"Delije" bez milosti, kritike pljušte na sve strane, na udaru i stranac! (TVITOVI)

7 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Twister
Sunday, 10.11.2019
22:26

Vi kao da ne znate fudbal. Zvezda u prvenstvu igra protiv bunkera i kontranapada, a u Evropi je ona ta. Bajern uvek igra isto. I ne znam sta se bunite, ne moze svaka utakmica da se pobedi. Igramo ligu sampiona i imamo 8 bodova vise od Partizana. Sta bi vi sa ovim timom vise hteli? Da sad vec sad matematicki osiguramo titulu i razmisljamo o finalu Lige sampiona? Sramota me kad citam vase komentare...

avatar
svetski prvaci 1991
Sunday, 10.11.2019
19:58

Treba samo zamisliti Javora protiv Bajerna ili Totehema, koliko bi primili golova.Baš zanimljivo,a mi igramo u evropi.cccc.

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Monday, 11.11.2019
00:16

Javor bi primio manje od zvezde protiv Bajerna ili Totenhema, jedinostavno javor je bolji od zvezde.

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Sunday, 10.11.2019
18:08

Sramni tvitovi, Piper ne samo da je ukrao 2 boda javoru i 1 za zvezdu već je spasio zvezdu katastrofe jer da je sudio koliko toliko po fudbalskim pravilima i u drugom poluvremenu samo bi bilo pitanje s koliko golova razlike bi javor dobio jer dok Piper nije prebacio u 5 brzinu za zvezdu javor je rasturao zvezdu i šanse su se ređale pa je 1:0 premalo vođstvo za javor na poluvremenu, plus taj nedosuđeni penal.

avatar
deki trbic
Sunday, 10.11.2019
17:51

Kada sudije ne pomognu ne mogu ni da pobede ahahahha

avatar
El Nindža
Sunday, 10.11.2019
17:49

Kad će Bakula?

avatar
ddr16
Sunday, 10.11.2019
17:42

imali smo 25 suteva na gol iako smo igrali sa kombinovanim timom,to je bolje nego sto igramo u vecini domacih utakmica,sad nismo imali srece da to zavrsi u mrezi,ali promasili smo veliki broj cistih situacija tako ne vidim sta je toliko uzasno u ovoj utakmici,plus je javor odigrao skroz dobro,pa ne mozemo svaku utakmicu da pobedimo,ne znam sta ljudi ocekuju,vidim kritikuju miloja,a on dok nije dosao primali smo po 4 komada u ivanjici,evropu gledali na tv-u,naravno da ima losih utakmica i sa njegove strane,ali nije on klop ili gvardiola,radi covek koliko moze,boljeg nismo imali sto godina,ove koji ga teraju bih pitao koga planiraju umesto njega? kosanovica,dostanica i slicne?