Evo nekih tvitova, uglavnom su kritike, s tim što ima i optimista.

21:14

Koja odbrana ; sta tu ima kvalitetno !

avatar
Offside
Tuesday, 04.02.2020
20:42

Sve sami strucnjaci,nema sta!Ljudi pripremna utakmica bez rezultatckog znacaja,o cemu se ovde polemise?Ovakve utakmice sluze za uigravanje tima i oprobavanje nekih igraca na pojedinim pozicijama...Rostov je u ovu utakmicu usao kao da je utakmica Ruske lige,Savo je imao zamisao da proba rezervni sastav i tu nema nista sporno!

avatar
Petar Petar
Tuesday, 04.02.2020
19:47

Vec sam rekao, pripremna ko pripremna, nekad napravis rezultat, nekad ne. Nije ni realno da mi sad kao nesto preslisamo sve ekipe iz ruske lige. Ono sto meni smeta na ovoj utakmici je to da ako si vec namenio minutazu svima onda bar izadji sa najboljim sastavom. Koja je svrha uvoditi Sadika u 60-om minutu kada rezultat vise ne mozes da stignes, a realno nemas potrebe proveravati njegove mogucnosti. Samo rizikujes povredu bez ikakve potrebe. Dalje, onaj Brezancic je kroz citavu karijeru prevara od fudbalera, bio je to i kada je bio mladji a tek sada je tragikomican. Ja ne mogu da se setim utakmice da je on igrao a da mi nismo kiksnuli na toj utakmici. Covek ga nema u odbrani, ne postoji. Dva centarsuta sa njegove strane i jednom sam igrac koga je on trebao da pokriva. pa samo se setite utakmica Partizana i Alkmara kada je on bio u Holandiji. Znaci rupa covek na obe te utakmice bio, cak je i Zivkovic dao drugi gol u Alkmaru tako sto ga je Rajko zaboravio na drugoj stativi. Tragedija je da u ovom roku nismo uspeli da dovedemo nista a fale nam obe bekovske pozicije, bar jedan stoper (a realno oba) i bar jos jedan napadac ako je kvaliteta kao ovaj Matic. Falice nam jos dosta pozicija jer ja mislim da ce na leto da nam odu bar pet, ili sest igraca, prvenstveno tu mislim na zadnje vezne, ali ove pozicije su prioritet godinama. A tek izmene kada gubis utakmicu su prica za sebe. Ovaj Rostov je najjaca ekipa ovde na turniru, to se je i znalo i realno je bilo da protiv njih igramo sa najjacim sastavom. Dalje, ni minut golmanu stevanovicu, ni minut Ivanovicu, ni minut Filipu. malo ume da se pogubi savo ponekad

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Tuesday, 04.02.2020
19:31

Razočarani su oni koji nisu svesni da: 1.Partizan mora da dovede konkuntnog golmana Stojkoviću koji je kadar da ga istisne iz prve postave ili da ga natera da brani bolje, a pošto N.Stevanović nije taj da ne treba s njim potpisati novi ugovor na leto, već treba dovesti boljeg golmana; 2.da je Miletić bio umesto Cucina Partizan ne bi primio treći gol i da shvate da je beku prioritet odbrana, a ne napad, da je Miletićev kvalitet u odbrani prednost u odnosu na sve domaće bekove dostupne Partizanu i da bi trebali mnogo više da ga cene i budu srećni što ostaje u Patizanu; 3.Šćekić je koristan igrač samo kada je ostatak ekipe dobro "namešten", a stručni štab da shvati da Šćekić u zonskoj odbrani nema šta da traži jer nikada ne može da stigne do protivničkog igrača; 4.zašto je Urošević u prednosti u odnosu na Brežančića bez obzira što je Brežančić danas solidno završio posao u odbrani, a u napadu korisniji od Uroševića; 5.koliko znače Zdjelar na sredini i Sadik u špicu; 6.da je Tošić spremniji od Markovića i da je trenutno ispred njega; 7.da u ovoj utakmici Partizan nije tražio rezultat, već minutažu za rezerviste i sliku ko koliko može od njih. Zato biste trebali mnogo više da cenite igrače iz prve postave i dobro razmislite ima li boljih pre nego što tražite da se neko proda ili izbaci iz postave, odnosno oni iz uprave koji tvrde da Partizan ima i sadašnjost i budućnost na golu dobro da razmisle pre nego što donesu odluke u letnjem prelaznom roku.

avatar
Душан Терић
Thursday, 06.02.2020
01:04

Sve sve ali brezancic? Decko nikada nista nije znao I secam se kako smo jedva cekali da ode iz partizana. I sad ga vracamo kao pojacanje. Dajte molim vas

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Friday, 07.02.2020
18:13

U trenutku kada je Brežančić doveden jeste bio pojačanje u odnosu na N.G.Miletića i Uroševića koji su se do tada smenjivali na poziciji levog beka, a onda se Urošević nakon što je otpisan pa vraćen preporodio i defanzivno odigrao mnogo bolje od Brežančića, dok je ofanzivno Brežančić bolji od Uroševića, a pitanje da li je slabiji od Obradovića. Ništa napamet ne pričam, gledao sam Obradovića u Anderlehtu tj. pre nego da postane slobodan i da bude opcija za pojačanje Partizana na levom beku i slobodno mogu da kažem da onakve role nisu imali ni N.G.Miletić ni Urošević iz najgorih dana. Uvek kada pričamo o pojačanjima moramo uzeti u obzir da zbog samo 4 dozvoljenih stranaca u protokolu očekivano traži domaći igrač na poziciji levog beka. Bolji od Brežančića je bio Momčilović iz Steaue, ali on je produžio ugovor sa Steauom.