Treba li već znak? Mesi OBRISAO Nejmara i otpisao ga zauvek?!

Autor: Milovan Longinov
nedelja 23.07.2017.
11:51
Izvor: Sportske.net

A svi dobro znamo šta se desi kada Mesi nekog precrta u Barseloni.

EPA/ALEJANDRO GARCIA
EPA/ALEJANDRO GARCIA

Povezane vesti

Ako je do sada bilo dileme, sada više nema, iako je pomalo smešno, ali u praksi deluje zaista drugačije.

Lionel Mesi je obrisao SVE fotografije na Instagramu na kojima je bio u društvu sa Nejmarom i to je očekivano postala vest dana i praktično potvrda da je Argentinac otpisao Brazilca za sva vremena!

Katalonski Sport je danas doneo ekskluzivnu informaciju da su Mesi i Luis Suarez ubeđivali Nejmara da ostane i da je Brazilac prvobirno pristao, ali ne može se ipak protiv njegovog tvrdoglavog i nedokaznog oca koji je odavno prelomio.

Mesi i Suarez su jasno poručili Nejmaru ''NE MOŽEŠ NAS SADA OSTAVITI'' i ovaj im je obećao da neće, ali je potom po svemu sudeći prekršio datu reč.

Potvrda toga, ma koliko smešno zvučalo, mogla bi biti na Mesijevom Instagram profilu na kom više nema Nejmara!

Takođe, danas su u španskim medijima stigle i informacije da je Nejmarov otac sinoć posle utakmice sa Juventusom na kojoj je njegov sin postigao dva pogotka, imao završne pregovore sa čelnicima Barselone.

Nejmar senior je izgleda prelomio i ubedio sina, bolje mu je da postane zvezda Parižana i da zarađuje 40 miliona po sezoni, nego da igra u Barsi sa Mesijem, Suarezom i drugovima.

Samo ne znamo kako ga je ubedio da će sa Pari sen Žermenom osvojiti pre Zlatnu loptu nego sa Barsom, mada sada zaista deluje da je to sve samo maska, i da je po sredi nešto sasvim treće.

Sve u svemu, posle ovog Mesijevog poteza, verujemo da je preostala još samo - zvanična potvrda.

Mi smo prelistali takođe Mesijev profil da proverimo, Nejmara zaista nigde nema, a svi znamo da je do juče bio prilično često ''tagovan'' kod Mesija...

Proverite i vi ako želite, OVDE.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

123 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Sinisa MIhajlovic 11
Sunday, 23.07.2017
19:05

Mesi nije ni imao slike sa Nejmarom na instagramu.. svasta....

avatar
HHadzimontagic
Sunday, 23.07.2017
16:58

Neymar otisao za parama, Neymar nije mogao da dokaze svijetu da je bolji od Mesija, zato misli da to moze ako igra u PSG. Neymar nije bio pravi Neymar u Barsi, zato sto je igrao na silu, zelio je da pokaze da je bolji od Mesija, zbog Toga je igrao sam, nekad mu je uspjelo, ali zato je mnoge lopte izgubio, previse lopti gubio na svakoj utakmici, to ga je unistilo.

avatar
vlada ns
Sunday, 23.07.2017
15:33

Mesi da ima 500k mesecno a on da mu cisti kopacke?! Ko je glavni ucenjivac u Barci?! Mesi naravno... Kad je Argentinac bio u senci Brazilca?! Razmislite ljudi,logika...

avatar
Don Andres
Sunday, 23.07.2017
17:16

logika ti nije jaca strana (;

avatar
vlada ns
Sunday, 23.07.2017
23:09

Alo imas nesto da napises pametno uradi to,nemoj meni da repliciras... Ovo je moje misljenje i pali...

avatar
PsG_PsG
Sunday, 23.07.2017
15:16

Pocinje da smara. Nek se odluci. Meni je prioritet Sanchez!

avatar
Paris Saint Germain
Sunday, 23.07.2017
16:09

Ma brate uzimamo sve!!!

avatar
Ton4i
Sunday, 23.07.2017
20:45

Koliko ce mi se samo gaditi kada ce takozvani navijaci PSG-a biti srecni do neba kada osvoje domacu ligu,kao da ce to biti neki podvig...

avatar
sdssrb
Sunday, 23.07.2017
18:39

Sa trenerom strucnjakom za ligu evrope, 1/4 finala je najveci domet koga god doveli.

avatar
proyectant
Sunday, 23.07.2017
17:21

Ni Sancez ni Nejmar. :D

avatar
proyectant
Sunday, 23.07.2017
17:21

Ni Sancez ni Nejmar, zivi bili pa videli. :D

avatar
Sunday, 23.07.2017
15:05

Pazite kad ga dovede Real.

avatar
MSSZRMK
Sunday, 23.07.2017
21:57

Sta ce nam krilo kada se igra 4-3-1-2?

avatar
Monday, 24.07.2017
19:35

CR u špica, mator je više za krilo nije to to

avatar
Stellarossa
Sunday, 23.07.2017
15:01

Ovo ce vrv biti verati za nejmara plus novac.

avatar
neymar-junior-10
Tuesday, 25.07.2017
18:41

Bas ce prodati Verrati a dovesti Neymara, pa nece slabiti tim nego ja jos jacati

avatar
NIKE
Sunday, 23.07.2017
14:43

SIMKE na aparatima:D

avatar
S-I-M-K-E-br2
Sunday, 23.07.2017
15:37
avatar
Temple of the Kings
Sunday, 23.07.2017
14:16

Svi drugi oko njega će imati ili koristi ili štete u zavisnosti šta uradi, samo će on sigurno imati štetu u svakom slučaju. Oca svakako nije mogao da bira, pa zbog toga ni klub od Santosa nadalje, karijeru itd., bez obzira na silne milione u ovom ili onom klubu. I protiv Juvea se videlo da više nije srećan ni kada igra dobro, ni kada daje golove, a to neće promeniti ni odlazak u PSG niti ostanak u Barsi.

avatar
Čeki
Sunday, 23.07.2017
18:54

Da, ali lik je punoletan i sta onda ima otac da odlucuje za njega, ovo ti je primer kad fudbaler nastrada zbog pohlepe roditelja.

avatar
Temple of the Kings
Sunday, 23.07.2017
21:33

Odavno punoletan, ali očigledno otac i dalje odlučuje, što će u kombinaciji sa pritiscima sa jedne, druge, treće i sto dvadeset pete strane upropastiti fudbalera, šta god sada uradio.

avatar
Misosesic
Sunday, 23.07.2017
14:13

Ovaj Nejmar ko da ima 16 godina pa mu tata odlucuje za njega jer sam nema mozga.Momak ima 25 godina a tata mu odlucuje gdje ce igrati strasno.Nadam se da ce proci ko Robinjo u Sitiju.

avatar
PratimFudbalOd2005:(
Sunday, 23.07.2017
18:46

standardno za brazilce koji vise od svega gaje familijarne vrijednosti...Ocu se omrsio brk pa ga manipulise,a svi znamo kako roditelji lako manipulisu djecom,to nije nikakva naucna fantastika...isti slucaj je bio prelazak Kake u Real Madrid

avatar
Misosesic
Sunday, 23.07.2017
22:07

Dabogda i prosao ko Kaka u Real Madridu onda.

avatar
Sunday, 23.07.2017
14:02

obriso sam ga i ja pun mi ga kufer i njega i njegovog babe

avatar
Offside
Sunday, 23.07.2017
13:58

Racunam da ce otici u PSG i sta je postigao sa tim?On zlatnu loptu nece osvojit ni tamo,jer Ronaldo moze da odigra jos maksimalno 2 dobre godine,Mesi 4,dakle njemu nema zlatne lopte barem jos 4 god.Posle toga dolazi vreme Dibale i Mbapea koji ce se takmiciti za zlatnu loptu i Nejmar ce opet izvisiti.Ako mislite zasto pre Dibala i Mbape,zato sto ce jedan u Barsu a drugi u Real i oni ce LS osvajati sigurno,za razliku od Nejmara koji je uzeti u PSG nece.Tako da je jasno da se radio o cistom novcu koji u Barsi nebi mogao da dobije,ovako ce obezbediti sebe,decu,unuke i ko zna koliko kolena unazad.

avatar
Saša MKD
Sunday, 23.07.2017
13:43

Pa mi smo se to kao naljutili. ''Izbrisaću sve tvoje slike i neću više da se igram s tobom.''

avatar
????JULEN GUERRERO 8????
Sunday, 23.07.2017
13:42

Barsa treba da isforsira ovaj transfer i još da proda Ardu, to bi bilo 300 miliona na raspolaganju..

avatar
Armani
Sunday, 23.07.2017
13:23

Neymar senior najplaceniji fudbaler svijeta:) strasno kud svijet i fudbal idu...citam da CR 7 nagovara neymara preko whatsappa da ostane u vecem klubu ili ce pozaliti...e sad zasto to ronaldo radi, pitanje je dali je iskren pa mu zeli dobro ili da barsa zbog toga ne dovede jos 2-3 extra pojacanja,volio bi da je ovo prvo jer njemu je svejedno pokazao je da je uz messija dominirao zadnjih 10 godina i naosvajao se svega i svacega,pun ko brod..a ima mozda jos 2 sezone na ovom nivou i to bi bilo to,a poznavajuci njegove ljudske kvalitete,imali smo priliku da se uvjerimo da je dobar covjek!

avatar
Saša MKD
Sunday, 23.07.2017
15:18

Svaka čast na komentaru.

avatar
Go Hard or Go Home
Sunday, 23.07.2017
16:03

Ronaldo je dao Nejmaru savet da dodje u Real ili Barselonu i to je Nejmar javno rekao, Nej obozava Ronalda i to se videlo kad su bili njih trojica u trci za Zlatnu . Nejmar i Ronaldo su se bas druzili, Nejmar je rekao da mu je dao dosta saveta kao da je stariji brat Ronaldo. I ja zelim da Nej ostane to znaci jaca spanska liga. Je*** rivalstvo.

avatar
zico
Sunday, 23.07.2017
13:23

vratite sanceza iz arsenala i uzmite kutinja problem resen..

avatar
Paris Saint Germain
Sunday, 23.07.2017
13:18

Psg psg psg psg. Gde ste sada hejteri????? Ajmo jos sancez

avatar
Don Silvio
Sunday, 23.07.2017
13:05

Pa pre ce uzeti zlatnu loptu igrajuci za psg nego za barselonu. Treba li bolji primer od Inijeste...

avatar
Don Andres
Sunday, 23.07.2017
17:24

uporedjujes iniestinu situaciju sa nejmarom? jedini razlog sto je iniesta nije osvojio je zato sto ne daje 40ak golova u godini. nema to veze sto igra za barsu ili je u sijenci messija. i ronaldo je u sijenci messija evo deceniju pa se naosvajao zlatnih lopti. ovo je vrijeme kad samo napadaci uzimaju zl.. nejmar ako ostane u barsi uzece zl u naredne 3 godine. ako ode nikada je uzeti nece

avatar
Don Andres
Monday, 24.07.2017
16:11

stariji je 2 i po godine.. dodaj sadasnjim mesijevim golovima 100 golova koliko ce postici u naredne 2 i po godine. dodaj 50ak asistencija dodaj 5-6 trofeja i bice ti jasno da je messi mnogo uspjesniji

avatar
Jovan Petrovic_fb
Monday, 24.07.2017
02:38

Sve dobro, samo Ronaldo nije u senci Messija, sto govore veci uspesi koje je postigao kroz karijeru gledano. Uz to, i uspesan je sa dosta slabijom reprezentacijom. Vise golova postigao, 4 lige sampiona, 1 EP, jednostavno uspesniji je.

avatar
PratimFudbalOd2005:(
Sunday, 23.07.2017
18:51

smorili ste vise...niko ne osporava da su injesta,kao i cavi,kao i pujol podjednako zasluzni za barsine uspjehe koliko i mesi...Ali smarate sa pricom da je njima trebala da se da zlatna lopta..jer fudbal koji je mesi tad igrao je bio van bilo kakve price i maste....To je kao da trazis da modric dobije zlatnu loptu a ne ronaldo..ili ramos dje je ramosu zlatna lopta? dajte hejteri batalite ruzni posao.

avatar
Wizard08
Sunday, 23.07.2017
13:00

od svih navijaca najgrori su ovi sto navijaju za barselonu,mada su oni vecinom decaci ispod 15 god pa onda i razumem do neklenocekujem 20 + negattivnih,hajde da vidimo koliko sam pogodio

avatar
Don Andres
Sunday, 23.07.2017
17:25

ovaj komentar realno zasluzuje makar 50 negativnih. ne govoris o temi koja je u tekstu a i to sto si napisao je gomila nebuloza. (;

avatar
Wizard08
Sunday, 23.07.2017
21:23

bait klasican upali ste u bush

avatar
Milance Barselonista
Sunday, 23.07.2017
17:56

Lose pogadjas ima ovde i ozbiljnog sveta koji navijaju za Barcelonu

avatar
StojanStole
Sunday, 23.07.2017
12:59

Ako Nejmar ode Barsa vise nece moci da nadje takvog igraca. Ma kolike pare da ima

avatar
Andrea_Pirlo
Sunday, 23.07.2017
12:54

Barsa puca. Prodace Neymara koji je nova Ronaldinjova, sada Mesijeva 10tka. Mozete pricati vi sta zelite da im on po igri nije ni do kolena, ali mozete samo sebe da lazete. Neymar ima sve predispozicije da osvoji zlatnu loptu ako ne ove, naredne sezone sigurno. Prodace ga sad, a Kutinja ovaj prelazni rok nema teorije da kupe, Verati tek ako Neymar dodje nece u Barsu jer Psg ce biti prejak sa ta dva igraca u ekipi. A i da ih dovedu, nisu to igraci Neymarovog kalibra, klasu, mozda cak i dve je bolji od njih. Sve u svemu ovo je jako los potez Barse. Bolje da su prodali Suareza i Mesija uzmu 350-400m i onda naprave tim oko Neymara, Kutinja, Veratija i Obamejanga kroz par sezona. To bi bila Barsa kojoj niko ne bi mogao da parira, ovo ce biti u senci Reala, Bayerna, Psga .

avatar
Milance Barselonista
Sunday, 23.07.2017
18:05

Grešiš, ovaj... silno grešiš sinak

avatar
Andrea_Pirlo
Sunday, 23.07.2017
21:51

Gresim? Po cemu? Mesi ima 30+ Iniesta 30+ Suarez 30+ Rakitic 30+, Neymar ima 25 i oni ostavljaju njih, jesu Mesi i Iniesta legende Barse, ali oni jos ovu sezonu da odigraju i njih stize vreme. Ne moze da im igraju Mesi i Iniesta jos 10god. Tako da ja mislim da je realno da oni odu, a oko Neymara da se pravi tim. Inace, Veratija nece dovesti ni za 3sezone, Kutinja ove sezone nece sigurno, igraju LS, a tek ako ode neymar koji je ubedjivao kutinja da dodje nece ni sam kutinjo hteti. Dibala je jedina realna opcija, al po meni je dibala daleko od Neymara. I bar za klasu slabiji od Kutinja i Veratija.

avatar
Real|Mufc Fan
Sunday, 23.07.2017
12:39

Dok su Messi i Ronaldo tu, nece taj osvojiti zlatnu loptu haha

avatar
neymar-junior-10
Tuesday, 25.07.2017
18:43

Oce, osvoji SP i njegova je :-D

avatar
Real|Mufc Fan
Tuesday, 25.07.2017
20:14

E dal ce da osvoji haha

avatar
F. C. B.
Sunday, 23.07.2017
12:34

Ako ode tek ce se vidjeti koliko je prehvaljen igrac i koliko je prenaglašen njegov uticaj u klubu (na terenu), jer Barsa, sa dobrim pojačanjem na toj poziciji, neće ni osjetiti nedostatak Neymara.

avatar
Luj XVI
Sunday, 23.07.2017
12:32

Raskinuli , sad mu ostao samo Suarez ...! Dele medeni mesec

avatar
Savoa
Sunday, 23.07.2017
12:29

Ako on vredi 220 Kutinjo vredi 180 000 000

avatar
Armani
Sunday, 23.07.2017
12:56

Samo ne znam po cemu,sta je to kutinjo osvojio??? Niti neymar vrijedi 220 a jos manje kutinjo 180 miliona!

avatar
Steffi
Sunday, 23.07.2017
12:57

Jel si ti svestan sta pises? Nejmar je izmislio fudbal za Kutinja

avatar
Savoa
Sunday, 23.07.2017
12:28

Ako on vredi 220 Kutinjo vredi 180 000.

avatar
Susaeta
Sunday, 23.07.2017
12:37

Nije u pitanju vrijednost, naravno da ne vrijedi Nejmar toliko. Odnosno niko ne vrijedi toliko, nego je u pitanju klauzula. A Kutinjo nema klauzulu, zamisli da se vrijednost igrača gleda po klauzuli? PSG jedino preko klauzule može da dovede Nejmara

avatar
Wizard08
Sunday, 23.07.2017
12:28

Mene interesuje ako barsa uzme te milione, koga ce dovesti??nElem kada ostali klubovi znaju da jedna barselona ima ajde nekih recimo 250 miliona i da ce morati da pokrije tu poziciju (realno u timu nema igraca koji to moze da pokrije mozda delofeu ali da se ne lazemo).Naravno barsa ce zeleti igrace tipa :kutinjo,dembele,verati,dibala... nzm ko jos, za koje su klubovi i tada trazili preko 100 milki koliko ce traziti sada kada znaju da je nejmar prodat za 220 miliona??nrealno mislim da ce ovo biti (naravno ako se desi) veliki sunovrat barselone kao tima,mozda ne ove sezone ali sledece svakako

avatar
Bojan100
Sunday, 23.07.2017
14:01

Ne znam koliko imas godina,po komentaru jedno 9,maksimalno 12, siguran sam da nisi bio rodjen kada je jedan Maradona napustio Barselonu,pa par godina posle Romario,pa Rivaldo...posle Ronaldinjo...to su sve bili najbolji igraci svjeta u svom periodu igranja za Barselonu...nakon njihovih odlazaka, Barsa je bila sve jaca i jaca i ne vidim odakle ti uopste ideja da ce Barsa dozivjeti veliki sunovrat...legendo Barsa ako proda Neimara za 222 miliona evra,uz jos par prodaja dovesce 3 top igraca koji ce je uciniti opet daleko najboljom ekipom na svijetu ,ovakvim potezom uprave samo ce se prodajom jednog top igraca ,ladno osigurati sredstva za 3 top igraca,na pozicijama na kojima je to neophodno...PROJEKAT NEIMAR JE OZIVLJAVANJE POSRNULE BARSE U IGRACKOM KADRU...A NIKAKO SUNOVRAT ISTE! ! !

avatar
Jovan Petrovic_fb
Monday, 24.07.2017
02:45

Nije tacno, posle odlaska Rivalda i Romaria Barcelona nije bila jaca, kao ni posle odlaska Figa. Ronaldinjova Barcelona je imala uzasno losu odbranu, izuzev njega Etoa, Deca, Xavija i Puyola, sve ostalo je bilo golo sranje, zato je ova kasnije bila jaca.

avatar
Milance Barselonista
Sunday, 23.07.2017
18:10

E sad si mu dobro reko :)

avatar
Wizard08
Sunday, 23.07.2017
15:28

i proslu sezonu odkidoste tako cete i ovu i onu tamo pa ako si navikao na eliminaciju u LS i na drugo mesto u spaniji onda to jeste napredak.kad kazem sunvrat ne misli da ce doci u rang partizana vec da nece biti toliko konkurentna u evropi sto je za mene sunovrat u odnosu na to o kakvom fudbalskom gigantu pricamo u proteklih 10 god.nposlovanje nikakvo to vas je dovelo do toga da nemate 50 mil za trasfere ako ne prodate nejmara ako prodate to ce dodatno dovesti do povecanja cena na trzistu jer realno kutinjo i nabrojani gore nisu toliko losiji od nejmara kapiras bato to tako ide cene se prave na osnovu najskupljeg nako nemas pare kako ces kupiti igrace ??pozz

avatar
Alexander Stonsky
Sunday, 23.07.2017
12:27

Bio bih srećan da Nejmar ostane ali ako hoće da ide tu je kraj. Ovih 222 i navodnih 50 budžeta plus nadam se prodaja Arde za 30, dovodi do 300 miliona i praktično neograničenja. Dybala, Coutinho ili Dembele. Nadam se Ousmanu i Paulu.

avatar
Armani
Sunday, 23.07.2017
13:01

Kad bi njih sve dovela,onda moraju i prodati ardu,paca,rafinju,gomesa ili rakitica,munira a tu mogu zaraditi a to je oko 120-130 miliona jer je previse igraca onda...a za 350 ili 400 sa budzetom mogu da kupe mbappea,verattija,dembelea i coutinha,a to im nije potrebno da mjenjaju cijeli tim! Ako neymar ode,dovesti verattija ili coutinja i jos jednog top igraca,mogu samo biti bolji!

avatar
zeks
Sunday, 23.07.2017
12:24

Ja i dalje ne verujem u ovo,sve je farsa za bolji ugovor.Nejmar ostaje 100%

avatar
Don Andres
Sunday, 23.07.2017
12:23

messi okoncao ovu sapunicu.. ne vjerujem da bi brisao slike da nejmar ostaje, nema razloga za to.. nejmar je odlican fudbaler ali mi zaista ne bi bilo previse krivo sto odlazi da znam da ce ova nesposobna uprava pare potrositi na prava pojacanja.. posto su potpuno nesposobni odmah ocekujem ponudu za paulinja tesku minimum 50 miliona.. da su pametni da liverpulu iskesiraju 120ak miliona za kutinja. on bi bio sjajna zamjena za nejmara

avatar
[PL]MUTD
Sunday, 23.07.2017
12:56

ta Barselonina nesposobna uprava moze da iskesira i 150 miliona, ali Liverpul nije neki Lester ili Sevilja koji se na kraju nista ne pitaju. Liverpul ima ogroman budzet i tradiciju sa kojom moze da zadrzi svakog igraca da zeli. ja iskreno jedva cekam da Nejmar ode i da bude ono sto zasluzuje. najbolji igrac na svetu. Barsina filozofija ga sputava a decko je cesto u Mesijevoj senci, pa i Suarezovoj. a ako ovi dovedu Sanceza i njega, jos osvoje ligu i ligu sampiona, i Nejmar bude igrao kako zna, njegova je zlatna lopta. nista od ovog nije nemoguce. trebaju Barseloni igraci na sredini. nek se ugledaju na Real koji radi vrhunski posao. ljudi su se obezbedili za narednih deset godina najmanej.

avatar
[PL]MUTD
Monday, 24.07.2017
12:36

Andres, znaci ako ga spaja sa golovima, nije u njegovoj senci? vrhunski argument, ali za igraliste. nismo deca. Nejmar cini pravi potez sa odlaskom, jer za razliku od Suareza koji je jurcao da dodje u super tim i bude druga ili treca violina, Nejmar ima vece ambicije koje definitivno ne moze da ostvari dok je sa Mesijem u timu. a ima sve predispozicije za to, samo nema prostor i lidersku poziciju. PSZ mu to moze da pruzi ili neki drugi klub, nevazno je. a Suareza niste lagano uzeli uopste. Suarez je kupljen za 72 miliona eura. i to je doslo do kompromisa, posto je kostao vise a Liverpulu se zurilo zato sto je Suarez bio razapet od strane ostvrskih medija, sto je skodilo njegovom renomeu, i najvaznije renomeu kluba. spustili su cenu znajuci da Barselona ne moze da plati sto su trazili, a druge nisu hteli da cekaju. lik je bio suspendovan na cetiri meseca, a jos je dobio i suspenziju na devet medjunarodnih utakmica. Liverpul je iskoristio priliku, prodao ga za dobre pare i Suarez se brze-bolje nasao na putu za Spaniju. Barselona zadovoljna sa odlicnim pojacanjem, a Liverpul se resio problema. nema tu nikakvog laganog uzimanja druze. sve je tu zavisilo od Liverpula. pa ne pricao o Stouk Sitiju. real je obavio mnogo bolje za buducnost od Barselone. samper ima 22 godine i jos nije dorastao prvom timu, rafinja je u poredjenju sa burazerom slab, Denis isto, mali Santos je dobar, Roberto isto ali nije konstantan. jedino ko je tu odlican je Umtiti. Vidal ima 27 godina i iskreno nije nesto. pa pogledaj Real, Isko, Asensio. Vaskez, Sebaljos, Varan 24 godine, Kovacic, Teo Ernandez, Karvahal itd. stvarno vrh tim i ne moze Barsa da se sad meri sa ovim. ljudi rade bolji posao. ja bih voleo da su malo slabiji druze, ali nisu. jednostavno promenili su politiku poslovanja i ubijaju na trzistu. kad bi Junajted tako radio bio bih najsrecniji.

avatar
Jovan Petrovic_fb
Monday, 24.07.2017
02:48

Uzeli ste im Suareza jer je on zeleo da ide zbog pritiska novinara, a i njegova reakcija na gol Englezima je nagovestila transfer.

avatar
[PL]MUTD
Sunday, 23.07.2017
17:46

mladenq, drugar, ti samo citas sta neko pise ili razmisljas o tome dok citas? Ko je rekao da Barselonina igra nije ofanzivna? Jeste. ali dolazi do gusenja odredjenih fudbalera i sputavanja njihovih kvaliteta. kad si ti video da Nejmar ima slobodu u igri kakvu imaju Mesi, Inijesta pa i Suarez? nikad. decko je poceo da pokazuje kako moze da nize po cetiri-pet igraca a da ne trepne tek na pripremnim utakmicama, pa to povremeno prenese kad se zanese na zvanicnom mecu. a ti kralju pricas o potpunoj slobodi? sta si ti do sad pratio da mi je da znam. ako predje u PSZ, silno bih to voleo, videces sta znaci potpuna sloboda za takvog driblera koji mora da doda kad zeli da ide sam, koji moze da stvori individualno sansu za gol i zavrsi. lik zna da se krece, ima vanserijsku tehniku, razmislja, ali ne moze da dodje do izrazaja od Mesija. u senci je cetiri godine. Mesi je igracina, ali sto bi ovaj lik bio u senci i zrtvovao potencijalno osvajanje zlatne lopte, a ima za to predispozicije? da bi je Mesi, Ronaldo ili neko treci osvajao a zna da moze da se umesa lako u borbu za nju ako mu se pruzi prilika da bude vodja? ni ja ne bih. neka juri svoje snove, vidi se da mu je san da osvoji zlatnu loptu. sta ima da se opterecuje sa Mesijem ili nekim drugim fudbalerom i njihovim potrebama kad moze ici do kraja sa svojim. to je teska glupost. na to pristaju kukavice i mediokriteti. ja sam se iznenadio, znajuci kakav je karakter, sto je na to uopste pristao ovako dugo. osvojio je primeru, ls, sve. nedostaje mu zlatna lopta. odlazak iz Barselone ce to da mu omoguci. u PSZ ili nekom drugom klubu, bas ga briga. vazno je da je osvoji. to je kao GS u tenisu. retki ga osvoje a drugi budu zadovoljni sa finalima, treci nikad ni ne dodju do finala. ja bih voleo da ga vidim u Junajtedu jer je igracina. samo sto Junajted nece da da te pare ni u ludilu, a bogatiji je od Barselone.

avatar
Don Andres
Sunday, 23.07.2017
17:33

lagano smo im uzeli suareza koji im je tada bio najbolji igrac, nema razloga da isto ne bi bilo sa kutinjom ako ga zele uopste. nejmar u messijev sjenci? da li si svjestan koliko ga je puta messi spojio sa golom u ovih par sezona? koliko mu je golova namjestio? messi nikoga svojim egom nije udavio, naprotiv. nejmar je od njega mogao samo da nuci stvar ili dvije o fudbalu. real se obezbjedio? sta onda reci za barsu koja u vezi ima roberta, sampera, alenu, denisa i rafinju? sve odlicni mladiu fudbaleri iz la masije. pozadi imaju marlona, umtitija, vidala koji su takodje mladi.

avatar
mladenq_
Sunday, 23.07.2017
15:49

Barsina filozofija koja je maksimalno ofanzivan fudbal, i njegova pozicija na kojoj ima potpunu slobodu ga sputavaju a?:D:D:D

avatar
Steffi
Sunday, 23.07.2017
12:59

To sam hteo da napisem, sad ce da lupe 50 mil za Paulinja. Potrosice pare na neko drvece i nista nece da urade

avatar
BarsaSaMarsa10
Sunday, 23.07.2017
12:19

Igleda da i ja moram da menjam profilnu,ubedjen sam da ce to Nejmaru tesko pasti...

avatar
Mirsoxc
Sunday, 23.07.2017
12:16

Ako se ovo desi, barsa uzima kurtinja

avatar
gilke
Sunday, 23.07.2017
12:56

Moze, taman da prosledi te milione.nLive za stopera daje 80M, sta mislis kolka ce cena biti za Kutinja.

avatar
Mirsoxc
Sunday, 23.07.2017
21:13
avatar
Don Andres
Sunday, 23.07.2017
17:39

ma 300 miliona odmah za kutinja (: ne budite smijesni..

avatar
Bojan100
Sunday, 23.07.2017
14:04

Jedini covjek koji je gurao Kutinja u Barsu i koji je otvoreno upravi kluba predlagao transfer ovog igraca u Katalonije je upravo Neimar,mislim da ce se nakon odlaska Neimara ,uprava okrenuti igracima poput Dibale i Veratija! ! !

avatar
Real/Partizan
Sunday, 23.07.2017
12:09

Barselona ce uskoro kao Milan da bude do nedavno, ako nesto ne promene, Messi nece jos dugo, i ne kazem ovo iz razloga sto vise cenim Ronalda, vec on jednostavno vise ide na talenat, a dolazi u godine kada je sve bitnija i fizicka sprema..

avatar
Armani
Sunday, 23.07.2017
13:06

Izvini ali vidi se da nisi bas strucan...messi je vrhunski utreniran i moze da igra i u vezi sto je puno lakse za njegovu igru i tako moze da igra do 40 g.jer kod njega lopta ide zasto bi se on ubijao...a ronaldo ce 33 god ove sezone i samo zato sto je vrhunski spreman moze da parira jos...tjelo se trosi jednostavno kao i masina samo ce jednom stati...ronaldo se doslovno ubija sreca sto ima pametnijeg zidana...messi igra puno pametnije i inteligentniji je od ronalda,kojem treba prostor i brzina!

avatar
RHawtin
Sunday, 23.07.2017
18:18

Ronaldo se ubija? Covek nema poroka u zivotu. Zato i igra tako kako igra u 32. God. Bitno da mi sto pijemo, pusimo, sedimo, lezimo, jedemo svakakvo smece, se ne trosimo puno i pozivecemo fala bogu.....aj ne lupaj.

avatar
Don Silvio
Sunday, 23.07.2017
13:10

Barsi sledi smena generacije i to se vec oseti. Odlazak Cavija nije kvalitetno rjesen a Inijesta u zadnje vreme je cesce povredjen nego sto igra, kad i on ode sledece sezone nece oni vise biti ono sto su bili. Ubrzo ce i Mesi u penziju i onda im sledi isto ono sto i Milanu mada Milan je bio stao sa ulaganjima. Real je zato pametno odradio posao...

avatar
Baron
Sunday, 23.07.2017
12:08

Niko nije veci od kluba, te price o precrtavanju nejmara od strane mesija su po meni novinarske stvsri. Ako zeli otici u psg neka ide, za te pare barsa moze dovesti dibalu i jos jednog vrhunskog igraca. Jeste nejmar igrac svetske klase, ali je brazilac a svi znamo da su svi oni skloni probodima i lagodnom zivotu...

avatar
Bidza i Tridza
Sunday, 23.07.2017
13:31

Dibala po prirodi nije levo krilo.

avatar
Armani
Sunday, 23.07.2017
12:07

Ako mu otac govori gdje ce da igra onda je jadan kao covjek skup s ocem kojo je dobio za transfer sina preko 90 miliona vise nego messi od plate zadnje 4 godine,valjda mu je malo ali brazilci su takvi nista da ne cudi...ako mu je bolje igrati protiv marseja,rennesa monaka,nice,nego reala,atletica,seville i drugih onda brate nek ide...igra u najboljem timu s najboljim igracima i ako ide radi vise para a i ovako je jedan od najbogatijih onda mu sretno! Ako misli da ce lakse do zl.lopte u parizu onda se grdo vara....

avatar
Don Silvio
Sunday, 23.07.2017
13:13

U parizu bar ima sanse za zlatnu loptu u Barsi to sigurno nema.

avatar
Don Silvio
Sunday, 23.07.2017
15:31

Treba li ti bolji dokaz od Inijeste? U barsi sigurno ima vecu sansu za zlatnu loptu al tek kad se Mesi povuce.

avatar
Armani
Sunday, 23.07.2017
15:16

Ja mislim bas obratno ali eto mozda ti bolje znas.

avatar
DocJ99
Sunday, 23.07.2017
12:06

kao riba da ga je ostavila pa obrisao sve slike sa njom

avatar
Sunday, 23.07.2017
12:06

ono kad igras zbog ljubavi prema klubu 😂😂😂😂

avatar
_mladen_
Sunday, 23.07.2017
12:50

Paa to svi pricaju o nekoj ljubavi, a posle nece da potpisu ugovor dok u njemu ne stoji da ce zaradjivati 100mil godisnje. Mnogo je to odricanja. xD

avatar
Bidza i Tridza
Sunday, 23.07.2017
12:02

Ako ovi daju 220 miliona za Nejmara onda ce Barsi te pare lepo doci jer trenutno imaju nekih problema. Sa tim parama ce srediti kriticne pozicije i opet mogu da se kidaju za sve titule.

avatar
Gorčilo
Sunday, 23.07.2017
12:24

Stvarno će im te pare lepo doći. Ali pitanje je mogu li dovesti dostojnu zamenu za Nejmara kao i Iniestinog naslednika. Po mom sudu Barsi je i odbrana klimava.

avatar
Bidza i Tridza
Sunday, 23.07.2017
13:32

Sad moraju da kupuju pametno.

avatar
DocJ99
Sunday, 23.07.2017
12:43

Barsa dovodi Ronalda iz Reala za te pare, sad sam ga sreo pa se ispricali. Kaze kriza u Realu, neki Leonardo da Silva mu hakovao instagram i tamo pisao svasta saigracima, vredjao sve zivo pa se Ronaldo potukao sa sportskim direktorom. Kaze porasla deca, eno jedan njegov vec k'o Mesi, odma' ga salje u La Masiju

avatar
Ramazzotti_blu
Sunday, 23.07.2017
11:59

Ovo je kao kad devojka obrise slike sa tobom na fb-u, znaci nema pomirenja , dzaba se trudis :p

avatar
Ashburton Grove
Sunday, 23.07.2017
11:57

Nesto ozbiljno se valja iza brda, ako stvarno plate ovaj novac za jednog fudbalera sve ce otici u propast... U modernom fudbalu je sve postalo normalno, toliko normalno da nekim ljudima 250 miliona za igraca ne predstavlja nista... A znamo da kad neka cifra bude probijena krece takmicenje u obaranju rekorda pa cemo za 10 godina lako doci do cifre od pola milijarde a za 20 i milijardu dok pola planete grca u bedi... Nesto ozbiljno mora da se menja, otkad je veliki novac uplovio u svet fudbala dosli smo do toga da klub koji je osnovan pre 40 godina dovodi fudbalere za 250 miliona, da klubovi koji nemaju istoriju postaju sampioni itd...

avatar
AM11BZK
Sunday, 23.07.2017
12:14

Po tvojoj logici onda bi trebalo samo da postoje klubovi koji kako ti kažeš imaju istoriju, a ovi ostali da se ugase, pa da na svetu ima jedva 20 ekipa.

avatar
_mladen_
Sunday, 23.07.2017
12:52

Poenta je u tome sto su ranije istoriju stvarali postepeno. Ne tako sto su ugurali ogromne paretine.

avatar
Ashburton Grove
Sunday, 23.07.2017
12:41

Ne kazem da bi trebalo samo ti klubovi da postoje vec da sve ide svojim tokom a ne na silu... Npr jedan klub je gradio istoriju 100 godina i u tih 100 godina su imali uspone i padove, osvajali trofeje pa neko vreme nisu itd i onda dodje neki arapski novac i od jednog Mancester Sitija napravi konkurenta za sve trofeje u roku od 7-8 godina...

avatar
Wizard08
Sunday, 23.07.2017
12:19

Istorija se menja ljudi ostaju isti zelja za novcem je prevelika,novac je preuzeo sve vlada svime,ali kako taj novac zapravo i nepostoji lako je rasipati se sa njim.ali to nije tema za ovde