tu krupno nije stimalo, cini mi se da nema toliko veze sa uklapanjem ili ne uklapanjem Sergeja u ekipu. Skoro da sam siguran da je Kezman vrsio pritiske, to prosto rade svi menadzeri, ali Muslinova strana mi nije bas najjasnija. Jos nije bas razjasnjena ni ona svadja sa Dzajicem, tu mozda lezi kljuc i ove situacije (i tu mi je Dzajina strana manje-vise jasna, opet je sprona Muslinova uloga :) ).

avatar
Bojan Samardzic
Friday, 03.11.2017
12:31

Pa nakon svega mislim da je Dzaja ipak tu nesto petljao oko transfera. To za mene ne bi umanjilo nejgovu linost i doprinos, godinama je uspjesno vodio Zvezdu, ako je tu i tamo isposlovao neki dobar transfer i ustinuo sebi milionce - s tim mogu da zivim. Muka mi je od ovih sto dodju i odmah bi da kradu. Potpuno mogu da zamislim da je mu je Muslin zamjerio neki takav transfer i da je zbog toga pukla tikva, samo bih volio da znam da li je tu Mulsin bas potpuno cist.

avatar
DR DRE
Thursday, 02.11.2017
16:41

Sta to znaci da je Dzajiceva strana jasna? Meni mozda nije najjasnija. Koji je razlog nepozivanja Baste u reprezentaciju? Taj sukob njega i bivseg selektora datira jos iz praistorije, a ni to jos uvek nije bas dovoljno ispitano. Ni izbliza dovoljno.