Murinjo = Gvardiola

Autor: Boban Filipović
ponedeljak 12.12.2016.
14:23
Izvor: Sportske.net

Zvuči neverovatno, ali Žoze Murinjo i Pep Gvardiola imaju identičan skor ove sezone.

Beta/AP Photo/Dave Thompson
Beta/AP Photo/Dave Thompson

Povezane vesti

Da ne bude zabune, ne gleda se samo Premijer liga, tu Katalonac stoji nešto bolje, već sva takmičenja.

Naime, obojica menadžera su vodila svoje ekipe na 25 mečeva u dosadašnjem toku sezone i imaju istovetan skor - po 14 pobeda, 6 remija i 5 poraza.


Jedina razlika je u gol razlici, Gvardiola je za nijansu uspešniji od 'Posebnog'.

Razilka je i u tome što se Mančester Siti takmiči u Ligi Šampiona, a Mančester Junajted u Ligi Evrope.


Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

38 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
iva2
Tuesday, 13.12.2016
10:57

Ovo se Murinjo smije prije pocetka utakmice,poslije utekao u slacionicu kao pokisao.

avatar
MANUTD
Tuesday, 13.12.2016
13:18

Murinjo je dobio tu utakmicu.

avatar
Андер Ерера
Monday, 12.12.2016
23:24

Koliko je već besmisleno čitati ove stručnjake kako pišu o Gvardioli i Murinju kao neznalicama i slične stvari, ali dobro, proći će i to vrijeme. I jedan i drugi dovode u red klubove koji su neko vrijeme stagnirali i slabili. Siti ne pratim ali biće sve bolji, Junajted konstantno napreduje od poraza na Bridžu.

avatar
Enciklopedija
Tuesday, 13.12.2016
00:59

Gvardiola se drzi jos. Murinjo je procitan to svi znaju, ovo mu je zadnja stanica da spase karijeru, ako ne izvuce da igra ligu sampiona moze samo u Porto da se vrati.. Ako nastavi za promenu kao sto je probao sad sa Totenhemom 4-3-3,menja malo filozifiju, ne ceka gresku protivnika i ne brani se sa mozda se izvuce.. Ipak i kad je najgori nije za potcenjivanje.

avatar
Андер Ерера
Tuesday, 13.12.2016
20:14

Cijenim mišljenje ali nešto ne vjerujem da si pratio Junajted ove sezone.

avatar
MultiMagic
Tuesday, 13.12.2016
16:55

A kako se to UTD brani kad su u svim utakmicama osim protiv Sitija i Celsija imali veci posed lopte i imali veliki broj prilika? U Ligi su peti po posedu s tim da 3 i 4 imaju za procenat bolji posed, 2 po broju suteva ka golu rivala, po broju paseva su u vrhu, njihov najveci problem je realizacija koja ide ka boljem polako a koja je na manje od 20% i da imaju realizaciju od barem 30% ove sezone bili bi rame uz rame sa Celsijem i Liverpulom. Ne znam da li vi gledate uopste utakmice ili samo ovako pricate gluposti o bunkeru, UTD je bio dominantan u mnogim utakmicama - Barnli, Arsenal, Svonsi, Vest Hem itd. koje nije uspeo da dobije zbog golmana koji su bili fantasticni a i slabe realizacije pa je zato pozicija losa a ne zbog same igre. Plus Siti je imao vise slabih utakmica od UTD-a od kojih je neke dobijao jedva ali je dobijao iako nije bio toliko dobar.

avatar
MaNcHesTeR_ed
Monday, 12.12.2016
20:46

Navijac sam Uniteda ali moram priznati da Guardiola bolje radi svoj posao nego Mou. I tek ce da bude jos bolji kad vise uigra tim, a vec igraju dobro. Prosuli 4 boda sa Evertonom i Midlzbrom, imali ta 3 nesrecna poraza od Tottenhama Chelsea i Leiscester...

avatar
amigo999
Monday, 12.12.2016
17:33

Pep je procitan....

avatar
Господин Човек
Monday, 12.12.2016
18:07

Kao i Murinjo...

avatar
Jovan Lučić
Monday, 12.12.2016
17:17

Murinjo ce ove godine uzeti tri trofeja ako ne i 4! Ligu evrope, Liga Kup i FA kup. A komjuniti sild je već osvojio... Tako da za prvu sezonu odlično.

avatar
Adnan
Monday, 12.12.2016
21:45

Ako uzme Liga kup i Ligu Europe,bilo bi prejako.

avatar
MultiMagic
Tuesday, 13.12.2016
17:00

Za Liga Kup i Evropu je velika sansa, ali FA kup je jos daleko, kad se dodje u FA kupu do zavrsnice ako tamo bude i UTD bice i velika borba za sto bolje mesto na tabeli pa je pitanje bas da li ce Murinjo toliko zeleti da svuda reskira sa najboljim sastavima. Pre bih rekao da ce odabrati Ligu nego FA kup. Ono sto je dobro je da se Liga Kup zavrsava valjda u februaru pa bi ako to osvoje moglo da bude veliki podstrek za nastavak sezone.

avatar
jv
Monday, 12.12.2016
16:41
avatar
Red Demon
Monday, 12.12.2016
15:41

Borba izmedju ove dvojice na kraju za 4. mesto, a toliki milioni ulozeni.. Mada Murinjo je napravio pomak u odnosu na LVG i Mojesa , a Siti verujem da bi Pelegrini imao iste rezultate ako ne i bolje.

avatar
Paul Dokic
Monday, 12.12.2016
16:08

Ubedjen sam da bi i Pelegrini i LVG imali bolje rezultate od Moua i Pepa. LVG je imao manje vise slicne rezultate kao Mou, bez Pogbe, Ibre, Mkitarijana i Bejlija i sa milijardu povreda, jos dodaj da je junajted igrao bolji fudbal.

avatar
MultiMagic
Tuesday, 13.12.2016
17:04

Junajted je igrao mnogo slabiji fudbal ranije, tek sada pocinju da lice na ekipu, daleko su naravno od najboljeg tima ali itekako napreduju i bice samo jos bolji. Igraju lepo za oko, neke stvarno odlicne akcije su bile ove sezone, dok je za vreme LVG bilo toliko zanimljivo da dodje coveku da se ubije od dosade. I Mojes je bio bolji od LVG, pricam o igri ne rezultatima. A UTD ove godine gubi bodove mnogo tamo gde mora da ih uzme ali ce morati i ta realizacija i golovi da dodju na svoje mesto jednom.

avatar
Андер Ерера
Monday, 12.12.2016
23:18

Junajted je pod Van Galom igrao najdosadniji fudbal kojem sam svjedočio u životu. Pod Mojesom je bilo onako neorganizovano i na sve strane, ali bar je bilo zanimljivije, pa čak i sa onim silnim centaršutevima.nOvo sad već liči na fudbal.

avatar
dushanseelny
Monday, 12.12.2016
19:12

Junajted igrao bolji fudbal?! Ili te ja nesto nisam dobro razumeo ili ti nisi normalan.

avatar
MANUTD
Monday, 12.12.2016
18:13

Nikako ne mozes reci da je Van Galov fudbal bio bolji od ovog sada Murinjovog. Pritom su Murinjovi rezultati za sada bolji, gledajuci procentualno.

avatar
Red Demon
Monday, 12.12.2016
17:18

Da, ali je igra bila mnogo dosta dosadnija i mrtva sa Van Galom dok sa Murinjom navijaci Junajteda vise ne spavaju u toku utakmice :D

avatar
Zoki N1
Monday, 12.12.2016
17:00

Vi ste kao sigurni u top 4 ?

avatar
A.Shevchenko 7
Monday, 12.12.2016
15:40

Pre ce Mou uzeti titulu u Utd nego ova neznalica, PL je bolno otreznjenje.

avatar
Monday, 12.12.2016
15:25

gvardiola kolko tolko bolje radi od murinja , pa on gde je stao u celsiju nastavio u junajtedu

avatar
Monday, 12.12.2016
15:24

Klop i Konte su bolji treneri od ove dvojice...

avatar
Alex DeLarge
Monday, 12.12.2016
15:48

Naravno, trofeji to i dokazuju...

avatar
stevan_vasic90
Monday, 12.12.2016
17:53

Alex DeLarge# Frank Rajkard je osvojio brdo trofeja u Barceloni, a sad niko ne zna ni gde je taj čovek iako su ga smatrali trenerskim magom, baš kao što sada govore za Guardiolu. Jednostavno nekad se nađeš na pravom mestu u pravo vreme, poklope ti se kockice i tako stekneš ime i slavu, ali to je kratkog daha i na dugoročnom planu se pokaže ko si i šta si, da li si pravi stručnjak ili si renome stekao tako što ti se jednom samo posrećilo. Frank Rajkard je pokazao da je ovo drugo a i Gvardiola ide u tom smeru. Pa o čemu mi pričamo kad je jedan Luis Enrike osvojio brdo trofeja one sezone sa Barcelonom i ostvario najbolji niz od 42 pobede u 50 mečeva, najviše od svih trenera Barcelone ikada čini mi se, čovek koji je operisan od fudbalske taktike i koji je ameba od trenera. Trofeji uopšte nisu merodavni kad je procena kvaliteta i znanja nekog trenera u pitanju, jer bi u tom slučaju značilo da su Luis Enrke i Frank Rajkard među najboljim trenerima na svetu i da su bolji od jednog Kloppa, SImeonea, Contea. Pa reci mi, da li su? Sudeć po tvojoj logici, ispada da je tako.

avatar
stevan_vasic90
Monday, 12.12.2016
17:53

Alex DeLarge# Frank Rajkard je osvojio brdo trofeja u Barceloni, a sad niko ne zna ni gde je taj čovek iako su ga smatrali trenerskim magom, baš kao što sada govore za Guardiolu. Jednostavno nekad se nađeš na pravom mestu u pravo vreme, poklope ti se kockice i tako stekneš ime i slavu, ali to je kratkog daha i na dugoročnom planu se pokaže ko si i šta si, da li si pravi stručnjak ili si renome stekao tako što ti se jednom samo posrećilo. Frank Rajkard je pokazao da je ovo drugo a i Gvardiola ide u tom smeru. Pa o čemu mi pričamo kad je jedan Luis Enrike osvojio brdo trofeja one sezone sa Barcelonom i ostvario najbolji niz od 42 pobede u 50 mečeva, najviše od svih trenera Barcelone ikada čini mi se, čovek koji je operisan od fudbalske taktike i koji je ameba od trenera. Trofeji uopšte nisu merodavni kad je procena kvaliteta i znanja nekog trenera u pitanju, jer bi u tom slučaju značilo da su Luis Enrke i Frank Rajkard među najboljim trenerima na svetu i da su bolji od jednog Kloppa, SImeonea, Contea. Pa reci mi, da li su? Sudeć po tvojoj logici, ispada da je tako.

avatar
Boško Buha
Monday, 12.12.2016
17:08

Inace mou je osvojio ls sa mrtvim interom i portom bez ijedne zvezde pep dominiro u barsi mozete samo da lajete o njima nista drugo...

avatar
Monday, 12.12.2016
16:18

Prvo Murinj i Gvardiola su duze u trenerskom svetu,drugo trenirali su najskuplje ekipe... Klop trenirao Dortmund,Konte Juventus pokazali su da imaju znanje sa titulama...

avatar
ZubA
Monday, 12.12.2016
16:08

Pa hoce to kada imas najbolje i najskuplje igrace. Sada se vidi kako je to bez takvih. Murinjo je poceo da propada pre dolaska u UTD, a Gavrdio se pokazao sada. Ni blizu onoga sto je radio sa Barsom i Bajernom.