Odlučila i FIFA, evo ko je najbolji na svetu i mnogi kažu najbolji ikada!

Autor: Vladimir Stojanović
utorak 20.12.2016.
10:36
Izvor: Sportske.net

"Mundo Deportivo" otkrio kako je završeno glasanje. Kada sve saberete...

screenshot - Youtube.com
screenshot - Youtube.com

Povezane vesti

Kristijano Ronaldo je osvojio "Zlatnu loptu" lista L'Ekip, od ove godine, prvi put u deceniji su se poznati sportski časopis i FIFA razdvojili.

Svetska fudbalska kuća će u Cirihu 9. januara dodeliti nagradu, procurelo je već, Kristijano Ronaldo će ujediniti priznanja, i u ovom izboru Portugalcu je pripalo prvo mesto.

Drugi je Leo Mesi, a treći Antoan Grizman.

Dakle, isto kao i kod L'Ekipa, jedino što se razlikuje je broj glasova. Naime, prednost Ronalda u odnosu na Mesija je manja nego u L'Ekipovom izboru, ali Argentinac nije uzeo glasove od jedinog rivala, nego od Grizmana koji je baš daleko na trećem mestu.

Jasno u L'Ekipu je od dopisnika imao mali popust jer je Francuz, ovde baš zaostaje.

Zanimljivo da je Ronaldo osvajao ovu titulu, FIFA igrač godine, pre nego što se ona spojila sa "Zlatnom loptom", bilo je to 2008. a i tada je, kao i sada osvojio "Zlatnu loptu".

Ukupno ima četiri "Zlatne lopte" i eto dva priznanja za najboljeg igrača godine u izboru FIFA, pa sada u njegovoj domovini, s obzirom da je osvojio i evropsku krunu o njemu govore kao o najboljem fudbaleru ikada.

O tome će se uvek voditi polemika...

List otkriva da će titulu trenera godine u izboru FIFA dobiti, ne Zidan koji je osvojio evropsku i svetsku titulu, nego Ranijeri koji je napravio čudo sa Lesterom.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

112 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Lessi plati porez :D
Friday, 23.12.2016
18:18

Nekome z.lopta,a nekome utajen porez :D

avatar
HHadzimontagic
Wednesday, 21.12.2016
01:50

Treba pohvaliti Lester jer je osvojio Ligu, ali treba reci da drugi nisu zeleli da osvoje ligu. Svi veliki klubovi u Engleskoj su prolazili kroz krizu. A Lesteru je Lako da igra kad drugi gube.Zasto su svi znali da ce Lester ove godine da se bori za ispadanje. Portugal treba pohvaliti zato sto su EP, ali treba reci da Portugal od 7utakmica nije pobijedio 6utakmica u 90minuta i sudijskoj nadiknadi, treba kazati da Portugal nije igrao protiv fudbalskih sila Nemacke, Spanije i Italije. Nije isto kad igrate polufinale protiv Nemaca ili kad igrate protiv Velsa, jer gubite vise snage. Za one koji neznaju Portugal je tri zadnje utakmice odigrao u 10dana, a Francuska je odigrala u 7dana. Zato kada se sve sabere i oduzme, pobeda Portugala nema tezinu, isto kao sto osvajanje lige Lestera nema tezinu. Ronaldo je osvojio sa Portugalom, ali to osvajanje nema superijornost, isto kao sto nema osvajanje LS od strane Reala. Real nije igrao protiv Prvaka Spanije, Nemacke, Italije. Real je dobio Atletiko u finale, a Ramos postigao gol iz ofsajda, ni to nije moglo pomoci Realu, jer su morali na penale da strepe i cekaju pobedu. Real je osvojio LS, ali nema superijornosti ima sreca u zrebu i sudjenu. Zato se sa pravom moze reci, da osvajanje LS nema tezinu. Ako nema osvajanje EP i LS nema svoju tezinu, kako je onda mogao biti Ronaldo pohvaljen, da Ronalda su hvalili zato sto je postigao mnogo golova protiv Satora i Malma, zato sto je postigao mnogo golova protiv Espanjola, a onaj ogroman broj lose odigranih utakmica od starne Ronalda niko ne pominje, to su lijepo pokrili sa titulama EP i LS. Televizija je cudo. Ja cu samo reci jedno, ako televizija od ljudi koji nisu niko nista u zivotu, moze da napravi slavnog covjeka, kad ovo Kazem mislim na Realiti sou. Zasto onda televizija od Ronalda nebi mogla napraviti najboljeg igraca Svijeta. Zar moji dokazi nisu jasni.

avatar
Đorđe Dangubić
Tuesday, 20.12.2016
20:36

Svako ko misli da su Mesi ili Ronaldo iznad Lorda treba da posjeti doktora.

avatar
Don Andres
Tuesday, 20.12.2016
19:24

mnogi kazu najbolji ikada?! hahahahah ko to kaze? istorija nikada nije pamtila igrace kao sto je ronaldo, igrace statistike. koliko cesto cujete ime gerd milera recimo? pogotovo u diskusijama 'najbolji svih vremena'.. covjek je imao 487 golova na 555 meceva. najbolji je evropski golgeter svih vremena. koliko cesto cujete da neko di stefana nazove najboljim svih vremena? igrac koji ima gotovo 400 golova na 500tinak meceva a uz to je jos i bio paklen fudbaler. kristijano ronaldo je najveca fudbalska prevara svih vremena. kako je to moguce? tako sto zivimo u vremenu starleta i laznih idola. zato sto zivimo u vremenu gdje je soraja neciji idol a profesori prose po ulicama i spavaju na klupama. zato sto zivimo u vremenu mas medija koji kroje zivote neupucenima. onima koji nemaju svoj mozak da ramisle i donesu zakljucak. messija ce istorija zapamtiti i uvijek ce biti stavljan u kos sa igracima kao sto su pele, maradona, krojf, zidan, ronaldinjo, zuba i slicni. za ronalda ostaju margine u istoriskim knjigama, ostaje prasina.

avatar
Mirza 81
Tuesday, 20.12.2016
18:34

Opet polemika Ronaldo ili Mesi,obojica su vrh ali Fenomen je Fenomen

avatar
Komreolne
Tuesday, 20.12.2016
18:20

Svaki realan pratilac fudbala ce se izjasniti vrlo kratko, Messi

avatar
Phenomenal
Tuesday, 20.12.2016
17:00

Normalno da Ranijeri treba da dobije titulu jer je pobedio moderni odvratni fudbal koji postoji danas...

avatar
Pretorijanska Garda
Tuesday, 20.12.2016
15:24

Koliko znam, a znam zaista statisticki dosta i pratio sam mnogo i jako dugoo, Mesi je bolji prakticno u svim parametrima, u svim segmentima ispred Ronalda. Razlka je samo u znacajnijim ostvarenjima ove godine i to je dodelilo nagradu. Sledece ce biti druga prica i tako, dok se jedan od ove dvojice ne povuce, a prvi ce biti Ronaldo jer je za par godina stariji i svoju igru forsira na snagu. Neki ce reci da ova dvojica nisu ni do kolena starom kovu igraca, da ne nabrajam ovde, isti su imali naravno svoj smek, bili lepi mozda za oko, ali u ostvarenom i prikazanom na papiru nisu ni upola dobri kao Mesi recimo. Na takvu cinjenicu se mnogi javljaju i kazu da to nije isto na terenu, a onda gore pomenuti razbaca 5-6 igraca ili zabije 3-4-5 gola u LS i prakticno im pljune samar realnosti. Vase misljenje je jedno, svako ga ima, a cinjenica je sasvim drugacija i jedinstvena.

avatar
Crveno boja ljubavi
Tuesday, 20.12.2016
17:57

Evo ga samar realnosti.... Hoce tvoj argument na moju konstataciju da Mesi ne postoji van Barse i da nista nije osvojio i da se smatra najvecim gubitnikom (nijedan veliki igrac nije izgubio vise finala) biti da je nanizao 5-6 igraca Granade i dao hettrik?

avatar
SvetskiSampion
Tuesday, 20.12.2016
15:22
avatar
Real21
Tuesday, 20.12.2016
15:15

Ni ronaldo ni messi nisu ni blizu klase ronalda el phenomena,ronaldinha,zidana... za pelea i maradonu ne mogu da pricam jer ih nisam gledao ali za ovu trojcu su jos male bebe

avatar
Aleksandar Saša Đukić
Tuesday, 20.12.2016
16:35

Phenomena su uništile povrede,Ronaldinho igrao 2 godine na najvišem nivou,a Zidana nikad nisam čuo ni da upoređuju s Ronaldom,a kamoli s Messijem

avatar
Troll Uefalona :D
Tuesday, 20.12.2016
15:02

Fun Fact:Barselona je poslednji put dobila Sosijedad na Anoeti kada je Inijesta jos imao kosu :D

avatar
Tuesday, 20.12.2016
15:47

Inejsta idalje ima kosu, samo sto se sisa na celavo. xD

avatar
Admin+Steffi=Debil
Tuesday, 20.12.2016
14:39

Ocekujem Stefana da aktivira svih 50 naloga i da nam objasni kako je hobit bolji od Ronalda :D

avatar
Crveno boja ljubavi
Tuesday, 20.12.2016
14:15

Posto nisam fan Ronalda,ali mi je neuporedivo drazi od Mesija,imam jedno pitanje za vas koji ga ne volite... Kako je moguce da titulu EP,LS prepisujete Ederu i Ramosu? Gde je logika da jedan Eder koji je igrao cirka 40minuta na Evropskom i koji je dao 1 gol da je on doneo titulu naspram ne secam se tacno ali 4 gola i 3 asistencije Ronalda na istom tom prvenstvu? Gde je logika da je Ramosov gol vredniji od 20 Ronaldovih? Covek u sezoni da 50 golova i ima 20 asistencija,nekada da Granadi 5 golova,nekada Atletiku 3,nekada Barsi 2 i usput izlomi Pikeu sve prsljenove i onda dodje ne da gol na utakmici koja bude 1:1 rezultat u finalu gde se i ocekuje tezak mec i ne da gol na utakmici gde ga je igrac suparnicke ekipe povredio i on ispadne kriv zato sto ga je neko povredio? Zasto Mesi nije u stanju smesni Cile da pobedi? Zasto ne zna gol iz penala da im da? Zasto NIJEDNOM NIKAKAV trofej van Barselone nije uzeo? Zasto on nije dao 3 gola Atletiku pa da ih Barsa prodje vec nije dao nijedan,a napadate sto Ronaldo nije dao? Zasto Mesi nije dao NIJEDAN gol Celziju kada su se stalno sastajali sa njima? Mesi je mnogo bolji dribler i ima mnogo bolju kontrolu lopte od Ronalda i on je SAMO U TA DVA SEGMENTA BOLJI u svim ostalim je bolji Ronaldo

avatar
BarsaSaMarsa10
Tuesday, 20.12.2016
14:58

I mnogo bolji pas i pregled igre i precizniji sut,i manji je potrosac lopti,i inteligentniji je igrac,sustinski bolji u svemu sa loptom (sem sto CR ima jaci sut)... Cisto da dovrsim,vidim da te mrzelo...

avatar
BarsaSaMarsa10
Tuesday, 20.12.2016
15:44

Pa naravno da se ne vraca kad ne moze to da radi,Mesi i Ozil su posebna kategorija kada je vizija u pitanju.Nema to veze sa stilom,Ronaldo ubedljivo najvise sutira u ligama petice,voli covek da prangija iz svih pozicija.

avatar
Di Magia
Tuesday, 20.12.2016
15:36

Precizniji sut zbog nacina suta... Roki cim je promenio nacin sutiranja u poslednjih 10-ak meceva svaka lopta iz slobodnog mu ide makar u okvir gola... Bolji u skok igri..tj nije bolji vec mesi nema skok igru i sut glavom..Bolji osecaj za gol ima roki...i naravno brzi je dosta... traje od 2004 godine i traja ce jos koju sezonu...

avatar
Crveno boja ljubavi
Tuesday, 20.12.2016
15:16

Pa to ne mozes da tvrdis jer se Ronaldo ne vraca na pola terena niti organizuje igru... Sto se potrosnji lopti tice jeste manji potrosac ali to je zbog stila igre klubova,u Barsi ne bude ni jedan sut po mecu izvan 16metara,u Realu bar 10. Sto se inteligencije tice,veliko je pitanje,jer ne moze biti svaki mec sreca da se nadjes na pravom mestu u pravo vreme da bi dao gol

avatar
Glupa i Tupan
Tuesday, 20.12.2016
14:09

Zasluzeno gleda se prosla sezona,i ako je ove Messi bolji,to nece promeniti odluku.

avatar
Tuesday, 20.12.2016
14:08

Sve je to zabluda,Mesi i Ronaldo su odlicni fudbaleri ali Pirimera je toliko nekvaliteto takmicenje liga sa jednom od najgorih odbrana na svetu,gde oni dolaze do izrazaja,ja da se pitam u Primeri bi kvota bila kao za Holandski fudbal sto se tice broja golova....

avatar
BarsaSaMarsa10
Tuesday, 20.12.2016
14:55

PL je najprecenjenija liga na svetu,tamo 50% igraca nije savladalo osnove fudbala (prijem,pas,vodjenje lopte),oni su neprikosnoveni samo u fizickoj pripremljenosti i trcanju,a ostali segmenti su dosta ispod spanske lige.

avatar
Tuesday, 20.12.2016
16:01

Ne sporim ja tehnicki fudbal Spanaca tu su najjaci u Evropi,samosporim mekocu i naivnu odbrnu koja deluje cesto amaterski kod 70% ekipa u la Ligi,u PL moras da pogines druze tamo te pregaze...

avatar
LavJasin
Tuesday, 20.12.2016
15:20

Ne znam kako si dobio ovoliko pozitivnih glasova, kada si izrekao totalne nebuloze..

avatar
BarsaSaMarsa10
Tuesday, 20.12.2016
14:04

Ronaldo najbolji ikada-najveca uvreda za fudbal koju sam cuo u poslednje vreme...

avatar
Admin+Steffi=Debil
Tuesday, 20.12.2016
14:38

Kao i Messi sramota.

avatar
Los Vikingos
Tuesday, 20.12.2016
13:58

Slazem se za Ranijerija, Zidan treba jos mnogo da radi da bi postao najbolji trener, jos uvek je nekako nedokazan.

avatar
pancreas
Tuesday, 20.12.2016
13:45

Ronaldo najbolji igrac ikada!? Ne budite smesni.

avatar
Glupa i Tupan
Tuesday, 20.12.2016
14:09

Da nije Messi mozda? LOl slazem se da Ronaldo nije...

avatar
Don Andres
Tuesday, 20.12.2016
18:51

za messija se to makar moze reci a da ne zvuci kao glupost. ronaldo ne moze da udje u taj izbor ni kad se uzme u obzir ono 'stvar je ukusa' (:

avatar
NIKE
Tuesday, 20.12.2016
13:41

Ronaldo najbolji posta, a Messiju samo SIMKE osta:D

avatar
BarsaSaMarsa10
Tuesday, 20.12.2016
16:37

On je rekao kako Mesi ne moze da nanize igrace jace ekipe,a ja poceo niz jacih ekipa cije je igrace Mesi nizao.Ne vidim poentu tvog komentara.

avatar
Bojan Samardzic
Tuesday, 20.12.2016
13:31

Bravo za Ranijerija, trener koji je sa najslabijom ekipom napravio najvise, a pritom ipak pricamo o elitnom rangu, ako to nije kriterijum onda ne znam sta je.

avatar
Admini debili!
Tuesday, 20.12.2016
13:29

Ronaldo je prosle sezone protiv tog Espanjola dao 10 puta lepsi gol od Messija kada je nanizao 3 igraca,neka uradi to Messi protiv jace ekipe? Da ne moze...

avatar
Tuesday, 20.12.2016
14:16

Ti nisi normalan.

avatar
xenon 1989
Tuesday, 20.12.2016
19:20

Bio je takav ali pre godinu dana... sada se raspada...

avatar
O\'Sullivan147
Tuesday, 20.12.2016
18:32

Definitivno...covjek ima barem 15 profila minimalno. Kakav mu je smisao zivota???

avatar
BarsaSaMarsa10
Tuesday, 20.12.2016
14:32

Bajern,Real,Atletiko...

avatar
Lecter
Tuesday, 20.12.2016
13:22

Njega niko ne smatra ni medju 5 najboljih ikad i niko ga nije nikad tu uvrstio a kamoli da bude najbolji.Ali shvatam takvo je danasnje vrijeme medija i marketinga i pocelo je da ga guraju da ima takav status.

avatar
S-I-M-K-E_
Tuesday, 20.12.2016
13:13

Jedan najobicniji golgeter,o njemu niko ne prica kao velikom fudbaleru.

avatar
BačjeAnri
Tuesday, 20.12.2016
17:46

Da, najobičniji golgeter...u igri u kojoj je poenta dati gol.

avatar
BačjeAnri
Wednesday, 21.12.2016
03:00

Pa 95% fudbalera ne može pogoditi jedan penal, kamo li na desetine. Shvatio čovek da nema vajde od toga da bude novi Figo nego odlučio da ispiše istoriju. Za 40-50 godina kad mi pomremo klinci će ulaziti na Vikipediju i diviti se brojkama, i realno, to je ono što je bitno za istoriju, iako lično više gotivim igrače poput Ronaldinja, Pirla, Zidana, Anrija...

avatar
xenon 1989
Tuesday, 20.12.2016
19:36

Naravno... još kad bi hteli da šutiraju penal serije na početku utakmice, da nas ne muče 2 sata...

avatar
S-I-M-K-E_
Tuesday, 20.12.2016
13:10

Sram ih bilo za sva vremena!!!!

avatar
NIKE
Tuesday, 20.12.2016
13:47

Nisu oni krivi što Messi penal nije u stanju pogoditi u utakmici svog života protiv Čilea. Mada Messi je izdominirao protiv Venecuele i Paname - to je na tvoju žalost dovoljno tek za drugo mjesto:D

avatar
Tuesday, 20.12.2016
13:53

Karbapin se zove,jedan lekic... :)))

avatar
Anderton
Tuesday, 20.12.2016
12:31

Ronaldo nije bio ključni igrač Portugala u osvajanju EURA. Po meni, to je bio Pepe. A najbolji trener je Fernando Santos.

avatar
Nikolaus
Tuesday, 20.12.2016
12:55

Ne može Santos da bude najbolji trener kad je Ranijeri radio isto sa Lesterom samo godinu dana i sa slabijim timom.Taktika im je manje vise bila ista.Ranije i ovo mora da dobije.

avatar
Tuesday, 20.12.2016
14:16

Slazem se u pogledu obe stvari.

avatar
Колатерална Штета
Tuesday, 20.12.2016
12:23

Ovde komentarišu sve sami stručnjaci, a mačku sa praga nisu šutnuli

avatar
Troll Uefalona :D
Tuesday, 20.12.2016
15:03
avatar
Tuesday, 20.12.2016
12:22

Najbolji fudbaler ikada... Covek smrtonosnog osecaja za gol,savrsene kretnje i inteligencije fudbala... Fizicki uvek besprekoran ,pripremljen za mec... Najbolji napadac ikada , i naravno, verovatno jedini koji ce sve ove nagrade i klupske i reprezentativne i individualne objediniti... Jednom recju LEGENDA!!!!

avatar
Don Andres
Tuesday, 20.12.2016
18:55

fizicki besprekoran, pada i pri najmanjem povjetarcu. i serhio ramos ima savrsen osjecaj za gol. inteligencije bez (mislim na ronalda)suarez izmislio napadanje za njega.prvo nek osvoji jos jednu primeru, malo je jedna za 8 godina ahahah i onog dana kad portugal osvoji svetsko fudbal ce definitivno da umre. jednom rijecju PREVARA od igraca

avatar
Don Andres
Wednesday, 21.12.2016
17:07

to bi bilo nesto, kao ona scena u filmu 300 (:

avatar
Wednesday, 21.12.2016
16:34

ako kaze ronaldo ti bi ga se odmah odrekao

avatar
Don Andres
Tuesday, 20.12.2016
21:34

messi naravno. kakvo je to pitanje (;

avatar
Tuesday, 20.12.2016
20:07

sta ce biti prva rec tvom detetu kad se rodi mama,tata ili mesi

avatar
Don Andres
Tuesday, 20.12.2016
19:55

jedan jedini. ja sa vise profila bi bilo nesto kao 3 messija u ekipi. prosto nehumano (;

avatar
Tuesday, 20.12.2016
19:40

jeste ,koliko profila imas te si mi ovoliko minusa nalupao,ne razumem vas,nikad nisam rekao da je jedan bolji od drugog naprotiv sto moze mesi ronaldo ne moze i sto moze kristijano mesi ne moze.

avatar
Vlada Canada
Tuesday, 20.12.2016
12:17

Velika je razlika u korist Mesija.Ronaldo ima srecu da igra u najvecem klubu na planeti,inace nista posebno,imate puno boljih igraca na toj poziciji (Grizman,Obamejang,Levandovski,Kosta...)koji kad bi bili Realu ubedjen sam bili bi jos bolji od njega !

avatar
Nikolaus
Tuesday, 20.12.2016
12:57

Oo tako se varas.Mnogi su dolazili i mnoge je on ispratio.

avatar
Stefan Kuzmanovic
Tuesday, 20.12.2016
13:33

Zapravo je obrnuto,Ronaldo je menjao sredinu Messi ne,koji je imao srecu da igra mozda sa najboljim dvojcem u veznom redu ikada,Messi van Barselone prosek.

avatar
zico
Tuesday, 20.12.2016
12:10

jos da je dobio zidan za trenera godine...mizerija

avatar
Banned
Tuesday, 20.12.2016
14:55
avatar
Eccentric
Tuesday, 20.12.2016
12:07

Mesi dribla pa i ben arfa je pravio cuda i lukas strasno prolazi da li su oni medju najboljim ikad kako lose neki ovde shvataju fudbal. Igrac treba da je kompletan da su mu razliciti golovi na svaki moguci nacin da moze da postigne gol, glavim od 40 metra, slobodnjak peta, korna ronaldo je najkompletniji igrac mesi nema skils ni fintu koja ce se pamtiti on koristi visinu i kontrolu lopte i dribla ne mozete to ocekivati on nekog ko je 185 ali ronaldo ima tehniku dribling skils fantastican to je kao mladji radio imate i joga bonito klipove sad se cuva povreda ali i dalje je to strasno kompletan igrac koji moze sve sa loptom a nije sve samo dribling vec mng stvari cine fudbal.

avatar
Tuesday, 20.12.2016
14:20

to i ja govorim ali don andreas i ekipa ne kontaju on se cuva povreda jer nema on jos 15 godina karijere ispred sebe. CR7 u junajtedu je bio kralj u realu se koncentrisao na svoje golgeterske sposobnosti, isto kao i ronaldo brazilac u vreme dok je igrao u psv ,barsi i prvih par sezona u interu je driblao bolje nego sto ce msn ikad diblati a onda doziveo teske povrede i da bi se ocuvao koncentrisao se na golove,jednostavno ronaldo kombinuje sve vrse postizanja golova , skok igra i pretvaranje centarsuteva u gol( kao mario gomez,mandzukic,lewa) zatim da primi loptu u prostor sto bi englezi rekli play on the shoulder of last defender(kao henry,eto,benz) i da primi loptu u noge stvori sebi prostor i sutira (suarez,costa,drogba) takodje moze da daje akrobatske golove kao i ibra ili ranije van basten . plus brzina,kondicija i neverovatno mocan sut sa distance

avatar
Don Andres
Tuesday, 20.12.2016
19:04

hahahahah messi je cak i bolji golgeter od njega. o kriranju igre, osjecaju za fudbal, driblinzima necu ni govoriti. ti mislis da se messi ne cuva? ovo sto sad radi nije 50% onoga sto moze. pogledaj njegove serpentine ka golu sa pocetka karijere. za razliku od zube, messi je na vrijeme shvatio da mu takav stil igre moze brzo okoncati karijeru pa je usporio, igra pametnije, dribla pametnije, pomjerio se u vezni red. da je nastavio da leti ka golu kad god uzme loptu povrede bi se nastavile, bile su pocele u vec tim godinama. messi je bez ikakve dileme najkompletniji igrac svih vremena. najbolji je golgeter, asistent i dribler svog vremena. to nikada niko drugi nije bio.

avatar
Kezi(BARCA)
Tuesday, 20.12.2016
11:59

Smesno je sve ovo,nikada ova malo efikasnija kopija Inzagija nece biti najbolji. Cak sta vise mogu da garantujem da ga se mnogi nece ni secati desetak godina nakon zavrsene karijere po ucinku vec po iritantnom ponasanju na terenu i sebicluku. Kako je pokupio sve individualne nagrade na osnovu dobro odigrane sezone njegovih saigraca.

avatar
chaki
Tuesday, 20.12.2016
12:14

Nece ga se secati?! Ajde ubi se ti i ostali Mesijevi botovi sa sajta

avatar
Tuesday, 20.12.2016
13:54

Haos brate... Nece se secati najveceg fudbalera ikada?Komedijaaaa breeee... ahahaah

avatar
Tuesday, 20.12.2016
12:19

Hahaha,ceo svet mu odaje priznanje,ali je mnogo vaznije to sto kazes ti... Hahaha :) Covek postao najveca legenda , razumite to jednom...

avatar
Tuesday, 20.12.2016
11:56

Najboljem portugalskom mozda iako ne sme da se zaboravi da Euzebio nije mogao da dobije Zlatnu loptu, najboljem evropskom i svetskom ni slucajno.

avatar
Al-Ahli najtrofejniji na svetu
Tuesday, 20.12.2016
12:33

Ronaldo je proglasen za najboljeg portugalskog fudbalera ikad

avatar
Glupa i Tupan
Tuesday, 20.12.2016
14:10

U ARgentini je Maradona i dalje otac.

avatar
Tuesday, 20.12.2016
12:54

Proglasen je i dzajic kod nas pa nije nas najbolji fudbaler svih vremena.

avatar
El Pistolero
Tuesday, 20.12.2016
11:52

Lud je onaj koji upoređuje njega i Mesija. Mesi ne može da se upoređuje ni sa jednim igračem današnjice. Dvije lige iznad svih.

avatar
Tuesday, 20.12.2016
12:14

Tacnije, drugi/ostali ne mogu sa Mesijem...

avatar
Tuesday, 20.12.2016
12:20

Znaci ceo svet je lud,samo si ti pametan... Hahaha , objedinjuj,uzimaj sve moguce trofeje bre.... :)))

avatar
Di Magia
Tuesday, 20.12.2016
11:50

Normalno da je najbolji.. Davao kljucne golove kad je trebalo..U grupi protiv Madjarske, protiv Welsa, srecno ucestvovao u golu protiv Hrvatske...Sam pobedio Wolzburg... I vise nego dovoljno... A ne kao neki tamo gurne loptu napred pa trci za njom dok odbrambeni igraci Espanjola statiraju kao da su u filmu...

avatar
Ronaldo da Lima
Tuesday, 20.12.2016
12:57

Koje kljucne golove? Pricas za golove u grupi? Oni u toj grupi nisu ni ostvarili jednu pobedu. Jel tako treba da igra Evropski sampion? U finalu nije ni igrao i kazes dao je kljucne golove. Titulu im je doneo Eder a ne Ronaldo. Sad pominjes Wolzburg, oni i nisu neka ekipa. Jedva ih je Real i prosao. A protiv Sitija u polufinalu nema ga nigde na terenu. U finalu Lige sampiona ga isto nije bilo nigde, i posle kazete kao doneo trofej Realu samo zato sto je dao poslednji gol u penal seriji. Umesto da kao najbolji igrac preuzme odgovornost na sebe i puca prvi on hoce poslednji da preuzme svu slavu. Mogao je i Modric da puca poslednji. U Superkupu Evrope opet nije igrao. I kazete taj trofej Ronaldo doneo Realu. U bitnim utakmicama Ronalda NEMA i to je cinjenica, mozete da mi lupate minuse koliko hocete.

avatar
BarsaSaMarsa10
Tuesday, 20.12.2016
15:46

Ja nikad nisam osporavao Ronaldu skok i brzinu (bez lopte),ali fudbal nije atletika pa da gledamo ko moze vise da skoci ili brze da trci...

avatar
Di Magia
Tuesday, 20.12.2016
15:40

Dao kljucne golove za prolazak iz grupe protiv madjara i protiv welsa za finale i protiv hrvatske ucestvovao za cetvrtfinale... procitaj dva puta pre nego sto krenes da komentarises... Nije se video jer su ga dobro cuvali protiv sitija i protiv atletika al to ne znaci da ramos ili eder zbog ta dva gola treba da uzmu z loptu... nerealan si skroz...

avatar
Crveno boja ljubavi
Tuesday, 20.12.2016
14:03

U pravu si,Barsi dao preko 20 golova,pre neki dan Atletiku hettrik,onoj mukici Pikeu kicmu polomio kada mu je petom prebacio zivot...

avatar
La bestia negra
Tuesday, 20.12.2016
11:49

Ne moze covek koji kampuje u petercu i dobija priznanja na osnovu golova da bude najbolji ikada.Da je ostao na nivou iz Junajteda onda bi i moglo da se polemise i uporedjuje sa Mesijem i ostalim velikanima ove igre,a ovo sto njegovi saigraci donose trofeje,a on dobija nagrade to je sve produkt marketinga,spoljasnjeg izgleda i gej lobija koji sve vise uzima ovaj svet.Kako igrac dobija ZL,aerodrome,statue i slicno kad ni za jedan od trofeja nije zasluzan.Da li bi on postigao te silne golove da nije bilo saigraca,zasto igraci poput Ramosa koji resava finala,Modrica,Krosa i Benzeme koji mu namestaju na tacnu golove,Bejl koji mu je doneo kup kralja na kojem doticni nije igrao,Euro gde je Nani dao podjednak broj golova,Eder resio finale,Pepe imao takmicenje iz snova kao i golman,a on masio po 3,4 prilike po utakmici i gde je nestajao u finalu kao i u LS ? Svaka mu cast na pozrtvovanju i na trudu,ali covek koji nema fudbalsku magiju i kom je licna statitstika najbitnija ne zasluzuje epitet najboljeg.

avatar
Kezi(BARCA)
Tuesday, 20.12.2016
12:01

Realan komentar,sa kojim se slaze i 99% njegovih fanova samo sto to nece javno da priznaju.

avatar
La bestia negra
Tuesday, 20.12.2016
14:51

Klasika,mogu da prave 500 profila i lupaju minuse kao neki dzabe sve.

avatar
Los Vikingos
Tuesday, 20.12.2016
14:07

Kampuje? Kampujete vi hejteri iz svoje sobe gde vam je najveci uspeh u zivotu da uplaite komp. Odrastite vec jednom, ne blamirajte se sa izjavama koje su blam i za decu od 10 godina. Mene bi bila sramota da napisem neso tako za bilo kojeg igraca jer je taj igrac uspeo u onome sto radi. Bice vam lakse ako postanete objektivni i ako sagledate celu situaciju realno, bice te opusteniji, gledace te svoja posla i svoj zivot a ne hejtovati po nekom ko je ostvario nesto sto ni jedan posle njega nece.