Iturbe se oprostio od navijača Rome, stiže u Premijer ligu

Autor: Lazar Mitrović
nedelja 20.12.2015.
11:14
Izvor: Sportske.net

Sledeća stanica fudbalera 'Vučice' je Engleska.

BETA/AP Photo/Riccardo De Luca
BETA/AP Photo/Riccardo De Luca

Povezane vesti

Jedno od najprijatnijih iznenađenja dosadašnjeg toka šampionata, ekipa Votforda, uskoro će dobiti značajno pojačanje.

Tim Kikea Sančeza Floresa trenutno zauzima 7 mesti u šampionatu, nakon 17 odigranih kola.

'Stršljenovi' će u nastavak sezone ući sa još jačim igračkim kadrom, pošto je dolazak Huana Manuela Iturbea već gotova stvar.

22-godišnjak će na 'Vikaridž roudu' igrati kao pozajmljen igrač, od strane ekipe iz 'Večnog grada', a na kraju sezone će moći i da ga otkupe.

Argentinac se u emotivnoj poruci zahvalio navijačima Rome na svemu, uz žal što nije uspeo da ostavi dublji trag u tom timu.

Ipak, on nije želeo da navodi da je ovo konačno zbogom, već je ostaio nadu da bi mogao da se vrati u ekipu Rome.

Indipendentemente dalle decisioni che prendero' e che verranno prese sul mio futuro, volevo approfittare per salutare in maniera affetuosa la citta' di roma e tutti I tifosi della Roma... Purtroppo le cose non sono andate come speravo, e sono il primo a soffrirne. Le delusioni e le sconfitte nella vita vanno affeontate con la stessa dignita' dei successi e delle vittorie. L'unica certezza e' l'aver indossato con orgoglio e onore la maglia giallorossa. Ho sempre dato il 100%, senza risparmiarmi mai. Per questa maglia ho sofferto, pianto e gioito Pero bisogna avere il coraggio e l'umiltà nella vita per rialzarsi e continuare a credere in se stessi.  Forse il mio e' solo un arrivederci. In quel caso tornero' piu' forte che mai. Portero' sempre nel cuore questi colori che ho onorato e rispettato. Ringrazio la società' , lo staff tecnico e in special modo a Walter, che mi ha sempre sostenuto nei momenti difficili. Ma soprattutto ringrazio i miei compagni, e gli auguro tutti i migliori successi  Per sempre, Forza Roma💛❤️💛❤️ Juan Manuel Iturbe

A photo posted by Juan Manuel Iturbe (@juan_iturbe93) on Dec 19, 2015 at 2:21pm PST

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

1 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Susaeta
Monday, 21.12.2015
17:40

Za Votford extra pojacanje, samo se ceka kad ce ovaj momak da eksplodira. Za mene je on dobar igrac igrac, mlad je i trebalo bi da mu odgovara PL, samo da ga zaobidju povrede. Brz, jak ima dobra dribling.