Mesi u zadnji čas - Barsa jedva do boda na novom stadionu Viljareala!

Autor: Nikola Miloradović
nedelja 08.01.2017.
22:37
Izvor: Sportske.net

Fudbaleri Barselone remizirali su na gostovanju ekipi Viljareala, u okviru 17. kola španske Primere.

Beta/AP Photo/Alberto Saiz
Beta/AP Photo/Alberto Saiz

Povezane vesti

Na otvaranju novog stadiona u Viljarealu, domaća ekipa je remizirala sa prvakom Španije, ekipom Barselone. Dugo su vodili izabranici Frana Eskribe, ali je Mesi majstorijom uspeo da donese "Blaugrani" bod u poslednjim minutima. Na kraju 1:1, na "Stadionu od keramike".

Barsa je imala posed, daleko više prilika, ali Enrikeovi izabranici nisu uspevali da pronađu put do mreže Serhijaa Asenha.

Strelac vodećeg pogotka za domaćina bio je Nikola Sansone, nakon sjajnog prodora Alešandra Pata, više o tom pogotku OVDE.

Enrike "baca sve karte" na napad nakon toga, u igru uvodi Denisa Suareza i Ardu Turana, a to mu se isplatilo tek u poslednjem minutu regularnog toka, kada je majstoriju izveo Leo Mesi.

Argentinac je maestralno izveo jedan slobodan udaraca sa oko 20ak metara udaljenosti od gola domaćina, skinuo je paučinu iz gornjeg levog ugla gola Viljareala, Asenho je ostao nepomičan.


Do kraja ipak nije bilo dovoljno vremena da Barsa dođe i do preokreta, nakon ovog remija ostaće za bod iza Sevilje, kao trećeplasirani, ukoliko Real upiše trijumf u zaostalom susretu pobeći će im na osam bodova razlike na čelu tabele.

Viljareal ostaje peti, sa 30 bodova, odnosno pet manje od večerašnjih rivala.

Пласман обезедио Sofascore резултати уживо

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

326 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Monday, 09.01.2017
17:10

barsa mora igrati direktno kao 2015 a ne daviti loptu stalno ,pogledajte svaki gol koji su dali u nokaut fazi ls 2015 nijedan iz tiki taka akcija vec iz nekih polukontri

avatar
Los Merengues
Monday, 09.01.2017
16:38

Posljednje dvije sezone La Lige:nn- 13 jedanaesteraca u korist Real Madrida, a 22 u korist Barcelone;n- 7 jedanaesteraca protiv Real Madrida, a 1 protiv Barcelone;n- 5 crvenih kartona u korist Real Madrida, a 9 u korist Barcelone;n- 5 igrača Reala su dobili crvene kartona, a 1 igrač Barcelone je dobio crveni karton.nZato molim vas dosta vise sa tim glupostima.

avatar
penaldo pay taxes
Monday, 09.01.2017
17:30

svaki sportista zna da sudija ne moze da ti pomogne koliko moze da ti odmogne.sve sto si nabrojao je relevantna stvar,nije isto svirati penal na 4.0 ili na 0.0 ili nepostojeci kad gubis,ili u najboljem slucaju da zazmuri kod ociglednih stvari kao sinoc.

avatar
blackjack
Monday, 09.01.2017
14:59

Barselona se pojacala,dovela je nekoliko igraca,potrosila ogromne pare a igraju sve gore i gore.Real je samo vratio Moratu,nista trosili nijesu a rezultat je vidljiv.Pritom Barsin podmladak je katastrofa.

avatar
Aleksandar Kosic
Monday, 09.01.2017
12:47

Enrike je glavni krivac zbog kojih je Barsa prosula ovoliko bodova u dosadasnjem periodu sampionata,konstantno forsira gomesa koji blage veze,rotira konstantno igrace niko nije stalan,niko nije uigran osim MSN. . . Ovako se titule ne osvajaju sigurno,treba ocekivati pad reala,ali sigurno nece ovoliko bodova prosuti kao Barsa. . .

avatar
air-max
Monday, 09.01.2017
10:36

Nejmar majmunce najlosiji pojedinac vec nekoliko kola, kad mu se neko priblizi padne a kamoli da ga dotakne. Dobar gol Mesija, svaka cast. Majmunce i njgov brat od orangutana Enrike su najveca igracko/ trenerska prevara.

avatar
Pic.usti zamugljao!
Monday, 09.01.2017
10:21

Nisam bas gledao sve,kombinovao sam mornar kosarku i ovu utakmicu...nSamo mi kazite,koliko su puta pali oko sesnaesterca,posto vidim da su dali gol iz slobodnjaka?!

avatar
Ivanp
Monday, 09.01.2017
08:21

Nije barsi problem sredina gomes,denis,rakitic,itd..najveci krivac enrike pa bekovi u napadu,a posle i bekovi u odbrani.protivnik igra na malom prostoru nikakva opasnost ne preti od bekova igra ne moze da se rasiri,napadaci moraju sve sami da urade od centra na gore protiv 8 igraca,enrike statira,alkaser mu sedi na klupi pa izbaci suareza jednom daj coveku sansu nista gore nece odigrat!

avatar
Misosesic
Monday, 09.01.2017
16:44

Jesi li ti gledao Gomesa i Denisa to su dva kloca bez ideje i vizije dve tarabe obicne koje bi trebale loptama da otvaraju krila i bekove.A bekovi ne mogu biti opasni kad barsa nema skakaca u napadu svaki centarsut se lako cisti,dok u Realu imas Ronalda,Benzemu i Bejla svaki odlican u igri glavom i svaki centarsut je opasnost.

avatar
Ivanp
Monday, 09.01.2017
18:00

Gomes je dobar i bice jos bolji neznalica ne moze onako da odigra protiv reala,sto ima pogresne zadatke je drugo!barsa je uvek imala opasne bekove i bez skakaca nije sve u centrsutu,jedan dani alves ima vise asistencija za mesija nego li i injesta i xavi ili bilo koji drugi igrac,sve sa loptom na zemlji,sadasnji bekovi sem albe su ocajni!denis je doveden da bude tek za godinu dve dobar,medjutim kako enrike radi sa njima kvalitet svakog igraca barse je pod znakom pitanja sem dvojice ili trojice!

avatar
El_nikolic
Monday, 09.01.2017
03:00

Na koju foru je ovaj Enrike najplaceniji trener u evropi? Ovakva Barsa sa ovakvim trenerom nema sta da trazi u ligi sampiona a ni u primeri.. Ne volim Barsu ali mi je krivo sto su ovako losi jer vec koji put padam tiket zbog njih , ne znam ni zasto ih stavljam..

avatar
scofield
Monday, 09.01.2017
02:56

Idalje je barselona samo Messi. Real je ispred svih ove sezone, imaju najjacu klupu na svetu, Zidan na slatkim mukama. Dok Enrikeova faca govori da je tucman

avatar
MANUTD
Monday, 09.01.2017
02:15

Zna li neko ko je krivac za Viljarealov pogodak? Mesi. Nije pokrio svog igraca, a usled cega je Gomes morao da se pomeri kako bi ga pokrio, sto je momentalno dovelo do pomeranja i Buskeca. Prostor za Pata - pogodak. Ko mi ne veruje, neka sam pogleda snimak. Mesi jeste majstor igre ali ako pogledate malo bolje da defanzivno gledajuci, ne samo on, nego i ostale 2 starlete u napadu, zakacuju jako cesto i tako stavljaju na muku njihove saigrace. #objektivno #vidjenje #stvari #no #hejt

avatar
mIadenq
Monday, 09.01.2017
10:03

Cuj ovog:D, da Messi je kriv jer je Dinj poklonio kontru a Maskerano nije uspio ispratiti jedinog Viljarealovog igraca u napadu osim Pata.

avatar
Monday, 09.01.2017
11:06

da ali kad barsa ima 70% posed lopte onda i ne moraju da igraju defanzivu, samo kad ne mogu da drže posed onda je problem

avatar
Blek stena
Monday, 09.01.2017
01:45

Situacija je pomeni vrlo prosta.Sve što može da ide naopako ove sezone barseloni ide.Prvo dvojac iz valensije nezna gde bije, Suarez i Nejmar trenutno van forme totalno.A odbrana je standardno nesigurna i standardno se očekivalo da će napad kao i uvek sve rešiti.Ali nemogu uvek oni da budu u formi.Mesija neračunam on je klasa za sebe.Da je pogodio sa gomešom na sredini išlo bi to dosta bolje.Ali za sada nije a nemože se uvek očekivati da će sve napad rešavati.

avatar
Rulermaster
Monday, 09.01.2017
12:29

Ne slazem se jedino oko Nejmara, decko nosi igru tima, uz Mesija. Taktika trenera je losa, ide se mnogo kroz sredinu gde je najgusca odbrana. Nema dovoljno ubacivanja sa bokova...

avatar
Misosesic
Monday, 09.01.2017
16:51

Nejmar nije postigao gol 10-11 utakmica za redom a igra 90 minuta svaku.Kakav je on onda nosilac igre?Puno solira bez nekog konkretnog poteza.Krilni igrac ista pozicija kao Mesi a nije dao gol 990 minutauta,ove sezone je katastrofa.

avatar
UnitOfMadrid
Monday, 09.01.2017
01:42

Titulo,dobrodošla kući!!!

avatar
Monday, 09.01.2017
01:32
avatar
Don Carlo
Monday, 09.01.2017
01:31

MSN, mucha M, poca S y nada N

avatar
Danilo20
Monday, 09.01.2017
01:28

Citamdole vidimmnogi sad sudiju krive.Ova barsina mini era od 2011 se zavrsava,real mislim da osvaja primeru

avatar
Monday, 09.01.2017
11:08
avatar
Danilo20
Monday, 09.01.2017
13:56

Pa da u sezoni 2011/12 su bili prvi sa murinjom

avatar
Benz9
Monday, 09.01.2017
01:09

Možemo pričati i polemisati mjesec dana ali činjenica je da Real ove sezone sije sve klubove klupom...Neki dan razbili Sevillu bez 5-orice standardnih prvotimaca a Barsa se u punom sastavu muči protiv ako ne slabijeg onda ništa boljeg protivnika... Enrike je pogriješio što nije poveo Rakitića ali svejedno kad pogleda na klupu ne zna koga bi ubacio jer nijedan nije u stanju pokrenuti stvari na bolje...

avatar
Don Andres
Monday, 09.01.2017
01:01

da se osvrnem na sudjenje.. ocigledno da u spaniji vaze neka nova pravila. 1. penal se moze dosuditi ako srusis svog saigraca u protivnickom sesnestercu. 2. barsini protivnici imaju 1 golmana i 10 zamjenskih cuvara mreze na terenu kojima je takodje dozvoljeno da brane rukama. (: meni je jasno da real mora da osvoji la ligu. rijetko su to radili u zadnje vrijeme i to je prosto nedopustivo kad je marketing u pitanju. ali bas ovolika pomoc je ipak malo previse. ajde sto pomazu njima to i da razumjem ali da barsu ovoliko zakidaju iz meca u mec ne mogu da shvatim.

avatar
Monday, 09.01.2017
00:58

Nov stadion i Viljareal prosipa bodove. Eh.

avatar
BarsaSaMarsa10
Monday, 09.01.2017
00:54

Enrike direktni krivac za bukvalno sve.Mesi demotivisan(totalno nezainteresovano izgleda na terenu u najvecem delu meca,ali i kao takav ubedljivo najbolji igrac Barse,sto je tuzno),Nejmara jednostavno ne ume da iskoristi,Suarez izgubljen,Iniesta se utopio u sivilo,ostali za klasu losiji nego sto su bili prethodnih sezona (u Barsi ili nekim drugim timovima).Prelazni rok los,igra nikakva,taktika u slucaju da plan A zakaze (daj loptu Mesiju ili Nejmaru i moli Boga da izmuljaju nesto) ne postoji.Svaki uspeh je zasnovan na individualnom kvalitetu igraca i njegova je sreca da se pogodilo da su svi bili dobro raspolozeni te 2015 godine,inace bi vec tog leta pakovao kofere.Tata Martino je za ovoga Ferguson licno,imao je slabiju ekipu,najslabijeg Mesija i Pinta na golu.

avatar
Don Andres
Monday, 09.01.2017
00:50

sto se tice primere, teska srca priznajem, mislim da je vec sad stvorena prednost koja ce se tesko stizati.. na kraju krajeva, red je da vise real osvoji la ligu. odavno nisu, a i dosta rijetno osvajaju u 21. vijeku (: salu na stranu, igraju jako dobar fudbal zaista. nisu odavno izgledali ovako kompaktno, odavno nisu igrali kao tim. to je zasluga zidana. sto se tice njegove fudbalske taktike i postavke igre, nista posebno. kroz sredinu stvaraj visak za krila, centriraj, ponovi (: poprilicno monotono i dosadno ali ucinkovito i to se broji (:

avatar
Lecter
Monday, 09.01.2017
02:34

Nisam pristalica cekanja tudjeg kiksa jer ekipa koja ceka da konkurent kiksne da bi osvojila neki trofej ne zasluzuje da ga osvoji.Ne treba se predavati dok postoji bilo kakva mogucnost.Prednost jeste velika 5+3 potencijalna boda ta zaostala utakmica Reala sa Valensijom.Iako je Valensija ocajna ove sezone uvijek zna da odigra najbolje protiv Barse i Reala posebno kuci.Real igra sigurno,bolji su od nas kad pogledas utakmice,imaju i srece ponekad ali pobijedjuju.Real je u stanju da od 80 pa 90 i nekog minuta stvori 5-6 sansi a mi mozda 2. Sve istu igru dodavanje bez kraja i vracanje unazad lopte.Ali ako Real pobijedi u gostima i Sevilju i Valensiju onda svaka cast.Ali treba igrati do kraja.Nije Barsa izgubila bodovnu prednost zbog ove utakmice nocas.Ne mozes da se cupas protiv Viljareala u goste.Izgubila je zbog onih utakmica sa Malagom,Seltom,Alavesom a to se desilo kad nije igrao Mesi.I sve zavisimo oce li Mesi dati gol,tako je bilo u onim tijesnim utakmicama sa Valensijom,Seviljom,Sosjedadom.Jedini igraci koji su na nivou Iniesta,Mesi kao i Umtiti i Alba ali nazalost njih dvojica nisu igrali veceras.Luis Enrike je tek posebna prica.

avatar
Daniel Ager
Monday, 09.01.2017
00:43

nekad i sudija napravi gresku, nekad i suarez nekad i messi, svi su saigraci i nekad neko mora da napravi gresku, ne mogu svi da igraju prfektno

avatar
VATRENI BAVARAC
Monday, 09.01.2017
00:39

Sevilja ce osvojit

avatar
P. S.
Monday, 09.01.2017
00:36

Dakle nesposobni Dinj umesto Albe, zaista dostojno divljenja. Uz to ne postoji nikakav način kojim bi S. Roberto ubedio Enriquea da nije za beka. Osim Messija koji je igrao veznog igrača i koga su svi čekali u napadu da sam postigne gol, na koga su išli skoro svi presečeni i nepresečeni pasovi, pa čak i centaršutevi (da, zašto Messi ne bi davao golove i glavom), Iniesta i Neymar su jedini od kojih je pretila opasnost po gol Viljareala. L. Suarez očajan, o beskorisnom Gomešu i katastrofalnom D. Suarezu da i ne pričam. Qq na šta se svela ova Barsa sa gomilom nesposobnih panjeva i najgorim trenerom u istoriji fudbala, bar računajući lige petice: na tim sa 3 igrača od kojih im Inesta sa Messijem predstavlja kompletan vezni red, a Neymar sa Messijem predstavlja kompletan napad, dok odbrana uopšte i ne postoji. Ja zaista ne mogu ni da zamislim šta bi trebalo da se desi u ova 3 takmičenja da samo 3 igrača osvoje bilo kakvu titulu. Pauza između prošle i ove sezone je bila poslednja prilika da se najuri Enrique i spreči ovakvo katastrofalno razaranje ekipe. Da, moram da pomenem 2 apsolutno čista penala koji nisu svirani za Barsu i jedan za Viljareal, čime bi Barsa osvojila sva 3 boda, ali bolje što nije, jer se nadam da će ovo pomoći najurivanju Enriquea. U zavisnosti koga dovedu taj neko će morati da uloži mnogo rada, truda i znanja za reanimaciju i rekonstrukciju Barse ili da nastavi tu gde će ovaj stati...

avatar
Don Andres
Monday, 09.01.2017
03:57

aj sto pojma nema u taktickom smislu, to vec znamo. ali da ne zna ko su mu najboljih 11 to je vec za svaku osudu. alba i umtiti mu na klupi. jedini defanzivci koji nesto vrijede. ne igra mu rafinja. momak kad god je igrao davao golove i bio jako dobar. umjesto njega igra, za mene, najvece razocarenje d. suarez. ocekivao sam dosta od njega. i onaj pojmas portugalac. ako uskoro ne promjene trenera mislim da ce messi ozbiljno razmisliti o odlasku a to nikako nije dobra stvar.

avatar
P. S.
Monday, 09.01.2017
14:50

I bez odlaska Messija Barsi sleduje temeljna rekonstrukcija ili potpuna propast. Nakupovali su u najboljem slučaju prosečne igrače, koje je Enrique za samo par meseci pretvorio u igrače za Segundu B. Vidal mu pokazao srednji prst i momentalno završio karijeru u Barsi, upropašćen i sada neupotrebljiv taman sutra najurili Enrique-a. D. Suarez, Pako Alkaser, Gomeš, Dinj, Matjeu sigurno ne bi pomogli Osasuni da ne ispadne iz lige. Rakitić toliko očajan da više ne bi mogao da igra ni za Sevilju B. Arda Turan koji se koliko-toliko vratio fudbalu je neupotrebljiv za Barsu, pre svega zbog tromosti i sporosti. S. Roberto na desnom beku je tek malo bolje rešenje negoli igrati sa 10 igrača. Umtiti koliko god bio dobar u nekim defanzivnim zadacima tragičan je kada treba izneti loptu pod visokim presingom (i ne pokušava da se okrene ka golu protivnika, već odmah vraća loptu nazad Ter Stegenu). Ter Stegen daleko ispod kvaliteta za Barsu, Rafinja takođe. I ako se ne varam ja sam već nabrojao više od kompletnog tima (12 igrača) koji uopšte ne bi trebali da su deo Barse. Ako tome dodamo Busquetsa koji igra najlošiju sezonu u karijeri, Mascherana (koga su stigle godine, što se pre svega vidi na brzini), L. Suareza potpuno van forme itd. jasno je da bi u ovom trenutku i za normalnog trenera bilo nemoguće da uopšte sastavi tim. Uz to tim trenutno igra u skladu sa mogućnostima, a ne opstruktivno kako su igrali na kraju prošle sezone i namerno gubili bodove nezadovoljni ovim ili onim, pa kada su se te stvari rešile onda su ipak pristali da ne poklone titulu Realu. Šta će tek biti kada počnu da igraju opstruktivno, a što će se vrlo brzo desiti?

avatar
Emperador(2018)
Monday, 09.01.2017
00:34

Pa kad mesi ode iz Barce oni ce biti oko 10.mesta. Viljarealu ne dosudjena dva cista penala ali nista novo.

avatar
juve! zizu! real!
Monday, 09.01.2017
00:28

Iskreno sudija ni na ovoj utakmici nije bio na nivou. Ali i pored toga barsa nema zavrsnicu a u odbrani duva promaja .. prosuli su se sa svim ovim igracima koje su doveli.. suarez ne postoji na terenu.

avatar
Ya_Gunners_ya1
Monday, 09.01.2017
01:34

Sta je s ovim sudijama , kao da su na drogama hahah, Engleska, Portugal sad i Spanija sudjenje katastrofa

avatar
Realan tip
Monday, 09.01.2017
00:26

Najbolji igrac Barse svih vremena zakazao, dao crveni kada je bilo kasno vec, trebalo je to malo ranije.

avatar
Lionel 10 BARCELONA
Monday, 09.01.2017
01:46

Kada je Tebas potpisao za real moze svaki protivnicki igrac koji igra protiv Barsu dodirivati loptu rukama najjace pojacenje Perezu je predsjednik Tebas tako da sudija neznam zbog cega nije ponistio gol Mesija kada su navijaci reala trazili prestap koji nije smeo Messi da izvede sa te daljine( slobodnog udarca) vidi se da sudije pomazu Barsi da osvoji Primeru

avatar
Realan tip
Monday, 09.01.2017
14:37

Sjetis li se odbojke proziv Celzija 2009. kada ovo pises?

avatar
Eddy86
Monday, 09.01.2017
02:16
avatar
doc
Monday, 09.01.2017
00:25

Bravo za slobodni ali golman takodje ima zasluge(njegov je ugao),krenuo pogresno i uhvatio ga u raskorak

avatar
CholoSimeone
Monday, 09.01.2017
00:23

nema nista gore nego kad navijaci barse i reala vec u januaru svode racune, daj iskulirajte vec sledeceg vikenda se sve moze promeniti

avatar
Benz9
Monday, 09.01.2017
01:10

Još je rano i stvarno je nezahvalno prognozirati ali bogami -8 se u Španiji ne stiže tako lako...

avatar
CholoSimeone
Monday, 09.01.2017
16:52

prosle sezone barsa je u 30 kolu imala +11, a na krraju +2 ili 3 samo, lopta je okrugla

avatar
doc
Monday, 09.01.2017
12:42

Jeste da je u pitanju engleska liga ali u spaniji Real nema od koga izgubiti bodove ako nastave ovako da igraju

avatar
<<<erez la cabeza>>>
Monday, 09.01.2017
01:33

Koliko ja vidim -5 je...real jos nije dobio tu utakmicu

avatar
BancheS_Arsenal
Monday, 09.01.2017
00:23

Penal za Barsu 😂😂nnEee Villarreal gde gubiš bodove c c c

avatar
Phenomenal
Monday, 09.01.2017
00:16

Vezni red je najvise pojacan ove sezone a najvise je podbacio. Za Alkasera je odavno jasno da je najveci promasaj ali ni ovaj Gomez mu nije daleko. Messi genije svaka cast na golu odavno nisam video precizniji slobodnjak i hvala ti sto igras fudbal i sto ne padas kao Suarez i Nejmar na malo jaci vetar, gurku ili sta god oni pokusavaju na redovnoj bazi.

avatar
Real21
Monday, 09.01.2017
00:14

Kad mi dodje simke i kaze mi da je ronaldo prevera.... Pa sta ne onda neymar. Aj daj boze da gresim al mislim da je izvikan

avatar
xenon 1989
Monday, 09.01.2017
04:36

Ako imaš bar jedno od dva oka onda ti je jasno da je Neymar izmislio fudbal za izlizanog...

avatar
Real21
Monday, 09.01.2017
12:57

Ako imas jedno od dva oka videces da je neymaru za sada,vaznije da padne i iznudi faul,penal nego da da gol.nNe znam ako nisi video izjavu trenera bilbaa on je rekao svojim igracima da i ne disu pored neymar jer ce on da padne i iznudi prekid za barsu.

avatar
Anwar_El_Ghazi
Monday, 09.01.2017
11:44

E ako ga je izmislio tako sto mu zapne travka pa padne. Ili tako sto smara i smara i smara sa drzanjem lopte i pokusavanjem neceg sto i on sam ne zna sta je i na kraju vrati loptu u zadnju liniju. Ili to sto ide 1 na 1 sa golmanom i puca plasirano sa 2 metra ispred golmana. Ili to sto svaki ali svaki korner covjek nadje prvog igraca odbrane. Sto svaki 9 slobodan udarac ide u okvir gola. E ako je on izmislio fudbal za ronalda onda druze se posavjetuj sa psihijatrom. I cisto da se zna ne gotivim ni mesija ni ronalda. Tj ni barcu ni real al si ga ti sa komentarom pretjero

avatar
Barça u ♥
Monday, 09.01.2017
00:07

Cao titulo!!!Mesi nas svojim majstorijama opet vadi!!!!Rezultati su katastrofalni,ali ono sto me brine je igra koje nema.Prvih 30min beciljno dodavanje lopte,onda napadanje kada nam protivnik iz kontre daje gol.Onda opet cekanje i poslednjih 15 opsada gola bez ikakvih rezultata.I onda nas Mesi u nadoknadi spasi,sto cak i on ne moze uvek.I tako CITAVE sezone.Enrike bih najurio prvom pauzom i doveo nekog ozbiljnog trenera,ali naravno nasa jadna uprava to nece uraditi.Cestitke Realu na tituli,sad da se okrenemo LS jer tu jos imamo nekekve sanse...Nadam se da ce se tim probuditi.Tu pre svega mislim na Suareza i Nejmara.Ne zelim ni da pomiljem 'pojacanja'.....Doduse ni Maskerano,ni Rakitic nisu bolji!nVisa El Barca!!!!!

avatar
Lionel 10 BARCELONA
Monday, 09.01.2017
00:04

Enrike je od Barse napravio prosecnu ekipu doveo igrace koji su za Levante Betis Seltu Deportivo Ter Stegen drvo svaku utakmicu primi gol Dinj nikakav igrac S Roberto u napadu izgubljen Gomes katastrofa Nejmar kao i uvek ligavac neka kaze neko dali se seca Nejmarovog gola i kada je bio uvek se slepa u timu i grli Messija kada zabije zao mi je samo Messija svi ostali ne zasluzuju sto nose Barsin dres od Ter Stegena do Enrikea osim Mesija koji je do sada sve sezone posteno odradio za Barsu i samo njemu kapu dole

avatar
MultiMagic
Monday, 09.01.2017
01:08

Zaboravio si na Iniestu koji je i dalje doktor kakav je oduvek bio. Kad on uzme loptu a naravno pogotovu Mesi vidi se odmah koliko su udaljeni svetlosnih godina od ostatka ekipe.

avatar
Lionel 10 BARCELONA
Monday, 09.01.2017
01:30

U pravu si źa Inijesta ali i on ovu sezonu nije na njegovom nivou premnogo je kikseva bilo tako da nisam ni mislio na njega dok sam komentarisao jos jednom se izvinjavam zbog Inijeste

avatar
Milan Blagojevic1
Monday, 09.01.2017
00:04

Da nije Mesija,nula od Barse ...

avatar
delije niksic
Monday, 09.01.2017
00:04

Nejmar blagi ocaj ove sezone,po mom misljenju jedna od najvecih prevara u istoriji fudbala.Ne znam u cemu je problem te Rakitic ne igra,zao mi je zbog Viljareala sudija ih je ostetio vise puta.Enrike treba da ode iz Barse,sto pre !

avatar
barça mes que un clu
Monday, 09.01.2017
00:03

Svaka cast Viljarealu. Sudjenje lose za obe strane. Enrike ako je covek treba sam da skupi stvari i ode. Alba, D.Suarez,Umtiti mu na klupi. A igra Digne, Gomes,Maskerano. Steta za Vidala sto ne dobija sansu, a odlican je bek. Ter Stegen, treba malo na klupu, da se nauci pameti. Kakve sve golove prima,bruka. A znam da moze mnogo bolje.Messi opet spasava kao i mnogo puta do sada. Toliko od mene.

avatar
Maestro-Chelsea(Sic)
Sunday, 08.01.2017
23:59

Nejmar je najveća fudbalska prevara

avatar
MESSSIKING
Sunday, 08.01.2017
23:58

Auu Mesi. Mesi je u poslednje dve sezone zabio najvise slobodnjaka od svih drugih. Mnogo se tu popravio

avatar
S-I-M-K-E_
Sunday, 08.01.2017
23:56

Muka mi je od ovih kvazi navijaca Barselone koji cestitaju Realu titulu i unaprijed se predaju...Real je samo imao mnogo srece do sada,u mnogim mecevima nisu zasluzili da pobjede,doci ce i njihov pad,jednostavno mora doci.Valjda ce i njima sreca malo okrenuti ledja...A vi kvazi navijaci sto ovako negativno pisete i niste navijaci!

avatar
MSSZRMK
Sunday, 08.01.2017
23:55

Steta Viljareal zasluzio pobedu i tri boda.nDa nije sudije Real bi vec bezao Barsi 14 bodova minimum.

avatar
Lecter
Sunday, 08.01.2017
23:54

Jel moguce da ljudi pisu da je Viljareal ostecen.Cista dva penal Barseloni nisu svirana,igra nikakva ali penali su bili.Enrike standardno lose vodjenje utakmice.

avatar
MultiMagic
Monday, 09.01.2017
01:11

Koja dva? Ako mislis na ono kada je drugi put igrao rukom Bruno to nije za penal, jeste rukom bio na lopti ali je padao, nije se nesto bas razmahao i nije prosto namerno bilo. Ali ono kad je igrao prvi put rukom je bilo bas ljigavo sta je uradio, sve i da je bilo refleksno bez razmisljanja opet nije u redu. Ali i 2 minuta posle toga Maskerano igrao rukom koja je bila itekako udaljena od tela pa ni to nije svirano tako da je to 1-1 u greskama.

avatar
Anwar_El_Ghazi
Monday, 09.01.2017
11:54

Pogledaj snimak i vidjet ces da je ruka maskerana napucana sa nekih 70cm znaci iz te blizine tako jaka lopta nikad ali nikad se ne svira kao penal. I da je htio ne bi mogao maknuti ruku. A priznaces ne mozes se braniti sa rukama u dzepovima. Da ga je pogodio sa 4-5 metara sudija bi svirao 100%. A o onoj sramotnoj odluci da ne svira penal za barcu to ne treba ni pominjat onde se bas vidi namjera da se lopta zaustavi. Da je nije dirao rukom mesi bi dao gol 99%

avatar
Lecter
Monday, 09.01.2017
02:59

Bila su dva penala i taj drugi bila je ruka ali sta sad vrijedi kad je zavrseno.A onaj prvi onakav potez nisam odavno gledao lik se bacio rukama kao golman za crveni karton.Bila je ruka Maskerana i penal ali isto kao sto si rekao za Bruna da je padao i da nije bilo namerno mozemo reci da sut ovog iz Viljareala kod ruke Maskerana mozda ne bi zavrsio u golu.Za mene je bio penal nema dileme ali uvijek imaju argumenti.Postoje ljudi ovdje koji pisu da nije bio nijedan penal za Barsu,uvijek imaju argumenti protiv ali zavrsena utakmica i cao sad.

avatar
Benz9
Monday, 09.01.2017
01:15

Da se ne kažemo penali su 1-1 tako da se na to ne možete baciti...A što se tiče igre Villarreal zaslužio pobjedu sa minimum 2 gola razlike...Od početka do kraja su znali sta hoće i stvarno šteta za njih što nisu nagrađeni za fantastičnu predstavu...

avatar
Los Vikingos
Sunday, 08.01.2017
23:54

Sudjenje sramotno, kao i po obicaju u Primeri. No dobro, bio je penal za obe strane tako da niko nije ostecen previse. Barsa nije zasluzila da izgubi ali igra im je losa totalno. Zadnja linija Viljareala je bila odlicna, drzali su se dobro sve do tog prekrsaja na kraju gde je Mesi majstorijom spasao Barsu po ko zna koji put. Mada moram da priznam da ni Messi nije nista mogao, osim tog gola i one stative, nista mu nije polazilo za rukom. Dok su na drugoj strani Sansone, Soriano i Pato igrali odlicno.

avatar
MultiMagic
Monday, 09.01.2017
01:14

I da je Mesi igrao protiv odbrane Barselone i on bi bio odlican. Naravno bili su igraci Viljareala stvarno na nivou u napadu ali odbrana Barselone takodje ne postoji a odbrana Viljareala je bila fantasticna, steta za njih kako su primili gol ali dobro Mesi je odradio fantastican slobodnjak. Sad Barsa da pokupuje celu odbranu Viljareala i da rese svoje probleme.

avatar
LuisSuarezFB
Sunday, 08.01.2017
23:53

Sta bi Barsa bez Mesija. Po koji zna put ih vadi. A prvenstvo je daleko.

avatar
jedan je maradona
Sunday, 08.01.2017
23:52

bio sam ubedjen da je Robinjo prevara veka iz brazila...i onda se pojavio ovaj Nejimar..

avatar
Misosesic
Sunday, 08.01.2017
23:57

10 ili 11 utakmica bez gola?

avatar
Lionel 10 BARCELONA
Monday, 09.01.2017
00:19

Ja to pricam od kada je dosao u Barsu nikada ga nisam cenio kao igraca i nikada nece ni biti zao mi je samo Mesija sta mora da igra sa ovim trupcem a ova deca koja ti daju minuse nerazume se fudbala 100 puta sam na netu rekao da Enrikeu i Nejmaru zelim sve najgore u zivotu sada sto se desava sa Barsu i sto zaostaje u Primeri glavni su krivci Enrike koji uporno slepa Nejmara u timu a cirkuzant nije resio nijednu utakmicu za Barsu samo grli Mesija kada pogodi a Bartomeu i dalje spava u lozi i gleda kako se titula lagano gubi samo mi je zao Messija

avatar
mIadenq
Sunday, 08.01.2017
23:50

Samo sacekati kraj sezone da ga vise otjeraju, i nista specijalno ne ocekivati, mozda kup neki u najboljem slucaju. Psovao bih mu u 20 redova sad ali bezveze mi nece komentar odobriti. Ti stavis jednog Dinja koji uopste noge nema umjesto Albe i taj isti Dinj bez ikakvog objasnjenja pokloni kontru Viljarealu koji iz te kontre postigne pogodak jer Maskerano 30 metara trckara 3 metra desno od Pata ispred koga su vec 2 odbrambena, i ne pokriva jednog jedinog igraca koji se desno ubacuje i koji moze biti opasnost, tog Maskerana su jedva izmolili da ostane i taj covjek igra umjesto Umtitija. Jedno je kad si los trener ali ovaj covjek je za psihijatrijske procjene, kakve on odluke donosi iz utakmice u utakmicu. Jadan onaj Messi, jadan covjek sa onom sakom jada koji sebe nazivaju fudbalerima, bukvalno sve mora sam uraditi, ali sve, svaka akcija od njega ide, svaki sut njegov, svaka pomisao da moze pasti gol za Barsu nezamisliva je a da on nije glavni akter, ili eventualno ako Neymar nesto uradi. Onaj Suarez, pa ono samo nekako nekome uvaliti za bilo kakve pare, covjek ima 3 nacina reagovanja na lopte koje njemu idu i koje treba da prosledi. 1. potpuno bezrezonski postavi nogu na prvu onako, i skroz random lopta ode negdje nevezano za poziciju ijednog saigraca, 2.preskoci loptu iako predstavu nema da li neko stoji iza njega ili ne, i 3. posalje najocigledniji moguci pas koji bude presretnut 95% vremena, a generalno cjelokupan doprinos koji daje u utakmici je vrlo blizu Alkaserovom. Na ostale ne treba trositi rijeci, kao ni na Mesijevom majstoriju. Steta sto Viljareal nije uzeo sva tri boda, svaki porazom Barse nadam se onaj izrod je blize vratima.

avatar
Go Hard or Go Home
Sunday, 08.01.2017
23:55

Necu citati sve, stigao sam do kupa. Kup? Atletik Bilbao ce izbaciti Barsu, ili ako se provuku kojim slucajem Real je njihov zadnji protivnik u kupu.

avatar
mIadenq
Monday, 09.01.2017
00:44

Pa ja kazem jedino kup moze da ih ukenja, LS i Ligu nece sigurno uzeti.

avatar
Ya_Gunners_ya1
Sunday, 08.01.2017
23:59

Kako , pa tog Suareza ste dizali u nebesa , govorili ste da je klasa iznad Lewandovskog , Aguerra i Coste

avatar
nikola nikola1
Sunday, 08.01.2017
23:50

Viljareal je zasluzio pobjedu.

avatar
ProudKnight
Sunday, 08.01.2017
23:49

Kao navijač Reala, moram reći, da je Mesi, genijalan fudbaler. Mnogo puta je vadio Barselonu, vodio tim do pobjede, bio faktor preokreta. Posebno je to značajno, jer mu protivničke odbrane posvećuju veliku pažnju i uvijek su bar dvojica kraj njega, ali on uprkom tome pogađa i rješava mečeve i ima nevjerovatno precizan šut. Broj 1, definitivno i samo subjektivni ljudi, mogu reći da je Ronaldo ili neko treći, bolji od Mesija. Moram biti pošten i priznati to. Ono sto je zabrinjavajuće po Barselonu je, da evo već dvije poslednje utakmice, nemaju gol iz igre, nemaju ni blizu igru, onoj iz prethodne sezone i ako se Sevilja pojača i još malo unaprijedi igru, mogla bi im pomrsiti konce, ne samo njima, nego i Realu, iako sam mišljenja, da Real igra najbolji timski fudbal, još od 2002. godine, od kada ih pratim i da će ove sezone uzeti titulu dominantno, jer ne prave kikseve, kao ranijih sezona, a imaju i taj timski duh, žar, požrtvovanost, tj.sve ono što im je falilo toliko godina unazad, a mnogo je moćnih galaktikosa prodefilovalo kroz prvi tim, ali niko od njih nije bio TIM. Ovo prvi put mogu da kažem i da budem ponosan, pa bili prvi ili poslednji, velika je radost vidjeti ekipu koju voliš, koliko se bori do poslednjeg daha u pojedinim mečevima, kada ne ide i kada im rezultat nije na ruku. Sportski pozdrav (normalnim) simpatizerima Barselone!

avatar
mIadenq
Sunday, 08.01.2017
23:58

Problem je sto Barsa nije imala igru ni prosle sezone a ni pretprosle, samo za razliku od ove gdje Messi mora sve sam, Suarez je tih prethodnih sezona bukvalno znao sam da rijesi utakmicu i to vise od jedne i to neke poprilicno bitne, tako isto i Neymar, a igra sama po sebi je potpuno ista bila kao i sad.

avatar
BarsaSaMarsa10
Monday, 09.01.2017
00:02

E upravo sve to sto si napisao za Real, Barsi trenutno nedostaje + trener.

avatar
Madridista till I die
Sunday, 08.01.2017
23:47

Odlično, šteta za Viljareal što nisu uzeli sva 3 boda jer im je malo falilo. Ova utakmica je još jedan dokaz da je ove sezone Barselona dvije klase ispod Reala, kad im ode Messi mogu se slobodno ugasit, bit će u rangu Espanjola. Sad za vikend dobiti Sevilju u gostima i Valensiju u zaostaloj i veliki dio posla će biti obavljen, +8 je ozbiljna prednost s obzirom na formu i raspored obje ekipe.

avatar
S-I-M-K-E_
Sunday, 08.01.2017
23:51

E vala ce i vama sreca okrenuti ledja kad tad,to se jednostavno mora desiti u jednom trenutku.

avatar
Madridista till I die
Monday, 09.01.2017
00:29

Ne bih rekao da je sreća imati 39 utakmica zaredom bez poraza i pritom skoro svaku igrati sa različitom postavom, evo već dva mjeseca igramo bez Bejla koji je jedan od ključnih igrača i to se maltene i ne osjeti, štaviše imam utisak da je većina utakmica odigrano faktički sa pola snage, tačno onoliko koliko je dovoljno, dok Barseloni čim fali jedan igrač iz prve (kao što je recimo Alba večeras) odmah se osjeti velika razlika, a da ne govorim kakva je situacija kad nema Messija, molite Boga da se ne povrijedi inače ćete ostat tu gdje ste i sad, na trećem mjestu.

avatar
doc
Monday, 09.01.2017
00:28

Koja sreca mali,gledas li ti uopste utakmice

avatar
Milance Barselonista
Monday, 09.01.2017
00:06

tako je bre Simke

avatar
Milos 1996
Monday, 09.01.2017
00:04

Te tvoje reci potvrdjuju da je Messi najbolji svetski igrac!

avatar
Daniel Ager
Sunday, 08.01.2017
23:57

sreca je ovde za barcu sto je uopste igrala nereseno

avatar
madridista08
Sunday, 08.01.2017
23:47

Slaba klupa je kostala Real prije 2 sezone da ostane na 0 titula, ove sezone ce se to desiti Barsi. Osim startnih 11 njima nema ko da igra. Glavni i odgovorni krivac za ovako losu sezonu je taj ko im dovodi igrace pa ne znam da li je to Enrike ili sportski direktor ili neko treci...

avatar
Raúl González
Sunday, 08.01.2017
23:54

Nije da nema klupu, nego realno nema ni startnih jedan'est. Napad dobar, ali nije u formi. Vezni red ne može da se sastavi. Odbrana veoma slaba.

avatar
Benz9
Monday, 09.01.2017
01:28

Malo je igrača na svijetu koji bi mogli upasti u prvih jedanaest Barselone i oni su većinom u Bajernu i Realu(bez uvrede ostalima ali trenutno većina najboljih igrača igra u ta 3 kluba), ali problem je klupa kao što madridista napisa... Realu kad ne ide na terenu Zidan se okrene na klupi i može birati Morata,Isko, James, Kovačić ili možda Asensio,Vaskez ili neko treći,dok Enrike ne klupi nema nikoga ko je u stanju pokrenuti tim kada ne ide...

avatar
MSSZRMK
Sunday, 08.01.2017
23:56

Realu sezonu je unistila povreda Modrica.

avatar
zeks
Sunday, 08.01.2017
23:46

Mesi ponovo vadi situaciju,zasluzili smo bod.Sudjenje ocajno,obe strane ostecena ali Barsa je trebala dobiti penal i igraca vise.Nejmara na klupu sto pre,kako je samo prokockao onu sansu posle kombinacije iz slobodnjaka pa to je neverovatno.

avatar
Milance Barselonista
Monday, 09.01.2017
00:08

i ja sam za to da Neymar malo greje klupu Ardi, ali on je zvezda iz MSN-a pa ce to biti tesko. nemoze mesto MSN da pise MST ili MSP ili mozda PMS ...

avatar
zeks
Monday, 09.01.2017
00:42

Znam i ja da ce se to tesko desiti,ali Nejmar previse komplikuje i unisti par akcija na svakom mecu.Mora dici formu u narednih par utakmice a ne samo da se slepa uz Mesija i Suareza.

avatar
INTERnacionalist
Sunday, 08.01.2017
23:46

..Barsa ako nije prije 7-8 godina klonirala Mesija,onda je za nekoliko sezona u velikom problemu!

avatar
Steffi
Sunday, 08.01.2017
23:48

U ogromnom problemu. Bice prosecna ekipa na zalost, kao sada Inter.

avatar
INTERnacionalist
Monday, 09.01.2017
08:54

..hahaha,docicete vi opet na Meacu,i 2010 smo vam bili prosecna ekipa pa vam utrpali 3 komada :))

avatar
MultiMagic
Monday, 09.01.2017
01:37

Bice i dalje u vrhu, u prve 4 ekipe to je sigurno ali titulu tesko da ce da osvoje kada Mesi ode, ucesce u Ligi Sampiona glavni cilj. Mada imaju jos nekoliko godina da dovedu prave igrace a i mozda nekog izvuku posle dosta godina iz njihove skole ko zaista vredi pa se i promene stvari.

avatar
Dača
Monday, 09.01.2017
00:44

Ne verujem da će biti baš prosečan tim. Barsa je brend, veliki klub sa jakim sponzorima i dobrim prihodima, mislim da će zamena za Mesija biti Kutinjo, koji će kad tad preći u Barsu, Nejmar će (valjda) da sazri i da izraste u vođu tima, naći će se neko iz omladinske škole ali će biti potreban i dobar trener da od Barse napravi tim. Sve u svemu, mislim da ne postoje realne šanse da Barsa prođe kao Inter. Mnogo je bolje organizovanija i finansijski jača od njega.

avatar
NIKE
Sunday, 08.01.2017
23:46

Kad sam ja rekao Zidan će da se prošeta do triple krune. Pobjeći će 10ak bodova, posle odmarati najbolje igrače za LŠ, a u kupu ako Barca ispande sad u Srijedu, i to može sa drugim timom uzeti. Enrike sa izmjenama kao mušterija u javnoj kući, ako pogodi pogodi, ako ne - nitko neće saznati:D

avatar
El Matador PFC-FCB
Sunday, 08.01.2017
23:58

Barsa ispada iz kupa a iz LŠ najkasnije u četvrtfinalu a nije isključeno ni to da ispadnu već protiv PSG-a. Finale LŠ će biti Real-Bajern. Zizu protiv Karleta! Učenik protiv Učitelja!

avatar
Go Hard or Go Home
Monday, 09.01.2017
01:42
avatar
MultiMagic
Monday, 09.01.2017
01:39

Iz Lige Sampiona ce tesko ispasti, pogotovu ako im Real do osmine finala pobegne jos vise bodova sigurno ce da poginu ako treba da bi prosli a i PSG nema neke rezultate i igru kao ranije. Da je to PSG sa Ibrahimovicem , Davidom Luizom i Blanom onda bi bila druga prica.

avatar
Steffi
Monday, 09.01.2017
00:03

Kad bi to bilo tako lako, seti se prosle sezone. Jos Barselona ima lak raspored na dalje.

avatar
Sinisa MIhajlovic 11
Sunday, 08.01.2017
23:45

Haha koja smejurija od sudjenja. Koliko se namesta za real samo. Protiv Bilbao-a klaeican penal nad neymarom-nista nije sudjeno. Morata gurne modrica-penal. Danas igrac paradom brani gol mesiju-nista. Eto, ko je gledao samo zadnje 3 utakmice, zna o cemu pricam.

avatar
CgRm4
Sunday, 08.01.2017
23:49

Pa e,tacno tako,zadnje dvije utakmice tri crvena....I nadjete da se zalite....

avatar
Sinisa MIhajlovic 11
Monday, 09.01.2017
00:41

Vidim, nisi gledao ni jednu utalmicu. Sa takvima se ne raspravljam.

avatar
Boixos_Nois
Monday, 09.01.2017
00:05

Da, 3 crvena u zadnjih 10 minuta utakmice... Veoma bitno... Danas je Viljareal igrao sa igracem manje cak 20 sekundi

avatar
World is.... REAL
Sunday, 08.01.2017
23:50

A sta cemo sa rukom Mascherana? Ofsajdom protiv Valensije, ponisten gol Sosijedada?

avatar
audispirit
Sunday, 08.01.2017
23:45

Titula je izgubljena. Vreme je da Enrike ode. Penal nije svirao za Barsu, ali ne treba se na tome vaditi, sudije uvek grese, zato sam za uvodjenje totalne tehnologije u fudbalu, tako bih bar zivce sacuvao. Ulaskom Denisa, Barsa je bolje izgledala, trebao je od prve minute poceti.

avatar
Rise up
Sunday, 08.01.2017
23:44

Ne znam da li smo zasluzili pobedu ali smo osteceni za 2 cista penala.Onaj prvi da ociglednije i ne moze,igrac rukom brani Mesijev sut i zasluzuje crveni karton.Posle toga minut je bio i penal za Viljareal ali jasno da je Barsa ostecena jer ne bi doslo do tog napada Viljareala minut kasnije.Stvarali smo sanse ali ponovo te kontre kao da ne znaju faul da naprave i sprece kontru i dobiju zuti karton.Dinj izgubio tu loptu kod gol jos jednom pokazao da je promasaj.Ponovo sudije ali eto obicno je prica da sudije guraju Barsu.

avatar
mIadenq
Monday, 09.01.2017
00:01

Ma kakve crne sudije, Barsa je tragicna. Jedan, eventualno dva igraca igraju svaku utakmicu, ostali dzabe platu dobijaju.

avatar
tony zahirovic1234
Monday, 09.01.2017
04:09

Nekada bi oni igrali u Barsi B...

avatar
Rise up
Monday, 09.01.2017
00:52

Ja ne bezim od toga da je igra 0 ali ako je penal i crveni zasto da se svira i posle toga jos jedan penal.Bio je i za Viljareal jedan penal takodje.To je sto se tice sudjenja i pokvarilo je to utisak.A igra i zalaganje vecine igraca velika 0. Maskerano,Dinj,Gomes,Roberto,Suarez ali Suarezu se nema sta zameriti jer je davao golove u proslosti i zamena mu je Pako pa onda bolje Suarez da igra.Nejmar jeste nesto pokusavao ali sve je to jalovo.Mozda je Stegen mogao bolje intervenisati kod gola jeste bio sut precizan ali blag imao je vremena za reakciju.Nije remi na Madrigalu neuspeh ali zato sto si vec kiksao na lakse utakmice i zato sto zaostajes ovo moralo da se dobije.Sve ovo nije najveci problem,najveci problem je trener.

avatar
Go Hard or Go Home
Sunday, 08.01.2017
23:44

Sudija 2 cista penala za Viljareal nije svirao...lol. Ona ruka maskerana najmanje penal i zuti, komotno crveni, ruka podignuta kao da tenis igra.

avatar
Milos 1996
Monday, 09.01.2017
00:06

A za Barsu penali?

avatar
xenon 1989
Monday, 09.01.2017
04:43

Ma kako daki samo 2 kada su bila 4 penala za Viljareal i 2 crvena kartona za igrače Barse? :D

avatar
Alexander Stonsky
Sunday, 08.01.2017
23:43

Glavni problem je Enrique. Ne znam zašto Alba i Umtiti nisu igrali, Roberto ne može beka da igra uvek na nivou, Digne loš. Penali, ko će ih prebrojati. Ne znam još zašto Vidal ne igra. Kad god je igrao odlično je odigrao. Fali nam brži veznjak. Gomes-Busquets su prespor par. Ove sezone kako bude biće do kraja.

avatar
Benz9
Monday, 09.01.2017
01:35

Ne zna što je Umtiti uopste i doveden...Kad god je igrao odigrao je doktorski a nikako da se ustali u prvih 11 gdje mu je realno i mjesto...

avatar
Alexander Stonsky
Monday, 09.01.2017
13:30

Sve je to do trenera. I ovo sa Rakitićem i Vidalom nije ništa drugo do lični nesporazum sa Enriqueom. Tvrdoglav je to čovek koji je uneo dosta dobrog u Barsu ali sa ovim nepotrebnim rotacijama liči mi na mene kad igram PES.

avatar
Alex DeLarge
Sunday, 08.01.2017
23:43

Onaj PSG od prosle sezone bi ih ovakve oducio od fudbala... Analiziraju Real i podsmevaju se nesto, a eonima su daleko od njih... Jos onaj klinar insinuira kako je eto Sevilja pustila u kupu, plac majke bozije...

avatar
Stefmajster
Sunday, 08.01.2017
23:51

Barsa je bas dobro odigrala protiv najbolje odbrane u ligi.

avatar
Misosesic
Sunday, 08.01.2017
23:43

Koliko je Barsa bez veznog reda to je strasno.Mesi mora da se vraca na sred terena po loptu pretrci do kaznenog i onda da proba nesto da izmudruje.Nejmar bio uporan ali nista konkretno i posebno Buskets standardno dobar u defanzivi.Dinje,Gomes,Roberto,Suarez katastrofa bar veceras.

avatar
MAN RED
Sunday, 08.01.2017
23:43

Kakva golčina Mesija,u fudbalu ništa nije perfektno ali ovo što je on uradio iz slobodnjaka je nešto najbliže to,e.Nisam Mesijev fan čak mi nije nimalo ni simptaičan ali ovo što je on dao,kapa dole.Bruno uklizao kao rukom,nikad takav start nisam video do večeras.

avatar
Колатерална Штета
Sunday, 08.01.2017
23:48

Kakve je Mihajlovic svojevremeno davao golove iz slobodnih udaraca, ovo je smejurija...

avatar
Milance Barselonista
Monday, 09.01.2017
00:12

dobro je Partizanovki Madridjanine dobro je.nZnamo mi stariji kakve je golove davao Sinisa jos kad ih uzivo vidis nista lepse

avatar
Steffi
Monday, 09.01.2017
00:05

Bas se fudbalski svet seca njegovih slobodnjaka.

avatar
Ya_Gunners_ya1
Monday, 09.01.2017
00:05

Mihajlovic,Juninho, Carlos, Riquelme, Recoba kakvih su oni golova dali

avatar
MSSZRMK
Sunday, 08.01.2017
23:58

Roberto Karlos...

avatar
Јован Маринковић
Sunday, 08.01.2017
23:54

Bravo brate,slazem se sa tobom u potpunosti

avatar
S-I-M-K-E_
Sunday, 08.01.2017
23:53

Pojedete zavist.

avatar
Bidza i Tridza
Sunday, 08.01.2017
23:41

Morala je Barsa ovo da dobije,Real ima finu bodovnu prednost i ovakvi kiksevi ne smeju da im se dogadjaju. Sudjenje je bilo lose,prvo je trebao da bude crveni za igraca Viljareala i penal a onda je Maskerano napravio penal. Mesi nije imao srece kod one stative,da je tad lopta usla Barsa bi sigurno preokrenula. Ima jos puno do kraja al ja mislim da Real uzima titulu.

avatar
Milance Barselonista
Sunday, 08.01.2017
23:50

Sve se slazem sa tobom sem ovog sto mislis da Ce Real uzeti titulu. Tek je sredina svakako je najbolje sad napraviti kiks nego na kraju par sto Real svakako zna. Mnogo je bodova u opticaju a tek sledi i duel Barsa vs Real M.

avatar
Колатерална Штета
Monday, 09.01.2017
03:40

a sad da ti odgovorim na ovaj komentar, sam si rekao da je mnogo bodova u igri, ti ocekujes da ce Real kiksnuti u najmanje 3 utakmice vise nego Barselona?

avatar
Колатерална Штета
Monday, 09.01.2017
03:39

za Mihajlovica da ti odgovorim, ja nisam kompleksas, ali ne vidim nista briljantno u ovom golu, ja se ne secam njega u CZ, ali se secam u Laciju, Interu i reprezentaciji Jugoslavije

avatar
Jera62
Monday, 09.01.2017
00:39

Zaboravio si, da gostujete Realu i da sa ovakvom igrom najvise sto cete izvuci je bod

avatar
MSSZRMK
Sunday, 08.01.2017
23:59

Real ce biti domacin plus ovakve utakmice odlucuju pobednika.

avatar
Go Hard or Go Home
Sunday, 08.01.2017
23:41

Da su vise igrali a ne trazili penala gde ga nema mozda bi i pobedili.

avatar
Aleksandar Saša Đukić
Sunday, 08.01.2017
23:45

hahaah lik se bacio i rukom izbio loptu...to je bio siguran penal...jedan je bio i za Villareal

avatar
Boixos_Nois
Monday, 09.01.2017
00:12

Penal za Barcu i izjednacenje bi totalno promijenili tok utakmice i onog penala za Villareal ne bi ni bilo

avatar
Go Hard or Go Home
Sunday, 08.01.2017
23:58

2 su bila za Viljareal, od toga jedna ruka maskerana za crveni. :)

avatar
Steffi
Sunday, 08.01.2017
23:51

Prosle sezone je Barselona imala 10 boda vise od Reala, onda su upali u krizu i Real ih je skoro stigao, mislim da ce tesko do titule, ali moze i Real neku da uzme, nema smisla da jedan Real Madrid osvaja titulu svake cetvrte godine.

avatar
juve! zizu! real!
Sunday, 08.01.2017
23:41

Ooo da li je to pomracenje sunca 😂😂 Dobar gol mesia..

avatar
Samo Real iznad svih
Sunday, 08.01.2017
23:41

Vise srece nego znanja! :D Spavas li mirno Stefane Kuzmanovicu? -5

avatar
Stefmajster
Sunday, 08.01.2017
23:53

da, Viljareal je imao vise srece nego znanja.. Sudija 3 penala nije svirao Barsi (jedan Viljarealu), mnooogo propustenih sansi Barse, dok ovi jedna kontra i gol. Barsa je odigrala super protiv najbolje odbrane u ligi.

avatar
Milos 1996
Monday, 09.01.2017
00:08

U Madridu zadnje 4 godine mnogo veci minus od tog! :D

avatar
S-I-M-K-E_
Sunday, 08.01.2017
23:40

Nema predaje do kraja.Nadam se da ce Sevilja otkinuti koji bod Realu sledece nedjelje.Messi opet genijalno pogadja iz slobodnog udarca.Idemo do titule,nista nije jos izgubljeno.

avatar
Misosesic
Sunday, 08.01.2017
23:48

Pojma ti nemas.

avatar
Misosesic
Monday, 09.01.2017
16:56

@NIKE Ma on je malo u zabludi ;)

avatar
NIKE
Sunday, 08.01.2017
23:59

On je do skora tvrdio da je onaj Neymar bolji od CRa - to je isto kad da netko napiše da je Robinho bolji od Fenomena, jer češće izvodi cirkus na terenu:D

avatar
Milance Barselonista
Sunday, 08.01.2017
23:51

Simke sa tobom se u potpunosti slazem

avatar
Madridista
Sunday, 08.01.2017
23:40

Dobra utakmica mada sudija pokvario utisak, ostetio Barselonu za 1-2 penala i Viljareal za 1. Ali ja mislim da ovo Barselona tempira formu za kraj sezone barem tako Simke stalno govori

avatar
Колатерална Штета
Sunday, 08.01.2017
23:49

ma da, sad ih je sudija ostetio, a koliko ih je putao sudija pogurao???

avatar
Milance Barselonista
Monday, 09.01.2017
00:15

a koliko su samo puta sudije progurale real ako ce mo bas takonpa kad bi gledali u velikom ste vodjstvu bar je jedno 10-6 za Real

avatar
Devile
Sunday, 08.01.2017
23:40

Жао ми је што су извикани фудбалери и Нејмар и Суарез. nАло момци,помозите кад је битно!!

avatar
King Didier Drogba
Monday, 09.01.2017
00:59
avatar
Devile
Monday, 09.01.2017
12:39

У последње време их нема кад је битно. Каква ли ће Барса бити без Леа?!

avatar
O\'Sullivan147
Sunday, 08.01.2017
23:40

Cestitke Realu na ligi,nadam se da je ovo zadnja utakmica Enrikea,muka mi je vise da ga gledam. Prelijep gol Mesija...

avatar
Samo Barsa1
Sunday, 08.01.2017
23:40

Cist penal nije sviran za Barsu, ali evo zasto govorim da je Mesi veci od Barse, ne moramo osvojit ligu, mora i jednom real osvojit, ali uvek cu govorit da je Mesi veci od Barse.

avatar
Aleksandar Saša Đukić
Sunday, 08.01.2017
23:41

2 čista penala....

avatar
Go Hard or Go Home
Sunday, 08.01.2017
23:42

Real ima 32 lige, ne mora je 10 godina osvojiti i dalje ce imati najvise, ako su ono penali za Barsu, onda je ruka maskerana penal plus crveni.

avatar
Eccentric
Sunday, 08.01.2017
23:39

Gde  je mesi sad i magija nema vise xavija i starog inijeste mesi je prevara o tome pricam nije on los igrac da se razumemo ali to sto ima dribling i pas nikako ne moze da bude kompletniji igrac od ronalda a pritom se cristijano dokazao u dva tima osvojio sa portugalom, ali sta objasnjavati navijacima barselone koji nejmara dizu u nebesa posle jednog dobrog meca haha pa robinjo je bio bolji a mesiju 2 gol iz slobodnjaka ove sezone ronaldov protiv sportinga i lepsi i atraktivniji kad se setim kalve je golcine davao suarez iz slobodnjaka u liverpul

avatar
Aleksandar Saša Đukić
Sunday, 08.01.2017
23:48

Pa Ronaldo nema ni dribling ni pas hahahanIma zakucavanje lopte u 5 metara

avatar
Колатерална Штета
Monday, 09.01.2017
14:48

auu druze, odakle je Ronaldo davao golove, odatle Mesi ne moze dobaciti do gola...

avatar
Steffi
Sunday, 08.01.2017
23:54

Koliko pismenosti u samo jednom komentaru.

avatar
mihac_reds
Sunday, 08.01.2017
23:39

Sudija komicar. Dva cista penala ne suditi Viljarealu... Sramota

avatar
Steffi
Sunday, 08.01.2017
23:39

Gde ode zlatna lopta, tuga, Enrike i ovi njegovi indijanci koje je doveo moraju da lete iz Barselone!

avatar
Go Hard or Go Home
Sunday, 08.01.2017
23:43

Ode kod sampiona evrope i sveta, mozda uzme malo hormona pa i da se vidi u utakmici.

avatar
xenon 1989
Monday, 09.01.2017
04:52

Što ne probaš ti sa hormonima? Možda porasteš pa izgledaš k'o da ti je 7 a ne 5 godina... :D

avatar
Steffi
Sunday, 08.01.2017
23:56

Ti se sprdas sa hormonom koji je nekom bio potreban za normalan zivot, kapiram da volis Real ali daj malo realnosti, Mesi je mnogo iznad ostalih. Ronaldo moze da se poredi mozda sa Nejmarom, Azarom, a da ne moze, ovi su mnogo bolji dribleri.

avatar
Misosesic
Sunday, 08.01.2017
23:53

Ode kod igraca koji daje golove i pobjedjuje sa svojom ekipom i osvaja sve redom.

avatar
Aleksandar Saša Đukić
Sunday, 08.01.2017
23:48

Moraš li uvek biti provokator?

avatar
Un La desima
Sunday, 08.01.2017
23:38
avatar
Boixos_Nois
Sunday, 08.01.2017
23:45

2 cista penala nisu svirali Barceloni. Jednostavno, Real mora biti prvi... Desava se i da Barca bude pogurana ali to se njima vrati u toku sezone upravo kao danas dok Real bude pokraden 1 u 100 utakmica

avatar
Chelseaaaaa
Monday, 09.01.2017
08:47

15 penala za barsu nije svirano danas. barca je najjaca. sudije su 2009te pokrale barsu

avatar
Klaudio Kanidja
Sunday, 08.01.2017
23:52

Sta pricas? 1penal je bio za Barcu i 1 za Viljareal

avatar
Eddy86
Sunday, 08.01.2017
23:38

Spavas li mirno Adrovic Esade?!?!?

avatar
King Didier Drogba
Sunday, 08.01.2017
23:38

Sta bi Barsa da nema Mesija.. Klasa!!

avatar
Колатерална Штета
Sunday, 08.01.2017
23:52

I Real bez Ronalda i Barsa bez Mesija bi bili danas to sto jesu, ne cini jedan igrač klub...

avatar
Misosesic
Sunday, 08.01.2017
23:54

Prosek ekipa sa Dinjem,Robertom,Gomesom,Pikeom.