Šta kažete, Van Galu su neophodni štoperi?

Autor: Miloš Marković
utorak 18.08.2015.
09:05
Izvor: Sportske.net

Ako ćemo se uzdati u statistiku, odgovor je 'NISU'.

BETA/AP Photo/Ted S. Warren
BETA/AP Photo/Ted S. Warren

Povezane vesti

Kada u bilo kom fudbalskom razgovoru sa prijateljima pomenete Mančester Junajted priča će se zaustaviti na zaključcima da je Holanđaninu hitno potreban puzdani štoper, zar ne?

Dobro, razgovaraćete i o tome da je potreban jedan klasični špic, ipak prioritet svakako jeste odbraniti svoj gol.

Odlaskom Rija i Vidića, Junajted je izgubio dva dugogodišnja stuba odbrane, od tada ne uspeva da ustali defanzivnu liniju koja bi zavredila pažnju.

I sam Van Gal eksperimentiše dok ga javnost požuruje da dovede alternativu Džounsu, Smolingu i Blinda izuzme iz svih kombinacija za defanzivu.

Pominjan je Ramos, nakon toga i Otamendi, ali ništa od toga.

Utehu navijačima Junajteda koji željno iščekuju pojačanja u poslednjoj liniji svakako treba da posluže brojke, koji daju kontra argument kritikama.

Naime, kao što možete videti na fotografiji u prilogu, Mančester Junajted je počev od novembra prošle godine, kada se igralo 11. kolo Premijer Lige, u domaćem takmičenju primio najmanje golova u ligi.

van gaal

Ispred šampiona koji je primio 27, te Arsenala i Sitija sa 28 i Sautemptona sa 33, odbrana Junajteda može da se pohvali brojkom od 23 primnjena gola u pomenutom periodu.

Gledajući mečeve, radi se o ukupno 30 utakmica u Premijer Ligi, a statistika vas svakako tera da se zapitate.

U novoj sezoni Van Gal za sada ostvaruje ciljeve. Njegov tim možda ne prikazuje impresivnu igru, ali čuva svoj gol, pogađa i pobeđuje.

Murinjo je sigurno ponosan na svog učitelja.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

51 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Manipulator
Tuesday, 18.08.2015
15:57

Ne treba im stoper, imaju sudije.

avatar
MANUTD
Tuesday, 18.08.2015
17:50

Videli smo sinoc ko ima sudije.

avatar
bvgcv
Tuesday, 18.08.2015
12:44

Smoling i Fil Dzons kad se uigraju bili bi najbolje stoperski par u PL.Ali ne vredi kad stalno upada neki novi i zauzima im mesto.

avatar
Rolo_SRB
Tuesday, 18.08.2015
14:50

A joj iskidao sam se od smeha.

avatar
CokiGGMU
Tuesday, 18.08.2015
17:59

Ja mislim da bi Smoling i Rojo

avatar
Nikola RED_DEVIL
Tuesday, 18.08.2015
15:29

Zasto? Upravu je

avatar
Tuesday, 18.08.2015
12:39

Statistika je jedno, a utakmica je drugo. Junajted bi, da mu nije bilo Smolinga, primio barem tri komada od Totenhema. nBlind definitivno ne može da igra štopera, a Mata desno krilo. Pedro 100 % stiže, pa će on preći na desno krilo, Depaj na levo, a Mata, nadam se, na polušpica, iza Runija. Vezni red moraju igrati Erera (obavezno) i Šnajderlin/Švajni/Kerik. Štoper mora da dođe! #ŠTOPERHITNO

avatar
Z
Tuesday, 18.08.2015
13:54

A odakle ti to da Pedro stize?...Decko je rekao da ostaje......pre nedelju dana si pisao da Otamendi stize, a pre dve nedelje si govorio kako Rojs ide u MU....odakle ti sve te PROVERENE informacije?

avatar
Tuesday, 18.08.2015
15:38

Kako Rojs stiže u Junajted nisam pisao ja. Ja sam protiv toga da Rojs dođe jer je više od pola sezone povređen, a nije ništa bolji igrač od Pedra, samo skuplji. Otamendi još uvek nije član Sitija, Junajted je i dalje u igri.

avatar
Tuesday, 18.08.2015
15:09

Javi mi se da li ti je jasnije.

avatar
Tuesday, 18.08.2015
15:09

Nastavi ti da pratiš Liveprul, a malo prestani da hejtuješ Junajted. Pročitaj ovu vest: http://www.sportske.net/vest/transferi/prodjose-kupovi-pedro-se-pakuje-234553.html

avatar
rabik
Tuesday, 18.08.2015
14:13

snajderlin igra sigurno kod van gala a ostala 3 se mjenjaju stim sto je erera zadnji izbor , to je jednostavno odluka van gala mada se mi navijaci bas i neslazemo al ako nista imamo 4 lvalitetna vezna igraca a jos mozemo dodati i dzonsa kao i blinda (koji po meni netreba igrati nikako za man utd)

avatar
The Real Man
Tuesday, 18.08.2015
12:27

Nadjite statistiku koliko je puta sutirano na njihov gol, kladim se da su u sredini negde! De Hea ih je spasio prosle sezone za sigurno 15 bodova!

avatar
Nani
Tuesday, 18.08.2015
13:40

ja ne razumem , kao da drugi golmani nisu branili nego samo primali golove a junajtedu je samo De Hea igrao..Valjda su ti golmani tu sto treba da brane go a ne da primaju golove...i Celsi da im nije Costa dao 25 i vise golova ne bi bili prvaci...kojom se vi logikom vodite..Ako su ljudi primili ovoliko golova ne moze niko da kaze da su losi, ne moze da te prati sreca kroz 30 utakmica valjda je tu i neki kvalitet..a pre bih rekao da im treba napad, ovo sto imaju je lose jako..prosle godine su zavrsili na 4 mestu zbog lose realizacije ne zbog odbrane koja je bila 2-3..a i od pocetka prvenstva se muce da daju gol tako da im je hitniji napad od odbrane koja kako tako vrsi posao..

avatar
Nani
Tuesday, 18.08.2015
17:58

Falkao ti napad, pa on covek nije ni za tribine svojom igrom..pa Smoling je dao vise golova od njega..mozda n vise ali isto..isto tako je i taj smolig dao u jednoj utakmici dva gola i sam je resio, po imenima mozda jesu jaki a pok igri napad katastrofa..ni jedan napadac nije dao vise od 15 golova a to je slabo za ta imena, za Mancester...runi i persi sa po 12 to je slabo ..a videlo se kakva je igra da mancester ide na Felinijevu visinu u nekim utakmicama kao da sam gledao Stouk sa Kraucom a ne Mancester..Pogledaj samo koja je razlika u broju datih golova Celsija i Mancestera, vise od deset a primljenih mozda oko 5..a i da su tako losi u odbrani ne bi u derbijima lepo prolazili..A i dovoljan ti je dokaz da su slabi u napadu pocetak ove sezone..brane se kako tako ali ne primaju golove a u napadu jedva nesto i trljavo..ako misle da osvoje titulu morace da pune tudje golove kao Siti a ne ovako jer svako ko im da bar jedan gol sa ovakvim napadom to ce biti poraz ili neresena utakmica, jer ako nemaju napad koji ce da izvuce zaostatak dzaba i celicna odbrana..i jednostavno Junajted nije ekipa koja ce da se brani vec koja ce da puni tudji gol i da ima posed 60-70% a oni to nemaju tako da nema dalje diskusije..

avatar
The Real Man
Tuesday, 18.08.2015
17:27

Da li si ti svestan sta si napisao ovde? Prvo, ako si navijac Junajteda verovatno si gledao njihove utakmice i trebalo bi da znas koliko ih je De Hea spasavao i koliko je zicera branio (to ne brani svaki golman, vec samo najbolji!), drugo, sreca ih je pratila cele sezone, ne znam kako, ali je tako!! Trece, po igri koju su prikazivali trebali su da budu 7, a ne 4, i to su postigli samo zahvaljujuci De Hei. Pominjes losu realizaciju i los napad? Da li si realan? Napad koji su cinili Di Marija, Runi, Mata, Falcao, Jang... tebi je slab? Pogledaj statistiku iz prosle sezone da vidis koliko su utakmica pobedjivali sa po 2 suta i sa nikakvom igrom.

avatar
nenadvr
Tuesday, 18.08.2015
12:07

Iskreno za ovaj broj je vise zasluzan DDG nego stoperi, ali dobro. nJos bi bilo dobro da Smolinga zaobidju povrede jer momak svojim igrama pokazuje ogroman potencijal

avatar
bvgcv
Tuesday, 18.08.2015
12:42
avatar
Barca4ever
Tuesday, 18.08.2015
14:10
avatar
čombe
Tuesday, 18.08.2015
13:28
avatar
koma73
Tuesday, 18.08.2015
12:01

A gde su podaci koliko je Mančester dao golova od tada, koliko šansi kreira po meču, koliko u poređenju sa ostalim PL klubovima? Naravno da je primio najmanje golova jer se igra više bazira na razgradnji tuđe igre nego na sopstvenoj, jer sopstvenu i nema. Mančester igra najružniji fudbal u PL, i MUrinjo im zavidi na ružnoći.

avatar
Скаузерлија
Tuesday, 18.08.2015
12:36

Браво. Апсолутно се слажем са тобом.

avatar
Tuesday, 18.08.2015
13:22

Ružno ali efektivno

avatar
CR7
Tuesday, 18.08.2015
11:18

Bar jedan stoper i 1 napadac da se bolje cuva svoj gol i da se daje sto vise golova protivniku.

avatar
scylla98
Tuesday, 18.08.2015
11:17

Da, ali bi dobro dosao jos jedan stoper, ipak igramo i LS. Takodje, i napadac bi dobro dosao!

avatar
čombe
Tuesday, 18.08.2015
11:17

Nisu primali golove zbog de hee, sa romerom na golu ce primati vise sigurno..

avatar
Nani
Tuesday, 18.08.2015
13:43

Ma prijatelju Celsi, Siti, Arsenal su primali golove jer nisu imali golmane...samo junajted ima golman i ne znam kakav je ovo fudbal kad junajted ima golmana a drugi igraju samo sa stoperima i praznim golom..mislim da ostro treba kazniti junajted...

avatar
Вучко
Tuesday, 18.08.2015
10:43

Samo Runi da proradi, ja bih danas dao sansu malo Cicaritu posto ga nismo gledali odavno :)

avatar
MANUTD
Tuesday, 18.08.2015
10:43

Ja to govorim vec odavno. Ljudi su zaboravili na Roha, a Roho i Smoling ako ovako nastavi mogu ciniti fenomenalan duo stopera.

avatar
kun95
Tuesday, 18.08.2015
13:08

Roho nije stoper. On je klasican bek..

avatar
stevan_vasic90
Tuesday, 18.08.2015
15:57

Ti se druže u fudbal ne razumeš. Rojo je bek koliko je i Chiellini bek-toliko da može da igra na toj poziciji i ništa više.

avatar
čombe
Tuesday, 18.08.2015
13:27

On je klasican stoper (uvek bio) samo u argentini igra prinudno levog beka jer nema ko drugi.

avatar
MANUTD
Tuesday, 18.08.2015
13:24

U Argentini je bek, dok je njegova primarna pozicija stoper, sto je i logicno s obzirom na njegovu visinu.

avatar
Zarko
Tuesday, 18.08.2015
10:35

Naravno da nisu potrebni stoperi, potreban je napadac!!!!

avatar
Poetry in motion
Tuesday, 18.08.2015
10:27

Statistika je kao bikini... Imao je najmanje primljenih golova zbog sjajnog De Hee, a ne Evansa ili Smolinga sigurno. Ista prica u prvom kolu, Romero je sjajno branio, ali pitanje je koliko ce moci na golmane da se vade. Potreban im je provereni defanzivac, u suprotnom ce biti u sve vecem problemu kako sezona odmice, a zimski prelazni rok je uvek nudi iznudjena resenja...

avatar
Nani
Tuesday, 18.08.2015
13:45

i za tebe odgovor , samo junajted ima golmana druge ekipe ga nemaju jer imaju 10 igraca i samo junajted ima pravo na golmana..

avatar
Nani
Tuesday, 18.08.2015
17:30

Izvini a drugi golmani nista nisu skidali, samo su primali golove..poenta je u tome kako god da su igrali nisu primali puno golova ..i Celsi ima VRHUNSKU odbranu pa koliko primise u dva kola...Njima je potrebniji spic ako misle da osvoje titulu jer ako ce da daju jedan go po utakmici ne pise im se dobro..Ako ne mogu da strpaju po dva tri gola po utakmici nema sta da traze ni u ligi a kamoli u ligi sampiona..Jer kad tad ta odbrana mora da primi go kao i svaka druga a ako napad ne moze da da gol dzaba odbrana pa da je najaca na svetu..njima treba efikasnost i nista vise..nek prime i 30 u narednih 30 utakmica al ako daju po utakmici 2 i vise gola onda ima cemu da se nadaju a ovako nekako samo kotrlja dok se neko ne zatvori i napravi bunker nece ga razbbiti nikad...

avatar
Poetry in motion
Tuesday, 18.08.2015
15:14

Druze, ako pola komentatora tvrde jedno te isto ,samo ti pricas svoju pricu, razmisli ko je u pravu. Ne kazem ja da drugi nemaju golmane, ali je De Hea prosle godine skinuo 10-15 golova koji bi drugi golmani sigurno primili, to je poenta price. Velicam De Heu ako ne kontas...

avatar
Lazar Stojanovic
Tuesday, 18.08.2015
10:26

Ova statistika ne pokazuje realnost zato što je prošle sezone većinom de Gea spasavao gol Uniteda a ove smo imali više sreće nego pameti u prva dva kola. Štoper vrhunski je neophodan ali pitanje je koga sad možemo da dovedemo. Pada mi na pamet jedino Garay koji bi možda prešao. Prespavali smo najbolje rešenje, Otamendija.

avatar
Majk Smoling
Tuesday, 18.08.2015
10:11

Da, ali ovo je zahvaljujući De Hei. Mnogo propusta je bilo prošle sezone u zadnjoj liniji. Ali opet, ne zaboravimo koliko je Junajted imao problema sa povredama, pogotovo kada su odbrambeni igrači bili u pitanju, tako da je Van Gal stalno morao da kombinuje i jednostvano odbrana nije mogla da se uigra. Ako nas ove sezone zaobiđu povrede, mislim da Smoling i Roho mogu biti sasvim solidan štoperski tandem. Smoling već sada pokazuje da ima kvalitet za prvu postavu a i Roho je prošle sezone bio jako solidan samo što su mu povrede remetile kontinuitet u igri.. Naravno, imamo i više nego kvalitetne defanzivne vezne igrače, tako da, ako i ne dođe neki novi šoper ne bi tu trebalo biti puno problema. Ostalno je na samom postavjanju odbrane tokom utakmice, a to je zadatak trenera da ih dobro uigra.

avatar
Mr.Gost
Tuesday, 18.08.2015
09:51

Upravo to! Ako Smalling nastavi igrat kao sto je igrao stoper nam nije potreban. Tu je i Rojo koji ce biti mnogo bolji nego prošle sezone a i nabrijan je 101%. Fali jedno brzonogo krilo ali ono dolazi Pedro! Nadam se napadaču do kraja prijelaznog roka.

avatar
Poznavalac
Tuesday, 18.08.2015
09:41

coveka je odavno pregazilo vreme,izgubio je svaki kompas..

avatar
zmajkula
Tuesday, 18.08.2015
09:36

Zbog ovakvih stvari statistiku uporedjuju sa bikinijem...