Zvanično - Sud doneo odluku u korist Madriđana, Real može da kupuje na leto!

Autor: Milovan Longinov
utorak 20.12.2016.
12:36
Izvor: Sportske.net

Lepe vesti za Real Madrid.

Beta/AP Photo/Steven Governo
Beta/AP Photo/Steven Governo

Povezane vesti

Fudbalski klub Real Madrid moći će da kupuje u letnjem prelaznom roku, pošto je mu je kazna i zabrana kupovine smanjena na samo jedan prelazni rok.

To znači da Madriđani neće moći da kupuju samo ove zime, što ih i neće mnogo dotaći, pošto imaju ekipu za celu sezonu, formiranu letos dolaskom Alvara Morate.

Ova vest potvrđena je i na sajtu kluba uz napomenu da je sud uvažio žalbu Real Madrida na odluku FIFA za zabranu kupovine u dva prelazna roka.

Podsetimo, Barselona je pre dve godine isto ovako kažnjena, ali žalba Katalonaca nije urodila plodom, za razliku od Real Madrida koji će već od leta moći da kupuje nova pojačanja.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

114 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Barcelonista
Wednesday, 21.12.2016
16:08

Sramota! Frankov duh bdije nad Realom i dalje....nema se sto pricat vise ;-)

avatar
Lionel 10 BARCELONA
Wednesday, 21.12.2016
05:16

Sve sto su uradili do sada od kada postoje realOVCI sve je podvala i kriminala na kraju se izbrisu ona cetiri prva slova ona ostala cetiri su prava to je njihovo postenje

avatar
HHadzimontagic
Tuesday, 20.12.2016
23:28

Real ne zna da kupi igraca, znali bi oni kad bi im Barsa dozvolila da kupe Mesija i Neymara.Real je kupio Figa i Zidana kao svetske klase,ali ta su vremena prosla kad je Real kupio kod Barse. Jer se Barsa naucila da ne prodaje najvece zvijezde.Real trosi milijarde i opet ne moze biti bolji od Barse, i ne samo to nego Real ne lici na veliku ekipu. Od 1990godine Barsa je prvak Spanije 14puta a Real 7puta. Dzaba vam novci moji sinovci, igrate kontru, nemate posed lopte, ne napadate protivnika.

avatar
Backo
Friday, 23.12.2016
17:55

Barselona kupuje skart igrace poput Suarez i Nejmara.

avatar
HHadzimontagic
Friday, 23.12.2016
22:06

Ne znam sta kupuje Barsa, ali znam da su u Barsi igrali Mesi, Maradona, Romario, Rivaldo, Zuba, Ronaldinjo, Neymar, Injesta, Savi. Sve majstor do mastora, sve carobnjak do carobnjaka.

avatar
Backo
Friday, 23.12.2016
17:55

Zato su ispred Barse -6

avatar
scofield
Tuesday, 20.12.2016
18:26
avatar
MSSZRMK
Tuesday, 20.12.2016
18:00

Naklonite se Realu hejtercine.

avatar
real4ever
Tuesday, 20.12.2016
17:53

Zašto niste napisali da Atletiko Madrid nije ulagao žalbu i njima nije ukinuta suspenzija samo radi toga. Vjerovatno bi i njima bila ukinauta suspenzija na ljeto ali su se pravili pametni.

avatar
Don Andres
Tuesday, 20.12.2016
18:28

oni su inace ludi na uloze zalbu ako postoji ikakva sansa da bude uvazena. samo real imao ovakve povlastice (;

avatar
Don Andres
Tuesday, 20.12.2016
23:21

smatram da postoji poseban krug pakla za ljude koji na ovakvom mjestu vode racuna o interpukciji.. mozes li mi pojasniti sta ti znaci ovo 'ukinauta' u 1. komentaru pravopisni magu? (:

avatar
real4ever
Tuesday, 20.12.2016
21:39

O čemu ti pričaš čovječe. Vidim i pravopis ti je za pohvaliti baš kao i komentar. Vjerovatno još nisi ni osnovnu školu završio.

avatar
P. S.
Tuesday, 20.12.2016
15:49

Pošteno... k'o Kikijeve ZL... :D

avatar
Sportske 4 Barbilona
Tuesday, 20.12.2016
17:06

I Messijeve pogotovu ona iz 2010 :D

avatar
INTERnacionalist
Tuesday, 20.12.2016
15:33

..niste napisali koliko ih je sve ovo koštalo!

avatar
Misosesic
Tuesday, 20.12.2016
15:43

Vi sto kupujete kineskim klubom pa prosledjujete na pozajmice u Inter nemate pravo glasa u ovakvim slucajevima.

avatar
Don Andres
Tuesday, 20.12.2016
15:33

mene licno ovo uopste ne cudi. zacudilo me je kad su ih uopste i 'kaznili'. kad perez 'podmaze' sve ide kao po loju (:

avatar
ronaldo r9
Tuesday, 20.12.2016
19:25
avatar
Lorenzo Insigne24
Tuesday, 20.12.2016
15:23

Makar se nemoj te javljat na svaku grešku sudaca u korist barse o vašim zavjerama,svako finale sudci vas guraju čak i protiv kamikaza još sad i sa transferima

avatar
Real Madrid Campeon!
Tuesday, 20.12.2016
15:15

Koliko kompleksasa hahaha! :D Hala Madrid Campeones

avatar
Don Andres
Tuesday, 20.12.2016
18:31

nisu kompleksasi nego ljudi burno reaguju na ocigledne nepravde. neko za nesto bude kaznjen (mislim na barsu) i to je sasvim ok. ako si muljao to te sleduje. a onda neko za istu stvar ne bude kaznjen (mislim na real) e to vec nije u redu. selektivno primjenjivanje propisa je nesto najgore.

avatar
Real Madrid Campeon!
Friday, 23.12.2016
19:10

Nepravda,a sta je bilo 2009? Kada je taj sa tvoje slike postigao nepravedan gol i prosao u finale?

avatar
Friday, 23.12.2016
14:25

to ekonomsko cudo se zove porez, prodaja nafte , i pljackanje kolonija u africi a s vremena na vreme skrivanje nacista u zamenu za lovu obican covek je u to vreme grcao u spaniji dok je franko ziveo ko lord, a odakle pare to se zna sto je klub popularniji to ima vise para a barsa tada je bila lokalna stvar a real brend a sad oba tima imaju brend , zasto arapske kompanije jure barsu i real to jest quatar airways i fly emirates zato sto barsa i real zbog uspeha uzivaju popularnost , oni su sponzori i drugim timovima ali ova dva dobijaju vise kesa i vrednije ugovore . u spaniji je danas generalno nizak stepen kriminaliteta a u ono vreme glavna ruta za sverc droge ko sto je danas turska i albanija , vidis da danas ( kada vlada kraljevska porodica) terorizam i ne pogadja spaniju upravo zbog njih, a kataloniji nikad bolje a oni zele odvajanje jer misle da ce time postici nesto

avatar
Don Andres
Friday, 23.12.2016
01:17

prvo i osnovno. franko je preporodio spansku ekonomiju. od 60ih pa do smrti je napravio ekonomsko cudo koje se i danas izucava na fakuletetima i bas se naziva 'spanskim ekonomskim cudom'. bio je diktator, ugnjetavao neistomisljenike, postojala je i smrtna kazna za iste ali kad je ekonomija u pitanju tu je napravio velike stvari, doduse samo za one koji su bili na njegovoj strani. ne, franko dok je vladao titula je najvise uzeo real. znas li ti uopste koliko je on vladao? gotovo 40 godina. 40 godina diktature i tiranije koju je barsa izdrzala. kazes real imao para? kako je imao para? odakle pare? u diktaturi pare ima samo onaj kome diktator to dozvoli. to ti je valjda jasno?

avatar
Friday, 23.12.2016
00:32

rekao sam da bi i barsa i real bili na tom nivou , danasnja spanija je mnogo razlicitija od frankove, ekonomski su stabilni,zdrava nacija a u frankovo vreme bili gori od rumunije , katalonija je danas najrazvijenija pokrajina, franko dok je vladao titula je najvise uzeo atletiko a real koji je imao para doveo di stefana,pirija,henta,rejmona kopu,puskasa itd. jednostavno u to vreme bili najbolji u evropi, slicno je posle poceo da radi perez to jest kupuje najbolje igrace, na dresovima su nosili imena kompanija iz svih mogucih zemalja , dok se barsa mahom koncentrisala na izgradnju tima oko krojfove filozofije. jos nesto krojf kada je igrao za barsu ovojili su la ligu a na vlasti je jos uvek bio franko a od spanskih timova retko ko je pravio uspehe u evropi jer liga bila mozda 10. u svetu , real je tada bio u finansiskoj krizi i tek posle smrti franka se ponovo osvezio

avatar
Don Andres
Thursday, 22.12.2016
23:30

kako ne insinuiras a napises 'da nije bilo spanskog kralja barsa bi bila na nivou hetafea'? sto se franka tice, jasno je koliko je zla nanio barsi a u korist reala. koga je volio a koga mrzio pokazala je istoria. franko kada je pobjedio u gradjanskom ratu spaniju je proglasio za monarhiju a sebe za regenta. on je dakle fakticki bio kralj. tako da se real nikako nije mogao boriti protiv franka da bi da bi spanija opet bila monarhija. zasto real i dan danas ima nacisticki orjentisane navijacke grupe?

avatar
Thursday, 22.12.2016
21:27

ne insinuiram da je iko podrzao barsu , barsi je pomogao krojf a realu dobar biznis plan ,ja ti celo vreme govorim da je franko mrzeo barsu zbog separatizma i zbog velikog prisustva komunizma u kataloniji a real je bio klub koji je radio sve da obori franka ne bi li se na vlast vratila kraljevska porodica

avatar
Don Andres
Thursday, 22.12.2016
20:50

sta mislis zasto franko nije pao zajedno sa muslinijem i hitlerom? ja cu ti reci. znam stvar ili dve o istoriji. franko se na vrijeme dodvorio amerima i zbog toga ga niko nije dirao. ameri su vec 1952. poceli da eksploatisu naftu za dzabe iz spaniji a franko je u zamjenu dobio zastitu i povlastice kao sto je uclanjenje u un vec 1955. kazes nije mogao namjestiti titulu van spanije? i te kako je mogao, jer su se uvijek igrali dvomeci a protivnike je na santijago bernabeu uvijek cekala milicija i konstatni strah za goli zivot. nije lako igrati u tim uslovima. podji ti u sjevernu koreju i pobjedi nekoga ako smijes. iz tvog komentara zakljucujem da insinuiras da je spanski kralj pomagao barsi i da je zbog toga tu gdje jeste?!hahahah slatko si me nasmijao. spanski kralj podrzava separatisticki orjentisanu pokrajinu? ozbiljno? ides sa tom pricom? najveci podvig barse nisu onih 6 trofeja u jednoj godini. najveci podvig barse je sto nije poklekla, vec je nastavila da postoji uprkos nevjerovatnoj torturi. to je bila istinska pobjeda i zato je barsa vise od kluba.

avatar
Thursday, 22.12.2016
17:55

da nije danasnje spanske vlasti(kralja) real i barsa bi bili u rangu hetafea a atletiko bi imao vise para od psg, franko je bio diktator ali price o tome da je namestao titule su smesne kad se uzme u obzir da nije bio uticajan van spanije(zbog ideologije koja je bila slicna musoliniju) nije mogao nikome namestiti titulu van spanije a u spaniji je pomagao atletiku

avatar
Don Andres
Thursday, 22.12.2016
17:01

ne moras meni pricati o tim stvarima. jako dobro znam kako funkcionise diktatura.. radio je franko sta je htio, ugnjetavao barsu decenijama ali je izasla jaca iz svega. pa od kad ga nema imamo vise trofeja od reala (; (real 16 primera, 5 ls, 6 kupova kralja. barsa 15 primera, 5 ls, 11 kupova kralja.)

avatar
Thursday, 22.12.2016
16:19

nisu ga oteli nego pristupili mu sa boljom ponudom , prvi igrac barse koji je bio dobro placen je johan krojf

avatar
Don Andres
Thursday, 22.12.2016
13:11

ne ne pogresno si ti to shavtio.. di stefano je vec bio potpisao za barsu. pa su ga oteli (:

avatar
Thursday, 22.12.2016
01:18

di stefano dosao u real zbog para , tad su fudbaleri bili slabo placeni a di stefano jedan od retkih koji nije igrao za sicu

avatar
Don Andres
Tuesday, 20.12.2016
19:54

zato sto je mrzio real oteo je di stefana barsi i odveo ga u taj isti real? ahahha

avatar
Tuesday, 20.12.2016
19:18

ajde iskreno jel franko rekao igracima partizana da izgube finale 66 u briselu od reala, franko je bio fasista i naprotiv mrzeo je i barsu i real. barsu zbog kontakata sa latinoamerickim komunistima(fidel kastro,ce gevara) a real zbog toga sto je propagirao monarhiju (to jest kraljevsku porodicu) on je zapravo voleo atletiko cak je i dosta svojih boraca tokom rata regrutovao medju njima

avatar
Steffi
Tuesday, 20.12.2016
15:09

Gledajte malo teren, koga zanima ovo?

avatar
Ivanp
Tuesday, 20.12.2016
14:36

Velika je glupost bila kazniti bilo koga od tri najbolja kluba u spaniji,samo zato sto ne podlezu nekim smesnim zakonima fife,a pred spanskim zakonom su cisti sva tri kluba,ta deca imaju sve moguce uslove sta jos treba da im i roditelje izdrzavaju!e sad voleo bih da cujem razlog za smanjenje kazne,ima li neko obrazlozenje i koja je razlika izmedju ovih spanskih klubova??

avatar
Tuesday, 20.12.2016
15:33

kazna data na osnovu neke papirologije, presuda iz paioroogije, svedeno na jedna rok zbog papira. Ko zna o kakvim papiriciam je ovde rec, tu je i neko objasnjenje, valjda? Nije mi jasno ni na osnovu cega je bilo izricanja kazne bilo kom klubu, a sad zasto su neki oslobodjeni neki ne ne mogu isto da tvdrdim, ali vidim najlakse je lupaki neke inonicne osmehe, i dozivati Franka, da mi je smao znati kako se covke reinkarnira tako dobro, zjb i Budu covek. Objasnjenejnaravno nikad necemo dobiti, jer se posloi rade polujavno.

avatar
Benz9
Tuesday, 20.12.2016
20:32

Vjerojatno zbog toga što su problem Zidanovi sinovi...

avatar
lamps8
Tuesday, 20.12.2016
14:28

znaci ide james

avatar
NIKE
Tuesday, 20.12.2016
14:28

Zar je netko sumnjao u Realovo poštenje:D

avatar
Tuesday, 20.12.2016
14:18

Uvek su bili privilegovani i u Španiji i globalno.

avatar
El Pistolero
Tuesday, 20.12.2016
14:18
avatar
????JULEN GUERRERO 8????
Tuesday, 20.12.2016
17:15

Da, jeste.. Ublazena kazna Realu, ublazena Barsi, ublazena Suarezu ali zato je Gurpegi cist bio suspendovan dve godine! Vi i realovci bar ne bi trebali da imate obraza da prozivate bilo koga!

avatar
El Pistolero
Saturday, 24.12.2016
00:44

Barsi ublazena kazna? To mi je novo.

avatar
????JULEN GUERRERO 8????
Tuesday, 20.12.2016
18:39

Pitaj Andresa kako ste potpisivali igrace ako vam nije bila ublazena kazna! Od zabrane transfera do zabrane registrovanja novih igraca uz mogucnost realizovanja transfera.. Reci mu molim te da se ne blamira!

avatar
Don Andres
Tuesday, 20.12.2016
18:33

barsi kazna nije ublazena. ne znam o cemu pricas

avatar
VATRENI BAVARAC
Tuesday, 20.12.2016
14:13

Ovaj fudbal je posto pun prevara,marketinga ,pranja para,namješanja itd. SRAMOTAAAAAAAAA

avatar
dasfasfasfsa
Tuesday, 20.12.2016
15:23

Da,ali nije ni tvoj klub cvecka tacnije direktor Henes,utajivac poreza.

avatar
VATRENI BAVARAC
Tuesday, 20.12.2016
19:52

Znam ,ali henes je svoje platio odlezo je ,a ne ko ovi niti odleze niti ista i zalosno je to

avatar
scofield
Tuesday, 20.12.2016
18:28

Ti onda mani vise da gledas onda fudbal.

avatar
Sinisa MIhajlovic 11
Tuesday, 20.12.2016
14:10
avatar
MANUTD
Tuesday, 20.12.2016
14:03

Komedija. Drzavni projekat kao sto sam i rekao. Ako ne i masonski. Stvarno ne znam, u 2 dana tako dve ocigledne situacije( slucaj drugog zutog Ramosu kada se sudija uhvatio za isti pa mu nije dao) i nikog nije briga.

avatar
Breaking Bad
Tuesday, 20.12.2016
15:06

Franko sve to naređuje.

avatar
Tuesday, 20.12.2016
16:05

ne znam da li je ovo sala ali jednom za svagda franko je bio fasista i tokom gradjanskog rata veliki deo njegovih boraca su bile pristalice atletika za koji je on navijao,on koji je zbacio kraljevsku vlast ce da podrzava klub koji se zove real madrid (kraljevski ili kraljev madrid) barselonu je mrzeo zato sto je u ono vreme predstavljala socijalizam a real nije voleo zbog podrske kralju

avatar
Bata Kanda
Tuesday, 20.12.2016
15:09

I Junajted je drzavni projekat bio.

avatar
Crveno boja ljubavi
Tuesday, 20.12.2016
13:54

Normalno,cuj zabrana kupovine??? Kazni novcano klub,a ne da ne kupuju,glupost....... Inace Real Madrid je NAJVECI klub na svetu ubedljivo i jedini klub koga nista ne moze destabilizovati da se ne bi smatrao najvecim klubom... Milanu kada je otisla zlatna generacija se raspao,Mancester se po odlasku svoje zlatne generacije raspao,Barsi kada odu Iniesta i Mesi ce se raspasti,a Realu su otisli Zidan,Bekam,Ronaldo,Raul,Jero,Kasiljas,Morientes,od novijih Ozil,Di Marija i sve prezivis jer uvek dovedes koga kod hoces,a realno nije ti novcani problem da dovedes niti je problem ubediti igraca jer 99% dece sanja da zaigra za kraljevski klub,zato i jesu najmocniji na svetu

avatar
INTERnacionalist
Tuesday, 20.12.2016
15:36

..posle koliko godina im je ono Pedja Mijatovic donio titulu LŠ!?

avatar
Crveno boja ljubavi
Wednesday, 21.12.2016
00:51

Ne znam tacno 30ak,kakve to veze ima? 11X osvojili,posle njih sledeci 7X

avatar
scofield
Tuesday, 20.12.2016
18:31

Posle koliko godina je ono Murinjo doneo interu LŠ? Hahahhahaha

avatar
Barça u ♥
Tuesday, 20.12.2016
13:54

Sramota!!!!!!!!!!

avatar
C.Ronaldo The King!
Tuesday, 20.12.2016
15:30

A nije ti bilo 2009 protiv Celsija?

avatar
xenon 1989
Tuesday, 20.12.2016
21:13

Nikako da nam dođe ta Nova 2010. godina. :)

avatar
Don Andres
Tuesday, 20.12.2016
18:35

je li bila sramota 'juce' u finalu svetskog kad onaj perezov covek ne iskljuci ramosa? samo nemojte vi govoriti o sramotama i sudjenju.

avatar
Dutch Schultz
Tuesday, 20.12.2016
17:38

A nije ti bilo ove godine protiv Atletika? Gol iz ofsajda? Nije ti bilo 5 titula u 20om vijeku???

avatar
Zeljkø Arkan Pancic
Tuesday, 20.12.2016
13:51

U inatttt svima !

avatar
INTERnacionalist
Tuesday, 20.12.2016
13:51

..jel neko sumnjao u ovo ;)

avatar
Misosesic
Tuesday, 20.12.2016
15:48

Bolje se ti brini ko ce igrati za Inter ako se ikad plasirate u LS posto zbog FFP-a necete moci registrovati vecinu igraca.

avatar
Rise up
Tuesday, 20.12.2016
13:50

Bas me cudi.Ovo niko nije ocekivao.

avatar
Alister Krouli
Tuesday, 20.12.2016
13:49

Sto bi rekli, dvostruki arsini...

avatar
S-I-M-K-E_
Tuesday, 20.12.2016
13:48

Pa da li je ovo moguce i dokle vise,da li je ovo normalno,Frankov duh je I dalje tu,pokupovali su sve titule.....Ali dzaba sve,opet nece osvojiti titulu u Ligi koju su zadnji put osvojili za vrijeme dinosaurusa...Sve dok je Messi tu,nece uzeti najznacajniju titulu,dje isplivava pravi kvalitet tima na duze staze,moras biti najbolju u 38 kola a to je Primera...Moze im se namjestati u kup takmicenja,zrijeb u Ligi Sampiona,sudija u finalu svjetskog klupskog prvenstva,ali u Ligi ce opet biti kratkih rukava.Pokusava Prezez svim silama da potkupi sudije i u Ligi,sudija produzava 5 minuta igru protiv La Korunje,ali opet,sve im dzaba,nece gledati tiulu jos dugo.

avatar
Madridista till I die
Tuesday, 20.12.2016
14:46

Pa to vreme dinosaurusa je vreme otkako ti pratiš fudbal 😕

avatar
Steffi
Tuesday, 20.12.2016
15:09
avatar
CholoSimeone
Tuesday, 20.12.2016
13:45

Mislim da je vreme da fudbal polako prestaje da se prati

avatar
Los Vikingos
Tuesday, 20.12.2016
13:56

Pa kada bi uzivali u fudbalu, umesto sto mrzite i pljujete druge, onda ne bi pisali tako nesto. Ali slobodno, prestanite da pratite, sto manje hejtera, bice vise onih koji stvarno vole fudbal.

avatar
CholoSimeone
Tuesday, 20.12.2016
15:19

u cemu da uzivam ? da uzivam u tome da se real gura do te mere da ce sutra i pre pocetka nekog takmicenja oni biti sampioni ? ma daj molim te, nema u cemu da se uziva vise

avatar
CholoSimeone
Tuesday, 20.12.2016
15:19

u cemu da uzivam ? da uzivam u tome da se real gura do te mere da ce sutra i pre pocetka nekog takmicenja oni biti sampioni ? ma daj molim te, nema u cemu da se uziva vise

avatar
Nikolaus
Tuesday, 20.12.2016
13:59

Čim ti ode Simeone iz Atletika?Jesi na to mislio?

avatar
Petar Centrih
Tuesday, 20.12.2016
13:44

Verovatno najodvratniji klub na celom svetu.

avatar
Nikolaus
Tuesday, 20.12.2016
13:59

Da,verovatno.Ali sigurno najveći klub na svetu.

avatar
Don Andres
Tuesday, 20.12.2016
15:37

diktator gurao koliko je mogao za svog zivota, sad ovaj gura, jer, para vrti gdje burgija nece.. i uz sav taj nemoral opet niste najveci klub na svijetu. (;

avatar
Petar Centrih
Tuesday, 20.12.2016
14:46

Ja nisam navijac Barse, a najveci je jer je uzimao titule dok niko nije smeo zbog Franka. :)

avatar
Alex DeLarge
Tuesday, 20.12.2016
14:45

Zato i jeste najodvratniji ostalima. To je cena trona, a oni su makar nacili da se sa njom nose...

avatar
Hule
Tuesday, 20.12.2016
14:31
avatar
Gaucho10
Tuesday, 20.12.2016
13:39
avatar
Tuesday, 20.12.2016
13:37