Kante opet koban po desetkovani Junajted, Čelsi je u polufinalu FA kupa!

Autor: Milovan Longinov
ponedeljak 13.03.2017.
22:38
Izvor: Sportske.net

Čelsi je četvrti polufinalista FA kupa, heroj Kante, Junajted nemoćan sa desetoricom!

EPA/GERRY PENNY
EPA/GERRY PENNY

Povezane vesti

Fudbaleri Čelsija plasirali su se u polufinale FA kupa pošto su večeras na svom stadionu pobedili Mančester junajted rezultatom 1:0 (1:0).

Pre Čelsija, u polufinale plasirali su se Totenhem, Arsenal i Mančester siti, stoga će ove godine borba za trofej biti zanimljivija nego prethodnih godina.

Strelac pobedonosnog gola za Čelsi bio je Ngolo Kante u 50. minutu preciznim udarcem sa preko 20 metara, a njegov gol pogledajte OVDE.

Ipak, ključni trenutak na meču možda se dogodio u 35. minutu, kada je Ander Erera dobio drugi žuti karton i automatsko isključenje.

Španac je najpre dobio žuti karton u 20. minutu, a potom je u 35. oborio Azara, a sudija mu je bez razmišljanja pokazao put u svlačionicu, pogledajte OVDE tu situaciju.

Čelsi je bio bolji rival, Junajted se usredsredio na odbranu, a naročito je na to bio primoran sa igračem manje, kada je Murinjo u igru uveo Felainija umesto Mihtarijana.

Junajted je jedinu pravu, ali stopostotnu priliku imao posle sata igre kada je Markus Rašford izašao sam na Kurtou, ali je Belgijanac maestralno intervenisao.

Čelsi je do kraja kontrolisao utakmicu, imao je loptu u svojim nogama, stvorio još nekoliko prilika, ali su Košta i Azar bili neprecizni.

Murinjo je u finišu ubacio Lingarda umesto Janga, ali je Konte odgovorio uvođenjem Fabregasa umesto Vilijana i zatvorio prilaze golu.

Upravo je Fabregas imao veliku šansu u nadoknadi da podupla prednost Čelsija, ali se ponovo istakao sjajni golman De Hea.

Junajted je jednostavno bio nemoćan sa igračem manje, naročito kada se uzme u obzir da Murinjo na ovom meču nije mogao da računa na Ibrahimovića, Runija i Marsijala.


Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

234 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Ceks_FC_Chelsea
Thursday, 16.03.2017
09:34

Gde su ; lampard, cheh, schurle, salah , de breune, mata, luiz, eto, remy, kulibali, itd, sve ove igrace je upropastio prevodilac i onda kazu dobar trener koji iscrpi ekipu i nezna da je vise digne nego bezi ko iz chelsea tako i iz intera reala pa opet chelsea i videcete u trecoj god iz uniteda

avatar
Tuesday, 14.03.2017
12:24

oliver unistio utakmicu, a navijaci celzija pokazali zasto su mali klub i zbog cega ce uvijek biti mali klub

avatar
Ceks_FC_Chelsea
Thursday, 16.03.2017
09:36

Navijaci su super odgovorili na provokacije i ljubomoru posebnog , sta njemu smeta nas stil igranja u pocetku sezone smo igrali najljepsi futbal , sada se koncentrisemo na rezultate i da sezonu privedemo kraju , utd je bio dok je bio ferguson sada ste samo senka i padacete jos

avatar
Al(a)din
Tuesday, 14.03.2017
06:10

Opet taj sudija. Pa strasno. Treba ih zabraniti da sude

avatar
Ulquiorra Cifer
Tuesday, 14.03.2017
03:50

Sudija zezno, prestrog crveni za ereru ali zato gledanje kroz prste za roha i valensiju. Prvi gazi azara drugi start sa dve noge, sva sreca pa je promasio kantea,,, Mogla je biti bolja tekma, ali sta ces.

avatar
Ceks_FC_Chelsea
Thursday, 16.03.2017
09:37

Kako prestrog , kad ih sudija opominje da sledecibko udari azara dobice zuti i onaj cobanin ide direktno udara azara i sta je tu sudija kriv reci ti meni ?

avatar
Ceks_FC_Chelsea
Friday, 17.03.2017
10:40

Ma oni nalaze u svemu krivce samo nikako u igrace i trenera, nijedan igrac sem de gea ne igra srcem za utd , tu treba par igraca da se dovedubsto ce svake itakmice davati 150% na terenu onda ce doci rezultati

avatar
Ulquiorra Cifer
Friday, 17.03.2017
00:54

Pa vidiš svi pljuju sudiju hahahnPingi kaže da su mnogo oštećeni ;D

avatar
Chelseamacedonia
Tuesday, 14.03.2017
02:17

Slika vam je Vrh Sportske.net.....Kantov sut za gol i pogled Pogba i nove Frizure :D

avatar
aleksaGGMU
Tuesday, 14.03.2017
01:51

Igrac utakmice sudija :)

avatar
Ceks_FC_Chelsea
Thursday, 16.03.2017
09:39

Igrac utakmice murinjo doso sa namerom da povredi sto vise igraca chelsia da bi izgubili titulu na kraju , al nece biti jer protiv utd cemo je i matematicki potvrditi

avatar
NIKE
Tuesday, 14.03.2017
01:28

Da Chelsea igra 38 mečeva sa Unitedom u sezoni, Kante bi dobio zl kopačku, momak svaki put postigne gol i uništi sve Unitedove veznjake na terenu, mislim da ni Makelele nije imao ovoliki uticaj na igru kao ovaj brat.

avatar
Kolos
Tuesday, 14.03.2017
01:18

Čitam komentare i ne mogu da poverujem da se neki od vas oslanjaju na sudijske greške i crveni karton. Junajted je igrao grubo, Čelsi je izdominirao utakmicu, pogotovo u drugom poluvremenu, ruku na srce junajtedovci, bili su bolji. Čestitke Čelsiju na pobedi.

avatar
Rekobica
Tuesday, 14.03.2017
01:06

Celsi pre iskljucenja nije lako dolazio do goa junajteda..Bila je dosta tvrdja i neizvesnija utakmica..a videlo se i po statistici do tog trenutka gde su bii izjednaceni po sansama ali nakon smesnog gesta jos smesnijih evropskih sudija dosli smo do jako lose utakmice i veoma nezanimljive..

avatar
Ceks_FC_Chelsea
Thursday, 16.03.2017
09:41

To je pocetak meca i normalno da se testiraju snage ali i sa 11 na 11 u drugom poluvremenu chelsea bi vas pobedio

avatar
brekbaCh1
Tuesday, 14.03.2017
01:03

Dobar mec Celsija, steta sto je ljagu na pobedu bacio crveni karton. Kao Plavac mislim da je prestrogo dosudjen, ali takodje mislim da bismo dobili utakmicu. Dobra taktika na pocetku Junajteda, ali ne podrzavam to sto su faulirali Azara cim pipne loptu, verujem da je sudija to video i zato reagovao kartonima. Ostatak meca je protekao u dominaciji i cudo je kako je zavrsilo samo sa jednim golom u mrezi De Hee. Onaj Pogba se nije video na terenu, tuga od 100 i kusur miliona, u velikim mecevima ga nema nigde. Cestitke i navijacima Junajteda, stvarno su se borili muski, bilo bi mnogo zanimljivije da je tim bio potpun.

avatar
Chelseamacedonia
Tuesday, 14.03.2017
00:34

Pored Konte i Kante ne pomazu ni Kinte

avatar
MANUTD
Tuesday, 14.03.2017
15:29

Zastrasujuc humor.

avatar
Chelseamacedonia
Tuesday, 14.03.2017
20:33

bolji nego vrtenje smollinga od Hazarda?

avatar
Tuesday, 14.03.2017
00:24

Junajted je nemocan da igra sa 14 igraca ,a kamoli ovako ocekujem mancester tv uskoro

avatar
EH 10
Tuesday, 14.03.2017
00:22

Svaka cast plavci,necu vređati nikoga ali vidi se da Mou dosta ljubomoran na Contea sto postize dobre rezultati sa Celzi.Svakako bi dobili ovaj meč i da nije dobio crveni Herera jednostavno u ovom trenutku bolji smo tim svidelo se to nekom ili ne CFC..

avatar
MANUTD
Tuesday, 14.03.2017
15:29

Jedva da ste jedan gol postigli sa igracem vise na domacem terenu, otkud znas da bi nas dobili?

avatar
Damian Lillard
Tuesday, 14.03.2017
00:17

Kante i Azar donili prevagu,ipak su to klase koje Manchester trenutno u svojoj ekipi nema

avatar
MANUTD
Tuesday, 14.03.2017
15:30

Da, Azar sjajnim foliranjem doneo prevagu.

avatar
Nikola M.
Tuesday, 14.03.2017
00:09

Ovaj Kante je stvarno čudo, baš on postiže pobedonosni gol, majstor za defanzivne zadatke, čovek koji retko kad daje golove, 3 gola u 2 sezone, od toga 2 Junajtedu, ne može bolje :) Junajted je dobro stajao u polju do crvenog kartona Erere, istina, nisu mnogo šansi stvorili do tada, ali su uspevali da pariraju Čelsiju. Ne bih ulazio da li je prestrogo dosuđen drugi žuti, sigurno da bi bila bolja utakmica da je ostalo 11 - 11. Mogao je Rašford da ulije kakvu - takvu nadu da je pogodio u onoj situaciji 1 - 1 sa Kurtoom, ali dobro, logično je bilo da neće uspeti da iskoristi ono. Junajted je šampion u mašenju takvih šansi. Više bih se začudio da je pogodio. Ispade da su se uzalud potrošili pred jako bitnu utakmicu u LE. Ništa, sabrati se sad pred meč protiv Rostova i da se nadamo najboljem. Ostaje do kraja samo liga i LE, zato sve karte baciti na LE i dati sve od sebe da se to osvoji, ako je ikako moguće. Čestitke Čelsiju na prolazu dalje i želim im da osvoje FA kup, pa barem da kažemo da smo ispali od osvajača tog takmičenja.

avatar
brekbaCh1
Tuesday, 14.03.2017
18:11

Hvala druze na lepim zeljama. Verovali ili ne, navijam za Junajted u LE, ako ni zbog cega drugog, nego da vidim opet najbolje engleske ekipe u LS kako grizu. Kakav ce tim izaci protiv Rostova, jel znas ? Mislim zbog povreda, Marsijal jel igra ?

avatar
Nikola M.
Tuesday, 14.03.2017
20:13

Hvala i tebi na lepim željama :) Za Marsijala se još ne zna, mislim da nije ozbiljnija povreda u pitanju (saopštili bi valjda do sada da jeste). Nadam se da će zaigrati u četvrtak, ali možda ipak bude izostvaljen iz predostrožnosti. Zlatan se vraća u postavu jer suspenzija ne važi u LE. Rašford je spreman. Jedino Runi neće biti u protokolu za meč i možda Marsijal. Svi ostali će biti na raspolaganju. Očekujem sledećih startnih 11: De Hea - Šo, Roho, Baili, Valensija - Pogba, Erera - Marsijal (eventualno Rašford), Mihtarijan, Mata i Zlatan. Verovatno i najjača postava. To je ono što bih ja voleo da vidim, sad ko zna šta li Žoze ima u planu :)

avatar
ADIS-M-UNTD
Tuesday, 14.03.2017
00:03

Ja ne razumijem ove navijace celzija najavljivali da ce nas rasturiti a oni samo 1:0 mozda je to rasturanje u nekom savremenom fudbalu jos domacini i 65 min igrac vise. Bravo Mou skonto si Kontea u prvom samo solo akcija Hazarda i ona Kejhila nakon kornera i to nakon klizanja i odbitaka ,junajted imao sansu preko mikija znaci 2:1 sansama. Nije celzi pobjedio vec sudija jer objektivno igrac manje u gostima i da smo sacuvali 0:0 morali bi se jos braniti prudzetke pa sta bude na penalima. Nadam se samo na Old.Tr da cemo biti u kompletnoj postavi i da se nadigrajemo a ne sa sudija odluci utakmicu.

avatar
Marcos Alonso
Tuesday, 14.03.2017
01:04

Aj brate budi realan junajted imao 1 sansu Celsi 4-5 a junajted je dosao da igra na 0-0,zasluzen prolaz

avatar
ADIS-M-UNTD
Tuesday, 14.03.2017
15:05

Ama to sam napisao radi pojedinih navijaca kad napisu deranje i to nakon 1 pol ja sam im napisao da nabroje sanse do iskljucenja a posle iskljucenja je logicno da ce te imati incijativu i sanse i suteve jer ako si igrao fudbal znas koliko je tesko nadomjestiti igraca manje i koliko tim mora vise trcati da bi to pokrio,upravo smo dobili i gol sa pozicije gdje je herera pokrivao nisu stigli zatvoriti sut. Kejhil je u padu povuka Rashworda i sprecio kontru nije sankcionisan a za kostu necu ni komentarisati i njegove faulove i ulazak u golmana. Kosta,Felani,fernadinjo su naj odvratniji igraci koji igraju u pl i pitanje je kad ce nekog polomiti i ozbiljno povrediti. Iskreno ja sam bio da se ovaj kup pusti jer je EL i Pl vazniji radi tog Plasmana u LS,i da ne mislis da sam to radi celzija napisao to sam ja davno napisao.

avatar
murjak
Tuesday, 14.03.2017
01:26

Da ste sacuvali 0-0 igrao bi se uzvrat na Old Trafordu..LN

avatar
mrancic
Tuesday, 14.03.2017
00:02

Bex obzira na moje kolege iz tabora navijača Junajteda koji misle da Rašforda treba forsirati mislim suprotno.śts igra taj dečko?Špica,krilo? Bez temperamenta,bez driblinga,bez pravog šuta u gol.Junajted mora da kupi dva napadača i centralnog veznog.Pre nego štopera.Da oslobode Pogbu defanzive i golovima smanje pritisak na odbranu.Erera nije trebalo da bude isključen ali igra neodgovorno.Mančester posle prvih nekoliko utakmica u sezoni popravio odbranu ali ne daje golove.

avatar
Rekobica
Tuesday, 14.03.2017
01:12

Da mancesteru je odbrana dobra ali im napad ne vrsi posao kada ibra nije tu.treba im jedan istureni vezni ili matu postaviti iza dva napadaca jer je on jedini u ekipi koji ima pas u prostor i dobar pregled a vecito ga bacaju na stranu iako je spor...Rasford je jos klinac nije on za velika dela jos..treba jos da se kali..Jedan vrhunski napadac uz ibru i bilo bi ok ..

avatar
lonchy88
Tuesday, 14.03.2017
02:42

Ne mlati praznu slamu. Dao bi rasforda. Momak ima devetnest godina i ubija za svoje godine. Jesi ti mozda gledao ronalda, ronaldinja u tim godinama. Momak zasluzuje da ga se istrpi. Pod jedan nase je dijete. Pod dva fergi je dao pogbu pa smo ga kupili za 105 miliona zato sto mu nije dao igrati, a vratio skolsa iz penzije da mu igra.Pod tri buducnost mancestera su rasford i martijal+pogba koji bi trebao biti lider nove generacije. Da nam treba igraca treba nam. Jedan ili dva. Imamo mi njih dobrih i to dosta. Nije erera kriv sto se azar zabio u njega, kod prvog faula. Covjek se postavio.

avatar
Tuesday, 14.03.2017
00:02

Oliveru zabranit da sudi meceve uniteda on je sramota engleskog nogometa.

avatar
Carina_11303
Tuesday, 14.03.2017
00:11

Moze, moze, da junajted bira sudije. Recimo, da se vrati Hauard Veb.

avatar
MANUTD
Tuesday, 14.03.2017
15:33

Vazno je da kada se Junajtedu sudi u korist tada ste svi tu sa komentarima, a sada niko ne spominje sudjenje u korist celsija. Inace evidentno je da se retko kada sudi u korist Junajteda s obzirom na konkurente, pa svega 2 penala smo imali ove sezone.

avatar
NIKE
Tuesday, 14.03.2017
01:24

Da vratite Webba i Rajlija možda bi nešto i osvojili, bez njih dvojice, niste ni u konkurenciji za trofej već 4 sezone.

avatar
Матија Станковић
Monday, 13.03.2017
23:59

Mozda i prestrog crveni karton za Ereru, u svakom slucaju sudija usrao, bila bi zanimljivija utakmica.

avatar
Maestro-Sic-Chelsea
Monday, 13.03.2017
23:57

To je onaj Pogba od 110 milki Kante ga stavio u dzep 2 meca

avatar
ADIS-M-UNTD
Tuesday, 14.03.2017
00:26

Slab si ti poznavalac fudbala pogba igra sve na terenu jos treba biti golman. Ako ti sudis po ovoj utakmici gdje je ekipa radi crvenog kartona orjentisana na odbranu i bez napadaca sta tu moze pogba da sakrije loptu i odnese do celzijovog gola pa covjek nije imao kome dodati loptu, jel ti mislis da Rashword moze sam protiv 3 stopera celzija a tako je igrano 65 min dok je miki bio to se moglo i razvuci ta tri stopera ali sam rashword nista nije mogao. Utakmica je izgubljena u 35 min vec ste nas bas oderali u najavi utakmice ste rekli 4:0 vi sa igeacem vise 1:0 dobiste. Zahvalite se sudiji sto ste dali taj 1 a kamoli 4 vidjet cemo se na old.tr.

avatar
Tuesday, 14.03.2017
02:10

Kante nije bio ni blizu Pogbe,ali vrvt na tvom televizoru jeste.

avatar
RedDevils1878
Monday, 13.03.2017
23:56

Čestitke Čelziju, nismo mogli ništa uraditi sa 10 igrača. Dio navijača je pokazao da su plastika teška, nama kad je Siti dao 6 golova Fergusonu niko ništa nije zamjerio, Van Persi postigne gol protiv nas, čitav stadion ustane i aplaudira mu jer znaju da je dao najveći doprinos za osvajanje 20 titule, a Murinja onako vrijeđaju, a čovjek ostavio neizbrisiv trag u istoriji Čelzija. Ako se predstavljate kao Plavci, poštujte nekog čije ste ime do juče pjevali.

avatar
Carina_11303
Tuesday, 14.03.2017
00:13

Sllobodan je! Dok je u Junajtedu, on je samo trener rivala, nista drugo. Ni njemu niko nije zamerao kada je ekipu ostavio na dva boda od zone ispadanja a bandoglavo nije hteo nista da menja. Ako je Van Persi legenda Junajteda ja sam onda legenda Celsija. A kako se docekuje legenda pogledaj u utakmici Siti-Čelsi kad je lampard dao gol ili Čelsi Galatasaraj kada se Drogba vratio na Bridz.

avatar
lonchy88
Tuesday, 14.03.2017
16:41

Jedno pitanje?Gdje je bio na kraju predhodne sezone sa tom istom ekipom?1, 2 ,3 ILI 16?Nije on kriv sto je proradila sujeta azara i ostalima zbog eve. Fergi je imao jedno pravilo a nijedan igrac nije veci od kluba. Kod vas prije dvije sezone jedino je vilian igrao za celzi i za murinja. Ostatak ekipe je otaljavao posao. Ista stvar sa Lesterom. Prosle godine titula. Ove godine bili 17 dok nisu otpustili ranijerija. Naredne dvije tekme odmah dvije sigurne pobjede.

avatar
lonchy88
Tuesday, 14.03.2017
16:41

Jedno pitanje?Gdje je bio na kraju predhodne sezone sa tom istom ekipom?1, 2 ,3 ILI 16?Nije on kriv sto je proradila sujeta azara i ostalima zbog eve. Fergi je imao jedno pravilo a nijedan igrac nije veci od kluba. Kod vas prije dvije sezone jedino je vilian igrao za celzi i za murinja. Ostatak ekipe je otaljavao posao. Ista stvar sa Lesterom. Prosle godine titula. Ove godine bili 17 dok nisu otpustili ranijerija. Naredne dvije tekme odmah dvije sigurne pobjede.

avatar
Tuesday, 14.03.2017
00:15

Ja gotivim Chelsea,ali oni nemaju navijace... Pa Bane im je bio godinama najbolji def,pa mu zvizde kada odigra lose,a za Murinja ne mogu ni da komentarisem... Zato je Mancester drugi najveci klub sveta

avatar
Monday, 13.03.2017
23:56

Kante MASINA!!!!

avatar
HHadzimontagic
Monday, 13.03.2017
23:55

Murinjo najveca prevara od trenera, Junajted igra kao Linkoln, Murinjova ekipa konstantno dobija crveni. Murinjo postavio taktiku da igraci Junajteda prave svaki faul na Azarom. Murinjo loto trener, Murinjo najveca prevara od trenera. Murinjo misli da je Konnte budala, pa zeli da se sprda sa Konteom.

avatar
Elliott Roger
Tuesday, 14.03.2017
00:07

Na Čelu sa Čelzijem i Barsom.

avatar
NIKE
Tuesday, 14.03.2017
00:08

Tako je brate Esade ti si moj idol:D

avatar
Naka TZ (CFC)
Monday, 13.03.2017
23:55

Zasluzena pobjeda vidjelo se ko igra ofanzivno a ko defanzivno od starta se vidjelo da ce Celzi biti pobjednik volio bi da sudija nije pokazao drugi zuti onome prgavome Herreri da se ne zale navijaci Uniteda i Murinjo sto su porazeni jednostavno Murinjo je dobio sto je zasluzio prozivao je ekipu koja je prva na tabeli i najbolji fudbal igrala dosada u ligi kako je defanzivna ekipa i dobio je posjed preko 70 odsto i 20 suteva u gol spram mizerna 4 junajtedova crveni ih jest mozda oslabio al ovo je previse bilo dominiranja u fudbalu moraju da se znaju pravila ako imas jedan zuti moras striktno da pazis da ne dobijes drugi Herrera je slabo inteligentan fudbaler i samo je odmogao svome timu .

avatar
ADIS-M-UNTD
Tuesday, 14.03.2017
01:10

20 suteva od toga 15 na zadnja sjedista tribina. Mozda nismo gledali istu ukakmicu de mi nabroj celzijeve sanse do iskljucenja herere posto ocigledno nismo gledali istu utakmicu. Jer si negdje jos napisao da ste nas rasturilu u prvom poluvremenu pa da pogledan snimak ako nismo gledali istu utakmicu. Ako ti nisi gledo evo ja cu ti reci koliko ste imali sansi jedna od hazarda solo prodor i jedna cahila nakon kornera nakon onih klizanja i odbijanja u sesnestercu a junajted jednu preko mikija. Znaci 2:1 do iskljucenja herere a posle je logicno da imate incijativu i posjed i suteve jer igraca manje je tesko nadonaditi tim vise mora trcati i pokrivati taj prostor tig iskljucenog igraca i po vrh svega jos u gotima lideru na tabeli. Upravo smo dobili gol sa pozicije gdje stoji herera otisli su svi za svojim igracem i taj prostor je osto ne branjen. Pregledaj snimak koliko je to sansi do iskljucenja ne racunaj one lopte sto su otisle do zadnjih sjedala stadiona. Ja ti kazem Mou je postavio odlicnu taktiku i funkcionisala je do crvenog kartina. Nas hendikep je ipak ne igranje ibre.marsijala i runija. Runi i ibra imaju iskustvo i dosta ovakvih meceva Rashword ima jos dosta da radi da bi bio pribluzan njima a i to tesko da ce ikad. Igrali smo sa tinehdzerom u napadu to dosta govori jos je primasio zicer.

avatar
Naka TZ (CFC)
Tuesday, 14.03.2017
18:11

Nije Murinjo postavio nikakvu taktiku vec prekopirao 3-4-3 formaciju od Contea jer je mislio samo da tako ga moze pobjedit nez ja bi volio da onaj nije dobio crveni al moras priznati da ste lose igrali iako ste imali crveni ono je zaista bjedno bilo izdanje za klub vaseg ranga ,problem je sto su igraci Uniteda konstantno pravili faulove ako Herera dobije jedan zuti svaki normalan fudbaler ce se cuvati a on nastavlja da skida igrace i normalno da ce dobiti drugi zuti odnosno crveni neki sudija mozda i nebi dao 2 zuti da bude bolja utakmica al pravila su pravila i moraju se postovati sudija je tu da sudi ne mi ,ja iskreno ocekujem na Old trafordu da ce United bit kompletan sto se tice tih par igraca sto su falili i da nece bit crvenih ni sa jedne ni sa druge strane i opet sam ubjedjen da necete pobjedit bit ce najmanje x jednostavno svima je tesko priznat na sajtu da Celzi pored skromnih ulaganja u igracki kadar u odnosu na druge ima najbolju ekipu uz City i najbolje igra sto i tabela pokazuje .

avatar
Đorđe Dangubić
Monday, 13.03.2017
23:54

Јунајтедова пластика се топи. Џаба 300 милиона сваке сезоне.Преводиоцу остаје борба за 5 мјесто и директан пласман у лигу европе. Знам није лако пингвину и осталим јер је Челси узео доста титула Јунајтеду. Без Челсија они би доминирали без конкуренције задњих 10 година. Хвала Тати Роману и нафтним бушотинама.

avatar
Rekobica
Monday, 13.03.2017
23:54

Meni je kao navijcu najsmesnije to kad celsijevi navijaci pocnu da pjuju po Murinju kao da su juce poceli da navijaju za Celsi..Ova ekipa koju cesi ima je 90% murinjovo delo...To bi bilo isto kao kad bi junajtedovi navijaci poceli da pljuju po fergusonu..A oko crvenog kartona je smesno komentarisati, ako je neko gledao juce Inter i prekrsaj nad Ikardijem neposredno pre prvog gola ako je igrac Atalante za ono dobio zuti karton a Ikardi je bio u izrazitoj prilici nzm kako okarakterisati ova dva zuta Erere jer je realno zasluzio jedan..Zasluzeno dobio Celsi al je i Junajted oslabjen i jos sa 10 igraca nema tu sanse..A i gol je pao sa pozicije koju je trebalo erera da pokriva..Bas zbog ovakvih gresaka sudija mi se nekad zgadi fudbal jer se izgubi ta dra i smisao.. Uz to Pogba koliko god da je dobar na drugim mecevima covek ne moze da se sastavi na jacim utakmicama, neosporan kvaitet ali kao da nije svoj kada treba da se istakne u tim jakim mecevima..

avatar
djomla1990CFC
Monday, 13.03.2017
23:53

Dobar trening za Chelsea.82% posjed lopte u drugom poluvremenu,ljudi tri puta presli sredinu..Golman vam najbolji igrac ubjedljivo..A nas Kante pokazuje ko je i sta je,samo nema sta da ofarba u zuto pa onda nije marketinski isplativ i odma ne vrijedi 120 miliona.Al zato igracki vrijedi 150!Molio sam samo Boga da Hazard zavrsi ovu tekmu zdrav,onoliko prekrsaja na jednom igracu u tekmi ne znam kada sam vidio.Sramota je vasa unitedovci za onakvu igru u prvom poluvremenu,ali niste vi krivi,kriv je vas trener koji to trazi od igraca.Ljudi nisu birali sredstva da zaustave Hazarda.Ukopavao je Murinjo i Chelsea sa ovakvim budalestinama,sad ukopava i vas.Kad ga se rijesite,i vama ce svanuti!

avatar
Rekobica
Tuesday, 14.03.2017
01:03

90% ove ekipe je murinjovo delo..Ukopavao vas je i kad ste uzimali titule..Celsijev najtrofejni trener i sad tako o njemu..joj kolika su mizerija navijaci Celsija..

avatar
djomla1990CFC
Tuesday, 14.03.2017
13:25

Jest jest,dvije sezone osvoji po trofej pa trecu sezonu rasturi cijelu ekipu..Sta bi bilo da je prosle sezone ostao na 15om mjestu sa ovakvim timom,ili nedaj boze zamisli da je ispao u drugu ligu,kako bi ste onda pricali o murinju?Istina da je osvajao trofeje u karijeri,ali istina je i da je dosta klubova rasturio svojim ponasanjem i odlukama.Zamisli koliko bi mi sada bili jaci npr da nam nije otjerao Matu,De Brujnea i Lukakua??O tome isto niko ne prica,zna se dobro da ih je on otjerao iz Chelsea,a oni su sad medju najboljima na svijetu na svojim pozicijama(izuzev mozda Mate)..Jel treba pominjati ispade u medijima,svadje sa treenerima,vrijedjanje med osoblja i drugo,kojima je narusavao ugled kluba..Vi svi samo pominjete trofej,a druge lose stvari kao da ne postoje,a bilo ih je mnogo..Sa njegovim budzetom i igracima,i mnogo losiji trener od njega bi osvojio neki trofej gospodo moja,trofeji su jedno,ali treba biti gospodin i u drugim stvarima!Pozdrav

avatar
Emperador(2018)
Monday, 13.03.2017
23:52

Pozdrav za prave navijače junajteda kao što su paklena pomorandža i jesise lingard. A naravno pozdrav za Nike-a, Kinga, Makedoniju, Carinu, Maestra, saba, kajzera i Kinga Drogbu.

avatar
Elliott Roger
Tuesday, 14.03.2017
00:10

Pozdrav za 15 medto prošle sezonee

avatar
Emperador(2018)
Tuesday, 14.03.2017
13:53

Pozdrav. 4:0 1:0

avatar
Chelseamacedonia
Tuesday, 14.03.2017
05:19

pozdrav i tebi :)

avatar
Chelseaaaaa
Monday, 13.03.2017
23:52

Razlika u klasi je evidentna, ali Junajted je to, ove utakmice skoro uvijek budu teske. Pogbu ovozavam kao igraca, ali koliko je Kante korisniji i bolji po tim, to se tek vidi u medjusobnim duelima. Slatko je dobiti u derbiju ali draza mi je svaka pobjeda u PL koja nas vodi do titule nego FA kup. Bravo celzi, bravo konte majstore

avatar
lamps8
Monday, 13.03.2017
23:52

odlicna utakmica i da nisu dobili crveni bilo bi isto,azar sta reci trenutno u najboljoj formi od svih igraca,kante daje golove samo mancesteru idemo da osvojimo duplu krunu.

avatar
West London
Monday, 13.03.2017
23:51

Chelsea je zasluženo pobjedio,samo sudac je napravio pogrešku,ali mislim da bi prošli da Herrera nije isključen čak i do tog trenutka smo bili bolji,ali to je sad nebitno,svi su bili dobri,pogotovo Eden,uvijek je raspoložen protiv uniteda,sad se koncentrirati na preostale utakmice što su ostale do kraja i to je to#CFC KTBFFH WLOTCTID COME ON BLUES

avatar
A.Shevchenko 7
Monday, 13.03.2017
23:50

Tezak mec, glup crveni karton, svi koji pljuju Murinja su sramota za ovaj klub i ne znaju osnovne stvari o pristojnosti i klasi. Kante je igrac godine i tu nema dileme, jedva cekam LS dogodine! A sad dajte nam Arsenal da ih rastavimo na delove.

avatar
JesseLingard14
Tuesday, 14.03.2017
00:12

Svaka cast za komentar , ''navijaci'' koji pljuju bivseg trenera , sad da je nikakav trener bio a ne osvojio im 3 titule lige , to nisu pravi navijaci.

avatar
pepyslav
Monday, 13.03.2017
23:49

Generalno losa utakmica za gledanje, narocito od iskljucenja Herrere, koje zaista nije bilo na mestu, prvi prekrsaj pitanje da li je za zuti, drugi nije ni postojao, ali svakako sudija mora da ima i osecaja da ne unisti utakmicu tako rano....s obzirom na kvalitet lige i koliko se ulaze, sudije su zaista daleko najslabija karika u Engleskoj, cak i Clattenburg koji je pobegao nije bio toliko sjajan, ali daleko najbolji u Engleskoj.....United jeste usao agresivno i grubo u mec, ali moglo se i pretpostaviti s obzirom na sastav....i dalje mi nije jasno gde treba staviti Pogbu da bi nesto uradio, zadnjih par meceva mozda i najlosiji igrac Uniteda, odbranu igra nezainteresovano, a u napadu ili gresi ili davi loptu previse.....svakako ce polufinalni parovi biti jaki....

avatar
No 1
Monday, 13.03.2017
23:48

I ovaj desetkovani Junajted je imao sansi 11 na 11 da Celzijem.Umorni,desetkovani i sa igracem manje Junajted nije imao sansi odje.Da je Rasford pogodio svasta bi bilo.Celzi je dominirao nakon iskljucenja Erere do tada Junajted je fantasticno stajao na terenu.

avatar
brekbaCh1
Tuesday, 14.03.2017
00:43

Sam si rekao umorni.. dosta je Junajted trcao, mislim da ne bi izdrzali do kraja takav tempo. Ipak po meni dobro su igrali do crvenog kartona, dobra taktika.

avatar
brekbaCh1
Tuesday, 14.03.2017
19:00

Da, to sam i ja napisao u svom komentaru, prstalo bi do kraja.

avatar
No 1
Tuesday, 14.03.2017
14:35

Celzi je u potpunosti zasluzio pobjedu steta za mec je to sto je Erera iskljucen.

avatar
SAB
Monday, 13.03.2017
23:47

Azar majstor!!

avatar
Tuesday, 14.03.2017
00:02

Molite boga da vam ne ode jer je on 80% ovog tima.

avatar
Topi Plastiku
Tuesday, 14.03.2017
05:13

Ma svako druze moze da padne, to sto samo njemu daju loptu da bi imali izgovor da samo njega lome to je drugo, ne igra on nista bolje od Pedra recimo.

avatar
Zauvek Plavac
Tuesday, 14.03.2017
01:07

Tako je to kad boli poraz...

avatar
SAB
Tuesday, 14.03.2017
01:07

Ne pravimo istu gresku dva puta, kao sto je bilo sa Robenom. Azar je rekao da zivi svoj san u Celsiju i da se ne kaje sto je pored svih onih klubova koji su ga zeleli potpisao za Celsi.

avatar
1905
Tuesday, 14.03.2017
00:25

Ne, to mislis na vas i na Ibru.

avatar
Tuesday, 14.03.2017
00:21

Znas kada ce da ode? Nikad... Sto bi isao iz Chelsea?

avatar
Lol xxxxxxxx
Monday, 13.03.2017
23:47

Poceo me nervira Konte sto se tice izmena .Trebo je izvede wiliana ranije I uvede batsuajija I da budemo ofanzivniji sa dva Spica . Moramo dovedemo nekog top jos u napadu( Grizmana) dao bi im wiliana I jos 70 m . Moraa Celsi uvezba jos jednu postavvu da ne bi bilo ovakvih problema kao sa junajtedom do crvenog kartona I totenhemom .Ako dovedemo Grizmana voleo bi da uvezbamo 4-3-3 pa da menjamo to I 3-4-3 jer cemo igrati na 4 fronta sledece sezone.

avatar
BenkovackiManitas31*
Tuesday, 14.03.2017
00:01

Cekaj jel ti pokusavas da kazes da znas bolje od Kontea sta treba Celziju?

avatar
Tuesday, 14.03.2017
01:37

ima prava na svoje misljenje, ti ako nemas svoje onda su ovca

avatar
Tuesday, 14.03.2017
00:22

Pa jel vidis da bi on to bolje radio? Menadzer mnoge ljude upropastio... :)))

avatar
Lol xxxxxxxx
Tuesday, 14.03.2017
00:10

Ja Sam rekao svoje misljenje koje Niko sem citalaca sportske.net nece videti. Tako da protumaci to kako hoces.

avatar
JesseLingard14
Monday, 13.03.2017
23:46

Mozda i bolje sto smo ispali da se fokusiramo na Ligu Evrope i plasman u top 4 jer je to sada realno bitnije od FA kupa,iako boli poraz od Plavaca. Ipak realno na kraju zasluzena pobjeda i pored onog diskutabilnog crvenog su bolji bili.

avatar
djomla1990CFC
Monday, 13.03.2017
23:56

Svaka cast za komentar.Neka ima jos neko realan na ovom sajtu..

avatar
BenkovackiManitas31*
Tuesday, 14.03.2017
00:03

Evo ga, pocelo je tesenje da je bolje sta se ovako zavrsilo. Ovoliki stepen slepila sam mogao samo da primetim kod navijaca Arsenala u zadnjih 10 godina ali se i oni polako menjaju. Dok god ne pogledate cinjenicama u oci nece vam krenuti na bolje

avatar
Jack Rackham
Monday, 13.03.2017
23:46

Ja mislim da je sudija koban

avatar
djomla1990CFC
Monday, 13.03.2017
23:57

Kobna je bome tvoja frizura od 100 miliona bajo moj

avatar
Jack Rackham
Tuesday, 14.03.2017
10:08

Moja je od 400 din

avatar
La bestia negra
Monday, 13.03.2017
23:59

Malo vam 20 godina vi bi da vas jos guraju ccc

avatar
CHOsen One
Monday, 13.03.2017
23:46

Ljudi usli u mec sa namjerom da povrijede Azara.Cist drugi zuti.nGazi bre

avatar
Elliott Roger
Tuesday, 14.03.2017
00:16

Vauuu!!! Al ste nas zgazili sa igračem više i desetkovanim timom...

avatar
SERBON
Monday, 13.03.2017
23:45

Bravo Čelsi, zasluženo. Možda mu sudija i nije morao pokazati drugi žuti ali bio je start sa leđa. Komentatoru sa Sport Kluba je primetno bilo krivo zbog tog crvenog kartona. :)

avatar
Nikki92CFC
Tuesday, 14.03.2017
00:02

Igrao Gojko GG.

avatar
scylla98
Monday, 13.03.2017
23:45

Dobrih prvih pola sata, ostatak uspavanka. Hvala ti Olivere.nCestitam Celsiju na prolazu dalje. nA UTD, idemo dalje, imamo jos utakmica.

avatar
JesseLingard14
Monday, 13.03.2017
23:45

Prestrog crveni karton , jeste bilo kontakta , ali nije sigurno za drugi zuti. Valencia i De Hea fenomenalni cak i u porazu , Jones nesiguran mnogo cimao sam se vazda kad je kod njega lopta. Roho me pozitivno iznenadio u ovom mecu veoma dobro je odigrao. Pogba se opet nije vidio , imao je par dobrih poteza ali nista konkretno nije napravio. Jos vise me nervira cinjenica da se smije pri kraju meca kao da je postigao hetrik , trebao bi da potone u zemlju posle ovakve igre.

avatar
mak_juventino
Monday, 13.03.2017
23:44

Losa utakmica ! Kante bice igrac sezone u EPL ! Pogba nije isti igrac od pre sozonu-sve , ne znam zasto ... Rashford bice igrac ipo , mora vise da igra ! Conte je najbolji !

avatar
disqus_2WqjlJ09c4
Monday, 13.03.2017
23:52

Igrao je sa boljim igračima :)

avatar
mak_juventino
Tuesday, 14.03.2017
00:29

Taka nekako :D

avatar
mrancic
Tuesday, 14.03.2017
00:04

Rašford za 8 godina top igrač.Hvala na pohvalama.Nek ide u Totino a nama dajte Belotija.

avatar
Can Demir
Monday, 13.03.2017
23:44

Čelsi je u posljednih 12 utakmica protiv junajteda u svim takmičenjima slavio čak 7 puta, 5 je puta bilo neriješeno.Posljedni put kada je Čelsi izgubio od junajteda je bilo u oktobru 2012 god. Šta reći nego dominacija plavaca!

avatar
Carina_11303
Tuesday, 14.03.2017
00:23

Dva crvena i gol iz ofsajda u tom porazu.

avatar
MANUTD
Monday, 13.03.2017
23:44

Cestitam navijacima celsija na pobedi. Takodje, cestitam vam na tome sto ste postali nakon teranja Murinja. Ovo ste i zeleli verovatno. Zeleli ste da igrate sa 5 odbrambenih cele sezone. Zeleli ste da imate padavicare u timu( Azar i Kosta pre svih). Zeleli ste da vam menadzer u '89 minutu uvodi novog stopera u igru kako bi sacuvao 1-0 na domacem terenu protiv tima koji ima igraca manje od '35 minuta. Zeleli ste da na toj istoj utakmici vasi igraci 10 minuta pre kraja izvode skracene kornere i zadrzavaju vreme. Zeleli ste da vas menadzer u istoj toj utakmici vrsi izmenu u '94 minutu kako bi ukrao vreme. Da ne pominjemo kako ste zeleli da vasi navijaci sa tribina vredjaju vasu legendu, koju ste doduse oterali, koja vam je donela 3 titule i mnostvo drugih uspeha. Zeleli ste i da gostujuci navijaci budu glasniji od vasih domacih, na vasem terenu. Iskren da budem, moja filozofija je totalno drugacija i svaka vam cast kada imate tako jak zeludac da prihvatite to sve i navijate za taj klub! Ja ne bih mogao. #MANUTD #sportske.net

avatar
Can Demir
Monday, 13.03.2017
23:52

Buraz priznaj da smo bolji nepotrebno piskaraš

avatar
MANUTD
Tuesday, 14.03.2017
00:10

Priznajte da je sve sto sam napisao tacno. Nisam ja ni rekao da niste bili bolji ali nadji mi sta to nisam dobro napisao. To vazi i za ostale. Izneo sam cinjenice, dajte ih i vi.

avatar
NIKE
Monday, 13.03.2017
23:53

Takođe smo želeli da osvajamo duplu krunu, a sa prevodiocem je nismo nikada uzeli, i takođe želeli smo da ne budemo 16i na tabeli, kao prošle sezone, i kako vidim želje su nam se ispunile, jeste vi željeli da budete 6i i da vam najveći domet bude osvajanje Čunga-lunga kupa, ako jeste, svaka čast uspjeli ste:D

avatar
CheJuveAthl
Monday, 13.03.2017
23:44

Pa kaze se....tri puta bravooo...

avatar
King Didier Drogba
Monday, 13.03.2017
23:44

Crveni zasluzen. Konstantno su se udarali po terenu! Kante je doktor! Kao i Azar! Nadigrali smo ih i pre k posle crvenog P.S. Jel izasao Pogba iz Kanteovog dzepa?

avatar
Azardinjo
Monday, 13.03.2017
23:43

Realno, pored diskutabilnog penala, Junajted još uvijem nije dostojan protivnik Čelsiju. Očekivano lagana utakmica

avatar
NIKE
Monday, 13.03.2017
23:43

Dvanaesti meč za redom da United nije dobio Chelsea, plavci ih deru kao boraniju. Kante opet pokazao Pogbi koliko on zapravo vrijedi u stvarnosti, pokidao ga u svim djelovima terena, a Azar ih vozao kao kao na balerini i to bezplatno. Samo Arsenal ostao od crvenih da brani čast u FA kupu, dok što se lige tiče Engleska ostaje i četvrtu sezonu obojena u plavo.

avatar
Tuesday, 14.03.2017
00:05

Postli smo smrt za Arsenal i Junajted,ne smatram ja za naseg najveceg rivala dzabe Liverpul....

avatar
Elliott Roger
Tuesday, 14.03.2017
00:22

Prošle sezone 16 mesto se plavilo ..

avatar
Emperador(2018)
Monday, 13.03.2017
23:43

Kosta blaga katastrofa.

avatar
Zauvek Plavac
Monday, 13.03.2017
23:54

90% sam siguran da ga prodajemo na leto i dovodimo novog napadača.

avatar
Emperador(2018)
Tuesday, 14.03.2017
00:32

Ja bi voleo lewandowskog alu je veća realnost da dodje Drogba nego on.

avatar
Kajzer
Monday, 13.03.2017
23:43

Aaahh kako mrzim kad Celsi igra protiv nekog slabasnog tima, onda i zaboravim da ima utakmica.

avatar
Bidza i Tridza
Monday, 13.03.2017
23:43

Zasluzeno dobio Celsi. Junajted ni sa 11 igraca ne igra kako treba a bez Erere (nije zasluzio crveni) tek nista nisu mogli. Samo je falio Blind i da svi najgori igraci Junajteda budu na terenu,Jang,Felaini,Darmian i Lingard su igraci za Cempionsip.

avatar
Chelseamacedonia
Tuesday, 14.03.2017
04:45

Rashford je igrai i imao dvije sto postotne shanse.

avatar
Bidza i Tridza
Tuesday, 14.03.2017
16:16

Rasford nije mogao sam puno,ne mozes ocekivati da klinac sam dobije takvu utakmicu. Da je ostao Mkitarian stvorio bi mu neku sansu,Pogba nije uradio nista. Ali je ipak morao da pogodi nakon sto je presao Kejhila.

avatar
Marcos Alonso
Monday, 13.03.2017
23:43

Dobar mec Celsija nije vise ni moglo od jednog junajted je veoma defanzivno igrao i imali su 1 sansu na mecu nisu je iskoristili,zasluzeno Celsi prosao,mogao je Celsi jos koji da umuva ali islo je to mnogo na silu mada drugacije nije ni moglo N'golo Kante sta reci najbolji nas igrac

avatar
Adnan
Monday, 13.03.2017
23:42

Ne moze se protiv sudija,drugi meč u sezoni protiv njih,drugi put sudijska odluka mijenja tok meča.Herera dobije crveni za ono,a Luiz za pokušaj ubistva prođe nekaznjeno.

avatar
Chelseamacedonia
Tuesday, 14.03.2017
00:06

hoces maramicu?

avatar
Chelseamacedonia
Tuesday, 14.03.2017
01:55

ja se vise bojim Watforda nego unitedu.....

avatar
Steffi
Monday, 13.03.2017
23:42

Ko ce sad citati komentare navijaca Celsija...

avatar
Chelseamacedonia
Tuesday, 14.03.2017
00:06
avatar
brekbaCh1
Tuesday, 14.03.2017
00:19

Cemu takav komentar brate ? Velika pobeda..

avatar
Emperador(2018)
Monday, 13.03.2017
23:42

Dominacija. Kante ne košta 120 miliona ne menja frizure ali je za tog manekena Zmaj. Jel to taj defanzivi celsi koji je sutno 20 puta na gol. Herera je zaslužio crveni. Lagano. 4:0 1:0 sledeći put ćemo ih pustiti da nas pobede da se fokusiraju na njihovo 6. Mesto.

avatar
Nikola RED_DEVIL
Tuesday, 14.03.2017
00:24

Haha a 2008 jel se secas? Ajde bre sramoto jedna pobedili ste nas samo zbog nepostojeceg crvenog!

avatar
Nikki92CFC
Wednesday, 15.03.2017
01:15

Pa i 2008. je bilo nezasluzeno. Celsi je bio bolji imao vise od igre, dva puta pogodio precku u produzetku i onda se Teri sapleo.

avatar
Nikola RED_DEVIL
Tuesday, 14.03.2017
15:26

Haha nikad necete biti velicina kao sto je Mancester Junajted!!!

avatar
Emperador(2018)
Tuesday, 14.03.2017
13:56

Gde ste imali više sreće nego pameti

avatar
Emperador(2018)
Tuesday, 14.03.2017
13:54
avatar
Emperador(2018)
Tuesday, 14.03.2017
13:54

Ti si tad bio u pelenama.

avatar
Nikola RED_DEVIL
Monday, 13.03.2017
23:42

MURINJO TAKTICKI UNISTIO KANTEA U STARTU! Sudije unistile ovaj fudbal, azar da se uhvati sa nejmarom pod ruku i da idu na balet, najveci simuliranti! Sramota za fudbal! Koliko odvratan klub je ovaj celzi, zato nikada nece biti velicina kao sto je Junajted, ono ne da nije bio crveni nego ne znam, tako mogu trenutno da nas pobede samo, provalio je Murinjo kontea! IDEMO DALJE GGMU!

avatar
Emperador(2018)
Monday, 13.03.2017
23:50

Ahahahahahaahahahahaha. Vic godine. Imali smo 20 suteva. Imali ste posed 25%. Veoma ofanzivno.

avatar
Emperador(2018)
Monday, 13.03.2017
23:50
avatar
Can Demir
Monday, 13.03.2017
23:42

Jedno je sigurno da pingvinu san večeras neće na oči :D

avatar
Can Demir
Monday, 13.03.2017
23:41

Zaslužena pobjeda, ovi došli bunkerisati ali im nije uspjelo.Bravo za Kantea.CFC!

avatar
Juventino SS
Monday, 13.03.2017
23:40

Bravo Konte, bravo Čelsi.

avatar
Carina_11303
Monday, 13.03.2017
23:40

Najsigurniji kec ovog izdanja liste. Toliko o tri kupa. Drzte se dobro protiv Rostova, neugodni su Rusi. hahahahahaha Dajte Arsenal u polufinalu!

avatar
No 1
Tuesday, 14.03.2017
00:03

Mocan je ovaj Celzi.Da ne bi Marinera desetkovani Junajted bi ih izbacio. :D

avatar
murjak
Tuesday, 14.03.2017
06:29
avatar
Tuesday, 14.03.2017
00:04

A vi ste u evropi sa cukarickim?

avatar
Milan Petrovic1
Monday, 13.03.2017
23:40

Sramota za sudiju!

avatar
Can Demir
Monday, 13.03.2017
23:49

Ma nemoj a to ko nebi vas pobjedili i bez erere

avatar
HHadzimontagic
Tuesday, 14.03.2017
00:23

Sreca sto Celzi nema jedanaest igraca kao Azar, bilo bi samo faul faul i faul, i tako do poslednjeg zvizduka sudije

avatar
Pingvin=debil
Monday, 13.03.2017
23:40

Alo pingvin,gde ti Fa kup?

avatar
MANUTD
Monday, 13.03.2017
23:57

I dalje je na OT. Edukuj se malo.

avatar
Monday, 13.03.2017
23:40

Trpaj,Pingvin Javi se ljubi te brat The KING:)

avatar
Can Demir
Monday, 13.03.2017
23:49

Noćas nema spavanja :D

avatar
MANUTD
Monday, 13.03.2017
23:56

Imas gore komentar, sve je receno. Na ovakav nacin nije sramota izgubiti ali na takav nacin jeste sramota pobediti. Sve o cemu si pricao je palo u vodu :)