Javna tajna - Barselona nema novca, biće veliki gubitnik prelaznog roka?!

Autor: Vladimir Stojanović
sreda 19.07.2017.
18:25
Izvor: Sportske.net

Pričali smo u junu o tome, finansijska situacija je poznata, iako se prenebregava, a kada se sve sračuna, oni više nemaju novca za ozbiljno pojačanje...

EPA/QUIQUE GARCIA
EPA/QUIQUE GARCIA

Povezane vesti

Barselona nema novac.

Pričali smo o tome još pre početka prelaznog roka, kada su najavljivana velika pojačanja, tačnije, iako su zaradili 713 miliona evra, veliki rashodi su učinili da bez prodaja, klub na raspolaganju ima samo 60 miliona evra za prelazni rok.

Kupljen je, ili bolje rečeno vraćen Delofeu za 12 miliona, a stigao je i desni bek Semedo iz Benfike za 30, ako odigra 50 utakmica, Katalonci će platiti "Orlovima" još 5 bonusa.

Dakle, ostalo je manje od dvadeset miliona da potroše, jasno je da će morati da prodaju nekog od ključnih igrača ako žele neki veliki transfer.

Verati je sve dalje, on će promeniti agenta, priča se da će kod Rajole, što bi mu automatski zatvorilo vrata Barselone.

Katalonci tvrde da im nisu potrebni novi igrači, jednostavno, Valverde smatra da je ovo što ima na raspolaganju sasvim dovoljno, podsetimo, otišli su Matje kao slobodan igrač i Teljo za 5 miliona sa bonusima.

Kada na to dodate da treba udomiti Vermalena, Munira, Daglasa, Sampera koji se vraćaju sa pozajmice i koji će teško napuniti kasu, priče o nekom velikom pojačanju zvuče kao fantastika.

Ali, koga bi Barsa mogla da žrtvuje?

Jasno, priča o Nejmaru je brižljivo lansirana, mi i dalje ne verujemo da PSŽ može da plati klauzulu, to bi ih uvelo u problem finansijskog fer pleja, Mančester Junajted može, ali Murinjo ne želi Brazilca.

Od ostalih, pominjan je odlazak Arde, ali on neće natrag u domovinu, Rakitić ostaje, verovatno i Rafinja. Za Paka Alkasera i Dinja, kao i Aleiša Vidala ima interesovanja, ali samo kao pozajmljene igrače.

Zbog toga, osim ako ne bude neke spektakularne prodaje, Barselona bi, s obzirom na to da se rivali u Evropi pojačavaju mogla da ostane potpuno neaktivna u prelaznom roku...

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

92 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Stefmajster
Thursday, 20.07.2017
07:41

Svi bi ste vi voleli da vidite Barsu kako propada, ali zao mi je, to se nikada nece desiti, jer je Barsa najveci klub na svetu! Zivela Barsa!!!

avatar
_mladen_
Thursday, 20.07.2017
23:21

Haha gde je ona najveci klub na svetu? xD Na ovoj planeti sigurno nije.

avatar
Mr Tixma
Thursday, 20.07.2017
02:56

Moram jos jedan komentar, jace od mene, a ne spava mi se. Kako je moguce da prema Vasem cenjenom pisanju, u koje ja ama uopste ne sumnjam da je verodostojno, Barselona salje 65 miliona za Veratija, 95 za Dibalu, velika suma pre toga i za Dembelea. Kako kada nikoga nisu prodali, i kada vi znate da oni imaju za trosak jos cirka 12 miliona. Retoricka pitanja naravno. Ovim sam sve rekao.nU vrhu su svih listi po novcu, zarada prosle sezone bila preko 600 miliona. Ali ja bre verujem Vama, kako drugacije.

avatar
Mr Tixma
Thursday, 20.07.2017
02:52

Samo me zanima jedna stvar, kako je moguce da vi znate bolje od onih u klubu koliko oni imaju novca na raspolaganju? To bih voleo da saznam. Koji je vas izvor. Ne kazem da sigurno gresite, ali imate li uvid u klupske poslove, i kako. Dobili su novog sponzora, ne daruje im sljive niti breskve, zna se koja mu je uloga. Imali su prosle godine za fin trosak, doslo podosta igraca. Imali bi oni i sada da trose, ne koliko Siti npr, ali imali bi. Opterecuju ih jedino plate. Razlog zasto nisu doveli top pojacanje ne lezi u deficitu novca, vec u nesposnobnosti uprave. Pa Sebaljosa nisu mogli da dovedu koji kosta manje od 20m. I sasvim je realno da nece doci niko vise. Vezni red ce ostati slab, a Barsa tesko konkurentna u sezoni koja sledi. Naravno, reci cu ipak da da je moguce da se isprave videcemo.

avatar
Mr Tixma
Thursday, 20.07.2017
00:19

Zbog cega bi Rajola znacio zatvorena vrata Veratiju u Barsu? Sto niste pojasnili? Na osnovu cega ste to rekli? Bez objasnjenja to je obicna glupost.

avatar
Mr Tixma
Thursday, 20.07.2017
00:04

Treba da tresnu oni lepo. Ne vidim drugi nacin da se promene celni ljudi. Ali istina je i da mediji to sve preuvelicavaju, tu pricu oko lose situacije, kao i ovo sad za Nejmara da hoce da ide. Ljudi moraju da shvate da mora da se pise nesto. Jedna vest prostruji evropom, i svi je prenose, pitanju je koliko i sami veruju u to, ali bitna je neka nazovi ekskluziva. A Barselona je mogla da zaradi 100 miliona kojim bi dovela neko top pojacanje. Nasao se neko ludji od njih da ponudio 45 miliona za Gomesa, pre toga takodje, neko ludji od njih nudio slicnu sumu za Turana. Mogu da prodaju i Rafinju, Denisa, pa bi cak i presli 100 miliona.

avatar
P. S.
Wednesday, 19.07.2017
23:44

'Valverde smatra da je ovo što ima na raspolaganju sasvim dovoljno' - indijanac u najavi. Doduše to je sigurno sasvim dovoljno, samo je pitanje za šta? Za plasman u LŠ 2018/2019, a možda i za polufinale KK. :D

avatar
Mr Tixma
Monday, 24.07.2017
15:13

Ima Barsa ''materijal'', samo je Enrike prosle sezone ''pogubio konce''. Cinjenica je da tim na nekim pozicijama moze i treba da se pojaca, ali imaju respektabilan sastav. Roberto ima potencijal da preuzme vezni red, Umtiti odbranu, samo treba izvuci maksimum iz njih. Na kraju krajeva, ''sudi'' se na kraju sezone. Tako da, ne zaleci se.

avatar
O\'Sullivan147
Wednesday, 19.07.2017
22:54

Ne znam kako bi imali kad se dovode Alkaser,Gomes,Turan,Matje,Vermalen,Silesen...za silne pare,a pustaju svoje igrace bez pare dinara. Bas mi je drago,mozda sad i daju sansu nekom iz La Masije...UPRAVA NAPOLJE

avatar
CZYNWA
Wednesday, 19.07.2017
21:02

Neka daju sansu svojim igracima. Rafinja, Alkaser, Arda, Vidal... su sigurno kvalitetni igraci samo sto nisu imali pravu priliku da se pokazu. Njihov najveci problem je bio trener, a da li su to rijesili ce vrijeme pokazati.

avatar
ljolj
Wednesday, 19.07.2017
20:37

Mozda mesi da joj pozajmi koje milionce sto je utajio porez :-D

avatar
The Truth
Wednesday, 19.07.2017
19:42

Barsa pada sve nize i nize.A tek ce da pada kada im ode Mesi.

avatar
Barca4ever
Wednesday, 19.07.2017
21:51

Pada? Sta li ti pratis kosarku?

avatar
F. C. B.
Thursday, 20.07.2017
02:02
avatar
REAListaee
Wednesday, 19.07.2017
19:38

Barselona ne ne kupuje ima svoju skolu i ostale fore 😂 kada su toliko ponozni na to zasto ne izvuku nekoliko igraca.. Valjda su najbolji

avatar
Mr Tixma
Thursday, 20.07.2017
00:17

To za skolu ti je isfurana prica, stara 10 godina. Imas li nesto originalno, svoje, sto nisi ''pokupio'', imas li sa novije? Cinjenica je da im propada skola, ne racunaju na nju, ali to je krivica rukovodstva, sigurno je bila i Enrikeova. Promenom tih ljudi (a Enrike je vec otisao), sve se moze promeniti, Masija moze opet izbavicati vrh igrace.

avatar
Mr Tixma
Thursday, 20.07.2017
19:17

Nisam zadovoljan naravno, ali da sam pred bilo kakvim slomom, nije tacno. Sam si rekao da se Milan vraca. Pa isto tako, kada se u Barseloni srede neke stvari, moze krenuti na bolje. Slazem se da je sve prolazno, ali isto tako moze i da se regulise. Ti si naveo lep primer, hvala ti.

avatar
REAListaee
Thursday, 20.07.2017
18:05

Ti si pred nervnim slomom jer se gase polako ali sigurno 😂 opusti se to je samo fudbal.. Bice uvijek takvih slucajeva. I milan je zario i palio pa se ugasio i sada se vrace. Isto i Mancester. Sve prolazi. Tako ce i sada barsa da propada, pa ce se za jedno 10 15g vratiti. Opusti se

avatar
Don Silvio
Wednesday, 19.07.2017
19:37

Sta reci kad igrac postane veci od kluba, drugaciji scenario nije mogao biti

avatar
Don Andres
Wednesday, 19.07.2017
19:58

sta je pjesnik zelio reci? da li si svjestan da je barselona trenutno 2. fudbalski klub po vrijednosti na svijetu iza mancestera? da li si svjestan da su prosle godine zaradili 620 miliona i po tome takodje bili na drugom mjestu? da li si svjestan da imaju najjace sponzorske ugovore i od njih zaradjuju 233 miliona godisnje? nema messi veze sa ovim. jedino ima nesposobna uprava koja nije prodala igraca za pristojnu sumu ima 3 godine.. a inace i da postane veci od kluba moze mu se jer je veci i od samog fudbala (;

avatar
Don Andres
Thursday, 20.07.2017
15:33

poenta price je da se govori da barsa baca novac za plate i da je to glavni razlog sto nemaju za transfere a cinjenica je da ne daju za plate nista vise od reala recimo.. uz to prosle godine su zaradili vise od reala i preskocili ga na listi najvrijednijih fudbalskih klubova.. tako da su price da nemaju para potpune besmislice

avatar
Offside
Thursday, 20.07.2017
01:01

Na zalost tvoju gresis!Slazem se za Mesija samo donekle,uprava je kriva sto Mesi ima platu kao ceo tim zajedno ali je on tu platu trazio.Jedno je Real u kome tri igraca imaju visoke plate i gde ostali igracki kadar ima sasvim normalna primanja i drugo je Barsa u kojoj se ne zna ko ima vecu platu od koga a da pritom i ne igra,uz to igrace dajete za dzabe a svoje talente nemate tako da je klub u konstantnom gubitku zbog tih transfera.Real je dovodio velika imena samo nakon sto je prodajom punio kasu i te transfere pokrivao prodajom drugih fudbalera.Transfer politika Reala je normalna i ona je dovedi mladog igraca za 10-20 ili nesto vise miliona,ako se moze dovedi i nekog skupljeg.Barsa ima taktiku samo daj da trosimo nebitno na koga ni koliko,dovedu igraca na pozicijama na kojima im gori,igrac odigra par utakmica i ide na klupu,kasnije taj igrac koji je doveden za 40 ne moze biti prodat ni za 20 dok Realovi klinci i momci koje dovedu samo skacu u ceni jer dobijaju sansu.Eto gde je problem i razlika izmedju plata MSN i BBR trija,jednostavno Real posluje u plusu dok Barsa kandzija novac na sve strane.Sporcki pozdrav..

avatar
Wednesday, 19.07.2017
23:26
avatar
Don Silvio
Wednesday, 19.07.2017
22:49

Ti i ne znas sta je fudbal jer ga nikad nisi ni gledao. Ti danas gledas nesto sto mislis da je fudbal...

avatar
Don Silvio
Wednesday, 19.07.2017
22:44

Zavrsna recenica govori koliko poznajes fudbal i koliko si smjesan....

avatar
Don Andres
Wednesday, 19.07.2017
21:54

zaista ne znam sto se toliko potenciraju plate messija, nejmara i suareza.. oni ukupno sa messijevom povisicom primaju oko milion nedeljno. ogromna suma novca , ali sa druge strane ronaldo, bejl i benzema primaju skoro 900000 nedeljno.. to nije velika razlika. a znamo koliko bejl igra zbog povreda i kako benzema igra generalno. po meni real znatno vise novca baca na platu udarnog tria nego barsa

avatar
zevs
Wednesday, 19.07.2017
21:20

Druze... tacno je da imaju velike prihode ali je isto tako cinjenica da imaju ogromne rashode... i upravo je trojka msn sa mesijem na celu glavni krivac za to... samo 60 miliona za transfere kad se odbiju troskovi a zaradjuju ogromne pare??? Bezobrazno velike plate su krivac za takvo stanje, nema prodaja igraca veze sa tim. To rade mali klubovi poput monaka porta benfike... kupuju jeftino a prodaju skupo... I jos nesto... Mesi jeste dobar igrac ali nije veci od kluba a pogotovo ne od fudbala... Ziv mi bio i malo manje ostrašćenosti...

avatar
Goran.984
Wednesday, 19.07.2017
21:12

Sve si upravu sto se tice vrednosti,al taj Mesi je bas opteretio budzet kluba,njemu svakim ugovorom enormno je rasla plata sa porezima...a moras dovoditi i jos nekoga,a to tesko ide...o platama neimara i suareza necu pricati... Znaci Barsa je bukvalno na raskrsnici ili ces cuvati sve starijeg Mesija a slabo dovoditi ili ces zaliti za njim kad ga prodas ili ode...nakon ovoliko godina bice tesko oba scenarija...

avatar
Wednesday, 19.07.2017
20:38

Uff druze pa lessi je veci od kluba pa nece ga prodati, to je odlika malih klubova

avatar
Lecter
Wednesday, 19.07.2017
19:33

Kako nemaju novca a juce ste pisali da su poslali ponudu za Dibalu,a prekjuce za Veratija a prije toga Dembele? Gubitnici prelaznog roka su oni klubovi koji dovedu promasaje a ne oni koji ne dovedu nikog i nisu aktivni.Npr proslo ljeto je dovela Barsa promasaje a ovo ljeto cemo tek da vidimo sta ce biti.

avatar
Wednesday, 19.07.2017
19:27

Za sve ovo je kriv umtiti

avatar
Forza RoSs0neri
Wednesday, 19.07.2017
19:26

Nije mi jasno onda kako su pokusavali da dovedu Veratija ,Dembelea i (nesto mi se cini da su ih povezivali sa Coutinhom).

avatar
Barca4ever
Wednesday, 19.07.2017
20:01

Pa moraju novine da pisu da nemaju para kada ne dovode igrace. Lepo je predsednik izjavio da zele da kupe Veratija i da se dogovaraju ali je veliki problem sto Verati nema klauzulu tako da ne mogu da daju odjednom novac.Ukucaj negde vesti od prosle godine i svake godine se navodi da Barsa nema novca i na kraju uvek imaju.

avatar
Don Andres
Wednesday, 19.07.2017
19:25

barselona i te kako ima novca.. na forbsovoj listi najvrednijih fudbalskih timova je na 2. mjestu tik iza mancestera.. takodje barsa je ekipa koja najvise zaradjuje od sponzorskih ugovora 233 miliona (opet po forbsu) .. dakle barselona ima novca. problem je sto barselona, zahvaljujuci sposobnoj upravi, ne zaradjuje od prodaje igraca. sjetite se samo koliko su igraca poklonili u zadnje 2-3 sezone.. kad su oni uopste prodali jednog igraca za ozbiljan novac? ne znam tacno kako se obracunava sve to vezano za ffp ali znam da za transfere mozes da trosis novac od prodaje igraca + novac koji se raznoraznim obracunima dobije od ostalih prihoda. kad je barsa u pitanju to je bilo oko 60 miliona na pocetku sezone. da su imali mozga i prodali 3-4 nepotrebna igraca izasli bi prakticno na 150 miliona i mogli bi kupiti 2-3 ozbiljna fudbalera. oni medjutim bacaju 45 miliona na sameda i delofeua i ostaje im manje od 20 miliona za transfere..

avatar
MANUTD
Wednesday, 19.07.2017
19:58

Kakve veze ima vrednost kluba sa kolicinom koju isti ima da potrosi? Kidalona kid nastavljas da odusevljavas lol

avatar
Don Andres
Wednesday, 19.07.2017
21:30

kakve veze ima vrijednost kluba sa kolicinom koju isti ima da potrosi?! cujes li ti sebe? pingvincic standardno nepovezano zbori (; znaci alaves moze da potrosi 100 miliona u prelaznom roku?

avatar
Wednesday, 19.07.2017
21:07

problem su plate vaših precenjenih igrača sada ispaštajte zbog toga u narednim sezonama Real osvaja sve

avatar
Abdel
Wednesday, 19.07.2017
19:25

Nikad nisam komentarisao ali sada moram sta je bilo prosle godine? Bartomeu izjavioda imaju oko 60 miliona eura za transfere a na kraju koliko su potrosili? 120 MILIONA TAKO DA DZABE PISE TE TE GLUPOSTI.:D

avatar
noxovac
Wednesday, 19.07.2017
19:14

verati ako potpise sa rajolom eto ga u Junajted

avatar
PsG_PsG
Wednesday, 19.07.2017
19:03

A zele da kupe Veratija :)

avatar
Mino Rajola
Wednesday, 19.07.2017
18:58

La-la-laaa.Ugovor sa Veratijem.😉😎

avatar
Roj Kin 16
Wednesday, 19.07.2017
21:34

Mino tebra, u Junajtedu je dosta tvojih pulena, pošalji nam i Veratija, svi srećni i zadovoljni :))))

avatar
Mino Rajola
Saturday, 22.07.2017
23:27

Pored Erere i Pogbe, Verati vam je suvišan.

avatar
BajaPapaja
Thursday, 20.07.2017
01:28

Bolje se pozabavite malo igrom. Samo bi da dovodite imena otkad vam je Fergi otisao. Ne moze vam ni Bog pomoci, a ne Verati dok vec jednom ne uigrate ekipu..

avatar
Pantokrator Alfa
Wednesday, 19.07.2017
18:58

I Lester nije mnogo menjao postavu pre no sto je osvojio PL, a imao je mnogo slabiji tim nego Barsa danas.

avatar
Professor
Wednesday, 19.07.2017
19:35

Samo sto Lester nije bio u ligi sa tada dva najbolja kluba u Evropi.

avatar
Professor
Thursday, 20.07.2017
03:20

Pa da ali ovde govorim o tituli i tome da Lester te godine u Primeri ne bi bio u top 4 ekipe.

avatar
Pantokrator Alfa
Wednesday, 19.07.2017
20:37

Lester tada nije bio ni u 10 najboljih timova Evrope, a Barselona je sigurno u prvih 5.

avatar
JokerCA
Wednesday, 19.07.2017
18:58

Barselona nema novca ? A je li voleli bi ?

avatar
Z
Wednesday, 19.07.2017
18:56

I pored enormnih plata, ako je ovo istina, uprava Barce je uspela da nemoguce.

avatar
Nemanjici
Wednesday, 19.07.2017
18:55

Neka prebace par mladih igraca.odbrana da se malo uozbilji.kao i napad i ne treba im nista vise ove sezone.neka msn drugarstvo malo vise paznje posveti treninzima i liderstvu i sve ok.neka jurisaju na la ligu.ls lagano.pa gde doguraju.

avatar
Ronaldo da Lima
Wednesday, 19.07.2017
18:48

Sami su krivi za tu situaciju. A i dsju prevelike platr igracima. Ako baš moraju da prodaju nekog, najbolje da to bude Suarez, jer Nejmar je dosta mladji i obećava. A i ne verujem da ce neko platiti 200 mil za njega

avatar
Don Andres
Wednesday, 19.07.2017
19:16

nema to veze sa platama.. barsa ne daje nista vece plate nego real recimo, kad se sve sabere.. problem je sto barsa ne zaradjuje novac od prodaje igraca.. na forbsovoj liosti najvrijednijih klubova barsa je 2. iza mancestera.

avatar
F. C. B.
Thursday, 20.07.2017
02:13

Zar stvarno vjeruješ da su plate glavni problem, pa i ako su prevelike? Postoje raznorazni nacini da se dođe do novca ako je to zaista potrebno, kao i isti ti nacini da se novac vrati. Složene su ekonomske kombinacije na tim nivoima, da bih ih mi shvatili i da bi sve zavisilo od 2-3 plate.

avatar
Don Andres
Wednesday, 19.07.2017
21:32

@bonfim ja ne pricam napamet. imas forbsovu listu, podji i pogledaj.. barselona je trenutno 2. po vrijednosti. i druga po zaradi u 2017.

avatar
Go Hard or Go Home
Wednesday, 19.07.2017
20:17
avatar
bonfim
Wednesday, 19.07.2017
19:59

real i mancester se vec 15 ak godina smenjuju na prvom mestu po bogatstvu tako da barsa nikad nije bila druga..! nema veze sa platama? pa nego sa cime ima,plate su im najveci problem.cim je njima jedan igrac iznad kluba,pa sve i da su tri Mesija,jasno ti je koliko su veliki klub...! to im se sad obija o glavu. katalonija jeste bogata,ali ne toliko da finansira barsu na tom nivou...! realu je lako,ima ceo madrid,spaniju,kralja...iza sebe,plus je Perez bogatiji od svih ljudi koji vode barsu zajedno...! ziveo sam 7 godina u Spaniji,i to ti je tako druze...za Real mora da bude...,muzu celu spaniju.svi ostali su tamo nebitni..

avatar
Armani
Wednesday, 19.07.2017
18:46

Da je meni samo znati tko sve ovo pise...prvo nemaju para pa nude 100 miliona za dybalu? Pa potrosili su vec skoro 50 a zaradili od transfera nisu nista...izvolte dinj,arda,rafinja,gomes ili rakitic mozda i paco pa ce imati 120-130 miliona! Ne razumijem nude im 45 miliona za gomesa i 30 za ardu a on odbiju pa sta to znaci imaju ili nemaju?

avatar
Chelseaaaaa
Wednesday, 19.07.2017
18:39

zalosno da takav gigant nema novca? Ovako laicki gledano, mi izgleda da je jedini uzrok tome plate igraca i slabi sponzori. Kakav crni rakuten? Na koliko je uopste potpisan taj ugovor i za koliko?

avatar
S-I-M-K-E-br2
Wednesday, 19.07.2017
19:21

50milki po sezoni

avatar
Barca4ever
Wednesday, 19.07.2017
20:04

Totalno si promasio misao.

avatar
Luka Modric
Wednesday, 19.07.2017
18:34

Ovaj brod tone kao i titanik..nema mu vise spasa..jos godinu dana i dotaknut ce samo dno

avatar
Paris Saint Germain
Wednesday, 19.07.2017
18:30

Nemaju kad su Mesiju dali milion nedeljno. Tek ce da nemaju. Real pametno radi, ne dovodi nikog i zato ce da dominira narednih sezona.

avatar
Emperador(2018)
Wednesday, 19.07.2017
18:29