"Đavoli" ostavili kosti u Velsu

Autor: Boban Filipović
nedelja 30.08.2015.
18:50
Izvor: Sportske.net

Na 'spuštanju zavese' 4. kola Premijer lige, fudbaleri Svonsija su ponovili uspeh iz prošle sezone i na svom bunjištu tukli Mančester Junajted posle preokreta. Andre Aju čovek odluke, Bafetimbi Gomis opet koban za 'Đavole', dao je pobedonosni gol i bio st

BETA/AP Photo/Matt Dunham
BETA/AP Photo/Matt Dunham

Povezane vesti

Duel na 'Libertiju' krenuo je veoma burno, gosti su zapretili već u prvom minutu preko Memfisa Depaja iz slobodnjaka, ali Fabijanski odlično reaguje.

Nakon 20-ak minuta igre Mata je imao priliku da kruniše odlično proigravanje svog zemljaka Erere, ali nije bio precizan.

Nedugo potom na drugoj strani Gilfi Sigurdson ne koristi kolosalnu priliku nakon jednog prekida, nije najsrećnije zahvatio loptu koju mu je ostavio Gomis i ona odlazi tik pored gola.

Probao je nešto kasnije i Gomis da savlada Romera, robusni Francuz je zadavao velike probleme odbrani Mančester Junajteda, ali niej pronašao put do mreže.

Na veliki odmor se otišlo pri najnepopularnijem rezultatu na snazi, ali već u uvodnim trenucima igre u nastavku 'Đavoli' su poveli.

Luk Šo je centrirao sa levog boka, Huan Mata sačekao loptu na drugoj stativi i prosledio je u mrežu - 0:1.

Prednost gostiju trajala je oko 12-13 minuta, na isteku sata igre 'Labudovi' su poravnali rezultat.

Jedan Runijev očajan pas je presečen na sredini terena, sevnula je kontra domaćina, Gilfi Sigurdson se izvukao na desno krilo, centrirarao za Gomisa, ali Andre Aju naleće iz drugog plana i neometen udarcem glavom uspeva da matira Romera.

Pet minuta po izjednačenju usledio je preokret, Aju je fenomenalno spoljnim delom kopačke odigrao za Bafetimbija Gomisa koji koristi loše postavljanje Romera i postiže svoj četvrti gol u sezoni.

Navijačima Junajteda je u ovoj situaciji sigurno prošlo kroz glavu kako njihov najbolji igrač iz prošle sezone David De Hea ni u ludilu ne bi primio ovakav gol.

Van Gal je u finišu pokušao da promeni situaciju na terenu izmenama na sredini terena gde je gubio bitku, bacio je u vatru Janga, Karika i Felainija, ali to nije donelo konkretan rezultat.

Na dva minuta pre kraja utakmice Vejn Runi je imao veliku priliku da izjednači pošto je sjajnim prijemom jedne dubinske lopte sebi sjajno napravio prostor da postigne gol, ali bio je prespor u završnici.

Završilo se identično kao i prošle sezone na 'Libertiju', Svonsi je slavio sa 2:1.

Golove pogledajte OVDE.

'Labudovima' je ovo drugi trijumf u sezoni i sa 8 osvojenih bodova nalaze se na deobi trećeg i četvrtog mesta sa Lesterom, Mančster Junajted je pretrpeo prvi prvenstveni poraz i ostaje na 7 bodova.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

101 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Brat_Herera
Monday, 31.08.2015
14:56

Nadigrani,razbijeni. Potpuno zaslužena pobjeda Svonsija. Nemamo ekipu,nećemo se boriti za titulu ove sezone. Mnogo stvari ne štima. Jedina svijetla tačka Smoling. Neću da pljujem igrače,al Lids je za klasu bolji. Demantovaše me moji,a najavih borbu za titulu ...

avatar
mrancic
Monday, 31.08.2015
08:53

U nastavku:Kuman kupuje Van Dajka.Ali nije za UTD.Nije mator i slabo bi se prodavale majice.To su Ed i Van Gal.

avatar
Stefan_Chelsea(Sic)
Monday, 31.08.2015
08:25

Crni panter Gomis!!!

avatar
mrancic
Monday, 31.08.2015
08:16

Fali im trener i napadac.Posvadjao se sa Valdesom koji je bolji od Romera.A Valdes je bio prvi golman Barselone.Pored spica treba i kreator igre.UTD nema igraca poput Da Silve, Ozila, Azara.Novi trener ce kupovati prvo spica i ofanzivnog veznog.Mata da poneki gol ali muci loptu i usporava.Fergi bi imao hrabrosti da ubaci Pereiru, Lingarda i Vilsona.Verovatno bi i naterao Depaja da se prene.Oba gola dosla su sa njegove strane.So ide napred i ne uspeva da sevrati Gde je Depaj? Ceka i napadu.Kome krila nabacuju loptu? Igracu od 170 cm.Postava UTD od prosle godine jedva osvojila 4. mesto.U prvom timu za start ima mesta samo mozda za 5 igraca od prosle godine.Dzons definitivnozbog povreda neupotrebljiv.Izgubili smo od Svonsija 3. put , rasturili su Celsi a LVG izgleda nije svestan toga.Moramo biti realni:UTD nema kriterijume ko Barsa, Real, Bajern pa i Siti.Da ih ima LVG bi bio otpusten posle osvojenog 4.mesta.Sta mene kao navijaca interesuje koliko para zaradjuje klub.Ne mogu da gledam onu sramotu od juce.Isterati Van Gala la jovo nanovo.Jos jedna prelazna godina i divljenje klubovima za koje u svetu do pre nekoliko godina niko nijencuo.

avatar
Dodaaa
Monday, 31.08.2015
00:48

I sve vise mislim da ovaj Depay nije igrac za Junajted niti za PL...

avatar
Dodaaa
Monday, 31.08.2015
00:47

Bitno je da se juce pljuje po Celziju koji je u krizi,i u totalnom padu forme,a njihov Junajted izgubi od Svonsija,i oni o nekoj formi,igri,smijesno..Cestititke Cityiju na tituli,osvojene bez konkurencije...

avatar
utdutd_dq
Monday, 31.08.2015
00:43

e moj Runi za jelen super ligu nisi...trci lik po terenu ko budala,ne zna loptu da primi...nije fergi lud sto mu je blejao na klupi,tad je trebao da zapali

avatar
gunner11
Monday, 31.08.2015
00:14

Ovaj Van Gal ce unistiti Junajted . Dok je Ferguson bio trener , on je uspevao da osvoji trofeje sa prosecnim igracima poput Kleverlija ,Velbeka ,Cicarita itd , dok ovaj Van Gal sa ovakvim timom ne moze nista da uradi. Ferguson da ima ovakav tim on bi pokorio celu PL.Kod Fergusona svaki igrac je igrao na svojoj poziciji za koju je trenirao ceo zivot , dok kod Van Gala Mata koji je poluspic igra kao krilo , Blind igra stopera dok Rojo sedi na klupi .Drugo ne znam koliko puta menja igrace na pocetku utakmice . U jednoj igraju Snajderlin i Herera u drugoj Snajderlin I Kerik , Danas Snajderlin i Svajni nikako da pogodi kombinaciu.Runija cenim kao igraca ali odigrao je katastrofalno i iskreno nema skim ni da igra .Cicarito ne sme biti prodat do Januara , tek tad neka ga prodaju i neka dovedu napadaca .Ako on misli da igra sa ovakvim Runijem i Vilsonom kao zamenu onda je on lud. Depaj jos uvek mlad da bi bio vodeci igrac ,ali on za sad igra sasvim solidno .Takodje ne mogu razumeti prodaju Van Persija koji je fenomenalan spic i moze da odigra jos koju sezonu na vrhunskom nivou .Isto mislim i za Di Mariju , on bi ove sezone eksplodirao u Junajtedu i hranio bi Runija dobrim loptama zajedno sa Matom .Takodje Romero nije golman za Junajted i ne bi smeli da prodaju De Geu , jer Lloris ne ide iz Totenhema 100 %. Gubi covek utakmicu i on umesto da izbaci Runija i ubaci Hernandeza da da gol ,on ubacuje Kerika umesto Snajderlina kao da cuva rezultat. Svi koji misle da je Van Gal dobar trener , oni su ludi ,jer samo da zna da trosi novac ,a da sastavi tim ne zna i previse je tvrdoglav ,voli samo Nemce i Holandjane .Kad bi Venger potrosio novac kao on gde bi Arsenalu kraj bio , Venger zna da napravi tim i dobar je trener ali ne trosi novac, suprotno od Van Gala. Šo je jedini koji je igrao dobro danas i od pocetka sezone

avatar
theiberian
Monday, 31.08.2015
00:02

Bez da potcenjujem odredjene igrace, ali danas kad bi napravili analizu tima sa kojim je Fergi osvajao titule, i kako su igrali i gde su bili ti isti igraci godinu posle njega, u drugim klubovima i kod Mojesa i Van Gala - to je zaista carobnjastvo. nOdbrana Vidic i Ferdinand uz podrsku Johhny Evansa, Rafael Brazilac i Patrice Evra sa 35 godina, sredina Carrick, Valencia, Cleverly pojacani Scholesom koji se vratio iz penzije i Giggsom, Japanac Kagawa ako ga se neko seca, debeli Anderson Brazilac ulazio poneki put, i u napadu Rooney, Van Persie i Chicarito i neprikosnoveni Danny Welbeck nOd svih ovih igraca iduce godine nijedan se nije mogao ni prepoznati, a pod Fergijevom palicom su mleli protivnike i osvojili titulu sa 11 poena razlike. nKoliko je novca ulozio Van Gal od dolaska, ja mislim kad bi se sabralo to bi bila frapantna suma, i po meni sem De Marije koji nije dobio nikakvu sansu, ja ne vidim nijednog igraca da vredi i trecinu para koliko je placen.

avatar
Milo Nikolic
Sunday, 30.08.2015
23:15

Grehota sto ostade od velikog uniteda...sramota posle fergija,i nista drugo.sto ce biti kad naidju jachi rivali...

avatar
Monday, 31.08.2015
10:59

Junajted ne ume protiv Svonsija. Protiv ostalih timova ćemo lakše izaći na kraj.

avatar
ACACHELSEA
Sunday, 30.08.2015
21:47

E to je za ono sto su sve svi smejali Celsiju.Ovo je premijer liga.Svako moze da pobedi svakoga.Nema slabih meceva i rivala.Dok je Van Gal trener ne ma nista od Junajteda.On je trener za lige gde ima jedan eventovalno dva kluba koja se bore za titulu.Siti ce verovatno da se prosetaju kroz ligu,pogotovu ako dodje De Brujne.

avatar
theiberian
Sunday, 30.08.2015
21:45

Tek sada vidimo koliko je Fergi znacio.. On je od poluigraca lagano osvajao titule i domace i evropske. Covek je jednostavno madjionicar, posle njega igraci koji su bili nosioci igre, skoro da i ne postoje. nVan Gal, verovatno najgori trener u istoriji, trener gubitnik koji od Ajaxa 90ih nista nije uradio, trener koji je sa Barselonom uspeo da dodje na korak od zone ispadanja, a sa Bajernom da bude 4i. Poznat po tome sto nagomilava holandske igrace i poluigrace, ekstremno tvrdoglav i netolerantan prema zvezdama tima koji nisu Holandjani..

avatar
Beštija1
Sunday, 30.08.2015
21:36

Kod Fergija se uvek znalo, na golu vrh golman mora bit, u napad strijelac kome je dovoljna polu sansa da postigne gol, i u odbrani moraju biti dva vrhunska stopera. Bukvalno al ni jednu od ovih stvari junajted nema sad.

avatar
Mr.Gost7
Sunday, 30.08.2015
22:26

Ovo ti je prva pametna na sajtu,slažem se. (Y)

avatar
Sunday, 30.08.2015
23:02

Slažem se. Za golmana samo Loris i niko drugi! Voleo bih da dođe Hevedes, odlični štoper Šalkea, ali i ''Pancera'', dok je moja napadačka želja Lakazet.

avatar
ADIS-M-UNTD
Sunday, 30.08.2015
21:28

Upravo jos jedna veca bomba Junajted poslao ponudu od 50 mil za Marsijala iz Monaka. Prenjeo radio Monte Karlo koji je odlicno upucen u desavanja unutar kluba. oni su prvi prenjeli da dolazi Falkao sto je bilo tacno,prenjeli su za Kurzavu sto je bilo tacno kao i za ovog stopera sto je otiso u Valensiju. Oni su dobro obavjsteni za desavanja unutar kluba Monaka.

avatar
Nikola RED_DEVIL
Sunday, 30.08.2015
22:17

Ko je marsijala? Jel dobar sta igra, msm na poziciju?

avatar
ADIS-M-UNTD
Monday, 31.08.2015
09:18

mlad napadac ima 19g,igra za monako veliki potencijal i igra na vise pozicija. moze biti spic-krilo i jedno i drugo. odlike brzina i dribling. celzi je za njega ponudio 35 mil ali je monako odbio i trazio 50. ovo sto pise da ne moze dobaciti sa penala nije tacno ima veoma jak sut mozes pogledati na you tubeu. inace najbolje ga poznaju navijaci arsenala u onom porazu na njihovom stadionu u LS. iako ima 19 g najbolji je igrac monaka uz mutinja. mozes pogledati koliko je brz i tehnicar na you tubeu Anthony Martial ocjenjen je kao novi ANRI. mIslim da on ide na krilo dok ce AUSTIN mozda doci i biti spic taj.

avatar
Sunday, 30.08.2015
23:04

Napadač, detence, ne mož' da dobaci s penala, i odma' 50 miliona. Ako za (nepotrebnog) Bejla daje 120 miliona, neka plati 50-60 miliona evra za Lakazeta, pokazao bi se odlično, siguran sam.

avatar
Sunday, 30.08.2015
21:07

Ne ide ovako. Pod hitno novi golman (Loris I NIKO DRUGI), novi štoper (Hevedes), špic obavezno (Lukaku, Lakazet, Gomis), a možda i desno krilo (Grizman). Ovako ne ide.

avatar
Misosesic
Sunday, 30.08.2015
21:28

Ma odbrana vam fali.

avatar
PintoDaCosta
Sunday, 30.08.2015
21:45

A Grizmana ce platiti koliko? Loris ce ubediti Levija kako? nJedino realno ti je ovo sa Howedesom..

avatar
ADIS-M-UNTD
Sunday, 30.08.2015
21:06

nisam pratio tog Carli Austina mozel mi reci neko jeli on ok napadac i bili poboljso tu realizaciju u napadu,citao sam mnogo da ga drugi klubovi traze e sad me inetersuje jeli on takav strelac koji bi moga pospremat te lopte u mrezu. pogotov te visoke lopte i ta gradjenja na 16 koja mora posjedovati klasna 9.

avatar
Sir Peca
Sunday, 30.08.2015
21:05

Unitedu fale 4 igraca da bi se borili ravnopravno za titulu. Nije problem igra, isti sistem igra Barcelona, ali ona naprijed ima MSN-a ( brzinu i kreativnost ). Unitedu treba kvalitetna zamjena za De Geu, kvalitetan stoper, kvalitetno PRAVO desno krilo i PRAVI KLASNI napadac. Trenutno s ovim kadrom ( eksperimentisanjem Romera na golu, Blinda na stoperu, Mate na krilu i Rooneya u spicu ) sve to izgleda nejako, sporo i tromo. Mata nema brzinu da bi ulijetao u prostor iza bekova, Rooney vise nije pravi napadac, Blind nije stoper, a Romero nije klasa za United.nDo kraja roka bi bilo pozeljno da United rijesi barem pitanje golmana i napadaca, a iduce godine ostale pozicije.

avatar
ADIS-M-UNTD
Sunday, 30.08.2015
21:34

evo zadnje informacije poslata ponuda za Marsijala od 50 mil u Monako objavio Radio Monte Karlo koji ne fula obavjesti za FC MONAKO. kad su oni objavili da je Falkao u Junajtedu svi su se nasmijali a svi smo svjedoci da se to desilo,takodje su obajvili i za Kurzavu kao i ovog stopera sto je otisao u Valensiju vidjet cemo sta ce odg Monako,druga Informacija je da se radi na dovodjenju Garaja.

avatar
Robert Lewandowski 9
Sunday, 06.09.2015
19:17

Nisam mogao na vest o Januzaju da odgovorim na komentar na koji si meni odgovorio. Kao prvo, ja nikada nisam igrao fudbal kod LVG, kao drugo, svaki bi trener te godine prekomandovao Milera u prvi tim, jer je odlicno igrao na pripremnim utakmicama, odlicno je igrao u bayern munchen II i odlicno je igrao za mladje selekcije nemacke. Gvardiola je Vajzera i Hojbjerga prekomandovao u prvi tim. Hojbjerga je poslao na pozajmicu u Salke da bi stekao potrebno iskustvo kao pojedini(Lahm, Kroos, Alaba), a Vajzera je prodao, jer nije sposoban da igra na nivou kao daglas kosta, miler, gece...

avatar
gunner 85
Sunday, 30.08.2015
20:54

realno losa igra mancestera i to pre svega zato sto nijednu utakmicu ne pocinju isti ljudi mnogo se tumba i onda ne bude nista ...... nema tu konstantnosti ......uvek je potreban kontinuitet u igri znaci da ipak slican tim pocinje neko vreme e

avatar
pepyslav
Sunday, 30.08.2015
20:50

Van Galova tvrdoglavost vec je kostala Junajted 5 bodova...ne treba mu napadac, a nema ga, Blind igra halfa pored oporavljenog Roja, i sporiji, i slabiji i nizi, najgora opcija...Rooney kapiten, a izgleda najmanje zainteresovan za igru, 2 zicera prespor da realizuje...Romero se znalo da nema kvalitet, ali bolje da sad dodje do izrazaja da bi neko dosao, njemu je svako ispucavanje nesigurno, oba gola je mogao da brani, iako za prvi nije on kriv....takodje, Depay nije za startera, ni na jednoj utakmici u PL nista nije pokazao, i Young i Valencia su bolji od njega trenutno....Swansea nije bio bolji za pobedu, ali je imao plan, i odradio ga je, tako da je sa te strane moze se reci zasluzio pobedu....van Galu je izgleda cilj da drzi loptu sto vise u posedu, a do cega ce to da dovede to je potpuno nebitno....

avatar
Paklena pomorandza
Sunday, 30.08.2015
20:40

Najnova informacija:Charlie Austin na med.pregledima u junajtedu,transfer vredan 15m f.

avatar
Sunday, 30.08.2015
21:08

Kakav bre Ostin ?! Lakazet, Lukaku ili Gomis!

avatar
Brat Scholes
Sunday, 30.08.2015
21:11

Na wikipediji pise da je u Junajtedu?

avatar
Javier FRAN YESTE 10
Sunday, 30.08.2015
20:36

Bruka!!! POD HITNO NOVI TRENER(Bijelsa, Klop)!!! Novi stoper(Laport), novo desno krilo(Grizman) i napadac(Lukaku)!!! Sramota od igre, jos jedna u nizu!!! #lvgOUT

avatar
Sunday, 30.08.2015
21:05

Treba golman (Loris), štoper (Hevedes) i špic (Lakazet/Lukaku/Gomis)

avatar
Paklena pomorandza
Sunday, 30.08.2015
20:31

Mnogi se pitaju sta treba Junajtedu a odgovor je tako jednostavan:TRENER!...Trener koji ce pre svega pustiti da igraci igraju na pozicije koje su igrali i trenirali za to ceo svoj zivot.Igraci igraju u grc,plase se da preuzmu rizik,biraju siguran pas i deluju kao dirigovana vojska a ne kao nogometasi.Blind nije stoper,Mata nije krilo,Depay je jos "zelen" da bude nosilac igre,treba da malo oladi i zajedno sa Runijem na klupu.Jos od pripreme zborim da je Runi ocajan i da je kamen oko vrata Junajtedu.Ma sto da pisem referate kada skoro svakom navijacu Junajtedu je sve jasno kao beli dan samo Van Glavonji nije:)...I da,Romero nije i nikad nece moci biti izbor za prvi golman Junajtedu,kada samo pomislim da su Begovica mogli da kupe skoro pa za djaba,uh.Max,borba za 4 mesto.Junajted i Liverpul "ruku pod ruku" i pravac Temza:)

avatar
Walz
Sunday, 30.08.2015
20:17

LVG jedino sto moze da uradi je da unisti United! Od Fergijevog Uniteda napravio je sprdnju od kluba!

avatar
Misosesic
Sunday, 30.08.2015
21:31

Ja koliko znam LVG nije tim preuzeo od Fergija?

avatar
Shone
Sunday, 30.08.2015
20:13

Bice ovo jako zanimljiva sezona u premijer ligi,bez obzira sto siti odskace,odgovorno tvrdim da nema sanse da siti zadrzi ovakvu formu duze vreme!

avatar
S-I-M-K-E_
Sunday, 30.08.2015
20:24

Siti ce lagano doci do titule,zato sto je kvalitet Premijer lige na nikad nizem nivou...Pa znas li kako bi prosao Kristal Palas ili Swonsi na Bernabeu ili Kamp Nou,bila bi im napunjena mreza.

avatar
Barca4ever
Monday, 31.08.2015
02:02

Pa sta je uradila Barsa protiv Malage? Pobedila i bila bolja u svim segmentima igre a smem da potpisem da je Malaga jaca od pola timova u PL.Liverpul bi pocepali.

avatar
proyectant
Sunday, 30.08.2015
20:51

Nesto slicno kao Malagi juce ? Napuniste mrezu pravo.

avatar
Shone
Sunday, 30.08.2015
20:46

Kako bi prosoao?To sto ti pricas je jako diskutabilno i ne moze da se uporedi. Ne kazem da siti nece da osvoji titulu al bas da sve bude gotovo u prvih nekoliko kola za premijer ligu to je nemoguce. Bice pad forme,e sad ko ce i da li ce neko to da iskoristi je pitanje. Bice zanimljivo samo polako.

avatar
Sunday, 30.08.2015
20:36

Vidim Malaga primila 5 komada.

avatar
Sunday, 30.08.2015
20:31

Vec 10 utakmica u PL pobecuju. Jos nema ni Otamendija i KDB, Zabaleta povredjen. Tako da siti odrzva formu, plus kad Aguero pocne da reseta bice lagano osvojena titula.

avatar
Stefan Jocic_fb1
Sunday, 30.08.2015
20:11

svaka cast svonsiju zasluzena pobeda igraju odlicno samo tako neka nastave imaju odlican tim gomis je odlican napadac daje golove ajev je odlican svaka mu cast dobar igrac kao i sigurcon voleo bih svonsi ove sezone da budu u gornji deo tabele i da igraju ligu evrope nadam se da ce uspeti :)

avatar
dzedaj vitez
Sunday, 30.08.2015
20:07

Andre Aju krca od kako je došao,strašan igrač

avatar
R.V.P. #20
Sunday, 30.08.2015
19:58

Evo ovako, da počnem od toga da ćemo Van Persija praviti od blata, nikako ne mogu da razumem njegovu prodaju, kao ni 90% Van Galovih poteza. Meni nije jasno da ceo svet vidi da sezona ne može da se iznese praktično samo sa Runijem na mestu napadača, Vilson je neiskusan i bolje da smo ga poslali na pozajmicu, a ne da ga guramo u vatru i nabijamo mu nepotreban pritisak. Čičarito je od kako se vratio u Junajted maksimalno nezainteresovan, stvarno ne znam šta će biti sa njim, sve u svemu za početak, napadač je preko potreban. Drugo, ljudi ja ne mogu da shvatim toliko hvaljenje Romera, od samog početka sam znao kakav je on golman, klasična kiksara koja brani nemoguće, ali isto tako i prima nemoguće, Gomisov gol je njegov gol. Lik za početak ne zna da ispuca loptu, pravi iritantne greške non stop, samo čekam da nas tako nešto košta, a i to će se desiti u jednom trenutku, pitanje je vremena. Dakle zaključak je da Junajtedu treba MNOGO bolji golman, a ne čovek koji nije mogao da se izbori za status prvog golmana u Sampdoriji. Dakle ako će već De Hea biti prodat, pljuni brate za Ljorisa koliko treba i doviđenja. Treće, Blind jednostavno NE MOŽE da igra štopera, to nije njegova pozicija i kraj priče, jer ga je danas Gomis izvozao 2-3 puta bez problema. Šta se sa Runijem dešava ja ne znam, manite me Briža, on izgleda užasno na terenu, praktično nezainteresovano, a tako ne može da izgleda kapiten, pa ja nisam mogao da verujem šta je uradio u onoj situaciji, ono bi pre 2-3 godine rešavao zatvrorenih očiju. Praktično jedini koga bih izdvojio je Šo, generalno igra fantastično od početka sezone, samo neka tako nastavi... Sve u svemu- štoper, napadač i golman, a možda čak i novi trener, toliko od mene...

avatar
the NormalOne
Sunday, 30.08.2015
20:05

E moj ti ,ceo tim bi menjao posle 1 utakmice..

avatar
R.V.P. #20
Sunday, 30.08.2015
21:39

Ne, ne bih menjao ceo tim nego upravo ove koje sam nabrojao. Ne mislim da Runi ne treba da igra, samo mislim da mu treba klasa od napadača pored njega. Blind ne može da igra štopera jer čovek jednostavno nije štoper, on jeste zahvalan igrač i sve to stoji, ali da igra štopera ne može, to je moje mišljenje koje se neće promeniti sve i da ovaj veže 2-3 dobre utakmice, jer ako ga Gomis vrti šta misliš šta će mu napraviti neki Aguero recimo? Romero je kiksara od golmana, to je činjenica, i ne može prvi golman Mančestera da bude čovek koji je bio drugi izbor u Sampdoriji. To je moje mišljenje i stojim iza toga.

avatar
Sunday, 30.08.2015
21:06

Pooz od Čekića.

avatar
čombe
Sunday, 30.08.2015
20:13

Ni ja nekuzim sto su toliko uzdizali romera kad junajtedu dosad nije nitko ni zapucao na gol!

avatar
Naprednjak
Sunday, 30.08.2015
19:58

Engleze očekuje debakl u Evropi ove sezone. Čelsi je neprepoznatljivo loš, Arsenal po dobrom starom običaju prosečan, a sada im se pridružio i Junajted, koji je negde između loše i prosečne ekipe. Kada na to nadodamo da je Siti tradicionalno slab u Ligi šampiona... Nije dobro.

avatar
čombe
Sunday, 30.08.2015
18:59

Nije romero bezveze grejao klupu u sampdoriji, nek prodaju de heu i kupe nekog pravog golmana! Romero je dobar za klupu.

avatar
Sunday, 30.08.2015
18:58

Baš volim neka, neka zbog van gala i zbog navijača koji su juće bacali hejt i pričali kako Junajted ima da se bori za tituli. Junajtedova odbrana je propast i ako ste se uzdigli zbog 2 dobre utakmice Smolinga. Napad ništa bolji od odbrane. Mislim da ni grupnu fazu nećemo proći sa ovakvom politikom.Wudvord i Vangala proteratiii

avatar
stevan_vasic90
Sunday, 30.08.2015
18:57

Ovom Swansea-u bi Barcelona utrpala od 3 do 5 komada, u zavisnosti od toga da li se igra kod kuće ili u gostima. Real i Atletico isto. Možda je PL najujednačenija liga, ali ništa više od toga. Koliko su jaki engleski timovi najbolje govore rezultati u Evropi, gde su očajni.

avatar
Sad il\' nikad!
Sunday, 30.08.2015
18:57

Bice ovo duuugo prvenstvo...

avatar
Soprano
Sunday, 30.08.2015
18:57

Ma koliko ja i ostali voleli Runija, ne ide ga MORA NOVI NAPADAC, neka daju svih 100 miliona za njega i ovih 40 ako De Hea ode, ali nek ga dovedu, Kane, Lukaku pa cak i ovaj Gomis iz Svonsija je bio odlican, bolji od Runija.. bilo ko mora doci u napad.. Imao je sansi nije ih iskoristio, to rade pocetnici, vrhunski napadaci to iskoriste i ne dovode svoj klub u ovakvu situaciju! Fela treba da igra defanzivnog veznog tu je najbolji, ne treba ga forsirati u napadu jer on to nije i nikad nece biti tacka !

avatar
lamps8
Sunday, 30.08.2015
18:57

svonsi odlican mancester opet los treba im napadac a i golmana mogu da potraze slobodno a na kraju utakmice gomis je delovao tuzno kao da se oprasta od svonsija

avatar
Adnan
Sunday, 30.08.2015
18:56

Ja ne vjerujem da ekipa ne moze da se podigne za ovu utakmicu u trenutku kad je pola rivala kiksalo.Runi uzasan,prvi gol je njegova greska,ne vjerujem kako lose dodaje loptu,ali kontra Svonsija je bila sjajna,nema govora.Drugi gol greska i Smolinga i Romera,nakon skoro 500 minuta bez primljenog gola 2 gola onako na prime.Runi pređe dvojicu ko Mesi i onda ceka 5 godina i normalno da ce mu neko uzeti loptu.7 bodova od mogucih 12 je apsolutno neprihvatljivo.

avatar
Nikola RED_DEVIL
Sunday, 30.08.2015
18:55

Runi napolje, da ga vise nisam vido, i blind takodje, kako bih psovao sad aoo, ne mogu da se nerviram ovoliko, smejemo se liverpulu i celsiju a mi gubimo od ovih!!! Runi napoljee!!

avatar
Brat Scholes
Sunday, 30.08.2015
18:55

Vec treci put za redom nas ovako razbiju neverovatno,Runi se ne vidi,ali ipak nam ne treba napadac kao sto Van Gaal kaze,drugi gol stvarno ne znam kako je uspeo Romero da primi,Svansi nas je od 60tog minuta pregazio potpuno,Van Gaal ubacuje Carricka umesto da izbaci Runija i ubaci Cicirita strasno,Svonsiju sve cestitke i pohvale na zadnja 3 meca protiv nas zasluzili su u potpunosti.

avatar
ManchesterUnited
Sunday, 30.08.2015
18:55

Jos jedna utakmica koja je pokazala da Junajtedu trebaju i stoper i spic. Da se ja pitam moze i novi trener. Junajted gubi a onaj ludak uvodi Kerika umesto Snajderlina i izvodi Matu.

avatar
rossonero_t
Sunday, 30.08.2015
18:55

Andre Ayew bog.

avatar
Dzimi Humuhumunukunukuapua
Sunday, 30.08.2015
18:54

Nisam ljubitelj dugih tekstova pa cu biti kratak. Odlična igra i zaslužena pobeda Svonsija,kod nas jedino Šo je bio odličan, svi ostali tuga. Van Gal nije trener za nas, Blind nije štoper, Romero je katastrofa pa ljudi on je grejao klupu u Sampdoriji, zar ne? Runi je izgubio svoj napadački instinkt što je jelte i normalno s obzirom da već 2 godine ne igra napadača. Neki naši navijači se smeju Celsiju i Liverpulu, a trebali bi prvo naše dvorište da gledaju, pošto smo mi očaj.

avatar
The KING(guapo)
Sunday, 30.08.2015
18:53

Smesnijeg igraca od ovog dizaca tegova Depaja nisam video,vise mali Kenedi pokazao juce na svom debiju od 15.minuta nego ovaj bilder u 4.utakmice...Junajted ima slabiju ekipu nego prosle godine samo ludak poput LVG je mogao da proda Di Mariju...

avatar
strucnabudala
Sunday, 30.08.2015
18:53

To je taj tim koji ce se suprostaviti Sitiju? Ne zelim da vredjam veliki Junajted, ali jedan navijac je juce to rekao.