Grof prelomio - Dve velike promene u revanšu sa Valetom!

Autor: Milovan Longinov
ponedeljak 18.07.2016.
10:02
Izvor: Sportske.net

Miodrag Božović želi da ispravi greške iz prvog susreta na Malti.

crvenazvezdafk.com
crvenazvezdafk.com

Povezane vesti

Kapiten Zvezde Aleksandar Luković nije bio na visini zadatka u prvoj utakmici protiv Maltežana, uostalom nije bio na očekivanom nivou ni tokom priprema, pa se očekuje da u revanšu počne meč sa klupe.

Trener crveno-belih je na treningu u nedelju uigravao štoperski tandem Tomas Fibel - Zoran Rendulić, koji bi trebalo da startuje u revanšu.

Pored toga, Božović je odlučio i da u startnih 11 ubaci Pabla Moučea umesto Slavoljuba Srnića na poziciji desnog krila, a to je izmena koju je Grof i napravio prvu na poluvremenu na Malti.

Crveno-beli su u prvom meču slavili sa 2:1, a revanš je na programu u utorak u 20.30.

Ukoliko sve ostalo ostane isto, sastav Crvene zvezde bi trebalo da izgleda ovako:


Crvena zvezda

Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

54 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Don Silvio
Monday, 18.07.2016
17:44

Po meni Lukovic zasluzena klupa, Zoka je dobro igrao posle povrede i nadam se da ce uspjeti da se ustale. Ova pojacanja za sad ne pokazuju nista jer nisu uigrana po meni je trebalo da se igra u sastavu od prosle sezone samo umjesto Grujica Ristic i to je to. Fibel ok na stoperskoj pozicij i pre bi dao sansu plavsicu nego ovim strancima

avatar
Milos Trujic
Monday, 18.07.2016
17:33

A Cvetkovic ? Daj probaj bilo kog igraca, samo nemoj Cvetkovica ...

avatar
Milos Trujic
Monday, 18.07.2016
17:32

Zasto pravila ne budu ista za sve sportove ? A ne ovako, kako kome odgovara .....

avatar
Nikola GGMU
Monday, 18.07.2016
17:15

I Sikimic treba umesto Vieire

avatar
Nikola GGMU
Monday, 18.07.2016
17:13

Rendeulic odlican stoper ! Dobra odluka

avatar
Casus Luciferi 60:12
Monday, 18.07.2016
15:10

nema veze bice jako ludo u razgradu! bice tesno bice 3:0 haha! pa pa!

avatar
misi komad ko zec
Tuesday, 19.07.2016
09:48
avatar
Monday, 18.07.2016
15:03

Opet isto !! , razlika u tome sto Rendulic igra stopera umesto Aleksandra Lukovica a Mouce krilo umesto Srnica , moja preporuka je da igraju kao u ligi sto su igrali sa NASIM igracima , eventualno ovaj Fibel da ostane , ali ceo tim bi trebao kao sto smo imali onu seriju pobeda u ligi , Kahriman,Fibel,moze Renudilic ali bi umesto njega mogao Andrija Lukovic,Ibanjez,Petkovic umesto Cvetkovica,Donald,Le Tallec,Srnic,Plavsic,Katai i Vieira , e to je ekipa , ubila bi ove iz Malte sa 6:0 , manite Mouce-a,Kangu i Cvetkovica , i obavezno posle Sikimicu pruziti sansu , jer covek sa klupe kad udje on se igra sa ovom decom , isti Ibra po stilu igre

avatar
CZYNWA
Monday, 18.07.2016
15:25

Sve je OK sto si rekao, ali je Andrija Lukovic krilo, a ne stoper.

avatar
Tuesday, 19.07.2016
00:09

Ja mislim da je igrao jednu utakmicu kao stoper nisam siguran

avatar
Nikola Nikolic
Monday, 18.07.2016
15:25

Nadam se da kapiras da je Andrija Lukovic krilo ili centralni vezni.

avatar
neme
Monday, 18.07.2016
15:03

Hvala bogu Lukovic ne moze vise ni nasu ligu da igra proslu polusezonu bez pritiska se uglavnom sramotio.Srnic je dobar decko spreman ,brz,ali ne zna da igra bez lopte treba mu prostor ukratko nije napadac,ali toliko je eksplozivan,solidan centarsut da mislim kad bi prelomio u svojoj glavi da bi bio vrhunski desni bek koga nemamo ni u najavi ni u Zvezdi ni u repki

avatar
Don Silvio
Monday, 18.07.2016
17:30

Srnic je igrac koji je dobar kad se igra protiv ekipa koje ne igraju bunker. Mislim da mu treba dati sansu protiv bugara. Ja bi Plavsica forsirao prije ovih stranaca koji se jos nisu uigrali

avatar
neme
Tuesday, 19.07.2016
16:16

Sad je stigao Kanga on je kreativac ,paser i to je to,meni je Plavsa ekstra,brz,brzo misli ,samo nekad se zanese izgubi loptu na centru oko centra a protiv Ludogoreca to je sah-mat iz dva poteza.

avatar
gosfkcz
Monday, 18.07.2016
14:58

Neka Bog da srece da se Sikimic ustali u postavi. Sto se tice ove druge promene, ne dopada mi se.

avatar
Monday, 18.07.2016
14:53

Hvala bogu a i bilo je već i vreme da Luković malo sedi na klupi...Jedva čekam utakmicu da vidim kako će se pokazati Kanga i Muče ovog puta,kao i Rendulić u tandemu sa Fibelom.nPS-Možda bi bilo bolje da malo skromno igramo tu utakmicu, sa pobedom od 2:0 da nas Ludogorec još više potceni,ali to je moje mišljenje.

avatar
Millanista 00
Monday, 18.07.2016
14:37

Ja bi uradio jos jednu rokadu, stavio bih Sikimica ili Orlandica mjesto Viere, jer mislim da Viera nije u formi, ili cak da je nezadovoljan sto ga nisu prodali. Mada i Srnic moze da igra napadaca, u Cukariskom je to cesto radio.

avatar
gosfkcz
Monday, 18.07.2016
14:52

Orlandic je povredjen a Sikimic nije niza prvu postavu veterana nekog seoskog kluba.

avatar
Millanista 00
Monday, 18.07.2016
22:37

Tek danas procitah da je Orlandic povrijedjen.

avatar
Џими Флојд Хаселбанк
Monday, 18.07.2016
14:21

Па зар није човјек рекао да се зове Конга, а ви опет пишете Канга. Не контам

avatar
CZYNWA
Monday, 18.07.2016
13:18

Mogao bi i Srnica da proba na desnom beku, ima brzinu, centarsut, solidnu defanzivu, tesko da moze bit gori od Cvetkovica.

avatar
dule vp
Monday, 18.07.2016
12:19

Kad smo kod nasih igraca, sta je sa malim Plavsicem? - meni je on mnogo dobar

avatar
1989
Monday, 18.07.2016
13:50

Bravo.Plavsa razvaljuje koliko se bori,srcan,agilan,gine!!

avatar
Monday, 18.07.2016
14:48

Ni meni nije jasno zašto Plavšić ne igra a takođe zašto tako malo forsiraju Ristića.

avatar
RAPHAEL
Monday, 18.07.2016
11:57

Zašto ste dovodili Edsona, neka vam igra Brazilac od četvrt miliona evra godišnje.

avatar
BianconerooNS
Monday, 18.07.2016
11:44

Ovi zeznuli inter koliko stranaca imaju ,velika steta sto ne igraju nasi igraci ovi stranci kod nas sto igraju nisu nista bolj nego domaci igraci realno,ni u mom partizanu nista bolje al bar ih nema toliko koliko c.zvezda ima !!!

avatar
Кун
Monday, 18.07.2016
12:22

Ajde reci neke domace igrace koji su bolji od ovih koji su trenutno u Zvezdi, iz prve postave, a da su dostupni

avatar
Кун
Monday, 18.07.2016
14:24

Dobro, i za sta bi se borila ta ekipa sa 11 nasih igraca? Za LS sigurno ne. Dalje, tesko da su ovi igraci sumnjivog kvaliteta, ako se misli na igrace dovedene u ovom prelaznom roku, jer svaki od njih ima neku karijeru iza sebe, odredjeni kvalitet, mada dobro, to je tvoje misljenje, postujem iako se ne slazem sa njim. @CZYNWA Slazem se da neki od igraca nisu trebali da se dovode, i da ih imamo previse trenutno, pre svega mislim na Kangu, jer na poziciji ofanzivnog veznog imamo i previse igraca, a nekoliko njih za koje mislim da su kvalitetni i da mogu da igraju prvu postavu. Ne slazem se da Ristic nije losiji od trojice nabrojanih, Srnic tu i tamo, ima svojih kvaliteta, ali su Muce i Ruiz bolji igraci od njega. Takodje, bespotrebno je dovodjenje Andrije Lukovica, mislim da nema kvalitet za Zvezdu, slabiji igrac od Plavsica, Avramovskog, Babunskog, ali je ipak doveden i pretpostavljam da ce imati prednost u odnosu na nekog od njih. Nikako ne mogu da razumem dovodjenje velikog broja igraca, gomilaju se igraci, a ne igraju za dzabe, i da igraju za male pare, opet je to velika cifra kad se sve to sabere.

avatar
BianconerooNS
Monday, 18.07.2016
13:56

Vidi ovako buraz,pazi kolika je Srbija i koliko fudbalera ima i sad ti dovodis neke igrače sumnjivog kvaliteta iz južne Amerike ili Afrike što je po meni još losijavarijanta,bolje igrati sa 11srpskih igrača nego ovo što zvezda forsira gledao sam prvi meč protiv Valete,ama baš nijedan nije pokazao neki kvalitet sad da on mora igrati pre domaćeg igrača,samo malo naši treNrri i skauti da bace pogled po 2,3 ligi,f fora što sve to menadžerska posla pa samo u Beogradu da bace pogled našli bi 15 igrača koji bi igrali i za 1000evra.

avatar
CZYNWA
Monday, 18.07.2016
13:26

Plavsic, Srnic, Ristic nisu nista losiji od Mucea, Kange i Ruiza. Pratio sam utakmice sa priprema, kao i neke treninge, uzivo, i Babunski definitivnio pokazuje puno vise od Kange, a Plavsic je konstantno medju najboljim. Nije bilo nikakve, ali bas nikakve potrebe (osim da se neko ugradi) za transfere Mucea i Ruiza. Katai, Srnic, Plavsic, Babunski, Ristic, Lukovic, Kanga, Ruiz, Muce, Jovovic, Adzic, Ilic i Avramovski konkurisu za tri pozicije. Kakonda prodamo nekog igraca, kad ne igra jer ga guse stranci koji nisu nista kvalitetniji. Siguran sam da se neko zestoko ugradjuje u transfere i da je to jedini razlog gomilanja igraca, politike koja nam je donila 60M duga.

avatar
StefanCZVYNWA
Monday, 18.07.2016
11:08
avatar
kizito
Monday, 18.07.2016
11:05

Dobro je ovo,da proba Rendulic da se uigra sa Fibelom.Srnic realno trenutno ne moze da bude starter.Problem je samo jos Vieira,ne znam da li bi Ruiz mogao da odigra u spicu.Vieira ocigledno vise ne zeli da se bori i izgara u Zvezdinom dresu.

avatar
Kladionicar
Monday, 18.07.2016
13:23

A kako ti Cvetkovic nije problem, po meni desni bek najveci problem jos od prosle sezone. Vieira treba ili da se proda odmah ili da mu se produzi ugovor, mada on je lose startovao i prosle sezone a kasnije eksplodirao..

avatar
Kladionicar
Monday, 18.07.2016
17:00

Slazem se da je Petkovic rupa, ali mi se ipak cini bolje od Cvetkovica, ali kazem isto sto i prosle sezone- verujem Grofu. Zanimljiva je to ideja ali je tajming totalno pogresan...

avatar
kizito
Monday, 18.07.2016
15:42

Jeste problem,ali ni Petkovic ne izgleda bolje a nemaju alternativu.Citam,ovde neki pominju Srnica,to mi po njegovim karakteristikama deluje ok,ali ga nikad nismo videli na toj poziciji.Plasim se da sad nema vremena za eksperimentisanje.

avatar
Monday, 18.07.2016
10:41

Mislim da Grof greši, i to principijelno. Pošto ćemo kod kuće više napadati, PETKOVIĆ treba da igra beka umesto Cvetkovića. Iz istite orijentacije Zvezda će ići visoko i Valeta će parirati kontrama, a za to nije Rendulić već neko od nižih i bržih štopera. MOUČE umesto Srnića, to je OK. Ostaje VIEIRA koji je totalno van forme a i namerno sabotira nebi li ga što pre pustili da ide. Ja bih mu dao šansu sve do kraja prvog polivremena, a onda izveo i našao drugo rešenje.

avatar
bobar84c
Monday, 18.07.2016
12:53

Misljenja si da Petkovic centrira bolje od Cvetkovica? Po meni ne, mislim da je Bozovic od dva zla izabrao manje.

avatar
Monday, 18.07.2016
17:19

Petković je bolji u ofanzivi a lošiji u defanzivi, dok je Cvetković bolji u defanzivi a lošiji u ofanzivi. Naravno, u pitanju su nijanse.

avatar
dule vp
Monday, 18.07.2016
15:41

Ma centarsut manje-vise, koji je tu bolji, to je ofanziva, ako pogresis nije smak sveta. Ali Petkovic je defanzivu mnogo lose odigrao prosle sezone!!! Zavlacili su mu se iza ledja samo tako.

avatar
Amar Zornic
Monday, 18.07.2016
10:22

Super , jos Cvetkovica da zameni i odlicno

avatar
kizito
Monday, 18.07.2016
11:07

Ali koga da stavi umesto Cvetkovica?Ni Petkovic nije bolje resenje.Nemamo alternativu za njih dvojicu.

avatar
CZYNWA
Monday, 18.07.2016
13:53

Srnica, eventualno Micela ili malog Stojanovica. Mora se pokusati, od Cvetkovica tesko da mogu biti losiji.

avatar
crni bombarderos
Monday, 18.07.2016
12:50

Tacno tako,desni bek je najslabija karika u timu.

avatar
LakiLakiLakii
Monday, 18.07.2016
11:58

Petkovic je doktor za cvetkovica.

avatar
Korner-Pixi-GOOOOOOL
Monday, 18.07.2016
10:17

Fibel i Rendulić biće odličan štoperski par jer Rendula je mnogo bolji od Lukovića, jasna je stvar.

avatar
misi komad ko zec
Monday, 18.07.2016
10:08

Opa Zvezdaro Zvezdice 7 stranaca

avatar
bobar84c
Monday, 18.07.2016
12:54

Hoces maramice ?

avatar
misi komad ko zec
Tuesday, 19.07.2016
09:49

ne trebaju,plakacu ja od smeha kad vas Ludogorec razbije. haha