Iliev otkrio, dovodi igrača Leonardovih kvaliteta!

Autor: Aleksandar Obrenović
subota 24.06.2017.
11:34
Izvor: Sportske.net, Novosti.rs

Partizan ne dovodi mnogo ovog leta, ali planira da to bude kvalitetno.

Sportske.net/Pavle Knežević
Sportske.net/Pavle Knežević

Povezane vesti

Kvalitet umesto kvantiteta, to je razmišljanje Ivice Ilieva.

Sportski direktor Partizana istakao je novinarima da planira još jednog fudbalera kojeg će proglasiti za veliko pojačanje Partizana, fudbalera koji je kvaliteta Leonarda.

"Radim na dovođenju još jednog igrača Leonardovog kvaliteta. To ne znači da će Brazilac otići iz Partizana, već želim da napravim najbolji mogući Partizan", rekao je Ivica Iliev, prenose Novosti.

Danas se pojavila informacija da će Partizan razgovarati sa Leonardom, Đurđevićem i Evertonom oko ostanka u crno-belom dresu, dolazak novog fudbalera njihovih kvaliteta bi bio pun pogodak pred izlazak u kvalifikacije za Ligu šampiona.

Dakle, novi ofanzivni fudbaler bi mogao da znači odlazak nekog iz Partizana, možda bi u ovom slučaju bio ugrožen Nemanja Mihajlović.

Da li se možda ponovo radi o Sejdubi Sumi, fudbaleru Slovana iz Bratislave, ili je u pitanju neko drugi, ostaje nam da sačekamo...

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

56 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
R E V O L T
Saturday, 24.06.2017
23:35

Ne zaboravite da je Mihajlovic sam izjavio da zeli da ode...

avatar
Razor
Saturday, 24.06.2017
16:56

Dobro je sto smo ozbiljno shvatili ovo takmicenje. I da ne ucemo u LS ili LE, vredi pokusati. Zato nam treba neko pojacanje, al ne po svaku cenu, da ne kosta previse, jer ce veci deo toga otici da zadrzimo kljucne igrace koji nam jos trebaju, makar za kvalifikacije, a otom potom, videcemo. Ja se nadam da ce ovog puta situacija biti nesto bolja, ipak je to vel. privelegija i odgovornost, al ne treba sad mastati nesto previse, bitno je da ostvarimo max svojih mogucnosti koje trenutno posedujemo, a to ce se videti na terenu, opet je to neki prostor za kaljenje mladih igraca pa ocekujem da ce nekog novog ubaciti u startnu postavu, ako bude prilike za to.

avatar
Nemanja Petrovic
Saturday, 24.06.2017
15:26

Najjaci su mi sad ovi likovi sto traze da se na pola pozicija u timu pojacamo,pa ljudi na sta bi to licilo?!Ocete da prodjemo kao zvezda prosle godine???Ja ne kazem da nama nisu potrebna pojacanja,ali previse trazite, nije to sad ajd ono dovedi ovog odmah ce da kida kako da ne,oce sigurno...nama trebaju pojacanja na najvise dve,eventualno tri pozicije a to su golman,stoper i ofanzivni vezni sto mora doci sto pre da se prilagode na novu sredinu,saigrace,trenera,po kom postava bi trebalo izgledati ovako:Stevanovic-Miletic-Ostojic-stoper?-Vulicevic-Leonardo-?-Everton-A.Stevanovic-Djurdjevic-Tawamba i otarasiti se Monira,bez obzira sto je za klasu bolji od miletica,jedino ako dobije drzavljanstvo samo ne znam da li je to moguce...

avatar
Kao mali ucen sam!!!
Saturday, 24.06.2017
16:56

Previse?Napadac i centralni vezni?ne bih rekao da je previse!

avatar
Me1919
Saturday, 24.06.2017
20:40

Dobar zakljucak! Trebaju nam centralni vezni i napadac! To je sve za sada

avatar
sdssrb
Saturday, 24.06.2017
17:03

Salcburg, Legija, Kopenhagen, Bate, Maribor i Karabag moze egal da se igra. Olimpijakos i Seltik ne moze da se prodje a Apoel i Ludogorec tesko.

avatar
Kao mali ucen sam!!!
Saturday, 24.06.2017
14:48

Treba nam napadac,Tavamba nije bas neki potencijal.Cirkovicu treba pruziti sansu da dokaze kvalitet.

avatar
Kao mali ucen sam!!!
Saturday, 24.06.2017
14:47

Slazem se za vezni red,cirkovic je talentovan i mislim da mu treba pruziti pravu priliku.Takodje mislim da Tavamba nije resenje,po meni traziti napadaca i centralnog veznog igraca!

avatar
Saturday, 24.06.2017
14:15

Ivica Ilijev, covek koji me odusevio prethodne godine...Pomerio je Partizan iz totalne dubioze u stanje prihvatljive tuge... Bravo majstore,obozavao sam ga dok je igrao , ali jos vise kako radi kao sportski direktor ...

avatar
Saturday, 24.06.2017
13:19

FSS je naglom promenom broja stranaca sa 6 na 4 napravio ogroman problem Partizan, a biće problem i svakom drugom srpskom klubu koji pokuša ozbiljnije da se suprotstavi ekipama iz ple-ofa za LŠ/LE pa čak i iz 3. kola kvalifikacija. Domaći igrači koji su u finansijskom domenu naših klubova mogu zbog tog ograničenja od 4 stranaca da dižu cenu u pregovorima sa srpskim klubovima. Naši reprezentativci igraju u daleko finansijski jačim ligama i nedostupni su za naše klubove tako da ograničenje od 4 stranaca samo sputava domaće klubove na evropskoj sceni.

avatar
Ton4i
Saturday, 24.06.2017
23:06

Na kratke staze je ovo lose,ali na duze staze bi moralo doprineti vecem kvalitetu domacih igraca,sve na racun boljih partija reprezentacije.

avatar
Sunday, 25.06.2017
13:44

Ne slažem se. Loše je rešenje i na duže staze jer bez većeg broja stranaca nema većeg kvaliteta u našim timovima, u našoj ligi, niti uspeha u Evropi, niti para pa opet u krug jer bez para se ne mogu zadržati mladi domaći kvalitetni igrači, a opet oni se do reprezentacije razvijaju van naše lige tako da im broj stranaca u SL uopšte nije bitan, čak bi za razvoj potencijalnih reprezentativaca u našoj ligi bilo bolje da ima više stranaca tj. da liga bude kvalitetnija.

avatar
PLAYBOY
Saturday, 24.06.2017
13:10

cekaj, zasto bi morao iko da ode da bi smo doveli igraca, zar nismo dobili 6 miliona za Milenkovica i Vlahovica, u cemu je onda problem? Mislim ima i ko da ode al ne znam sta su se stisli sa parama...neka povecaju plate Leondardu, Djurdjevicu i Evertonu

avatar
Bafana
Saturday, 24.06.2017
14:10

A od cega da žive mukice Vazura i Vucelici ?

avatar
Saturday, 24.06.2017
14:12

Ko je (iz FKP) rekao da bi neko sada morao da ode da bi se dovela pojačanja? Čak naglašavaju da ne moraju nikog da prodaju da bi doveli pijačanje. Partizan će od Milenkovića dobiti 5M €. Vlahović kao i svaki igrač je prodat kad bude potpisao, a do tada nije. Čak i da jeste pare se ne dobijaju odmah.

avatar
Maximovic
Saturday, 24.06.2017
12:59

Ja bi najvise voleo da to bude napadacki srednji vezni. onda bi kompletirali sredinu i napad. Everton i Kosovic sredina, novo ime na napadackom srednjaku ili napadac iz senke kako ih sad zovu,desno Jankovic,levo Leonardo i istureni Djurdjevic.Kao zamene tu su Alen,Tavamba i Djurickovic za napadace a za srednjake je Jevtovic. Taman ko bonbona tim za narednu sezonu. E sad sto se odbrane tice tu nam trebaju i trojca novih jer Cirkovic,Radin i Monir ipak trebaju jos malo da se kale pre standarne postave a Miletic iskreno mislim da ce ovu sezonu da nam pokida i da ce da bude prijatno iznenadjenje

avatar
paok
Saturday, 24.06.2017
12:47

Dajte dovedite tog ofanzivnog veznjaka i stopera. Probajte da se resite Stevanovica i Mihajlovica.

avatar
R E V O L T
Saturday, 24.06.2017
12:58

Zasto Stevanovica?

avatar
paok
Saturday, 24.06.2017
21:06

Jednostavno Alen nije neko ko moze napraviti razliku u Evropi. To je moje misljenje a jos izlazi iz povrede

avatar
R E V O L T
Saturday, 24.06.2017
15:43

Tako je, Nemanja. Jos samo da dodam za Mihajlovica da bi sad bio problem i pronalazenje prave pozicije jer se desno bas i ne snalazi, a levo je svakako zacementiran Leo. Dok jos nije dosao Leonardo u Partizan, jedini sam predlagao da Nemanja ode malo napred da bi igrao SS i da bude nesto nalik Ivici Ilevu nekad.

avatar
R E V O L T
Saturday, 24.06.2017
15:19

Zato sto je jako labilan i prepotentan i zato sto mislim da se odao porocima koji su ga sad tako uhvatili u svoje kandze da mislim da vise nije u stanju da se vrati. Cak i kad bi se vratio, nervira me sto se ne angazuje u odbrani. Ono sa cime se slazem je da treba bas dobro proceniti i jos bolje odmeriti kad je on u pitanju, verovatno vise nego u vezi ijednog drugog igraca...

avatar
Nemanja Petrovic
Saturday, 24.06.2017
15:18

To samo oni znaju,covek je masina,jesenji deo je pokidao jos kad pridodas covek je igrao 15-tak utakmica od toga bar cetvritinu usao sa klupe https://youtu.be/FAGBJJhCFl4 ,konkretniji je igrac od Jankovica koji bi najvise da se dribla,kad dodje evropa polomice ga...

avatar
R E V O L T
Saturday, 24.06.2017
15:10
avatar
magister
Saturday, 24.06.2017
14:40

Hmmm... Da, zašto Stevanovića, ali zašto i Mihajlovića? Pokazao potencijal, pao u depresiju, to se odražava i na igru i na ponašanje. Valjda mu treba pomoći, vratiti ga, on je sjajan igrač. Koliko samo golova i asistencija u polusezoni, rekord. Pa kad opet bude super, onda može da se proda, pet puta skuplje, a da prethodno i doprinese timu.

avatar
Tomić: Lažna legenda
Saturday, 24.06.2017
13:48

Bolje Jevtovića i Mihajlovića da prodamo.

avatar
001
Saturday, 24.06.2017
13:36

Zato sto je truba

avatar
straxonitis
Saturday, 24.06.2017
12:18

E da vidimo i to cudo, koga ce dovesti. nAli sa napadom na Evropu moramo imati nekoliko kvalitetnih stranaca.

avatar
Penal titula
Saturday, 24.06.2017
12:58

Neki brazilac , iz Sao Paola, igra u nekom arapskom klubu, na 62 utakmice , dao 52 gola ....

avatar
R E V O L T
Saturday, 24.06.2017
17:17

Fabio Lima? Nije iz Sao Paola i nije bas ta statistika, ali ubija samo tako.

avatar
Saturday, 24.06.2017
14:15
avatar
straxonitis
Saturday, 24.06.2017
13:30

Smjesno. ahhaha. Vidjecemo taj izbor.

avatar
Burazer
Saturday, 24.06.2017
12:07

Jednom i da se pojavi covek u kog imam poverenje. Ivica Iliev.

avatar
Eazy-E
Saturday, 24.06.2017
12:00

Nije li to onaj Mateusinjo

avatar
Saturday, 24.06.2017
11:56

samo da nisu Smiljanic , Babovic i slicni polovnjaci ...

avatar
EDO
Saturday, 24.06.2017
12:57

Ili najbolji svih vremena jedan jedini Neca Toomiiic!!!

avatar
Saturday, 24.06.2017
13:04

Babovic je u penziji fudbalskoj 😋

avatar
R E V O L T
Saturday, 24.06.2017
11:55

Kakav crni Mihajlovic, njega treba prodati pod hitno isto kao i Kljajica, Cirkovica, El Monira (ukoliko ne dobije nase drzavljanstvo) i Jevtovica! Djilas takodje vise nema sta da trazi u PFK, nemojte da se zavitlavate. Dovedite golmana, dovedite stopera, dovedite desetku, ali i devetku! Nazalost, nama sad trebaju dva nova stopera, ne samo jedan jer ako nikoga ne dovedemo, ostajemo sa dvojicom klinaca u rezervi. Borjan (Stevanovic, Jovicic)- Vulicevic, ? (?), Ostojic (Bosnjak), Miletic (El Monir)- Jankovic/Stevanovic/Djurickovic, ? (Kosovic, Nisic je ipak slab, na moju veliku zalost, ne verujem da tu moze nesto epohalno da uradi u neko dogledno vreme, a ostaju nam jos Marjanovic i Ilic:-)), Everton (Radin), Leonardo (Kokir/S. Jovanovic)- Djurdjevic (Dj. Jovanovic), ? (Petrov). Mi nsada tu imamo i Subica i Birmancevica ciji status takodje treba resiti u pristojnom roku, pantica ne racunam (za mene ne postoji) dok Petrov moze i umesto Urosa.

avatar
EDO
Saturday, 24.06.2017
13:00

Stojkovic,?..Ostojic,..?...?..Everton,..vezni...10-ka..Leonardo..?..Djurdjevic..Eto ti nam igraci fale..Opet ponavljam,ovo je tim za evropu a ne za nasu kukuruz ligu..

avatar
R E V O L T
Saturday, 24.06.2017
15:11

Slazem se, ali ja pisem o ovom prelaznom roku.

avatar
Tomić: Lažna legenda
Saturday, 24.06.2017
13:50

Trebamo prodati Đilasa, Jevtovića, Mihajlovića i dovesti jednog štopera i ako ispadne neki igrač na sredini, u tom slučaju da se proda i Kosović.

avatar
Offside
Saturday, 24.06.2017
11:52

Suma je korektan igrac i smatram da bi bio pojacanja,ali ako ostaju i Leo i Djuka stace nam on kada u napadu imamo i Alena,Mihajlovica,Jankovica i Tawambu koji mogu da se rotiraju.Pre sam za opciju jacanja sredine terena kao i dovodjenja pomoci Eviju,naravno jos jedan stoper je neminovan.U svakom slucaju gledao sam par Suminih utakmica i on nije igrac za klupu vec za startera,a po poziciji on bi trebao da igra na mestu Jankovica i Stevanovica,samo ne vidim da bi Djukic nekoga od ove dvojice sklonio da bi Suma igrao..

avatar
R E V O L T
Saturday, 24.06.2017
12:57

Suma je ofanzivni vezni, a i to je takodje sredina terena, njen ofanzivni deo. Prema tome, ne igra ni desno ni levo i nije na istoj poziciji kao oni. Prema tome, ili: centralni vezni, Everton- Jankovic/A. Stevanovic, Suma, Leonardo- DJurdjevic; ili: Everton- Jankovic/A. Stevanovic (Djurickovic u rotaciji bi ponekad dobijao sansu i kao starter), Suma, Leo- Djurdjevic i jos jedan napadac pored njega. Drugim recima, ili 4-2-3-1 ili 4-1-2-1-2...

avatar
sdssrb
Saturday, 24.06.2017
11:50

Partizanu treba stoper, i kvalitetan krilni igrac/napadac tipa Abubakar Oumaru. To bi bio pun pogodak.

avatar
R E V O L T
Saturday, 24.06.2017
12:57

I golman i plej.

avatar
Petar Petar
Sunday, 25.06.2017
15:03

Da, veoma potcenjen. Meni je on uvek bio top igrac. cak i u reprezentaciji nema boljeg od njega na tom mestu i ne igra tamo zahvaljujuci konstantnom pljuvanju navijaca Zvezde, bez obzira sto bukvalno ne postoji utakmica u reprezentaciji na koju bi moglo da mu se nadje neka zamerka. Slazem se za igru u defanzivi, ali ja bih nekako uvek rizikovao sa njim pre nego sa Jevtovicem. Mislim, ovo pricam onako, za nas je Raca i igrac poput njega trenutno naucna fantastika

avatar
Petar Petar
Saturday, 24.06.2017
13:25

I jos jedan defanzivni vezni koji zna sa loptom bar malo. Koji ima nekakav pas, nekakvu ideju, ne samo da trckara levo-desno.