Murinjo uspeo da obori negativni rekord Junajteda u PL!

Autor: Milovan Longinov
ponedeljak 17.10.2016.
23:35
Izvor: Sportske.net

Nekada je statistika kao bikini, ali večeras najbolje pokazuje izdanje Mančester junajteda na Enfildu.

twitter.com/ManUtd
twitter.com/ManUtd

Povezane vesti

Pored toga što je imao samo jedan korner, pravio defanzivnije promene u finišu, zadržavao vreme pred kraj i tokom zaustavnog vremena, imao jedva jedan opasan pokušaj ka golu (više o svemu tome OVDE), Murinjov Junajted je oborio još jedan negativni rekord Premijer lige.

Sa samo 34 odsto poseda u svojim nogama, Junajted je postavio negativni rekord u tom segmentu.

Navijači Junajteda kritikuju njegove taktičke zamisli, od kojih je jedino izvesno da će parkirati autobus, pa napred šta uradi i već sada, i pored remija i osvojenog boda, navijači se bune i kritikuju ovakav neubedljivi Junajted.

Pogba i dalje nema poziciju, Junajted ne zna na koji način da igra ofanzivno, Mihtarijana i Mate nema u timu, kao ni Runija koji je odavno ispod svog nivoa.

A onda vezni red sa Jangom i Felainijem teško da može da čuva loptu više od 34 odsto...


Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

56 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Il Faraone
Tuesday, 18.10.2016
11:37

A ja predvideo da ce oni osvojiti ligu😂😂...

avatar
Андер Ерера
Tuesday, 18.10.2016
19:16

Sve je moguće i dalje, mada ako ne uzmemo makar bod (a biće teško) na gostovanju Čelziju ja ću već ovu sezonu prekrižiti što se tiče titule.

avatar
BarsaSaMarsa10
Tuesday, 18.10.2016
09:03

Potrosi 200m na pojacanja i onda igra ko Stouk pre par godina (mislim da je za vreme Tonija Pjulisa)...

avatar
Android Komarac
Tuesday, 18.10.2016
09:03

Pozalio sam sto sam gledao ovaj takozvani derbi. Za nas koji zelimo da gledamo fudbal pun akcija i golova ovo je blago receno bila katastrofa.

avatar
po cetvrtu zvjezdicu
Tuesday, 18.10.2016
08:56

pa 34 posto posjeda lopte imala bi valjda i reprezentacija vatikana

avatar
Poznavalac
Tuesday, 18.10.2016
07:52

Ocekivano od murinja..oteran iz madrida,dva puta iz celsija,a brzo ce i iz uniteda..prevara od trenera,nesto poput mancinija..jadno i zalosno je kako united igra i na sta sve to lici,a potroseno je gotovo 200miliona na pojacanja..ne tako davno igrali su najatraktivniji fudbal u evropi,a ovo danas i godinama unazad je na nivou stouka,wba..

avatar
ADIS-M-UNTD
Tuesday, 18.10.2016
07:41

Ono sto mi je bilo zanimljivo Klopov izraz lica znao je da ne moze nista uraditi niti napasti u onakoj postavci junajteda. Ali podatak da su u pretrcanim km gotov jednaki iako je junajted igrao na svojoj polovini pokazuje da su se odlicno kretali u defanzivi i nisu ostavili protivniku sanse za akcije i golove. Kako ce Mou postaviti igru protiv celzija vidjet cemo. Ali ne razumijem ni komentare na ovom sajtu 99% ekipa protiv barse igra bunker pa prime golove znaci liverpul nije znao probiti taj bunker to je ona prica das im posjed i uzmes im njiho naj jace oruzije presing. Mou je to ucinio dao im posjed i uradio presing na svojoj polovini.

avatar
Stari
Tuesday, 18.10.2016
13:47

Tacno, sprecio je presing i to dubokom defanzivom, uzeo planiran bod, protiv CFC se ocekuje slicno, polako stizu utakmice sa Arsenalom i Totenhemom, a onda nek pogleda gde je prvi na tabeli!!!

avatar
ADIS-M-UNTD
Tuesday, 18.10.2016
07:32

Doso po bod uzeo bod znaci ispunio cilj e sad koliko je dopadljivo to za gledanje nama gledaocima to je nesto drugo. Ali je stvarno odsjeko i onemogucio sve vrste napada liverpula jednostavno liverpulovi igraci se nisu sastavili sa loptom u 1 pol. Mislim da ce protiv celzija igrat ofanzivnije sa Marsijalom-Matom-Mikijem. Mislim da je samo ako je vec bila igra na kontre onda je morao spica igrati Marsijal koji bi lako pretrcao zadnju liniju liverpula,desno lingard i lijevo rasword. Ibrahimovic jeste ubojit u 16 m ali mu brzina nije jaca strana tako da bi Marsijal bio puno opasniji od njega. Burnly je tako dobio liverpula na kontre mogo je i Mou postaviti igru tako ali cima sam vidio sastav znao sam da ce biti zatvorena utakmica i igra na bod.

avatar
ADIS-M-UNTD
Tuesday, 18.10.2016
15:50

Mislim da gresis,vec je isplanirano sta i kako gdje ce igrati defanzivno gdje ofanzivno. Cinjenica je da je Liverpul u najboljoj trenutno formi,Siti je u blagoj krizi i logicno je da ces igrati na Enfildu defanzivnije ali cisto sumnjam da ce na SB biti tako jer ni celzi nije u nekoj formi igraju toplo hladno ko i junajted. Mislim da je igrati u ofanzivno sastavu protiv Celzija da Marisijalom,Matom,Raswordom i Ibrom kao isturenim.

avatar
Jovan Lučić
Tuesday, 18.10.2016
07:13

Zlatan je totalno nebitan u napadu... Neće da se trudi, neće da trči... Zreo za penziju.

avatar
aleksaGGMU
Tuesday, 18.10.2016
01:53

Murinjo ocekujem pobedu sledece kolo protiv čelsija

avatar
Forza RoSs0neri
Tuesday, 18.10.2016
01:15

Jel se neko seca kad je Murinjo kritikovao defanzivnu taktinu nekog kluba i pricao da su igrali da ne izgube?

avatar
Gorila u magli! LFC
Tuesday, 18.10.2016
15:40

protiv fejnorda,izjavio da je fejnord igrao da ne izgube i na kraju pobedio

avatar
The_King7
Tuesday, 18.10.2016
01:11

65% lopta u nogama livera i samo 2 suta u okvir to nije problem Uniteda nego livera .pozz

avatar
Adnan
Tuesday, 18.10.2016
00:41

Čitavu sedmicu sam cekao derbi i na kraju sam odgledao samo prvo poluvrijeme,vidio koliko je sati i otisao igrati NBA 2K.Totalno sam zaboravio i da provjerim rezultat,Ne kazem da je bod loš,ali kazem da je propustena prilika da se priđe Sitiju na -3.

avatar
fcb
Tuesday, 18.10.2016
00:32

Ubjedljivo najveća nejasnoća je Mihtarijan. Momak je doveden za nekih 40 miliona i bio je jedan od najboljih, ako ne i najbolji igrač BL prošle sezone, i jedan od najboljih igrača na svijetu. Jednostavno on mora da igra, ali da mu se da dovoljno vremena i prostora i da mu se istolerišu kiksevi i loše partije. Samo na taj način Mančester može da dobije kreativan vezni red, koji će Ibrahimoviću, Rašfordu, Marsijalu i ostalima namjestiti puno šansi. Fudbal koji sam noćas gledao je bio tužan, na nivou meča Leganjes - Osasuna.

avatar
Nikola M.
Tuesday, 18.10.2016
13:36

U početku je bio na klupi i ulazio u igru uglavnom u poslednjih 10-ak mnuta, potom se povredio igrajući za nacionalni tim i od tada je van stroja. Postoje informacije da se oporavio i da je spreman za utakmicu LE. Očekuje se da zaigra u tom meču. Slažem se da Mihtarijan mora da igra. Kad se zbroje minuti, mislim da on nema niti jednu celu odigranu utakmicu, ništa od njega nismo ni videli, jer je zaista malo vremena proveo na terenu. Valjda će posle ove povrede naći mesto u timu i igrati redovnije. Kreativan je i može biti važan igrač za ekipu.

avatar
Dexa
Tuesday, 18.10.2016
00:20

Jel' neko ocekivao nesto bolje- od Murinja ???

avatar
Darko Zakanj
Tuesday, 18.10.2016
00:19

Van gal bi bolje odradio ovu utakmicu sa ovim trenutim timom

avatar
Андер Ерера
Monday, 17.10.2016
23:51

Murinjo, Murinjo, Murinjo... Kao da ne znate kako već godinama unazad igra derbije u gostima, posebno protiv ekipa sa stilom igre koji forsira Liverpul. Smorili ste maksimalno.

avatar
Урош ДС Стефановић
Tuesday, 18.10.2016
00:37

Ne igra! Ubija fudbal!

avatar
Андер Ерера
Tuesday, 18.10.2016
19:12

Tvoje subjektivno mišljenje, meni je draže ipak uzeti bod na Enfildu nego se otvoriti i izgubiti 2,3 razlike. Treba znati realne domete ekipe u datom trenutku.nA da je izgubio vi biste mu ovdje uručivali otkaz. Nije, zato sad i dosađujete. Pričate istu priču u krug, kao da je juče počeo ovako da igra u gostima kod rivala.

avatar
Alex DeLarge
Tuesday, 18.10.2016
10:41

Junajted ima najvise navijaca i najvise hejtera, pa proporcionalno tome generise i najvise reakcija. Zato se od svake muve pravi slon, sracunato. Ne treba ni kriviti admine jer im je to posao. Liverpul sinoc jeste bio bolji, ali su prakticno imali 3 sanse za gol, to je realnost. I duplo nas je gore nadigrao Siti nego Liverpul. Plasim se i da pomislim sta bi se ovde pisalo posle nekog poraza od 4:0 kao sto je Real izgubio od Barse prpsle gpdine npr...

avatar
Realan tip
Monday, 17.10.2016
23:51

United je zatvorio utakmicu, ocekivano s obzirom na sve. Ali nije ni LFC sposoban protiv bunker ekipa nesto da ucini, a na takve ce nalateati tokom sezone. Sve u svemu bacenih 90 minuta.

avatar
Nikola M.
Monday, 17.10.2016
23:50

Nastavlja se taj uspostavljeni trend poslednjih sezona, trend obaranja negativnih rekorda. Ništa čudno, navikli smo na to, hrpa ih je oborena. Šta li je sledeće?

avatar
tony zahirovic1234
Tuesday, 18.10.2016
01:12

Nije mi Nikola druze jasno zbog cegaa Ferguson nije doveo Ancelotija ili vec nekog drugog da ga zameni, kadaa je odlazio??...

avatar
tony zahirovic1234
Tuesday, 18.10.2016
14:01

Ne znam druze sta bi ti rekao, i dovest Mojesa da menja Fergija, to ne shvatam. Samoo znam da me boli jakoo kada si ti tuzan, tebee kao brata cenim i postujem...

avatar
Nikola M.
Tuesday, 18.10.2016
13:22

Nikako da se Junajted normalizuje i pronađe sebe u post Fergusonovoj eri. Mnogo lutanja, grešaka sa trenerima i transferima. Ne znam šta će biti sa Murinjom, ali ovo je mlak i ne tako obećavajući početak...

avatar
Nikola M.
Tuesday, 18.10.2016
13:22

Nikako da se Junajted normalizuje i pronađe sebe u post Fergusonovoj eri. Mnogo lutanja, grešaka sa trenerima i transferima. Ne znam šta će biti sa Murinjom, ali ovo je mlak i ne tako obećavajući početak...

avatar
RHawtin
Monday, 17.10.2016
23:49

A ne, Specijalni ce ih preporoditi....sramota za jedan tako veliki klub....I da je Junajted pobedio 3:0, sa ovakvom igrom ja ih nikad ne bih gledao....Ocajan je Mou.

avatar
Mihajlo20
Monday, 17.10.2016
23:49

Vidite kako se stvari menjaju. Posle 2 kola bio je nezaustavljivi junajted, a sada evo...ali isto tako ne treba ih sada otpisivati. Siti je vezao 5 pobeda, ali evo sada 2 tekme bez pobede, i arsenal ih stigao. Premijer liga je ovo, ne zna se nista, nadam se ovoga puta do 38 kola da ce se odlučivati o šampionu a na nama je samo da se zavalimo u fotelje i uživamo. :)

avatar
Stari
Monday, 17.10.2016
23:47

Možda ni Chelsea ne uspe da dobije MUFC sledeće kolo, ali sam siguran da će barem pokušati! Za ove druge nisam siguran.

avatar
Stefan Išizaki
Tuesday, 18.10.2016
09:58

Pobediće ih Čelsi.

avatar
Stefmajster
Monday, 17.10.2016
23:46

zao mi Murinja...

avatar
Masni
Tuesday, 18.10.2016
16:21

I meni Enrikea.

avatar
Emre Can
Monday, 17.10.2016
23:44

Ljudi, ja sad stvarno ne provociram već iskreno kažem. Najveći derbi u zemlji koji se uvek čeka i isčekuje nedeljama, i onda ovakva kukavička igra!? Iskreno, da je takva situacija sa Liverpulom(još je sedmo kolo i Mančester zaostaje za Liverpulom), ja bih bio revoltiran. Jer fanovi Junajteda nisu zaslužili da vide ovakav fudbal, a ako na to dodamo činjenicu da je to najskuplja ekipa u EPL, onda ne znam šta da kažem.. i verujem da su svi razumni fanovi Junajteda besni na ovo. Mančester nikad nije igrao ovako, ja Mančester ne volim ali oni su uvek bili ekipa koja napada i koja ima mentalitet, ovo što Murinjo radi sa njima je sramotno po meni, sa ovako skupim timom. Bez provokacija, jako iskreno od mene, čuj 34% posed lopte. Pozdrav normalnim momcima sa sajta.

avatar
MANUTD
Monday, 17.10.2016
23:57

Zasto je Klop, tako hrabar, izbacio Staridza da bi ubacio jos jednog veznog fudbalera? Na stranu sto je usao Oridji kasnije, to je posledica Firminove povrede. Mene interesuje zasto Klop, NA DOMACEM TERENU, vadi napadaca i ubacuje veznog?

avatar
Emre Can
Saturday, 22.10.2016
10:31

Prva stvar, Firmino se NIJE POVREDIO. Da odmah prekinemo sa laganjem. Izašao je iz taktičkih razloga. O njegovoj povredi samo od tebe čujem, a pratim sigurno 50 Liverpulovih blogova, izvora i stranica. Izbacuje Staridža jer nije imao pojma i jer je njegov presing tužan, u napadu stavlja Firmina koji je prvi napadač ove sezone ali nije tu igrao usled povreda Lalane i Vanalduma, Kutinjo je vraćen u sredinu a Firmino na krilo. Ulaskom Lalane, Firmino prelazi u napad a Kutinjo na levo krilo, dok u sredini igra Lalana sa Canom i Hendersonom. Je li ti sad jasnije?

avatar
CholoSimeone
Tuesday, 18.10.2016
02:07

nije bitan posed ako imas majstore koji znaju sa loptom, i od tog se poseda moze izroditi mnogo toga veruj mi

avatar
The Real Man
Monday, 17.10.2016
23:41

Zamislite ekipu sa Mihtarijanom, Matom, recimo Rasforfom i Ibrom napred, dva zadnja vezna Pogba i mozda Felaini?! Daleko ozbiljnija ekipa, e onda bi se igrao fudbal i gledali bi jednu od boljih utakmica sigurno. Murinjo poslednih godina ne zna sta radi, ovo sto on igra je taktika za ekipu tipa Stouk ili WBA uz duzno postovanje prema njima.

avatar
Аполо
Monday, 17.10.2016
23:39

Erera je trebao na Felainijevo mesto, a Mata i Rooney iza Ibre.

avatar
SAB
Tuesday, 18.10.2016
09:02

Ipak kako kazete najbolje zna Murinjo

avatar
S-I-M-K-E_
Monday, 17.10.2016
23:39

Zaista ne znam zasto je Murinjo dovden u Junated,na ovaj nacin klubu kvari imidz.

avatar
Special One
Tuesday, 18.10.2016
06:35

Nisu problem ove utakmice, mogu su igrati ovako ali moraš dobijati stoke i watford i onda je to okn, ovo je derbi i bod na enfildu nije loš.

avatar
Monday, 17.10.2016
23:38

Nije problem samo bunker,posle Murinja nema tog trenera koji ce moci da izmeni stil Junajteda,zato sto su svetu fudbala svega 3-4 trenera koji za to sposbni.

avatar
5Agger5
Monday, 17.10.2016
23:58

slazem se i zato treba da rizikuju npr sa mnogo hvaljenim menadzerom bornmuta edijem hauom, legendom junajteda rajanom gigsom na mestu menadzera ili nilom iz norvica koji takodje gaji ofanzivan fudbal. Naravno ukoliko dovedu nekoga od pomenute troice moraju biti strpljivi i dati im vremena. Najbolji izbor bez rizika bi im realno bio karlo anceloti, ali on nece biti u mogucnosti da preuzme ekipu naredne dve godine (jer smatram da ce mu toliko trebati vremena dok se ne zasiti od dosadne bajern-lige).

avatar
SAB
Tuesday, 18.10.2016
01:45

Nema veze sada koji je trener, ako trener kaze da se igra na posed, onda vise pasa i vise zadrzavanja lopte, ako kaze na kontre onda na kontre. Murinjo ne zna da upari dva igraca, pokusava da napravi neke pozicije za neke igrace da je to bolesno