Vejn Runi - Da li je vreme za klupu?

Autor: Aleksandar Obrenović
ponedeljak 05.10.2015.
17:51
Izvor: Sportske.net

Postoje različita razmišljanja da li Luj Van Gal treba da ostavi Vejna Runija na klupi za rezerve.

BETA/AP Photo/Frank Augstein
BETA/AP Photo/Frank Augstein

Povezane vesti

Vejn Runi je po mnogima jedan od najslabijih fudbalera Mančester junajteda ove sezone, hteli to neki da priznaju ili ne.

Fudbaler je koji može da odgovori zadacima i na sredini terena, ali je ove sezone planiran u samom napadu, gde kao da se ne snalazi najbolje nakon što je vraćen na tu poziciju.

Podatak da je nakon sedam kola u Premijer ligi postigao svega 1 gol zabrinjava navijače, ali i trenera Luja Van Gala. U Mančester junajtedu je još od sezone 2004/05, ovo mu je dvanaesta sezona, a u svih prethodnih 11 je uspeo da pređe kotu od minimum deset golova u sezoni.

Sada je na zabrinjavajuće niskom broju golova, ako nastavi ovako da igra svakako da neće biti u stanju da pređe među dvocifrene u Premijer ligi.

Daleko od toga da Runi nije imao dobre partije ove sezone, setite se samo utakmice sa Brižom kada je postigao het-trik, ali od tada ovaj napadač ne liči na onog koji je u stanju da postigne i preko 20 golova u jednoj sezoni.

Navijači nisu najzadovoljniji njegovim izdanjima ove sezone, pojedinci čak i smatraju da je došlo vreme da malo "odmori" i da bude prebačen na klupu.

Stručnjaci imaju viđenje da bi Junajted igrao još bolje kada bi Huan Mata zauzeo njegovo mesto u timu, mesto u napadu pored Antonija Marsijala, dok bi na mesto Mate u tom slučaju došao Ešli Jang koji je u ovom trenutku u boljoj formi od Runija.

Mnogi sumnjaju da je njegov pad forme uslovljen i umorom pošto jedino od početka ove sezone nije igrao meč sa Liverpulom, možda je i nakon ove konstatacije odmor bio potreban najboljem strelcu reprezentacije Engleske.

Kakvo je vaše mišljenje?

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

65 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
BenkovackiManitas31*
Tuesday, 06.10.2015
13:03

Verovatno cu dobiti brdo minusa ali iskreno smatram da je Runi mnogo vise izvikan igrac nego sto je ustvari kvalitet. Imao je svoje trenutke kad je igrao dobro, bio i najbolji u ManU ali ipak jedan malo iznad engleskog proseka igrac koji je imao srecu sta je igrao u eri kad su najbolji engleski igraci bili Lampard i Dzerard koji bi zavrsili karijeru mnogo ranije da su otisli iz Engleske ranije. Sad ce mi ovde raznorazni poceti navoditi neke Runijeve rekorde i kako nemam pojma ali ovo kazem bez namere da povredim bilo kojeg navijaca. Englezi jednostavno nemaju igrace, ne secam se kad su imali jaku generaciju sa izuzetnim pojedincem ili dva. Opet kazem, nemojte mi samo spominjati Lampsa, Dzerarda, Skolsa jer sve su to igraci jedne utakmice ili dve a kasnije cisti prosek.

avatar
Nikola M.
Tuesday, 06.10.2015
18:03

Svako ima svoje mišljenje, ja to poštujem, ali ću ti predočiti par stvari koje nikako, ali ama baš nikako ne govore da je Runi izvikan igrač. Runi je osvojio 27 individualih nagrada, prvi je strelac reprezentacije Engleske sa 50 postignutih golova (taj rekord je bio na snazi oko 50 godina i nijedan jedini igrač nije uspeo da uradi to što je Runi uradio, što samo doprinosi značaju tome), u PL je postigao 186 golova (samo dva mu fale da pretekne Endrju Kola, a to će ga staviti na drugo mesto najboljih strelaca u istoriji PL), postigao je 235 golova za Junajted (trenutno je na trećem mestu po broju postignutih golova, tri mu fale da preuzme drugo mesto, a 15 i prvo), dodajmo tome da je godinama bio beskompromisan borac na terenu, trudio se i zalagao maksimalno, pokrivao svaku poziciju u timu koju su mu menadžeri tražili, Lionel Mesi je izjavio da je Runi specijalan igrač, sa izuzetnim kvalitetom i tehničkim sposobnostima, i da ne postoji niko sličan njemu etc. Druže, sve ovo navedeno su suve činjenice, koje govore kollika je zapravo legenda i klasa Vejn Runi. U redu, započeo je nešto lošije sezonu (pored toga je najbolji strelac kluba računajući sva takmičenja ove sezone), svakome naiđe loš period, ali to ne umanjuje njegovu veličinu i to da je izuzetan fudbaler, sa izuzetnim dostignućima u karijeri. Ako neko uspe da postigne u karijeri oko 300 golova, jednostavno ne može biti izvikan igrač...

avatar
Volim nogomet
Tuesday, 06.10.2015
00:09

Rooney na klupu ,Mata na njeogovu poziciju.

avatar
Sasa1988
Tuesday, 06.10.2015
18:08

Dok oni ne dovedu tog nogometasa sa avatara, nece bit nista od njih. Sve je to suhi prosjek pomijesan sa talentima koji mozda nikad nece moc da se dokazu. (ima i onih fora sto kazu: Pa sto igra u Unitedu ako se nije dokazo? Itd....) Toliko znakova pitanja iznad igraca jednog tima odavno nisam vidjeo. Ko moze znat sve sa sigurnoscu, al ako ovako nastave odose oni u propast. Runi je zreo za klupu, ko i onaj Blind. E kad tog Blinda postavi na pravu poziciju, imat ce od njega koristi. Do tad, rupa u odbrani. Pozdravljali su ih na svakom koraku Aleksis i Ozil.

avatar
zz
Monday, 05.10.2015
23:49

vejn je vrhunski sportista koji vec godinama unazad bukvalno ore po terenim za svoj klub,nikada se nije stedeo! los pocetak jedne sezone ne znaci bas nista. a gde je van gal da reaguje?! menjaj,daj jos nekom priliku da igra,imas lepu klupu i mlade igrace zeljne da postanu ono sto je vejn sad u junajtedu!

avatar
Paklena pomorandza
Monday, 05.10.2015
21:50

Vreme je za MLS....

avatar
Sasa1988
Monday, 05.10.2015
21:31

njega treba na klupu, ko i onog promasenog Memfisa Grizlija. Pa bolje ce Esli Jang od njega igrat u napadu ljudi. Ja bi ono drvo od Felainija smjestio u centar napada pa nek onaj Jang trci i centrira samo, ubesce Felaini makar dvije. Onaj Darmijan slab u odbrani. Blind teska rupa, a ni onaj visoki Smoling nista nije bolji. ne znam samo na sta odose onolke funte ljudi moji. ja se sjecam kako je Van Nistelroj gadjo iz svih pozicija i onaj nenormalni Solskijer Solsher ili kako vec. e to su bili napadaci. Runi na klupu odmah.

avatar
3x3
Monday, 05.10.2015
23:54

Blind je igrac koji fenomenalno razume i cita igru. Ako to ne mozes da primetis, onda ti na sasvim drugaciji nacin gledas fudbal. Nije sve u driblingu, druze.

avatar
Sasa1988
Tuesday, 06.10.2015
17:59

niko nije reko da je sve u driblingu. djecko igra na poziciji na koja nije prirodno njegova, ko sto igraju Valensija i Jang. Pruzace lose partije sve dok je tako. Nema tu neke filozofije. Jednostavno je. cao-zdravo.

avatar
MANUTD
Tuesday, 06.10.2015
12:12

Ti zakljucak o svim igracima donosis na osnovu jedne utakmice? Jesi gledao Blinda, Smoling protiv Volzburga, liverpula na primer? Jesi gledao Darmijana prvih 5 kola? Kolike to funte odose? Svega 20 miliona evra je potroseno ovaj rok. Deca su dosla u klub, daj im vremena.

avatar
Zoran GGMU CG
Monday, 05.10.2015
21:12

Depaj je za klupu i za nista vise mnogo se uzdigao i umislio da je nzm ni sam kakav igrac

avatar
Sasa1988
Wednesday, 07.10.2015
12:03

Ma on je ispusena mustikla u poredjenju sa onim sto su pricali za njega. Lasko je davat golove po Holandiji i asistirat. Pokazi se u ovakvoj ligi. Za klupu je on a i Runi, da se malo osvijeste.

avatar
stevan_vasic90
Monday, 05.10.2015
20:34

Stavis Blinda koji je def. vezni i bek na poziciju stopera, Younga koji je ovanzivno krilo i desnjak na levog beka, Carricka i Schweinsteigera uparis na sredini, iako su obojica spori i vise kreativni nego destruktivni igraci, da ih brzi fudbaleri Arsenala prolaze kao cunjeve, a Schnneiderlina koji svojom agresivnoscu i dobrom defanzivom treba da skine teret sa Schweinsteigera i ostavi mu prostor za malo kreacije u igri, ostavis na klupi. Uradis sve to i na kraju meca kazes kako nisi ocekivao debakl. Pa da li si ti Van Gaale normalan covek? Svako ko ima iole mozga i malkice se razume u fudbal, ako je video tvoju postavu, ocekivao je debakl...samo ti nisi. Pa lepo.

avatar
ACM<3
Monday, 05.10.2015
21:16

A vala ako ti je Karik kreativac,a ne defanzivac i agresivac,onda moras da se zapitas ko se ovdje ne razumije u fudbal...

avatar
ACM<3
Tuesday, 06.10.2015
20:53

Hehe..Izgleda da si u pravu :D

avatar
Berba9
Monday, 05.10.2015
22:59
avatar
Van Gal Konj
Monday, 05.10.2015
20:27

Vreme je za MLS ligu! Koliko je covek dobrog doneo klubu toliko je loseg doneo ove zadnje 3 sezone.

avatar
John Cena
Monday, 05.10.2015
23:08

Nije Runi bio los zadnje 3 sezone, samo prosle. Van Gal je od njega zahtevao da igra zadnjeg veznog ponekad i vise ga je gurao u vezni red nego u napad i zato je Runi toliko neefikasan. Nije on kriv nego trener

avatar
Van Gal Konj
Tuesday, 06.10.2015
01:06

Mojes ga je forsirao kao veznog igraca.

avatar
Stefan_Chelsea(Sic)
Monday, 05.10.2015
20:23

On je lider Utd-a malo losija forma ali klasa od igraca vazda treba da ima mjesto u timu

avatar
Sasa1988
Monday, 05.10.2015
21:33

ma jest on lider, al bi trebo ic na klupu ili ga prodat. nek izvuku vise para pa da kupe Rojsa ili da pokusaju sa Levandovskim ako vec Miler nece. Mada ne bi ni ja da sam na mijestu ove dvojice iz goreg iso u bolje. kupovali su igrace ko na traci.

avatar
Stefan_Chelsea(Sic)
Tuesday, 06.10.2015
17:17

Ne znam ne bi bilo dobro da prodaju Runija ipak je on lider

avatar
XL
Monday, 05.10.2015
20:01

Treba mu veca plata.Sad ce malo da ih uceni pa ce poceti bolje da igra, kao po obicaju.

avatar
čombe
Monday, 05.10.2015
21:50
avatar
Monday, 05.10.2015
22:20

Zato neka vas ucijeni Ings ili Firmino.. Ipak su to klase..

avatar
Toti 10
Monday, 05.10.2015
19:58

Runi u jako losoj formi, izgubio je onaj instikt napadaca koji ga je pre krasio, treba mu mnogo sansi da postigne gol.

avatar
Mr.Gost7
Monday, 05.10.2015
19:40

Vrijeme je za penziju.

avatar
Realan tip
Monday, 05.10.2015
19:22

Nije, jer je covjek klasa za sve UTD-ove igrace.

avatar
S-I-M-K-E_
Monday, 05.10.2015
19:17

Mislim da prije trebaju staviti Depaja na klupi nego Runija...Iance moram da pohvalim fenomenalnog Marsijala...Malo sam se sprdao kad ga je Junajted doveo,ali sad vidim da je opasno dobar igrac,uz Matu najbolji igrac Junajteda.

avatar
mrancic
Monday, 05.10.2015
18:47

Vise zabrinjava Depaj.Svaka utakmica sa njim igrac manje.Katastrofa!Sledece tri utakmice :Everton, Siti i Kristal Palas.Moze se desiti da ne osvojimo ni bod.Sa ovom igrom , sastavom koji forsira bandoglavi LVG i filozofijom zastarelog stila potpuno je to moguce.Evo sad je zaratio sa Rohom koji je bolje resenje od Blinda pa i oba beka?

avatar
Van Gal Konj
Monday, 05.10.2015
20:29

Mislim da si skroz u pravu, ne verujem da cemo izvuci i jedan bod.

avatar
jv
Monday, 05.10.2015
18:36

Vreme je za otkaz Van Galu! Kako je Runi igrao kod Fergija, sa kojim se bas i nije mirisao? Problem MU je na klupi, a ne na terenu.

avatar
Frenk
Monday, 05.10.2015
18:24

Nije on u svojoj staroj formi

avatar
Monday, 05.10.2015
18:17

Dajte mu fore još neku utakmicu. Sledi reprezentativna pauza, verovatno će dati gol u dresu ''Albiona'', pa možda nastavi seriju... U suprotnom, ne gine mu klupa. Treba Erera više da igra.

avatar
Mr.Gost7
Monday, 05.10.2015
19:41

Dat će gol za Albion iz penala ako i to uspije.

avatar
ADIS-M-UNTD
Monday, 05.10.2015
18:16

zao mi je ali treba na klupu jer ne idemu ali bas ne ide,inamo fantasticne igrace koji mogu biti iza marsijala i bili bi puno brzi na krilima sa yangom a matom ili hererom na njegovom mjestu,pa cak i fela bi mogao svojom gradzom i skokom spustat marsijalu lopte. zao mi ali ekipa trpi radi njega kao i kerika. van gal bi trebao sa njime popricat i probat nesto drugo sa matom ili hererom na 10 a njeg na klupu pa da vidimo kako ce funkcionisati. treba probat ovako ne ide. a eto i neki strucniji ljudi su rekli to.

avatar
-Inter Forever-
Monday, 05.10.2015
18:13

Runi je Runi,mozda ne igra na nivou kakav je ,ali to je borac veliki i svakako zasluzuje prvu..Mozda je vreme za novog trenera...Van Gal mi je nedorecen i treba im drugaciji tip trenera...

avatar
Van Gal Konj
Tuesday, 06.10.2015
01:46

Ne sopaj ! I Ser Bobi Calton je legenda i puno je ucinio za Junajted pa ne igra.

avatar
Phenomenal
Monday, 05.10.2015
18:08

Svaka cast za sve sto je uradio za man utd ali covek vec vise od godinu dana ne pruza one partije koje je pruzao pre a pritom ima primanja skoro kao Mesi i Ronaldo

avatar
Don Andres
Monday, 05.10.2015
17:59

nisam nesto pratio mancester ove sezone pa ne mogu suditi o runijevoj igri ali ja nekako ne mogu zamisliti mancester bez njega. a i previse je on svestran igrac da bi ga se tako lako odrekli.

avatar
MisoG
Tuesday, 06.10.2015
14:17

Runi je pre svega ljigav i iskompleksiran (koliko se samo borio sa onom svojom ćelom) i nada sve precenjen igrač . Setite se samo još u Fergijevo vreme , svaki prelazni rok Runi ide tamo , vamo , dok nije postao najplaćeniji (300.000,oo funti nedeljno, za njega zaista previše), dugo je bolovao zbog trake tako da Mojes na kraju faktički otjera Vidića. Slab čovjek . Trenutno je van forme i možda i nebi bila loša klupa.

avatar
Brat Scholes
Monday, 05.10.2015
17:58

Da,Herrera umesto njega.

avatar
stevan_vasic90
Monday, 05.10.2015
20:36

Mogao bi prvo da skloni Younga sa pozicije levog beka, Blinda sa pozicije stopera, da na sredini terena upari prave igrace i da malo Depaya ostavi na klupi...mozda bi onda citav tim pa tako i Rooney profunkcionisali.

avatar
Brat Scholes
Monday, 05.10.2015
23:58

Nema sanse,terace Van Gal po svome do kraja iako nema smisla na kojim pozicijama pojedini igrac igraju.

avatar
King Eric
Monday, 05.10.2015
17:58

Koliko god da je los to je ipak Runi.Igrao bi mi vecno u startnih 11.

avatar
Al-Ahli najtrofejniji na svetu
Monday, 05.10.2015
17:54

mozda zeli vecu platu poznat je da ucenjuje klub

avatar
MANUTD
Monday, 05.10.2015
18:27

Izjavio sta je rekao. On nikada nije ucenjivao klub, on je samo rekao Fergusonu da bi mozda bilo najbolje da ode ako vec nece igrati prvu postavu.

avatar
Monday, 05.10.2015
17:53

Ne. Nije vreme za klupu.