Kog štopera će dovesti Murinjo?

Autor: Boban Filipović
četvrtak 25.05.2017.
18:01
Izvor: Sportske.net

'Sky Sports' saznaje da su trojica ušla u najjuži izbor.

EPA/SALVADOR SAS
EPA/SALVADOR SAS

Povezane vesti

Pošto je Mančester Junajted kroz Ligu Evrope uspeo da se domogne Lige šampiona, za očekivati je da bude burno leto na 'Old Trafordu'.

'Đavole' očekuju velike bitke na više frontova, Žoze Murnjo je svestan da će morati da pojača sve linje tima, svestan je da sa ovim što trenutno raspolaže ne bi imao šta da traži ni u borbi za engleski, ni za evropski tron.

Portugalac je tokom leta sigurno da zida bedem ispred svog gola "jačim materijalom".

Prošlog leta je doveden Erik Baji iz Viljareala, pokazao se sasvim solidno u svojoj debitanskoj sezoni na ostrvu, bilo bi to još bolje da nije bilo pehova sa povredama, deluje da će on biti dugoročno rešenje na poziciji štopera.

Sada se postavlja pitanje sa kim će Baji biti uparen,  jer sve ostalo sa čim 'Posebni' raspolaže teško da zadovoljava njegove kriterijume. Kris Smoling i Fil Džouns su limitirani igrači, pre svega tehnčki, "engleski buzdovani" što bi rekao Bard Živadinovć, dok su Markos Roho i Dejli Blind neka prelazna faza između beka i štopera.

Skaj ima saznanja da Murinjo razmišlja o tri opcije kada je reč o pojačanju na mestu štopera: 1) o Majku Kinu, detetu Mančester Junajteda, koji je briljirao u Barnliju, 2) Viržilu Van Dajku iz Sautemptona i 3) Viktoru Lindelofu iz Benfike.

Ko bi po vama bio najbolji izbor?

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

36 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
riksha
Friday, 26.05.2017
09:58

Sve su to novinarske varijante i ideje. Pogledajte u nazad tri godine za redom (pogledajte tabelu) MAN UTD ima jednu od tri najbolje odbrane u premijer ligi, ali zato ima najlošiji napad od prvih šest ekipa iste, premijer lige. Junajtedu nije problem odbrana (osim u smislu povreda koje ne zaobilaze klub i zadnju liniju već nekoliko godina, pa nema kontinuiteta a samim tim ni uigranosti), junajtedu je problem sredina terena i napad. Runi ne igra na svom nivou već dve-tri godine, od odlaska Skolsa nema pravog organizatora igre, napadači su neiskusni klinci (Rašford, Martial, koji poseduju kvalitet ali bez iskustva)... Moglo bi se još mnogo toga pisati o nedostatcima sredine terena i napada Mančestera. Zato mislim da neće biti velikih promena u zadnjoj liniji (da pojačanja ali ne i velikih promena kao što se priča), već da će se najveće promene dešavati u sredini i u napadu, gde po meni najviše škripi.

avatar
mrancic
Friday, 26.05.2017
09:17

Jedan štoper,jedan zadnji vezni,jedan ofanzivni vezni i dva napadača.Neko ko ume da daje golove.

avatar
Sinisa Panovski
Friday, 26.05.2017
08:13

ovi i jos 2-3 za pun autobus, pa napad na titule u sva takmicenja ili pa NE!!!!!

avatar
brziii
Friday, 26.05.2017
01:37

Voleo bih da Pepe dodje. Odlican je igrac. Iskusan pre svega.nMoze da odigra jos jednu dve sezone izvrsno.nU napadu bih vise voleo Obamejanga od Grizmana, mada sam svestan da Grizman dolazi.

avatar
aleksaGGMU
Friday, 26.05.2017
00:34

Van dajk sam gura sauthempton !

avatar
Slaninar94
Friday, 26.05.2017
00:07

vad Dajk uz pruzanje sanse Rohu, znao sam da je igracina jos u Sportingu kad je bio.

avatar
Nikola RED_DEVIL
Thursday, 25.05.2017
20:53

Navijaci Mancester Junajteda nemojte da se brinete, Murinjo sigurno ima resenje, nije toliki problem odbrana, kada se vrati Shaw i jedan novi stoper i to je to po meni.Bitniji je napad, tu smo kriticni, moraju da dodju Rodrigez i Grizman, vise i ne sumnjam u to.

avatar
Adnan
Friday, 26.05.2017
06:35

Nije odbrana problem kad smo kompletni,ali ove sezone,a primijetio sam i u proslosti,Junajted je mucio posebne muke sa ozljedama stopera.Zato Murinjo po meni treba dovesti jos jednog stopera kojem nece biti problem da sjedi na klupi,Baili i Roho su sjajni zajedno.

avatar
Petar Pan
Thursday, 25.05.2017
20:28

Bai i Roho ostaju sigurno , ove sezone su pokidali , Mislim da bi Van DAjk bio idealan , ali to je samo moje misljenje :D

avatar
Le Tissier
Thursday, 25.05.2017
20:11

A Kin i van Dajk su bas tehnicki potkovani. Lepo je Ferguson rekao napadom se pobedjuju utakmice ali odbranom se osvajaju titule. Zato mislim da ne treba da eksperimentisu nego da dovedu nekog iskusnog kao sto je Pepe, prvenstveno zato sto mu je istekao ugovor ili da pljunu lovu za nekog Bonucija, Boatenga ili nekog slicnog ko godinama igra na vrhunskom nivou.

avatar
Stevan Mikša
Friday, 26.05.2017
01:46

Pepe i Murinjo su u jako losim odnosima, tako da nema sanse.

avatar
Stevan Mikša
Friday, 26.05.2017
13:30

Seti se kako su se rastali u Realu. Pepe je posle govorio da imao utisak da je ceo svet mrzeo Real zbog Murinja. Uopste nije ni igrao na kraju te sezone, rekao je da ima problem sa Murinjom, a Murinjo odgovorio novinarima da je njegov problem Rafael Varan.

avatar
Стефан Б.
Friday, 26.05.2017
10:52
avatar
NE LJUTI SE COVECE
Thursday, 25.05.2017
20:11

Meni Kin prosecan a Svedjana gledao nisam. Nece Murinjo zaliti pare za stopera. Iznenadice nas kao uvek a misljenja sam da Smoling/Dzons i Blin odlaze sigurno. Roho me prijatno iznenadio ove sezone

avatar
Аполо
Thursday, 25.05.2017
19:59

Mislim da bi Dajk bio najbolje resenje od navedene trojice.

avatar
Roj Kin 16
Thursday, 25.05.2017
19:53

Imam neki osjećaj da bi Murinjo mogao da dovede Pepea. Iskusan, besplatan, lider, Portugalac. Ima Pepe još makar dvije dobre sezone, dobar bi bio, pa neka dovede i Kina i njega..

avatar
CZYNWA
Thursday, 25.05.2017
19:52

Mislim da bi im Lindelof bio najbolje rjesenje, jer pored Baija koji je odlican fizikalac treba neki tehnicki potkovaniji stoper.

avatar
Nikola RED_DEVIL
Thursday, 25.05.2017
20:53

Jel dobar on? Ne pratim njihovu ligu pa ne znam, ali pitanje je da li bi se uklopio u Junajtedu i u PL.

avatar
CZYNWA
Saturday, 27.05.2017
18:57

Ne znam sta bi ti rekao. Za njihovu ligu je odlican, ali djeluje kao neko ko ima kvalitet za PL. Dosta inteligentan i pismen stoper.

avatar
Ander Herreraa
Thursday, 25.05.2017
19:12

Hmm... Kin je dijete Junajteda, poznaje klub, ali nisam bas siguran u njegove sposobnosti. Imao je jako dobru sezonu u Barnliju, ali smatram da u timovima toga ranga (sredina tabele) moze i da pruzi svoj maksimum. S obzirom da Junajted sl sezone igra LS, ne znam bas kako bi on cuvao npr. Levu, Ronalda, Mesija, Dibalu itd.nVan Dajk je veoma perspektivan stoper, vec dokazan u PL, msm da bi on bio dugorocno rijesenje na poziciji stopera, jer smatram da je bolji od Kina. Jedina zamjerka je sto Soton trazi mnogo novca za njega. Nije to toliki problem za Junajted (svi znamo koliko novca imaju), vec velikom cijenom stvara se i ogroman pritisak na igraca, od njega se odma ocekuje da bude u rangu Ramosa ili Bonucija.nLidelof koliko sam mogao da vidim na yt, posto ne pratim toliko Portugalsku ligu, nije ni malo los i mislim da bi mogao sa Baji-em u paru da igra odlicno, a i citao sam komentare ljudi koji vise prate da se radi o odlicnom stoperu. nU svakom slucaju potreban je jedan jako dobar stoper, jer to Blind i Smoling sigurno nisu. Roho je dobro igrao do povrede i moze da bude alternativa, dok Dzons je sklon povredama i treba da se proda. Oduzio sam ovaj komentar :D ja sam za Van Dajka. Lp

avatar
lonchy2909
Thursday, 25.05.2017
20:38

Ne mozes prodati Jonesa. Svako ko to kaze je slijep. Covjek obozava Mancester.Svi znamo da je sklon povredama, ali on bi za klub igrao i na jednoj nozi. Za razliku od Smolinga i Blinda mnogo je manje sklon kiksevima. Cak sa vise, Bajli je cesce sklon kiksu nego jones. Ove sezone je cak dva puta igrao bez gotovo ozbiljnijih treninga i to je sam Murinjo naglasio. Takav igrac se ne prodaje, bez obzira na sve. Linderof je odlican, ali za portugalske lige. Sve su to samo nagadanja, i nije on nimalo dobar izbor. Pepe bi bio mozda i najbolji, jer bi svojim kvaliteom doprinio u ovome periodu tranzicije. Mozemo ostaviti i blinda, ali ja imam ideju da ga treba gurnuti na dmc umjesto kerika. Blind je dosta brz, tehnicki je potkovan zna sa loptom, znao bi i organizovati napad, a i prekidati protivnicke. Samo ne znam kako to murinjo nije makar jednom probao.

avatar
Ander Herreraa
Thursday, 25.05.2017
22:20

Sve si dobro rekao :) ali ja nisam rekao da je Dzons los stoper, slazem se da je bolji od Smolinga i srcan je dosta. Samo sam naveo da je sklon povredama i da tu nije 70% utakmica tj. Ne moze se bas ozbiljno racunati na njega. Pepe moze, to sam zaboravio navesti gore. Samo ti jednu stvar moram negativno odg, a to je da je Blind brz, on i jeste DMC, univerzalac je i bio bi dobar kao rezerva, ali brz nije. Pozdrav

avatar
Ander Herreraa
Thursday, 25.05.2017
22:20

Sve si dobro rekao :) ali ja nisam rekao da je Dzons los stoper, slazem se da je bolji od Smolinga i srcan je dosta. Samo sam naveo da je sklon povredama i da tu nije 70% utakmica tj. Ne moze se bas ozbiljno racunati na njega. Pepe moze, to sam zaboravio navesti gore. Samo ti jednu stvar moram negativno odg, a to je da je Blind brz, on i jeste DMC, univerzalac je i bio bi dobar kao rezerva, ali brz nije. Pozdrav

avatar
Roj Kin 16
Thursday, 25.05.2017
18:49

Kad bi uspio da proda Smolinga i Blinda, pa da dovede i Kina i još jednog od ove dvojice, jer za LŠ i PL su potrebna makar 3 kvalitetna štopera. Džons bi dobar bio kao četvrta opcija, Roho lijevi bek, a ako bude problema može da uskoči kao štoper. Na sredini je potreban igrač, možda Dajer, ili ako Bajern proda Sančeza, to bi top bilo, sa Grizmanom u napadu.. GGMU!!!!

avatar
Se7en
Thursday, 25.05.2017
18:31

Meni se licno ne svidja ni jedan od ponudjenih. Jedino van Dajk ima kvaliteta, ali smatram da ima boljih resenja. Ja bih licno voleo Bonucija pa sta kosta nek kosta, ali to nije realno. Himenez ili Manolas bi bili moj izbor. Ali verujem Murinju, jednostavno se ne secam da je nekad kupi defanzivca, a da nije valjao.

avatar
NIKE
Thursday, 25.05.2017
18:31

Ma on svaki meč igra u formaciji 9-1-0, neki dan protiv Sotona igrao sa 4 stopera i tri beka na terenu, zato ja tipujem da će dovesti sve trojicu da ih upari sa Baijem u starnih 11.

avatar
CZYNWA
Thursday, 25.05.2017
19:54

To nije uparivanje, to je ucetverivanje 😂😂

avatar
MANUTD
Thursday, 25.05.2017
20:44

Simpatizer celsija, kao takvog tesko da su mu vijuge na mestu.

avatar
fcb
Thursday, 25.05.2017
18:19

Van Dajk je sigurno rješenje, samo ako nastavi da igra kao do sad, ali ova dvojica su mlađi od njega. Ipak nije mi Van Dajk star, ima i on još dosta da igra.

avatar
3x3
Thursday, 25.05.2017
18:18

Po meni nije ni jedan od 3 nabrojana potencijalna pojacanja dovoljno dobar imena Mancester Junajted.

avatar
Nikola RED_DEVIL
Thursday, 25.05.2017
20:55

To i ja mislim, mora neko kao tipa Ramos, Pique, Bonucci, Varan, dajem samo primer, takvi igraci su za MU.

avatar
Elliott Roger
Friday, 26.05.2017
01:49

Ramos kiksara teška, Pikea ne treba ni komentarisati, Varan isto nedokazan i nije nešta poseban. Bonući nigde ne ide iz Juvea.

avatar
Milosch
Thursday, 25.05.2017
18:15

Majkl Kin. Deca kluba uvek treba da imaju prednosti.

avatar
Jerome Drake
Thursday, 25.05.2017
18:05

roho je ove godine dobro igrao stopera do porede, nema price...i Dzons je bio dobar samo je probl sto ima ucestale povrede ali manje nego proslih sezona. Smoling, meni se ne svidja. Kiksara je bre brate

avatar
lonchy2909
Thursday, 25.05.2017
20:39

Apsolutno se slazem. Treba dati sansu i rohu i Jonesu.

avatar
Martial11
Thursday, 25.05.2017
18:03

Dajk za mene najbolje rijesenje, ali ipak zna Mou najbolje.