Ostala dva rešenja, jedno je da PSŽ leti iz Lige šampiona!

Autor: Vladimir Stojanović
utorak 29.08.2017.
09:06
Izvor: Sportske.net

Vrlo je jasno šta su uradili, UEFA se krije "istragom koja je u toku". Javnost vrlo jasna, postoje dva rešenja, priznati poraz, ili...

EPA/CHRISTOPHE PETIT TESSON
EPA/CHRISTOPHE PETIT TESSON

Povezane vesti

Čini se da je ovo leto definitivno označilo propast ideje o finansijskom fer pleju. Dovođenjem Nejmara je PSŽ zaljuljao temelje ove Platinijeve "tekovine", naš stav znate, potpuno je pogrešna i populističa.

Pari Sen Žermen je kažnjavan zbog kršenja FFP sa 60 miliona evra jer je tri godine bio u većem minusu od 30 miliona evra. Mogli su da registruju četiri igrača manje za Evropu, samo 21 za celu sezonu.

No, samo tri godine posle toga, a u međuvremenu su recimo kupili Di Mariju, Parižani su potrošili 400 miliona evra za dva napadača.

Kako bi zaobišli FFP, pozajmili su od Monaka Mbapea bez obaveze da ga otkupe. Jasno da je reč o prevari, sledećeg leta platiće 180 miliona evra za ovog mladog napadača, tako da ti troškovi ne ulaze u ovu sezonu.

Uz to, Nejmara je kupila praktično država Katar, kroz sponzorski ugovor, odnosno on sam je platio klauzulu Barseloni, što pokazuje da je u pitanju klasična prevara.

Ostali klubovi su jasno poveli akciju da spreče ove poteze, a UEFA, iako najavljuje istragu je nemoćna. Jedan od glavnih za FFP, Italijan Andrea Traverso, kao i predsednik UEFA, Čeferin, se uzdržavaju od teških reči, navodno traje istraga.

Ali, mediji su već doneli presudu, ili će Pari Sen Žermen biti izbačen iz Lige šampiona, ili je FFP bespredmetan.

Najave da će biti uveden seleri-kep i takse na luksuz su novi pokušaj, ali je ovo što Parižani rade pokazao svu bespredmetnost ideje.

Da li će ih isterati iz Lige šampiona?

Nema šanse, iako su državni klub, i iako Katar trenutno ne stoji sjajno na međunarodnoj diplomatskoj sceni, ovu opciju niko ne vidi kao realnu.

A bez toga, FFP ne znači ništa...

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

60 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Диковић Драган
Wednesday, 30.08.2017
11:31

Zaista mislim da sada FFP nema vise smisla, pre izricanja takvog neće ga morali su ustanovoti maksimalnu cenu prodaje jednog igraca! Tipa najvise koliko se moze platiti za nekog igraca je 150miliona. Sta sad, Isco ima klauzulu od 700 miliona, to je prodaj ceo tim, da bi doveo igraca, a pritom da sve bude u granicama FFP-A !

avatar
Misosesic
Wednesday, 30.08.2017
11:17

FFP kao i svaki zakon ima rupe koje je potrebno zatvoriti.PSG je samo pokazao jednu od tih rupa i sad UEFA treba da reaguje i zatvori tu rupu.Nije mi jasno sto se digla sad tolika frka kad je Barselona izgubila igraca a recimo kad je gazda Intera dovodio igrace u onaj Kineski klub pa ih slao na pozajmice u Inter nije bilo tolike drame,iaoko je to zaobilazenje FFP-a kao i ovo sto je PSG uradio Barsi.A klubovi ako nece da ostanu bez top igraca trba da rade kao Real stavis klauzulu €500M+ pa nek plate ako hoce.

avatar
Nemanja K Xavi
Monday, 11.09.2017
13:40

Real je stavio klauzulu bejlu, npr gde nije imo potrebe da mu stavlja klauzulu, jer njega niko nece

avatar
acep
Tuesday, 29.08.2017
21:39

Realna kazna 2-3 god ne igranje u evropi,ako ih ne kazne ode fudbal u pm.

avatar
MarkoIvanna18
Tuesday, 29.08.2017
20:00

Nije fudbal postao biznis nego vec Arapi su ga unistili gde i najveca muvala Kinezi su to videli da drzi vodu pa i oni su poceli nema kraja unistenje fudalu.

avatar
Tuesday, 29.08.2017
18:18

Neymar je prakticno sam sebi platio klauzulu i dosao je kao slobodan igrac. tu nema nikakvih nezakonitosti

avatar
Стефан Стојанчевић
Wednesday, 30.08.2017
17:20

ima odakle jednom igracu koji tek par godina vise zaradjue nego ranije 220 miliona da iskesira i to bez ikakvih problema org kriminal nista drugo

avatar
Wednesday, 30.08.2017
20:11

otud sto je zaradio od sponzorskih ugovora u Katru. sve su ovi iz PSG to promislili i isplanirali tako da se ne moze dokazati da je kriminal

avatar
ercov
Tuesday, 29.08.2017
17:36

Legendarni Duci Simonovic je sva ova desavanja u svetskom sportu vec davno objasnio i predvideo a nas narod ga proglasio ludim !?

avatar
Golzalo Higuain
Tuesday, 29.08.2017
16:19

sto morate lagati kad pisete o Psg?! oj ljubomorni ste, krivo vam, al to nije razlog da lazete!! nejmar nije platio, nego psg, ima i dokaz tj slika čeka. druga stvar psg je potrosio samo ta 222 miliona, ko city i milan, sta je tu uzasno? ljudi imaju pare i trose kao i svaki klub, samo sto su potroslili cio budzet na jednog.igraca al vas mali mozak to ne moze da shvati! Noramalno da ce bitj pozajmica to juve stalbo radi pa ga nikad niste pljuvali! ne samo juve nego i roma i inter! objavite komentar!!!

avatar
Стефан Стојанчевић
Wednesday, 30.08.2017
17:27

nije problem u tome sto je psg potrosio 222 na neymara i 15 na yuri-a iz sosijedada nego je problem u tome sto je jasno u zakonu o ffp da nesme tolika svota novca da se potrosi na 1 igraca max svota je 120 miliona na 1 igraca to je problem najveci samo sto lose ljudi prevode tj zele da pisu onako kaka njima odg

avatar
PsG_PsG
Wednesday, 30.08.2017
20:38

Hm prvi put cujem za max svotu od 120M Jel mozes da mi nadjes gde to pise u pravilinku ? Kolko ja znam max svota na jednog igraca su neki klubovi trazili posle Neymara ali toga jos nema, ili mozda gresim.

avatar
Los Vikingos
Tuesday, 29.08.2017
15:15

Bila bi fora da ih isteraju iz LS.

avatar
NikkiCFC
Tuesday, 29.08.2017
14:39

Kako su bliski UEFA i Barselona ne bi me cudilo da ih izbace. Ali najbolje da im opale neku kaznu da ne dovode igrace. Sladje ce biti za sve ljubitelje fudbala kad ih izbaci neko iz LS na prolece.

avatar
Tuesday, 29.08.2017
14:11
avatar
Tuesday, 29.08.2017
13:44

Brate, nije prevara ako nisu prekrsili nijedan zakon ili PISANO pravilo koje postoji u Fifi. Ako ta klauzula funkcionise na nacin da kad se isplati ta suma da je igrac slobodan, onda sam mogao i ja licno da mu platim tu sumu i on moze posle gde god hoce. Ako je Katar kao drzava platio za to, onda ako drugacije ne pise u pravilniku, nije prekrsen FFP. Ako su ove informacije koje sam naveo tacne, onda je sve cisto. Mozda nije posteno, zato sto su nasli rupu u sistemu, ali je legalno posto nisu prekrsili ni zakon ni pravilo.

avatar
Mr Tixma
Tuesday, 29.08.2017
13:26

UEFA moze da poostri FFP i tako stane na put ovoj bolesti. Pa ovima ako ne odgovara neka istupe iz takmicenja. Janso je svima sta je u pitanju, sa arapskim kapitalom.

avatar
petar8
Tuesday, 29.08.2017
13:05

psg će uvijek biti mali klub

avatar
Golzalo Higuain
Tuesday, 29.08.2017
16:20

psg nije nikad ni bio mali klub!!!

avatar
petar8
Wednesday, 30.08.2017
11:51

nego šta je bio????????????

avatar
PsG_PsG
Tuesday, 29.08.2017
19:11

Slazem se sa tobom, PSG ce uvek biti mali klub za ljubomorne!

avatar
dock
Tuesday, 29.08.2017
11:26

Jasno da ih treba izbaciti iz LS, ali ta, nazovi pravila, FFP i slicno prave se da bi moralo da se podmaze, tako da ce glavonje iz UEFE izaci iz svega dosta masniji i od svega nece biti nista. Jedino resenje je da giganti istupe iz LS, sto se isto nece desiti. Ceo sistem je truo od korena. Ako mogu korporacije da poseduju igraca (kao i menadzeri), zasto drzava (Katar) ne bi mogla? Trulo je da trulije ne moze, a da bi se sve promenilo treba pomeriti okean, figurativno.

avatar
Don Andres
Tuesday, 29.08.2017
11:22

samo zbog nejmara bih volio da ih izbace iz ls ( : inace nemam problema sa njihovim trosenjem i dovodjenjem silnih pojacanja. nek trosi koliko ko ima. novac ionako nikada nije bio garant uspjeha u fudbalu..

avatar
Chelseaaaaa
Tuesday, 29.08.2017
20:49

ne, ali zato jeste overebo, ajetkin i de blekere (:

avatar
Chelseaaaaa
Thursday, 31.08.2017
12:11

jeste, jeste, onaj sto je pepeu dao nezasluzeni crveni, iguainu ponistio cisti gol... kako li se zvase... :) Ili mozda bolje ovaj sto vas je rukama i nogama gurao u superkupu iako ste dobili po usima? hahhaha (:

avatar
Don Andres
Wednesday, 30.08.2017
23:03

ne bih mogao da nabrajam sudije koje su gurale real jer bi mi trebalo pola dana da zavrsim (;

avatar
Tuesday, 29.08.2017
11:11

vrlo jasno pranje para od strane vlasnika psg-a , cena igraca je apsolutno nebitna- sto veca to bolje

avatar
marecareee
Tuesday, 29.08.2017
11:04
avatar
sasha mufc
Tuesday, 29.08.2017
10:49

FFP je totalno obesmisljen od strane PSGa

avatar
Bojan Samardzic
Tuesday, 29.08.2017
10:30

Oduvijek su bogate gazde ulagale u klubove, sjetimo se Berluskonija i Moratija. Jeste da je ovo sada preslo sve granice, ali nije to nista novo. Poenta svega je borba interesnih grupa, oni koji imaju pare bi da ih ulazu da postanu bitan faktor. S druge strane su Real, Juve i Bajern, koji imaju ime i navijace, zaradjuju pare pa bi da budu u prednosti... nijedan model nije pravedan, samo je pitanje kome sta odgovara.

avatar
MSSZRMK
Wednesday, 30.08.2017
01:16

Sta nije posteno u tome ako klub sam stvara prihod?!

avatar
MSSZRMK
Wednesday, 30.08.2017
14:50

Nije posteno jer ce tako fudbal biti unisten.Igrace se milijarderi ko moze vise potrositi.

avatar
Bojan Samardzic
Wednesday, 30.08.2017
11:03

Sta nije posteno ako gazda kluba pare koje je zaradio na drugom mjestu ulozi u fudbal? Mozda sam pogresno napisao, nijedan model nije POSTENIJI od drugog.

avatar
MarkoSi
Tuesday, 29.08.2017
10:16

Iako je evropski fudbal nemoguće porediti sa NBA po nekim drugim aspektima, mislim da bi odlična stvar bila uvođenje strogog ograničenja budžeta za zarade, ograničavanja broja fudbalera pod ugovorom i stroge kontrole budžeta za obeštećenja. Na taj način bi se povećao broj kvalitetnih ekipa i pojačala konkurencija.

avatar
Bojan Samardzic
Wednesday, 30.08.2017
11:07

Da, ali kako izbjeci situacije da Nejmar potpise ugovor sa PSG za maksimalno dozvoljenu platu, a onda opet sa Katarom potpise neki basnoslovni ugovor o sponzorstvu... Ovo kako su sad izigrali FFP, mogu izigrati bilo kakva pravila. FFP je daleko dublji i kompleksniji sistem nego prosto ogranicenje, jer omogucava klubovima koji zaradjuju vise da vise i ulazu u fudbal, a takodje onemogucava ulaganje uslovno receno velikih cifara u siromasnijim klubovima.

avatar
Misosesic
Wednesday, 30.08.2017
11:19

Mislim da to ne bi islo u fudbalu.Po tom bi se novonastali klubovi izjednacili sa velikanima a to nije fer.

avatar
Crveno boja ljubavi
Tuesday, 29.08.2017
10:09

Sto se MBapea tice sta je problem? Bajern kupio Hamesa,a platice dogodine,Milan kupio isto neke platice dogodine,koliko takvih slucajeva? Sto se Nejmara tice,ljudi nasli rupu u zakonu i to nije nista protivzakonito!

avatar
Alister Krouli
Tuesday, 29.08.2017
10:03
avatar
Mirsoxc
Tuesday, 29.08.2017
09:39

Srozati psg,city i tako te umjetne tvorevine.

avatar
stankoo
Tuesday, 29.08.2017
10:27

Deset godina bez evrope!

avatar
ofsajd
Tuesday, 29.08.2017
10:45

Da li znas zbog cega je Real Madrid nazvan kraljevski klub? ako znas onda znas i zbog cega je najveci klub u istoriji, onda znas sta je njemu donjelo sve te titule i ko mu je pomogao u tome. Postoji par klubova koji su postali VELIKI a da nisu ulazene velike pare u njih, a to sigurno nije Real Madrid koji je trenutno najveci klub u istoriji. Mozda su danas cifre velike tj ogromne su ali ako uzmes u obzir da pre je 2marke bile vece nego danas 50e onda ces shvatiti da su se i pre velike pare davale kao i uvek... samo danas ljudi vise zaradjuju nego prije i zbog toga vise i trosi. Pre nije bilo Milijardera a sada Bog jedini zna koliko ih ima. Sve u svemu nisu oni kupili fudbalski tim jer oni vole da gledaju fudbal, oni su kupili jer vredi investirati u njega. Dali su 222m za nejmara, siguran sam da su vec zaradili sigurno 100m mozda i vise samo od prodaje dresova. Sve u svemu bez ulaganja u klub bices veliki isto kao i arsenal. Klub koji je star 131 godinu a u citavoj toj istoriji ima samo par sezona koje vredi spomenuti. mi mozemo samo sa nasih prostora da krivimo njih za unistavanje jer smo mi siromasna zemlja ali pre bih gledao ligu sampiona gde ima sta da gledam nego da gledam prvu srpsku ligu gde se navijaci medjusobno pobiju dje derbi koji imamo jedan jedini koji tako reci vrijedi da se gleda bude dosadan i veoma slabasan. Neka trose ako imaju sami su zaradili te pare i neka ih sami trose.

avatar
NIKE
Tuesday, 29.08.2017
09:19

Dok nekoga ne izbace, ostali se neće opametiti. Kazniti Arape sa 60m evra je kao da mene kaznite sa 10 evra, ili Pingvina da kaznite sa 10 ovih pluseva.

avatar
CELAVI DRVOSECA
Tuesday, 29.08.2017
09:16

Seleri kep je najbolja moguca stvar, nijedan klub ne bi smeo da potrosi vise od 200 ili 250 miliona evra po sezoni pa kom opanci Tom i Dzeri.

avatar
Mangus
Tuesday, 29.08.2017
09:14

Na osnovu cega bi ih izbacili?? Ljudi su nasli rupu u propisima i iskoristili je. nSponzorske ugovore UEFA ne moze da zabrani, a Nejmar je takav sklopio sa Katarom, ne PSG-om. Dalje, Mbapea nece sad da kupe zbog proslosezonskih kupovina kad su u oba roka potrosili solidnu sumu novca a nikog nisu prodali, bar ne za pristojnu lovu. nnDakle, osnova za izbacivanje nema, osim ako im knjige nisu u minusu zbog drugih stvari. A budimo realni, prodace Orijea, Matuidija su prodali, Hese je otisao i dobice za njega neku kintu, Ben Arfu ce prodati, ostaje im jos Di Marija, Draksler, Moura, Pastore, mogu da biraju koga ce prodati i bice u redu.

avatar
MSSZRMK
Wednesday, 30.08.2017
01:18

Na klupi ce biti igraci iz B tima.

avatar
Misosesic
Wednesday, 30.08.2017
11:29

Apsolutno se slazem sa tobom.Nije mi jasno sto se svi zale a Barsa dobila €222M za Nejmara ej €222m.Pa kad se toliko hvale svojom LaMasijom uzmite sad te pare i ubacite igraca iz LaMasije i problem resen a zaradili tonu para.

avatar
Mangus
Wednesday, 30.08.2017
10:36

I ispao si pametan, sta? Naravno da nece sve prodati, nego sam naveo koliko dobrih igraca imaju. Da prodaju pola bice u plusu. I opet ce im ostati za klupu vise nego dovoljno igraca

avatar
Dragan Red Devil
Tuesday, 29.08.2017
09:13

Ode mas' u propas'..