Ovo je najveći promašaj prelaznog roka?!

Autor: Vladimir Stojanović
sreda 02.09.2015.
10:14
Izvor: Sportske.net

Sada je definitivno, nije jasno o čemu je razmišljao Junajted poslednjih dana transfer pijace.

BETA/AP Photo/Jon Super
BETA/AP Photo/Jon Super

Povezane vesti

Junajted je doveo Marsijala za ogroman novac iz Monaka, u pitanju je mlad igrač, većina smatra da ne vredi toliki novac, ali ipak treba se uzdržati od procena.

Ipak, suma koju je Van Gal odbio da plati za Marka Rojsa izazvala je dosta komentara u Nemačkoj.

"Đavoli" su poslali Januzaja na pozajmicu, želeli su Rojsa, ali je Dortmund tražio oko 70 miliona evra.

Junajted je bio spreman da plati desetak manje, kako tvrde engleski mediji na kraju su odustali.

Ipak, postavlja se pitanje, ako su već mahali sumama za Bejla i Nejmara, ako su platili Marsijala toliki novac, kako im je onda Rojs bio skup. Ok, cena deluje papreno, ali malo je boljih igrača od Nemca bilo na tržištu.

Da li je u pitanju potpuna dezorganizovanost kluba koji ima ogroman novac, nedostatak plana ili Van Galova tvrdoglavost, zaista je teško reći.

Tek, kada pogledate neke druge transfere, novac koji su potrošili, činjenicu da su prodali Di Mariju, Rojs za 70 miliona je bio dobar posao.

Ili mislite drugačije...

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

138 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Marko Hn
Friday, 04.09.2015
20:39

Veci ce promasaj biti Depay veseli,a ovaj ce da ga gura do iznemoglosti jer je njegov,drzim da ce Martial biti veci,zdravstvujte

avatar
Делија_момак
Thursday, 03.09.2015
07:55

Највећи неуспех је Венгерово остајање у Арсеналу. Нека ми лупају минусе остали колико хоће али то је жива истина. Ужас шта он ради и како кида живце навијачима Арсенала.

avatar
Wednesday, 02.09.2015
19:18

Odbio ih Rojs.

avatar
giggsy the master
Wednesday, 02.09.2015
20:45

Bas kao I vas I real a i druge.

avatar
Thursday, 03.09.2015
17:47

Nije ni bila ponuda za Rojsa.

avatar
Milosch
Wednesday, 02.09.2015
17:21

Rojs je top klasa i ako je bilo mogucnosti da ga dovedemo steta je sto nismo. Medjutim, ono sto mnogo vise od prelaznog roka treba da brine je Van Galova postavka igre i njegova zastarela filozofija u kojoj je posed lopte najvazniji. Spora tranzicija i odbrane u napad, malo direktnih pasova u prostor, izolovan napadac, neprobojnost krila... To su osnovni problemi koje ne bi resili ni Ronaldno, Bejl i Miler zajedno u ovakvoj postavci stvari. Sto se tice Rojsa, docice i on u MUFC zajedno sa Klopom kad oteramo LVG.

avatar
Volim nogomet
Wednesday, 02.09.2015
16:43

Mogli su oni da plate to ,ali vjerovatno je do Reusa koji neće da radi sa Van Gaalom ,on cilja na Real ili Barcu.

avatar
po cetvrtu zvjezdicu
Wednesday, 02.09.2015
16:10

pa barca je s van galom igrala najruzniji nogomet a i rezultati su bili losi o cemu mi uopce pricamo

avatar
MANUTD
Thursday, 03.09.2015
02:32

Svaka im cast onda kad su osvojili 2 titule sa njim.

avatar
po cetvrtu zvjezdicu
Thursday, 03.09.2015
16:01

oni su osvojili dvije titule sa svakim to nije sporno ja sam samo rekao ono sto mislim a cini mi se da sam u pravu

avatar
Bat
Wednesday, 02.09.2015
15:09

Van Gal nam upropasti klub...

avatar
Scholes
Wednesday, 02.09.2015
14:23

To je sve pitanje, to sto je Rojs dobar u Borusiji ne znaci da bi bio dobar i u Junajtedu. I Gece je bio odlican u Borusiji, a sad u Bajernu je postao statista, i kad dobije sansu da igra nista posebno ne odigra. Ili Kagawa, u Mancesteru ocajan, a dobio je gomilu sansi da se pokaze i nista, a evo sad opet dobar u Borusiji. A i 70 miliona za Rojsa jeste previse. Ovaj Marsija ce se ipak jos razvijati i mislim da je dosao u odlican klub jer znaju kako da naprave igraca. Isto vazi i za Depaja.

avatar
RvN10
Wednesday, 02.09.2015
14:08

Samo pisite,pljujte,hejtujte. . .zavidni i ljubomorni to rade...nIma zemlja da se trese kad krenu klinci da punee..samo polako.

avatar
Zarko
Wednesday, 02.09.2015
13:58

Martial je placen 22 miliona funti!!!! to nije puno za takvog igraca. pogotovo u danasnje vreme!

avatar
Stefan Vukovic
Wednesday, 02.09.2015
13:58

Jaa ne verujem pa brate da li si lud bree ! Luj Van Gaal ! KADA ON ODE U JUNAJTED CE DA STIGNU I REUS I SVI NAJBOLJI ! VAN GAAL ! OUT !

avatar
S-I-M-K-E_
Wednesday, 02.09.2015
13:58

Ja prognoziram da sa ovako izgubljenim trenerom,Junajted nece biti ni u prvih 5 na kraju prvenstva...Mada tu je prelazni rok na zimu,pa ce mu dati jos 200 miliona,i onda mozda bude cetvrti.

avatar
Soprano
Wednesday, 02.09.2015
13:50

Voleo bi da su doveli Rojsa, bilo je price i o Grizmanu, ali ajde, videcemo sta ce biti do zimskog prelaznog roka.. nadam se da nece biti mucenja kao u prethodnim utakmicama, nije mi bitno koliko je placen, svi veliki klubovi daju grdilo za igrace, tako da ono.. LVG ima nedelju dana da slozi kockice.. Runi moze da igra odmah iza Marsijala, jer videlo se da ga u napadu nema, dok je ovaj decko jos mlad, ali ima veliki potencijal, videcemo kako ce se uklopiti.

avatar
Thursday, 03.09.2015
17:49

Na zimski prelazni rok mogu da dođe barem jedan Francuz. Grizman, Laporte, Varan, Loris...

avatar
Igorr
Wednesday, 02.09.2015
13:40

Ne mozemo suditi pre nego sto ga vidimo na delu.Ali mi smo izgubili kompas, pogotovo Van Gal, ali i celi klub realno gledano, Liverpul koji ne igra LS, ne daje plate kao Junajted i manji je klub(pogotovo u bliskoj prolosti), dovodi bolja pojacanja, Siti koji ima bolji tim od nas se opet bolje pojacao a mi treba da napadnemo titulu, Inter bez LE koji je godinama u padu je odradio nista gori prelazni rok. Ja sam razocaran. A ovaj transfer me sokirao. Eto toliko.

avatar
Danilo Mitrovic
Wednesday, 02.09.2015
17:12

Liverpul dovodi kvalitetnija i jeftinija pojačanja od nas? Ajde mi navedi jednog kvalitetnog igrača kojeg su doveli ovo leto.

avatar
Igorr
Saturday, 12.09.2015
16:22

Nisam rekao jefftinija, već da bolje odrađuju prelazni rok u skladu sa mogućnostima. Jednog kvalitetnog? Oćeš da kažeš da Klajn, Firmino, Benteke pa i Milner nisu kvalitetni igrači? Kamo sreće da smo mi doveli tog Bentekea, da nam ne igra Felaini kad se Runi povredi.

avatar
the NormalOne
Wednesday, 02.09.2015
19:59

Firmino,Benteke,Klajn a sigurno da tu mogj svrtsati i Ingsa ako vi svrstavate Marsijala,sa tim sto cemo ga mi platiti 8-10 puta jeftinije,pa da rekao bi poslujemo bolje.

avatar
Poznavalac
Wednesday, 02.09.2015
13:33

van gal je prolupao,pregazilo ga vreme godinama unazad vec..tesko unitedu sa njim na klupi..

avatar
Manipulator
Wednesday, 02.09.2015
13:31
avatar
Wednesday, 02.09.2015
17:01

Veći od tog tvog.

avatar
Thursday, 03.09.2015
01:45

Po broju navijača jedino, i marketinški gledano.

avatar
Danilo Mitrovic
Wednesday, 02.09.2015
17:02

Brkaš male i velike klubove. Mali klubovi su oni koji ulože milijardu,a ništa konkretno ne urade,kao i klubovi koji plaćaju prosečne napadače 42 miliona. A veliki klubovi ti igraju ligu šampiona,dovedu kvalitetne igrače i bore se za titulu u svojoj ligi. E baš zbog toga je Junajted najveći klub u Engleskoj.

avatar
ness&asnl
Wednesday, 02.09.2015
13:27

Mozda se ova luda potrosnja na kraju i isplati.Ali ipak cini mi se da je Siti bolje i pametnije ulozio svoj novac

avatar
MANUTD
Wednesday, 02.09.2015
16:08

Junajted je potrosio 40 miliona od budzeta, nije uopste bila luda potrosnja, Martial im je bukvalno jedini trosak, ali ako uzmemo u obzir da su otisli igraci sa ogromnim platama( Di Marija, Falkao, RvP, Nani i td) Junajtedov saldo ce biti odlican sa finansijske strane gledista.

avatar
FCMCCitizen
Wednesday, 02.09.2015
13:21

Sudeci po onome sto sam video, Marsijal je vanserijski talenat, a jos je cini se poput klasicne devetke naravno u pojedinim trenucima.

avatar
Chelseamacedonia
Thursday, 03.09.2015
07:36

ti to se sprdas sa komsijama? :D

avatar
FCMCCitizen
Friday, 04.09.2015
00:44
avatar
Nabijem admine
Wednesday, 02.09.2015
13:20

Pazite, nikome nije bilo jasno kako je United u nekim sezonama osvajao titule za vrijeme Fergie-a. Znaci, i kad nisu imali najjacu ekipu, osvojili bi titulu. Covjek nije bio kao Mourinho, nije bio kao Guardiola, on je bio Fergie i United je uvijek izgledao organizovano i superiorno. Pa kakav mentalitet je imala njegova ekipa mozemo vidjeti po svim osvojenim bodovima u sudijskoj nadoknadi (Fergie time). Covjek je ostao bez Cristiana Ronalda i nastavio je kao da se nista nije desilo. Jednostavno, imao je magiju. E sad, bilo je za ocekivati da ce nakon njegovog odlaska doci do pada u ekipi. Saglasan sam da je bilo potrebno promijeniti igracki kadar (veliki dio) jer nema trenera na svijetu koji bi sa tim igracima mogao uraditi ono sto je radio Ferguson. Logicno je bilo da se podmladi tim i kupe kvalitetni igraci za buducnost. Malo bi zabolilo nas navijace rasprodaja igraca koje smo volili i za koje smo navijali, malo bi nas zabolilo dok se jednu, dvije sezone ti novi igraci ne uigraju, ali sve bi to bilo ok. Sve bi bilo normalno i ocekivano. Medjutim, ovo sto su u Unitedu uradili za ovih par sozona, kosi se sa bilo kakvom zdravom logikom. Unistili su Rooney-evu formu potpuno sa glupim defanzivnim ulogama. I kad je bio u najboljoj golgeterskoj formi u timu, igrao bi prakticno zadnjeg veznog. Kupili su odlicnog Di Mariju, koji je dobar za bilo koji drugi tim u svijetu, koji je dobar za reprezentaciju, ali nije dobar za LVG-a. Kupili su neke igrace u odbrani koji su manje kvalitetni od onih koji su otjerani iz United-a. Imali su sjajnog golmana, unistili su priliku da ostane i bude legenda poput Van der Saar-a. Doveli su u tim i nekoliko kvalitetnih igraca koji pod palicom LVG-a izgledaju kao obicni, prosjecni igraci. Igra je nepovezana, ruzna za gledanje. A i kako da bude bolje kad je trener izmjenio blizu 40 igraca u rooster-u od kad je na klupi. Pa nije to odbojka ili kosarka, pa da se mijenja svakih 2-3 minuta. Cini se da klub nije mogao postaviti losiju osobu za trenera od ove koja je trenutno trener. Medjutim, ni rukovodstvo kluba se bas nije pokazalo. Ocigledno ne Fergie radio i njihov posao, a oni dobijali 'leba bez motike, a sad kad je dosao red i na njih da malo rade, krk, kao jato muva bez glava. Na kraju, doslo je nekoliko igraca koji su akvizicija za buducnost, ali premalo je to za te pare koje su ulozene. A cak nemamo nikakvu garanciju da za dvije sezone nece rasprodati sva ta preskupa pojacanja po duplo manjim cijenama. Sve u svemu, United sam volio i za njega navijao, ali sad vidim da je United nestao onog trenutka kad je otisao Fergie. Ovo sad je tuzno gledati. Ovo sad je jadno. Trebace godine da United ponovo osvoji tituli u PL. Tuzno! Jadno!

avatar
Chelseamacedonia
Thursday, 03.09.2015
07:39

13 titula koje je osvojio Fergie ceo svet zna da su bile poklon FA saveza, e to vise nema....budimo realni.

avatar
Beštija1
Wednesday, 02.09.2015
13:09

Da je rojs toliko kostao liverpul bi ga kupio, tako da su to gluposti

avatar
Barca4ever
Wednesday, 02.09.2015
17:29

Mozda Rojs ne zeli u Luverpul kada moze da bira bilo koji klub na svetu.

avatar
Danilo Mitrovic
Wednesday, 02.09.2015
13:08

A zašto da platimo 70 miliona za igrača sa staklenim nogama. On bi odigrao desetak utakmica u Premier Ligi,a ostatak sezone bi bio povređen. Po toj logici smo i Azara mogli dovesti...

avatar
Chelseamacedonia
Thursday, 03.09.2015
07:40

ste hteli al niste mogli.....u tome je razlika.

avatar
Danilo Mitrovic
Thursday, 03.09.2015
13:19

I vi ste hteli Markinjosa i Stounsa,ali niste mogli,i zato ste primili 10 golova u prva 4 kola.

avatar
Zoran GGMU CG
Wednesday, 02.09.2015
12:49

Oslobodili se Januzaja nikako i njegovog miljenika Janga sta ima toliko da forsira patuljka

avatar
Zoran GGMU CG
Wednesday, 02.09.2015
12:47

Eh Van Gal i njegovi izbori

avatar
Leyton Orient
Wednesday, 02.09.2015
12:43

Morali su dovesti stopera ... katastrofa je ispala na kraju nemaju dovoljno igraca u odbrani ... po svemu sudeci nije smeo mrtvog Evansa da prodaje ...

avatar
Wednesday, 02.09.2015
16:16

Džons, Smoling, Roho, Mekner, Blind.. Per igrača koji mogu poziciju štopera da pokriju.. Bez povreda dovoljno.

avatar
Leyton Orient
Wednesday, 02.09.2015
23:21

Blind je vise za beka , nema on tu cvrstinu da igra stopera videlo se to u ova 2 meca dosta je gresio , Mekner neiskusan i to mnogo , morali su dovesti 1 stopera svetske klase , tj. tako reci lidera u odbrani .

avatar
Uncounquered
Wednesday, 02.09.2015
17:11

Nijedan od njih nije svetska klasa, Juntajtedu je trebao Otamendi k'o leba, kad vec nisu mogli Ramosa da dovedu...nisu trebali da odugovlace, sad je kasno jer ga Siti uzeo.

avatar
Wednesday, 02.09.2015
12:39

ovaj LVG je totalno poludeo,trazi sve igrace koji nece da dodju kako zbog njega tako i u MU :D treba da ode u penziju :)

avatar
Leo Leo
Wednesday, 02.09.2015
12:29

*Arsenal - Mozda Venger nije kupovao, ali nije ni prodavao igrace. Doveli su iskusnog i dobrog golmana, fali im zadnji vezni i bolji napadac, ali kako je znalo da bude sa njima, dobro je. Imaju mladu ekipu, imaju kostur tima i mislim da su konkurentni i jaci nego prosle sezone. Ne zaboravite da tu igra Ozil, Sancez, Kazorla, Ramsi i td, sve su to veoma kvalitetni igraci. *Celzi - Lose odradjen prelazni rok, pravo pojacanje je jedino Pedro, ali to je ekipa koja brani titulu i ne treba ih sad zbog loseg starta otpisivati. Problem je slaba forma kljucnih igraca i nedostatak stopera, formu ce sigurno popraviti a stopera mogu da dovedu januara ako se ovaj novi ne pokaze dobro. Murinjo je lukav trener, i koliko god da ga neki osporavaju, nedavno je izasla statistika gde pise da je najuspesniji trener u PL. Takodje, on je u karijeri samo dva puta porazen kod kuce sa Celzijem, to je za postovanje. *Man city - Mnogo snazan tim imaju, sa De Brunjem su jos jaci a konano je stigao i stoper, Otamendi, tako da je i taj problem resen. Njima ce ove sezone napadac biti ogroman problem, Aguero je dobar ali ne moze on da odigra sve utakmice u sezoni a Boni se nije pokazao za sad, mislim da je greska odlazak Dzeka, on je po meni mnogo bolji od Bonija i trebali su mu dati vecu minutazu. *Man utd - Njih su mediji unistili u ovom prelaznom roku, stekao se utisak da su ocajni i da im je svako pojacanje preko potrebno, samo se o njihovim ponudana govorilo, te su drugi klubovi zacepljivali nerealne sume za bilo kog igraca za koga se oni zainteresuju i tako mnoge transfer mete ostase ne realizovane. Nije problem dati ovoliki novac za mladog igraca, problem je sto Mancester sad od njega ocekuje najmanje 20 golova u sezoni. Situacija sa golmanom je ocajna i tu se najvise vidi losa politika uprave. Ugovor sa De Geom je trebao na vreme biti produzen, zar niko nije video u kakvog se golmana on pretvara i koliko ce brzo da zagrizu bogati klubovi za njega, posebno Real sa problemom Kasiljasa. Zato su trebali ili da ga osiguraju ili da obezbede zamenu jos prosle sezone. Darmijan kao prvi bek, Blind kao standardni stoper i Romero kao golman, to nije dovoljno za titulu. Videcemo, ali ne sluti dobro. *Liverpul - veliki problemi sa fondom kvalitetnih igraca, iako neka zvezda zasija jedne sezone, oni je odmah prodaju sledece i sav novac potrose na manje kvalitetnu zamenu. I tako vec godinama, ne vidim ih ni u top 4. Katastrofalni transferi u poslednjih 5-6 godina su ih doveli u ocajno stanje. Jedina svetla tacka je Suarez i mozda Koutinjo. Lovren, Leiva, Alen i Benteke nisu igraci za velika dela. *Sve u svemu - fudbal je postao biznis i marketing, sume kojima se ovde barata su potpuno nerealne i sulude. Premijer liga je marketinski napumpana a zapravo je dosta opao kvalitet lige poslednjih godina. Jedina nada u Evropi ove sezone iz PL je City i to najvise govori o losem stanju engleskog fudbala. Bayern, Real i Barselona ce dominirati i ove sezone. Tu je i Atletiko Madrid, PSG, Sevilja, Dortmund i td. Italijanski fudbal odavno ne pratim, tako da ne mogu nista o njima.

avatar
Emilio
Wednesday, 02.09.2015
12:24

Da je LVG hteo Rojsa, oni bi ga doveli, problem je to sto on ne zna sta ce, kao sto kazete neorganizovanost. LVG napusta na kraju ove sezone, zivi bili pa videli.

avatar
Wednesday, 02.09.2015
17:01

Nadam se da će rastanak doći ubrzo.

avatar
Balkan
Wednesday, 02.09.2015
12:18

Dortmund je trazio 70 mil. funti

avatar
ADIS-M-UNTD
Wednesday, 02.09.2015
11:59

Rojs je igracina u to nema sumnje ali ima veliki problem sa povredama koje ga prate citavu karijeru,odigra par utakmica ond ga pokosi povreda. i strotman je igracina ali decko se povredjuje i sa je i karijera u pitanju. Volio bi da je Rojs dosao donjeo bi drugu dimenziju Junajtedu 10 mil sporno ne vjerujem da je bas to u pitanju jer to se moglo peglat kroz bonuse itd. radi neceg su odustali a to vjerovatno nikad necemo saznat . ako je iko znao sa mladim igracima to je Gal tako da nebi on tako lako platio Marsijala. Ajax je bio kompletno mlada ekipa ali su osvojili LS,u Bajernu je uveo mlade igrace koji su danas nosioci te ekipe,a sta reci za Barsu Xavija inijestu. Ako iko zna sa mladim igracima to je on bez sumnje njegova je i filozofija ubacivanje mladih igraca u tim. Mislim iako cu dobiti brdo minusa da je gubitnik prelaznog roka ARSENAL. Venger tesko da ce iznjeti sezonu pogotov ako mu se povredi Sancez tu ce biti gotovi jer se vidio Arsenal bez njega i sa njim.

avatar
Barsenal88
Wednesday, 02.09.2015
11:52

Iako mislim da je Van Gal vec odavno izgubio kompas i da je kupovina Marsijala (za mene je do juce bio anonimus) panicna, ovde se ipak slazem sa njim. Tacno da je Rojs mnooogo dobar igrac, ali 70 miliona nije malo, pogotovu ako je to igrac koji igra na poziciji koja je dosta dobro pokrivena. Znaci, njemu je trebao klasicni napadac, a ne krilni napadac.

avatar
Javier FRAN YESTE 10
Wednesday, 02.09.2015
18:08

Najjaci ste mi vi koji znate 50 igraca iz fudbala pa vam svaki anonimus... Prestani da pratis fudbal druze...

avatar
Liverpool_Zvezda
Wednesday, 02.09.2015
11:50

Martial, nije Marsijal

avatar
Wednesday, 02.09.2015
16:24
avatar
Robert Lewandowski 9
Wednesday, 02.09.2015
11:50

Ako Bejl, Hames, Di Marija vrede toliko novca koliko su placeni, za Rojsa je malo 70 mil.

avatar
Breaking Bad
Wednesday, 02.09.2015
19:36

Dobro Bejl, ali zašto Hames? Momak kida.

avatar
Robert Lewandowski 9
Wednesday, 02.09.2015
20:30

Zato sto Rojs moze Hamesu drzati casove fudbala

avatar
The KING(guapo)
Wednesday, 02.09.2015
11:47

Ovo je najveca smejuri koju sam ja video u Fudbalu izduvali za Bejla,Neimara,Pedra i doveli nekog kvazi fudbalera i kvazi talenta...Bertrand Traore je za ovoga Anri.

avatar
Boba-Manchester
Wednesday, 02.09.2015
11:44

Pa sto se ovoga tice u pravu ste. Placa nedokazanog tinejdzera tolike pare a treba m instant pojacanje koje ce odmah da pokazuje svoj kvalitet a Rojs bi svakako to bio mogucnosti da radi. Nije hteo ni Pedra a i on kao dokazan igrac sampionskog kalibra bi odmah doprinosio timu, kao sto to vec radi u Celziju. I ovako Mancester ima dovoljno dobar tim ako nista drugo bar da ne igra kilavo 4 utakmice zaredom na pocetku prvenstva. Mnogo mnogo gresaka i za vecinu je Van Gal isklucivi krivac.

avatar
falcao9
Wednesday, 02.09.2015
11:40

Neće Rojs svugdje

avatar
Wednesday, 02.09.2015
17:02

Da, da, on će u Čelsi.

avatar
Chelseamacedonia
Thursday, 03.09.2015
07:43

isto ko pedro bejl ronaldo, otamendi....u unitedu

avatar
GoxyMufc
Wednesday, 02.09.2015
11:38

pa ako je tako,to je katastrofa

avatar
Amar Zo
Wednesday, 02.09.2015
11:28

Rojs je u top 5 fudbalera sveta , jedino su bolji Ronaldo,Messi,Ibrahimovic,Roben

avatar
Emil Prelic
Wednesday, 02.09.2015
11:24

A ne pominjete sto je United nudio veliku novac Bayernu za Thomasa a niej ga dobio :)

avatar
Dzimi Humuhumunukunukuapua
Wednesday, 02.09.2015
11:19

Van Gal je pogubio konce.

avatar
NIKE
Wednesday, 02.09.2015
11:13

On da je došao bio bi najveća zvijezda prelaznog roka, ovako po meni definitivno De Bryne je najjači transfer, ako nastavi kao u Volfsburgu.

avatar
Dragojevic Andrija
Wednesday, 02.09.2015
11:09

da se ne lazemo ni rojs ne moze vrijedjet 50mil ali sve je stvar sad kad moze i onaj iz monaca kostat 50milki moze i rojs i svi se tako sad ponasaju ,,kad moze on moze i ovaj ,, i tako u nedogled

avatar
Скаузерлија
Wednesday, 02.09.2015
11:03

Катастрофалан прелазни период за Јунајтед. Иако сам навијач Ливерпула уопште ми није драго јер ће поново неки ЕЛ ПЛАСТИКО клуб да освоји лигу а надао сам се да бар Јунајтед или Арсенал могу да освоје ове године, пошто од мог Ливерпула 'леба нема што се титуле тиче.

avatar
Ayrton Senna
Wednesday, 02.09.2015
16:13

Ti nisi pravi navijač Liverpula. Nijedan pravi navijač Liverpula se ne nada da će arhineprijatelj, što Junajted jeste, da osvoji bilo šta.

avatar
Chelseamacedonia
Thursday, 03.09.2015
07:46

ti volis boje ne volis fudball....slucajno volis li boje duge? :D

avatar
Скаузерлија
Wednesday, 02.09.2015
20:05

Ја архинепријатеље немам. Ценим квалитетан фудбал, традицију и црвену боју тако да, што се мене тиче, волим и Ливерпул, Манчестер и Арсенал. Сигурно их више волим од Челсија и Ситија.

avatar
Danilo Mitrovic
Wednesday, 02.09.2015
17:04

Upravu si. Ja se nadam da će bar Arsenal uzeti titulu,ako već Junajted ne može. Ali je bar rekao istinu čovek,Liverpul treba da slavi ako i u ligu šampiona uđu.

avatar
Virtuos Striker
Wednesday, 02.09.2015
10:59

Sa tolikim parama stvarno su mogli da imaju bolji prelazni rok.Martial je dobar,ima oko 20 godina,ne vredi ni 30 a kamoli 50 miliona,po mom misljenju potpuni promasaj ali videcemo.

avatar
mrancic
Wednesday, 02.09.2015
10:57

Ovaj covek mora da ide.Nije UTD neorganizovan nego su mu nerealno podigli autoritet.Zasto Fergi, Skols, Gigs i Nevil cute?

avatar
Dakijev psihijatar
Wednesday, 02.09.2015
10:53

Lik nije odigrao ni minut,a vec promasaj.AKo bude dobar kao u FM 15 onda su uboli premiju :)

avatar
Selle
Wednesday, 02.09.2015
15:29

Joj vi sve to gledate preko FM-a , daj ba glupo vam je to , stvarni je zivot nije igrica .

avatar
Dakijev psihijatar
Friday, 04.09.2015
12:18

Zato sam i napisao AKO.

avatar
BrutalnoIskren#7
Wednesday, 02.09.2015
10:50

Rojs od 90 miliona bi bio pakleno dobar posao, sigurno, covjek otkida koliko je dobar.

avatar
kun95
Wednesday, 02.09.2015
14:14

Jeste on igracina, ali muce ga ceste povrede. Jos u Premier ligi se igra dosta ostrije.nPa evo, recimo Aguero.. njega su zadnjih godina bas mucile povrede, ali kad igra razvaljuje. Tek ove godine je poceo nesto da koristi za noge, i hvala Bogu za sada nema problema..

avatar
Majk Smoling
Wednesday, 02.09.2015
10:49

Ponovo trčimo pred rudu sa ovom pričom. Ko može garantovati da je Junajted stvarno slao neke ponude za Bejla ili Nejmara? Nemamo potvrde iz klubova, menadžera, samih igrača... Lako je plasirati neku vjest u medije, pogotovo kada su veliki klubovi u pitanju. Treba i prodati neki primjerak novina sutra na kiosku. Ja sam uvijek gotivio Rojsa i nadao se da će jednog dana pojačati Junajted, ali ako bolje pogledam, možda je i bolje što se to neće desiti. Sad da ne ponavljam priču kako je Premijer liga fizički najzahtjevnija i takve stvari, ali možda je to upravo razlog zašto nisu doveli Rojsa. Nije ni on ko zna koliko fizički jak, pitanje je da li bi mogao da se snađe u Premijer ligi. A i priča oko Marsijala je čudna u medijima. Klub je potvrdio da je on sada plaćen 22 miliona funti, a ostalo su bonusi (ako ispuni uslove, naravno, a to je već teško ostvarljivo da on npr. osvoji zlatnu loptu. A ako je i osvoji onda će ova njegova cijena ustvari biti mala), a svi pišu o nekih 80 miliona itd. Krivo mi je što je uprava Junajteda uspjela da uništi sve ono što je dugi niz godina stvarano, pa se sad Junajted povezuje sa svakim drugim fudbalerom, ismijava se na društvenim mrežama, itd.

avatar
MANUTD
Wednesday, 02.09.2015
10:49

Dajte da vidimo misljenje vecine onih neutralnih, ne simpatizera celsija, liverpula i td. Ako Anri, Kantona i mnogi ostali Francuzi karakterisu Martiala kao najveceg Francuskog talenta, ko ste onda vi gospodo da ga proglasite najvecim promasajem? Ne radi se ovde o nedostatku plana kako vi kazete, nego bas suportno , o sprovodjenju plana. Depaj 21, So 20, Martial 19, Dzons 23, Smoling 25, Blind 25, Snajderlin 25, Pereira 19 i td. Radi se o pravljenju mladog tima za duge staze, ali ocigledno je da mrznja ka Junajtedu zatvara oci mnogima koji ne vide da je Junajted prosao kroz ogromnu reformu poslednje 2 sezone. Van Gal vrsi reforme gde god dodje tako sto uvodi mlade igrace u prvi tim i sto odlicno radi sa mladim igracima. Pricajte vi sta hocete ali prvi covek koji je ubacio Cavija, Inijestu, Milera, Alabu, Sedorfa, Davidsa i mnoge druge zvezde jeste Van Gal. Uostalom Junajted je sada platio samo 22 miliona funti, ostalo ide kroz bonuse koje ako ispuni on nece biti PROMASAJ, nego najbolji igrac lige/evrope/sveta. I jedan podatak za gospodu koja ga vec proglasava promasajem, Martial je najefikasniji tinejdzer u ligama petice, toliko.

avatar
Igorr
Wednesday, 02.09.2015
13:56

Navijam i ja za Junajted ali budi realan. Martial je panicna kupovina, ne vredi ni pola cifre koju je placen. Nije 22 miliona funti i sve ostalo bonusi, 36 miliona funti ce biti placeno bez obzira na njegov ucinak, sada 22 a 14 u ratama, 50 miliona evra koji sa bonusima mogu rasti do 80. Za te pare se mogao kupiti Lakazet.A te izjave Anrija i Kantone nisam nasao, daj link, ako naravno nisi izmislio.Ja sam samo procitao jutros na ESPN izjavu Anrija da je Martial velika kocka. I priznaj jednom u zivotu ono sto je realno, imamo celi prelazni rok da dovedemo napadaca , i dovodimo tinejdzera za koga pola njih nije culo, Runi nije cuo za njega, to je Snajderlin izjavio, za 50m evra, to je neozbiljno odradjeno.

avatar
XL
Wednesday, 02.09.2015
13:59

Au decko ti nisi realan. Kada sam ti postavio izjavu Anrija da je Dzerard bolji od Skolsa i Lamparda, tj. snimak, rekao si mi da ''ako je bio dobar fudbaler, ne znaci da je u pravu za sve stvari'' a sada govoris kako kad je on rekao nesto, to je sveto??? Uostalom gde je ta izjava Anrija? Ne netu ima smao izjava da je Martial preplacen i velika kocka za Junajted, to je Anri rekao.

avatar
Goran Zdravkovic
Wednesday, 02.09.2015
10:36

malo 70M za Rojsa, a cena za Marsijala je prava i videcete vec u prvoj utakmici ima da pokida, neko je rekao on je novi Anri, ja mislim da je i bolji jer je fizicki vec jaci u duel igri...

avatar
Sergio Kun Aguero
Wednesday, 02.09.2015
14:44

Ja ne verujem sta si ti napisao,dobar je ali ne moze da bude ni pola od Anrija,prvo nema tu eleganciju i taj ubilacki instikt kao Anri,nije brz sa loptom kao Anri,nema taj nerv koji je imao Anri a kad pricas o fizickoj snazi pogledaj Anrija sa loptom kako nosi na ledjima mnogo velike zvezde koje ne mogu da ga obore,jednostavno pogledaj Anrijev gol protiv Real Madrida dok je igrao za Arsenal.

avatar
Goran Zdravkovic
Thursday, 03.09.2015
13:02

sa koliko godina je dosao Anri u arsenal, pa onda ti nesto pricaj, ovaj decko je za godinu dana vise pokazao nego li Anri za prve dve u Arsenalu, javi se sledeceg juna pa nesto kazi...

avatar
Chelseamacedonia
Thursday, 03.09.2015
07:51

ma on je bolji od Messija, Neymara, Ronalda, Anrija, Millera, Robena...videces sledece sezone na izlaznim vratima ko Di Maria....

avatar
Zoran Pinjatic
Wednesday, 02.09.2015
10:27

Njima je trebao klasican napadac, a Rojs je free roaming igrac, nesto slicno Runiju. Ipak mislim da su za te pare mogli da kupe nekog proverenog centarfora.

avatar
Paklena pomorandza
Wednesday, 02.09.2015
10:27

Ovo je obicna patka koju je pustio neko iz espn sat vremena pre zavrsetka prelaznog roka.

avatar
giggsy the master
Wednesday, 02.09.2015
10:25

Kad ovaj debeli pijani arogantni naduvenko bude izbacen iz kluba mozda ce da bude progresa, ovako mozemo da se pozdravimo sa titulom dok je ova pijanica tu.

avatar
the NormalOne
Wednesday, 02.09.2015
10:25

Rojs je u TOP 5 kirla na svetu (po meni samo su Ronaldo i Nejmar bolji) platiti ga 70 miliona uopste nije mnogo..

avatar
Danilo Mitrovic
Wednesday, 02.09.2015
15:10

Azar? Sančez? Riberi? Roben? Bejl? Svi oni su bolji od njega,sa ima ih i još,samo me mrzi da pišem.

avatar
DjovaneElber
Wednesday, 02.09.2015
10:24

Rojs je za ovog Marsijala pojam

avatar
MANUTD
Wednesday, 02.09.2015
16:01

Rojs je stariji od njega 7 godina i u njegovim godinama je igrao za Rot Weis Ahlen. Otkud znas kakav ce Martial biti igrac?

avatar
Iskreno_dete
Wednesday, 02.09.2015
10:20

Kikiriki ekipa!

avatar
Iskreno_dete
Wednesday, 02.09.2015
10:19
avatar
ManUtdSrbija
Wednesday, 02.09.2015
10:16

VAN GAL, ODLAZI !!!

avatar
MANUTD
Wednesday, 02.09.2015
14:00

Zasto? Zato sto pravi tim za buducnost? Ako vam se ne svidja kako se radi u Junajtedu pocnite da navijate za siti, nemojte biti klasicni glori hanteri. Kako cemo zavrsiti ako svakih godinu dana budemo menjali trenera?

avatar
ManUtdSrbija
Thursday, 03.09.2015
12:59

Ne, nemam nista protiv kupovina koje je odradio, imam protiv igre koju igramo. Ne svidja mi se, napadac potpuno odsecen, igra na posed i centarsuteve a Runi uopste nije robusan napadac, nedovodjenje stopera(Stones, Laporte), nedovodjenje krila(Rojs), nedovodjenje kvalitetnog golmana(Leno) itd itd. Ne svidja mi se kako Van Gal vodi klub. Stvarno kvalitetni igraci deluju kao da su dosli iz trece lige Srbije, sve njegovom krivicom. I nemoj da me svrstavas medju glori hantere, imam pravo na svoje misljenje, imam pravo da se bunim na stvari koje mi se ne svidjaju u klubu, ako mi se ne svidja nesto, to ne znaci da cu prestati da navijam za Junajted, a takodje mi ne pada na pamet da se pravim kao da je sve u redu, kada nije tako!

avatar
Chelseamacedonia
Thursday, 03.09.2015
07:52

Mojse Dolazi oprosteno ti je sve :D