Burna reakcija Vojvodine zbog Niša, pred finale sa Partizanom poruka za FSS: "Pošteno ili nikako!"

Autor: Ivan Cvetković
utorak 16.06.2020.
14:16
Izvor: Sportske.net, FK Vojvodina

Novosađanima se nije dopala današnja odluka.

BETAPHOTO/BRANISLAV BOZIC/EV
BETAPHOTO/BRANISLAV BOZIC/EV

Povezane vesti

Odlukom Fudbalskog saveza Srbije, grad domaćin finala Kupa Srbije između Partizana i Vojvodine biće Niš.

Prethodnih dana spekulisalo se o tome da bi utakmica mogla biti odigrana na stadionu Crvene zvezde u Beogradu ili čak Vojvodine u Novom Sadu.

Sada je stigla oštra reakcija navijača Vojvodine koji su putem saopštenja najavili bojkot finala.

Saopštenje pod naslovom "Pošteno ili nikako" koje je objavljeno na zvaničnom sajtu kluba prenosimo u celosti:

"Povodom višednevnih spekulacija u medijima u vezi sa mestom odigravanja finala Kupa Srbije, navijačka grupa Firma 1989 obaveštava sportsku javnost i sve navijače Vojvodine da, u slučaju da bude određeno da se finale igra u nekom od gradova centralne ili južne Srbije (Niš, Jagodina, Užice itd), toj utakmici definitivno neće prisustvovati.

Uz, nažalost, još uvek sveže sećanje na 2011. godinu i finale u kojem je naš klub drastično oštećen na terenu, u sećanju navijača Vojvodine i dalje je gotovo celodnevno maltretiranje i tortura kojoj su bili izloženi tog dana, iako je, navodno, u interesu ljudi koji vode srpski fudbal i tada bilo to da se na našim stadionima okuplja što veći broj gledalaca.

Ono što svih 8.000 navijača koji su tada podržali Vojvodinu u Beogradu i dalje dobro pamte, navijačka grupa Firma danas podseća sportsku javnost: na meč finala Kupa Srbije krenuli smo u 15:30 časova iz Novog Sada, a na stadion na kojem je igrano finale, u svega 90 kilometara udaljenom Beogradu, ušli smo tek u 20:45 časova, pri čemu tokom čitavog puta nije zabeležen nijedan jedini incident.

Samim tim, postavljamo pitanje: ako nam je tada trebalo skoro pet sati da dođemo do Beograda, koliko će nam vremena biti potrebno da dođemo do Niša, Jagodine ili Užica? Da li se, određivanjem nekog od ovih ili gradova iz njihovog okruženja, pokazuje jasna namera da Vojvodina ima što manju podršku svojih navijača u finalu, čime se opet insinuira da je unapred poznato kome treba da pripadne pehar?

U trenutnoj situaciji, jedino pošteno rešenje za određivanje mesta odigravanja finala jeste to da se žrebom izvlači domaćinstvo, te da utakmica bude odigrana ili na stadionu „Karađorđe“, ili na stadionu Partizana u Beogradu. Svaka drugačija odluka pokazala bi jasnu nameru i opredeljenost da se fudbalskom klubu Vojvodina maksimalno uskrati podrška na finalu, a sam klub dovede u situaciju da bude samo puki akter meča čiji je ishod unapred određen.

Baner

Apelujemo na Fudbalski savez da donese jedinu poštenu i ispravnu odluku u vezi sa mestom odigravanja finala, a to je da se domaćinstvo odredi žrebom, te da domaćini na svom stadionu budu ili Vojvodina ili Partizan. U suprotnom, navijači Vojvodine se definitivno neće izlagati celodnevnom maltretiranju samo zato da bi svojim prisustvom na utakmici nekome dali lažnu sliku o tome kako je finale proteklo u fer i poštenim uslovima"
, saopštila je navijačka grupa "Firma 1989".

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

33 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
pfc
Tuesday, 16.06.2020
22:00

Ma i da se igra u NS kakve veze ima. Navijaci Vojvodine su svakako u velikoj manjini bilo da gostuje Partizan ili zvezda.

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Tuesday, 16.06.2020
18:02

Za vas je pošteno da se iživljavate na putu NS-BG, a da policija ne reaguje kako biste stigli na utakmice. Za vas je pošteno da vas cela Srbija čeka da dođete na utakmice 20 min. Za vas je pošteno da se prekrše ne samo zakon Srbije već i propozicije FSS da se kasni više od 15 min zato što igrači vojvodine ne žele da izađu na teren i da se ne registruje utakmice. Za vas je normalno da delegat utakmice preti Partizan da mora da igra. Za vas je pošteno da Tumbasević sa dve noge đonovima startuje direktno na obe noge igrača Partizana (čini mi se Lazevskog) i da ne dobije crveni karton. Za vas je pošteno da jedini gol date iz ofsajda i tražite kup. Za vas je pošteno da sudija ne dosudi čist penal za Partizan kada je Mojsov klasičnom klječkom sapleo Tejga tako da nije imao šanse da dođe do lopte. Za vas je pošteno da vam sudija bez prekršaja u svakom slučaju, bez kontakta svira penal. Za vas je pošteno da napustite teren i da ne budete kažnjeni zbog toga. Za vas je pošteno da ste se setili tek nakon što ste se plasirali u finale da podnesete kandidaturu za domaćinstvo u finalu. Za vas je pošteno da zvezda tek nakon što je ispala iz polufinala otkaže domaćinstvo u finalu zbog navodno neodložnih radova na stadionu. Za vas je pošteno da prvo ni po koju cenu onda ne želite da igra na stadionu Partizana jer ste očekivali da ako ne bude Karađorđe biće Subotica, pa ako ne bude ni Subotica biće jagodinska ili slična njiva na kojoj biste tučom i sudijom došli do pehara. E, pa vidite ništa od toga za nas nije pošteno, ni Niš nije pošteno rešenje, pošteno je jedino da se poštuju propozicije takmičenja koje su na snazi od početka takmičenja, a ne da se menjaju u toku takmičenja, ali nemojte se nama žaliti, žalite se vašim FSS koga ste zajedno sa zvezdom i ostalim njenim filialama urediti tako da bi spasili srpski fudbal. Problem vas Firmaša je što mislite da je zvezda jača od vojvodine i kad zvezda nikakvu šansu nije imala protiv Partizana da je vi tek nemate, a to mislite jer niste F od Firmaša, vi ste klasične Delije. Ja se ne slažem s vama, mislim da je vojvodina bolji i opasniji tim od zvezde, a predlažem da se igraju dve utakmice, jedna na vašem, a jedna na našem stadionu, ali sa stranim sudijama i to je najpoštenije moguće u ovom trenutku.

avatar
Deki.Stankovic.5
Friday, 19.06.2020
20:43

Klječka 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

avatar
DVA HRAMA
Tuesday, 16.06.2020
17:05

Niš je naš 😄 Sa druge strane, Subotica je (skoro duplo) bliža Beogradu nego sto je Niš Novom Sadu.

avatar
pjer
Tuesday, 16.06.2020
16:29

nemojte tako radikalno, nedostajacete nam!

avatar
DVA HRAMA
Tuesday, 16.06.2020
15:14

* presmesne zvezde 2010, 2007. su bili ozbiljna ekipa:-D

avatar
DVA HRAMA
Tuesday, 16.06.2020
15:14

Potpuno podrzavam ovu inicijativu. Te 2011. godine je bilo neverovatnog sikaniranja i maltretiranja Vosinih navijaca tih nekoliko sati pre utakmice kao i uvek kad se ide u Bg, ja to znam i to se ne zaboravlja, ali, na samoj utakmici Vojvodina NIJE BILA ostecena, barem ne onoliko koliko uporno voli da prikaze, a sigurno ne u tolikoj meri da bi zbog toga cak i napustili utakmicu. Ipak bi im bolje bilo da se zapitaju zbog cega su onako glatko izgubili od presmesne zvezde 2007. i 2010, a ne da stalno nas napadaju, direktno ili indirektno.

avatar
RealanNis
Tuesday, 16.06.2020
16:08

Maltretiranje kazes? Pa da normalno je da su se okupili 1h kasnije nego sto je dogovoreno vreme bilo za polazak, normalno je sto su pravili uz put gluposti(tuce na pumpama, unistavanje automobila, urinirali na ljude i policiju onako pijani...) i posle sto ih je policija zadrzala? U kojoj zemlji je jos dozvoljeno da igraci nece da izadju na teren 20 min(dok im navijaci ne stignu) a da se utakmica ne registruje sluzbenim rezultatom?!

avatar
Deki.Stankovic.5
Wednesday, 17.06.2020
23:41

Urinirali na policiju,daj bre covece kad nesto filujes malo to suptilnije radi....

avatar
Deki.Stankovic.5
Wednesday, 17.06.2020
23:40

Ti si ozbiljno zastranio u borbi sa raznim ljudima ovde pa ponesto sto si nekada priznavao sad ne priznajes ni za zivu glavu sto je jos samo jedan dokaz dokle idete vi a specijalno ti sto me ozbiljno iznenadjuje.Reći da penal za Vojvodinu vise nije bio nego sto jeste je ozbiljna dijagnoza kad moram tako da ti kazem,nazalost,jos fali da mi kazes da i u onom mecu na Jna,Partizan-Vojvodina kad se lomilo za tituli,povlacenje Vulicevica nad Trujicem ni to nije bio penal i onda da se ja polako povucem :)

avatar
lol (NewProfile)
Tuesday, 16.06.2020
23:11

I ti si to sve video? Da ti verujemo onda...

avatar
DVA HRAMA
Tuesday, 16.06.2020
17:24

Odakle ti informacije da su sve to radili? Je l' to pouzdano ili su samo spekulacije?

avatar
Колатерална Штета
Tuesday, 16.06.2020
14:31

Slažem se sa Firmašima, kada igraju Partizan protiv CZ, pnda se žreba ko će biti domaćin, a kada igra bilo ko osim CZ, onda mesto finala određuje FSSM i to mesto ne podleže izmenama, pa setitese preprošle sezone gde se finale igralo na stadionu koji ne može da primi ni 3000 gledaoca...

avatar
nenadnenad1234
Tuesday, 16.06.2020
14:30

"Uz, nažalost, još uvek sveže sećanje na 2011. godinu i finale u kojem je naš klub drastično oštećen na terenu,..."

U toj finalnoj utakmici je jedino Partizan ostecen.
1.Utakmica je kasnila vise od pola sata, jer igraci Vojvodine nisu hteli da izadju na teren, a po pravilniku odmah tada je ista trebala da bude registrovana 3:0 za Partizan.
2.Partizan je primio gol iz ofsajda.

Vojvodina jedino gde moze da se buni je to da li je sudija trebao da dosudi penal za njih pri rezultatu 2:1, ili ne, a opet da su se postovala pravila fudbalske igre i zakonik to te situacije ne bi ni doslo.

P.S: I dalje cekamo odgovor zasto se izbagava VAR u srpskom fudbalu.

avatar
Deki.Stankovic.5
Tuesday, 16.06.2020
15:33

Ne moze Partizan da bude ostecen kad ste pristali da igrate.Zasto ste pristali ako je sve pravno bilo na vasoj strani,da vas nije neko prisiljavao mozda?Pristali ste zato sto bi pukla jos jedna bruka i izivljavanje koje ste imalu u vase zlatno Tole doba.Faul Mosjova u napadu,bio a?Vojvodina je zestoko ostecena u tom mecu i za penal i za mnogo sta,sve ostalo je prica za malu decu i jos jedan dokaz kako ne zelite nista da priznate,pa cak i kada je ocigledno.A simpaticno mi je to sto opravdavas vasu kradju time sto je mec trebao biti registrovan 3:0 za vas :) ,ako ste vec izasli da igrate ne mozete na to da se zalite,smesno je.

avatar
Deki.Stankovic.5
Tuesday, 16.06.2020
20:43

Meni nije problem da ti opet napisem zasto je bivsi predsenik imace deklarisani navijac tvog kluba sutirao penale na Marakani,ne budi toliko naivan molim te.Druga stvar,mi smo izbaceni iz Evrope,vi niste,platili vam oni koji vam najvise smetaju i spasili vas,sto nas niko nije spasio,kad je ista problematika u pitanju bila,a satro nama pomagao Tole i drzava.Kazi mi jel famozna sponzorska injekcija iz vedra neba Eps-a u to vreme drzavne firme bila na grbaci naroda ili...?Molim te pojasni mi,posto ti ta patetika ne ide bas od ruke?

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Tuesday, 16.06.2020
18:19

A zašto da ne igramo, pa sa vama i vašim filijala u svako doba dana i noći samo da ne bude sudijske krađe, a bilo je, Tumbasević nije isključen, vojvodina je jedini gol dala iz ofsajda i opet smo pobedili. Bilo je pritisaka koje je delegat preneo delegaciji Partizana, ali na kraju je ta nepravda delimično ispravljena jer nije 2:1 nego 3:0 za Partizan, a delimično jer je vojvodina prošla nekažnjeno. Simpatično je koliko ne znaš pravila, a uporan si: 3:0 je za ekipu koja bude spremna da izađe na teren ukoliko druga ekipa ne bude spremna da izađe odnosno ne izađe, klub može i nakon odigrate utakmice da se žali i to odmah pri sastavljanju protokola, Partizan je više oštećen od vojvodine. Bolje se bavi time gde zvezda igra za 3. mesto sa čukaričkim nego što se baviš jedinim profesionalnim klubom u Srbiji, 13. uzastopnim šampionom Srbije - Partizanom.

avatar
DVA HRAMA
Tuesday, 16.06.2020
17:27

Prvi gol Partizana je bio regularan, Mojsov je dao gol iz ofsajda, jedan igrac Vojvodine je napravio faul u napadu nad Savicem (ne secam se koji, a mozda to jeste isto bio Mojsov), bio je penal za Partizan, penal za Vojvodinu mozda, ali, vise nije nego sto jeste. Crvene kartone na tom mecu su zasluzili Tumbasevic, Krstajic, a verovatno i Iliev.

avatar
nenadnenad1234
Tuesday, 16.06.2020
16:57

Jedine dve stvari koje su dokazive i nisu sudijska uverenja u 50:50% situacije su bile na stetu Partizana.
Nepostovanje propozicija, gde je Partizanu receno da ako se postuju moglo bi svasta da ispadne i Partizan je pristao da se igra zbog toga, a i zbog toga da ne bi ispala bruka.
I go Vojvodine koji je tad i ofsajda.
A ovo za Toleta vise postaje smesno. Pa da je FSS i drzava tolko pomagala Partizanu u to vreme, kolko je Zvezdu gurala sutiranje, penala na Marakani, dovodjenje Gasproma na stetu gradjana Srbije i same drzave, oprastanja i peglanje dugova, narusavanje ugleda FSS kod UEFA posle cuvenog sluaja i izbacivanje iz Evrope, gde je FSS dodelio Zvezdu protivzakonsku licencu, Partizan bi u najmanju ruku redovno prezimljavao u LE.

avatar
Offside
Tuesday, 16.06.2020
14:23

Kao navijac Partizana slazem se da bi finale trebalo da se igra u Beogradu na Marakani ili JNA,gde god!Karadjordje ne bi mogao da primi sve ljude koji bi zeleli da dodju,a doslo bi ih puno, tako da je logicnije da se igra u Beogradu.

avatar
nenadnenad1234
Tuesday, 16.06.2020
14:50

Po pravilniku finale bi trebalo da se igra na Marakani (posto su u finalu Partizan i Vojvodina, a Zvezda nije).
Posto Zvezda renovira stadion i ne moze da se odigra utakmica, onda se klubovi ili medjusobno dogovoraju gde se igra finale, ili FSS bira neutralni teren.

avatar
Offside
Tuesday, 16.06.2020
21:04

Bas zato smatram da bi najpravdenije i bilo da se u finalu igraju 2 utakmice gde bi se zrebom odredilo ko je prvi domacin.Na taj nacin,barem je to moje misljenje,izbegle bi se ovakve stvari.Samo je pitanje koliko se u nasem fudbalu zeli mir i fokus samo na fudbalu a ne sa kojekakvim prepucavanjima.

avatar
Deki.Stankovic.5
Tuesday, 16.06.2020
20:43

Daj brate pokazi mi taj pravilnik i gde to pise???

avatar
DVA HRAMA
Tuesday, 16.06.2020
17:05
avatar
DVA HRAMA
Tuesday, 16.06.2020
15:16

Da su i jedni i drugi pametni pa da izvrse pritisak na fscz i cz da se igra na zvezdinom stadionu jer nema sanse da ne mogu sacekaju jos cetiri dana sa tim takozvanim radovima na rekonstrukciji. To je kad vec ne mogu dva meca da budu odigrana sto bi bilo daleko najbolje i najpametnije resenje.