Murinjo zatvorio derbi na Enfildu, ''prazne puške'' Liverpula i Junajteda!

Autor: Milovan Longinov
ponedeljak 17.10.2016.
22:51
Izvor: Sportske.net

Jedan od lošijih derbija Engleske u poslednje vreme, prvi put bez golova od septembra 2005. godine u Premijer ligi.

Beta/AP Photo/Dave Thompson
Beta/AP Photo/Dave Thompson

Povezane vesti

Fudbaleri Liverpula i Mančester junajteda remizirali su rezultatom 0:0 (0:0) u velikom derbiju osmog kola Premijer lige.

Prave šanse su izostale, recimo da je Liverpul imao jednu odličnu preko Džana, uz još jedan pokušaj Kutinja sa 25 metara, ali je sjajni De Hea sačuvao Junajted.

Menadžer Liverpula Jirgen Klop imao je pojedinih problema pred ovaj meč. Vajnaldum i Lalana nisu uspeli da se oporava na vreme za ovaj meč, pa su njihova mesta zauzeli Emre Džan i Staridž.

Na drugoj strani, Žoze Murinjo je u svom stilu zatvorio i blokirao igru Liverpula ojačanim veznim redom, pošto su umesto Mate, Marsijala, Lingarda i od ranije sklonjenog Runija, zaigrali Ander Erera i Pol Pogba, koji je igrao iza Ibrahimovića.

Takav odnos snaga doprineo je izuzetno nezanimljivom susretu u prvih 45 minuta, u kojima bukvalno nije viđena nijedna prava šansa, pa gotovo ni akcija.

U prvom delu igre, golmani Karijus i De Hea su imali najmanje zadataka, po jednu odbranu i to prilično laku posle pokušaja Firmina i Ibrahimovića.

Drugo poluvreme je bilo dosta dinamičnije i uzbudljvije pred oba gola. Prvo je zapretio Junajted, Ibrahimović i Pogba su umalo kaznili grešku golmana Karijusa, ali je na njegovu sreću pomoćni sudija signalizirao ofsajd pri dodavanju Francuza do Šveđanina.

Isti igrači bili su akteti i u 55. minutu kada je Ibrahimović glavom pokušao da iskoristi solidan centaršut Pogbe, ali je bio neprecizan.

Samo nekoliko minuta kasnije, Liverpul je imao najbolju šansu na meču, Emre Džan je posle sjajne solo akcije gađao dalji ugao, ali je De Hea maestralno intervenisao.

Britain Soccer Premier League

Jirgen Klop je odlučio da napravi taktičku promenu, Lalana je zamenio Stardiža, pa je Liverpul ponovo mogao da igra u prepoznatljivoj formaciji 4-3-3.

Liverpul je time nametnuo ofanzivniju igru, zatvoreniji Junajted, a sledeću šansu imao je Kutinjo.

U 70. minutu Kutinjo je imao fenomenalan šut sa 25 metara, ali se De Hea ponovo istakao fenomenalnom intervencijom.

Do kraja, Liverpul je imao još jednu odličnu priliku, Firmino je išao sam na De Heu, Valesija je uklizao u poslednjem trenutku i sprečio gotovo siguran pogodak.

Mančester junajted nije mnogo mislio na napad, imali jedan jedini korner deset minuta pre kraja, a iako je Runi zamenio Rašforda, ni on nije pomogao ekipi Žozea Murinja da ozbiljnije ugrozi gol Karijusa.

Пласман обезедио Sofascore резултати уживо

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

196 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
????JULEN GUERRERO 8????
Tuesday, 18.10.2016
22:32

ANDER ERERA! Kakav doktor, rasturio je vezni red i napad Liverpula, oduzeo je masu lopti... De Hea hobotnica... Igra sramna, stidi se Murinjo! GGMU!

avatar
Emre Can
Saturday, 22.10.2016
10:43

To si izgleda samo ti video. Šta je on bre rasturio? Hahahah, strašno. Da te neko sluša, tvoju standardnu priču, mislio bi da Bilbao ima 10 Ligi Šampiona, uzdižeš prosečne igrače. Imali 35% poseda ti pričaš kako je vezni fudbaler te iste ekipe nešto rasturio...

avatar
Tuesday, 18.10.2016
14:05

Kolko ovaj MANUTD smara.. lik po 30 komentara na vesti a nista pametno.. plus sto su kompleksi od svakog kluba nabijeni, strasno.. smiri se druze malo..

avatar
Japanac
Tuesday, 18.10.2016
20:05

Ma ne smara extra je,jedino sto nema pojma o fudbalom :)

avatar
Japanac
Wednesday, 19.10.2016
15:32

Hahahha znam znam,ali ima minuse za izvoz

avatar
Wednesday, 19.10.2016
14:58

samo procitaj kolko ima njegovih komentara na ovoj vesti. komentare nemoj da citas opasno po fudbalski zivot.. lik je smorcina

avatar
stevan_vasic90
Tuesday, 18.10.2016
00:57

Murinjov stil igre bio bi dosadan i mučan za gledanje i da je šahista... Ovo je stvarno previše -.-

avatar
Kucky Dog
Tuesday, 18.10.2016
00:39

Jose's bus has parked again, parked again, parked again...

avatar
Скаузерлија
Tuesday, 18.10.2016
00:27

Ливерпула да поради мало на креирању игре када противник пресингује - првих пола сата меча су били мучни за гледање. Остатак утакмице бољи. Стариџ - бледа сенка некадашњег расног нападача. Јасно је да Пулу више одговара 4-3-3 него 4-2-3-1 и надам се да ће се убудуће тако играти. Игра у одбрани и више него добра и надам се да ће се овакав тренд наставити и у наредним мечевима. Прилике нисмо искористили искључиво због ,, хоботнице '' Де Хее - по мени једином светском класом у тиму Јунајтеда. А што се тиче Манчестера сматрам да је срамотно да један гигант који тежи ка томе да освоји лигу у 8. колу игра овакав антифудбал. Јасно је да Мурињо није смео ,, на мејдан '' Клопу али за праве навијаче је болнији овакав реми него, на пример, пораз од 3-2, 3-1, 2-1, 4-2.

avatar
MANUTD
Tuesday, 18.10.2016
00:11

I da, najsmesnije mi je sto simpatizeri liverpula smatraju ovu utakmicu njihovom pobedom. Navodno su pokazali pobednicki mentalitet. Rodjaci, kad pobedis to ti je pobednicki mentalitet, ovo je remi.

avatar
Red blood
Monday, 17.10.2016
23:57

Citajuci po komentarima,izgleda da sam u manjini.nMeni je bila dobra tekma.nMnogo trcanja,presinga..nU drugom poluvremenu Liverpul dominantan,ali nije mi bas jasna Murinjova racunica i po onome sto sam ja shvatio,njegov cilj je top 4,a ne titula.nJer,od derbija,oni su igrali samo protiv Sitija i Liverpula..i vec zaostaju za svim kandidatima..i on se opet zadovoljava bodom i ide na bod.nSad kad mu u naletu dodju Čelzi,Arsenal,Totenhem..ovakvim pristupom..on ce sansu za titulu izgubiti do Nove godine.nLiverpul je probao..s obzirom na tabelu,bod je ok.nSada slede uslovno receno slabiji protivnici..ali..tu su cesto ostajali praznih saka.nDa vidimo da li su sazreli..

avatar
Realan tip
Monday, 17.10.2016
23:54

Tuzna igra Uniteda. Ne pise se dobro ni u sledecem kolu, ali ajde, mozda iznenade, nada umire posljednja. Ne vidim sto dizete u nebesa ovaj Liverpul, skup igraca koji ce svaka ozbilnija ekipa otkinuti od zivota.

avatar
mrancic
Tuesday, 18.10.2016
11:49

Pravi komentar.Murinjo za 7 dana igra sa Liverrpulom,Ligu Evrope i sa Čelzijem.Murinjo odigrao zrelo.Problem je u napadu i načinu kako upotrebljava Pogbu

avatar
malialejandro4LFC
Thursday, 27.10.2016
11:50

Videcemo u maju :D

avatar
Realan tip
Monday, 24.10.2016
22:03

VIdim sacuvasmo se za Celzi ono bas, bas. Odlicna utakmica bila za United. E, moj ti, nije to stvar taktike, vec nemoci.

avatar
malialejandro4LFC
Tuesday, 18.10.2016
11:49

Ok ni Arsena,ni Celzi nisu ozbiljne ekipe jer nas nisu otkinule od zivota,a videcemo za Siti,i promeni ime,komentar ti je nerealan

avatar
bebel
Monday, 17.10.2016
23:54

Sjajno to radi Mourinho, ekipa mu ima posjed lopta 34%, šuteva na gol 0, korner jedan ili nijedan, prilika za gol 0. Samo su se u žutim kartonima istakli, 4 ili 5 su ih dobili. Vidio sam Fergusona na tribinama, crveniji u licu nego obično. Prekinut će ga srce gledajući kako Prevodilac bunkerom brani nulu u gostima. A potrošio 200 miliona u zadnjem prelaznom roku...

avatar
Martial11
Monday, 17.10.2016
23:53

Murinjo taktički dobro odradio, da su se nadigravali sa Liverpulom, primili bi jedno 3 gola. Ovaj remi je idealan, tesko gostovanje, mi smo ranije kiksali utakmice, da smo proslu dobili sad bi imali 16 bodova i 3 boda od prve pozicije. Moramo dobijati utakmice protiv manjih klubova.

avatar
Stari
Monday, 17.10.2016
23:49

Nemam šta da zamerim Liverpulu, pokušali su ali se kroz autobus može samo tenkom!!!

avatar
SAB
Tuesday, 18.10.2016
00:44

Ni tenk nekad ne moze da probije taj Murinjov autobus, ceo zivot igra tako.

avatar
devil
Tuesday, 18.10.2016
10:17

možda su samo nesposobni ;)

avatar
Аполо
Monday, 17.10.2016
23:38

Ocajan mec, ni D od derbija kako je to nekad znalo da prsti.

avatar
stevan_vasic90
Tuesday, 18.10.2016
01:01

Аполо # Pa prštalo bi da Mourinho nije ispred svog gola parkirao autobus i odigrao bunker. Imao sam osećaj da Liverpool igra protiv fenjeraša koji je došao da ne primi gol a ne protiv jednog Manchester Uniteda-a 34% poseda to najbolje govori. Dakle tako drastična razlika u posedu lopte kad je u pitanju meč premijer lige je nešto što se gotovo nikad ne dešava, pa čak i kad igraju izraziti favorit i izraziti autsajder, a kamo li kad je u pitanju jedan ovakav derbi.

avatar
Аполо
Tuesday, 18.10.2016
20:04

Slazem se, mada ni Liverpool me nije impresionirao. Toliki posed lopte a ni gola nisu dali. Sve u svemu kako je nekad prstalo kada igraju ova dva kluba ovo je bilo razocaravajuce, niti jednog gola.

avatar
MANUTD
Tuesday, 18.10.2016
13:14

Zasto je Klop igrao sa dva zadnja vezna? Zasto najvise pasova na mecu ima njegov stoper? Zasto je stalno vracao loptu golmanu? Zasto je Henderson vrteo konstantno pasove unazad?

avatar
Gorila u magli! LFC
Tuesday, 18.10.2016
12:56

zahvali se svom velikom menadzeru na tome,mi ucini sta smo mogli da igra izgleda bogatije.

avatar
Paklena pomorandza
Monday, 17.10.2016
23:35

Liverpul prvih pola sata nije mogao centar da prodje,ja sam bio zaprepascen koliko se igralo nekvalitetno,kao sa strahom.Do 70 i neku min. mogu slobodno reci da sam za vikend gledao nekje mnogo bolje utakmice u drugu Englesku ligu.Ja ne znam sta je Beztitles odigrao,sem tih nekoliko minuta,2 sanse i jedan sut iz daljine,Junajted jedna sansa i jedan korner,zar je malo?:)).Ibrahimovic je velika greska,nista korisno za ekipu a Murinjo nema onu stvar,ne sme da ga izvadi iz igru.Junajtedu treba centarfor i jedno dobro,brzo desno krilo.Svaka cast onima koji nisu navijaci ova 2 kluba a odgledali ovu utakmicu,koja je bila kazna a ne uzitak za gledanje.

avatar
SAB
Tuesday, 18.10.2016
00:47

Taj beztitles ima 2.5x vise titula Lige Sampiona od Mancester Junajteda, a do pre neku godinu ste zudili da prestignete taj Beztitles po broju titula prvaka drzave. I koji je zakljucak, razlog za taj naziv beztitles?

avatar
MANUTD
Tuesday, 18.10.2016
12:08

Pa imaju li titulu Premijer Lige? Nemaju.

avatar
tony zahirovic1234
Tuesday, 18.10.2016
00:59

Druze jedva sam uspeo da ne zaspim, JEDVA, ali sta je tu je...

avatar
MANUTD
Monday, 17.10.2016
23:34

Tresla se gora, rodio se mis. Vidim da su komentari uglavnom bazirani na to kako je Murinjo umrtvio igru, kako je Murinjo kriv za nereseno, kako je Murinjo dosao po bod. Kako to da niko ne krivi Klopa jer nije uspeo da igra svoju famoznu-ultra-mega-ofanzivno-HARIZMATICNO-najlepsu-igru-na-svetu na domacem terenu i da spakuje najavljivanih 9 komada u mrezu Junajteda? Jedini krivac je Murinjo, kao da je on igrao sam protiv sebe. Pitam vas opet, zasto OLMAJTI Klop, kao takav revolucionar i strucnjak nije uspeo dobiti tako ocajnog strucnjaka kakav je Murinjo?

avatar
lamps8
Monday, 17.10.2016
23:56

ne zna klop probije bunker :)

avatar
Emre Can
Monday, 17.10.2016
23:57

Najmanji posed lopte u u svojoj istoriji u EPL ste ostvarili, došli ste u ovakvom derbiju da se branite, a ti pričaš o Klopu još uvek i kritikuješ ga, sramno.. da si neki navijač rekao bi da je sramota što ste ovo odigrali danas, Mančester će ovakvim utakmicama da izgubi identitet, ovo je igra luzera, sam to znaš....

avatar
Emre Can
Monday, 17.10.2016
23:31

Lovren je strpao u džep Ibrahimovića večeras, baš ga je isfrustrirao.

avatar
MANUTD
Tuesday, 18.10.2016
01:03

Jesu igrali Mane, Staridz, Firmino?

avatar
Emre Can
Monday, 17.10.2016
23:30

Očekivano, došli su da se brane, uspeo je Murinjo. Ali to ne rade velike ekipe. I sviđa mi se što je takav odnos u mentalitetu i što je Klop doneo pobednički u Liverpul. Podelili smo bodove i idemo dalje.

avatar
MANUTD
Tuesday, 18.10.2016
12:01

Pobednicki mentalitet ti je kad pobedis. Ne kad odigras nereseno.

avatar
MANUTD
Saturday, 22.10.2016
18:22

Vi da imate pobednicki mentalitet vi bi pobedili, ovako ste stali na pokusaju da imate pobednicki mentatitet. S obzirom na to da niste pobedili, vi ocigledno nemate pobednicki mentalitet. Ove reci te tvoje definicije ne mogu popraviti. Koja to ekipa sa pobednickim mentalitetom ima KUCI svega 2 suta na gol?

avatar
Emre Can
Saturday, 22.10.2016
10:39

Kvalitet je kada pobediš. Mentalite je kada želiš da pobediš. Moraću da te učim elementarne stvari.

avatar
tony zahirovic1234
Monday, 17.10.2016
23:29

Ocekivalo se mnogo visee...

avatar
Monday, 17.10.2016
23:28

Ajnštajni će uzeti titulu, najavili su to još u drugom kolu. A ti Murinjo izgovori sledeću rečenicu: Nije nam sviran čist penal i nije dosuđen čist crveni karton za Čana, 'ajde Mou možeš ti to.

avatar
SAB
Tuesday, 18.10.2016
00:50

Najavili su to jos pre pocetka sezone.

avatar
SAB
Tuesday, 18.10.2016
00:50

Slavili su titulu jos pre pocetka sezone.

avatar
Igorr
Monday, 17.10.2016
23:27

Da mi je neko pre 3 godine rekao da će moj Mančester da dođe na Enfild da se brani u Oktobru mesecu, rekao bih mu da je lud! Sramota od igre, ko je ovime zadovoljan očigledno zaboravlja da smo mi Mančester Junajted. U najvećem derbiju imati 35% poseda lopte i braniti se sa 9-10 igrača ceo meč. Kao da smo imali Barselonu za rivala...

avatar
SAB
Tuesday, 18.10.2016
00:51

Liverpul i Barsa ultra ofanzivne ekipe, obozavam da ih gledam

avatar
lewa9
Tuesday, 18.10.2016
01:41

Jesam navijac Liverpula, ali to ne menja moje misljenje da je Junajted bez Fergija nista.. Zasija na trenutak i opet bunar..

avatar
äxwell
Monday, 17.10.2016
23:26

Jako dosadna utakmica. Staridz jos jednom dokazao da nije za velike utakmice i bukvalno smo igrali sa igracem manje. Ulaskom Lalane i napad je ozivio. Sve u svemu previse oprezna utakmica obe strane i mozda najrealniji rezultat.

avatar
kvopl
Monday, 17.10.2016
23:24

Jedno od najlosijih 1 pol. koje sam gledao u zivotu. Nema sta kad se sve sagleda 0:0 ispada najrealnije, mozemo zaliti za par prilika, ali Murinjo je opet odradio dobar posao iznenadio sa Jangom koji je dosta def. nego ofanzivan, falio je jos Kerik umjesto Rasforda, pa da mozemo reci da je od 11-10 igraca bilo defanzivno orijentisano. 300 pasova vise ali djabe je to kad je Man bio odlican u defanzivi. Poslije ove utakmice cini mi se da je Staridz sve blize odlazku iz kluba, nemam nista protiv njega, ali ne uklapa se ni Liverpul u njegovu igru, ni Staridz u ovu Liverpulovu, dosta bolje dijelujemo sa 4-3-3 kad igra Firmino CF ma da to i nije klasican CF posto on kutinjo i mane stalno mjenjaju mjesta. Jedino ovakvom igrom vidim da neka ekipa moze da osvoji bodove na Enfildu. Liverpul ce biti odlican ove sezone YNWA.

avatar
XL
Monday, 17.10.2016
23:23

Mančesterov posed od 34% danas je najmanji koji su ikada imali u EPL! Mislim da to dovoljno govori o njihovoj igri danas. Ljudi su došli da se brane , bunkerinjov mentalitet... sa 10 igrača. Po meni, sramna igra za ozbiljan klub i fudbal uopšte. Što se Liverpula tiče, falila je energija na sredini(Vajnaldum, Lalana), pogotovo ovaj drugi koji je kasnije i ušao. Moralo je ovo bolje, pogotovo u prvom delu, ali uradili smo dovoljno za pobedu ipak na kraju krajeva, ali De Hea se izgleda ne slaže...

avatar
Tuesday, 18.10.2016
00:11

Can vam je kocio igru na sredini,statican sa loptom u nogama.

avatar
Stari
Tuesday, 18.10.2016
11:50

Tacno, previse spor sa loptom!

avatar
SAB
Tuesday, 18.10.2016
00:54

Pa sramota je to sto navijaci Mancester Junajteda prozivaju Celsi, Liverpul, Mancester Siti da trose pare i da tako osvajaju trofeje. A njihov Mancester Junajted potrosio vise nego sva tri klupa u poslednja 3 prelazna roka zajedno i vidis kako igra.

avatar
Thierry Henry 14
Monday, 17.10.2016
23:20

Murinjo parkirao bus, došao po bod i osvojio ga. Iako je uvijek dobro u derbiju izaći neporažen, gledati Mančester kako brani 0:0 kao da je Hal, a ne klub koji je u zadnje tri godine ulužio ne znam ni ja koliko miliona je stvarno jadno. Ne mislim da provociram nikog, a vjerujem da se i navijači Mančestera osjećaju ovako, koji su godinama navikli na dominaciju i trofeje, da gledaju parkiran bus.

avatar
stevan_vasic90
Tuesday, 18.10.2016
07:04

Thierry Henry 14 # Nešto slično sam upravo želeo da napišem... Slažem se u potpunosti sa tobom.

avatar
A.Conte
Monday, 17.10.2016
23:19

Murinjovskih 0-0... Zbog ovoga sam ga prezirao, zbog ovakve igre u gostima kad su derbiji u pitanju. Nikad se taj nece promeniti! Sve je identicno kao i sa Celzijem. Hvala Gospdinu Abramovicu sto nas je spasio od Murinja i njegove mrtve taktike...

avatar
Tuesday, 18.10.2016
00:11
avatar
MANUTD
Tuesday, 18.10.2016
13:12

Da, sad mozete da se pridruzite liverpulu u iscekivanju trofeja sledecih par decenija jer sve sto ste osvojili jeste bilo na konto Murinjovog rada.

avatar
EH 10
Monday, 17.10.2016
23:18

Dovedes igraca od 110mil i opet igras sa 10 igraca u odbrani strasno kako ovaj covjek unistava utakmicu.Sto se tice Lvp odlicni su bili u jednom trenutku posed je bio 75-25 trebali su pobedit ali nije bila sreca.Po meni najbolje igraju do sada svaka cast

avatar
MANUTD
Monday, 17.10.2016
23:35

Ma je l' da, vidim vi ste protiv Arsenala igrali bas ofanzivno sa 5 u odbrani i 2 zadnja vezna bez trunke kreativnosti. Ali eto Konte je fudbalski genije.

avatar
MANUTD
Tuesday, 18.10.2016
11:46

Igrali ste vi i defanzivnije, kao sto sam rekao 5 u odbrani i 2 zadnja vezna. Problem je samo sto se ovde radi o Murinju, a kada to rade drugi treneri onda je to opravdano.

avatar
Tuesday, 18.10.2016
00:12

Pogledas samo kako Celzi igra u zadnje dve utakmice od kad su presli na 3-4-3 i shvatis da je to Atomski fudbal za Junajted.

avatar
EH 10
Tuesday, 18.10.2016
00:00

Pa sigurno nebi primili 3 gola kad bi igrali ko MUTD veceras defanzivno.Jednostavno JM u 5 utakmice 4 odigra na ovakav nacin to je isto bilo dok je trenirao i Chelsea i Inter itd...Taj stil igre gaji covek bilo se tebi svidelo ili ne

avatar
the kop
Monday, 17.10.2016
23:18

Bunkerinjo kukavica

avatar
FirminoBret
Monday, 17.10.2016
23:16

Jose Bunkerinjo! Aplauz de Gei i to je to.

avatar
Непобедиви
Monday, 17.10.2016
23:16

Fantastican mec.

avatar
Nikola M.
Monday, 17.10.2016
23:16

Do 25. minuta mi se sviđalo kako je Junajted izgledao i stajao na terenu, bilo je to kompaktno i organizovano, odgovoreno na Liverpulovu igru presingom i uspevali su da im pariraju, sve posle toga je bilo - spašavaj živu glavu. Ne volim taj bunker što Žoze praktijue, to mi je sramotno. Sramotno je da ekipa koja je uložila toliko novca koliko je Junajted uložio u igrački kadar da igra toliko defanzivno kao što smo videli tamo od 25. minuta. Kao što sam pisao dok je Žoze bio u Čelsiju, tako ću i sada, za mene je onakav način igranja apsolutna dekadencija fudbala. Mrzim takav fudbal, to mi je gore i od Van Galovog besomučnog dodavanja. Zbog toga mi Žoze nikada nije bio drag, niti će. Nadam se samo da će takvih izdanja biti što manje. Ne priliči Junajtedu takav fudbal. Nisam zadovoljan i nikada neću biti sa takvim načinom igranja. Potpuna dominacija Liverpula u nastavku, poletni, energični, kreativni, napadali u talasima, dve izuzetne šanse neiskorištene. Sve pohvale idu De Hei. Izuzetan golman. Junajted samo onu Zlatanovu šansu glavom. Odlična je ekipa Liverpul, igraju lepo, ukomponovani su i imaju dobar sistem igre. Ozbiljan tim i kolektiv, na dobrom su putu sa Klopom, to se mora priznati. Pridružujem se svima koji kažu da mogu mnogo ove sezone. Jer uistinu deluje da mogu.

avatar
RedDevils1878
Monday, 17.10.2016
23:15

Sa Ibrahimovićem u napadu ne možemo igrati na kontru. Ako svako veliko gostovanje planiramo igrati na kontre, onda moramo utakmicu početi sa brzim i agilnim napadačem.nVečeras se vidjelo da je Murinjo došao po bod, samim tim što je Janga stavio u prvu, na taj način je zatvorio čitavu lijevu stranu, i Pogbu kao ofanzivnog tj. Felaini uzeo Matino mjesto u prvoj, da bismo dobili što više duela na sredini.nSve u svemu nije loše, Liverpul imao bolje šanse, De Hea ponovo pokazao klasu nakon onog kiksa protiv Stouka.

avatar
5Agger5
Monday, 17.10.2016
23:15

Imajuci u vidu prvo poluvreme utakmice, neresen rezultat je sasvim realan ishod. oni su bili bolji prvo poluvreme, mi drugo, de hea odlican i na kraju 0 0 je najposteniji rezultat! ovo nije prvi put da de hea spasava junajted protiv liverpula. Svetska klasa golmana, nema sta!!! Origi obecava vracanje u formu, lalana pokazuje razliku na terenu, mane je po mom misljenju danas bio najlosiji u napadu ali nema veze, iskupice se u sledecoj utakmici!

avatar
dushanseelny
Monday, 17.10.2016
23:14

Dve sanse nisu napravljene jbt, 50 hiljada faulova i 90% vremena lopta je bila na sredini.. Marsijala da nema ni na klupi a Jang da igra, eee Jang.. Pa i ako se razboleo ili tako nesto, bolje Depaj da igra nego Jang. Pogba ne moze da se sastavi ni na jednoj poziciji, ne znam gde ga staviti da nesto uradi. Ibra vise nije Kadabra, sada je Ziru. Ander Erera i Bai najbolji igraci ubedljivo, De Hea sacuvao bod. Liverpul osvaja ligu ako im se ne povrede 3 kljucna igraca odjednom.

avatar
ZlatanTime
Monday, 17.10.2016
23:14

Stvarno dosadna utakmica ocekivao sam vise od derbija.

avatar
BarsaSaMarsa10
Monday, 17.10.2016
23:11

Liverpul da je imao Lalanu i Vajnalduma od pocetka verovatno bi pobedio.Staridz se previse plasi povrede (ne sme da udje u duel,niti sprint da potrci),a Can je, blago receno,smesan igrac.Citava vecnost mu treba da se oslobodi lopte,a ima tehniku kao da igra stopera u 3 ligi Srbije.Junajted igra tuzan fudbal ove sezone,tesko da njihovi navijaci imaju cemu da se nadaju, ako nastave ovako.

avatar
Emre Can
Tuesday, 18.10.2016
20:48

Apsolitno se slazem. Veliki peh Lalana i Vajnaldum, Liverpul je izgubio hitrinu na sredini njihovim odsustvom i Klop je bio bez opcija na tom polju sinoc.

avatar
Emre Can
Saturday, 22.10.2016
10:28

Canu odgovara pozicija na kojoj sada igra Henderson, centralni ili zadnji vezni a ne da igra veznjaka koji treba da vrši presing i iznosi lopte u kontrama. Sa razlogom ta mesta zauzimaju Vajnaldum i Lalana.

avatar
BarsaSaMarsa10
Tuesday, 18.10.2016
23:00

Jeste,videlo se koliko je ulazak Lalane unapredio igru Liverpula,dobili su na hitrini u vezi,poceli da igraju bolji presing...Ovo za Cana sam preterao. Sinoc me iznervirao u par situacija,kada je mogao brze da odreaguje.Nije on toliko los,ali ne odgovara sistemu igre,jednostavno Liverpul forsira fudbal koji je prebrz za njega.Mislim da Liverpul,uz malo srece (pre svega mislim na povrede,jer nemaju adekvatne zamene za prvotimce), moze do titule ove sezone.

avatar
Nine
Monday, 17.10.2016
23:11

Kad god je neki derbi u Engleskoj ja igram, na golove, odnosno gg3+. Ovog puta sam znao da nece doci i opet sma odigrao, nekako se nadam dobroj utakmici, ali ovoga puta nista od toga :)

avatar
NE LJUTI SE COVECE
Monday, 17.10.2016
23:10

MU mi sve vise tone u ocima. Murinjo igrao na siguricu i jedva je iscupao. Ovo nije igra, niti je Liverpul bauk pa da se ovako plasljivo postavi igra. Svaka cast Klopu, podigao je svakom igracu igru bar za jednu zvezdicu, igraju beskompromisno, drsko, bez trunke straha. A Murinjo ... sta reci, neki ljudi se jako tesko menjaju u poznijim godinama. Ako je ovo njegov lep fudbal na kome nece navijaci spavati, pogodio je. Sad strahuju i nerviraju se. Bod ko KUCA!

avatar
zico
Monday, 17.10.2016
23:08

glupija utakmica nisam gledao

avatar
Petar Pan
Monday, 17.10.2016
23:07

Klasican Murinjov stil kada igra na strani protiv jace ekipe igra na X . nHeerera odlican danas , Valensija sjajno odigrao , Rasford solidan . Falio je Marsijal puno po desnom boku .

avatar
Monday, 17.10.2016
23:03

Oprezan pristup meču oba tima. Liverpul je bio bolji, bolje šanse, ali ponovo De Hea ističe da je verovatno najbolji golman na svetu. Nije loše ni podela bodova, ipak je ovo derbi, svašta je moglo da bude. Najviše mi je drago što je bilo fer i korektno suđenje bez nekih većih greški.

avatar
MANUTD
Monday, 17.10.2016
23:36

Cekaj malo, pa ti si najavljivao mega pobedu, sta bi?

avatar
MANUTD
Tuesday, 18.10.2016
11:49

@M.C.F.C sezona je jako duga, jos 30 kola, mislim da je 5 bodova jako mala razlika. Nemojte da vas iznenadi na kraju kad Junajted osvoji titulu. @Japanac, pa ti ovakve utakmice gledas svako kolo covece, navijas za Juventus.

avatar
SAB
Tuesday, 18.10.2016
00:56

Pa cekaj, bilo je 11 igraca postavljeno na gol liniju, nigde nije moglo da se probije :(

avatar
Tuesday, 18.10.2016
00:31

I bila bi da vas golman ne spašava i Murinjo da ne igra bunker. Gde su ta fantastična pojačanja? Je l' se ostvaruje sve onako kako sam rekao za pojačanja?

avatar
Japanac
Tuesday, 18.10.2016
00:31

Zar ti imas obraz posle onakve igre da bilo kome repliciras? Svaka te cast

avatar
Tuesday, 18.10.2016
00:21

Isto kao ti, jos si i najavio proslavu titule.

avatar
Nikola M.
Monday, 17.10.2016
23:45

Za prvo poluvreme može da se kaže da je bilo puno taktičnog nadmidrivanja, drugo obojeno Liverpulovim napadima i klasičnog Žozeovog bunkera. Mogla je ovo da bude neuporedivo zanimljivija utakmica, da je Žoze to hteo. Došao je sa namerom da ne izgubi, ne da pobedi, pobeda bi bila samo bonus i uspeo je u svom naumu. Svesno je ubio utakmicu, ali to je on, ne menja svoje metode. Bili ste bliži pobedi i bolji rival. Mene kod Liverpula i Klopa najviše fascinira što je uspostavljena ta timska igra. Liverpul odlično izgleda kao tim i ima igru, to je neprocenjivo. Kad je takva atmosfera i situacija, kad su tako posložene stvari, i onaj veći uspeh bi trebao doći, kad - tad. Imate sjajnu osnovu i podlogu za to.

avatar
HHadzimontagic
Monday, 17.10.2016
23:02

Ajmo malo azbuke, kad igraju velike ekipe ocekuje se dobra utakmica, sa Murinjom to nije moguce, nikad Murinjo nije imao veliku ekipu, jer nije igrao fudbal velikih ekipa. Murinjo loto trener. Murinjo loto trener.

avatar
Cataphract
Monday, 17.10.2016
23:01

kakve kukavice, neverovatno! igrajte ko ljudi. da nema de gee (svaka mu cast, kapu skidam), bili bi prosjek.

avatar
Emre Can
Monday, 17.10.2016
23:32

Ovo je za mene, luzerski mentalitet. Dođeš u jednom ovakvom derbiju, na startu sezone da se braniš na ovaj način... navijači Mančestera prvenstveno to nisu zaslužili, niti vole to da vide. Murinja cenim kao taktičara ali neće se ni u Mančesteru dugo zadržati...

avatar
Cataphract
Tuesday, 18.10.2016
14:22

A tolke pare potrosit u svakom prelaznom roku, sto bi rekao shankly ja bih to u zatvor poslao.

avatar
ruud gullit
Monday, 17.10.2016
23:01

Necu vise gledati Junajted kao i ostale timove koje bude vodio Murinjo. Dosta sam gledao parkirani autobus.

avatar
lamps8
Monday, 17.10.2016
22:59

dugo murinjo nije uspeo da ubije neku utakmicu kao ovu,u nedelju se ocekuje pravi derbi i povratak murinja na sb

avatar
Stefan Išizaki
Tuesday, 18.10.2016
10:10

I Murinjov poraz protiv ekipe koju je unazadio prošle sezone.

avatar
Special One
Monday, 17.10.2016
22:59

E moj Junajtedu dopustio si da ti Liverpul uzima 2 boda, naša redovna fijola. Ako ništa mogu da slave što nisu izgubili od Uniteda. Trebaju nam dva krila i brz napadač.

avatar
XL
Monday, 17.10.2016
23:24

Mančester koji dođe, brani se sa 10 igrača, ostvari svoj najmanji posed u ISTORIJI Premier lige, i ti kažeš da Liverpul treba da bude zadovoljan? :D

avatar
admini-retardi
Tuesday, 18.10.2016
13:09

Pa koji je to posed prosle sezone imao Lester?Ljudi su se branili,cekali kontre i osvojili PL.Evo,sad pokusavaju sa vecim posedom i kracim pasovima al ne ide.Ne mora uopste posed da igra neku bitnu ulogu ako ga ne koristis kako treba.Junajted je sa Van Galom drzao loptu al je stvarao samo po 2,3 prilike na utakmici.Liverpul je drzao loptu,imao kontrolu nad igrom al su stvorili 3 prilike,nije to neka dominacija.Murinjo je dosao da se brani i da uzme bod i uspelo mu je,meni se to ne svidja al je tako.Liverpul ove sezone deluje dosta bolje i uigranije od Junajteda,jednostavno se vidi po igri,al da su bili bas toliko dominantni sinoc,stvorili bi vise od 3 sanse.Nemam ja nista protiv Liverpula,nisam ni napisao nista lose,al neki ljudi pisu o utakmici kao da su igrali Barsa i Pecenjevce.

avatar
MANUTD
Tuesday, 18.10.2016
11:53

Otkad to posed igra neku ulogu? Odjednom je to najbitnija stvar? Videli smo Van Galov Junajted i njegov posed. To sto ste vi bezidejno vrteli loptu od Lovrena do Karijusa to je nesto drugo, svakako ne odraz dominacije. 2 sanse na utakmici, jedna od te dve je sut sa 40 metara i to je kao odraz neke dominacije? Mozete se tesiti, svako iole fudbalski obrazovan zna da je Murinjo dobio ovu bitku.

avatar
Monday, 17.10.2016
23:27

Urami De Heinu sliku, okači na nju kandilo i pali svaki dan.

avatar
S-I-M-K-E_
Monday, 17.10.2016
22:59

Nevjerovatno mi je da ovaj Pogba i Ibrahimovic,koliko god da lose igraju,oni kao da moraju igrati 90 minuta,da li smije uopste Murinjo da ih izvadi iz igre?Fudbal je postao sve dosadnije,ovo je uzas.Murinjo ostavlja na klupi kreativce koji imaju mastu i znaju da naprave akciju,poput Mate,a igra muu panj Felaini koji samo zeli da kvari igru protivnika.

avatar
Roči Salamanka
Monday, 17.10.2016
22:58

Murinjo dosao po sta je hteo i uzeo,Liverpul dominantan na svim poljima,nekako mi se cini da im fali prava devetka,Staridz mi je uvek nekako bio polu-spic.Kontam da Smoling i Baji nisu izasli iz svojih sesnaest sem kod onog jedinog kornera.Klasicno Murinjovski,nista novo..

avatar
paul2016
Monday, 17.10.2016
22:58

Ovaj ko sastavlja tekst 100% je navijac liverpula

avatar
Monday, 17.10.2016
22:57

Тактички добро одрађен посао од стране Муриња, тиме можемо бити задовољни. Оно због чега сам горео гледајући утакмицу је прегршт прекршаја и картона... Схватам да је ливерпул све време нападао, али стварно 4 или 5 жутих картона, што је много много је... Ливерпул је заиста заслужио цео плен, али могао је Јунајтед и да казни те пропуштене прилике, међутим, недостатак концентрације је учионио своје... Треба да будемо презадовољни овим бодом, и да више нападамо против Челсија!

avatar
Carina
Monday, 17.10.2016
22:57

Klasika- dosao po bod i uzeo bod. Sumnjam da ce ovako protiv Celsija, mislim da ce tu igrati na pobedu, jer ne verujem da ce biti zadovoljan sa 15 bodova nakon 9 utakmica, ali ostavicemonih na 14, kad se naostre Kosta, Azar, Matic i Kurtoa da mu dokazu da nije bio u pravu.

avatar
Monday, 17.10.2016
23:20

Веруј ми тебра, да су победили ову и прошлу текму, ишли би на победу. Овако, мислим да ће истом тактиком играти...

avatar
Monday, 17.10.2016
23:20

Pregazicemo ovog Sofera i Putnike iz Ikarbusa!

avatar
Metallica
Monday, 17.10.2016
22:57

Zamisli utakmicu gde je uklizavanje najbolji potez meca...

avatar
dacha
Monday, 17.10.2016
22:57

Uplašili se i jedni i drugi,De Hea igrač utakmice...

avatar
Barcelonista
Monday, 17.10.2016
22:56

Kako igra ovaj Mancester sto je ovo, sprdnja.....Rekoh ja da ce Murinjo da se mrsti cijelo vrijeme uz aut liniju i to mu je jedino sto moze da napravi u utakmicu. Necete se spasit sa njim ove sezone.

avatar
MANUTD
Monday, 17.10.2016
23:28

Vidim Klop je razvalio, kako ste najavljivali ocekivao sam da ce najbolji tim sa najboljim trenerom ikada da uvali bar 9 komada nikad losijem Junajtedu koji vodi istroseni strucnjak sa 23 trofeja.

avatar
Emre Can
Saturday, 22.10.2016
10:23

Rekao sam, i to je tačno. Svaki je argument na mojoj strani. Od tabele, postignutih golova pa do poslednje utakmice u kojoj ste igrali kao drugoligaš sa 36% poseda.

avatar
Barcelonista
Tuesday, 18.10.2016
01:17

Sa loptom se niste 2 puta sastavili da valja.

avatar
Emre Can
Monday, 17.10.2016
23:35

Navijači Junajteda su najavljivali ofanzivu i Murinja ''koji će se prilagoditi'' ove sezone Mančesteru i napadačkom mentalitetu kluba''. Rekoše, pa dođoše na Enfild i dozvoliše da imaju najmanji posed u istoriji lige(svoj najmanji posed). Bunker, standardno, svi su se branili, čak i Ibrahimović. Lično da moja ekipa ovako odigra u derbiju koji mi znači, u velikom derbiju, na startu sezone gde moj tim zaostaje za istim rivalom, ja ih ne bi gledao barem 10 utakmica. Razočarenje jednostavno.

avatar
Kralj Stiven
Monday, 17.10.2016
22:55

Ocekivano tvrda utakmica,ko prati znao je da Murinjo dolazi po bod i ruku na srce takticki je potpuno umrtvio svaku sansu da se dodje do mreze De Hee,ova je njegova.Nema tu sta puno da se kaze Matip i Baili su vrhunski odradili posao svako na svojoj strani,Kutinjo je pokusavao nesto,Firmino katastrofa kod one situacije kada je mogao da izadje 1 na 1,ali i Valensija je bio fantastican,Staridz beskoristan kao i Ibrahimovic.

avatar
Stefan Išizaki
Monday, 17.10.2016
22:55

Derbi je bio katastrofalan. Gol šansi 2 na prema 1 a ostalo je jako loše bilo. I kod jednih i kod drugih. Mnogo, mnogo su nervozni bili i jedni i drugi. Nadam se samo da sada neće klonuti igrači Liverpula nakon ovog neuspeha.

avatar
CHOsen One
Monday, 17.10.2016
22:54

Mnogo dosadan derbi, previse blijed. Murinjo zatvoreno i ocekivano, Klop pokusao sta je mogao , Junajted dosao po bod i otisao. Ali su imali problema u odbrani kada je Liverpul krenuo sa vise igraca u napad, i upravo ce taj problem biti protiv Junajteda u nedelju protiv nas, i realno gledamo mislim da ce biti tvrd derbi, ali da ce izgubiti,jer smo u malom naletu :) Sportski pozdraav djavoli

avatar
MightyReds
Monday, 17.10.2016
22:54

Mane mnogo sebičan bio, De Gea i Valencia spasili goste. YNWA!

avatar
5Agger5
Monday, 17.10.2016
23:32

mane nije sebican nego on nema neophodnu kreativnost kao ostali igraci liverpula! protiv ovako dobro organizovane odbrane junajteda moze jedino da uspe lucidnost igraca, firmino kutinjo i josh po neki igraci su svojim neochekivanim potezima stvarali prilike dok je mane tu da odradi dupli pas, utrci ali kad to nije moguce mane je beskorisan!

avatar
MightyReds
Tuesday, 18.10.2016
15:32

Shvatam šta govoriš, ali nije radio taj dupli pas, mnogo je čuvao loptu u nogama, a ima prostora da puno ranije doda nekom, i napravi dobru priliku za LFC.

avatar
The Real Man
Monday, 17.10.2016
22:53

Ljudi, da im nije De Hee, bili bi u donjoj polovini tabele evo vec 3 sezone sigurno! Covek nije realan, najbolji golman na svetu trenutno sigurno!!!

avatar
CrVeNa ZvEzDa Bg
Tuesday, 18.10.2016
04:33

Sa njim 7-mi,bez njega sigurno u drugu polovicu, tu negde sa Barnlijem i Vest Hemom. Realno i ne zasluzuju vise.

avatar
S-I-M-K-E_
Monday, 17.10.2016
22:53

Ovo je jedna od najgorih utakmica u istoriji fudbala,ja ne vjerujem koliko je ovo bila losa utakmica,totalna konfzuija na terenu,tesko za gledanje.Valjda se i to mora nekada desiti u fudbalu.

avatar
Monday, 17.10.2016
22:53

Najgora utakmica sezone u PL! Bunerinjo igra sa 6. igraca u zadnjoj liniji.LOL

avatar
krsta94
Monday, 17.10.2016
22:52

opet ih spasio golman -_-.

avatar
Special One
Monday, 17.10.2016
23:15

Ala ste puno bolji bili ne pitaj.